Alien Breed 2: Assault [PC,XBL,PSN]

Ako nas redovito pratite onda ste mogli primjetiti da prijašnje Alien Breed igre nismo recenzirali. Samim time, iako je ovo serijal, mi nećemo gledati u prošlost i prethodne nastavake, nego ćemo se držati samo ove igre i onoga što ona nudi igračima. Pa dobro, što to Alien Breed 2: Assault nudi? Dvije riječi – puno aliena! Možda i previše, ali ne vjerujemo da će to predstavljati problem iskusnome igraču koji voli tamaniti ove vanzemaljske živine.

Ako prethodne nastavke serijala niste odigrali, Alien Breed 2: Assault će biti toliko ljubazan da će vas prije početka upoznati sa događajima iz prethodnog nastavka. Kada odgledate tu prezentaciju i saznate radnju, tada ste dakako spremni za krenuti u novu avanturu na nepoznatome brodu na kojem sve vrvi od aliena. Priču ćete otkrivati u hodu, kako budete rješavali zadatke koji se nađu pred vama, no nemojte očekivati nešto posebno od iste. Ipak je ovdje naglasak na ubijanju neprijatelja, a ne nekoj detaljnoj radnji sa hrpom neočekivanih zapleta i detalja. No moramo reći da je sama prezentacija radnje napravljena zadovoljavajuće, sve se naime odvija u jednom simpatičnom, stripovskom obliku.

Kako ne bi odmah u startu bezglavo lutali, Team 17 uvodi vas u igru sa malim tutorijalom pomoću kojeg ćete se pobliže upoznati sa kontrolama i kamerom. Veterani prvih Alien Breed igara, ali i oni upoznati sa nedavno izdanim Alien Swarmom, odmah će se naviknuti na dobro riješenu top-down kameru, dok će svi novi u žanru morati proći kroz kratki period privikavanja. Kada prođete prvih nekoliko soba, završava tutorial i odmah počinje akcija, no alieni koje ćete susresti na početku nisu nikakva prijetnja.

Naravno, tijekom igre upoznati ćete i ostale vrste neprijatelja koje ćete sa zadovoljstvom puniti olovom dok hodate brodom, a kako napredujete tako ćete prolaziti kroz različite odjeljke tog broda.
Tako će vas igra provesti kroz strojarnicu, spavaonice, različite kanale, pomoćne hodnike i ostale dijelove broda koji pak nemaju veze s logikom, ali ne možemo reći da loše izgledaju. Dizajn nivoa je solidno napravljen s raznim sitnim detaljima koji pridonose ugođaju i stvaranju dobru atmosferu u igri.

Uz samo ubijanje aliena, igra nudi i različite zadatke koje po putu kroz igru valja obaviti. U principu, to znači igranje od točke A pa do točke B i zatim vraćanje na točku A, kada vam nešto nedostaje za napredak. Zvuči malo naporno, ali lako je vidjeti da takav koncept nije bez smisla. Same razine nisu pretjerano velike i sve ćete ih prolaziti upravo na opisani način, a uz povremeno istraživanje okoline ubrzo postaje vrlo jasno da alternativnih puteva nema. Moći ćete tu i tamo skrenuti sa puta u koju sporednu sobu, vidjeti ima li tu nešto što možete pokupiti, ali to je to. No nemojte ovo shvatiti kao lošu stvar, jer stvarno istraživanje nije prioritet u ovoj igri. Ovakvim konceptom ekipa iz Teama 17 očito je htjela umjetno produžiti trajanje igre, što i nije najmaštovitije riješenje, no to vrlo malo utječe na konačni dojam.

Uz skupljanje kartica, aktiviranje računala i ostalih sličnih stvari, kroz igru su razbacane i stvari poput novca i logova koji dodatno pojašnjavaju detalje o neprijateljima. Što se novca tiče, koristiti ćete ga za jedinu mu svrhu – kupovanje. Ako volite rasipavati metke često ćete ih morati kupovati, a osim metaka na polici virtualne trgovine iz igre pronaći ćete i razne druge iteme. Jedino oružja ne kupujete, njih sakupljate tokom igre, ali ih možete nadograditi.

Na svakoj razini igre imate po nekoliko ključnih točaka u kojima obavljate kupnju itema i municije te na kojima je dopušteno snimanje igre. Da, dobro ste pročitali – posebne točke za snimanje igre. Dakle ukoliko vas najezda vanzemaljaca počne iritirati, zaboravite na raqe-quit i automatsko sejvanje. Ako ne želite izgubiti napredak u igri, prije izlaska morate prvo doći do točke za snimanje i tek onda možete sigurno izaći iz igre. Sigruno se pitate što se dogodi kada umrem između dva save pointa? Pa, igra ima i autosave, no nemojte misliti da se automatsko spremanje događa svaki puta kada uđete u novu prostoriju ili nešto slično tome. Tada ovaj sistem točaka za snimanje igre ne bi imao smisla, zar ne?

Alien Breed neslužbeno predstavlja igru napravljenu po uzoru na Alien filmove, što će lako primijetiti svi oni koji su ikada gledali ove filmove. I dok s jedne strane možemo reći kako igra uspjeva u tome, jer usitinu – dobiti ćete „alienski“ osjećaj dok igrate, s druge strane moramo reći kako nedostaje ta komponenta zastrašujuće atmosfere. Jednostavno, hrpa aliena vam neće dati onaj strah samoće u nepoznatome brodu, tako da jedino čega vas u konačnici može biti strah jest da ostanete bez municije.

Kada završite svih pet levela, na raspolaganju imate Survivor mod te online co-op mogućnost igranja. Dakle sasvim dovoljno modova i sveukupne zabave, pogotovo s obzirom na nisku cijenu. Još kada u to ubrojimo da igru pokreće Unreal 3 engine, što znači da je optimizacija vrlo dobra te da je tehnička strana dovoljno kvalitetno odrađena, svim ljubiteljima Aliena i top-down pucačina možemo toplo preporučiti ovaj naslov.

VIDEO RECENZIJA: Još jednom smo se dobro zabavili ubijajući vanzemaljska stvorenja u novom izdanju Alien Breed serijala iz Teama 17.

77 Naša ocjena
  • dizajn i detalji levela