HCL.HR

Tony Hawks Project 8 [X360, PS3, PS2, Xbox]

Matej Majcenović 04.01.2007.   •   0 komentara


Tony Hawk serijal, uskoro bi trebao doživjeti svoj 8 nastavak. Kako će izgledati?

Tony Hawk serijal, jedan od rijetkih serijala koji je sa nama još od doba prvog PlayStationa, uskoro bi trebao doživjeti svoj 8 nastavak. Pa zar već 8… Samo 2 nastavka na PS1, te čak 5 na konzolama sljedeće generacije. Vrhunac serijala bio je treći dio, za mnoge gamere kultna igra, jedna od najigrivijih i najboljih igara u povijesti gamiga. Sve nakon ”trice” brzo je padalo u zaborav. Dobivali smo sve moguće mini igre, prijevozna sredstva, misije koje nemaju smisla sa skejtanjem… Svega je tu bilo, osim naravno, čistog ”hardcore” skejtanja. Kako je nova generacija igara na pomolu, Neversoft je iz temelja odlučio promijeniti Tony Hawk serijal. I ovaj će puta naglasak staviti isključivo na skejtanje. Na nama je da vjerujemo.

Motion Capture tehnologija nije ništa novo u gaming svijetu, već je dosta vremena koriste mnogi proizvođaći. Neversoft je shvatio da je vrijeme da i oni ”uhvate” pokrete skatera, te ih što vjernije prebace u igru, točnije u sam gameplay (THAW je koristio MC tehnologiju samo u cutscenama). Potrošeno je točno 63 dana snimanja, kako skatera, tako i pješaka koji su sve češći prizor u TH igrama. Svaki od skatera u igri proveo je ponešto vremena u studiu snimajući ne samo obične, već i svima nam znane special trikove (prisutne još od prvog djela). Nakon tih 63 dana, crtački tim je sve te trikove ”ručno” animirao, čime je fluidnost pokreta još više poboljšana. Rezultat je više nego zadovoljavajuć, pokreti skatera sada izgledaju prilično realno, i po tom se pitanju THP8 iz arkade lagano pretvara u simulaciju.

Ovaj se nastavak kako kažu proizvođaći temelji isključivo na pokretima igrača i trikovima, u koje je uloženo mnogo truda. Sada će igra manji naglasak staviti na obavljanje različitih zadataka koji u prošlim nastavcima nisu imali prevelike veze sa samim skejtanjem. Priča je, iako jednostavna, još uvijek tu. Tony Hawk odluči sastaviti tim od 8 najboljih skatera na svijetu, a na vama je zadatak da se probijete na vrh i postanete najbolji. A na putu do vrha biti će te u mogućnosti odrediti koliko se želite namučiti s igrom. Neversoft će i u ovom nastavku ubaciti 3 levela težine – amateur, pro i sick. Ako se sa ovom igrom susrećete prvi puta (iako je teško za vjerovati ima i takvih) ili ste pak casual igrač koji je želi završiti što prije – preporuča vam se amateur. Ako ste pak, igrač koji je svaki TH nastavak do sada odigrao temeljito, i pravi je fan serijala, vjerujemo da će mu Sick predstavljati veliki izazov. A što je teže to je želja za izvršenjem zadatka veća. Samo će najveći otići do kraja. Vjerojatno…

Najveća novost u 8 nastavku TH serijala, je po riječima proizvođaća, a i onih koji su imali sreće isprobati igru – Nail the Trick mode. NtT mod, moći ćemo aktivirati pritiskom na oba analoga istovremeno. Igra se nakon aktivacije usporava te fokusira na noge i skateboard, gledajući sa strane. Analogne palice sada postaju skaterove noge, te je na vama da napravite što bolji/ljepši/orginalniji trik. Ova je novina trebala biti uključena samo u određene izazove kojima ste mogli pristupiti u igri, no kako su proizvođaći shvatili da su napravili nešto što bi TH mogao vratiti na stare staze slave, automatski su ga učinili dostupnim kroz cijelu igru. Oni koji su igrali nedavno izašli demo Xbox360 verzije tvrde kako je Nail the Trick nešto najbolje što se moglo dogoditi TH serijalu. Jedva čekamo da ga sami isprobamo.

Career, create a skater, online i split screen multiplayer, modovi su koji su se uspjeli zadržati još od samih početaka, pa ćemo ih tako vidjeti i u ovom nastavku. U Career modu, postojat će nekoliko vrsta izazova (još nećemo sa sigurnošću reći koliko ih točno ima) koje ćemo morati obaviti ukoliko želimo napredovati. Prvi su Spot izazovi, kojima ćemo moći pristupiti u bilo koje vrijeme, a da bi ih uspješno obavili morat ćemo napraviti ono što od nas zadatak zatraži (da, znam, zvuči malo retardirano). Uglavnom to će biti jednostavne stvari tipa skoči u zrak X metara, grindaj X metara… Sljede Puzzle izazovi, mod sličan sakupljanju combo slova u prijašnjim nastavcima pomješan sa park creator modom. Prije početka izazova, dobit ćete određen broj interaktivnih objekata koje će te morati postaviti po stazi, da bi uspješno u jednom combu došli od jedne do druge zadane točke. Najzanimljiviji i najzabavniji izazovi biti će svakako Bail izazovi. U bail izazovima, Havok engine koji igra posjeduje uvelike dolazi do izražaja. Naime, osjetljivost na okoliš je i više nego vidljiva, igrač će odletjeti nekoliko metara u zrak na dodir svake interaktivne stvari u okolišu. Na vama je samo da padnete, Havok će odraditi ostatak :) Nedavno potvrđen izazov koji smo također već viđali (opet, u drugom obliku) je izazov u kojem će vaše trikove snimati kamerman. Osim što će snimati, kamerman će i izgovarati imena trikova koje će te morati napraviti, ukoliko želite uspješno završiti ovaj izazov. Deja vu anyone? U multiplayer online modu (koji po sadašnjim informacijama neće sadržavati PS3 verzija) moći će igrati do 8 igrača istovremeno.

Statistike skatera, koje su se prije očitovale u stat pointovima razbacanim po levelima, također su doživjele određene promijene. Ovog ćete se puta poboljšavati na RPG način, što duže radite određene poteze, statsi će vam se povećavati. Primjerice, što više grindate, veći će vam biti grind skill, što više skačete na rampama povećavat će vam se ”air jump” skill. U svakom trenutku biti u mogućnosti vidjeti koliko vam još fali da dosegnete određeni level.

Grafički igra nebi trebala zaostajati za ostalim igrama nove generacije. Svi modeli skatera izgledaju prilično dobro, i lako su prepoznatljivi (ukoliko vas skating zanima). Okoliš po kojem skejtate je prilično detaljan sa mnogobrojnim interaktivnim objektima, i mnogim ljudima koji jedva čekaju da se zaletite u njih. Zvuk se mjenja kad prelazite sa jedne podloge na drugu, mnogo realnije nego u prošlim nastavcima. � to je soundtracka tiče, proizvođaći obećavaju dosad najbolji soundtrack u TH igrama. Svi znamo koliko su pjesme iz novijih nastavaka bile lošije od onih iz prva 3 nastavka. Iako ih je bilo mnooogo više, soundtrack bi uvijek izgledao kao nabacan. Možda je zato i postojala opcija isključivanja pjesama.

Nakon pročitane najave, vjerojatno ste shvatili zašto mnogi TH fanovi vjeruju kako će ova igra vjerojatno biti ono što smo čekali još od super-igrivog trećeg djela. Tony Hawk Project 8 biti će savršen mix novog i starog. U ovom slučaju – dobre stare igrivosti, novih modova i tehnologije. 7.11 biti će dan kad će TH fanovi ponovno doći na svoje. Vjerujte mi na riječ.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!