HCL.HR

Turbo najave vol.2

Igor Belan 28.01.2007.   •   0 komentara


Donosimo vam i drugi dio naše maštovito nazvane serije najava – Turbo najave volume 2. Ovaj put najavili smo devet naslova koji nam se čine najzanimljivijima te koji bi se trebali u sljedećih nekoliko mjeseci pojaviti na vašim i našim ekranima.


Donosimo vam i drugi dio naše maštovito nazvane serije najava – Turbo najave volume 2. Ovaj put najavili smo devet naslova koji nam se čine najzanimljivijima te koji bi se trebali u sljedećih nekoliko mjeseci pojaviti na vašim i našim monitorima / televizorima. Volume 1 naših Turbo najava možete pogledati ovdje.

Nova pucačina iz nepoznate istočno europske firme Plastic Reality, stavlja vas u ulogu agenta američke organizacije DEA. Poznat pod imenom El Metador, agent ima zadaću srušiti organizirani kartel u Južnoj Americi. Developerima očito priča služi samo za povezivanje adrenalinom nabijenih levela, jer ovakva nikoga neće baš posebno zainteresirati. Kako je Južna Amerika poznata po kilometarskim prašinama, možemo očekivati okoliku sličnu onoj u FarCryu, što nije nimalo loše; nikad dosta sunca i mora. Kako proizvođači najavljuju, igra će sadržavati najbolje elemente najvećih hitova prošlih godina. Točnije, očekujemo taktički sneaker/shooter. Leveli bi trebali pružati više mogućnosti prelaska. U nekim misijama, imat će te kolege iz agencije, kojima na početku morate zadati osnovne zadatke, te ih kooredinirati. Vi tada imate odriješene ruke, te je na vama da odredite tijek misije. Također, najavljena je i struktura vaših neprijatelja. I oni će imati zapovjednike, koji će upravljati nižim klasama vojnika. Ukoliko dotičnog ubijete, neprijatelj će biti neorganiziraniji i češće će uletavati pod vašu vatru. Kako je ragdoll jedan od najjačih aduta igre, okolina će poslužiti kao zaklon i kao oružje. Tako će ručne bombe i projektili raditi daleko veću štetu ako ih bacite na «pravo mjesto». Po slikama i trailerima, grafički engine, Typhoon 2, dovoljno je sposoban za sve novije grafičke efekte, no prava ljepota igre leži u uvjerljivoj, bujnoj prirodi koja vas okružuje. No visoka trava i drveće neće biti samo u svrhu vizualnog dojma. Dotični okoliš pametno je osmišljen da bi vam pomogao u prikrivenom, stealth pristupu misijama. Sve u svemu očekujemo lijepu grafiku, impresivnu ragdoll fiziku i pametno osmišljen AI. Očito je da malo kasnimo sa najavom, jer naime, igra već sutra izlazi u Europi, ali eto barem znate što očekivati. – W3DR4N

Stronghold Legends – 03.10.2006

Jedna od najboljih, ako ne i najbolja strategija koja se odigrava u doba mračnog srednjeg vijeka – Stronghold, dobiva dodatak pod nazivom Stronghold Legends. Igra naravno nastavlja koristiti prekrasno okruženje i štih koji su nas pratili u prošlim nastavcima, a da bi stvar radila, igra naravno mora imati i prekrasnu i prelijepu, i predivnu grafiku, a autori igre nam najavljuju da će ova igra imati upravo takvu grafiku. Naravno, gamplay bi također trebao biti vrhunski, a upravo se tu uvelo par novina. Neke od njih su način igranja “agreskorske” kampanje, u kojoj se praktički ne morate brinuti o svome dvorcu, već vam je jedini i glavni cilj uništiti protivnički, jer hej, uvijek je bilo lakše i zabavnije uništavati nego graditi. Igrači će moći igrati u ulogama kralja Arthura i njegovih vitezova znate već kakvoga stola, tajanstvenog i krvožednog gospodina Dracule, te legendarnog njemačkog junaka Siegfrieda. Sve će to biti umotano u slasne 24 misije (8 za po svakog gospodina heroja, usput, zašto nema niti jedne žene). Skoro zaboravih spomenuti da ovo rade dečki (i cure) iz Firefly Studiosa, a igru izdaje 2K Games.- Ilidan

Maelstrom – 10.10.2006

Maelstorm je science fiction RTS smješten u razdoblje poslije apokalipse na Zemlji. U igri koju potpisuju Codemasters i KD Vision , a očekuje se samo na PCu , bitku za Zemlju poslije apokalipse voditi će Alieni i Humani. Developeri obećaju invaziju Aliena , razna cool hi tech vozila (toliko hi-tech da ce moci mijenjati svoj oblik – tenkovi će postajati avioni i slična čuda) , te najvažnije – izmjenjiv teren kojeg je moguće uništavati i mijenjati kako vama (i vašem neprijatelju) padne na pamet. Nažalost , igra nijedna fakcija igre neće imati banane samoubojice , iako je cijela HCL redakcija to predlagala developerima. Maelstorm će imati dosta zanimljiv engine , koji će omogućavati zoom down na vaše jedinice , što će biti korisno za jedan od novih elemenata u RTSovima – preuzimanje kontrole jedinice (npr. Tanka) i direktno upravljanje s njim. Igra sadrži dosta interesantnih ideja , a pošto je ovaj developerski dvojac već radio zajedno , možemo očekivati zanimljivu igru. Hoće li ispuniti naša očekivanja , vidjet ćemo 10.10.2006. – duksy

Gothic 3 – 13.10.2006

Legendarna saga se nastavlja te igra dobiva svoj treći dio pod nazivom “Gothic 3” (priznajte da nikad ne biste pogodili). Developer “Piranha Bytes” (mene ovo previše asocira na “Piranha Bar”, damn you RTL) tvrdi kako će gameplay biti apsolutno nelinearan (kao i na svakom boljem RPGu, doh) te ćete voditi nekog bezimenog heroja (da, to je vaš lik) i u svom izboru pomagati kralju ili orkovima čime igra definitivno dobiva na trajnosti i replayability faktoru. Također se još šire glasine da će igra biti “Oblivion killer”, a prema screenovima to i je jer se diči krasnom grafikom. Nadajmo se da gameplay neće podbaciti te da ćemo dobiti još jedan klasik kao i sa prethodna dva nastavka. Još samo mjesec dana (do 13.10, preciznije), bwahaha… – KingMortal

FEAR Extraction point – 24.10.2006

Monolith je, vjerojatno zaposlen nekim drugim projektima, rad na F.E.A.R. ekspanziji prepustio Time Gate Studios-u (Kohan serijal, Axis & Allies). Kako sada stvari stoje igra je u dobrim rukama, proizvođaći napreduju punom parom kako bi igra bila spremna još ovu jesen. Najavljeno je nekoliko novih oružja, od kojih je najzanimljiviji Chain gun, čiji meci u dodiru sa zidom ostavljaju mnogo, mnogo dima u prostoriji. Oružja, municiju i health moći ćemo skupljati u svugdje rasporstranjenim Armacham kutijama (wow kako orginalno). Ekspanzija bi trebala ispraviti i broj različitih jedinica neprijatelja kojih je u orginalu bilo veoma, veoma malo. Spominje se nevidljiva kreatura koja postaje vidljiva kad vam dođe na dohvat ruke, ili da se bolje izrazim, kad vi dođete njoj. Kako je Sierra nedavno izdala F.E.A.R. C.O.M.B.A.T. ekspanzija vjerojatno neće sadržavati nikakve nove multiplayer modove. I za kraj, proizvođači nam poručuju: Alma je ljuta. Veoma ljuta. – Wildboy

Test Drive Unlimited – 24.10.2006

Test Drive Unlimited je jedna od najstarijih franšiza, bar kada je riječ o simulacijama auto utrka, a mnogi se slažu oko toga da će ovo biti do sada najbolji i najsveobuhvatniji nastavak. Igra je jako otvorenog tipa, a to znači da se možete utrkivati kada hoćete, protiv koga hoćete, kako god hoćete, i na kojoj god stazi hoćete, a sve to možete osim solo, činiti i u multiplayeru koji bi trebao biti fantastičan (sjetimo se da je danas vrlo malo race-based igara koje imaju dobru online podršku). U igri ćete moći kupiti na stotine različitih automobila i motora, te ih nadograđivati izvana i iznutra, a svega toga je toliko da je samo vaša mašta granica. Također ćete moći kupovati garaže, različite dodatne stvari, i tako dalje, i tako bliže. Developeri nam se kunu vlastitim punicama i ženama da će u igri postojati preko 1000 km različitih staza. Ako ih bude upola toliko, vjerujemo da će im mnogi obožavatelji slati svoje obnažene slike u znak zahvale. Da, to sve rade ekipa iz Ataria. Over and out. – Ilidan

Eragon – 24.11.2006

Eragon je akcijaska avantura developera “Stormfront Studios” pod okriljem izdavača “Vivendi Universal Games”. Igra je bazirana na nedavnoj hit knjizi Cristopher Paolinija. Eragon je ime petnaestogodišnjeg siročeta koje je dobilo ime po prvom jahaču zmaja. Eragon otkrije zmajevo jaje iz kojeg se eventualno izlegne zmaj Saphire što nije obradovalo okrutnog kralja koji je odlučio sravnati Eragonov dom sa zemljom i zaklati mu ono malo obitelji što je rezultiralo gnjevom Eragona koji je započeo pohod na tog kralja te ćete se kroz igru na pohodu osvete koristiti kojekakvom magijom i svojim zmajem (koji će napredovati kroz igru). Osim za PC, igra izlazi i za Gamecube, PS2, Xbox 360, Nintendo DS, PSP, GBA i Xbox negdje u 11. mjesecu ove godine. – KingMortal

Need For Speed: Carbon – Studeni, 2006.

Četvrti nastavak novije generacije NFS igara, temeljena na istom engineu kao njena 3 prethodnika, na velika vrata u serijal uvodu novi način igre, preuzet iz THQ-ovog Juiceda. Radi se o Crew-racingu, što znači da ćete vi i vaša ekipa lagano preuzimati grad, umjesto da to radite sami kao i prije. Nadajmo se da će uspjeti riješiti probleme s umjetnom inteligencijom koja je u Juicedu bila prilično loša. Najavljeni su novi modovi (Canyon race, Canyon duel) – brze utrke po zavojitim planinskim cestama, uz mogućnost izljetanja sa ceste. Uz sve to, ogromne mogućnosti modifikacije automobila, te nova sexy teta imena Emanuelle Vaugier garantiraju da će NFS: Carbon biti pravi jesenski hit. Našu potpunu najavu ove igre možete pročitati ovdje. – Wildboy

Crysis – Q4 2006

Nakon što nam Xbox360 nije uspio donjeti nikakvu grafičku nadmoć nad PC-om, ljubitelji prekrasne grafike morat će iskeširati pozamašnu svotu novca kako bi vidjeli pravu grafičku revoluciju. Ako mislite igrati ovu igru sa maksimalnim detaljima trebat će vam Dx10 grafička kartica koja podržava 4.0 Pixel Shadere. Imate takvo što? I mislio sam. Moćni CryEngine 2.0 očarao nas je u svakom gameplay traileru, i svi jedva čekamo vidjet čudo ovo u pokretu. AI koji je napravio malu revoluciju u FarCry-u ovdje će po proizvođaćima biti uvelike poboljšan, interakcija s okolišem maksimalna, a hrpu oružja moći ćemo i nadograditi. No što se ustvari krije ispod maske? Da li je grafika sve što će nam Crysis ponuditi, ili momci iz Cryteka imaju još nekoliko trikova u rukavu. Saznat ćemo još ove godine. Našu potpunu najavu ove igre pročitajte ovdje. – Wildboy

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!