Beaver Hunter 2006

Marko Babić

Autor ovih redaka dugo je bio fan gamerskog časopisa „Hacker“, tj. do njegova ukinuća prije kojih godinu dana. Hacker je imao posebnu sekciju za uistinu posebne igre. Naime, riječ je o blitz recenzijama koje su dobivale po četvrtinu stranice, no i to je bilo previše jer su igre koje su se tamo našle svojom kvalitetom trebale biti zakonski zabranjene. A igra čiju recenziju upravo čitate nije nište drugo doli nego nesuđena blitz recenzirana igra. Mislim, nakon toliko preloših igara koje su tamo završile, mislio sam da sam vidio sve u životu. I stand corrected. Zašto? Stvarno ne želite znati. Molim vas, ne čitajte dalje, ako vam je stalo do života. Popijte Domestos i završite s tim.

HCL.hr presents: Davor Igrić Nisam ni sumnjao. Dakle, što očekivati od igre koja se zove Beaver Hunter 2006? Kako se naša (HCL) ekipa igra skrivača s Davorom Igrićem (tj. Beaver Hunter-om) u ulozi onoga koji žmiri? Pa, da je bilo te dosjetke, broj prodaje igre, kao i konačna ocjena, bili bi (možda) dvoznamenkasti, no mi osobno ne vjerujemo da su developeri imalo brojniji. A i IQ im je također jednoznamenkast kad misle prodavati ovu igru. Ajde da su se okušali u kreiranju igre (mada im je najbolje da se sad okrenu od toga i promijene imena, adrese, itd.) i podvalili kao freeware djeci od četiri godine koja mrze pranje zubiju i Calgon, no prodavati ovo kao igru pa makar i po cijeni od 5.5$ je pretjerivanje. Nekako je jedna znamenka nova furka njima, tko bi znao.

Najjači feature: Alt+F4 Dakle, kad instalirate igru kroz tih četiri i pol sekunde (igra zauzima ČAK 5MB), otvori vam se glavni meni, kreirate profil, stvorite lovca na dabrove (ne možete ga imenovati kao „Davor Igrić“, nažalost), stavite mu neke atribute (ne sjećam se koje, prebolno je opet pokretati igru) koji ionako ne čine neku razliku. Nakon toga birate jedan od pitajbogakolikonijemebriga nivoa i upuštate se u [dramatična pauza] lov na dabrove. A koji idiot bi išao ubijati dabrove iz čiste zabave… Hm, gameplay: Hodate i ubijate dabrove. Super, neviđeno, ekstremno, pridržite se za nešto, bit će još bolje. Imate neka loša oružja i samo pucate, no daleko najjača stvar u igri je ipak činjenica da, nadam se da se čvrsto prikovani za stolac, pogledom možete micati samo lijevo-desno. Glavni lik očito nosi neki žešći ovratnik zbog ozljede u lovu na dabrove (opasne životinje, kažem vam).

Tako je, ne možete dizati, a ni spuštati pogled, samo hodate okolo u nekom prostoru ograđenom nečim što liči na ogradu, no teksture (ako ih smijemo tako zvati, da ne uvrijedimo one koji su ih izmislili) baš i ne liče na dotično. I tako možete ubijati dabrove na više nivoa, a razlikuju se po, nikad ne biste pogodili, boji poda. Ima još kojekakvih drugih oružja (navodno) osim ove doom ripoff puške, no iskreno, to nikoga ne zanima. Kad zakoljete dobar broj ovih mnogo spominjanih žvotinja, možetet podići gore (ne)spomenute atribute, a ne vjerujemo da ćete do toga doći jer će vas prije privući uninstall ili opijanje Domestosom. Na koncu, čuo sam da se neki tip otrovao dotičnim sredstvom za čišćenje. Pogodite što mu je bilo instalirano na kompu u to vrijeme…

5x jači Jedina simpatična stvar na igri je muzika u glavnom izborniku. Ostalo – bože sačuvaj. Za grafiku bi bolji izbor bila ona vektorska. Cheateri će se rasplakati kad/ako pokrenu ovu igru jer igra nema/ne treba „god mode“. Da, besmrtni ste, dabrovi vam ništa ne mogu, a mojoj sreći nema kraja. Na kraju mogu samo reći da kupnjom ove igre postat ćete samo kreten. Nije skupo, no ima i jeftinijih načina, a onda i nećete imati suicidalne tendncije koje uključuju Domestos ( op.ur. u sljedećem tekstu ti brojim koliko puta si napisao Domestos, pazi me se Babiću ) . Svatko na koga ova igra može ostaviti pozitivan dojam je prijetnja društvu. Poklonite ovo neprijatelju. Eh da, ostaje pitanje zašto smo krenuli recat ovakvo smeće? Maskota nam je dabar, pobogu. Jadnom Đuki se sad kod raspada kad će vidjet ovu igru, no svejedno, dotični je dabar toliko učinio za nas (tj. naš dizajn) pa moramo imati bar jednu igru o dabru. Bolje bi bilo da smo samo napravili par slika u paintu (mada ni developeri nisu ništa bolje radili, očito). Svejedno, „uživajte“. Mi nismo.

EDIT: Za divno čudo, kontaktirao nas je jedan od developera igre i izjasnio se da je igra Freeware, te da su naše informacije o cijeni igre netočne. Upravo zbog toga ovim putem molimo oprost developera zbog ove pogrdne recenzije i skrušeno se izvinjavamo. Ipak, riječ je o dabrovima, nismo mogli odoljet :(.

Ne, ovo nisu Ghost Bustersi, ni specijalne postrojbe šumskih hardcore lovaca na divljač. HCL vam predstavlja jednog i jedinog: Lovca na Dabrove!!!