HCL.HR

Recenzija

Batman v Superman: Dawn of Justice

MIR, MIR, MIR, NITKO NIJE KRIV

Zoran Žalac

Ovo je spoilera lišena recenzija. Nećemo vam upropastiti iskustvo gledanja ništa više od promotivnih trailera koji su to učinili mjesecima ranije.

Prije nego se zaputite odgledati Batman v Superman: Dawn of Justice toplo preporučam jednu stvar – pročitajte puni naziv filma i budite svjesni da ne idete gledati samo borbu Batmana protiv Supermana. Jer ovaj film je kao priča o sukobu najpopularnijih DC-jevih junaka u tom pogledu dosta isprazan, pravi naglasak je na stvaranju Lige Pravednika, odnosno konkurencije Avengersima.

Kažem to jer sam gledajući trailere pokušavao odgonetnuti zašto se Batman i Superman uopće sukobljavaju, odnosno – tko je tu negativac. I to je potpuno krivi način promatranja priče jer se nabrijavate za nešto što na kraju nije fokus filma. Razlog sukoba dvaju heroja zapravo je iznenađujuće očit svima osim njima samima, ali ta banalnost u priči nije me smetala. Mogu povjerovati da su oba lika previše zaokupljena svojim osobnim problemima da bi primijetila zašto stvaraju međusobni antagonizam iako su obojica na istoj strani.

batman-v-superman (2)

Ono što me zasmetalo jest pretrpanost filma. Već je i film s dva glavna lika golem izazov sam po sebi, a njima je ovdje dodana još i treća stranka, ne računajući negativca. U trajanju od dva i pol sata zato imamo ubitačno spor uvod. Već se kod početne scene filma zabrinete da ćete po treći put gledati kako je Batman postao Batman, no kasnije srećom uvidite da je poanta tog uvoda u drugom detalju.

Doduše, nisu svi prizori te sreće. Neki jednostavno dođu izvan konteksta u obliku jeftinog – „iznenađenje, sve je san“ trika; drugi su nagomilani jer se u radnji ima mnogo toga za pokriti; najmanje na tri strane za Batmana, Supermana i Luthora; a katkad i više. Likovi poput Alfreda, Lois Lane ili bezimene ženske koja spava s Batmanom ovdje su kolateralna šteta jer za njih nema dovoljno mjesta ni u tih dva i pol sata.

Izgradnja napetosti traje i traje, na pravu akciju čeka se dobrih sat vremena.

Tempo radnje zbog iste je pretrpanosti neujednačen. Izgradnja napetosti traje i traje, na pravu akciju čeka se predugo, Batman i Superman susretnu se prvi put nakon sat vremena; a ono što je gledatelju jasno na prvu ostavlja se za kasnije kao nekakav misterij. Mišljenja sam da se to događa iz razloga što gledatelj u startu zna tko je pravi zlikovac; dok Batman i Superman o tome nemaju pojma dobrih dva sata. Tu ipak ne mogu progutati priču o njihovoj emocionalnoj zaokupljenosti jer se ponašaju kao da su u PMS-u. U jednoj situaciji Superman ima priliku doznati ključnu informaciju, ali ju iz sebičnih razloga ne želi čuti, i premda razgovara sa osobom za koju tvrdi da mu znači sve na svijetu – jednostavno odleti od nje prije nego ju je saslušao. Pravo muško, nema što.

batman-v-superman (1)

U drugoj polovici tempo se malo ubrza, nastupi akcija i pomislite da je to ono što od filma s nazivom Batman v Superman želite gledati. Međutim, onda montaža učini krivi korak. Taman prije nego naslovni dvojac izmjeni udarce dobijete dvije do tri minute gledanja video snimki preko maila, praktički kao najavu za idući film. Nabrijavanje na ostale članove Justice Leaguea je super, pogotovo kad zasvira ova stvar od Hansa Zimmera i Junkie XL-a – ali ne neposredno prije nego se Batman i Superman potuku. Kod filmova s Marvelovim junacima takve se stvari s razlogom ostavljaju za kraj i odjavnu špicu.

Sukob je posebno zanimljiv iz Batmanove perspektive jer on nije favorit u toj bitci.

Na svu sreću, kad se Batman i Superman napokon potuku to i jest najzabavniji dio filma. Sama koreografija borbe izgleda kruto i robotski, ali smatram da se kroz nju može iščitati oklijevanje likova koji zapravo ne žele ubiti jedan drugoga (makar Batman u filmu uopće ne razmišlja o svom “ne ubij” pravilu). Iako nije vizualno atraktivna, bitka je posebno zanimljiva iz Batmanove perspektive jer on nije favorit u njoj. Superman je daleko najsnažniji protivnik s kojim se Batman ikada sukobio pa je interesantno vidjeti kakvu je taktiku pripremio za borbu u kojoj na prvi pogled nema šanse pobijediti.

batman-v-superman (4)

Lošijom stranom filma smatram forsiranje tamnih tonova. Baš kako je Snyderov 300 bio žućkast još prije nego su stvarnim životom zavladali filteri Instagrama, tako je i ovaj film obojan isključivo tmurnim koloritom. Neobično mala količina akcije za ovakav blockbuster jednostavno se utopi u te tamne tonove pa morate dobro gledati da biste uopće primijetili polovicu stvari u njoj. Filmovi o Batmanu su inače tamni i to tako treba i biti, no u ovome su me na pojedinim scenama boljele oči od naprezanja. Prizor potjere Batmobilom praktički nisam mogao gledati od količine lens flare efekta. Svim sam se silama trudio vidjeti kako izgleda novi Batmobil, a film kao da se svim silama trudio sakriti ga u mrak i sjene.

Ne očekujte nikakav humor od ovog filma. Deadpool bi umro od ovolike ozbiljnosti.

Tonovi slike odgovaraju ozbiljnoj atmosferi, ali i s time se malčice pretjeruje. Film nema ni trunke humora. Dobro, nekakvih pokušaja ima, ali ne vjerujem da je problem u meni jer se nitko u kinu nije smijao. Ne očekujem da DC-jevi junaci budu šaljivi kao Marvelovi (iako je Flash u TV seriji prilično humorističan lik), ali dva i pol sata konstantne ozbiljnosti su ipak previše. U tom pogledu film me podsjeća na svog neurotičnog negativca koji želi reći nešto pametno pa na kraju zastane usred rečenice.

batman-v-superman (6)

Na glumačke izvedbe nemam negativnih kritika. Ako i čujete da ih netko kritizira to definitivno nije zbog glume nego zbog loše napisanih likova. Bez obzira tko ih glumio, te likove nitko ne bi mogao spasiti pokraj dijaloga koji glase otprilike ovako: „Ne znam možeš li.“ (namjerno nedovršena rečenica) „Mogu li što?“ „Možeš li me voljeti bla bla bla“. Zapravo, Ben Affleck se jako dobro snašao u ulozi Brucea Waynea, barem po stasu i karizmi. Primjerice, kad se prijeti Clarku Kentu jednostavno se vidi njegova glumačka karizma. Ne može svaki glumac izgledati prijeteće, što se najbolje primijeti na liku Lexa Luthora. Srećom, Luthor je ovdje zamišljen kao luđak, a ne prijeteći negativac.

Gluma nije loša jer loše napisane likove ne bi spasili ni bolji glumci.

Dakle, red dobrih stvari, pa red loših. U cjelini to međutim ne čini izrazito loš film. Za običnog gledatelja definitivno dosadan, ali za fanove dovoljno interesantan da bude gledljiv. A hoće li vam ostati u pamćenju da ga poželite pogledati još jednom, to je sasvim druga priča. Batman v Superman: Dawn of Justice po dosad postavljenim standardima za filmove o superherojima nije ništa više od tek prosječnog uratka.

Nije za to kriv redatelj Zack Snyder jer je s Watchmenima pokazao da zna napraviti i genijalan film po predlošku stripa. Kriva je ambicija ili potreba da film bude više od onoga što mu format količinski može podnijeti. Bez zapleta o Ligi Pravednika ovo bi vjerojatno bio mnogo usmjereniji uradak čvršće radnje. Moguće je i da bi tada imao veću šansu ostati u sjećanju jer film za pamćenje ne mora nužno biti odličan film. A kad je ovako prosječan, ne ostaje zapamćen čak ni po lošim stvarima.

Označeno sa:

Justice League će vjerojatno biti uzbudljiv film. Šteta je samo da je zbog njegove neizbježne najave sukob Batmana i Supermana na kraju ispao manje zabavan događaj.

65 Naša ocjena
  • šora šišmiša i vanzemaljca
  • nabrijavanje na Justice League
  • Ben Affleck je zapravo dobar Bruce Wayne
  • tempo filma je neujednačen zbog pretrpanosti radnje
  • nekoliko nagomilanih scena bez posebnog značaja
  • pretjerivanje s tmurnom i ozbiljnom atmosferom

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (68)

  • baDarmageddoN

    25.03.2016 - 23:06

    Nisam pogledao ni jedan spojler, znam samo dva glumca i jednu glumicu i jedva čekam da me izuje iz čarapa. Ovo trojstvo mi savršeno odgovara njihovim ulogama.

    • Vejn

      @baDarmageddoN, 26.03.2016 - 08:37

      Ma ovavki filmovise i prave da covjek gleda otvorenih usta 😀 E samo da jos bluray docekam :((

    • baDarmageddoN

      @Vejn, 26.03.2016 - 08:46

      Ja isto. Ljepše mi je gledati doma nego u kinu…

    • Vejn

      @baDarmageddoN, 26.03.2016 - 09:24

      Ljudi su previse nekulturni, u stvari vecina seljaka nema pojma sta je kino pa dodju kao na koncert. Platim kartu a pola filma ne odgledam zbog idiota… Kucna varijanta zakon, jedino buraza mogu izbaciti iz sobe ako mi smeta 😀 Ozvucenje odvrnuti i uzivati, koliko vidim za sada 7.7 na IMDb, vise nego prethodni…

    • cakebomb

      @Vejn, 26.03.2016 - 13:21

      Isao u kino na pretpremijeru u 8 sati. I naravno, djeca od 5 godina morajo ici na pretpremijeru.

    • Vejn

      @cakebomb, 26.03.2016 - 16:35

      Tate i mame hoce da se guze u to doba pa djecu liferuju u kino ! Nek se handre u 2 ujutro, bas mi svaki film moraju pokvariti 😀

    • baDarmageddoN

      @Vejn, 27.03.2016 - 14:01

      Da, ovisi koji je film. Neka komedija- nije bitno. Ovaj film fakat ne želim da mi neka grupa klinaca pokvari. Radije pokrenem film na blurayu, na taman velikom ekranu, sa taman glasnoćom, sa mogućnošču pauze i pečenja dodatnih kokica 😀

    • Vejn

      @baDarmageddoN, 27.03.2016 - 16:47

      hahaha, aha, i ja volim kuci da gledam, super ozvucenje, dobar display, blu ray i uzivam 😀

  • G1ML1

    26.03.2016 - 00:01

    Potpuno opravdana ocjena.

  • tony_85

    26.03.2016 - 02:00

    Ja nažalost film neću moć gledati u kinu ali definitivno kupujem ovo Blu-Ray izdanje.
    http://comicbook.com/2016/03/25/batman-v-superman-dawn-of-justice-ultimate-edition-to-be-release/

    • Apocalypse4987

      @tony_85, 26.03.2016 - 06:44

      ako smim pitat, zašto nećeš moć gledat u kinu?

    • cakebomb

      @Apocalypse4987, 26.03.2016 - 13:21

      ljudi neznaju gledati filmove u kinu

    • Apocalypse4987

      @cakebomb, 26.03.2016 - 14:16

      a ovisi kako kad, na premijeri deadpoola bilo puno kino, od 7 do 77 godina, pomislija sam da ću izać iz kina nakon 10 min, i za čudo vladala je disciplina ko u trening kampu za ninje. A bilo je i filmova sa 7-8 ljudi pa zgade film.

    • DjokaBA

      @Apocalypse4987, 26.03.2016 - 23:51

      I ja isto kad sam gledao Deadpool, ali to je zato jer je Deadpool neverovatno zanimljiv i stalno drzi paznju, nema vremena da se neko u masi glupira i da upropasti film ostalima..

    • tony_85

      @Apocalypse4987, 26.03.2016 - 17:57

      Radim dvokratno.

  • shepard-fan

    26.03.2016 - 02:56

    Evo Subota je pogledao jučer bio u kinu i jako me dobro film iznenadio zadovoljan sam . Vrijedno ga je pogledati

  • Srpski gamer 7

    26.03.2016 - 07:24

    Ako ćemo realno, okršaj ove legende je prilično jednostrana borba. Superman na toliko načina može da smoždi Batmana. Ajmo iskreno, ovaj (nat)čovek može da diže kola, avione i druga prevozna sredstva – u čemu je problem nokautirati jednog običnog čoveka u šišmiš odelu? Dakle, bez većih problema ode nam Batman na rehabilitaciju od moćne Supermanove čvrge. 🙂

    • RapthorPechina

      @Srpski gamer 7, 27.03.2016 - 13:37

      A čuj, čim se spomene kriptonit ode Superman u zaborav!!!

  • Vejn

    26.03.2016 - 08:36

    Man of Steeal je filmcina, konacno Supermen kakvog sam ocekivao, od perfektne Henrijeve glume, atmosfere , savrsene akcije i efekata… Kad su najavili ovaj, ne mogu reci nastavak, nastavak bez dvojke 😀 odmah mi je zasmetalo sto su ubacili Vejna u film, bojao sam se da to nece ici zajedno…. Opet nakon par trejlera bio sam ubjedjen da cemo dobiti film godine ako sve bude islo kako treba… Jedva cekam ovo da odlgedam, akcija i efkefti koje sam vidio an snimcima djeluju 20 godina ispred svega sto postoji na trzistu !

    • Iris94

      @Vejn, 26.03.2016 - 11:38

      SLažem se sa gola_sam. Gledam filmove na dnevnoj bazi, visim po kinu i sve pare dajem na to. Man Of Steel ni prismrdit Watchmenu koji i danas stoji kao najbolje napisan DC film sa nevjerovatno mračnim i depresivnim tonom, a kamoli Batman the Dark Knight kao najzabavniji i najbolji. Man of Steel je živi prosjek 🙂

    • DjokaBA

      @Iris94, 26.03.2016 - 23:52

      Man of Steel je golo govno.

    • lukakeanu

      @Vejn, 27.03.2016 - 17:16

      slazem se.MoS je odlican film…a BvS takoder jedan dobar film…ne slusaj kriticare akos i pravi geek ovaj film ce ti se jako jako svidat,a novinara zelim pitat:–…..(iako je Flash u TV seriji prilično humorističan lik…..flash? humiristican? flash kojeg glumi grant gustin? smijesan? na kojim drogama si ti???

    • Zoran Žalac

      @lukakeanu, 27.03.2016 - 18:19

      Je li nekome smiješan ili nije, u to ne ulazim. Ali je činjenica da je napisan kao lik koji ima humoristične ispade. Ili barem pokušaje istih.

    • Vejn

      @lukakeanu, 27.03.2016 - 19:11

      Neka gleda ko sta hoce i uziva u tome to je stvar ukusa… Ja niti citam kritike niti ih slusam, vise od 20 godina gledam i pregledao sam sve sto postoji i da ih posle tolikog iskustva slusam. Man of Steel ne mozes porediti sa Bilo jednom u Americi ili Top Ganom ali je odlican film u svom zanru. Opet ga necu mjesati sa ostalim filmovima u svom zanru ali to ne mjenja cinjenicu da je najbolji supermen kao lik od kako supermen postoji ( Kristofer Riv pokojni je bio u svoje vrijeme, ali to je bilo nekad, i Galaksija na segi megi je bila vrh lol) U sustini, najozbiljniji ako mogu tako reci film o nekom junaku u poslednje vrijeme…. Dosta mi je djecijih filmova o spajdermenu, Toru, Avendzersima, totalno djetinjasti filmovi…. Ako ovaj bude kao prvi onda super…

    • lukakeanu

      @Vejn, 27.03.2016 - 20:32

      upravo tako…jos bolje da DC filmovi budu mracniji po tonu i bez humora…ako oces to gledas MARVEL…i mi kao fanovi filma,stirpova i svega izmedu samo dobivamo na tome…gledaj sta oces i samo uzivaj

    • Vejn

      @lukakeanu, 27.03.2016 - 23:41

      Da, naravno, ogroman dio publike su djeca i uzrast do 13-15 godina, njima su Avengersi i Spider-Man filmovi plafon,ono vrh 😀 Sve happy jebo te… Zato mi je Man of Steel sjeo kao budali samar, mracan, gluma vrhunska, Kostner odvalio iako nije imao veliku minutazu, Cavil vec sam rekao najbolji lik supermena… Specijalni efekti fenomenalni, Rusel takodje vrhuski odradio posao…. Neka ovaj bude upola kao prvi meni dosta 😀

    • Artyom

      @Vejn, 28.03.2016 - 00:43

      Onda ćeš bit oduševljen filmom kao i ja. “Od mene 99/100. Najbolji film u žanru do sad. Supreman vrhunski, Batman najbolji do sad. Wonder Woman je highlight filma. Alfred najbolji do sad. Lex najbolji do sada. Lous Lane vrhunska. Ostali svi na nivou. Vizualno jedan od najboljih filmova ikad. Priča, iako casual publici možda nema puno smisla, potpuno je na mjestu jer je kombinirana adaptacija najpoznatijeg stripa o batmanu i najpoznatijek stripa o supermanu ikad. Nije za malu djecu kao većina superjunačkih filmova. Nema humora i to mi je najbolja stvar od svega. Možda mrvicu predugo traje, al kog boli k, bila je piš pauza u kinu na polovici filma.”

    • Iris94

      @Artyom, 28.03.2016 - 08:41

      Jebiga ljudi i meni je DC draži od marvela ali jedini argument koji imate je “Ali dc je mračniji i ono više cool. Nije za djecu i to ga odmah čini ono totalno super jer ako ton filma nije za djecu odmah je film milion puta bolji.” Jel imate još kakav argument jer je to uvijek najbolji. BvS nisma još pogledao jer nema kod nas u kinima no uzimam blu ray jer jebiga. Moram pogledati. MoS sam plakao koliko ima rupa u priči, nelogičnosti i debilizacije. Ako već praviš “ozbiljniji” film, onda nek ti film bude i logičan makar malo.

    • Vejn

      @Artyom, 28.03.2016 - 11:26

      hahaha, kakvo je to KINO gdje imaju pis-pauze 😀 Humor u Terminatoru i supermenu me ne zanima, ako mi je do humora pusticu Mucke i plakati od smjeha, od ovoga zelim samo demoliranje, a nakon svih odgledanih trejlera to cu i dobiti definitivno….. Meni ni transformersi nisu predugo trajali, zavalis se i uzivas 😀 Prodje vrijeme.. Vidio sam odmah da je ovo tehnicki i vizuelno najbolji film ikad snimljen, barem do sada.. Posto ce iduci transformerski ici korak dalje, jbg. tehnologija 😀 Ali za sada ovo je plafon ! Samo da izadje na torentu sto prije na dobrom snimku, posto ga kod nas jos uvijek nema u kinima !

    • Artyom

      @Vejn, 28.03.2016 - 11:48

      U Cinestar kinima često bude 10 minutna pauza u pola filma ako se radio o tako dugačkom filmu. I u toj pauzi kokice, sokovi i još kojekakve pizdarije budu u pola cijene, nekad nešto nude.

    • Vejn

      @Artyom, 28.03.2016 - 19:31

      Stvarno nisam cuo za tu varijantu. Znam da su Hrvatska Cinestar kina cjenjena i poznata sirom Evrope ali za pauze u toku gledanja filma nisam cuo. To je besmisleno, ne znam, meni djeluje nekako bez veze…Taman ”udjem” u film i pauzira mi 🙂

    • Artyom

      @Vejn, 28.03.2016 - 23:09

      Vjeruj mi to jako dobro dođe kad je duži film, jer već nakon sat vremena filma malo malo pa se netko ustaje i ide pišat i onda smeta drugima. Što nije ništa neobično, ljudi tamane te slane kokice pa popiju sa njima litru soka pa…

    • Vejn

      @Artyom, 29.03.2016 - 00:17

      hahahaha… Do duse mozda i nije losa ta ideja 😀

  • ivancrogaming

    26.03.2016 - 08:53

    Zanimljiv film.Jako!

  • gola_sam

    26.03.2016 - 10:05

    @Vejn ako je man of steel filmcina onda ti nisi pogledao preko 20 filmova u zivotu

    • Vejn

      @gola_sam, 26.03.2016 - 16:37

      Pregledao sam sve sto postoji unazad 40 god ! Filmcina u svom zanru naravno, i najbolji supermen do sada

    • gola_sam

      @Vejn, 26.03.2016 - 20:26

      bez uvrede, ali po tvojim komentarima ja bi rekao da ti zivis u deluziji

    • Vejn

      @gola_sam, 26.03.2016 - 23:08

      Ko si ti da mene uvrjedis ! Na kraju krajeva boli tebe racku sto se meni film dopao kao i sto mene zaboli sto se tebi ne svidja, bez uvrede 🙂 Idi gledaj Mumijeve i uzivaj…

    • Artyom

      @Vejn, 28.03.2016 - 00:27

      Slažem se!

  • funky0308

    26.03.2016 - 11:50

    Ja nisam pogledao ni jedan trailer, bas zbog idiotskih trailera koji su otkrili vecinu radnje, zasto su to napravili – nije mi jasno..jedva cekam

    • Artyom

      @funky0308, 28.03.2016 - 00:28

      Pa baš i nisu previše toga otkrili u trailerima.

  • funky0308

    26.03.2016 - 11:59

    ..e jbga, pobjeze mi komentar. Dajte nam edit mod. Uglavnom, jedva cekam pogledati film, nadam se da ce (meni) ipak biti vise od 65. Iako, sam vecinom vasih ocjena se slazem (igre i filmovi) i cisto me strah ovoga..

  • blacklist0907

    26.03.2016 - 12:15

    Prenapuhan film….htjeli su cuda,a dobili prosjek…a takav film kad je prosjek je zapravo smeće

  • Mon@

    26.03.2016 - 12:22

    Gledala sam ga nedavno u kinu i meni se film jaaako sviđa, istina je da ima dosta velik uvod, ali sve u svemu film me je očarao. Ben Affleck je fenomenalan Batman, Gal je zakon Wonder Woman, a za Cavilla već znamo 😀 Problem je što tu ima jaako puno priča za prenijeti na platno i to se jednostavno ne može sve u jednom filmu napraviti, ali ovo je dobar UVODNI film, i očekujem još puno boljih filmova 🙂 a to što Batman “ubija” to nije ništa novo, ako pratite stripove Batman ima dosta ubijanja u stripovima, sad da ne idem u detalje 😀 po mom mišljenju film je jako dobar, svakako ga se isplati otići pogledati u kino, jedva čekam bluray sa još dodatnih 30 minuta filma i puuuno easter eggs-a 😀

    • shepard-fan

      @Mon@, 26.03.2016 - 14:20

      Slažem se u potpunosti , i mene je toplo iznenadio i došlo mi je da instaliram opet injustice gods among us ultimate

  • Smoolex

    26.03.2016 - 12:23

    Svaki film treba pogledati dva-tri puta da se donese pravo mišljenje, osim ako ste filmolog koji zna kako filmovi, pogotovo u kinima funkcioniraju, zato više volim gledati kod kuće, jer je kino čista psihologija, odvrnu zvuk, “izudaraju te” slikama i normalno kada na tebe to tako utječe da će ti se film sviđati.

  • Bojko

    26.03.2016 - 13:38

    Svi skupa malo previše analiziramo. Tko je jači? Tko je bolji? Kome je uloga sjela? Kakav je Alfred? WTF?
    Otići otvorenog uma pogledati film, požderati brdo kokica dok se usta ne stisnu, posrkati sok, ne očekivati previše i dobro se zabaviti – to je moj cilj.

    • l)oolvl

      @Bojko, 26.03.2016 - 14:34

      i ne zaboravi raditi što je više moguće buke dok ždereš kokice i srčeš sok, ako ćeš gledati u kinu

    • Srpski gamer 7

      @l)oolvl, 26.03.2016 - 15:10

      LOL

    • Bojko

      @l)oolvl, 27.03.2016 - 12:11

      Niti slučajno! Bit ću pravi gospodin 😛

  • Minion

    26.03.2016 - 13:45

    Nazalost, film me se nije dojmio.
    Naslov filma promasen, jer najmanje je “sore” izmedju dva naslovna lika.
    Vizualno prekrasno, najsvjetliji momenti film, za mene, su soundtrack (od Zimmera nista manje nisam niti ocekivao) i Wonder Woman.
    Nazalost, film je imao veliki potencijal koji je potracen time sto je pretvoren u najavu za Justice League.

  • AntraXor

    26.03.2016 - 14:12

    Ko dade Synderu posao taj je lud, sve što dotakne uništi.

  • mili1985

    26.03.2016 - 14:20

    Meni se osobno film svidio. Čuo sam dosta negativnih kritika, i neke imaju smisla, ali sve u svemu nije me iznevjerio.
    Što li će tek biti u Civil War-u ako ljudi smatraju ovaj film prenatrpanim sa likovima.
    I jedan mali spoiler… ako sam dobro shvatio, u filmu nije lik Lex Luthora, već njegov sin Lex ilitiga Aleksander Luthor Jr. pa je zbog toga tako prikazan, ali svejedno mi je antipatičan 🙂

  • Artyom

    26.03.2016 - 16:00

    Obožavam ovaj film zato što DC nije kopirao Marvel već je napravio sve po svome i ovaj film je sve ono što Marvel nije. Ozbiljan, mračan, brutalan, nabrijan, bez glupavog humora, i nije napravljen za djecu. Jako volim i Marvelove filmove, ali oni su samo zabavni i ništa drugo. No ova mračna i žestoka atmosfera mi daleeeeko više odgovara.

  • KhorneFlake

    26.03.2016 - 16:15

    Nakon što se neki lajavi krelac našao u YT komentarima i spoilao film digao sam ruke od izbjegavanja i sad znam sve o radnji. Uostalom, dok dočekam blu-ray izdanje teško bih izbjegao ovakve stvari, ali mi i ne smeta. Svejedno čekam da odgledam film ako ništa zbog akcije i Ben Afleka koji čujem da je prosto razvalio u ulozi Batmana.
    Man of Steal me nije nešto pretjerano dojmio, za mene prosječan film (odličan soundtrack, doduše), a i dan danas mi je ostao gorak ukus u ustima kad Sups zavrne šiju Zodu. Koliko čujem, u ovom ni Batman ne haje za ubijanje a morališe Supermanu koliko je ljudi života koštao iz prvog filma…. Tja.
    Čak i Alfred veli da se mnogo toga promjenilo, izgleda kao da postavljaju radnju prije za Injustice, nego Justice League, što i ne mora nužno biti loše. Samo bezveze što pokušavaju sa stignu Marvel i naprave svoje Avengerse pa sve trpaju u jedan ili dva filma, dok je Marvel vrijedno gradio radnju i likove kroz brojne filmove prije ujedinjenja u Avengerse. Al eto.

  • tomohorvat

    26.03.2016 - 19:53

    dobar početak justice league

  • DjokaBA

    26.03.2016 - 23:58

    Slazem se Zoranovom recenzijom uglavnom, ali mislim da je mogao da dobije i bolju ocenu i ne treba da bude “sprdnja” film, kao sto rece da je mnogo “mracan”. To je DC-ijev stil i ok je, ne moze svaki film da bude Deadpool, i mislim da ne treba da bude. Niti da kopiraju Marvel. Ovo je bukvalno pocetak DC Shared Universe, i mogu da kazem da sam ocekivao mnogo losiji film. Man of Steel je ocajan, pa sam i od ovoga ocekivao nesto slicno, cak i losije, ali sam bio prijatno iznenadjen. Ima tu dosta elemenata koji mogu da se poprave, ali sve u svemu nije lose.

  • LuXzYea

    27.03.2016 - 14:50

    Jucer ga pogledo, ostao razocaran…film je nahajpano smece…..prvih sat vremena, film nema veze vezom….samo te nabrijavaju, a batman i supermen nikako da se napokon susretnu 🙁 i onda konacno pomislis da ce bit nesto…i na kraju to bude samo jebeni batmanov san (jedno peti po redu vec) -.- Doduse, kad su se napokon susreli, borba je dobra i sve to, ali je uvod u radnju predug i ima previse stvari koje je redatelj htio ubacit u premalo vremena…tako da film nije nista posebno…a mislim da su svi, kao i ja ocekivali spektakl 🙁 i btw. ovom Afflecku nikako ne stoji uloga batmana… Naspram, Baleovog batmana u darkh knight trilogiji, ovo je zalosno….koliko ga je lose odglumio -.- Nadam se da ce liga pravde ispravit ovo!!!

    • maxim.x

      @LuXzYea, 27.03.2016 - 19:16

      Ti si valjda jedini koji tvrdi ovo za Afflecka. Cak i oni koji su popljuvali film se slazu da je Affleck i njegova prezentacija Batmana najbolji dio filma.

    • beg

      @maxim.x, 27.03.2016 - 23:56

      Ja san isto odgleda film, i slazen se s vecinom sta je LuxzYea konstatira. Aflek je cak odglumia film iznad mojih ocekivanja, reka bi i vrlo dobro, al svejdno mu uloga batmana stoji ko piletu sise. Ukratko, film je kad se sve zbroji i oduzme jedno veliko smece… Ža mi je, jer batman mi je najdrazi lik ikad i samo zbog njega san isa ovo gledat nabrijan do kraja, al film je razocara u svakom pogledu. Znaci i kad pokusas stavit na stranu svaku logiku, jer film je sam po sebi fantazija, ovo je svejedno uvreda inteligencije svakok covika. Na pocetku borbe superman proleti sa Batmanom kroz 2 betonska zida i 2 zgrade, a ovom nista. Jos kao to nije dovoljno, iza svega toga ga baci i odvali sa njim jos jedan zid a ovom opet nista. Pa brate da ga potpuno obloze u odjelo od titana, ispale bi mu oci od samog udarca… Pa kod frontalnog sudara 2 auta koji se krecu 60km/h ljudima oci ispadaju iz glave. Nema toga odijela u kojem je moguce onakvo bacanje prezivit…. Znaci uvreda svakom ‘ko i malo inteligencije ima… Zapravo, jedina pozitivna stvar cilog filma mi je sta je na koncu borbe Batman supemanu da nevidjene batine i izasa ko pobjednik. sve ostalo je tuga zalost i jad. Tipicno americko smece koje samo neinteligentni ljudi poput amera mogu pusit, a evo vidin nadje se pacijenata i kod nas….

  • beg

    28.03.2016 - 00:02

    Da nadodan… jos jedan velika stvar koju nikako ne mogu prozvakat… Ne znan od kad to Superman i Batman ubijaju ljude… Potpuno nebitno jesu li zlikovci ili samo slucajni prolaznici, a u ovom filmu kolateralnih zrtava a bogme i direktnih zrtava koliko ti srce zeli…
    Jednostavno, los film kako god okrenes… Gledljivo, iskljucivo zbog cinjenice da je u njemu batman te zbog dobrih efekata, a sve ostalo ljuti prosjek i nista vise…

    • Artyom

      @beg, 28.03.2016 - 00:55

      “Ne znan od kad to Superman i Batman ubijaju ljude” – Od uvjek, jer osim stripova da djecu, postoje i stripovi/grafičke novele koje prikazuju superjunake u puno odrslijem i mračnijem tonu, pogotovo Batmana. Pročitaj Dark Knight Returns strip po kojem je Batman u ovom filmu baziran i sve će ti bit jasno.

  • Artyom

    28.03.2016 - 00:38

    Od mene 99/100. Najbolji film u žanru do sad. Supreman vrhunski, Batman najbolji do sad. Wonder Woman je highlight filma. Alfred najbolji do sad. Lex najbolji do sada. Lous Lane vrhunska. Ostali svi na nivou. Vizualno jedan od najboljih filmova ikad. Priča, iako casual publici možda nema puno smisla, potpuno je na mjestu jer je kombinirana adaptacija najpoznatijeg stripa o batmanu i najpoznatijek stripa o supermanu ikad. Nije za malu djecu kao većina superjunačkih filmova. Nema humora i to mi je najbolja stvar od svega. Možda mrvicu predugo traje, al kog boli k, bila je piš pauza u kinu na polovici filma.

  • beg

    28.03.2016 - 02:43

    Brate ako je tebi ovo super, onda ne znan stvarno… 100 ljudi, 100 cudi… neman drugog objasnjenja… Ma da je i citav film tako dobar kako kazes, a definitivno nije, samo onaj detalj kad superman proleti sa batmanom kroz 2 zgrade pa ga jos k tome baci o jos jedan zid debeljine nekih 20cm ako ne i vise, pri cemu se zid naravno raspukne a ovaj se samo podigne kao ljut sta ga je ovaj bacia je uvreda inteligencije svakom razumnom bicu… S obzirom da je Batman jedini junak koji nema nikakve nadnaravne moci, vec je obican covik, pukla bi mu kicma na 10000000x mista, a oci u glavi vise ima ne bi… Sad, ako je to tebi cool i ako to smatras filmom za odrasle, onda neman sta kazat… uzivaj u filmu… Za mene je Nolanov Batman remek djelo… Bilo je i tamo sitnica bez kojih se definitivno moglo, al u globalu je film vrhunski… Ovo je smijurija…
    Za mene je animirani Justice Leage 7x bolji i realniji od ovog filma… A i puno vise odrasliji…

    • Artyom

      @beg, 28.03.2016 - 11:55

      Ako baš tražiš neko logično objašnjenje, recimo da ima vrlo jako oklop i exoskeleton i da je zgrada bila u poluraspadajućem stanju. haha. Ma daj čovječe, nemoj tražit neku realnost u superhero filmoviama, nema je ni u jednom. A film je za odrasle po svojoj tematici i atmosferi, nema veze što su pojedinačne scene nerealne jer su izvučene iz stipova.

  • Starduster

    28.03.2016 - 20:19

    Ne bi se složio sa tim da činjenica da je film premračan i preozbiljan loša stvar. Puno mi više pašu takvi filmovi nego forsirane šale koje na kraju krajeva nikome i nisu smješne te samo kvare ozbiljne trenutke. (Age of Ultron gledam u tebe.)

    Ovo je Batman film, i kao takav, treba biti ozbiljan, mračan i nasilan ako se želi držati duha junaka kojeg predstavlja.

    Još jedna zamjerka je to da film ima bespotrebnih scena. Nije istina. Doslovno svaka scena u filmu je od neke važnosti, a većina stvari koje ljudi nisu shvatili te iz nekih razloga proglasili beskorisnima su ili odlični Easter Eggovi ili vrlo veliki hintovi na ono što dolazi. Ako pak pričamo o onim “dosadnijim” scenama, one su tu s razlogom. Taj razlog biva dočaravanje psihe likova te njihovih motivacija.

    Film dosta tjera da čitaš između redaka, ne objašnjavajući dosta stvari i to mi se sviđa. Jedini problem s kojim bi se složio je prenagomilanost nekih likova i loš pacing. (Prebrza promjena tona između prvog i drugog djela filma.)

    Sve u svemu, moja ocjena je nategnuta 70. Ideja filma je odlična, a vizualna izvedba (uključujući glumu) fenomenalna, no radi neodgovorenih stvari i drugačijeg osjećaja od onoga na što je publika već navikla očekivati od superherojskih filmova, BvS ostaje podcjenjen.

  • RedEy3

    29.03.2016 - 22:30

    ”pretjerivanje s tmurnom i ozbiljnom atmosferom”, najčešća rečenica wannabe movie recezenata danas. Ako vam ne paše atmosfera, gledajte preglupe marvel filmove i uživajte. Nije ovo film za svakog.

  • marko2003

    23.05.2016 - 20:10

    Deadpool : 95
    Captain america : civil war : 99
    Batman v Superman : 5
    X-men : apocalypse : USKORO

    p.s. nzm jesam li jedini kojem se BvS ne svidja.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?