HCL.HR

Vidjeli smo demo novog God of Wara iza zatvorenih vrata

Aleksandar Roknić 17.06.2016.   •   10 komentara


Kratos je promijenio kameru kojom gleda na svijet, malo ostario i pustio bradu, a iako će neki reći da je omekšao zbog sina, po svemu što smo vidjeli na E3 sajmu brutalan je kao i uvijek.

Kako su neki predviđali i kako se prije E3 sajma šuškalo po internetu, Sony je na svojoj E3 konferenciji najavio novi God of War naslov, ekskluzivan za PlayStation 4.

Na zatvorenom predstavljanju igre na Sonyjevom dijelu E3 sajma imali smo čast uživati u zaista predivnoj igri, svakako jednoj od grafički najimpresivnijih na sajmu. Tko bi rekao da se pokreće na konzoli koja je već gotovo tri godine na tržištu. Dapače, mnogi kažu da je onaj gameplay demo koji je javno objavljen vjerojatno pokretan na još nenajavljenoj, novoj verziji PS4 konzole koja vjerojatno stiže sljedeće godine, no ne vjerujte svemu što ljudi govore – i osnovni PS4 je sposoban za igre ovakve grafičke kakvoće.

Grafika je dakle fantastična, od majstorski odrađenog osvjetljenja, preko filmskih animacija do najmuževnije brade na cijelom E3 sajmu, no osim samih vizuala jedna stvar se ističe kao radikalna promjena za cijeli God of War serijal – kamera. Umjesto polupokretljive kamere na kakvu smo navikli iz prethodnih nastavaka, novi God of War širi horizonte s punom 3D kamerom. Samom promjenom kamere, God of War je postao potpuno nova igra, koja će sada vjerojatno biti mnogo zanimljivija i onim igračima koji su propustili prijašnje nastavke ovog serijala. Šanse su dobre da su upravo na to i ciljali, obično to tako i ide s rebootovima – zadovolji fanove serijala koristeći ikonične likove i tematiku, ali prilagodi igru tako da otvoriš vrata i novoj generaciji koja je navikla na drugačije norme gameplaya.

god-of-war-3

Sâma kamera sada omogućava kompletan pregled levela koji mogu biti veći nego prije, no i dalje nisu otvoreni. Kamera sada omogućava i precizno ciljanje Kratosovim oružjem, pomaže u fluidnijem kretanja i nudi mogućnost bolje procjene situacije na bojišnici u slučajevima s mnogo neprijatelja.

Prijelazi između cutscena i same igre doslovno nepostojeći.

Druga velika novost je Kratosov sin, koji će gospodinu ocu praviti društvo u novim mitskim avanturama. Kako su developeri iz Santa Monice najavili, Kratosov sin će imati izrazito dubok karakter te će se Kratos morati oslanjati na njega za rješavanje nekih zagonetki i općenito za prolaz dalje u igri. To djeluje kao plodno tlo za kooperativni mod igre gdje jedan igrač preuzima ulogu Kratosa, a drugi njegova sina, no developeri su nam objasnili kako igra nije tako zamišljena. Kažu da im je najvažnije bilo ispričati priču i napraviti odličan singleplayer, dok multiplayer nije bio u fokusu.

Kratosov sin će imati izrazito dubok karakter te će se Kratos morati oslanjati na njega za rješavanje nekih zagonetki.

Kratosov sin ocu će pomagati i u borbama, gdje će igrač moći označiti jednog ili više neprijatelja koje bi mu sin trebao pomoći riješiti. Iako zbog prijašnjih iskustva s Kratosom ne možemo zamisliti tu silinu protivnika koje Kratos ne bi mogao sam srediti, pretpostavljamo da će pomoć njegova sina s napadima iz pozadine dobro doći u situacijama kada se gospodin bradonja nađe okružen brdom neprijatelja. “Son Button”, koji je smješten na kvadratu i daje sinu naredbe će očigledno biti vitalan dio gameplay mehanike te ćemo ga jako često koristiti.Za sada je bio prikazan jedino stun napad. Kratos je označio tri neprijatelja, a njegov sin ih je pogodio električnim strijelama koje su ih ošamutile na nekoliko trenutaka, dovoljno da ih Kratos brutalno dokrajči.

god-of-war-2

Osim gađanja protivnika električnim strijelama, Kratosov sin će napadati protivnike samostalno, iako ne u toj mjeri da igrač cijelu borbu prepusti samo njemu. Prolaskom kroz igru sin će napredovati i dobivati sve snažnije napade te vjerojatno još poneko iznenađenje, što za sada nije otkriveno. Na pitanje je li moguće da sin pogine u borbi, odnosno mora li se paziti na sina i njegovo zdravlje, dobili smo “politički” odgovor da je sin izrazito agilan i da se možemo fokusirati isključivo na protivnike. Dakle, situacija kao s Ellie u The Last of Us. Osim napada strijelama (običnim i električnim), najavljeno je i da će Kratosov sin imati pristup magijama, baš poput Kratosa u prijašnjim nastavcima.

Borbe su također promjenjene te su zahvaljujući punoj kontroli kamere izrazito brze i precizne. Kratos će na raspolaganju imati lake i teške napade, pozicionirane na R1 i R2 tipkama. Kratos nam je bio prikazan sa sjekirom kao glavnim oružjem te nije još poznato hoće li imati na raspolaganju svoje popularne Blades of Chaos. Zanimljivost u borbi sjekirom je što igrač osim što može mahati i ubijati sve u dometu, može sjekirom i naciljati protivnika u daljini te napraviti dodatnu štetu pozivanjem sjekire natrag. Osim sjekire, tim pozivom dovuče i neprijatelja te ga može dokrajčiti brutalnim melee finisherom. Melee napadi su i dalje izrazito brutalni i krvavi dok su finisheri uznemirujuće groteskni, na dobar način.

Finisher potezi su uznemirujuće groteskni, na dobar način.

Iako se na najavu nove God of War igre možda na prvu reagiralo neodobravanjem i skepsom, velike promjene u gameplayu koje smo dosad vidjeli uz majstorski odrađene animacije, grafiku i potpuno novu emotivnu komponentu u priči bude nadu u zaista odličnu igru. Jednu od onih o kojima se priča pred kraj godine kada se dijele nagrade. Kako su kreatori rekli, ovo nije samo ostarjeli Kratos, ovo je Kratosov novi početak. Iako je Kratos ostario i bradu pustio – ovo bi zaista mogla biti nova mladost God of War serijala.

Označeno sa: , , ,

Komentari (10)

  • darijoman

    18.06.2016 - 00:04

    Za sada zvuči odlično :)

  • lucho-CRO

    18.06.2016 - 00:11

    Napisao sam vec, nista nije pokretano na novijoj verziji ps4 vec na ovom standardnom..nema se tu sta vjerovati ili ne..takve stvari su isti dan nakon konferencije dobile odgovor i bile razrijesene..osim sto ce njegov sin sudjelovati u borbama pomagat ce mu na nacin da ce mu prevesti mnoge stvari i uputiti ga na sljedeci korak jer je Kratos stranac i ne razumije jezik dok malac kuzi sve i sto je mozda najbitnija stavka citanja razlicitih znakova kroz igru i razgovore tj potencijalne prijetnje..i to sam napisao tj napravio copy paste kad sam nasao detaljnije objasnjeno..

    • funky0308

      @lucho-CRO, 18.06.2016 - 12:14

      Biti ce ovo jos jedna jbna ekskluziva. Toliko sam odbijao prijeci na konzolu, a sada, kada sam konacno presao (PS4) cudim se zasto to nisam napravio ranije. Mrcina od PCa ceka nesto pametno da izadje i dalje je , sto se tice grafike i fpsa nadmocna ali ovakve igre i igre Naughty Doga, fpsi i 2 ili 4k nikada nece nadmasiti.
      Tnx na dodatnim info, to je bio cilj posta ali opet ode OT

    • darijoman

      @funky0308, 18.06.2016 - 19:43

      A gledaj taka je politika tržišta i nema tu neke dileme. Kako bi drugačije PS4 opstao na tržištu da nema tako dobre ekskluzive, pritom mislim ne da se sad ne bi prodavao ali ne bi ni približno kao što se sad prodaje

    • l)oolvl

      @lucho-CRO, 18.06.2016 - 17:07

      ljudi su zaboravili da nove igre nakon nekoliko godina na istoj konzoli postaju daleko ljepše nego one prilikom launcha. Vjerujem da trenutni PS4 može još i bolje

    • lucho-CRO

      @l)oolvl, 18.06.2016 - 19:16

      Ljudi su zaboravili da je na playstationu 4 iskoristeno nekih 70% njegove sirove snage, a kad pisu na granici ovog ili onog je laz..imam clanak koji govori o tome kako je uncharted 4 radio jako lijepo pri 60 fps-a al sa padom i do 20 pa su poradili na nekakvim detaljima i napravili posao pri 30 fps-a..kazu..moglo je biti 60 iako su izjavili jednom da nisu htjeli zbog ohoho stvari..ako moze unchatred moze i vecina drugih samo je stvar truda..naughty dog je po tome poseban..i najvise ga volim

    • funky0308

      @lucho-CRO, 20.06.2016 - 12:23

      Optimizacija, optimizacija i opet…optimizacija. Ne mogu se prestati čuditi šta je sve u stanju vrtiti pretpotopni hardware u PS4. Koliko nam (PC svijet) nameću i guraju hardware koji ni iz bliza nije iskorišten. Upravo sam u prodaju stavio SLI 970ki…halooo? Ali moram, hoću ga upgradati na 1080 i neka čeka bolje dane. Ali ako ćemo realno, jedna 970ka mora vrtiti igre u narednih 5 godina bez ikakvih problema, pri najvišim detaljima i rezi. To što se igre namjerno ne optimiziraju kako bi se prodao novi hardware, to je neka druga priča. 1080 sa 8GB DDR5 X ne bi trebalo mijenjati do 2025 ali eto, živimo u zanimljivim vremenima. Nemoj promjeniti kartice, pati se sa sve lošijom podrškom i svime ostalim…jadno..jako jadno.
      Kada smo već kod NDa, upravo završavam TLOS i ne mogu vjerovati koliko je to dobra igra, kako dobru priču ima, koliko zapleta, koliko detalja, kakva razrada likova…a na čemu se sve to vrti. Valjda nas tretiraju kao kretene kojima je jedino i samo grafika bitna, danas je, očito, samo to bitno. Naravno da je grafa bitna ali ne rezolucija, nego detalji. To igru čini dobrom.

  • IvanDado

    18.06.2016 - 00:13

    Pre umoran sam da ovo sad citam, ali ne sumnjam da ce ovo biti odlicna igra i da vam se svidjelo.

  • Slim1992

    18.06.2016 - 09:07

    Mirise na GOTY…Koje god godine da izadje :)

  • DonMate

    18.06.2016 - 15:50

    Bilo bi dobro da ovo bude dug serijal pa da obrade i rimsku i slavensku mitologiju. Naravno samo da igre budu kvalitetne :)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!