HCL.HR

Need For Speed: Carbon

Filip Dumančić 30.12.2006.   •   0 komentara


Electronic Arts i ove godine izdaje novi nastavak Need For Speed franšize. Ovaj put najavljene su mnoge interesantne novosti, no poučeni iskustvom nekako smo skeptični glede Carbona.

Početkom 11. mjeseca 2006 u trgovinama će se pojaviti novi nastavak jednog od najduže živućih serijala, vodećeg u arkadnim igrama vožnje, Need For Speed: Carbon. Izlaskom novog nastavka Fast & Furious franšize (Tokyo Drift), EA je odlučio proizvesti igru koja će biti tematski slična navedenom filmu ( s ovime smo se već susreli kod Underground 1/2, ta dva serijala tematski i stilski su pratili Brze i Žestoke 1/2 ), što uopće nije loše ni za EA kao ni za nas, igrače. Electronic Artsu ide više para u džep zbog komercijalizacije i licenci, a mi dobijemo aktualnu igru koju je veći gušt zaigrati nakon odgledanog filma. No, da ne duljim previše, potanko ću vas uvesti u svijet novog Need For Speed-a koji zasad obećava dosta.

Priča je kao i uvijek ostala duboko u korumpiranim glavama kreatora igre, a ruku na srce priča je u ovakvim igrama najmanje važna jer je stvar u akciji i dobrim ženama, a tko voli aute voli i žene! Kako to biva sa svakim novim nastavkom NFS-a od kad je izašao Underground i ovaj put dobili smo «novu žensku» da pokaže zavidne glumačke sposobnosti u genijalno izrežiranim cutscenama. Prošle godine taj je težak posao dobila Josie Maran i doradila ga genijalno. Dobro ovo je očiti sarkazam, ali barem smo se dobro nasmijali za vrijeme tih međusekvenci. Ovaj put, u NFS: Carbonu, dobili smo nešto iskusniju glumicu da odradi te scene. Njeno ime je Emanuelle Vaugier, a njen stas provjerite klikom na donje slike.

Primijetite osvjetljenje na slikama lijepe Emanuelle, očito je da ćemo opet gledati u neke polu-engine, polu-fotorealistične snimke, kakve smo vidjeli u Most Wantedu. O engineu Carbona nema se puno za reći, EA je napravio dosta dobar engine za Most Wanted što se tiče lightinga, a i fizike, samo što je imao dosta bugovito sučelje i nije bio dorađen do kraja. Carbon se temelji na tom istom engineu, poboljšanom i dorađenom, samo se nadamo da su EA-ovci slušali community što se bug reportova tiče. Ono čime se Carbon pokusava izdići iznad konkurencije je tzv. AutoSculpt™ tehnologija, potpuno novi sustav razvijen od strane EA-a, a tiče se visual tuninga automobila.

Po riječima Larrya LaPierra, izvrsnog direktora za Carbon, postojat će bazni kit na svakom automobilu koji će se potom modificirati, povećavati, širiti, dodavati detalje, siriti gume, dodavati spin na felgama, produbljivanje felgi, povećanje dimenzija felgi itd. Uostalom, sve možete vidjeti na ovom malom traileru ( 2.2MB ). � to se vinyla tiče, do trenutka pisanja ove najave nije bilo niti jedne rijeci, iako se sa screenshota može vidjeti da to i nije toliko lose! Još kad bi imali i vlastiti vinyl-editing centar, nešto poput ovog AutoSculpta™ .

Još jedna od novina vezanih uz Carbon je i novi način igre, preuzet iz THQ-ovog Juiceda. Riječ je o Crew-racingu, što znaci da ćete vi i vaša ekipa polako preuzimati grad, umjesto da to radite sami kao prije. U juicedu je bilo dosta problema sa umjetnom inteligencijom, ćlanovi ekipe su se znali ponašati dosta nelogično i tupavo… Nadamo se da će EA napraviti bolji posao sto se toga tiče.

Postojati ce 3 klase automobila:

– American muscle
– Tunners
– Exotics

Trenutna lista automobila koji će se pojaviti u igri:

1. Alfa Romeo Brera (2006)
2. Aston Martin DB9
3. Audi R8/LeMans Quattro (2007)
4. BMW M3 GTR (2003)
5. Chevrolet Camaro SS (1967)
6. Chevrolet Chevelle SS (1970)
7. Chevrolet Corvette Z06 (2006)
8. Chrysler 300C Hemi SRT (2005)
9. Dodge Challenger
10. Dodge Charger (2007)
11. Dodge Charger R/T (1969)
12. Dodge Viper SRT10
13. Ford GT (2005)
14. Ford Mustang GT (2006)
15. Ford Mustang Shelby GT500 (2007)
16. Koenigsegg CCX
17. Lamborghini Gallardo
18. Lamborghini Murciélago (2006)
19. Lotus Elise (2004)
20. Mazda 3
21. Mazda RX-7 (2002)
22. Mazda RX-8
23. Mercedes CLK500 (2005)
24. Mercedes SL65 AMG (2005)
25. Mercedes SLR McLaren (2004)
26. Mitsubishi Eclipse GSX (1999)
27. Mitsubishi Eclipse GT (2006)
28. Mitsubishi Lancer EVO IX MR Edition (2006)
29. Nissan 350Z (2006)
30. Nissan Skyline R34 GT-R (1999)
31. Pagani Zonda F
32. Plymouth Cuda (1970)
33. Porsche Carrera GT (2006)
34. Porsche Cayman S (2006)
35. Renault Clio (2005)
36. Shelby GT500 (1967)
37. Subaru Impreza WRX STi (2006)
38. Toyota Altezza/Lexus IS300
39. Toyota Corolla/Sprinter Trueno
40. Toyota MR2
41. Toyota Supra (1999)
42. Vauxhaul Monaro VXR (2005)
43. Volkswagen Golf R32 (2006)
44. Nissan 240SX
45. Koenigsegg CCX

� to se novih game-modova tice, u Carbonu ćemo ponovno imati priliku driftati, a predstavljeni su i novi modovi: Canyon Race, Canyon Duel ( Inace, ime Carbon dolazi od kanjona u Sjevernoj Americi, Carbon Canyon ). Brze utrke po zavojitim planinskim cestama, uz mogućnost izlijetanja sa ceste, ( ograda sa strane se može probiti ) zvuci odlicno! Sve dosad viđeno pokazuje da će novi NFS podići serijal za jednu stepenicu, AutoSculpt sustav zvuči vrlo obećavajuće, a i novi game-modovi zvuče zanimljivo. Sve ćemo moći provjeriti u studenom, kad će ova igra izaći na svakoj igraćoj platformi poznatoj čovjeku.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!