HCL.HR

Recenzija

Alien: Covenant

GMO ILI PRIRODNA SELEKCIJA?

Zoran Žalac

Mislim da prije 38 godina, kada je prvi Alien film stigao u kina, nitko nije razbijao glavu razmišljanjem: a odakle su došli ti Xenomorphi? Ono – radnja se odvija u svemiru koji nam je i dan danas neistražen teritorij. Ako danas nemamo pojma „jesmo’l sami“, prije skoro četiri desetljeća nije bilo teško iskoristiti tu nepoznanicu za nedorečen odgovor – Xenomorphi dolaze iz nepoznatih svemirskih prostranstava.

Godinama kasnije, proces stvaranja tih bića malo nam je pojašnjen. Iz Aliensa smo doznali da Xenomorphi imaju mater, kao i svi mi. Iz Aliens vs Predator spin-offa saznali smo da je rasa Predatora ovladala Xenomorphima. Konačno, iz soft-reboota Alien serijala, zvanog Prometheus, doznali smo da su strašni vanzemaljci nastali iz crne kemikalije, odnosno patogena kojeg je genetskim inženjeringom razvila napredna rasa Mala’kaka.

Dakle, da sumiramo čitava dva paragrafa – znamo odakle Xenomorphi dolaze, kako se razmnožavaju i od čega su nastali. Jedino preostalo pitanje jest – kako su se razvili u bića koja siju kaos i uništavaju život u svemiru? Odgovor na to daje Alien: Covenant.

alien-covenant-slike (5)

Iskreno rečeno, ne vjerujem da je to odgovor koji će se svidjeti svim fanovima serijala. Osobno mislim da zapravo nije ni bilo potrebe otkrivati porijeklo Xenomorpha u detalje. Razlog za to je jednostavan – jasno je vidljivo da je Ridley Scott sve detalje o nastanku Xenomorph rase osmislio naknadno, godinama poslije originala. Samim time, od gledatelja se traži da zaboravi dosadašnja saznanja iz Alien filmova koja se ne podudaraju s onime što je sada kanon. Konkretno, možete zaboraviti da su se Aliens vs Predator filmovi ikada dogodili (kamo sreće da je stvarno bilo tako). Sve što je ondje rečeno pogazili su i Prometheus i Alien: Covenant.

Covenant od gledatelja traži da zaboravi dosadašnja saznanja iz Alien filmova koja se ne podudaraju s onime što je sada kanon.

Odgovor o tome kako su se Xenomorphi razvili također traži od vas da ne razmišljate previše jer biste mogli naići na dio slagalice koji nedostaje, a niste sigurni ni da je ikada zapravo postojao. Bez nekog posebnog spoilanja, recimo da su Xenomorphi bili napredniji u početnim stadijima nego u originalu iz 1979., što se kosi s glavnom teorijom njihove evolucije, pa i kronologijom čitavog Alien serijala. Takve stvari su klasični problem kad se naknadno dodaje nešto o čemu se ranije uopće nije razmišljalo. Čitav Alien: Covenant zbog toga djeluje kao prequel koji je izbačen radi zarade, a ne radi proširenja Alien univerzuma. Umjesto da obogaćuje postojeću mitologiju, ovaj ju film samo komplicira.

alien-covenant-slike (2)

Šteta, jer je Covenant doista mogao biti dostojan nasljednik Aliena. Promotivna kampanja za film bila je genijalna sve do ove godine kada se krenulo s trailerom koji otkriva previše i lansiranjem isječaka koji služe kao uvod u film, ali ih možete vidjeti samo izvan njega. Osobno mislim da je to glup pristup i bilo bi mi draže da je film trajao dodatnih 10-15 minuta umjesto da te scene prethodno moram gledati na YouTubeu.

Značajan dio priče prezentiran je izvan samog filma, pa prije gledanja svakako trebate pročešljati YouTube kako biste dobili konkretan prolog.

U konačnici je snimljen film koji je po scenografiji Scottov doktorat Alien franšize. Covenant je niz fascinantnih prizora, prihvatljivo neugodan i uvjerljivo napet kao film horor žanra. Istina je da je užasno predvidljiv i na trenutke komičan zbog toga, ali svejedno je bolje ostvarenje od zadnja tri dijela u serijalu.

alien-covenant-slike (4)

Materijala za razmišljanje ima čak i ako ne želite film gledati površno. Vjerujem da nije slučajnost što Alien: Covenant razglaba o temama umjetne inteligencije taman kad u današnje vrijeme svjedočimo neizbježnoj pojavi (samo)svjesnih robota. U tom kontekstu film postavlja relevantna pitanja: što bi se moglo dogoditi ako se smrtna rasa igra boga? Je li nam dopušteno baviti se umjetnim stvaranjem prije nego sami znamo kako smo stvoreni?

Ne mogu poreći da Alien: Covenant ima zgodne polazne točke, čak i pored očite namjere da zadovolji fanove kojima se Prometheus nije svidio. Međutim, krajnja bit te dvosatne avanture svodi se na jednu ili dvije rečenice. Film praktički završava najavom za još jedan nastavak, a fan Alien franšize vjerojatno se pita hoće li jedini smisao tog nastavka biti da mu pomuti sva dosadašnja saznanja iz prethodnih materijala.

Označeno sa: , ,

Alien: Covenant nije loš film nego samo nepotreban prequel. Bez ikakve zadrške radije bih preporučio original star 37 godina nego ovaj dio, ali ako ste njega već gledali nije da će vam Xenomorph iskočiti iz prsa ako doživite patnju Covenanta.

65 Naša ocjena

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (60)

  • lmaleni87

    22.05.2017 - 11:11

    Doživio sam ga kao intro za slijedeći film, film je dobar, al fali nesto, radnja prebrza, a definitivno AVP nikako se ne podudara sa svim ovim.

    • Artyom

      @lmaleni87, 22.05.2017 - 22:50

      AvP filmovi nisu dio Alien serijala.

    • Dino AKA ljubisa

      @Artyom, 30.05.2017 - 03:03

      Artyom
      Kad se naljutim zašto Ridley i hollywood generalno izbacuje toliko pojednostavnjene scenarije i filmove, sjetim se da ima ljudi k’o što si ti. Kojima treba crtat. U ovom serijalu ti vrijede samo Alien 1, Alien 2, Prometej i Covenant, sve OSTALO se ne računa, gledaj na to ko odvojenu vremensku liniju. 😉

  • LepiSladja

    22.05.2017 - 11:25

    Izrazito povrsno napravljen film, o nijednom liku nemate konekciju, poprilicno glupe odluke donose, mislim znanstvenici idu na neistrazeni planet bez zastitnih djela dok obicne kamiondjije iz orginala nose? Film se bavi povrsnom tematikom, i da nespoilam previse o space jockejima u filmu se govori 2 minute.

    Film kao film je izrazito prosjecan sto se tice radnje, ocita je i bas se vidi da je film napravljen da obrne novce i da je iz 2017, to je film napravljen za 2017tu i samo 2017, dok orginalni alien je napravljen za sljedeca desetljeca.

    Ako spojimo prometeja kao u alien fransizu, nebih rekao da je ovo najgori alien film, ali daleko ispod orginala te njegovog nasljednjika aliens. Dapace cak smatram prvi prometej boljim, te alien 3, cak i ressurection je koji je ciljao da bude cheesy sci fi action je barem bio zabavniji od ovog svetogrdja.

  • fpapac

    22.05.2017 - 11:32

    uzasan film, nisam odavno gledo gori, a svasta sam pogledo, a prijatelju se svida pa vidis koliko su ukusi razliciti, na kraju ispada da ljudi znaju vozit svemirski brod ali su za bilo sto drugo preglupi, vise nisu glupe navijacice te koje umiru nego doktori i astronauti, previse je gluposti ubaceno u jedan film, ako ce se ljudi ponasat tako u buducnosti jadna nam majka

  • Cipelcug

    22.05.2017 - 11:34

    Samo primijeniš Terminator pravilo: postoje samo prva dva filma i kad te netko pita za ostatak samo se počneš praviti lud

  • Maniti

    22.05.2017 - 12:05

    jel mogu ja kratko..neću puno falit… “smeće ” ajmo dalje…

  • Iris94

    22.05.2017 - 12:05

    Ako želite da gledate dobar film o grupi ljudi koji bježe od aliena u klaustorfobičnom prostoru. Preporučujem “Life” koji je izašao ove godine. Mnoooogo bolji.

  • Artyom

    22.05.2017 - 12:30

    Zorane zbog ovakve niske ocjene od sveg srca ti želim da jednog dana doživiš oralno deep throat silovanje kakvo je H.R. Giger zamišljao dok je dizajnirao facehuggera. :p

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 22.05.2017 - 12:46

      Bilo je cura koje su pokušale. U bilo kojem slučaju mislim da je taj poljubac facehuggera manja patnja nego posljedično kidanje prsnog koša.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 22.05.2017 - 22:58

      Znači i sa tranđama si bio ha… :p

    • Lovac

      @Artyom, 22.05.2017 - 13:34

      Niska? Obzirom na film i kako “piša” na klasične nastavke serijala te je pun nelogičnosti, 65 je još optimistično.

    • Artyom

      @Lovac, 22.05.2017 - 22:47

      Film povezuje Prometheus i Alien i objasnio je praktički sve misterije oko nastajanja aliena. Ne vidim nikakve nelogičnosti, osim ljudskog ponašanja, ali kad je panika, panika je, to je razumljivo.

    • Dino AKA ljubisa

      @Artyom, 30.05.2017 - 03:11

      Artyom
      Treba gledat s razumijevanjem, očito nismo gledali isti film. Ne objašnjava skoro pa NIŠTA. Ridley se je zapleo u svojem nacrtu, on je htio snimit jedan jednostavni pred-nastavak originalu sa onom mrcinom u sjedalu u centru pozornosti. Ali studio mu je osigurao novce samo AKO im snimi trilogiju-serijal za dodatnu mužnju sad več ikoničnih likova. U intervjuu nedavno je rek’o da ne čita recenzije još od kad su ga oprali zbog Blade runner-a. I zato i dobivamo ovo što smo dobili, ovo je tehnički i generalno gledano najbolji Alien film još od Cameron-ove dvojke (osim Prometeja naravno), ali je sa prvim dvima neusporedivo glup. Ovo je čisti slasher B-kategorije i u tom okviru savršeno funkcionira, ali ne možeš imat toliko odskakanje od generalnih tema o “božanskom” stvaranju, o religiji našem nastanku i istovremeno imat jebene klišeje k’o što su odvajanje likova samo da ih se doslovno zakolje, od perspektive Aliena, do tuširanja i hebavanja nekoliko minuta nakon što je polovica ekipe poklano. Ridley se je jednostavno zaletio i njegova ambicioznost se ne slaže sa načinom na koji je predstavljen i Prometej i sve vezice iz Prometeja u Covenant-u, pre površno od Ridley-a i scenarista, i pre lakomo od strane studija koji očito čitaju sve moguče recenzije površne škvadre a onih pravih fanova koji imaju bolje ideje od njih samih i Ridley-a očito preskaču kao i Ridley sam.

  • mili1985

    22.05.2017 - 12:42

    Imao sam velika očekivanja od ovog nastavka i upravo zbog toga sam jako razočaran. Likovi i radnja su jako loše napravljeni.
    Da ovaj film nema nikakve veze s Alien franšizom rekao bih, niš posebno, ali ovako je gorčina još veća.
    Jedina dobra scena je borba dvojica androida, koja traje manje od minute.
    Ridley vrati pare!

    • Dino AKA ljubisa

      @mili1985, 30.05.2017 - 03:19

      Film bio funkcionirao savršeno da je zasebna cjelina, a ne da želi balansirat high-oncept stvaralaštva, religije, itd. i istovremeno pretvorit tu istu franšizu u slasher B-kategorije za široku potrošnju i konzumaciju istovremeno podkapajući odličan temelj prva dva filma. Prometej je obećavao brda i doline, mog’o je slobodno ić svojim putem ali je nažalost samo šuplji ispolirani proizvod kao i večina Ridley-evih filmova još od Tijela od laži sa DiCapri-jem (ne računajuči Marsovca), Ridley-evi su filmovi dobri koliko i scenarij koji mu daju inače dobijemo ovo čudo.

  • beg

    22.05.2017 - 13:32

    Nakon ovakvog filma namecu se 2 pitanja:

    Prvo: Kako je za ime Bozije Ridley Scott uspija snimit onako dobar original 1979.
    Drugo: Koliko moras imat ispran i limitiran mozak da kazes da je ovo dobar film?

    • GocaMaric

      @beg, 22.05.2017 - 19:23

      Slažem se sa tobom. A još je tužnije što ovaj film ima 6,9 na IMDb-u. Možda je dobar ljudima koji prvi put gledaju Aliena…. Stvarno ne znam….

  • Sentiel FH-016

    22.05.2017 - 13:41

    “Godina je 1979. Vas drugar Vlada je usao u 2. godinu zivota, a gosn. Ridley Scott je rezirao jedan od najvecih hororaca danasnjice! Da! To je Alien! Dzudzabajke i dzudzabajci, mezopotamci, liliputanci, dame i gospodo, dobrodosli na Fskpz kanal i u novu seriju! Pocinjemo da dozivljavamo Alien” Fskpz gaming

  • AceRimmer

    22.05.2017 - 13:57

    Ono kad mislis da se radi o recenziji igrice pa kasnije skuzis da je rijec o filmu… 🙁

  • MD

    22.05.2017 - 14:40

    Zar je Ridley Scot ovo napravio?Onaj koji je zasluzan za Gladijator i naravno originalni Alien je zasluzan i za ovo smece.Razocaran sam jer mi je original najdrazi film.Nadam se da ce bar novi Pirati s Kariba biti bolji.

    • Dino AKA ljubisa

      @MD, 30.05.2017 - 03:30

      Kod svega pa tako i režiranja treba imat sreće, njemu su se zvjezde poklopile, prava zvjezda Alien-a je scenarij (scenarist) i Geiger (dizajner aliena i sveg povezanog sa alien-om). Pa pogledaj čovjeku filmografiju, snima dobre filmove SAMO ako ima dobar scenarij inače su mu filmovi prekrasni vizualno, ali šuplji. Od gladijatora snimio je desetak filmova od toga 2 i pol dobra, Marsovac, polovica Prometeja i Tijelo od laži, na imdb-u ima več 10 projekata zaredanih. Sve nešto ishitreno, splaćine neke teške a šteta, velika šteta umjesto da širi svoj filmski svemir on ga zatvara i potkopava temelje originalna. BTW di si naš’o gurat Pirate s kariba u ovu recenziju? Btw meni osobno Pirati s kariba 5 je zabavniji i smješniji od zadnja 2 djela ali je bolno predvidiv i zadnjih 20-25 min je dosadno za popizdit.

  • Dilo_trasul

    22.05.2017 - 14:47

    Ne znam zasto svi pizde,film nije vrh al daleko od toga da je govno.

    • GocaMaric

      @Dilo_trasul, 22.05.2017 - 19:24

      Zašto nije govno? Jer su dobri efekti i alieni nisu napravljeni od lutki nego računalno modelirani?

    • Dilo_trasul

      @GocaMaric, 22.05.2017 - 19:46

      Tko je spomenuo pizdarije o kojima pricas,film kao sci fi nije los cvilite bezveze

    • GocaMaric

      @Dilo_trasul, 23.05.2017 - 13:44

      Film se zove Alien a ne neki random SCI FI film, i kao takav je katastrofa. Tocka.

    • Dilo_trasul

      @GocaMaric, 23.05.2017 - 14:56

      Kome je tvoje misljenje relevantno kad nisi iznjeo ni jedan jedini argument zasto je film katastrofa.
      Tocka.

    • GocaMaric

      @Dilo_trasul, 23.05.2017 - 19:13

      Moram ponoviti sve sto su vec gore napisali mili1985, fpapac, LepiSladja i ostali? Imam pametnijeg posla.

    • Dilo_trasul

      @GocaMaric, 23.05.2017 - 22:43

      Ma napisali masu besmislica,nije vrijedno citanja

    • Dino AKA ljubisa

      @Dilo_trasul, 30.05.2017 - 03:33

      Mogu se ja ugurat? Film bio funkcionirao savršeno da je zasebna cjelina, a ne da želi balansirat high-concept stvaralaštva, religije, itd. i istovremeno pretvorit tu istu franšizu u slasher B-kategorije za široku potrošnju i konzumaciju istovremeno podkapajući odličan temelj prva dva filma. Prometej je obećavao brda i doline, mog’o je slobodno ić svojim putem ali je nažalost samo šuplji ispolirani proizvod kao i večina Ridley-evih filmova još od Tijela od laži sa DiCapri-jem (ne računajuči Marsovca), Ridley-evi su filmovi dobri koliko i scenarij koji mu daju inače dobijemo ovo “čudo”.

  • GAMERWORLD

    22.05.2017 - 15:18

    Ja sam gledao prva četiri djela filma ovaj nisam još .

    • GocaMaric

      @GAMERWORLD, 22.05.2017 - 19:25

      Nemoj ga ni gledati… Bar nemoj u kinu jer ćeš se razočarati.

    • GAMERWORLD

      @GocaMaric, 22.05.2017 - 22:09

      Ništa moram pronači da kupim 4 djela aliena i da ih ponovo pogledam.

    • Dino AKA ljubisa

      @GAMERWORLD, 30.05.2017 - 03:35

      Imaš Alien 4 komada, pa Prometej, Covenant, pa Predator 3 komada, AVP 2 komada i četvrti predator izlazi dogodine. 😉

    • Dino AKA ljubisa

      @GocaMaric, 30.05.2017 - 03:44

      GocaMaric Koliko god ga pljujem opet je kvalitetniji film od Putnika, Baywatch-a, Kralja Artura i pirata s kariba, pa ti vidi vraga. Ali “Life” je bio bolji Alien film od Covenanta, što je žalosno.

  • darijoman

    22.05.2017 - 17:26

    Samo bih htio nadodati da Alien vs Predator nikada nisam uzimao za ozbiljno. To su mi bili zajebancija filmovi pogotovo kad u drugom dijelu Alien i Predator odlože oružje i onda se po šaketaju, tako da mi i ta priča da su Predatori pokorili Aliene pada u vodu, mislim ne doživljavam je, jer morali su nešto izmisliti. Original je odličan to se podrazumijeva ali i drugi dio sa Cameronom kao redateljem također nije loš. Dosta je bio napet barem u to vrijeme kad sam ga gledao. Prometheus nije loš barem prvi dio, a ovaj nisam pogledao

    • mili1985

      @darijoman, 22.05.2017 - 18:17

      Još kad u prvom nastavku AvP-a predator odluči surađivati s nekom ženskom da bi zajedno zajebali aliene, e to mi je vrhunac budalaština.
      Prva dva nastavka su mi osobno vrh vrhova, svaki na svoj način.
      Treći i četvrti im nisu ni do koljena, ali mi svejedno nisu loši, pogotovo četvrti nastavak jer mi je dosta zabavan i ne shvaća sebe ozbiljno.
      AvP također nisam nikada uzimao kao neki službeni nastavak.

    • darijoman

      @mili1985, 22.05.2017 - 20:58

      Po meni je Alien trebao završiti sa trećim dijelom. Protagonistica nosi u sebi Aliena i na kraju umire zajedno sa istim dok pada u rastopljeno željezo u onoj tvornici, a pritom u fantastičnoj sceni Alien probija kroz prsni koš i zajedno padaju u lavu. Scena koja se još uvijek dobro pamti. Četvrti dio pod nazivom uskrsnuće mi je sam po sebi promašaj. Kloniranje, ljudska namjera da iskoristi aliene kao oružje, emotivna scena na kraju dok kroz razbijeno staklo vakum isisava onog polu aliena jednostavno mi nisu sjeli u tematiku

    • mili1985

      @darijoman, 22.05.2017 - 21:10

      Istina, ta scena gdje Ripley pada u lavu i drži aliena kao da je njeno dijete je stvarno fenomenalna i tu su trebali završiti. Nažalost cjelokupni film mi je dosta loš. Miješanje studija za vrijeme snimanja, mijenjanje scenarija i slične stvari su utjecale na konačni film. Kako kažu, Fincherova ideja filma nije zaživila.

    • darijoman

      @mili1985, 22.05.2017 - 22:07

      Ili ona scene u AvP kad alien trčkara po dvorište nekog imanja i sad curica pogleda kroz prozor i kaže: tata, tata vidi aliena haha karikiram ali u tom kontekstu je.

    • Dino AKA ljubisa

      @darijoman, 30.05.2017 - 03:46

      Blomkap želi snimit’ “oficijalnu” trojku sa originalnom ekipom ali mu Ridley neda hahah.

    • Dino AKA ljubisa

      @mili1985, 30.05.2017 - 03:42

      mili1985 Slažem se, onog momenta kad je ljudski lik ravan nekom “čudovištu” sav misterij i nakupljena tenzija pada u vodu. Ono je fan fiction a ne film. Jedna jedina rečenica koja se pamti je “It’s like finding Moses’s DVD colection.” sve ostalo zakrc.

    • Artyom

      @darijoman, 22.05.2017 - 22:50

      AvP filmovi nisu dio Alien serijala.

    • darijoman

      @Artyom, 22.05.2017 - 23:28

      Znam ali u ovom članku su spomenuti, pa zato malo brbljam

    • Dino AKA ljubisa

      @darijoman, 30.05.2017 - 03:39

      darijoman AVP niti nisu službeni nastavci nego zasebne priče ili zasebni serijal koji više liči na fan fiction nego solidni film. Šteta jer prvi AVP su trebali snimat J.Cameron i R.Scott zajedničkim snagama!! A dobili smo ono sranje gdje su predatori preeksponirani i pretrpani oklopom tako da nit’ ne izgledaju masivno, a alieni su samo potrošna roba koju predatori love iz zejebancije. Za pogledat jednog kišnog dana nije loše ali je film dalekoooo od kvalitete, pa redatelj je poznat po snimanju sranja npr. Mortal kombat i cjeli serijal Resident evil jedno od ako ne i najgora franšiza IKADA.

  • DjokaBA

    22.05.2017 - 19:11

    Zar je neko zaista ocekivao da izlapeli napravi dobar film ?

    • Dino AKA ljubisa

      @DjokaBA, 30.05.2017 - 03:47

      Blade runner, Alien, Gladiator, Body of lies, The Martian, Hanibal, etc. DA zašto ne?! Samo dobar scenarij pa da vidiš al stari razara. 😉

  • goldfinger

    22.05.2017 - 21:46

    Jbt.,spremam se ovo ići pogledati u kino,ali su me ocjena i ovi komentari skroz izbacili iz tračnica!Pa,zar je moguće da je baš tako loše?!??Jednostavno mi je u to j….o teško povjerovati…Totalni kaos!!

  • Chronosus

    22.05.2017 - 22:24

    Meni je Prometheus bio jako dobar film, koji je imao potencijala biti klasik da nije bilo previše ulaženja u teme koje na kraju nisu obrađene na zadovoljavajući način, i ekstra glupih likova. Zato sam se nadao da će te teme i taj ton nastaviti u ovom nastavku, jer temelj je više nego solidan.

    Na žalost, dobili smo likove koji nisu samo glupi već i nespretni. Priča je nestala, a ono malo što je ostalo je vrlo nevješto ispričano. I onda imamo akciju koja je već viđena u svim nastavcima do sad.

    P.S. Mislim da AvP franšiza nikad nije smatrana dio Alien svijeta, nikako se ne uklapa u timeline i temu.

    • Artyom

      @Chronosus, 22.05.2017 - 22:54

      Istina za likove, u ovom filmu su samo potrošna raba. Osim Davida, koji je na kraju ispao centar cijelog Alien serijala. (Da, AvP filmovi nisu dio Alien svijeta)

  • leon991

    23.05.2017 - 00:03

    Traljava recenzija. Jako površno napisana koliko je i površno dizajniran timeline filmova u smislu logike i dosljednosti.

    Gotovo cijelu recenziju pišete o istome, a o primjerice kvaliteti glume, odnosu likova, zvučnoj podlozi i slično – ni riječi.

    Možda je bolje da se držite gaming recenzije, moje osobno mišljenje.

    • Zoran Žalac

      @leon991, 24.05.2017 - 12:06

      Jesi razmislio o tome da ti to možda govori kako ti elementi nisu ni vrijedni spomena?

    • Dino AKA ljubisa

      @Zoran Žalac, 30.05.2017 - 03:49

      Eeee Zorane tu si se zajeba’o. O svakome od spomenutih bi se dalo par rečenica.

  • Artyom

    23.05.2017 - 00:17

    Vidim da će kod publike ovaj film imati iste probleme koje je imao i Prometheus. Većina ljudi ne kuži što se dešava i koja je poanta i poruka cijele priče. A to što film ima vrhunsku produkciju, zvuk, cinematografiju, režiju, art, dizajn setova,itd nikoga izgleda ni ne zanimna.

    • Chronosus

      @Artyom, 23.05.2017 - 12:37

      Ja sam se nadao tome, al ovaj film realno nije ni blizu Prometeju. To je i najveći problem čini mi se. Ovaj film je nešto između Prometeja i Aliena po temi i atmosferi, al nije dobar ni u jednom ni u drugom aspektu. Čak ni ove produkcijske stvari koje navodiš nisu na razini Prometeja. Išao sam gledati neke scene iz Prometeja nakon Covenanta i moram reć da se nisam prevario, i da tamo sve to izgleda puno pažljivije složeno i snimljeno.

    • Artyom

      @Chronosus, 23.05.2017 - 22:42

      Pa ovaj fim je pažljivo i ciljao da stane između Prometeja i Aliena i da ih poveže, i u tome su itekako uspjeli. No ne slažem se da film u ičemu teknički kaska za Prometejom, mislim da je sve napravljeno na više manje podjednakoj razini. Prometej je jedino cijeli sniman sa 3D kamaram (ne radi se o traljavoj konverziji u 3d u post produkciji što većina danas radi) i zbog toga možda neke scene izgledaju močnije (Covenant je 2d only, nije čak ni u konvertiran u 3d kamoli sniman). I još ta jedna stvar, Prometej ima totalno Epic zadnjih 10 minuta i to je upravo ono što najviše fali Covenantu, možda zato što je Covenant rađen sa direktnim nastavkomo na umu (Prometej nije, kod njega ni scenaristi ni Scott nisu imali blage veze kud će stvari ići dalje).

  • Nemanji?

    23.05.2017 - 01:22

    Žlaci razumiješ li ti tirlogiju Sumar saga npr; pa nemreš sve objaviti ionako si znao unaprijed da će bitit 3 filma nedorečenko krvlji ;P

    • Zoran Žalac

      @Nemanji?, 23.05.2017 - 08:26

      Nisu ti baš čitljivi ni razumljivi komentari, ali reći ću ti samo jedno: filmski Sumrak nije trilogija 😀 A za Alien prequel nigdje nije rečeno koliko će filmova biti.

  • kroon

    06.08.2017 - 10:32

    Film je cisto pristojan. Imam osjećaj da je ovo alien u novom ruhu koji će dobiti jos nastavaka. Nemojmo biti kritični ali ovaj serijal tj. Prometheus i convenant je meni opsirniji od orginala jel opisuje malo vise o alienima. Naravno Avp franšiza nema veze sa ovim alienima. Nazvati ove filmove losima bilo bi isto kao i reci da trilogija dark knight je bezveze i nepotrebna na vec snimljene Batman predhodne filmove

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?