HCL.HR

Singularity [PC, X360, PS3]

Danijel Handžek 24.07.2009.   •   2 komentara


Singularity je jedna od potencijalnih hit igara u izradi Raven Softwarea, koji nam je poznat najviše po serijalu Soldier of Fortune. Ovaj studio poznat po dobrim FPS naslovima sa igrom Singularity također ne bi smio pogriješiti.

Osim što je potencijalni hit naslov, Singularity je ujedno i razlog zbog kojega u posljednje vrijeme imamo zaista malo vijesti iz Raven Softwarea. Dečki su žestoko zapeli za ovaj naslov i prema svemu do sada viđenom očekuje nas dobra i inovativna pucačina. Ovim naslovom Raven se pokušava vratiti na široka vrata kod publike koja cijeni FPS igre, a budući da je ova kuća imala svoje prste u igrama poput Hexena, Soldier of Fortunea i Quakea 4, nema razloga da nam i ovaj puta ne skuhaju nešto dobro.

Koliko nam je poznato prikupljajući informacije sa interneta, raznih portala i od samog developera, igra bi trebala imati radnju koja se istovremeno odvija u dva potpuno neovisna vremenska razdoblja i to u 1950. i 2010. godini. Dakle prisutna je manipulacija vremenom, a dizajn levela će se mijenjati ovisno o vremenu u kojemu se nalazimo, pa makar se nalazili na istoj lokaciji i istom levelu. Glavni protagonist igre je momak imena Nate Renko koji je poslan u prošlost (1950. godinu) kako bi istražio sumnjive događaje na ruskom otoku Katarga-12 gdje su se za vrijeme Hladnoga rata odvijala razna istraživanja i tajni vojni eksperimenti.

Singularity će se temeljiti na promjenjivoj fizionomiji samog otoka gdje ćemo koristiti takozvani TMD ilitiga Time Manipulation Device, odnosno uređaj pomoću kojega ćemo manipulirati vremenom. Inovativnost ove igre očituje se u tome što će utjecaj TMD-a biti na okoliš i objekte, što će na koncu doprinjeti do nepredvidivih situacija i prepreka. Vrijeme će se koristiti isključivo pri interkciji sa objektima, ne kao u Time Shiftu ili recimo Matrixu gdje se ono uspori kako bismo bolje reagirali na neku situaciju. Ovaj sistem nam omogućava da često vratimo vrijeme unatrag te nađemo potrebne iteme (recimo municiju, bombe) ili čak vratimo neki objekt u prvobitno stanje. Također postoji priča da ćemo neke NPC-eve moći vratiti u život (živi bili pa vidjeli).

Sve ove činjenice daju igri potencijal da se razlikuje od većine naslova koji nas očekuju na tržištu. Ovakav pristup gameplayu napraviti će mali odmak od monotonije većine današnjih FPS naslova gdje je naglasak na pucanju i cover sistemu, a budući da još nismo imali prilike isprobati igru, živo nas zanima kako će sve ovo najavljeno izgledati u praksi, jer zvuči obećavajuće i itekako zanimljivo. Također, zagonetke bi trebale biti sastavni dio igre, iako neće biti prekompolicirane, biti će dovoljne da donesu dodatnu igrivost u naslov.

Autori igre su obećali da će se priča razvijati tijekom cijele igre, a ne samo preko povremenih međusekvenci, tako da će tjerati igrača da napreduje kroz levele sve dok ne prijeđe igru. Ono što se ističe ovdje je činjenica da neće biti previše slobode, no barem će način borbe biti potpuno na igračima. Osim toga, malo linearnog ali dobrog i zanimljivog gameplaya dobro će nam doči.

Kako će interakcija sa objektima biti detaljno razrađena moći ćete iskoristiti svoju kreativnu notu da što domišljatije prikratite muke neprijateljima. Zanimljivo je to da svaki objekt u igri može ostariti ili se pomladiti. Primjera radi, recimo da neki vojnik stoji pored nekakvog stupa koji vi sa TMD-om postarite kako bi oslabio. Tako oslabljen ( čitaj: ostaren ) stup će pasti na vojnika i usmrtiti ga. Kreativno jelda?

Grafika se prema do sada viđenim screenshotima čini vrlo dobro odrađena, kako smo i navikli od Ravena, a da se primjetiti i da brutalnih scena neće nedostajati. Developer je obećao da će AI biti posebno dorađen kako bi svaki protivnik predstavljao poseban izazov za igrača. Navodno da će nam na putu stajati hrpa raznovrsnih protivnika, iako je trentno jako malo informacija o dotičnim. Trenutno znamo za Zekse (stvorenja slična ljudima koja mogu postati neopipljiva), Phase tickse (koji nose E99 u malim torbicama na leđima i mogu protivnika baciti natrag u vrijeme, također ih možemo uhvatiti pa koristiti kao mine za neprijatelje), a vjerojatno će tu biti i vojnika, kako onih iz WWII tako i onih iz buducnosti.

Po svim dostupnim informacijama veliku ulogu u igri će igrati i multyplayer mod, u kojem također veliku ulogu možemo očekivati od TMD-a. Navodno bi nam ovo trebalo pružiti poseban osjećaj još neviđen u mrežnom napucavanju. Svemu ovome trebao bi doprinjeti i Unreal 3 engine, koji je sposoban bez prevelikoga usporavanja prikazati velike otvorene prostore.

Singularity je u razvoju za PC, Xbox 360 i PS3 platforme, a iako je prvotno najavljen za izlazak do kraja ove godine, nedavno je doživio odgodu te će konačno ugledati police dućana tek početkom 2010. godine ( točnije, očekujte ga tek u ožujku ). Sve u svemu, Singularity će ponuditi inovativan pristup gameplayu i par novih sitnica koje do sada nismo vidjeli u baš takvom obliku, a sve to bi trebalo izgledati i igrati se odlično. Tu je i multiplayer mod koji također puno obećava, pogotovo ako razmislimo o multiplayer gameplay potencijalu TMD-a. S obzirom da je Raven Software jedna kvalitetna developerska kuća koja je radila na cijelom nizu više nego solidnih naslova i definitivno se dokazala kao kvalitetan developer tokom svojih godina rada, zaista ni ne sumnjamo da nas očekuje odlična igra.

Dosta je čitanja! Zavalite se u stolicu i pritisnite play jer je ispod spreman naš Video Player sa posebnom playlistom punom najzanimnljivijih video isječaka iz Singularitya. Kada završite sa gledanjem, ne zaboravite nam ostaviti kakav komentar u boxu ispod ( ako ste registrirani ), a slobodno dajte i svoju ocjenu igri i pokušajte predviditi koliko će igra dobiti u recenzijama jednom kada izađe.

UPDATE! Igra je konačno i izašla, a mi smo je se dočepali u međuvremenu. Pratite link ispod i pročitajte našu recenziju Singularitya.

RECENZIJA: Singularity

Komentari (2)

  • gta_fan

    26.07.2009 - 14:30

    Dajem priliku ipak je FPS

  • unrealkiky

    02.08.2009 - 06:47

    biti će to GOTY!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!