HCL.HR

Need For Speed: Pro Street [Multiplatform]

Filip Dumančić 04.06.2007.   •   1 komentara


Electronic Arts po običaju izbacuje novi nastavak NFS-a, ali ovoga puta obećaje nešto zaista drugačije. Street racing štih je i dalje tu, ali uz jednu veliku promjenu…


Evo uskoro nam izlazi novi NFS, 11. po redu… Čovjek se zapita otkud toliko nastavaka, kako je to sve počelo, gdje je kiksalo i što se mijenjalo. Od samog početka Need For Speed serijal bio je poznat kao arkadna jurilica super brzih luksuznih automobila, sve do pojave prvog Undergrounda, kada je NFS skrenuo na prečicu do brze love, iskoristivši zaluđenost «mlađe ekipice» koja ludi za neonskim osvjetljenjima, felgama dostojnih omanjeg bagera i svakojakih naljepnica čime ste mogli svoj auto ucirkusariti do granica razuma. Neki su tu promjenu dočekali sa oduševljenjem dok su neki odustali od NFS-a kao igre i dan danas igraju stare klasike, prisjećajući se dobrih starih dana mrmljajući sebi u bradu «***eš komercijalizaciju111»

E pa dragi moji, EA obožava novac, a kako nitko pametan ne bi mijenjao brzog konja za magarca, tako je i EA ostao pri istoj tematici igre, street tuningu, no s jednom vrlo bitnom razlikom: NFS postaje simulacija!

Dobro, možda ne čistokrvna simulacija poput kakvog Forza Motorsporta ili sličnog, ali igra će biti neusporedivo realnija i ozbiljnija od «street style fast and furious» NFS-ova dosad. Koliko su developeri igre ozbiljno shvatili svoj zadatak govori i činjenica da ćemo u igri moći svoj auto provozati po postojećim trkaćim stazama poput Sears Point Racewaya, danas Infineon Raceway. Nisu htjeli ići previše u detalje što se ostalih staza tiče, već su napomenuli da će osim tih pravih staza biti i nekoliko simboličnih, poput Azije, Južne Amerike i sličnog.


EA je na Pro Streetu počeo raditi još 2005., nakon što je završen Most Wanted, a fokusirali su se na usavršavanju tri aspekta: dima, štete i fizikalnog enginea.

Pro Street se temelji na potpuno novom fizikalnom engineu, i ono što je zapravo najveća novina jest šteta, i to ne na kapaljku, nego na litre. Auto će moći biti potpuno uništen, kotači će se kidati pod silinom udaraca, stakla će pucati, branici će se lomiti, lomit će se i sami auti, jer damage model utječe i na sami kostur automobila! Dakle spremimo se za Carmageddonski tip štete… Šteta će imati utjecaja i na performanse vašeg auta, što znači da se više nema one poznate «udri u zid pa ćeš brže uletit u zavoj» strategije. Auto ćete moći popraviti u potpunosti, što će vas naravno, koštati najviše novaca ili ćete moći obaviti quickfixeve, odnosno sa trakama polijepiti branike, stakla i ostalo ( vidi trailer )… to će drugima dati do znanja da ste iskusan vozač, pravi veteran, sa puno odvoženih utrka, ili da ste klipan kojemu je strategija «udri po zidu» ušla preduboko u prste…

Što se tiče samih tipova utrka, nema ničeg revolucionarnog ( i bolje da nema ). Mene izuzetno veseli povratak DRAG utrka. Osim draga, Pro Street sadrži i Drift, Grip ( fancy naziv za circuit ), i Speed Challenge ( najveća prosječna brzina ). Ovoga puta drag neće biti blesav kao što je to bio u Most Wantedu, autoceste prekrčene prometom, već će biti lijepa ravna staza sa dvije trake, semaforima i publikom sa strane. Baš kao i danas na, recimo, 402 street raceu. U svojoj karijeri ćete se uspinjati u svakom tipu utrka kako biste na kraju svega bili okrunjeni titulom «Street King».


Za svaki od tipova utrka bit će vam potreban (barem) po jedan automobil, jer je za svaki tip potreban drugačije modificiran auto. Auto možete prilagoditi na dva načina, ili kupovanjem cijelih paketa performance dijelova, ili podešavanjem zasebnih dijelova, koje ćete moći izabrati između 250 proizvođača aftermarket dijelova ( EA cilja na 250, dok je dosad 120 potpisalo ugovor ).

Ove godine igra se bazira na, nazovimo to tako, natjecateljskim vikendima, kada se ekipa skupi i kuri svoje automobile, pokušavajući pokupiti što više reputacija, više sisica i ostalih benefita današnjeg modernog automobilizma… Kad već govorimo o sisicama, EA još nije SLUŽBENO potvrdio kojoj će curi pripasti čast glavne akterice.
Te vikende ( evente ) održavati će nekoliko organizacija unutar igre. Ukupno će biti 8 organizacija i svaka organizacija će imati svoj stil koji će se ponavljati kroz staze dok igrate. Osim stila uređenja staza, imat će i različit stil glazbe. Ove godine u igri ćemo slušati Junky XL-a ( DJ koji je veoma popularan na street eventima ), kao i licenciranu glazbu, hard rock, beat, dance, punk, grime itd.


Need For Speed: Pro Street producira EA Black Box iz Vancouvera. Igra će izaći na Playstationu 3, Xboxu 360, Nintendu Wii, Playstationu 2, PSPu, PCu i na mobilnim platformama. Planirano vrijeme izdavanja: Studeni 2007. Što reći nego da jedva čekamo vidjeti hoće li ovo zaista ispasti onako kako trenutno zamišljamo. A zamišljamo jako lijepe stvari.

Ako vam nešto nije jasno oko ove igre, imate kakvo pitanje ili jednostavno želite raspravljati o igri dođite na HCL forum i pridružite nam se.

Komentari (1)

  • gta_fan

    27.09.2008 - 16:04

    Prešao sam i mislim da me stvarno ovaj nastavak razočarao ima cool auta ali ipak dosadno najbolji je po meni dosad most wanted

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!