HCL.HR

Tales of Monkey Island: The Siege of Spinner Cay Prohod

Ivan Čičak 28.08.2009.   •   0 komentara


Novi nastavak Tales of Monkey Island serijala stigao je. Ime mu je Tales of Monkey Island: The Siege of Spinner Cay, a ukoliko ste negdje zapeli pročitajte kako se izvući iz problema u velikom prohodu HCL-a.

Stigao je drugi nastavak, epizoda ili poglavlje, kako hoćete, novih avantura Guybrusha Threepwooda u Telltaleovom serijalu Tales of Monkey Island, kojime su ponovno oživjeli legendarni Monkey Island serijal avanturističkih igara. Ime druge epizode je The Siege of Spinner Cay, a ukoliko ste se pitali gdje je naša recenzija ove epizode odlučili smo da ju nećemo napisati jer to jednostavno nema previše smisla budući da smo recenzirali prvu epizodu te uglavnom opisali sve što će se prožimati kroz serijal (a ne volimo spoilati, pogotovo kad je riječ o avanturama).

No s druge strane, nastaviti ćemo sa našim prohodima svake epizode, pa nastavite čitati ovaj prohod ako vam The Siege of Spinner Cay stvara probleme, odnosno ako ste negdje zapeli. Jednostavno pronađite naslov chaptera u kojemu ste zapeli i pročitajte kako riješiti koju zagonetku. Ali oprezno sa čitanjem jer cijeli ovaj prohod je jedan veliki spoiler.

Druga epizoda započinje upravo kada prva završava. Naš heroj je u nezgodnoj situaciji na svom novom brodu (Screaming Narwhalu) kojeg su on i Reginald Van Winslow iskoristili za bijeg sa otoka Flotsam. Tajanstvena žena drži oštricu na Guybrushevu vratu i otkriva kako je ona Morgan LeFlay (Strašan lovac na gusareTM), koju je poslao Marquis de Singe da mu vrati Guybrushevu zaraženu ruku. Iako malo idolizira našeg heroja, ovdje je zbog posla (što ćete brzo vidjeti) i bez treptaja oka odsječe Guybrushevu ruku. Guy će se morati boriti sa njom da bi vratio svoju ruku i time spriječio De Singea u svom naumu.

Kada započne borba na mostu broda, razgovarajte sa LeFlay o detaljima njezinog odvažnog upada na brod, o njezinim motivima rada za De Singea i drugim opcijama. Nakon nekoliko tema, Guybrush i LeFlay će skočiti na palubu broda pored topa. Nastavite razgovarati sa njom i prebacit ćete se na drugu stranu palube, pored galeba koji kljucka Guyevu zaraženu ruku (….fuj…). Kuka sa kojom se Morgan zakvačila za vaš brod je zapela u ogradi iza galeba. Uzmite je i zatim razgovarajte opet sa njom dok se ne premjeste na most broda.

Iznad vas će biti kabel kojeg ne možete dosegnuti, pa iskoristite kuku na kablu da bi došli do jarbola. Tamo iskoristite uže koje drži bačvu sa ribom i Guybrush će ga prerezati. Ponovno razgovarajte sa LeFlay dok se ne vratite na most (ovo će malo potrajati). Upotrijebite kormilo broda zaokrenete brod i tako prebacite bačvu sa ribom na drugu stranu. Ponovno razgovarajte sa Morgan dok ne dođete do strane broda koja je najbliža bačvi sa ribom (strana sa daskom i galebom).

Upotrijebite galeba na ogradi broda i on će odletjeti do bačve sa ribom, nakon čega će ona pasti i odbaciti Morgan u more. Nažalost, uspjet će uzeti zaraženu ruku prije pada. Nakon što ste se riješili Morgan, sada ćete moći krenuti prema Elaine i usput popraviti brod (Guybrusheva egzibicija sa bačvom je sredila jarbol). Upotrijebite mapu izvan kabina i odaberite Jerkbait Islands.

Guybrush ubrzo upoznaje prelijepu (?!?) Anemonu koja ga upućuje prema Royal Quartersu. Tamo nailazi na Elaine koja posreduje u svađi između vođe Merfolka i gusara McGilicuttya. Pokušajte što više saznati prolazeći kroz sve opcije u razgovorima. Na taj način ćete doznati da Guybrushu treba nekoliko artefakta da bi došao do La Esponja Grande (velike spužve – znam, bolje zvuči na španjolskom), ali ovdje neće sve morati obaviti sam. Elaine će mu dati propusnicu da može ploviti na splavi pored Anemone te njome doći do Spoon Islea.

Čim dođete do otoka, naići ćete na dvojicu zaraženih gusara koji su u nedoumici gdje sakriti Seahorse artefakt kojeg im je dao McGilicutty. Krenite u džunglu, te krenite na zapad, sjever, sjever i opet zapad. Na vaše veliko iznenađenje, nailazite na LeChucka! On misli da je pronašao artefakt, ali Merfolk Key kojim se otvara oltar je slomljen. Srećom za vas, pored njega se nalazi kupon. Uzmite ga i izađite iz džungle i vratite se do Spinner Caya.

Na vrhu Spinner Caya se nalazi trgovina sa mamcima, koju vodi poduzetna Anemona. Zamijenite kupon da bi dobili školjku. U inventaru pregledajte školjku da bi dobili biser, koji se savršeno podudara sa dijelom koji nedostaje za LeChuckov ključ.

Vratite se natrag do Spoon Islea i krenite u džunglu do LeChucka te mu dajte biser. Razgovarajte sa njime i dajte mu par natuknica kako da uportijebi stvari. Prvo mu predložite da upotrijebi Claw Thingy na sebi. Predložite mu da upotrijebi biser na Claw Thingyu, te da upotrijebi Merfolk Key na Clamshell bravi. LeChuck na to odgovara da bi sada Guybrush trebao upotrijebiti svoj ključ na drugoj školjci (inteligencija jednostavno pršti iz ovog momka). Zajedno upotrijebite ključeve i oltar će se otvoriti, pa isprobajte sreću (i Guybrusheve mišiće) da oslobodite artefakt.

Budući da je Guy jadna isprika za muškarca, dajte polugu LeChucku. On će uspjeti iščupati artefakt i pritome će umalo ubiti Guybrusha gurnući ga sa litice. Otiđite sa čistine i potražite LeChucka koji će vam dati Turtle Artifact.

Krenite sa splavi do Roe Islanda gdje će Guybrush otkriti napušten dom Coronado De Cave, bivšeg dečka Voodoo žene. Malo istražujte, ali također na oku držite i pjevajuću morsku kravu na zidu. Uzmite medaljon i postavite ga u morsku kravu koja će ispljunuti papir.

Vratite se do Spinner Caya i pogledajte kip na putu do Royal Chambera. Kad kažem ‘pogledajte’ mislim reći da ga upiknete u oko. Kombinirajte novo stečenu riblju leću sa Eye of the Manatee, te sada ponovno pogledajte onaj papir za koji ste mislili da je prazan. Vidjet ćete da piše 101 Fish Jokes, pa krenite prema knjižnici pored dokova. Tamo ćete upoznati Tetru i pitajte ga/nju da li ima tu knjigu, te nemojte ispasti kao budala.

Naposljetku ćete dobiti knjigu, pa je pregledajte i pronaći ćete još jedan kupon. Njega opet zamijenite i dobit ćete svjetleći mamac. Krenite opet sa splavi do Spoon Islea i u džungli otiđite na istok da bi pronašli Fishing Well. Kombinirajte svjetleći mamac sa kukom, pa će naš Guybrush malo krenuti u pecanje. Iako je bilo malo vjerojatno, Guy će upecati Cranky Fish Artefact.

Vrijeme je da nadmudrite one gusare na ulazu u džunglu. Krenite pričati sa njima i predložite pošten način odluke kamo sakriti artefakt, natjecanje u buljenju. Sada im odvucite pažnju i ubacite papigu u škrinju dok oni gledaju u suprotnome smjeru. Gusari će sakriti škrinju na drugom otoku, a na vama je da je pronađete. Ponovno krenite do Spinner Caya, te ako vam jarbol još nije popravljen otiđite do trgovine sa mamcima i pobrinite se za to.

Pristojno bi bilo da pitate Reginalda za njegovo mišljenje o jarbolu, te da zatim otplovite na brodu. Istražite tri mala otoka na mapi i tražite glasanje papige, te počnite kopati (nemojte zaboraviti na Brilig Island koji je sakriven iznad Rock of Gelato). Nakon što ste pronašli i taj artefakt krenite prema Spinner Cayu.

Čini se kako je McGilicutty nestrpljiv i napada Spinner Cay u nadi da će mu predati artefakte. Kako će Guy pokušati pobjeći, tako će Elaine ostati zarobljena u kršu. Pomognite joj da pobjegne i učinite kako traži od vas. Onaj vrući ugljen koji vidite izgleda važno, pa krenite do trgovine sa mamcima i uzmite praznu kantu. Nakon malo ulizivanja Anemona mu dopušta da uzme ugljen.

Kantom pokupite ugljen i zaputite se sa splavi do Spoon Islea, te u džunglu. Krenite u džunglu na istok, pa na sjever dok ne vidite LeChucka koji izgleda zauzeto. Vrijeme je da budete lukavi i riješite se onih gusara. Krenite na zapad u džunglu da vidite neki uređaj sličan roštilju. Stavite u njega ugljen i vidjet ćete da nije dovoljno vruć. Vratite se do Spinner Caya i uzmite brojčanik sa jacuzzija u Royal Chamberu. Vratite se do roštilja i postavite na njega taj brojčanik. Sada vam treba nešto što sliči na drevnu relikviju.

Pozdravite se sa vašom papigom i postavite je na roštilj, te gledajte kako postaje rastopljeni komad metala. Uzmite ga i otiđite do oltara da napravite kalup. Vidjet ćete da se metal prebrzo stvrdne. Od roštilja krenite na zapad, sjever i opet zapad do ruba litice gdje je nekad oltar stajao. Upotrijebite rastopljeni metal na rubu litice i vratite se natrag (istok, jug, zapad do kraja) da bi povratili nazovi-to-artefakt. Upotrijebite polugu (pored ruševina) i iskopajte ga.

Potražite sada LeChucka (istok, istok, sjever, sjever, istok, istok od oltara) i dajte mu lažni artefakt i uživajte u predstavi. Recite mu gdje je Elaine i tako postanite junak. Kada LeChuck napravi diverziju krenite sa splavi do blokade i nastavite ploviti da se suočite sa McGilicuttyem. Guybrush je najbolji samo u jednoj stvari, a to su uvrede. Stoga, vrijeđajte McGilicuttya sve dok ne napadne vaš brod. Budući da McGilicutty ima savršen nišan pogađat će vaš jarbol, pa potražite bolju zamjenu. Krenite prema Brilig Islandu i tamo potražite drvo. Guybrush će ponovno naletjeti na gusare koji su zbunjeni jer ne znaju gdje su ostavili blago. Recite im da kopaju ispod drveta da vam olakšaju posao. Kada završe, gurnite malo drvo i vratite se do Spinner Caya.

Dođite do trgovine sa mamcima i predložite novo drvo da vam poprave jarbol. Winslow će to rado prihvatiti, pa otplovite još jednom do McGilicuttya. Ovaj put je malo drugačija priča, jer će se topovska kugla odbiti od novog jarbola i potopiti gusarov brod. Pobjednički se vratite do Spinner Caya i budite pristojni. Dobit ćete važan predmet koji će vam pomoći da nastavite do La Esponja Grande. Donesite predmet do ruba dokova pored znaka ‘No Fishing’ i bacite ga u vodu.

Ovdje nemate ništa za mozgati, već samo razgovarajte o svemu sa Morgan da bi vidjeli završnu scenu.

I to je to! Prešli ste Tales of Monkey Island: The Siege of Spinner Cay. Ako vam je prohod pomogao ne ustručavajte se ostaviti nam kakav komentar u boxu ispod.

POVEZANO: Prohod – Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal
POVEZANO: Recenzija – Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!