HCL.HR

Rise of the Argonauts [PC,X360,PS3]

Marko Lipovac 25.07.2008.   •   3 komentara


Developer Liquid Entertainment priprema nešto potpuno novo za RPG žanr. Rise of The Argonauts stiže, a mi donosimo sve detalje koje morate znati.

„Mi imamo nešto novo“

Iskreno, sit sam tih riječi kao i svih ostalih kojima se obećaje potpuno novo i nevjerojatno iskustvo u nekoj igri. Pogotovo ako zapravo nismo sigurni u te riječi i na screenshotovima vidimo da ta obećana super igra dosta sliči nekoj igri koju smo ranije već igrali.

I tako, gospoda iz „Liquid Entertainment-a“ prate taj trend. Novi naslov na kojem tim radi – Rise of the Argonatus po screenshotovima izgleda slično dosadašnjim slavnim akcijskim RPG naslovima. No oni nas uvjeravaju da to nije nimalo slično onome što smo do sad vidjeli. Tvrde kako ova igra nije tek obični akcijski RPG. Kažu kako ovaj naslov nudi mnogo više od klasičnog “klanja”. Ovako, na prvi pogled, igra malo vuče na God of War. Tu je nekakav grčki setting, čudnovate živine, mačevi, štitovi i slične stvari. Igra je rađena na Unreal engineu koji naravno radi svoje kako treba ( bar koliko se može vidjet iz screenova ). Grafika nije sto posto realna, tj. malo je izkarikirana. Znate one forice kao ogromna nabildana ramena kod savršeno sexy opasne cure? E baš to, ali ipak nisu pretjerali. Održana je dobra doza realnosti. Teksture su stvarno visoko detaljne… u biti nije mi jasno zašto ovoliko meljem o grafici, kad toliko možete i sami zaključiti pregledavanjem screenova. Samo bacite pogled na desno.

Dalje, tu je interesantna priča bazirana na grčkoj mitologiji. Priča počinje umorstvom jedine ljubavi grčkog kralja Jasona. Kralj, kao spretan ratnik uspijeva pronaći ubojicu i ubiti ga te tako izravnati dug. Ipak shvaća da to nije riješilo problem i njegova jedina je i dalje mrtva. Tako on doznaje za „Zlatno runo“ koje vraća iz mrtvih. Naravno da ne moram ni reći da je odmah pokrenuo akciju za pronalaženje te magične, zgodne i korisne stvari. Naš nabildani kralj se odlučuje na riskiranje svog, kao i živote još nekolicine grčkih super junaka, u borbama protiv mnogih mitoloških živina. Ipak to i nije neki preveliki rizik za njih. Mislim, ipak ovdje pričamo o epskim junacima. Jason gradi ogromni brod koji će ploviti od otoka do otoka i služiti mu kao nekakva vrsta baze.

Kralj okuplja dream team složen od dobro poznatih junaka ( i junakinja ). Dosad su najviše predstavljani: nepobjedivi Ahil, super-snažni-jako-nabildani Herkules i zgodna Atalanta. Igru ne počinjete od nule nego odmah na početku dobivate oružje kojim prilično dobro baratate. Leveliranja neće biti već je smišljen sistem sakupljanja bodovoa koje ćete trošiti na određene skillove. U igri će za vašeg Jasona važnu ulogu igrati mitski bogovi. Biti ćete u mogućnosti odabrati jednog od četiri bogova kao glavnog te zavisno od odabira dobiti određene specijalne moći. Ta četiri boga su: Atena – božica mudrosti, Ares – bog rata, Apolo – bog sunca i Hermesa – boga prijevara i lukavstva.

Oružja su klasična za takvo razdoblje, tri su glavne vrste: mač, koplje i malj. Za vrijeme izbivanja iz broda/baze nositi ćete od svake vrste po jedno. Nakon što ubijete neprijatelja bit ćete u mogućnosti uzeti njegovo oružje i izabrati između momentalnog ubacivanja u trenutni arsenal ili transportiranja tog oružja na brod, gdje će ostati na sigurnom. Najavili su da neće biti previše petljanja s inventarom, trgovinom i sakupljanjem nepotrebnih stvari. Dakle, nekakva stvar kao što je torba s ograničenom zapreminom bit će nepostojana. Nadamo se da će to biti izvedeno kako treba jer za sad izgleda malo „zapetljano“. Prije odlaska s broda, kad se usidrite na neki otok, sa sobom ćete povesti još dvoje junaka koji će vam praviti društvo. Osim super društva, za očekivati je da će vam pomoći u uklanjanju neprijatelja.

Stvarat ćete i neke saveznike sa strane. Ljudi kojima spasite život neće vas zaboraviti samo tako i pomoći će vam sljedeći put čim im se za to pruži prilika. Susretati ćete još neke poznate mitske face poput Dedala i njegove radionice na nekom od otoka. On će vam primjerice svojim sposobnostima i proizvodima pomoći u napredovanju. Kako priča napreduje kretat ćete se od otoka do otoka s određenom dozom linearnosti. Na svakom otoku ćete imati velike mogućnosti kretanja, ali vaš posao vezan za glavnu priču bit će gotov za od prilike dva sata na jednom otoku. Moći ćete se vraćati na već posjećene otoke ali to baš i neće biti potrebno. Razgovor u igri s drugim likovima neće biti toliko kompliciran i „izazovan“ kao u nekim sličnim igrama već će biti fino pojednostavljen.

Povodom ovogodišnjeg E3 sajmu dečki iz Liquid Entertainmenta rekli su kako sa ovom igrom žele napraviti posebno imerzivno RPG iskustvo.Htjeli su napraviti nešto posebno i do sada neviđeno u RPG kulturi. Ono čega su se sjetili je nedostatak HUD-a. Dakle gotovo stopostotnim micanjem bilo kakvog sučelja Rise of The Argonauts ubaciti će vas u svoj virtualni svijet imerzivnije nego bilo koja druga RPG igra prije. Tako barem kažu, a na nama je da igru probamo i vidimo koliko su u pravu ili krivu. U svakom slučaju ideja je zanimljiva. Ovako ćemo umjesto kakvog health bara energiju našeg heroja vidjeti isključivo prema broju modrica i rana po njegovu tijelu. Logično, što je više natučen to mu je i energija manja. Osim toga, svi itemi koje imate biti će vidljivi na tijelu Jasona. Neće biti izvlačenja kojekakvih mačeva “iz gaća” već sve što nosite na sebi, tj. u inventaru, vidjeti ćete na svome liku, tj. njegovim leđima. Ipak, za sve vas koji volite vidjeti sve fino i detaljno u HUD-u, postoji opcija kojom palite HUD u igri, no ta opcija će po defaultu biti ugašena.

Igra je najavljena za korisnike osobnih računala i konzola ( PS3, X360 ) i trebala bi izaći ove godine. Nadamo se da će developer ispuniti obećanja i napraviti odličan akcijski RPG s inovativnim preokretom u tom žanru, jer ipak najavili su da ovo neće biti tek obični akcijski RPG.

Za kraj najave, po dobrom starom običaju HCL-a, pripremili smo i nekliko trailera iz ove igre za vas.

Komentari (3)

  • beaver hunter

    25.07.2008 - 22:53

    jebenica. sviđa mi se sama ideja. samo brijem da će bit jako, jako čudno tak igrat. a i teško…

  • Duksy

    26.07.2008 - 00:27

    Napeta mi igra dosta. Trebalo bi bit kul, nadam se da neće zajebat.
    Pristojna najava skroz.

  • Ementaler

    26.07.2008 - 15:28

    Meni je samo drago da su ubacili opciju da se HUD može upaliti, ideja im je ok i moglo bi biti stvarno “imrezivnije” jel, ali u slučaju da to ipak ne ispadne tako dobro moći ćemo HUD upaliti i problem riješen. Samo da ostatak igre bude ok i ovo bi moglo biti dobro.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!