Batman: The Brave and the Bold [DS, Wii]

Marko Babić

Kako će igra početi ako ne Batmanovom potjerom za neslavnim Jokerom? Nikako. Zapravo, u “normalnim” bi okolnostima Joker trebao biti zadnji boss, no ovdje je izgleda poslužio da nas navuče na igru u samom početku. Nakon laganog tutoriala i lagane boss tučnjave, dolazite u Batmanovu spilju gdje vam na raspolaganju stoji nekoliko opcija kao što su nadogradnje, biranje nivoa, brisanje trenutnog napretka, itd.

Batman: The Brave and the Bold  recenzija

No posvetimo se najprije priči. Zapravo, nemojmo. Priča ne postoji; samo gomila poznatih negativaca koje treba zaustaviti, a svaki ima svoj nivo koji možete birati iz špilje, tj. iz batmobila. Kad bolje razmislimo, izuzev Jokera i Catwoman, u igri ne postoje neki poznati zlikovci Gotham Citya. Tu su tek DC negativci, a u borbi protiv njih vam pomažu drugi DC junaci, o čemu ćemo malo kasnije.

Igra je tipičan platformer koji pokušava ići stopama starog SNES Batmana. Imamo skakanje, batarang, kuku i pentranje po zidovima tako da skakućemo s jednog na drugi. Na svakom ćete nivou imati jednog bossa i samo njemu specifične podanike za prebiti. Također, na svakom će vam se nivou pridružiti jedan DC junak, primjerice Green Lantern, Red Tornado, Aquaman, Plastic Man i drugi, ovisno o nivou. Svatko od njih ima svoje borilačke vještine i poteze koji će vam dobro doći protiv raznih protivnika te za prelazak određenih prepreka. Običnim tapkanjem po touchscreenu mijenjat ćete aktivnog lika (Batman ili drugi DC lik, ovisno o nivou), a nakon nekoliko uspješnih udarca, pojavit će vam se indikator na donjem ekranu, što znači da možete izvršiti neki combo dvojice heroja, također jednim dodirom na donji ekran.

Po nivoima ćete još nailaziti na razne pozlaćene šišmiše koji vam donose… neku šišmiš novčanu valutu kojom kupujete razne nadogradnje i nove gadgete kad se s misije vratite u spilju (tipa više zdravlja, blokrianje usput vraća metke u protivnike, povećani broj bataranga, veći damage, itd.). Života, srećom, imate beskonačno mnogo. Barem netko shvaća da su životi nepotrebna stvar koja je trebala ostati na arkadnim strojevima. Nevidljivi checkpointi nalaze se praktički svaka tri metra tako da padovi u rupe ili umiranje nisu kobni, a svaka vam čast ako uspijete umrijeti u borbi. Sve i da ste ograničeni na određen broj života po nivou, to ne bi ništa značilo jer je igra pretjerano lagana, naročito nakon nekoliko nadogradnji.

Tome dodajte i činjenicu da dotična i kratka, osobno sam je prešao nakon nekoliko seansi na wc-u. Doduše, postoje tu i neke finte za produžetak igre kao što su razni izazovi koje otključavate prelaskom misija, no nejasno nam je zašto ne možemo koristiti kupljene nadogradnje u njima; vjerojatno zbog većeg “izazova”. Grafika nije nešto što izvlači maksimum iz konzole, a ni zvuka se osobito ne sjećamo.

Vrijedi napomenuti da je igra više usmjerena prema tonu serije iz 60ih godina prošlog stoljeća, prvenstveno radi nekih pošalica i trčanjem s bombom na zadnjem nivou što je očita referenca na film iz doba spomenute serije. Ups, spojler. Kakogod, Batman: The Brave and the Bold ne nudi ništa neviđeno i nešto posebno. Glavna su mu snaga raznovrsnost DC pomoćnika i raznoliki boss obračuni, no igra će se svidjeti tek najtvrdokornijim ljubiteljima Batmana i platformera. Ukoliko se ne nalazite u toj skupini, slobodno zaobiđite ovaj naslov.

Ponovno ste izvadili plašt i masku? Nahranili šišmiša Fikija? Podijelite to s nama kroz ocjenu i komentar na ovu igru.

Može li Batman: The Brave and the Bold na Nintendove platforme donijeti genijalnost Arkham Asyluma? Naravno da ne može, no to nije razlog da ne pročitate ovu recenziju.

65 Naša ocjena