HCL.HR

Recenzija

Battlefield 3

Igor Belan

Šest godina nakon Battlefielda 2, uz svojevrsno popunjavanje praznina u obliku varijacija na serijal i free-to-play instalacija, pa i striktno konzolaških igara, stigao je konačno pravi nasljednik ovog izvorno PC serijala. Battlefiled 3 je vraćanje korijenima, a kao takav donosi sa sobom masivne bitke i vozila po kojima je serijal poznat koja u kombinaciji s destrukcijom okoliša još bolje proširuju načine na koje možete usmrtiti neprijatelje.

Osim toga, Battlefield 3 je melem za oči ukoliko imate dovoljno snažan PC da ga pokrene u svoj njegovoj slavi, a recikliranje poznatih modova i načina igranja s vozilima na umu, nije prošlo bez određenih nadogradnji i proširenja multiplayera u vidu modernih FPS-ova današnjice. Rezultat je vrlo zabavno, dosta dobro balansirano, masivno i vizualno impresivno multiplayer iskustvo; jedno od najboljih na tržištu PC igara općenito i svakako jedno koje ima potencijal da vas zadrži na serverima mjesecima, pa i godinama.

Upravo zato, ako su vam bitni prvi utisci, ne pokrećite prvotno singleplayer kampanju Battlefielda 3, koliko god vam logika možda nalagala da je to ono što prvo treba obaviti.

Singleplayer nikad nije bio jača strana Battlefielda no gledajući one nabrijavajuće trailere i razmišljajući o želji Electronic Artsa da konačno svrgne Call of Duty s trona svjetske popularnosti modernih, ratnih FPS igara, nadali smo se da će ovaj put singleplayer biti barem približno podjednako bitno iskustvo kao i multiplayer. Nadali smo kako ćemo ovaj put dobiti jako dobro zaokružen paket iz kojeg neće samo jedan način igranja iskakati kao ultimativno najkvalitetniji. No upravo to se desilo. Multiplayer je srce Battlefielda 3, sve ostalo, uključujući singleplayer i co-op mod su nedovoljno dugi, bitno manje zanimljivi i ne toliko impresivni dodaci.

Battlefield 3

Pričom vođen linearan gameplay kamapanje Battlefielda 3 doslovno vas vodi za ruku od koridora do koridora, ne dopušta ni zrnac kreativnosti i gotovo nikakvo odstupanje od predviđene linije igranja. Ako pokušate napraviti nešto drugačije, igra će vas čak ponekad kazniti tako da vas potpuno nasumično ubije i vrati na zadnji checkpoint, pod izlikom da vas je ubio neprijatelj kojeg jednostavno niste vidjeli. Također, valja pratiti tempo igre jer ako u maniri hrabrog heroja požurite ubiti neprijatelje nožem umjesto da zajedno s ostatkom ekipe pucate po njima iza zaklona, kako je igra predvidjela, dočekati će vas nespremni AI koji se ne zna prilagoditi na vaš „suludi“ način igranja, pa ćete ih doslovno gledati u lice dok i dalje pucaju po vašim kolegama koji su tamo negdje, još iza zaklona.

Napucavanje, skrivanje i trčanje prekidaju povremene akcijske sekvence riješene u obliku quick-time eventova.

Napucavanje, skrivanje i trčanje prekidaju povremene akcijske sekvence riješene u obliku quick time eventova, koji ponekad traže da svega jednu tipku stisnete u pravo vrijeme i to tek negdje na sredini animacije koja traje 15-ak sekundi. Kad je već takva situacija, radije bi čak da nema uopće quick time eventova, već da se samo prikaže animacija, jer one su sasvim dobro, teatralno odrađene i vrijedi ih pogledati na miru zbog dobre manipulacije kamerom, izraza lica i impresivnih detalja u grafici koje poslužuje Frostbite 2.

Battlefield 3

Pričajući o Frostbite engineu, destrukcija okoliša je jedna od prvih stvarih koje dolaze na um, a ona je u singleplayer dijelu tek kozmetička i u većini slučajeva potpuno skriptirana. Srećom, dobro je skriptirana, vrlo dobro, pa će par trenutaka iz kampanje svakako ostati u dobrom sjećanju. Prepričavajući prijateljima doživljaje iz igre, možda se nećete sjećati kojim povodom je pao “onaj ogromni neboder” nasred ulice jer priča ne uspjeva biti dovoljno pamtljiva, ali definitivno ćete se sjećati da je pao te da je pritom uz fenomenalan zvuk i „onu muziku iz trailera“ napravio puno predivne štete i zamutio vam pogled na jedan krasan način.

…priča nas vodi po raznim svjetskim lokacijama koje su krasno dizajnirane…

Sama radnja prilično je generična priča o Amerikancima, Rusima, teroristima i oružjima masovne destrukcije, ali kroz određene animacije i poneku cut-scenu uspjeva biti povremeno uvjerljiva i donekle zanimljiva. Doduše, tekst i gluma u većini slučaja djeluju isforsirano i nemaštovito, da ne kažemo previše amerikanizirano i nerealno. No unatoč svemu tome priča nas kroz vraćanje u prošlost, kako bi objasnila neke prijašnje događaje, vodi po raznim svjetskim lokacijama koje su krasno dizajnirane, postavlja u cipele nekolicine različitih likova, pa čak i u neka vozila, što je i za očekivati od Battlefielda. Ipak, vozila su u singleplayeru tu samo da bi ubacila malo različitosti u gameplay, da razbiju monotoniju pješačkog napucavanja, jer s njima nema prave slobode kao u multiplayeru. Jedino vozilo koje zapravo vozite je tenk, kad uđete u mlažnjak posjest ćete se na stražnje mjesto i samo pucati u maniri on-rails igre.

Od početka do kraja riječ je tek o osrednjem akcijom nabijenom iskustvu, stvorenom po poznatoj formuli koja nije ispolirana toliko dobro kao u nekim konkurentnim igrama. U trajanju od svega šest sati nudi nekoliko dobrih trenutaka za koje je zaslužan ponajviše igrin engine i impresivna grafika, umjesto samog gameplaya.

Kooperativni način igranja vrijedi pohvaliti prvenstveno zbog njegova postojanja jer samim time ponešto povećava igrinu vrijednost i produžuje joj trajnost, ali nakon odigravanja već prve co-op misije lako je razaznati da je riječ o još jednom nedovoljno razrađenom iskustvu. Kolega i vi jednostavno napucavate nadolazeće neprijatelje (iste one koji se inteligencijom nisu iskazali ni u singleplayeru), birate svoja oružja i pazite na municiju. A iako je također vrlo linearno iskustvo, kooperacija oko toga tko će pogoditi koju metu dobro je izražena, a povremeno vas čak može iznenaditi kakav tenk ili neprijatelj iz sjene. S time na umu možemo reći da co-op mod također krije jednu solidnu dozu zabave.

Battlefield 3

Loša stvar je što je, baš poput kampanje, pun pomalo jeftinih načina umiranja, a samim time i frustracija kada iz početka krećete igrati misiju bez da osjećate da ste takvu kaznu zaslužili. Osim toga, imali smo velikih problema s ulaskom u co-op mod, barem što se tiče public matchmakinga gdje bi nas server redovito diskonektirao ako bi se uopće uspjeli spojiti u igru. Vjerujemo doduše da će se takve dječje bolesti riješiti s kojim patchom u budućnosti, no valja ih spomenuti.

Multiplayer iskustvo Battlefielda 3 kreće od Battleloga, društvene mreže u kojoj ćete se družiti s ostalim igračima, stvarati prijatelje, hvaliti se postignućima u igri, komentirati pojedinačne mečeve itd. I dok je generalno dobar dodatak cjelokupnom iskustvu jer potiče na razgovor i povezuje ljude, problem je što Battlelog na PC-u (konzole imaju standardnije in-game iskustvo biranja servara itd.) nije samo društvena mreža i servis za praćenje statistika već i server browser, pa i svojervsni klijent za pokretanje igre. Ovaj web servis djeluje kao osnova cijele igre, a to je nešto na što se treba naviknuti i što zapravo nije najsretnije riješenje.

…pokretanjem Battlefielda 3 automatski se otvara i internet preglednik s instaliranom ekstenzijom za Battlelog…

Čudno je i iritantno što svaki put kad pokrećete Battlefield 3 klikom na njegovu ikonu na desktopu automatski palite i preglednik interneta s instaliranom ekstenzijom za Battlelog, pa zatim putem njega pokrećete samu igru (čak i singleplayer kamapanju, iako nju možete pokrenuti i kad ste offline). No još je iritantnije što morate kompletno izaći iz igre i vratiti se svom pregledniku interneta ukoliko samo želite promijeniti server. Osim toga, ako se desi da Battlelog padne iz nekog razloga, jer je ipak riječ o web servisu, nema drugog načina da dođete do igrinih servera. Također, vaši prijatelji sa Origina nisu automatski i vaši prijatelji na Battlelogu, već ih morate ručno dodavati.

Battlelog je u osnovi dobra ideja, poglavito zbog te snažne društvene komponente integrirane s igrom, ali neke odluke u njegovu dizajnu čudne su i pomalo nepraktične, barem dok se ne naviknete živjeti s time. A definitivno nam se ne sviđa činjenica da nam je nametnut na ovaj način, da jednostavno nema alternative, barem za pokretanje igre, odnosno u smislu server browsera.

Battlefield 3

Battlefield 3 u svom multiplayer modu ne pokušava ništa previše inovativno ni novo, bazirajući se većinski na prije viđenim konceptima napucavanja i modovima igre, ali ipak na neki način uspjeva biti poprilično svježe, jako dobro zaokruženo iskustvo koje je zabavno koliko je ogromno. Grafički ovo je jedna od najljepših PC igara, a ta doza realizma koju Frostbite engine unosi u multiplayer igru nije samo vizualna poslastica, već ima realan utjecaj na gameplay. Dimni efekti često će smetati da jasno vidite dio mape, a s time i neprijatelje, sunčeva svjetlost također će smanjiti vidljivost kad se krećete u smjeru prema suncu, kao i svjetiljke neprijatelja kada ih upere direktno u vas. Refleksije snajpera i kill cam dobro su oružje za borbu protiv kampera, a razina destrukcije u multiplayeru je mjestimice ograničena (no s dobrim razlogom), ali i značajna te dodaje dinamici igre i osjećaju stvarnog bojišta.

U ovoj igri doživjet ćete specifične trenutke koje u ni jednoj drugoj igri nećete naći.

Upravo taj osjećaj stvarnog bojišta je ono u čemu Battlefield 3 blista u multiplayeru. Dok ostale FPS igre daju dojam uvjetno rečeno „arkadnog gameplaya“ sa svojim mehanikama i dizajnom, Battlefield 3 ne pokušava biti prava simulacija ratovanja, ali svejedno se uvijek čini kao realnija i masivnija multiplayer igra s više opcija, s većim mapama, s više mehanika koje treba savladati. U ovoj igri doživjet ćete specifične trenutke koje u ni jednoj drugoj igri nećete naći.

Pa iako, realno gledajući, ne obiluje različitim modovima igre (svega tri osnovna moda i squad varijacije), kao ni velikim brojem ni razlikom između klasa (četiri više-manje standardne klase), modovi su uvelike ovisni o mapama gdje je svaka predivno i pomno dizajnirana mapa dosta drugačije iskustvo pojedinog moda, a suptilne razlike u klasama vidljive kad tek krenete igrati, postaju sve intenzivnije i jasnije kako napredujete po levelima i razvijate svoj stile igre.

Vozila u multiplayeru su jedan od elemenata koji strši nad konkurencijom, a ona su ujedno i dvosjekli mač. S jedne strane samo postojanje vozila potreban je dodatak na velikim mapama gdje bi inače morali zaista duge dionice prolaziti pješke, a osim toga dodaju i jednu dodatnu dimenziju igri te su ključan faktor za stvaranje tog bitnog elementa realizma te konstantne i raznovrsne akcije na bojištu. S druge strane, zahtjevaju i dosta navikavanja kako bi ih znali zaista iskorištavati na optimalan način u žaru borbe, a iako to možda vi savladate, uvijek će postojati netko tko to još nije savladao pa će primjerice sam otići u vozilu sa šest sjedećih mjesta i ostaviti vas da trčite 600 metara do akcije, samo da bi na pola puta pokupili metak od nekog snajperiste i vratili se nazad na udaljeni spawn. Ne možemo to pripisati samoj igri, već igračima koji odbijaju igrati timski, ali bitno je napomenuti da takvi igrači postoje i da je timska igre ovdje jako izražena, pa je iskustvo igranja i najbolje kad igrate s prijateljima ili jednostavno dobro uhodanom online ekipom.

Uz miša i tipkovnicu, kontrole letjelica nisu najbolje riješene…

Tenkovi i ostala terenska vozila sasvim se normalno kontroliraju, no uđite u helikopter ili mlažnjak po prvi put i dobre su šanse da ćete završiti na podu par sekundi nakon što ste poletjeli. Uz miša i tipkovnicu, kontrole tih letjelica nisu najbolje riješene i zahtjevaju dosta navikavanja, a samim time i mnogo frustrirajućih trenutaka dok usred žive igre vi testirate svoje spobosnoti i učite „letjeti“ na očigled ljutih timskih kolega.

Battlefield 3

Ako želite jednostavno napucavati neprijatelje i neda vam se zamarati s vozilima i ogromnim mapama u Conquest modu za do 64 igrača (u PC verziji), možete naravno i to u primjerice Rush ili Team Deatchmatch modu. Battlelog radi dobar posao kod filtriranja servera jer možete prikazati samo servere koji trenutno vrte određenu mapu, određeni mod igre, s pet ili više slobodnih slotova i u kojima nema vozila. Izvan vozila, često ćete sprintati, bacati se u prone položaj iz sprinta, saginjati se iza zidova kao i preskakati određene manje prepreke i penjati se na više djelove terena, a sve to uglavnom funkcionira vrlo fludino, uz prigodnu i brzu animaciju prilikom navedenog preskakanja prepreka. Zna se desiti da se prilikom preskakanja nekog zida uredno izvrti animacija skakanja, ali zapravo ostanete s iste strane zida – rijetki su to slučajevi, ali dešavaju se. Isto tako postoje slučajevi da igra ne registrira čiste pogotke, što je već mnogo značajniji problem, no srećom – ne dešava se tako često, a nije uvijek jasno je li riječ o stvarnoj grešci u modelu napucavanja ili pak o lagu. U svakom slučaju radi se o stvarima koje se mogu lako riješiti patchom.

Igrajući mutliplayer, jako je izražen osjećaj postignuća. Za gotovo svaku vašu akciju dobivate prigodan bonus na statistike i otključavate nova oružja i dodatke, bilo da ste ubili nekog neprijatelja hicem u glavu, potamanili nekoliko protivnika snajperom dok ste ležali na vrhu neke zgrade ili uništili neko vozilo, svaki put osjećate se prigodno nagrađeni, motivirani da igrate dalje, da svaki meč završi sa što više hvalospejva o vašim postignućima. I nije stvar samo u ubijanju, odnosno stvaranju štete. Elementi ovisni o klasi koju ste izabrali poput oživljavanja suboraca, popravljanja vozila i općenito pomaganje timskim kolegama u borbi podjednako je bitno i također će biti prigodno nagrađeno. A nakon što dosegnete novi level ili otključate nešto, to može postati i predmet rasprave na Battlelogu koji kronološki lista vaša postignuća svim vašim prijateljima na očigled.

Svime time dobivamo jedan krug multiplayer moda s modernim engineom da posluži uistinu „premium“ iskustvo zabave s mnogo opcija u samoj igri, gameplay dizajnom koji nagrađuje različite stilove igre i specifične akcije te servisom koji na kraju poslužuje informacije o svemu tome svim vašim prijateljima. Pa unatoč manjim boljkama i s dosta dugom krivuljom učenja, sve navedeno u kombinaciji čini multiplayer iskustvo Battlefielda 3 jednim od najboljih, najimpresivnijih i najzaraznijih na tržištu. Čak dovoljno dobro da nekim gamerima opravda igrinu cijenu samo po sebi.

Igrajući Battlefield 3 na jednom snažnijem računalu današnjice u punim detaljima dobiti ćete osjećaj da igrate igru nove generacije. BF3 na već lagano zastarjelom hardveru X360 i PS3 konzola je itekako igriv te izgleda i dalje vrlo lijepo, što je nevjerojatno programersko dostignuće za koje skidamo kapu DICE-u, no PC je platforma na kojoj igra uistinu blista. Na kojoj izgleda gotovo kao next-gen proizvod.

Rijetko kada grafika može popraviti gameplay, ali čak i osrednje singleplayer iskustvo postaje mnogo interesantnije ako ga igrate na snažnom računalu u punim detaljima. Biti ćete zadivljeni količinom detalja u teksturama i geometriji, animacijama likova, sjenama, osvjetljenjem, efektima poput kiše koja se lagano preljeva po natopljenim zidovima. A tu su još efekti fizike u smislu destrukcije koja povremeno djeluje ograničeno, ali u većini slučajeva svakako impresionira.

Battlefield 3

Čista veličina i ljepota lokacija nekih igrinih mapa te gameplay mogućnosti u njima koje omogućuju da fluidno i nesmetano mjenjate stile igre, odnosno da u jednom trenutku letite preko mape s mlažnjakom, a u drugom se ozljeđeni skrivate unutar zgrade na sredini mape, iznimno je tehničko dostignuće, pogotovo jer je popraćeno tako detaljnom grafikom. DICE je poznat i po izvrsnom dizajnu zvuka, a ovdje su se izkazali kao nikada. Ekskplozije zvuče dinamično, uvijek malo drugačije ovisno o mjestu gdje su se pojavile, a zajedno s uzvicima kolega i neprijatelja, prigušenim zvukom tenskovske paljbe i mlažnjaka u daljini te popratnim, atmosferičnim zvukovima specifičnima za svaku mapu, samo zvuk oslikava dovoljno jasnu sliku intenzivne borbe na velikom bojištu.

optimizacija nije sjajna, ali je igrina zahtjevnost razumljiva u odnosu na njenu veličinu i vizualni slatkiš koji nudi…

Sve to dolazi po cijeni relativno visokih hardverskih zahtjeva, no i malo jači Core 2 Duo procesor u kombinaciji s 4GB RAM memorije i solidnom grafičkom karticom u rangu jedne Radeon HD 4850 omogućiti će vrlo ugodno igranje na low/medium postavkama u pristojnoj rezoluciji. Ne možemo reći da je optimizacija sjajna, ali je igrina zahtjevnost razumljiva u odnosu na njenu veličinu i vizualni slatkiš koji nam nudi. Kako smo već opisali da sama grafika ima bitan utjecaj na gameplay, razumljiva je odluka developera da napravi krajnje low i ultra postavke zapravo relativno sličnima. Naravno, grafika na ultra postavkama izgleda vidno najljepše s najdetaljnijim teksturama, najviše detalja u geometriji popratnih objekata na mapi itd. no igra izgleda vrlo dobro i na low postavkama, a efekti koji utječu na gameplay poput dima, sunčevog bljeska i bljeska protivničkih svjetiljki i dalje će biti prisutni. Što umanjuje mogućnost da netko ima nepravednu prednost u igri zbog manje ometajućih efekata na sceni.

Igra doduše zahtjeva pokoji patch jer je prožeta manjim i većim tehničkim problemima. Mnogo gamera, uključujući nas, iskusilo je tzv. „micro sttutering“ prilikom igranja s i više no dovoljno jakom konfiguracijom za high/ultra postavke. Da objasnimo, to je problem kada je framerate zapravo postojan i dovoljno visok za ugodno igranje, ali je iskustvo igranja puno kratkih ali neugodnih zastajkivanja koji negativno utječu na ciljanje. Zvuk nam je također znao pucati ili kasniti, pogotovo za vrijeme cutscena, a doživjeli smo i da zvuk kompletno prestane raditi, sve dok nismo izašli iz meča i ponovno pokrenuli igru. Loading vremena znaju biti zaista preduga, pa je ulazak u meč, zajedno s potrebom da pokrećete internet preglednik i Battlelog malo predug proces.

No najiritantniji tehnički problem koji zahtjeva što skoriji popravak je povremeno gašenje kompletne igre i vraćanje na desktop, odnosno, da se ispravimo – na internet preglednik s upaljenim Battlelogom. Nekada se jednostavno desi da se igra sruši, dok vas nekada jednostavno izbaci sa servera bez ikakvog razloga. Ozbiljni su to problemi i dovoljno su učestali da iritiraju, ali da budemo pošteni i umanjimo im malo važnost nazvati ćemo ih dječjim bolestima, jer je očigledno riječ o stvarima koje će vjerojatno biti popravljene ažuriranjem igre.

Nije teško pronaći ili jednostavno nabasati na razne mane Battlefielda 3, no vjerujte – još ih je lakše ignorirati. Battlelog je neuobičajen sustav s određenim iritacijama, ali nakon malo više igranja lako je shvatiti i poštovati njegovo postojanje, a dobra stvar je što se sustav nadograđuje i poboljšava. Singleplayer djeluje tek kao nova linearna „epizoda“ u stilu Call of Dutya, samo manje zabavna i lošije izrežirana, a ni co-op mod nije nešto što ostaje dugo u sjećanju, ali je svejedno nešto što ćete poželjeti završiti kad ga prvi put probate. No taj osjećaj već viđenog sadržaja i osrednjosti spomenutih modova jako brzo prerasta u osjećaj svježe, pomno dizajnirane, gotovo novogeneracijske igre čim pokrenete i malo se uhodate u mutliplayer.

Jer upravo moderni dodaci i preinake u provjereno dobroj multiplayer formuli Battlefielda, s Frostbite 2 engineom koji pretvara to u još veće i impresivnije iskustvo, čine Battlefield 3 jednim od najboljih FPS doživljaja na tržištu. A budući da je sustavom napretka dizajniran tako da vas zadrži mjesecima, pa i godinama u kompetativnim online mečevima, ovo je komad interaktivne zabave o kojem će se još dugo pričati i koji će se još dugo igrati.

FORUM: Battlefield 3 rasprava

VIDEO RECENZIJA – Pompozno najavljivan, fenomenalno prezentiran – igrali smo Battlefield 3, najveći FPS ove godine za EA. Uništavali smo zgrade, skidali helikoptere s neba i evo kako nam se svidjelo.

87 Naša ocjena
  • vrlo snažan multiplayer i fenomenalna prezentacija
  • tehnički problemi
  • Battlelog iritacije
  • slab singleplayer
  • manjak tutoriala

Igor Belan

Već 18 godina vodi ovaj portal ravno u propast. Vrijeme provodi u VR-u, kupuje igre iz hira, cijeni stari Nintendo i PC avanture Tima Schafera, ali zapravo iz gušta igra samo Quake Live. E i one dinosaure.

Komentari (13)

  • l4zym4n

    25.11.2011 - 18:02

    igra godine!!

  • Apocalypse4987

    25.11.2011 - 18:13

    ovo je kratka igra, al bogami novi COD je još kraći!

  • infokod

    01.12.2011 - 13:13

    Battlefield 3 je po meni cista perfekcija. Kampanja je duga 5 sati (meni taman), Co-Op nekih 30min na Easy. Co-Op Misije su toliko zabavne da mi se igraju stalno… Multiplayer… NESTO LEGENDARNO. Za svaku timsku akciju se dobe bodovi, tako sa 1 killom mozete biti prvi jer ste pomagali timu, npr kao engineer popravljali tenkove i razbijali jetove, helicei ostala vozila svojom bazukom, kao assault ozivljavali tim, kao support pokrivali svoj tim machine gunom, kao recon protectali svog timaritelja dok je armao M-Com, protektali objective itd… Timski rad se bas osijeti+ vozila su izbalansirana i Back To Karkand DLC ce vjerojatno biti super 🙂 Ima sasvim dovoljno mapa i gamemodova koji su izbalansirani odlicno. Dosad je bio problem sto je bilo bugova na odredenim Nvidia Karticama. Patch je to popravio… Battlelog je odlican, sistem mi odlicno pase, ja nemam opce problema sa BF3 i igram na Max (Ultra) bez stekanja…Mozete tocno prepoznati iz kojeg oruzja puca neprijatelj, zvukovi su predobro napravljeni, razlikuju se i zvuce odlicno xD. Sve je super meni, bas kao sto sam zamisljao savrsenu igru 🙂
    Moja ocijena 10.0/10.0—————-20/20————-100/100

  • michdrew333

    07.12.2011 - 19:02

    Boolja od mw3 .Multiplayer Zakon 😀

  • i.paja

    24.02.2012 - 17:38

    jel mi može neko reć šta moram napravit da igram bf3 multiplayer jer u samoj igri nema nikakvih postavki za multiplayer

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @i.paja, 24.02.2012 - 18:04

      ako ti je igra original mora biti multiplayera , i na cemu igras PC , PS3 ….?

    • i.paja

      @i.paja, 25.02.2012 - 11:30

      igram na pc-u, a igrica nije orginal

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @i.paja, 25.02.2012 - 12:14

      mora biti original drug , ako hoces mp

    • -Aragorn-

      @i.paja, 24.03.2013 - 18:46

      hahahahahahahahahahahaha-koji ste vi kraljevi…

  • GAMER123

    03.08.2012 - 11:27

    Jel treba imati još nešto osim originala za multiplayer?????

    • -Aragorn-

      @GAMER123, 24.03.2013 - 18:47

      da,PC ili konzolu

  • megatr0n98

    27.09.2012 - 12:16

    Najbolja igra do sada.
    i nije mi jasno zasto netko uopce gleda singleplayer, evo ja ga nisam ni odigro (2misije), a igram mp vec dosta dugo, ljudi moji ako niste igrli mp nemate pravo ocjenit igru. Jer koga briga za sp osim pirate.

  • Midža.01

    25.06.2013 - 19:42

    Definitivno bolja od novog coda,ali meni i nije bas nesto posebna.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?