HCL.HR

Oznaka: Dizajn igara

Ubisoft vrbuje dizajnere i pisce iz Telltale Gamesa

Juraj Bevandić 25.02.2017.

Naćulimo uši u iščekivanju novih Ubisoftovih priča jer su svom timu pridržuili četiri vodeća direktora dizajna i scenarista iz Telltale Gamesa.

The Last Guardian ima puno manji, ali i impresivniji svijet nego što se to čini

Juraj Bevandić 04.01.2017.

Fanovi su na jednoj fotografiji uspjeli ocrtati čitavu avanturu The Last Guardiana i iznenadilo nas je kako je cijela igra ustvari smještena u jednom dvorcu.

Nintendo žali što oni nisu prvi napravili Minecraft

Juraj Bevandić 12.12.2016.

Nintendov Shigeru Miyamoto priznao je da misli da su oni trebali prvi napraviti Minecraft i da smo skoro nešto slično i dobili za Nintendo 64.

Ubisoft odustaje od linearnih igara vođenih pričom

Juraj Bevandić 18.11.2016.

Jedan od glavnih Ubisoftovih kreativaca priznao je u intervjuu da će ubuduće raditi manje linearne naslove i dati više prilika za izražaj igrača i to počevši s novim Assassin’s Creedom.

Naučite dizajnirati pixel art grafiku na zagrebačkom Illectricity festivalu

Juraj Bevandić 06.11.2016.

Otvoren je Illectricity festival u Zagrebu gdje idućih mjesec dana besplatno možete pristupiti raznim radionicama i predavanjima u domeni audio-vizualnog dizajna i indie gaminga.

Double Fine pokazao temelje Psychonauts 2 gameplaya

Juraj Bevandić 08.10.2016.

Ekipa Double Finea vratila se originalu kako bi Psychonauts 2 gameplay bio što bolje dizajniran i spreman za inovacije koje su nam osmislili.

Dizajneri iza Dishonored 2 objašnjavaju kako je stvorena Karnaca

Juraj Bevandić 06.10.2016.

Mjesto radnje Dishonoreda 2, vjetrovita i opasna Karnaca bit će otvorenija i detaljnija od prve igre, a developeri nam u novom traileru objašnjavaju kako su ju stvorili.