HCL.HR

Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal – Prohod

Ivan Čičak 07.08.2009.   •   3 komentara


Iako je kratka, prva epizoda preporođenog Monkey Island serijala poznatog pod imenom Tales of Monkey Island itekako ima teških zagonetki. HCL stiže u pomoć sa detaljnim prohodom igre.

Početkom srpnja na naša računala stigao je željno izčekivani Tales of Monkey Island, odnosno prva epizoda ovog serijala temeljenog na priči o wanabe gusaru Guybrushu Threepwoodu, njegovoj ženi Elaine, voodoo spletkama i mnogo, mnogo majmuna. Iako svaki epizodni nastavak ima predviđeni vijek trajanja od kojih dva i pol do tri sata, nešto neiskusniji avanturisti sigurno će provesti i duže vrijeme igrajući i tražeći rješenje pojedinih zagonetki.

Tu nastupa HCL i naš detaljni prohod svake pojedine epizode iz serijala. Prva u nizu zove se Launch of the Screaming Narwhal, a ukoliko ste zapeli igrajući ju HCL pomaže detaljnim tekstom ispod. Jednostavno skrolajte dolje i pronađite ime chaptera u kojemu ste zapeli.

Naša priča počinje na brodu Elaine Marley-Threepwood, kojeg je zarobio LeChuck. Elaine je zavezana u pomalo neočekivanom položaju zahvaljujući lukavosti koju je iskazao zombi/demon/duh/gusar. LeChuck je usred nekog voodoo rituala koji uključuje nekoliko zarobljnih majmuna u trenu kada se na horizontu pojavi brod Guybrusha Threepwooda. Naš junak se pojavljuje u zadnji tren i sakupio je sve potrebne sastojke da iskuje mač dovoljno jak da porazi LeChucka.

Na glavnom jarbolu Guybrusheva broda nalazi se papirić sa detaljnim uputama kako začarati mač. Jedini sastojak koji nedostaje je boca slatkastog piva (root beer), koje mora biti sa mjehurićima. Razgovarajte sa Elaine koja će vam predložiti da pregledate čudan lijes za majmune. Krenite prema krmi broda i uzmite lijes. Otvorite inventar i odaberite ikonu povećala da pregledate lijes. Sada ste pronašli pivo, ali koje je ishlapilo. Da bi ponovno dobilo mjehuriće, Guybrush će ga trebati pomiješati sa nečime. Odaberite bombončiće i stavite ih u jedan krug, te zatim uzmite pivo i stavite ga u drugi krug. Kliknite na ‘+’ između krugova i dobit ćete mjehuriće u vašem sokiću. Nakon što ste dobili pjenušavo piće ponovite postupak spajanja, ali sada sa pićem i mačem. Guybrush će prijeteće mahati predmetima prema LeChucku, koji će nimalo impresioniran krenuti brodom prema Guybrushevom. Time će Guybrushu ispasti boca i razbiti se, a isto tako će i uže pasti pored Elaine.

Razgovarajte sa Elaine i recite joj da vam baci uže. Budući da je svezana to neće ići, ali će se lukavica dosjetiti nečega. Uspjet će srušiti jarbol broda i time omogućiti da Guybrush prijeđe na drugi brod. Kada dođe na drugi brod trebat će smisliti neku napravu budući da je boca pića razbijena. Upotrijebite mač na Chuck the Plantu pored Elaine da mu malo prorijedite korijenje. Bacite korijenje u otvorenu bačvu groga i dodajte toj smjesi jedan bombončić. Umočite sada mač u taj ćušpajz i neoprezno ćete probiti dno bačve, čiji će sadržaj istjeći prema barutu. Upotrijebite sada mač na LeChucku. Guybrush će probosti gusara, ali ćušpajz nema učinak kojem se Guy nadao.

LeChuck se pretvorio u čovjeka, a Guybrushova ruka kao da je oživjela i dobila ljigavu zelenu boju. Kako više ne može kontrolirati svoju ruku, Guy nespretno baca mač prema topu. Iskrenje će zapaliti grog na palubi, čiji će plamen pojuriti prema bačvama sa barutom i uzrokovati eksploziju. Guybrush će poletjeti u more i plutati na ostatcima broda dok će krenuti uvodni titlovi.

Guybrush se budi na plaži čudnovatog otoka. Domorodac mu prjateljski prilazi, ali ga odmah udara Guyeva bezobrazna ruka. Nakon što domorodac krene na pregled nosa, Davey Nipperkin, urednik lokalnog časopisa krene intevjuirati našeg junaka. Iako se Guy predstavi kao moćan gusar, Davey iskreno sumnja u to, ali je svejedno uzbuđen zbog novosti kojih inače nema u njihovoj luci. Neka Guy kaže da mu treba brod da bi se vratio Elaine, a Davey će mu reći da se sa otoka ne može tako lako. Vjetrovi pušu prema obali te tako onemogućavaju odlazak brodovima. Iako postoji jedan brod, on ne može nikamo dok vjetrovi tako pušu. Daveyev izvor informacija, Deep Gut, bi možda mogao znati nešto, ali ga Davey ne želi odati sve dok Guy ne napravi nekakva gusarska djela o kojima vrijedi pisati. Guy će se morati potući, zarobiti brod i pronaći skriveno blago.

Nakon razgovora prošetajte gradom nalijevo pored kluba 41, Keelhauler Gazettea i sudnice dok ne uđete u drugi dio grada. Uzmite letak sa ograde i saznat ćete da postoji lovac na gusare, ali ćete se poslije brinuti o tome. Pročitajte znak na prozoru trgovine i saznat ćete da postoji rasprodaja abecede. Guy tako može pokupiti besplatan samoglasnik ako se prodavač pojavi.

Nastavite hodati i prijeđite mostom na mali otok sa plavom kućom. Iako se čini da je doktor zauzet, pokucajte mu na vrata da se uvjerite. Vrištanje iznutra govori Guyu da navrati malo kasnije. Pokupite cijeće koje ste srušili i vratite se preko mosta.

Lijevo od šetališta je usidren brod – Screaming Narwhal. Budući da mu je vlasnik Reginald Van Winslow, neće biti tako lako preuzeti ga. Recite ‘Prepare to be boarded!’ da pokrenete sukob, kojim će Reginald biti oduševljen. Završite razgovor i probajte se ukrcati. Budući da je daska premazana mašću, Guy se posklizne i padne natrag na dok. Probajte se popeti po lancu sidra i Reginald će baciti vruću žeravicu na vas, a vi ćete pasti u vodu. Komadić žara će pasti na dasku i zapaliti mast na njoj. Kliknite na uže i probajte se popeti po njemu, ali će vas kapetan i u tome spriječiti. Za sada više ništa ovdje ne možete učiniti.

Prije nego napustite ovo područje, pregledajte par čarapa na užetu. Pronaći ćete člansku iskaznicu za Club 41, koji se nalazi blizu mjesta gdje se Guy osvijestio. Krenite prema tom klubu, te na putu zastanite i popričajte sa puhačem stakla, Gafferom. Pitajte ga za rasprodaju abecede, te za besplatne samoglasnike. Tako ćete od njega dobiti cijev u obliku slova ‘U’. Nastavite sada dalje prema klubu i kliknite na vrata. Guybrush će pokazati člansku iskaznicu i moći će ući nakon što mu stave povez preko očiju. Sada slijedi tučnjava u klubu koju je naravno prouzročila Guybrusheva zelena ruka. Nakon što Guy izađe iz kluba pojavit će se Nipperkin i srdačno će odobravati tučnjavu koju ste prouzročili. Iz kluba je bačena čaša koja je razbijena u komadiće pored štampača novina. Pregledajte čašu i pokupit ćete mali mač u svim tim krhotinama. Budući da Guybrush još ne može preuzeti kontrolu nad brodom, vrijeme je za potragu za blagom.

Krenite lijevo po šetalištu i nastavite stazom koja ide između sudnice i staklo puhačke radnje. Guy će doći do pogleda na cijeli otok. Kliknite na ulaz u džunglu (Jungle Entrance) i tamo krenite stazom ulijevo. Razgovarajte sa gusarom koji se igra sa lutkama i on će vam se predstaviti kao Joaquin D’Oro, lovac na blago. Pitajte ga što radi na tlu i reći će vam da se igra sa ‘akcijskim figurama’. Zatim ga pitajte kako je došao na otok i reći će vam da je došao u potrazi za jednom figuricom i da sada zbog vjetrova ne može otići sa otoka. Na kraju ga pitajte što su te figurice i koliko mu ih je još ostalo. Otkrit će vam da je Dark Ninja Dave jedina koja mu fali, ali i da je namagarčen da kupi lažnu kartu. Ako ga pitate da vam pokaže kartu, moći ćete je zadržati.

Prije nego otiđete još samo recite: ‘Look, it’s Dark Ninja Dave!’, na što će se D’Oro okrenuti. Uzmite mu jednog rozog gusara dok ne gleda. Otvorite inventar i pregledajte mapu. Vidjet ćete sliku bunara i raznih životinja, te ‘X’ koji označava mjesto Dark Ninja Davea. Krenite sjeverno prema bunaru želja i upotrijebite kartu na njemu, zbog čega će setlo malo zatresti. Ova karta radi tako da vam daje pomoć u obliku zvučnih natuknica. Na svakom ekranu džungle svaka staza ima neki zvuk životinje, pa ćete morati pratiti kartu i osluškivati da li ste na pravom putu. Krenite sada stazom koja zvuči kao vepar (divlja svinja) i slijedite je dok ne dođete do novog dijela džungle. Nastavite dalje stazom koja zvuči kao glasanje majmuna, te prije nego prijeđete na sljedeći ekran pokupite hrpicu bombi.

Put do oznake ‘X’ je sljedeći: vepar (desno) – majmun (desno) – pčele (gore) – majmun (dolje) – vepar (dolje) – pčele (gore) – ptice (lijevo). Ako slučajno krenete krivim putem, odaberite ‘return to the jungle entrance’. Kada krenete pravom stazom u pozadini ćete čuti zvuk koji će vam na to ukazati. Naposljetku ćete stići do krajnjeg odredišta i vidjeti rupu, koju ako pregledate ćete shvatiti da je netko već iskopao Davea. Izađite iz džungle desno od oznake ‘X’ i vratite se u grad. Dođite do zgrade novina, Keelhauler Gazettea, i umočite Pink Pajama Pierrea u tintu štampača. Sada Pierre izgleda puno muževnije, te mu još dodajte i mač iz vašeg inventara. Izađite iz Flotsama i odaberite ‘Buried Treasure’ ili ‘X marks the spot’. Bacite figuricu u rupu i Guybrush će je zatrpati.

Vratite se na ulaz u džunglu i popričajte sa D’Orom. Recite mu da mapa nije lažna i da ćete ga odvesti do ‘X’-a. D’Oro će iskopati svoju ‘ novu’ figuricu i otići igrati se sa njom. Nipperkin će se također pojaviti sav oduševljen jer ima novu priču za novine. Zadnje što ćete morati napraviti jest zarobiti brod i Nipperkin će vam otkriti tko je Deep Gut.
Vratite se do dokova. Budući da Guy ima hrpicu bombi, sada će moći preuzeti kontrolu nad brodom. Ipak neće biti prejednostavno, jer će Guy morati prevariti Reginalda da unese bombu na brod. Zapalite fitilj na bombi plamenom na palubi, te postavite bombu u ružičasto donje rublje na užetu. Prije nego bomba eksplodira uzmite uže i popnite se njime na brod. Van Winslow će povući uže na brod da bi onemogućio Guybrushu ulaz na brod, ali će time unijeti bombu na brod koja će ga odbaciti sa palube.

Guybrush je sada ispunio i treći uvjet, te ujedno dobio i brod. Nakon dugačkog intervjua sa našim junakom, Nipperkin daje Guybrushu kopiju mape do Deep Guta, te lozinku: ‘Deadline’.

Dođite do ulaza u džunglu i krenite stazom lijevo, zatim gore, ponovno gore, te treći put prema gore da dođete do tajnovite kolibe. Dođite do vrata i recite lozinku te ćete vidjeti Voodoo ženu. Nakon što je Guy obavijesti da LeChuck nije poražen, te da je sada i čovjek ona se uzruja. Pitajte je da li ima nešto što bi Guyu moglo pomoći, a nakon što ona kaže da nema Guybrush počne nekontrolirano bjesniti. Voodoo žena shvati da je to ‘Pox of LeChuck’, bolest koju je Guy pokupio kada je probio LeChucka. Da bi se izliječio Guy će morati pronaći ‘La Esponja Grande’, spužvu koja bi mogla upiti bolest iz Guyeva tkiva svojim voodoo moćima. Guy će morati kontaktirati Coronado de Cavu, bivšeg dečka Voodoo žene koji je godinama tražio tu spužvu. Voodoo žena će dati Guyu i medaljon.

Budući da je glavni problem kako otići sa otoka, pitajte je to. Ona će vam reći kako misli da nije dovoljno moćna da utječe na vjetrove, tako da će pomoć morati potražiti negdje drugdje. Napustite razgovor i pregledajte kostur papagaja. Guybrushev kuc-kuc vic nije nimalo zabavio Voodoo ženu, koja kaže da je Guy pokvario njezin projekt. Uzmite pticu, te uzmite i zanimljivu bocu sa komadićem papira u njoj. Voodoo žena kaže da ona sadrži svitak koji su ostavili prijašnji stanovnici otoka i koji bi mogao imati neki podatak o vjetrovima. Nažalost, boca se ne može razbiti. Izađite iz kolibe.

Pokazatelj vremena na vrhu kolibe je očito otpao tijekom Guybrusheva ispada u kolibi. Uzmite ga i izađite iz džungle. Nipperkin zaustavlja Guya na ulazu u džunglu i traži njegovo mišljenje o ‘Death Cloudu’ (oblak smrti) koji se širi otokom. Čini se kako se LeChuckovo prokletstvo širi i da ljudi obolijevaju. Nakon što Davey otiđe razgovarajte sa puhačem stakla (koji je malo pod utjecajem prokletstva) o nerazbivoj boci. Crimpdigit će ući i vratiti se sa čudnovatim predmetom kojim lomi nerazbive boce. Budući da Crimpdigit želi nešto zauzvrat, a Guy je siromašan kao crkveni miš, naš junak će morati na drugi način doći do tog predmeta.

Vratite se do vašeg broda i ukrcajte se preko lanca za sidro. Van Winslow je ponovno na brodu i nudi se kao prvi časnik. Što god da odaberete, nemate nikakvog izbora, jer ste dobili novog člana posade. Otiđite do glavne palube i uzmite veliki kotač, te upotrijebite top. Snažni vjetrovi će odnijeti topovsku kuglu na Crimpdigitovu kolekciju staklenih jednoroga. Nakon što čujete njegov monolog, vratite se do njegove radnje. Vlasnik je ponovno unutra i radi na novoj kolekciji jednoroga, te je ostavio razbijač boca na sanduku. Uzmite ga i kombinirajte sa bocom u vašem inventaru, ali mu njegova zaražena ruka to neće dopustiti. Guybrush će morati potražiti pomoć od doktora, Maquis De Singea, koji živi u kućici između broda i Crimpdigitove radnje.

Prijeđite most i pokucajte mu na vrata. De Singe mu otvori i nakon što ugleda Guyevu ruku, brzo ga ugura u laboratorij. Pitajte ga što radi na ovom otoku i saznat ćete da se ovdje nastanio nakon što je prognan od strane francuskog suda, zbog optužbi da je radio eksperimente sa kraljičinim pudlicama. Kada ga pitate o vjetrovima, doktor će početi baljazgati znanstvenim žargonom, nakon čega se Guy više neće upuštati u taj razgovor sa njime. Infekciju u Guyevoj zaraženoj ruci doktor još nije vidio, te je jako željan proučavati je nakon što mu je odstrani. Doktor gurne Guya u stolac, te ga zaveže. Zatim mu ubrizga anestetik u ruku koja se naposljetku smiri. Doktor zatim izađe da potraži giljotinu prikladne veličine.

Guybrush će se morati izvući iz ove situacije bez pomoći većine dijelova tijela i predmata iz inventara. Pomoću tipki A i D može rotirati stolac, ili ga pomicati gore ili dolje tipkama W i S. Također se može koristiti nogama i stopalima koji će mu dobro doći. Ključ Guybrushevih poveza drži kostur u kutu pored vrata, ali postoji još jedan mali ključ na malom stolu desno od stolice. Rotirajte stolicu prema ključu i povucite stolac unatrag. Jednom stisnite tu tipku dok je Guybrush u tom polžaju i on će uzeti taj ključ svojom čižmom. Rotirajte dalje stolac prema kavezu sa majmunom i upotrijebite ključ na njemu. Guy će baciti ključ majmunu koji će se sam osloboditi. Nakon nekoliko prijetnji od strane doktora, majmun se slaže sa Guyem da obojica trebaju pobjeći iz laboratorija.

Majmun stoji na stolu čekajući naredbe. Okrenite stolac prema zvonu i dvjema pedalama na podu. Lijeva pedala će strujom stresti majmuna, te će njegov metalni rep postati elektromagnet. Desna pedala će ispustiti bananu sa stropa, te nakon što je majmun pojede krenut će promatrati sliku projeciranu na zidu. Majmun će zatim krenuti na mjesto u laboratoriju koje sliči projekciji gusara na zidu. Ako pozvonite zvoncem na stolu majmun će promijeniti sliku na zidu.
Prvo pozvonite zvoncem dok ste još nagnuti unatrag. Slika će se promijeniti u dijagram uređaja koji je stresao majmuna. Spustite stolac i pritisnite pedalu za bananu. Kada majmun dođe na drugu policu, stresite ga da sruši sliku unutrašnjosti Guyeve ruke na pod. Okrenite Guybrusha da se okrene prema kameri i kliknite na sliku njegove ruke (dok je stolac spušten).

Okrenite se prema stolu sa zvoncem, nagnite se unatrag i upotrijebite sliku na hrpi drugih slika. Ponovno pozvonite zvoncem i majmun će promijeniti sliku na onu kosturske ruke. Spustite stolac i stisnite pedalu za bananu da majmun otiđe do kostura u kutu. Stresite majmuna da mu magnetizirate rep i da uzme ključ od Guyevih okova. Ponovno pozvonite zvoncem da se majmun vrati do stola i zamijenit će sliku ponovno na onu gusara. Upotrijebite pedalu za bananu da majmun skoči pored Guybrusheve glave. Guybrush će se uspjeti osloboditi i pobjeći, ali će mu u lice doletjeti oglas Morgana Leflaya i njegovih usluga lova na gusare.

Budući da je Guyeva ruka sada umirena, kombinirajte razbijač boca sa neslomljivom bocom. Boca će u potpunosti nestati, a prazna mapa koju ćete dobiti će u prvi tren biti bezvrijedna. Trebat ćete u gradu potražiti pomoć u vezi te mape. Hodajte udesno da dođete do druge strane grada, te porazgovarajte sa zaraženim gusarom ispred sudnice. Predstavit će vam se kao Hemlock McGee, koji je izbačen iz kluba 41 zahvaljujući vašoj zelenoj ruci. Pitajte ga da li vam može pomoći sa vjetrovima i saznat ćete da i on sam muku muči sa njima već godinama, te da je pronašao drevni svitak koji ga je trebao dovesti do izvora problema. Budući da nije uspio odgonetnuti, te nakon učestalih udaraca prstima, obje nogu mu je amputirao revni doktor De Singe.

Odaberite dijalog u kojem Guybrush spominje svitak, pa ćete saznati da je Hemlock svoj svitak izgubio na partiji pokera kod Voodoo žene (i koji je sada kod vas). Da bi ga mogli pročitati potreban vam je ‘Eye of the Manatee’. Kako se Hemlock ne želi rastati od uređaja, spomenite mu dobrog doktora i naposljetku ćete ga dobiti.

Kombinirajte svitak i ‘Eye of the Manatee’ i dobit ćete mapu sličnu kao za Dark Ninja Davea, ali sa novom ikonom: vjetrovima. Da bi Guy znao kojim putem treba ići, morat će koristiti uređaj koji je pao sa kolibe Voodoo žene. Trag počinje od oltara, pa krenite do ulaza u džunglu i zatim stazom prema gore. Iskoristite mapu na oltaru i zemlja će se zatresti, pa pogledajte ponovno mapu. Krenite stazom koja emitira zvukove pčele (dolje), a zatim onom koja emitira zvuk majmuna (lijevo). Pregledajte uređaj za pokazivanje vjetra koji će vam pokazati kojom stazom dalje krenuti (gore). Upotrijebite cvijeće iz Guyeva inventara na bunaru da se tlo ponovno zatrese. Ponovno upotrijebite uređaj da vam pokaže kojom stazom krenuti (desno) i slijedite stazu sa glasanjem pčele (lijevo). Još jednom upotrijebite pokazatelj vjetra i krenite stazom (desno) do kamenog kalendara. Stanite na kalendar i hodajte u smjeru suprotnome od kazaljke na satu sve dok svjetlo ne počne isijavati i zemlja se ne počne tresti. Zadnji put koristite uređaj da vam pokaže kojom stazom krenuti (gore) do krajnjeg odredišta.
Guybrush naposljetku stigne do velikih kamenih vrata i sakrije se u grmlju budući da je nekoga čuo.

De Singe se pojavi i otvara vrata koristeći čudan alat desno od ulaza. Shvatit ćete da doktor namješta vjetrove da zarobi Guya i da mu amputira zaraženu ruku. Nakon što doktor otiđe, upotrijebite razbijač boca na kristalnom nosu. Kristal će nestati, a veliko kameno lice će otpasti sa vrata i otkriti mali otvor u vratima. Pokupite ga i budući da nećete moći dalje bez doktorovog uređaja, morat ćete iskoristiti kostur papige na otvoru da pošaljete Guybrushov mamac sa druge strane vrata. Kako iza manipulacije vjetrom stoji De Singe, te kako je opsjednut zaraženom rukom, a ujedno i drži ključ za vrata, vrijeme je da se suočite sa njime. Izađite iz džungle i krenite prema doktorovoj kolibi. Doktor stoji na balkonu i gleda teleskopom. razgovarajte sa njime i recite mu: “I’ve got PROOF that you’re up to no good!“.

Guybrush će izvući kameno lice i pokazati mu ga, te reći da će razbiti vrata koristeći svoju lukavost (da….ziher…). Vraćajući se do divovskih vrata, Guybrush se sakrije i čeka da ga doktor slijedi. Papiga uvjerava doktora da je Guybrush sa druge strane vrata, koji otvara vrata i kreće za glasom.

Guybrush uzima ključ i slijedi doktora do divovskog kipa boga vjetra koji puše u neki drevni instrument. Marquis vam otkriva da je to kontrolni uređaj za vjetar kojim zadržava gusare na ovom otoku i zatim otiđe. Dok doktora nema, pokušajte kontrolirati vjetrove. Upotrijebite Ancient Tool iz školjke pored velikog kipa, čime će se četiri manja kipa na otoku podići na postolje. Jedan od njih se nalazi pored divovskog kipa, pa upotrijebite svoj uređaj za mjerenje jačine vjetra na njemu. Guybrush će ga postaviti na kipa i on će se početi vrtjeti i otkriti vam određen poredak očiju, nosa i usta. Prilagodite izgled kipa prema tome i zatim upotrijebite Ancient Tool na školjci pored njega.

Kip će se spustiti (ako ste napravili kako treba), a divovski kip će pritisnuti jednu rupu na divovskom rogu. Nakon toga, De Singe će se vratiti sa nekakvom puškicom i istjerati Guybrusha izvan prostorije.
Hodajte do izlaza iz džungle i odaberite ‘enigmatic idol’ na mapi. Kao i sa prijašnjim kipom, ponovite postupak sa uređajem za mjerenje jačine vjetra i slaganjem lica kipa. Čini se kako na ovome kipu nedostaje nos! Otvorite inventar i upotrijebite cvijeće na kipu. Teglica u kojoj se nalazi cvijeće je zapravo nos kipa kojem je De Singe dao drugačiju namjenu. Nakon toga upotrijebite ‘ancient tool’ na školjci da se kip spusti, a divovski kip će pritisnuti još jednu rupu na rogu. Marquis se pojavljuje i ponovno puca u Guybrusha.

Nakon što sleti, krenite desnom stazom (ili izađite na ekran džungle i odaberite ‘strange idol’) da dođete do slijedećeg kipa. Ovaj kip je očito sje***, budući da kamen sa očima nedostaje. Izađite iz džungle i vratite se do grada. Sudnica (čitaj: zatvor) ima par kamenih očiju ispod prozora ćelija koje su iskorištene pri gradnji zgrade. Upotrijebite kotač od sira na njima da bi dobili otisak očiju. Vratite se sada do kipa i upotrijebite kotač od sira na kipu, a zatim uređaj za mjerenje jačine vjetra. Podesite izgled i opet iskoristite ‘ancient tool’ na školjci pored kipa. Kip će se spustiti, treća nota će biti odsvirana, ali se doktor neće pojaviti.

Vratite se do ekrana sa mapom i krenite prema ‘messed up idol’-u. Marquis je predvidio gdje će se Guybrush pojaviti budući da je Guy riješio tri kipa. Recite doktoru: ‘Look, it’s King Louis!’ i glupan će se okrenuti. Dok ste mu zaokupili pažnju spojite svoj dragocjeni samoglasnik (ipak ima neke koristi od tog slova!) na njegovu pušku. Doktor će odletjeti u izdubljeni kip i služit će mu kao os. Budući da vam uređaj za mjerenje vjetra ovdje neće pomoći, krenite polako namještati facu kipa. Primjetit ćete da će doktor jaukati od boli dok vi radite, ali da će za određene dijelove samo lagano zastenjati.

Namjestite izgled kipa prema dobrom nam doktoru i opet upotrijebite ‘ancient tool’ na školjci. Divovski kip će odsvirati zadnju notu, a vjetrovi će se ustabiliti i otpuhati zarazu sa otoka. Marquis zaprijeti da će se vratiti, a Guybrush krene prema brodu da napokon otiđe sa otoka.

Nakon što su se udaljili od otoka Van Winslow upita Guybrusha koji kurs da unese, a budući da Guybrush ima samo jedno na umu, da krenu prema Rock of Gelato. Guybrusheva zaražena ruka se ponovno vratila životu i pokriva mu usta da ne može reći smjer. Krenite brodom i dođite do karte koja je zabijena na kabinu. Zla ruka vam čak niti to neće dozvoliti. Guy će morati složiti zamku za zaraženu ruku. Pokušajte otvoriti bačvu sa katranom, a ruka će vas spriječiti. Vratite se do Reginalda i uzmite kormilo. Guybrusheva ruka će nasilno okrenuti kormilo i tako će se jedna bačva otkotrljati do topa. Vratite se dolje i ispalite projektil iz topa koji će otvoriti bačvu.

Ovo napravite prije nego Reginald ispravi kurs ili ćete ponovno morati zgrabiti kormilo. Budući da je katran proliven na palubi, odaberite mapu, a zaražena ruka će nokautirati Guybrusha. On će tako pasti u katran i ruka će biti zalijepljena. Sada slobodno možete reći Van Winslowu kamo trebate ići. Uskoro ćete stići do Rock of Gelato i vidjeti prevrnuti brod Elaine Threepwood. U daljini je vidite na starom Guybrushevu brodu sa ljudskim LeChuckom koji je zauzet udvaranjem Elaine. Upravo tada, glas mu zaokupi pažnju. Guybrusha nepoznata žena drži na daljini mača.

I tu je kraj ove epizode! Što će se dogoditi sa našim junakom pitate se? Uskoro stiže Chapter 2: The Siege of Spinner Cay pa ćemo saznati, a čim nova epizoda izađe očekujte i HCL recenziju te vrlo ubrzo i novi prohod iste. Nadamo se da smo vam pomogli ovim prohodom, ako jesmo, ne ustučavajte se ostaviti kakav komentar u boxu ispod (morate biti registrirani)

POVEZANO: Tales of Monkey Island: Chapter 1 recenzija

Komentari (3)

  • Forbs

    08.08.2009 - 08:56

    PUno hvala na prohodu…Nadam se da ce se pisati i za ostale epizode…

  • Tieger

    09.08.2009 - 10:31

    hoce, hoce 😀

  • netko

    04.10.2009 - 08:48

    “Budući da vam uređaj za mjerenje vjetra ovdje neće pomoći, krenite polako namještati facu kipa. Primjetit ćete da će doktor jaukati od boli dok vi radite, ali da će za određene dijelove samo lagano zastenjati.”
    Lol, nisam ni znao to. Ja sam riješio na drugi način. Izvadio sam uređaj za mjerenje vjetra i onda sam vidio jednu facu i onda sam počeo modelirati kip po tomu i tako sam riješio problem.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!