HCL.HR

Red Steel [Wii]

Matej Majcenović 30.12.2006.   •   0 komentara


Nintendo se pošteno potrudio pokazati na raznim primjerima kako će Wiimote biti fleksibilan, responzivan i sl. ali ova igra nas je ponajviše zainteresirala glede toga. O čemu se radi pročitajte u najavi.

Sjećate se prvih in-game screenshotova iz jedne Wii igre? Da, bio je to Red Steel. Velik je hype nastao oko par sličica. Toliko velik da gotovo pa nitko nije uspio pročitati detalje o novoj Ubisoftovoj igri. I kad se prašina slegla, doznali smo kako će Ubisoft kao jedno od glavnih oružja u igri ubaciti Katanu. Da je ista igra najavljena za X-Box 360 ili PC vjerojatno bi samo odmahnuli rukom na spomen raspoloživog oružja, no kad je u pitanju Wii, stvar postaje veoma zanimljiva. Ne trebam ponavljati mogućnosti Wii kontrolera jer je to nešto što znaju svi, pa čak i oni koje konzole zanimaju kao i kita od dikobraza. Nakon završenog E3-a i predstavljanja Wii-a, na scenu je stupio igrivi demo Red Steel-a. Svi sretnici koji su prije tjedan dana boravili u LA-u imali su prilike mahati mačem, bez ikakvoga rizika od ozljede obližnjih posjetitelja. Kako su se proveli, vrijeme je da saznamo.

Ubisoft nam je omogućio da na E3-u pređemo jedan level Red Steela. Kako će Red Steel biti Launch igra vjerojatno će nam trebati nešto više vremena da se priviknemo na igranje ( kako smo do sad pucačine igrali ili na običnom gamepadu ili nešto povoljnijoj soluciji miš+tipkovnica ). Kao što i sami možete pretpostaviti, lijevi analog služi za kretanje, dok desna strana ( gamepad ) služi za pucanje i naravno mahanje. Oni koju su probali kažu da je potrebno nešto vremena da se ufurate, ali onda, zabava počinje. I Ubisoft se potrudio da sva interakcija ne ostane na mahanju. Pri otvaranju vrata, nakon što nam se na ekranu pojavi ikona, da bi uspješno otvorili vrata morati ćemo lijevi analog gurnuti prema naprijed. Zanimljivo je kako će otvaranje vrata zahtjevati određenu ”nježnost” te ćemo se morati uvježbat da bi uspješno otvorili sva vrata, koja nam priječe put do horde protivnika, koji jedva čekaju da dobiju Katanu u trbuh.

Yakuze dolaze, Željno se iščekuje prvi ispaljeni metak. Počelo je počelo. Uzi u ruci, Kinezi (ili Japanci, whatever) pogibaju. Padaju ko pokošeni, okolina se razara, kutije raspadaju, vaze se raspadaju u tisuće komadića. No, nije sve baš tako bajno. Ma što ja govorim, naravno da je. Naizgled ( a i vjerovat ćemo na riječ onima koji su isprobali ) ciljanje izgleda prilično jednostavno, te se iskreno nadamo da ćemo nakon mnogo mnogo vježbe, postati iskusni sa Wiimote-om kao što je većina nas sa mišom. Još jedna zanimljivost za sve ljubitelje gangsta ”poteza”. U slučaju okretanja ruke / gamepada u stranu pištolj / uzi se također okreće, te se možemo zamisliti u ulozi opakih gangsta rapera aka 50 Cent. A tko na svijetu ne bi volio bit 50 Cent.

No, nije ni ta Katana vrhunac igre ( iako je ). Neprijatelji po levelima su prilično pametni ( saginju se u pravo vrijeme, uspješno se skrivaju iza prirodnih i ”handmade” zaklona ). No iako pametni svi koji su pogledali neki od trailera moraju se složiti da ih nije previše teško ubiti. Nadajmo se da je riječ o manjoj razini težine. Ako pak hoćete što brže okončati život ”kamikazama” veselit će vas neobična sposobnost vašeg lika da zaustavi vrijeme na nekoliko sekundi, te dok se nitko ne miče ( osim vas, naravno ) naciljati najranjivije djelove tjela. Nakon toga, svi naciljani dobivaju metak u obilježeno područje, a vi sretni i zadovoljni nastavljate pjevajući. Ako ste miroljubivi tip ( aka pikica ) veselit će vas da određene djelove možete preć na ”lakši” način. Samo podignete pištolj, signalizirajući im da podignu ruke u zrak nakon čega se neprijatelj preda. Naravno ako je peder.

A sad ću lagano preći na onaj dio koji ste svi čekali. Borba Katanom. Na samu pomisao, padamo u stanje vječite sreće. Omg, omg, pa ja ću mahat Katanom ( iako bi svi više voljeli mahat onom svetom stvarčicom – Lightsaber, that’s the one ). No ajd, recimo da je katana za zagrijavanje. Dakle, branimo se ljevom stranom ( iliti analogom ) dok se napad izvršava desnim dijelom. Naravno, blokiranje nećemo moći koristiti kad god poželimo već ćemo u ”obrambenom položaju moći stajati svega nekoliko sekundi nakon čega opet postajemo ranjivi. Uspjeh je potpun tek kad uspijemo blokirati određeni napad u pravo vrijeme, što će vjerujem učinit igru znatno težom, te će nam za igranje trebat mnogo skillza, koji će se povećavat svakom borbom. Najlakše ćemo mahati ako Katanu ( gamepad ) držimo u ravnini TV-a, što naravno nije presudno za uspiješno okončanje života još jednog od milijrade kineza ( ili Japanaca, štogod ).

Ako vas nakon svega nabrojenog zanima grafika, onda ne zaslužujete da igrate ovo. Kao što je viđeno iz priloženih screenshotova igra će imati nešto bolju grafiku od one viđene na konzolama ove generacije, uz podosta efekata i fičursa. Igra se vrti na solidnih 30fps. Level design je nešto ajmo reć novo. Kako se radnja događa na dalekom Istoku očekujte uske uličice, neonska svijetla ( mnogo njih ), Casina, te mnoštvo raznih kuća i građevina Japanskih obilježja. I opet da spomenem kako će većina okoliša biti uništiva. Nakon svega navedenog, i slušajući riječi onih koji su isprobali igru, vjerujemo kako Red Steel neće biti jedna od onih igara koja će ”samo” iskoristiti posebnost Revolution, tj. Wii Gamepada, a ostale stvari ostaviti po strani. Red Steel trebala bi biti jedna veoma zanimljiva i zabavna igra. Garancija? Pa ne sjećam se da je Ubisoft u posljednjih nekoliko godina izbacio ”lošu” igru. No ništa nije nemoguće.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!