HCL.HR

Pyroblazer – press demo

Duje Kozomara 17.09.2008.   •   4 komentara


Odigrali smo novinarsku demo verziju ove igre iz novosadskog tima Eipix. Pročitajte kako nas se dojmila i što možete očekivati od cijele igre.

Prije koji mjesec smo obavili intervju s Eipixom, game development timom iz susjedne nam Srbije. Primarna tema našeg razgovora bio je Pyroblazer, njihov do sada najveći i obećavajući projekt. Ono što smo već znali o igri je da će biti SF utrka sa FPS elementima, pojednostavljeno: futurističko utrkivanje i napucavanje s urbanim letjelicama kroz tunele. Kao glavne uzore i utjecaje na igru, momci spominju Wipeout i Descent. Uljudni novosađani obećali su nam poslati i Press Preview demo, a isti je stigao na naš mail prije nekoliko tjedana. Naglasili su da je to ipak rani demo, te će mnoge stvari biti poboljšane do samog izlaska igre. Pa, da vidimo…

Prva stvar koju ću spomenuti je valjda i prvo što mi je upalo u oko nakon pokretanja demoa. Pošto je verzija koju smo dobili ipak press preview, u gornjem lijevom te donjem desnom kutu cijelo vrijeme kao reklama stoji logo developera (Eipixa), te publishera (Candella Systems). Momci iz Eipixa potrudili su se napraviti urban logo, dok bi se onog Candellinog dosta vjerojatno posramila i lokalna pršutoreznica „Orao“. I sad, dok u futurističkim letjelicama pičite po uskim tunelima i pokušavate izbjeći metke protivnika, iz gornjeg lijevog ugla konstantno viri elipsoidni crveno-plavi logo Candella Systemsa. Možda sada zvuči pomalo nevažno, no imao sam potrebu da spomenem predmet svoje konstantne iritacije. Svaka letjelica, svako oružje, i svaka mapa u igri imaju svoju priču, a priča je ispričana tako da ne remeti sam gameplay, pa će igrači koji žele samo uživati u napucavanju i utrkivanju moći to i uraditi bez da se „muče“ s pričom. Da, shvatili smo već da je Eipix jako ponosan na priču u igri, a po onom dijelu „Pyropedije“ (svojevrsna Pyroblazer enciklopedija) koji smo vidjeli, zaključujemo da su se doista potrudili.


Što se gameplaya tiče, kontrole su dosta jednostavne i lako se naviknuti na njih, no dosta brzo smo shvatili da je Pyroblazer igra koja traži vještinu, a bez barem nekoliko utakmica u nogama, nastajat će problemčići već i s medium AI protivnicima. Postavlja se pitanje hoće li se to ipak ponešto promijeniti u finalnoj verziji igre, s obzirom da je naglašeno da će se do izlaska ponajviše poraditi na AI-u. Dakle, s gameplayom smo zadovoljni, no grafika nas pak, nije previše oduševila. Dopušteno nam je hvatanje screenshotova, pa sa strane možete vidjeti kako izgleda sve što vam spominjemo. Eipix je razvio svoj vlastiti Ultra Engine, dok se za za fiziku brine Ageia PhysX, no nakon odigranog demoa, pomalo tužno zaključujemo da grafika nikako ne može parirati današnjim eye candy naslovima. Također, cjelokupan HUD je loše rješen. Čak i ako zanemarimo dva logoa koja smetaju sa lijeve i desne strane, neke stvari je svejedno podosta teško držati na oku dok nabijeni adrenalinom, pri velikoj brzini pičite kroz klaustrofobične tunele. Naprimjer, onaj sićušni poredak igrača s lijeve strane bi vjerojatno predstavljao problem i igračima s ponešto bržim okom od mene. Na našoj konfiguraciji, igra je praktički letjela na najvišim detaljima, a očekuje se čak i još nešto bolja optimizacija, kako bi i igrači s ponešto starijim konfiguracijama mogli u potpunosti uživati.

Kod ovakvih igara, jedan od najzanimljivijih aspekata je zasigurno multiplayer. Utrkivanje i napucavanje s živim protivnicima uvijek je mnogo zanimljivije od igranja protiv umjetne inteligencije. U našem press preview demou (kako samo ovo „press preview“ profesionalno zvuči) multiplayera nažalost nije bilo, pa je dosta lako bilo popamtiti urbane AI protivnike poput SkyDronea, Pyrane i Wind Ridera. Kako smo doznali još u našem intervjuu, na mulitplayeru se aktivno radi, a još je nepoznato hoće li biti već u prvom izdanju igre, ili će stići kasnije kao patch. Eipix je na službenim forumima objavio da igra najvjerovatnije stiže u desetom mjesecu ove godine, a točan datum ipak još nije poznat.


Igra ima svojih kvaliteta, tu su i nabrojane mane, no mjesta i vremena za pomak nabolje ima, a iskreno se nadamo kako će momci iz Novog Sada to iskoristiti. Pyroblazer je ipak jedna od rijetkih igara ovakvog žanra na PC-u, a najavljena cijena (kako kažu, oko 30$) će biti više nego prihvatljiva. Želimo im svu sreću.

Ostavite komentar ispod, a na forumu imamo i topic za ovu igru gdje možete pitati što vam nije jasno i bacit se u raspravu o njoj. Također, ako vam je promaknuo link na vrhu ovog teksta, pročitajte naš intervju sa Eipixom klikom ovdje.

Komentari (4)

  • lepi rade

    17.09.2008 - 22:03

    odlična najavica/izvještaj o demou Duje “Duksy” Kozomara, iščekujem da ni puna verzija neće podbaciti.

  • Seengeer

    18.09.2008 - 06:55

    Čini se kao dobra igra. Nikad nisam nešto slično igrao, pa vjerujem da ću ovo i odigrati :)

  • Dodo

    18.09.2008 - 12:00

    fino fino

  • gta_fan

    24.09.2008 - 13:44

    Dobra igra dobra izvedba takođe

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!