HCL.HR

Recenzija

Call of Duty: Infinite Warfare

OPAMETI SE – NE RECIKLIRAJ

Zoran Žalac i Igor Belan

Dobro se sjećam svog prvog susreta s Call of Duty franšizom. U demo verziji originalne igre igrala se misija Ste. Mere Eglise kojoj je trebalo svega desetak sekundi da razbije tadašnje konvencije FPS žanra. Bio sam ugodno šokiran realističnim prikazom ratovanja ili bolje rečeno prividom timske borbe. U Call of Dutyju nisam bio izvanredni heroj koji sam oslobodi Francusku od nacističke okupacije. Borio sam se u grupi, uz pomoć suboraca, a to je davne 2003. bilo nešto novo pokraj serijala kao što su Wolfenstein i Medal of Honor.

Idućih trinaest godina Call of Duty serijal napredovao je principom bacanja blata na zid. Nešto se na tom zidu uhvatilo i postalo dio svake sljedeće igre – npr. regeneracija zdravlja i QTE sekvence. No, zadnjih godina CoD sve manje uspijeva zadržati svježe blato na zidu – noviteti poput strateških elemenata ili grananja priče pojave se u jednoj igri, a onda ih više nikad ne vidimo. Iduća igra opet ima zadaću da se predstavi kao nešto novo, no bez obzira na sav trud Call of Duty se iz godine u godinu vrti u krug upravo zbog one stvari kojom je očarao igrače prije trinaest godina.

VIDEO KOMENTAR #1

Teza da je Infinite Warfare značajno drugačiji od svih drugih Call of Duty igara djelomično stoji. Ratovanje na drugim planetima naše galaksije nema nikakve veze s prijašnjim militarističkim fantazijama, a tehnologija koju koristimo u igri prestiže i futuristička predviđanja Advanced Warfarea i Black Opsa. Svejedno, Infinite Warfare je i pored toga vrlo poznato i predvidivo iskustvo. Igra je i dalje dizajnirana da vas maksimalno drži za ruku i vodi kroz akciju kao nekakvog psa na lancu.

Teza da je Infinite Warfare značajno drugačiji od svih drugih Call of Duty igara djelomično stoji.

Konkretnu situaciju sigurno ste vidjeli već stotinu puta. Gotovo svaku misiju u CoD-u rješavate uz nekoliko suboraca, a radnja se odvija oko njih. Vi ste u centru pažnje, ali ne i pokretač radnje. Kad se i pruži neka situacija da se udaljite od akcije pa možda potražite zaobilazni put, na ekranu vas dočeka poruka – vratite se! Vi ne možete sami otvoriti vrata dok ostali članovi ekipe ne dođu do njih, sve je u CoD-u sekvencirano do bola. Ironija je pak što u Infinite Warfareu igrate u ulozi kapetana Nicka Reyesa, a ispada da taj kapetan prima više naredbi od svojih suboraca nego što ih zadaje.

Nije stoga čudno da su najzanimljivije dionice ovog CoD-a vrlo rijetke solo misije (jedna glavna i nekoliko sporednih). U tim trenutcima osjećao sam pravo osvježenje jer mi nitko nije puhao za vratom i stalno govorio gdje trebam ići, kada i kako. Ne tvrdim kako to vođenje za ruku nema svoju svrhu, ali nakon dvanaest uzastopnih godina ta konstanta oko koje se dizajnira svaki Call of Duty više šteti serijalu nego što mu pomaže. Iskreno, nisam umoran od napucavanja u CoD-u, pa čak ni od beznačajnih eksplozija, umoran sam od priče da promjena okružja znači novu igru. To je isto kao da imate kozu pa ju istrenirate da se ponaša kao krava. Može glumiti da muče, ali to meketanje nikoga neće zavarati.

call-of-duty-infinite-warfare-4

Smiješna stvar u toj situaciji je što Infinite Warfare ima najzabavniju SP kampanju još od Modern Warfare trilogije. Relativno je kratkog trajanja, svega pet do šest sati, ali u tu minutažu upakirano je dosta raznovrsnosti. Primjerice, ne bih nikada očekivao da će jedan CoD imati stealth misiju u kojoj se prerušeni ubacujete u neprijateljsku bazu. Isto tako, ne bih očekivao ni da će upravljanje letjelicom biti jednako zanimljivo kao napucavanje na tlu.

Umoran sam od priče da promjena okružja znači novu igru. To je isto kao da imate kozu pa ju istrenirate da se ponaša kao krava. Može glumiti da muče, ali to meketanje nikoga neće zavarati.

Segmenti s letjelicom zvanom Jackal slatko su iznenađenje jer smo zbog dosadašnjih CoD igara bili naviknuti na nepomičnost kad god smo sjeli u vozilo/letjelicu. Slobodno upravljanje letjelicom vrlo je ugodno, fluidno i brzo za navikavanje. Neki će reći da kretanje nije realistično, ali OK sam s time da je to kompromis za jednostavnost. Jer, tko god je igrao nesretni No Man’s Sky zna da ni tu jednostavnost nije lako postići kroz rudimentarnu mehaniku, s obzirom da su borbe letjelica u toj igri kriminalno nespretne. S druge strane, Infinite Warfare nije uvjerljiv pri upravljanju letjelicom kao neke druge „specijalizirane“ igre, ali ima jako pristupačnu mehaniku koja taj dio igre čini zabavnim.

VIDEO KOMENTAR #2

Vrijedi spomenuti da je prvi let fenomenalno dočaran korištenjem obične vibracije na kontroleru. Izlazak iz mezosfere popraćen je snažnim vibriranjem kontrolera, a kad atmosferski tlak opadne to osjetite tako da se kontroler prestane tresti, ali još uvijek minimalno dočarava vibraciju letjelice.

Uzmite u obzir da sam možda pobrkao dijelove Zemljine atmosfere. Nikada nisam bio naročito zainteresiran za svemirsku tematiku, a u moju obranu Infinite Warfare u svojoj priči ne troši vrijeme na objašnjavanje kako su ljudi uspjeli kolonizirati obližnje planete. Nije vam ovo Mass Effect u kojemu će vas dočekati hrpa popratnog teksta. Umjesto toga dočekat će vas neprijateljski nastrojena grupacija SDF iliti Settlement Defense Front, predvođena negativcem kojega glumi Kit Harrington, poznatiji kao „pojma-nemaš-Jon-Snow“.

Harringtonu to definitivno nije uloga po kojoj će ostati zapamćen jer je njegov lik vrlo isprazan. Informacije o njemu doznajete kroz kratke rečenice koje se pojavljuju ako poginete; što je vrlo glup vid naracije, ako se time uopće može i nazvati. Subjektivni problem s Harringtonom je i taj što izgleda previše pitomo za tu ulogu sa svojim staklenim okicama. I ne, ožiljak na licu ne daje liku izgled prijeteće persone, ma što Infinity Ward mislio. Da je tako, Seal bi bio najstrašniji celebrity našeg vremena.

Zabavna kampanja Infinite Warfarea nije zanimljiva zbog svoje priče. Polovica sadržaja u vidu sporednih misija ionako nemaju nikakav utjecaj na radnju nego samo služe za otključavanje nove opreme. Ipak, vidljivo je da je u priču uloženo dosta truda, barem u tematici odgovornosti kapetana prema svojoj posadi. Pred kraj igre možete predvidjeti u kojem smjeru kreće rasplet te sapunice, no to ne predstavlja smetnju za neočekivano emotivnu završnicu. Sve u svemu, riječ je o sasvim solidnoj pričici koja i nije mogla biti ispričana na bolji način jer singleplayer kampanje u CoD igrama imaju tu dužnost da postave teren za multiplayer. A sve o toj komponenti reći će vam Igor koji je certificirani ekspert za mrežne obračune.

MULTIPLAYER

by Igor Belan

Prije svega želim reći da vam neću secirati multiplayer mod Infinite Warfarea na proste dijelove jer mislim da naprosto nema potrebe, objasnit ću kasnije zašto. Umjesto toga, malo ćemo filozofirati. Vidite, ja nikad nisam bio na strani onih koji s upaljenim caps lockom po forumima pišu da je svaki novi Call of Duty kopija prošlog, jer to zaista nije tako kada uzmete u obzir da je mašinerija developera što radi na CoD-u svake godine isporučila nove mape, nova oružja, nove modove pa i nova pravila u multiplayer mečevima, sve u nekoj novoj tematici. Unatoč svim tim promjenama, osjećaj brzog napucavanja u Call of Duty stilu uvijek su uspješno održali jer su moralo – ipak se radi o mnogima omiljenom Call of Duty serijalu, čijim korijenima zabave moraju ostati vjerni, a dok su neki to vidjeli kao lijeno kopiranje prošlih nastavaka, fanovi serijala redovito su guštali u novoj porciji istog jela zapečenog na ekstravagantni, novi način.

Kao recenzent, uvijek sam bio negdje između istinskog fana serijala (jer zaista volim brze pucačine, kako god se zvale) i kritičara što se malo na moment odmakne od ekrana, stavi lakat na stol i pročeška po bradi dok razmišlja je li ovo što je upravo vidio dobro ili loše u kontekstu cijele igre. Nije mi svaki Call of Duty naslov podjednako dobro sjeo, no izuzev možda Ghostsa oko kojeg se svi slažemo da je nekako najviše zaboravan, općenito sam bio mišljenja da su sve glavne CoD igre bile u suštini kvalitetno krojeni naslovi koje ima smisla kupiti. Svaka CoD igra bila je kompletan paket koji stoji na tri stupa – zabavan iako kratak single-player, zarazan i dugotrajan multiplayer i dodatni co-op mod s vlastitom pričom i drugim specifičnostima. Dok konkurencija u FPS žanru obično ima samo jedan dio tog paketa ili je izvrsna u samo jednom od tih dijelova, CoD je uvijek bio dobar u sva tri aspekta.

call-of-duty-infinite-warfare-3

I znate što? Ove godine je ista priča. Infinite Warfare je opet jedan fino popunjen paket. Igra ima dobar single-player mod, multiplayer pun akcije, raznovrsnosti i nabrijanog oružja te zaista poseban Zombies mod za kooperativno napucavanje s prijateljima. No iako su tematikom otišli najdalje ikada u budućnost, promijenili paletu naoružanja i dodali u multy još neke novosti poput Rigova i “craftinga”, ove godine konačno ne mogu preći preko te ustajalosti. Preko tog osjećaja da igram prošlogodišnji Black Ops III s novim oružjem i mapama.

Možda je razlog činjenica da je i prošlogodišnji Black Ops III bio futuristički naslov, kao i Advanced Warfare prije njega, pa mi se čini još bliži Infinite Warfareu. Tom osjećaju definitivno ne pomaže ni činjenica da je sustav kretanja u IW-u praktički kopiran iz Black Opsa 3 – i ovdje ćete trčati po zidovima, raditi duple skokove i uklizivati pod noge neprijatelja potpomognuti naprednom tehnologijom koja još ne postoji. Napravili su neke izmjene pa je osjećaj kretanja malo drugačiji od onog prošlogodišnjeg, ali konačni dojam tog aspekta je više negativan nego pozitivan.

Teško je reći zašto jer je sve tako slično, no u stvaranju tog negativnog osjećaja sigurno ne pomažu mape koje djeluju kao da nisu najbolje optimizirane za takav sustav kretanja. Zanimljive su to lokacije, dizajnirane s iskustvom tako da pružaju plodno bojište za zabavne momente, ali nisu uvijek dovoljno fleksibilne po pitanju hodanja po zidovima i hvatanja za rubove ekspertnim double-jumpovima. Ne dopuštaju mnogo kreativnosti s igračeve strane po pitanju iskorištavanja tog sustava kretanja. Nijanse su u pitanju, ali u Black Opsu 3 mi je kombinacija dizajna mapa i načina na koji se igrač po njima kreće bolje odgovarala.

Infinite Warfare nije u potpunosti bez sebi specifičnih novosti, ali i one djeluju kao nusprodukt već viđenih koncepata koji se kroz CoD, ali i druge pucačine na tržištu već neko vrijeme provlače. Ubijajte neprijatelje i izvršavajte zadatke i dobit ćete neki bonus, igrajte dovoljno dugo s nekim oružjem i moći ćete ga nadograditi, izaberite drugu klasu i dobit ćete neko drugo oružje, neki poseban skill. S razlogom klase ne zovem Rigovima ili bonuse za uspjeh na bojištu pointstreakovima i tu leži razlog zašto sam već najavio da neću ići dublje u opis multiplayera. Jednostavno se sve svodi na iste koncepte koje se ovdje samo drugačije zovu i eventualno su malo izmijenjeni da bolje odgovaraju tematici.

Da se razumijemo, multiplayer je dalje i vrlo robustan mod s hrpom sustava i podsustava koji zbrajaju vaše performanse u svakom meču i prigodno vas nagrađuju za uspjeh, odnosno motiviraju da dalje igrate postavljajući vam pred ekran nove izazove, ali jednostavno ne mogu preći preko toga da sam isti multiplayer igrao prošle godine iza naslova Black Ops 3, uz minimalne promjene i subjektivno lošiji sustav kretanja te manje zanimljiva oružja i sustav klasa. Osim toga, ako planirate kupiti ovo za PC imajte na umu da Infinite Warfare zaista nema mnogo igrača na Steamu (a Windows 10 Store verzija je odvojena od Steam verzije i igrači jedne i druge verzije ne mogu igrati zajedno), pa je ponekad teško naći dovoljno igrača za pokretanje meča u nekom od manje popularnih mp modova. Na takve probleme ne biste trebali naići na konzolama, gdje je ova serijal u posljednjih nekoliko godina nekako i najprikladniji, ali i najpopularniji.

Što se kooperativnog Zombies moda tiče, tematika je ovdje posve nova i poprilično zabavna, ali vodi se istim konceptom koji je Treyarch postavio prije nekoliko godina. Grupa od četvero igrača pokušava preživjeti u naletu čudovišta dok u isto vrijeme rade na tome da izvrše neke zadatke na mapi. Za razliku od prijašnjih Zombies modova u CoD igrama, zabavni park u kojem preživljavate u Infinite Warfareu logičnije je posložen i direktnije dizajniran pa se u njemu nećete često gubiti, a i neprijatelje je lakše ubiti. Osim toga, simpatično je i atmosferično mjesto – cijelom modu ne nedostaje stila.

Ako ste se dosad bojali Zombies moda jer ga je Treyarch dizajnirano namjerno zbunjujuće i učinio preteškim (da vam duže traje i potiče na kooperaciju za uspjeh), ovoga se ne morate bojati. Neki će reći da mu sada nedostaje izazova, barem u prvih 10 valova neprijatelja, ali i ti će ubrzo shvatiti da igra kasnije uopće nije lagana, dok direktniji dizajn mape čini cijelo iskustvo manje zbujujućim, što samo vodi do više zabave.

Call of Duty: Infinite Warfare na kraju nije katastrofa kako ga neki igrači na internetu oslikavaju, ali nije ni svemirski spektakl kakvom smo se potajno nadali. Kažem potajno jer javno izgovoriti na internetu da ti se zapravo sviđa ideja svemirske tematike za Call of Duty neki shvaćaju provokacijom kakvu neće tolerirati. I onda vas napadaju komentarima u kojima vas oslikavaju kao najvećeg n00ba u univerzumu što sigurno nije igrao CoD 2 u ona “zlatna vremena” kad je DirectX bio 7, a miševi kuglični.

Zaista sam se nadao da će Activision pokazati svima što su Infinite Warfare ponižavali otkad je najavljen da svemirski Call of Duty može biti inovativan, zabavan i pamtljiv, ali na kraju mislim da sve to može biti samo u očima igrača koji Call of Duty nisu pratili ni zaigrali od Modern Warfarea. Ako ste u takvoj grupici gamera, provjerite si Infinite Warfare – dobivate tri dosta kompetentna i zabavna moda za svoj novac, ali možda nije ni loša opcija da kupite prošlogodišnji Black Ops 3 – bit će vam jeftiniji, a nudi vrlo slično, futurističko iskustvo podjednake kvalitete.

Infinite Warfare nije katastrofa kako su mnogi govorili, ali nije ni svemirski spektakl kakvom smo se nadali. Single-player i Zombies modovi su zanimljivi iako dizajnirani na sličan kalup kao i prošlih godina, ali multiplayer djeluje previše ustajalo i ne vjerujemo da ćemo mu se vratiti.

76 Naša ocjena
  • Segmenti s letjelicom u svemiru slatko su iznenađenje
  • Zanimljive solo misije u single-playeru
  • Mnogo sadržaja za fanove kroz tri glavna moda igre
  • Multiplayer djeluje ustajalo više nego ikada
  • Kalup za sva tri dijela igre je opet potpuno isti

Komentari (44)

  • funky0308

    27.11.2016 - 18:39

    I od mene ocjena, tu negdje, kao i vasa. Ne stignem citati cijelu recenziju ali procitao sam je, onako, brzinski i s ocjenom se slazem. Nije to losa igra ali nema tu ipak nicega revolucionarnog i do sada ne vidjenog. Svemir je fora, svemirski brodovi, setnja svemirom i sl… najvise bode u oci bas to sto i recenzija govori, namas feeling da si kapetan jer (pre)cesto slusas svoje podredjene. I ne, oni ne djeluju kao da savjetuju nego bas naredjuju…inace, nije losa igra..

  • Vexido

    27.11.2016 - 18:44

    evo od mene minusi i plusevi :
    + borba u avionu , kraj, cujem da je survival mod fora

    – boss enemy nezanimljiv i dosadan, premalo main misija očekivao sam daleko više misija, previše avioniskih misija ovo je call of duty a ne neka avionska igrica , priča , dizajn mapa nije raznovrstan kao što smo navikli u prijasnjim nastavcima…

    advanced warfare mi je i dalje najbolji dio …

  • gogo1207

    27.11.2016 - 19:48

    Savrsena igra. Jedina mana je koristenje starog engine-a.

    • markogal

      @gogo1207, 28.11.2016 - 15:23

      sta je onda witcher?

    • gogo1207

      @markogal, 28.11.2016 - 16:07

      Ma Witcher, on je drugi zanr i opcenito se radi o totalno drugacijem pristupu igranja. Besmisleno je uopce usporedivat te dvije igre. Witcher je dobar za svoj zanr.

  • baDarmageddoN

    27.11.2016 - 19:59

    Od mene 79. Ok igra ali ono… Sve se zna o codu. Nema tu puno filozofije, ne?

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 27.11.2016 - 22:59

      Stagnacija je više nego očita, moram dodati, i ne bih nikome preporučio kupovanje CODa svake godine ali svake dvije…tri? E to već da. Vidi se da Infinity od sva tri studija i nakon toliko vremena ima kvalitetniju “igru” od ostatka ekipe. Ja bi na Activisionovu mjestu i dalje nastavio tim tempom. Kome se ne sviđa, kao npr. meni, neka ne kupi a tko želi neka kupi. Ima puno dobrih igara ( ove godine i par dobrih FPEova) pa nije COD jedina opcija. Igra ko igra je dobra. Igra ko dio serijala je katastrofa. Kako to ocijeniti? Kako biti racionalan kad je takva situacija? Nadam se nekom novom vremenskom toku, možda vraćanje u neki ww2 sa drugačijim ishodom pa praćenje te priče ili možda da vrate igru u moderno doba a da pratimo neke tajne timove… Ne znam više što bi bilo dobro da naprave za mene. Mislim, cod je odavno druga igra u odnosu na prvih 6, 7 nastavaka ali kao da ni oni sami ne znaju sto dalje. Tu je problem.

    • bojanum

      @baDarmageddoN, 27.11.2016 - 23:10

      Sa svime se apsolutno slazem ali bih htio nadodati svoje misljenje u vezi povratka u WW2 ili tome slicno. Moje misljenje je da je Activision propustio vlak zauvijek sto se tice povratka u proslost, kao nekada. BF1 je uskocio na vlak i upravlja lokomotivom. Svaki sljedeci nastavak COD-a ce jednostavno biti u buducnosti jer pretpostavljam da su svjesni cinjenice da ako se vrate u proslost nece moci konkurirati BF fransizi koja je vec uzela primat u tom podrucju.

    • napaljeon

      @bojanum, 28.11.2016 - 00:36

      Ja se nebi slozio sa time da je CoD propustio voz. Ove dvije igrice bez obzira sta su Fps su posve dva razlicita nacina igranja. Ja sam igro CoD 5godina i kupio BF po prvi put i ne kazem da je losa igrica dapace, al meni nije bilo to to i puno ljudi sta su igrali CoD i probali Bf su to rekli i na kraju su se vratili CoD-u ne kazem da je to vrijedilo za sve, ali smatram da jedan i drugi uvijek ce imat svoju oubliku koja bez obzira na sve ce kupovat.

    • bojanum

      @napaljeon, 28.11.2016 - 11:08

      Ja se sa tobom slazem ali bit moga posta nije bio da je COD propao, dapace. Moj post je bio o tome da su konacno COD i BF razdvojili puteve. BF je otisao u povijest i vjerujem da COD nece ici u tom smjeru jer je tamo vec BF i jednostavno ce pokusati ostati u buducnosti i pokusati biti br.1 naslov u tom podzanru.

    • napaljeon

      @bojanum, 28.11.2016 - 11:29

      Da da shvacam sta kazes, a gle vidit cemo na kraju krajeva njih zanima samo zarada i prodaja, a ovo im je jedna od gorih do sada pa mislim da ce bit neki povrataka mozda ne tako jako ko Bf, ali ce bit… barem se nadam :)

    • bojanum

      @napaljeon, 28.11.2016 - 11:34

      Ja bih zaista volio da se vrate tamo gdje su prvo poceli jer su to bili najbolji COD-ovi ali jednostavno imam neki osjecaj da Activision smatra da ako skoce na taj vlak proslosti, nece zaradjivati kao sada zbog toga sto je tamo vec BF.

    • departed1983

      @baDarmageddoN, 27.11.2016 - 23:47

      Treyarch pravi najbolje CODove jos os WAWa. Ali to je moje misljenje i ukusi se razlikuju. Ovi su su samo napravili nastavak BLOPSa 3. Cak su konacno i zombije uspjeli ugurati u svoju igru.

    • napaljeon

      @departed1983, 28.11.2016 - 00:37

      Publiku*

  • Budza

    27.11.2016 - 20:18

    Od mene samo jedan minus: Nije ni blizu DOOM-a

    • closingtime

      @Budza, 27.11.2016 - 20:32

      … I kakve to sad ima veze s ičim.

  • RedEy3

    27.11.2016 - 20:24

    ” Neki će reći da kretanje nije realistično,”
    A ti neki su upravljali letjelicom u svemiru? :)

  • niksa_91

    27.11.2016 - 20:31

    Nisam probao vj ni neću, nema ama baš ništa što bi me privuklo, a i ove ocjene 10-20-30 ..mislim koji k je vama ljudi, nije ovo no man sky…igra ima buđet, tim, marketing. grafiku, stabilnost, cheatere, ali i puno puno vjerojatno zadovoljnih ljudi

    • Czar

      @niksa_91, 27.11.2016 - 23:01

      To ridikuli lupaju te ocjene na ovu igru iz samo njima znanih razloga. Ja ju nisam igrao i vjerojatno niti neću, ali po svemu što sam čitao na više strana igra je na nivou par prošlih nastavaka; znači za većinu nas ocjena 75-80, a za fanove još 10 gore.

    • Tony Ghost 1811

      @niksa_91, 28.11.2016 - 08:55

      Bas tako. Ja CoD ne volim, meni je bezveze. Ali ove ocijene su kao ljubomorni ispadi, meni nikada nije palo na pamet dat neku malu ocijenu za igru koju ne volim, necu je ni ocijeniti. Ali sam realan i kod igri koje volim, kao sto je Resident evil, npr. za 6 dio ne bih dao vise od 50, jer je uzas, iako mi je RE medju najdrazim igrama.

  • Demolisher

    27.11.2016 - 20:33

    Dobra igra sp mi je bio super samo to primanje naredbi kao sto su vec spomenuli u recenziji.Mp mi je odlican samo jos malo da se priviknem na brzinu mp posto nisam igrao CoD MP od Mw i jos spawnove u mp da srede i sve super.

  • closingtime

    27.11.2016 - 20:36

    Kampanja je jedna od najboljih u zadnjih par godina, to jednostavno trebate zaigrat. Multiplayer s druge strane ništa što nismo vidjeli već u AW i BO3. Sada me najviše zanima, što nakon ovoga?

    • Sackboy

      @closingtime, 27.11.2016 - 20:58

      Nema drugo nego u drugu galaksiju. Call of Duty: Andromeda

  • Dragan[MKD]

    27.11.2016 - 21:23

    Zarazan i dugotrajan multiplayer – to me je svaku godinu privlacilo da kupim igru, pa tako i ovu, slazem se da je manji progres u odnos na BO3 ali ipak se da igrati do sledecu godinu, mape su losije u tu se slazem, u Titanfall 2 su bolje, bar po meni. Takodge nadam se da ce popravit spawn pointse sa neki patch. I sad najveci problem bar po meni, nema puno da duljim jer to je veoma siroka i duga tema, a to je migracija FPS igara prema konzoli, ovo upada u oci i zadnje vreme a primjetio sam to i u novom CoDu kao sto je Igor napomenio, po meni je to blasphemy da igras FPS na kontroleru, ali ipak to je moje misljenje, naravno situacija je drugacija i moracu da naucim taj kontroler i autoaim do sledeci nastavak koji vjerovatno cu da igram na Skorpio, bar taj je neki long term plan, i ostaje me da se molim da uvedu podrsku za mouse na konzoli (cisto sumjam). Ipak je ovo veoma solidan nastavak, ocekujem vise od Sledgehammer Games koje nakon AW je moje omiljeno studio, a Infinity Ward nek se podrude malo i za 3 godine nek ni izbace novi nastavak IW2 i nam daju dostojan nastavak.

  • TeroXCro

    27.11.2016 - 21:33

    Hmmm.
    Znači prešao sam ih sve osim zadnja 3.Što se tiče SP kampanje rađe bi govno pojeo nego igrao nešto nakon BO2 ili MW3,jednostavno su predaleko otišli i što se mene tiče CoD kampanja osim ako se nekako ne vrate u prošlost,što ja znam možda sljedeća kampanja u svemiru u kojemu se dogodi nekakav paradox pa se ponište radnje zadnjih 10 igara,šta ja znam…
    Što se tiče MP komponente pogleda sam dosta videa na YT i čini mi se relativno zabavno no to je i dalje isti onaj CoD pun pre OP oružja ,cheater,i onih je*ački nastrojenih kidara baš kao onaj u legendarnoj četvorci.
    Na svu sreću koliko sam vidio kidara ima manje,ali čisto zato jer si nmg priuštiti bolji komp.
    CoD se treba usredotočiti na kampanju a ne na MP.
    S druge strane BF bi trebao učiniti obrnuto.
    Mislim da je ocjena previsoka ako se na ovo gleda kao nastavak jednog (prije) odličnog serijala.

  • NemoII

    27.11.2016 - 21:51

    Ne sjećam se kad sam toliko puta morao stisnuti tipku F za otvaranje vrata kao u ovoj igri,doslovno forsiraju tu animaciju svakih par minuta.Što se tiče SP kampanje je vrlo solidna,likovi su odlično okarakterizirani pogotovo simpatični bot Ethan.Doom mi ostaje najbolja FPS igra ove godine,no ovo izdanje COD-a defininitivno je jedno od boljih u posljednih par godina. 75

  • bojka27

    28.11.2016 - 09:16

    Da….ali nije mi jasno par stvari ,igra je dobra ali opet :1.prodaja je pala ,ok neki kažu da je to 50% ali samo kao UK,nema veze koliko je ali da je ista kao BO3 ili veća mislim da bi nam to Activision već nabio na nos
    2.zašto nisu dali MW R zasebno u prodaju već je bio dostupan u legacy i delux izdanju
    3.zašto su počeli ubacivati supply dropove koje možeš i kupiti ,zamisli ( pay to win?? )
    4.zašto već par godina unazad ne stavljaju one brojaće koji pokazuju koliki broj igraća igra SP, Mp – TDM ,SnD , DOM , CO-Op mod , nego stavljaju kao u postocima (a vijek su se volili hvaliti s time )
    Zabavan SP s puno noviteta od kojih nije ni jedan ubačen u MP , Zombi co-op mod pun spektar šerenih boja sa klaunovima max. vrijeme utrošeno igrajući isti 4 h .
    OPREZ: Prije upotrebe pažljivo pročitati recenziju,a za obavijesti o mjerama opreza i nuspojavama NE KONTAKTIRAJTE activision .

  • FR7official

    28.11.2016 - 10:27

    Zašto više nema video recenzije? Nije bilo za PES, Mafiu, Battlefield niti CoD-a a NBA2k je vec godinama izostavljen a zadnja recenzija za FIFU je vrlo loša, i napravljena je tek tako jer se radi o FIFI. Glavno da ARK ima 50 epizoda. Zadnja video receznija je napravljena prije skoro dva mjeseca.

  • MaliMicek

    28.11.2016 - 15:38

    Jel netko rekao ovo Čoletu ? XD

  • Toma_HR

    28.11.2016 - 16:03

    Dobra recenzija, ali preniska ocijena – po meni 85.
    SP je odličan, meni puno bolji od AW i BO III. Prešao sam 2 puta – na hard i veteran što je puno više sati od navedenih 5-6 :)
    Glavni nedostatak je još 2-3 levela, dok je MP isti ko u BO III i jednako prebrz za old-school igrače kao što sam ja.

  • qubizRRR

    29.11.2016 - 11:36

    Bolje da su napravili više borbi s letjelicama nego na tlu jer su ionako samo kopirali blops3, zombies možda je zabavniji al što dalje sve više neozbiljnije izgleda.

  • Robi123

    30.11.2016 - 23:20

    Sp najbolji sve od mw triologije. Mp zabavan i iako je slican kao u bo3, ima novih stvari i drukcije je iskustvo od bo3 (igrao sam oba). Mo meni unatoc svemu vise nego odlicna igra.

    Ps: zasto nitko ne spominje mwr. Igra je preee dobro remasterizirana i jos bolja od iw-a. Hoce li biti zasebna recenzija ili ?

  • robexxx

    04.12.2016 - 15:27

    Borba u svemiru sa ovim brodovima izgleda brutalno 😀

  • Popsy

    05.12.2016 - 23:07

    Ja ju trenutno igram super mi je pa neču puno komentirati ali igra je super 😉 preporučujem ju svima 😉

  • Dom3gaming

    06.12.2016 - 10:16

    Meni se igra ne svida. Sve dalje od MW3 (osim BLOPS II i III) mi jednostavno ne pase zbog pretjerane reciklaže i futuristickog silovanja.

  • Marko1992

    06.12.2016 - 23:04

    Odlicna igra sve su bolji i bolji

  • VukasinYT

    10.12.2016 - 21:31

    Ja mislim da je u CoD-u sigleplayer samo taj koji stvara zabavu igranja i zbog toga je ocena u recenziji realna

  • Kolumne

    26.12.2016 - 22:12

    Stvarno volim CoD i ne kuzim sta se svi bunite kako nas CoD previse vodi za ruku ili, citirat cu “…previse je linearan…”. Jer zapravo to je ono zbog cega je CoD zapravo CoD,.

  • paso777

    03.01.2017 - 03:47

    Po kampanji igra me nije dojmila,jednostavno zasto nemogu biti kampanje zanimljivije nego moraju izmisljat nekakvu toplu vodu.Multiplayer je inovativan al unistava taj duh call of dutya.Nakraju najzabavniji su zombi.I to sto bo3 kosta vise od iw na g2a govori o igrinoj prodavanosti.

  • Apocalypse4987

    20.01.2017 - 09:15

    Vrhunska single player kampanja, malo je osvježavajuće igrat svemirsku tematiku bez izvanzemaljaca, borba sa jackovima je predobro napravljena, suborci su ok, salt je predosadna al ethan valja baze, MP me ne zanima, sve u svemu 85

  • Mufljuz

    30.03.2017 - 13:00

    Nije lose :)

  • Mufljuz

    30.03.2017 - 13:01

    Dobar posao

  • sedf

    06.04.2017 - 12:41

    Najgora igra ikada,trelo bi bribada tronu najprodajanije igrica 2016 je Titanfall 2,a ne to cubre.

  • karlo10kr

    21.04.2017 - 16:20

    Šteta što forsiraju tu prokletu budućnost…
    Multiplayer izgleda isto kao u prošlim igrama, ali i nisam neki fan Cod-a pa me to i ne dira previše…
    Battlefield 1 po meni osvježenje žanra i super igra :)
    Nadam se kupnji Xbox One S konzole i probi Halo serijala, pa ću usporediti s Cod-om…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!