HCL.HR

Recenzija

Battlefield 1

NOVO BOJIŠTE, ISTI BATTLEFIELD

Stjepan Fikter

Povratkom više od 100 godina nazad u prošlost, DICE je s Battlefield 1 okrenuo Battlefield serijal za punih 180 stupnjeva te uveo prijeko potrebnu svježinu u današnju scenu multiplayer okršaja iz prvog lica. Umjesto još jednog modernog ili futurističkog sukoba gdje ili trčimo po zidovima ili se napucavamo s robotima, sada stupamo po bojištima Velikog rata. Više nema raznih mlažnjaka i helikoptera uz pratnju navodećih raketa jer su ih zamijenili dvokrilci i statične protuavionske strojnice. Sve ostalo ostaje praktički isto, odnosno poznato, čime se zadržava postojeća baza fanova te privlači nova jer, Prvi svjetski rat nije doživio popularnost kakvu je imao sljedeći svjetski sukob na virtualnom ratištu.

Izgleda da je rizik mijenjanja dobitne formule ipak bio prevelik s obzirom na današnji budžet potreban za razvoj AAA naslova.

Promjena razdoblja otvorila je mogućnost developerima ne samo da probaju eksperimentirati s proširenjem korijena koji čine Battlefield onime što jest, nego su i dobili priliku za kreiranje kampanje kakvu još nismo zaigrali. Nažalost, niti jedno nije iskorišteno u potpunosti jer izgleda da je rizik mijenjanja dobitne formule ipak bio prevelik s obzirom na današnji budžet potreban za razvoj AAA naslova. Ako ništa drugo, Battlefield 1 postavlja temelje kako trebaju izgledati budući naslovi visoke produkcije. To posebno dolazi do izražaja kada kažem da su developeri uspjeli audio-vizualno nadmašiti svoj prethodni naslov u Star Wars svemiru. Ovdje se može bez problema svjedočiti fantastičnim grafičkim scenama koje jednostavno pozivaju na zaustavljanje i promatranje okoline unatoč brojnim metcima koji lete na sve strane.

RATNE PRIČE

Zna se da Šveđani iz DICE-a nisu majstori poznati po kreiranju kvalitetne single-player kampanje pa iako su s Bad Company 2 pokazali da imaju nešto znanja u prstima, prošla dva Battlefield naslova su podjednako razočarala na tome polju. Upravo ovaj nastavak ponudio je priliku za iskupljenje jer uz vrhunski grafički pokretač i činjenicu kako tematski leže u teritoriju koji nije propisno istražen u gaming svijetu, mogli su se napraviti kvalitetni pomaci ne samo s narativne strane, nego i u gameplayu. Pomalo očekivano, DICE je još jednom uspio ubiti sve nade na singleplayer polju u smislu zabavne i pamtljive kampanje pa su nam još jednom pokazali kako su ipak diplomirali i doktorirali na temu multiplayer okruženja.

S prvim pokretanjem igre, odmah se ulazi u kampanju te odlazi na bojište prekriveno ratnim ožiljcima gdje svjedočimo prvim pokušajima kojima nas developeri žele povezati s likovima i strahotama koje stižu s oružanim sukobima. To bi donekle i imalo smisla da poglavlja, odnosno priče od likova s različitih strana svijeta traju duže od sat vremena. Cijeli taj aspekt je odrađen dosta površno jer osim što svaka priča traje prekratko za stvaranje povezanosti, cijeli gameplay koncept je prezentiran kroz ‘one man army’ pohod kakvog se ne bi posramili John Rambo niti John Matrix.


U prvih 15-minuta singleplayer kampanje grafika je jedino što će vas uistinu očarati.

Čak i ako su likovi trebali biti portretirani kao heroji i dalje je njihova prezentacija u najboljem slučaju površna. Kroz pet poglavlja umjesto pravog single-player doživljaja, prezentira se zapravo glorificirani tutorial za multiplayer koji eto, u ovome slučaju ima i nekakvu radnju. Najveći problem nije čak niti u nedostatku kvalitetnog narativnog dijela, nego u dosadnom gamplayu koji je na njegovu nesreću za partnera dobio kriminalno lošu umjetnu inteligenciju. Kada se to kombinira s isforsiranim stealth dionicama gdje protivnici dižu alarm na cijelom bojištu ako ih se ne ubije iz prvog pokušaja, ostavlja se dojam površno odrađenog posla.

Čak i kada se taj segment stavi na stranu, sama poglavlja nisu posebno napeta. Primjerice, u prvoj priči igrač se upoznaje s posadom britanskog tenka u kojem suborci služe čisto kao pratnja koja govori, a na igraču je odrađivanje cijelog posla. Vožnja, pucanje, popravljanje tenka – sve igrač radi, nema podijele poslova jer bi to značilo programiranje inteligencije koja može izvršiti više od jednog uvjetovanja unutar određene situacije. Čak je i struktura misije ponavljajuća. Prvo se vozi i puca, pa se onda pješke čisti put za tenk da bi se opet na kraju vozilo i pucalo. To brzo postane zamorno, jer unatoč fantastičnoj grafici, nedostaje osjećaj pravoga rata.


Prva prava misija u single-player dijelu igre također izgleda lijepo, ali na kraju joj nedostaje dubine u gameplayu.

Druga misija je slična, samo umjesto tenka, sada je avion došao pod svjetla reflektora. Ovdje je također najimpresivniji dio grafički prikaz jer prvi kadar planina iz kokpita aviona izgleda nevjerojatno dobro. Struktura je naravno ista – igrač obavlja većinu posla što uključuje pružanje podrške bombarderima, napadanje meta na zemlji te segment koji je pružio koliko toliko najimpresivniji dojam cijele kampanje, a to je bježanje kroz neprijateljske linije. Naravno, ovdje opet dolazi do izražaja protivnička neinteligencija i loš stealth segment.

Ostala tri poglavlja nisu previše vrijedna spomena jer se ne razlikuju previše u samoj strukturi nego služe više za prezentaciju okruženja koja se vrte unutar multiplayera, uz naravno demonstraciju naoružanja kojeg se u multiplayeru može nositi. Naravno, treba biti svjestan kako ovo nije naslov za solo offline igranje, ali nakon primjerice Wolfensteina i Dooma koji su pokazali kako izgleda zabavna single-player kampanja, ne treba spuštati standarde.

OD ZAPADNE EUROPE DO BLISKOG ISTOKA

Koliko single-player može razočarati, toliko njegova suprotnost može oduševiti. Sve ono što čini Battlefield zabavnim naslovom prisutno je i ovdje uz još bolji vizualni prikaz rata. Smještaj u novo razdoblje nije nikako utjecalo na gameplay osnove koje su iste kroz cijeli serijal, jedino je naoružanje drugačije što je sasvim razumljivo kada se uzme u obzir vrijeme radnje. Štoviše, developeri su se toliko čvrsto držali za korijenje serijala pa se uglavnom puca s naoružanjem koje se i nije često viđalo po bojištu. S obzirom o kakvom se projektu radi, to je sasvim razumljiva odluka pa ako se netko i bojao kako neće moći koristiti strojnice i trčati, ti strahovi su nestali već unutar beta faze.


Pogledajte jedan od naših video komentara multiplayera Battlefielda 1 iz beta faze, gdje je Igor malo zaigrao Conquest na Sinai Desert mapi.

Osim što su klase sada pomalo izmijenjene kroz svoje uloge, s time da su Medic i Scout ostali isti, Assault je doživio promjenu jer je postao istinska protutenkovska obrana, dok Support služi za popravljanje i opskrbu metcima. Tu su još i posebne klase vezane striktno za transportno sredstvo. Tako piloti, tenkisti i konjanici imaju također svoja naoružanja, a elitne klase poput momka s ogromnom strojnicom ili plamenobacačem postaju aktivne kada se nasumično stvore na mapi. To je onaj isti sustav kojeg smo već vidjeli u Battlefrontu, a sada je pronašao svoje mjesto i ovdje u tematski prilagođenom obliku.

Najveća novina unutar multiplayera ne nalazi se u nekakvim novim gameplay opcijama, nego u obliku sredstava za uništavanje protivnika pa uz navedene elitne klase, tu su i posebna mehanička čudovišta koja pružaju pravi pakao u smjeru protivnika. Kada jedan tim počne značajnije gubiti, ovisno o mapi, na scenu dolazi ogromni cepelin, vlak ili bojni brod za preokretanje snaga na bojištu. Pametnim korištenjem tog ’65. igrača’, stvari se mogu preokrenuti, no ako nema nikakve timske suradnje na bojištu, čak niti ovakvi monstrumi neće biti od koristi.


Pogledajte kako izgleda malo istinskog ludila u potpisnom Conquest modu uz naše komentare na jednoj prekrasnoj mapi.

Tu su još i novine u gameplay modovima pa uz popularni Conquest i Rush, Battlefield 1 u obitelj uvodi dva nova. Jedan od njih je War Pigeons gdje je cilj uhvatiti goluba i držati ga dovoljno dugo u posjedu svog tima kako bi se napisala poruka te ga se zatim uspješno pustilo da odleti gdje god da leti. Ovaj mod se može usporediti s Protect VIP kojeg se može vidjeti u drugim naslovima i zanimljiv je za igranje jer su u pitanju uglavnom bliski sukobi, što je dobra zamjena za Deathmatch.


Novi War Pigeons mod smo također malo video-komentirali pa pogledajte kako je prošao jedan meč iz naše perspektive.

Drugi mod je Operations koji je ukratko Rush na steroidima jer se operacije protežu kroz dvije i više mapa. Preciznije bi bilo za reći kako su ovo mini-kampanje budući da prije i nakon završetka postoji kratka priča koja govori što nas očekuje te teoretizira što bi se moglo dogoditi da je protivnička strana uzela pobjedu. Svima kojima je klasično osvajanje točaka u Rushu dosadilo, ovo je fantastična alternativa za još napetiji gameplay.

PUCANJ ZA KRAJ

Prvi svjetski rat je pružio mogućnost developerima da isprobaju nešto novo i divlje u Battlefield serijalu, no umjesto toga dobili smo klasično Battlefield iskustvo s drugačijom opremom pod rukama i nogama. Svi koji traže zabavno napucavanje s ovom igrom ne mogu nikako pogriješiti jer će uz to dobiti i vrhunsku vizualnu poslasticu koja posebno dolazi do izražaja s dinamičnom promjenom vremena. Na pustinjskim mapama može se dignuti pješčana oluja, na lokacijama uz obalu možemo svjedočiti fantastično prikazanom nevremenu, a na mapama u unutrašnjosti kontinenta magla otežava ratovanje. Posebno je impresivno to da se ne radi se o skriptiranim događajima, nego promjene dolaze nasumično i mijenjaju uvjete utoliko da i vaš pristup gameplayu treba promijeniti.

Svi koji traže zabavno napucavanje s ovom igrom ne mogu nikako pogriješiti jer će uz to dobiti i vrhunsku vizualnu poslasticu koja posebno dolazi do izražaja s dinamičnom promjenom vremena.

No nažalost, koliko god multiplayer bio impresivan pa čak i ako nije dobio nikakve značajnije promjene u samom gameplayu koje su mogle biti lagano opravdane novim razdobljem, toliko je DICE još jednom uspio razočarati sa single-playerom. Umjesto prikaza pravog ratnog okruženja koje više nije ograničeno hardverom, dobili smo ‘one man’ scenarij kojeg kao da je pisao Michael Bay. Nažalost, developeri nisu imali hrabrosti barem jednu mapu ili scenarij napraviti prema pravom prikazu Velikog rata gdje su rovovi i masakr na ničijoj zemlji bili značajno obilježje tog razdoblja, no tko zna, možda nas to čeka u već najavljenim DLC paketima. Do tada, ako netko baš želi iskusiti i takvu vrstu napucavanja, može baciti pogled na Verdun i onda se vratiti u ratovanje na velikoj skali.

DICE je s Battlefieldom 1 imao priliku razgranati korijenje serijala, ali su se odlučili na minimalan rizik gdje igru nećemo najviše pamtiti po promjeni razdoblja, nego po vrhunskom grafičkom prikazu.

88 Naša ocjena
  • zabavan osnovni gameplay
  • Operations mod
  • vrhunska audio-vizualna prezentacija
  • single-player kampanja
  • nedostatak pravih novosti

Stjepan Fikter

Tehnologija ga natjerala na Windows 10. Hvata se čudnih i većini ljudi potpuno stranih igara ŽNJ produkcije. Važno mu je trzanje oružja u pucačinama. Igrice su zabavne.

Komentari (80)

  • Marac Marko

    02.11.2016 - 18:37

    – (minus) single playr, pa di Bf treba singlplayr? Bf je Mp igra! 😉 A i to kaj stave budite opce zadovoljni da jesu, koji Sp.. u Bf to su gluposti, i sad je kao ocjena manja zbog toga.. U svakom slucaju najbolja Mp igra bila i ostace 😉 a ocijena moze bit i 50 😛

    • hrga007

      @Marac Marko, 02.11.2016 - 18:39

      kakve ti pak gluposti pričaš to je nevjerojatno, sp u bf glupost, pa sjeti se samo koliko je dobar story bio za bfbc2

    • Marac Marko

      @hrga007, 02.11.2016 - 18:42

      Pa Bc 2 je i sve zasrao, to je trebala ostat konzolitis igra i ostavit Bf za pro gamere, samo za PC kao sto je bio slucaj kod Bf2. Sp.. je trebao biti kao i u Bf2 Mp mape sa botovima za vjezbu.. 😉

    • TeroXCro

      @Marac Marko, 02.11.2016 - 18:54

      Bože sačuvaj o čemu ti pričaš…
      Ti ako si ušao i u jedan BF očito nisi puno bio u njemu.
      BC2 se smatra vjerojatno najboljom igrom u serijalu,kako SP tako i MP,zato jer može bit BF 2 legenda,ali dizajn mapa je ono što je BC2 učinilo vrhunskom igrom.

    • Marac Marko

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 19:04

      ajd ne kenjari! 😉 nemate pojima jer ste generacija koja je i pocela igrat Bf Bc.. a i 90% ovdje vas je sony fanovi tako da m je sve jasno i neda mi se raspravljat. Bf2 je bio daleko najbolja igra i ostat ce, nije sve u grafici vec igrivosti a tu je Bf 2 bio car po svemu, mape, gameplay i sve ostalo, dobro znam jer sam imao 2600 sati u Bf2, u Bf BC2 600, tako da mi nemojte pricat o tim igrama.. Bf BC je poceo na konzolama i nakraju 2. zavrsila i na PC-u. Daleko od toga da nije ok igra ali sa Bf2 se ne moze mjerit 😉 Samo pogledaj koliko je bilo PRO klanova u HR za vrijeme Bf2 i koliko se njih raspalo kad se pojavio Bf BC2, pocevsi od LN koji je bio najbolji u HR itd..

    • TeroXCro

      @Marac Marko, 02.11.2016 - 19:18

      Ja nisam ništa rekao protiv BF2 igra je legendarna a i igram je ponekad sa prijateljem preko Review laucnhera.Stvar je u tome što je BF2 smatran od PC strane igrača najbolji,a od svih zajedno vjerojatno BC2,a o tome ko ima koliko sati ne vrijedi raspravljat iako se jasno vidi da imaš iskustva na bacanje.A ovo sa botovima za vježbu ti ne drži vodu,zato jer bolje je imati kakvu takvu kampanju da te uhoda nego AI koji ne pruža gotovo nikakav izazov u odnosu na MP,osim što služi za učenje mapa i pilotiranja.

    • Marac Marko

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 19:35

      Ajd slozili smo se na kraju koliko toliko 😉 Bilo bi odlicno kad bi napravili Remastered Bf2 😀 U svakom slucaju Bf1 je odlican, moglo je to i bolje ali je veliki napredak s Bf3 i Bf4 koji su tu dosta podbacili u Mp..

    • RapthorPechina

      @Marac Marko, 02.11.2016 - 20:31

      Nisam igrao bf2 ali back to karkhand dlc za bf3 mi je bio genijalan. Strike at karkhand mi je ostao u posebnom memoriu. Pregenijalne mape

    • Marac Marko

      @RapthorPechina, 02.11.2016 - 20:56

      NARAVNO 😉

    • TeroXCro

      @Marac Marko, 02.11.2016 - 22:20

      To sa BF3 i BF4 je živa istina,ali moraš priznat da ipak Frostbite omogućava sve te divne trenutke poput randezooka i ostalih stvari što djeca u CoDu smatraju manje epskim od “360 no scope”

    • departed1983

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 21:20

      Nije dizajn mapa vec sto su snajperi bili laksi za igrati nego na bf1…
      A i mape su bile dobro dizajnirane za rush.. nema sta..

    • TeroXCro

      @departed1983, 02.11.2016 - 22:22

      Ako mislis na BC2 slažem se iako je meni enginer draži zajedno sa reconom za conc a assmedic za rush.Valapasario mapa na BC2 je ono perfekcija,pogtovo kad ti i dva gunnera ostanete u zraku cilu rundu bez da te neki smrat sa AT4 satare.

    • departed1983

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 23:03

      Da, BC2, ako mi je ita smetalo na toj igri to su bili snajperi. Ali dosta ljudi je upravo igralo zbog te lakoce igre sa snajperima.

    • TeroXCro

      @departed1983, 02.11.2016 - 23:16

      Da istina iako recon nije nužno bio op,svaka klasa u rundi kad se nađu dobri igraći imat će nekoga ko će ovwnat cijelu igru sa tom klasom.ja sam nedavno počeo igrat,ali nisam baš za snjaper iako znam sa njime napravit dobar score.
      Ja sam više Apache/Hind tip igrača koji voli više svoj AT4 raketobacač nego sebe.Znam ponekad ownat sa time,ali vidim likove i da ownaju sa svim ostalim klasama tako da.

  • psiho1988

    02.11.2016 - 18:37

    Bugovi bugovi bugovi bugovi a dice i nakon 10 dana nista ne poduzima oca im ebem 🙂

    • don5pro

      @psiho1988, 02.11.2016 - 18:52

      Hahahahaha istina 🙂

    • RapthorPechina

      @psiho1988, 02.11.2016 - 20:10

      Jep … jako frustrirajuće

    • funky0308

      @psiho1988, 03.11.2016 - 04:23

      Super cudno da. Ni 2K se ne javlja u vezi Mafie 3, po njima je to OK sve izgleda. Igre su dobre ali trebaju jos poliranja

  • closingtime

    02.11.2016 - 18:39

    Odlična recenzija, sa svime se slažem

  • TeroXCro

    02.11.2016 - 19:02

    Odkad sam poečeo igrat BC2 ranije ove godine mogu reći da sam postao fanboy ovog serijala,a svoje razloge ako treba mogu u potpunosti obrazložiti..

    Battlefield 1 samtram vrhunskom igrom čak i po pitanju SP jer su se bar usudili kampanju raščlaniti na više dijelova,što neznači da su uspjeli,a radi toga moja ocjena nij 100.
    Pogledao sam sve priče i smatram da su posao odradili pošteno,ali to se nemože mjeriti sa mp komponentom.
    Smatram da bi igrinu priču trebali dati Danger Close studiu koji je napravio onu perverziju od MoH 2010 (moje osobno mišljenje).
    Čak je i HCL previše rekao o zvuku i grafici,jedna riječ je dovoljna-Frostbite.
    MP komponenta je ono glavno,a to je kao i u svim BF igrama odlično odrađeno,jedna od najboljih stvari su uvođenje sustava sa brodom,cepelinom i vlakom,što je donijelo malo ravnopravnosti ako razvrstavanje igrača neuradi dobar posao.
    žao mi je jedino što Igor nije posnimio operations,ali nmvz.

    Ukratko igra po meni zaslužuje bar jednog zlatnog dabra ove godine.

    • Igor Belan

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 19:10

      Mislio sam i Operations snimiti ovih dana, ali nije se stiglo – htio sam to objaviti prije recenzije, ali nisam htio da recenzija koja je gotova već par dana više čeka. Operations mi je svakako jedna od najdražih novih stvari u ovom BF-u, krasno osmišljen i izveden mod.

    • TeroXCro

      @Igor Belan, 02.11.2016 - 19:25

      To mi je nekako žao čuti,također sam se nadao video recenziji,ali i 3 videa je dosta.
      Što se tiče operationsa jako me podjeća na Planetside 2 što se tiče osvajanja sektora i smatram da i ne podsječa toliko na rush koliko neki misle.

    • JOVAN11

      @Igor Belan, 27.04.2018 - 22:26

      Igore ova slika ti je mnogo drugačija od onih koje su na internetu pozdrav.

    • RapthorPechina

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 20:13

      Treba mi 2 dana da se priviknem na nemogučnost strafe runa u BC2… hhhhh

    • Eldar Tutnić

      @TeroXCro, 02.11.2016 - 22:15

      Definitivno Operations najzanimljiviji mod, najviše vakta sam na njemu proveo 😀

  • BeLLicus

    02.11.2016 - 19:19

    SP je bitan samo botarama koje ne mogu pogodit čovjeka u MP, ionako nitko nedaje 400+ kuna za igru da bi igrao SP, dobro dođe kao zagrijavanje i ništa više od toga, prešao sam ga za 5 sati na najjačoj težini, ali napucavat se sa umjetnom inteligencijom je dosadno, misije su zanimljive i SP je okej i ne treba biti više ništa od toga, pogotovo ne u ovakvoj divnoj FPS pucačini gdje MP razara, od mene ocjena 98, 10 dana je prošlo, nakupilo se 60h igre, i udarat će se po ovome jako dugo, http://prntscr.com/d28wl2 samo lagano 😉

    • funky0308

      @BeLLicus, 03.11.2016 - 12:32

      Kako volim kada netko iznoseci svoje misljenje popljuje pola ostale ekipe. Odakle ti info da SP u BFu nije trazena roba? Da su isli napraviti igru koja bi bila samo MP (kao sto sada imamo hrpu MP FPSova), ne bih rijec rekao ali ovako to smatram minusom. Kampanja nije dobra I kraj. Istu stvar su napravili i sa BF4, sada je opet ponavljaju. Ako nisu u stanju napisati kvalitetnu pricu i odraditi 10-15 sati SP kampanje, onda neka ovo nazovu training mod I OK, znamo da nema SPa, ne igram je i OK. Ne radi se o tome da ljudi koji ne igraju MP ne znaju igrati ali mi volimo svoj tempo, svoju igru i pricu. Nekima je zabavno napucavati po mapama sa drugim igracima, neki to ne vole. Bit je u tome da se BF predstavlja kao SP i MP igra, a to vec neko vrijeme nije. OK, vecini je jasno da se BF kupuje radi MPa..po meni to nije put kojime bi htio da BF ide ali ide i promjeniti to ne mogu…na zalost.

    • Hazardous Material

      @funky0308, 03.11.2016 - 12:55

      Sp je prekratak, to se slazem
      Ali nije los,iako bi mogao biti bolji
      Kada ga usporedis sa ostalima,ovaj je među najboljim sp kampanjama u svim bf-ovima

    • Marac Marko

      @funky0308, 03.11.2016 - 19:44

      Bit je u tome da se BF predstavlja kao SP i MP igra, a to vec neko vrijeme nije.
      BF mikada nije bio SP igra, to je pocelo sa Bf BC igrom na konzolama i zbog konzoli to uopce tu bude i postoji.. 😉 BF definitivno nije igra za konzole niti bi tu trebala postojat ali eto neka se i djecica vesele 😛 😉

    • iFeelHigh

      @Marac Marko, 03.11.2016 - 21:53

      Zaboravio si slovo ,,S” kao pocetno slovo imena 😉

    • Marac Marko

      @iFeelHigh, 04.11.2016 - 16:57

      mislis Skiller 😉

    • funky0308

      @Marac Marko, 04.11.2016 - 10:48

      Upravo to i pokusavam reci, tu je problem, da je predstavljana kao prvi TatanFall – OK ali ovako nije OK. 🙂

  • Dom3gaming

    02.11.2016 - 19:23

    Oprez!Oprez! Imamo trolera blizu recenzije, već je usao i dao igri 1!

    • BeLLicus

      @Dom3gaming, 02.11.2016 - 19:27

      Takvima bi dao doživotni ban sa portala, isti tipovi koji udare dislike na yt gdje ima 5k lajkova, psihijatrijski slučajevi 🙂

    • Igor Belan

      @Dom3gaming, 02.11.2016 - 19:50

      Dobio je ban na 48 sati. Komentari su tu da izrazite svoje nezadovoljstvo igrom, ako postoji iz nekog razloga. Oko ocjenjivanja se traži od vas moment objektivnosti, koliko god je to kod vas trenutno moguće. Ocjena 1 je čisto trollanje i namjerno uništavanje sustava ocjenjivanja i da – za to dajemo kraće banove. Ili duže ako se isto ponašanje ponovi.

    • Tony Ghost 1811

      @Igor Belan, 02.11.2016 - 21:56

      Treba to poslat u p.m. ja ne volim ovu igru jer to nije moj zanr. Kada bi volio ratne igre sigurno bi je igrao, ali ne volim. A tim bolesnicima sto ocjene sa 1 treba dat ban dozivotno.

  • Vailent

    02.11.2016 - 19:37

    Bugobattlefield mamu im

  • PppPP

    02.11.2016 - 20:09

    SP dosadan, a mp nije to-to sa oružjem iz WW1. Samo osobno mišljenje, nemojte sad bezveze napadat.

  • RapthorPechina

    02.11.2016 - 20:21

    Singleplayer je katastrofalan loš. To je sve od mene za SP. Muktiplayer , elitne klase su prejake. Kada idem pješačit s cavalry klasom totalno previše healtha imam. Tenke su ljepo izbanlansirali i više nemugo imati 2 shoota u krugu 1 -ne sekunde. Suport klasa je katastrofalno loša. Puške su pre loše a mortar je trolerski.. scout je najbolji snajper koji sam ikada u gamingu igrao .. assault ima previše exploziva.. možda su trebali (dynaimte) staviti u suport… avionu su mi možda i najbolja stvar u igri. Ogroman napredak naspram onih ECM jamera u 4-tvorki.. sve u svemu kada riješiju bugove i malo balansiraju još neke stvari mp će biti veličanstven . Od mene 90

    • Toka123

      @RapthorPechina, 03.11.2016 - 08:03

      Da support je uzasan

    • kuky90

      @RapthorPechina, 03.11.2016 - 13:52

      Elite klase ubijaš sa chargom i nije teško ili mu baciš kao assault onu bombu ili pogodiš sa rocket gunom ili ako si suport sa limpet granatom.
      Kad smo kod support meni je jedna od najboljih klasa, treba samo malo navidavanja, napravljene je kao što ime kaže SUPPORT. Nije više kao u BF4 da možeš rushati sa njim i ubijeti one sa SMGevima. Sad moraš stajati i pucati, pa stoga postu assaulta i medica da idu prvi, a ti od iza suppresaj. Iako ima BAR i još ona jedna pušta što su dobre i za rushanje.

  • MaliMicek

    02.11.2016 - 20:40

    Recenzent je jedini u redakciji s DDR2 memorijom, hmm na čemu ste onda igrali ? 🙂

    • TeroXCro

      @MaliMicek, 02.11.2016 - 22:17

      To san i ja htia napisat iako imam iskustva kako pokrenuti ovo čudo na takvoj memoriji vjerujem da je odgovor konzola ali nikad se nezna…

  • departed1983

    02.11.2016 - 21:38

    Nakon vise od 80 sati u igri od mene za 95. Dao bih joj i 100 ali necu da pretjerujem. Cisto zbog toga sto imaju par problema sa matchmakingom i partyima. Ostalo perfektno.
    Prvo sam pogledao sta je navedeno kao minus i onda sam odlucio ne citati recenziju. Navesti kao minus SP, koji 95% ljudi nece ni igrati i koji MP igri dodje otprilike kao neka vrsta bonusa i demonstracija mogucnosti engina je besmisleno.
    A sto se tice novina u igri, to me uvijek nerviralo. Poceli su sa CODom pa evo sad je to prebaceno i nna BF. Nema novina u pucacinama, osnovni gameplay mora biti i ostati isti jer ako se to promjeni onda to vise nije ta igra vec nesto sasvim drugo. Primjer opet COD. Ne znam koliko je recenzent proveo vremena na prethodnim BF, a koliko na BF1, ali ja nakon 80 i nesto sati mogu reci da novosti u igri ima taman onoliko koliko treba da igra zadrzi onaj svoj smek, a da se osjeti osvjezenje. I savrseno su uspjeli u tome. Drugacija je mehanika i pace vozila, isto tako je drugaciji nacin njihovog eliminisanja i to odma mijenja situaciju na bojistu. Drugaciji je osjecaj napucavanja, drugacije su klase i nacin kako se igraju, bohemothi koji totalno preokrenu situaciju na terenu pa tim koji se bukvalno izivljavao 20 minuta, ako ne reaguje na vrijeme i ne unisti bohemoth izgubi partiju… u biti, kao sto sam vec negdje rekao, slicnost izmedju bf1 i bf4 je u tome sto u obije igre vojnici trce na 2 noge i pusku drze sa dvije ruke i konkvest. Sve ostalo se razlikuje. Da ne navodim operation, koji treba jos malo tweakanja, ali po meni, sigurno najbolji novi game mode u zadnjih 6-7 godina u pucacinama uopce.
    Trenutno, najveci problem u igri su ljudi koji ne znaju i ne zele da nauce da igraju pa imamo timove gdje po 20 ljudi lezi u brdima i kao nesto snajpa.

    • Eldar Tutnić

      @departed1983, 02.11.2016 - 22:11

      Jedan od glavnih razloga što sam ja kupio igru bila je SP kampanja 😀 , tako da je ovaj minus sto posto opravdan, bar što se mene tiče. Daj ba, pa nek se ugledaju na COD u pogledu SP kampanje 😀

    • Alnor

      @Eldar Tutnić, 02.11.2016 - 22:34

      hahah,ako si kupio igru zbog sp očito je da si novi u bf serijalu xD…svi koji su ikad igrali bf znaju da se bf igra radi odlicnog multiplayera…uglavnom, ja se slazem da treba navesti sp ko minus,jer realno i jest. presao sam sp cisto reda radi i par lijepih momenata i predivnih scena. slazem se s komentarom od departed1983.. igra ima dovoljno novosti da bude svježe (osjecaj napucavanja,puske,bajoneta,oruzja,modovi,gas bombe koje dosta mijenjaju igru od ostalih bf-a i daje poseban štih i kaos rata), neznam zasto recenzent navodi za minus manjak novosti…ali dobro, svako ima pravo na svoje misljenje, pa sam tako i ja dao svoju ocijenu (iako smatram da je ocijena recenzenta za barem 3 boda premala)

    • Eldar Tutnić

      @Alnor, 03.11.2016 - 11:53

      Relativno sam nov u BF-u, igrao sam BF3 podugo vremena i SW: BF poprilično dugo, ostale nisam 🙂 Mene je nafurala ona SP promocija jer volim WWI period, ali Operations mod me totalno osvojio, tako da no hard feelings 😀

    • Alnor

      @Eldar Tutnić, 03.11.2016 - 12:11

      ma sve pet, ocekivao sam i ja ovaj put ipak malo vise od sp. da,odlican je operations, pogodjen mod. uzivaj 😀

    • departed1983

      @Eldar Tutnić, 02.11.2016 - 23:05

      Trenutno igram sa 30+ razlicitih ljudi i ne znam jesu li 1 ili 2 igrali kampanju ikako. Ja sam se nekako natjero i odigrao 4. Ostale su mi 2 da zavrsim. SP me uopste ne interesuje. Igram da dobijem skinove 😀

    • Marac Marko

      @departed1983, 03.11.2016 - 19:45

      +100 😉 Bravo, sjedi 5 😀

  • niksa_91

    02.11.2016 - 21:52

    Sp mi je onak čist ok, al i tamo ima previše bugova.
    Igra se vrti predvno, tu i tamo koji frame drop, al ajd, 10x puta bolje od BF4 kad je izašao.

    MP…ah, ne znam, nije to to kaj sam očekivao, mislim da me neće držat dugo, pogotovo bez private dedicated servera…to je onak užasan užasan pomak unazad još ak su fakat izbacili rcon i pola opcija. Za sad je relativno casual ko battlefront, svi trće okolo i nema PTFO-a, al možda se to promjeni, al to fakat ne ovisi o igri. A tek cijena od 105€ brate mili to mi je šestina plaće skoro.

    Sve u svemu 85

    • Eldar Tutnić

      @niksa_91, 02.11.2016 - 22:10

      Slažem se. Meni je već pomalo počeo biti monoton. Duže sam igrao Battlefront 😀 , čak mi je u nekim segmentima i bolji (npr. mogućnost 3rd person igranja)

  • Eldar Tutnić

    02.11.2016 - 22:09

    Nakon 20-ak sati provedenih unutar igre, moja ocjena je 85. Ono što me zaista smeta jesu bugovi, kao i užasno dosadna SP kampanja. Iskreno, očekivao sam zaista daleko više od SP kampanje. Operations mod mi je nešto najbolje u MP igrama što sam do sad iskusio, unijelo je dosta svježine. Sve u svemu dosta dobra igra, ne žalim para 🙂

  • baDarmageddoN

    02.11.2016 - 23:02

    Od mene 90. SP dovoljno dobar da se uđe u mehaniku, tko očekuje više od toga mora da je glup. MP je skoro u razini BF4, meni najbolje igre iz serijala. Grafika, mehanika i tehnikalije su vrh ne samo u žanru nego u mnogim stvarima i općenito. Nema tu puno filozofije, daleko najbolji FPS godine.

  • Annabella_M.

    03.11.2016 - 00:40

    Čini mi se da je odličan ali ja ga nažalost ne mogu igrati 🙁 a evo vidim da ga svi igraju. Imam sranje pc i zato igram na ps3 pa me zanima vrijedi li uzimati Battlefield Hardline jer čula sam da je dosta ljudi govorilo da ne valja?

    • baDarmageddoN

      @Annabella_M., 03.11.2016 - 10:28

      Nemoj. Ja sam ga dobio besplatno i toliko je loš da ono…nemoj

    • Toka123

      @baDarmageddoN, 03.11.2016 - 18:58

      Mos mi objasnit zasto je toliko los(namjeravam je kupit):)

    • baDarmageddoN

      @Toka123, 03.11.2016 - 19:11

      Mogu ali ono…Imaš recwnziju na HCLu.

    • departed1983

      @Toka123, 03.11.2016 - 20:48

      Ma nema ti sta objasnjavati. Ne treba ti MP igra koju niko ne igra pa taman i da je dobra. Ako ti se igra SP onda sacekaj mjesec dana da izleti neki sale. Bice sigurno za 5 eura. Bila je zadnja 3-4 mjeseca i na psnu i na raznim sajtovima za PC po toj cijeni. Ako ti se kupovala ne znam sta si ceko do sad.

  • mokrEE

    03.11.2016 - 00:43

    +nema battleloga
    + kolicina vozila na mapi (inace mrzim vozila u bf-u ali ovdje su podnosljiva)
    +dobar balans oruzja (nema op oruzja osim onih koji su skriveni na mapi)

    -fali opcija kod servera (meni se recimo igra tdm sa vise od 100 ticketa)
    -ponovno glupa i jadna mogucnost tagiranja koja nema veze sa nicim na ovome svijetu
    -tockice se ne pojavljuju na minimapi kada netko puca nego iskljucivo kada je netko tagiran (dakle nema kazne za kempanje)

    • MaliMicek

      @mokrEE, 09.11.2016 - 16:14

      To tagiranje je crna boljka još od doba BC2 koji je bio fenomenalan MP naslov. To nikad nisam kužio zašto je tamo ok kužim da olakša suradnju unutar tima tj da i kolege u timu vide gdje je neprijatelj al to kao što i kažeš dođe kao nekakav mali cheat, koji se tolerira godinama. Srećom veliki broj servera ga miče (hardcore serveri) pa ga ni nema. Nezz za BF1 jer ne igram još ali BC2 je srećom imao veliki broj servera bez toga.

  • BHLazio

    03.11.2016 - 02:47

    Od mene 95.

  • qubizRRR

    03.11.2016 - 09:45

    Ocjena 95 – dobar SP koliko god ne zabavan bio, ima tu neku filmsku crtu i zanimljiv je koncept, MP je druga priča i jedino što ga kvari su ti sitni bugovi i EA-ovi potato serveri. Još jedan + je i što su dodali server browser i loadouts u igru a ne ko prije preko internet browsera.

  • kuky90

    03.11.2016 - 13:48

    Pa ovo je najbolji Singleplayer do sad u battlefield igrama. Da kratki je ali baš napravljen kao nekakva ratna serija.

    Nekako imam dojam da niste baš BF4 igrali jer igra je jako promjenjena. Osim izgleda, igra ima 5 frakcija, klase su ranolikije, operations mod, vozila drugačija i još puno sitnica.

    Da su mjenjali potpuno sve onda to nebi bio battlefield jelda? Isto je sa COD serijalom, ne mjenja se jer ljudi kupuju COD jer znaju što očekivati i kakav gameplay žele. Neću kupiti battlefield pa očekivati da imam jatpack i skačem po zidovima.

    • Marac Marko

      @kuky90, 03.11.2016 - 19:58

      Bravo kuky, ova ti dobra: Neću kupiti battlefield pa očekivati da imam jatpack i skačem po zidovima… hahahaha.. Naj jaci si, a bio si u Bf BC 2, imam malu kolekciju dogtagova od tebe i od ekipice iz buga 😉 😀

    • kuky90

      @Marac Marko, 03.11.2016 - 23:37

      To je to, nakon BC2 konačno bf u kojem uživam 100%.

    • Marac Marko

      @kuky90, 04.11.2016 - 16:56

      yup 😉 Ajd neka! 😀

  • zlakob

    03.11.2016 - 13:49

    nisam dugo u bf serijalu ali ovaj bf 1 je tocno sto je moje srce trazilo.. napokon malo old skuul napucavanja sa bolt action kojeg se sjecam jos ko klinjo dok sam tuko po cod 1 i 2… SP kampanju sam preso i onako.. nije mi ostavila neki gorak okus u ustima, ali da su devovi to mogli bolje, mogli su! dok je MP svoja prica sa strane i tu nema rasprave, iako ja u zadnje vrijeme igram military-sim igre tipa arme i squada, bf1 dodje ko pravo malo slatko osvježenje među FPS-ovima, nadam se i jedva cekam za 2 do 3 godine kada nam stigne WWII odnosno prvi i istinski battlefield, a dotad se vidimo u rovovima!
    +grafika i zvuk
    +cjeli MP segment
    +operations mod
    -kratka SP kampanja
    -poneki bugovi
    ocjena: 90

  • DragonLord

    03.11.2016 - 19:24

    Ja mislim da je jedina dobra “NOVINA” to sto su dodali konje i mogucnost jahanja, a sve drugo se u potpunosti slazem

  • zorinho20_hr

    04.11.2016 - 09:47

    SP mi nije ni toliko loš,koliko je kratak.Taman se malo zagrijem i gotovo.Najviše mi se sviđa mini kampanja sa onom ženskom.
    Što se tiče MP-a,BF mi je najbolja igra kad igram sa ekipom koja zna surađivati.Nažalost viđam puno igrača( zovem ih CoD klinci) koji uopće ne igraju klase kako bi trebalo-Medici ne ozdravljaji,Support ne daje municiju itd,već samo gledaju na kill score.

  • BrunoCream

    07.11.2016 - 21:30

    Igra je odlicna obozavam multiplayer,singleplayer malo zakazao ali sve u svemu dobar. O ljepoti igre ne moram ni pricat.

  • FaZe JEZ

    08.11.2016 - 20:11

    Jedva ćekam kupiti PS4Pro i uz njega Battlefield1

  • GLM746

    27.11.2016 - 14:15

    mogu igrat ovo amd athlon x4 880k gtx 1060 3gb i 16gb rama?

  • Marko1992

    06.12.2016 - 23:07

    Bezveze je ova nova nis nevalja dosadna

  • VukasinYT

    10.12.2016 - 13:53

    Battlefield ove godine nije razocarao igrace. Dodat je mod War Pigeons koji je po meni jako originalan i zabavan. Sto se tice samog rata,dodati su konju koje mozes jahati i tako brze menjati svoju lokaciju(brze se moze putovati sa mesta na mesto). Mislim da je ocena realna i svaka cast za recenziju! Potrudio se i Igor da nam napravi koji video komentar iz novog Battlefielda.

  • bulic94

    19.12.2016 - 00:31

    Meni je igra vise nego dobra samo kratak sp al sam je nabavio radi mp tako da mi nije bitno … imam konfiguraciju slabiju od ove minimalne i igram na fps 60 nekad zna past na 40 al vrlo rijetko 🙂

  • AkyGames

    26.12.2016 - 20:02

    Bas volim ovu igricu !!!

  • N1ko i N1sta

    14.01.2017 - 19:17

    superrr

  • invictum

    18.02.2017 - 22:29

    Slazem se sa onima koji kazu da fali dobar single player. Jedan sam od onih koji vole odigrati dobar story, a bilo je jako dobrih bf naslova sa dobrim single playerom

  • JOVAN11

    27.04.2018 - 22:24

    Jedna od mojih omiljenih igara.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?