HCL.HR

Recenzija

Call of Duty: WWII

NIJEDNA ŽRTVA PREVELIKA

Zoran Žalac

Dužnost nas zove već dvanaestu godinu za redom, a vojne mirovine nigdje na vidiku. Neki se ljute zbog toga, a neki su i dalje za CoD, spremni! Ove godine Activisionov serijal iskoristio je kartu zvanu “povratak korijenima” u nadi da će pomiriti zaraćene strane te da će se svi u novom CoD-u izljubiti i uhvatiti u kolo kao Rusi na ulasku u Berlin ’45-te. Malo je vjerojatno da će se to dogoditi, ali ne umanjuje činjenicu da je Sledgehammer Games napravio pristojnu WW2 igru zbog koje se neće stidjeti pokraj prva dva Call of Dutyja.

Pristojno u ovom slučaju znači točno što biste od jedne Call of Duty igre očekivali, i ne baš mnogo više od toga. Kampanja je čvrsto režirana i skriptirana, a multiplayer je prepoznatljivo konzervativan za pojmove današnjih pucačina. Prednost svega toga je što se u Call of Duty: WWII uskače bez ikakvih potreba za instrukcijama. Nema veze što se s futurističkog Infinite Warfarea morate prešaltati na 2. svjetski rat jer su obje fronte u izvedbi Call of Duty igara jako slične.

No, kada je riječ o singleplayer kampanji s „čizmama na zemlji“, značajna je promjena izbacivanje automatskog obnavljanja zdravlja. Vraćanje na model kakav smo imali u originalnom CoD-u, prije 14 godina, usporio je igru i prizemljio njezin gameplay. Kamikaza-akcije više nisu isplative nego morate strateški razmišljati iza kojega zaklona je najbolje zaleći. Igra vam pri tome ne pomaže, ali kod svega ostaloga vas vodi „nevidljivom rukom“ kao i do sada. Čim iskočite „s tračnica“ dobit ćete poruku da ne možete baš ići gdje god vi želite. Šteta, jer je prebacivanje iz urbanih na šumske predjele ovdje moglo rezultirati malo slobodnijom igrom.

Kamikaza-akcije više nisu isplative nego morate strateški razmišljati iza kojega zaklona je najbolje zaleći.

No, kad već nemate mnogo slobode u kretanju, veseli to što se igra trudi oko raznovrsnosti pa vam stalno baca različite zadaće. Kako kampanja traje svega šest sati, ponekad to vodi prema previše brzom razvoju priče, npr. kad Pariz osvojite u manje od petnaest minuta, ali ono što je CoD: WWII naumio ispričati, to i dostavlja. Priča je usredotočena na nekoliko likova američke 1. pješačke divizije s kojima u ulozi mladog Ronalda Danielsa stvarate bratski odnos. Točnije rečeno, sa svima ste BFF-ovi osim s narednikom Piersonom koji je „ludi gad“ i začuđujuće originalan lik za standarde CoD igara.

cod-ww-2-suborci

Likovi su odlično odglumljeni što pomaže uvjerljivosti priče i mislim da već dugo vremena naracija u CoD igrama nije djelovala ovako zrelo. Možda je to zbog  toga što developeri ovoga puta nisu morali izmišljati čitave sukobe i neke zlobne negativce, a možda i zato što je Sledgehammer Games pristupio temi 2. svjetskog rata s vidljivim respektom. Pomalo je šteta što Call of Duty onda nije otišao i korak dalje jer je potencijala za to bilo sasvim dovoljno. Teme holokausta i stradanja civila još uvijek su svojevrsni tabu za ovaj serijal. Ipak, treba biti svjestan da je ovo igra rađena za zabavu pa od nje nije razumno očekivati nekakav dokumentarac na temu 2. svjetskog rata.

Treba biti svjestan da je ovo igra rađena za zabavu pa od nje nije razumno očekivati nekakav dokumentarac na temu 2. svjetskog rata.

Sve dok su vam očekivanja realna, što u slučaju CoD-a obično znači skromna, WWII mogao bi vam ponuditi najzabavniju singleplayer kampanju u CoD serijalu unazad nekoliko godina. Ključna je stvar što ova priča ne nastoji biti veća od života, kako to obično biva u CoD igrama. Fino je zaokružena, na kratak trenutak i edukativna. Po mom mišljenju – za pohvalu. Što se gameplayja tiče, njemu ide pohvala za širok raspon zadaća kroz napucavanje, stealth i vožnju; a pokuda za striktnu režiranost akcije.

Jedan od razloga zašto kampanja traje šest sati i zašto djeluje kao vožnja nekakvim vlakićem od Normandije do Rajne leži u tome što je to tek polovica priče. Naime, CoD: WWII ima i svoju drugu priču kroz Nazi Zombies mod. Ljudi često nekorektno zanemaruju taj dio igre jer je fokusiran na kooperativno igranje, no u njega se svakim novim izdanjem ulaže sve više truda. Ove godine od značajnijih glumačkih talenata angažirani su David Tennant i Elodie Young koje ćete možda prepoznati ako ste pratili Marvelove serije na Netflixu.

Suprotno zombi modovima prošlih CoD igara, ovaj je prelijepo mračan i pokušat će vas zastrašiti.

Suprotno zombi modovima prošlih CoD igara koji su u principu bili sprdačina na horor žanr, ovaj je prelijepo mračan i pokušat će vas zastrašiti. Smatram da ozbiljniji ton ipak bolje pristaje ovom modu pogotovo kad pokušava ispričati priču koja ima neke poveznice s najkrvavijim sukobom u povijesti. Na kraju krajeva, mračniji ugođaj podsjeća na Left 4 Dead serijal, što i nije loš uzor za kooperativno tamanjenje valova krvoždernih zombija. Ono je u ovom izdanju prožeto dosta malim brojem mapa (iako su one pristojne veličine), kao i sveprisutnim mikrotransakcijama, ali to ne znači da se uz Zombi mod ne možete zabaviti; primarno u ekipnom obliku.

cod-zombiji

E sad, ne bi li bilo bolje da tih zombija uopće nema pa da je glavna kampanja malo duža i pamtljivija? Možda, ali gledajte to ovako. Kampanja za jednog igrača lišena je mikrotransakcija upravo zbog zombija. Drugim riječima, Nazi Zombies je komponenta CoD-a zamišljena da potakne igrače na dodatno trošenje novca za potrepštine koje život znače. Da CoD nema zombija, vjerojatno biste u kampanji plaćali za medicinske pakete i streljivo koje bi vam onda padalo u obliku kutija s neba. A kad sam već kod kutija, napravit ću genijalnu tranziciju na Igora koji će vam reći jesu li kutije s neba promijenile lice multiplayera u Call of Dutyju.

GENIJALNA TRANZICIJA NA IGORA (Multiplayer recenzija)

Neki su gameri krivo shvatili Acitvisionovu marketinšku frazu o povratku korijenima s Call of Duty WW2, misleći kako će s tom igrom napokon ponovno dobiti dobri, stari Call of Duty u kojem su kao znatno mlađi i povodljiviji gameri uživali prije 10-ak i više godina. Ne, ovo nije Call of Duty 1, 2 ili bilo koji drugi stari nastavak smješten u Drugi svjetski rat.

Ne, ovo nije Call of Duty 1, 2 ili bilo koji drugi stari nastavak smješten u Drugi svjetski rat.

Stare Call of Duty igre u WW2 okruženju su upravo to – stare. Bilo bi doslovno neodgovorno od Activisiona da izbaci na iznimno kompetitivno FPS tržište današnjice proizvod zasnovan na starim gameplay mehanikama i matchmaking sustavima. Bilo je nerazumo očekivati to. Da skratim, ako vam je frenetični, brzi, sprinterski i eksplozivni multiplayer gameplay loop Call of Duty igara bio odbojan kroz posljednjih pet godina, ova igra to neće promijenti.

WW2 je povratak korijenima CoD serijala samo po pitanju tematike, no to mnogo znači. Od legendarnog oružja do mapa na poznatim bojištima tog ružnog rata, pa sve do novih modova igre koji dobro odgovaraju samoj tematici te promjena u sustavu kretanja u odnosu na prošlih par CoD igara, osjećaj igranja ovog nastavka bitno je drugačiji.

Koliko god ljudi ne voli moderne Call of Duty naslove, još više ljudi ih voli pa je Sledghammer Games morao fino pogoditi balans između brzog, arkadnog osjećaja napucavanja koji je zarazio većinu fanova i malo smirenijeg, taktičnijeg napucavanja pogodnog za WW2 tematiku gdje nisu svi vojnici na bojištu visoko trenirani specijalci iz budućnosti s jet packom na leđima.

Sledghammer Games morao je fino pogoditi balans između brzog, arkadnog napucavanja i malo smirenijeg, taktičnijeg napucavanja.

Jesu li uspjeli pogoditi tu zlatnu sredinu? Ne u potpunosti, budući da se taj arkadni osjećaj ipak više ističe, no izostanak duplih skokova, trčanja po zidovima i laserskog oružja što doslovno topi neprijatelje dovoljno je prizemljio cijelo iskustvo. Dobar je osjećaj zapucati ponovno iz oružja poput M1 Garand i Kar 98k, kao i kretati se po napaćenim WW2 bojištima, ležati u rovovima i napeto čekati iza zaklona novu priliku za headshot. A da ne pričam o guštu kad neopreznog neprijatelja uspiješ zatući do smrti lopatom.

call of duty ww2 beta

Sve to pogotovo ima smisla u novom modu zvanom War, koji ujedno predstavlja i najveći odmak od klasičnog CoD napucavanja u posljednjih 10-ak godina i savršeno se priljubljuje uz WW2 tematiku igre. U War modeu nije bitan vaš kill/death omjer, a nema ni killstreakova – važno je samo igrati timski, izvršavati zadatke i tako postepeno napredovati po bojištu sve do pobjede. Drugi tim vas u tome pokušava spriječiti, a onda se strane okreću. Ono što pritom stvara dodatni osjećaj imerzije i zadovoljstva jesu sami zadaci koje treba izvršiti (ili obraniti) za napredak po mapi, a koji se uvelike razlikuju od mape do mape.

Na jednoj mapi prvi zadatak vam je u ulozi Saveznika iskrcat se na plaži i probiti do nacističkih bunkera, a ako to unatoč otporu suparičkog tima uspijete učiniti kasnije morate eksplozivima i rafalnom paljbom uništiti komunikacijsku opremu Osovine. Na drugoj mapi probijate se kroz nacistima popunjen gradić zauzimajući ključne točke, samo da biste kasnije morali sagraditi razrušeni most, preći preko njega i tenkom se probiti sve do pobjede.

call-of-duty-ww2-yt-thumb

Ovo je mnogo zanimljivije od klasičnih Deathmatch modova u kojima je i osjećaj igranja znatno arkadniji, manje proračunat, više ‘kolofdjutijevski’. Da multiplayer sadrži samo War mode ne bi mi uopće smetalo. Ovako mi samo smeta što je cijela stvar ograničena na samo tri mape. Dobre su to mape, svaka sa svojom pričom, zadacima pa čak i cutscenama, i u dizajniranje svake otišlo je zasigurno mnogo više vremena od onih za ostale modove, ali sigurno bih cijenio MP komponentu igre više da ih je u startu dostupno, recimo, pet.

Još jedna novost je tzv. Headquarters – mjesto za okupljanje igrača i otvaranje popularnih lootboxeva.

Još jedna novost je tzv. Headquarters – mjesto za okupljanje igrača i otvaranje popularnih lootboxeva koji vam u CoD-u donose nove skinove za oružja i slične estetske gluposti kojima se mnogi igrači vole ukrašavati. Headquarters je doduše mnogo više od toga – to je potpuno trodimenzionalni prostor u kojem pored drugih igrača možete pronaći nekoliko NPC-jeva koji vam daju dnevne zadatke i izazove za multiplayer (pobijedi u pet mečeva određenog moda i slično), a tamo možete i okupljene igrače pozvati na dvoboj u napucavanju ili testirati scorestreakove na miru, izvan uzavrelog bojišta. Iako držim da je ovo fino osmišljen dodatak i svakako cijenim što postoji, moram reći i da sam ga nakon početnih sat vremena u multiplayeru počeo ignorirati i fokusirao se na brzo pokretanje War modea i ostalih mečeva kroz klasični matchmaking.

cod ww2 headquarters

Zanimljiv je i Gridiron, novi mod u kojem usred Drugog svjetskog rata Saveznici igraju američki nogomet protiv Sila Osovine, samo s puškama. Cilj je uzeti loptu i zabiti je u gol – igrač koji nosi loptu ne može pucati jer se lopta nosi s dvije ruke, no ako naletite na neprijatelje loptu možete baciti u njegovom smjeru i tako ga praktički razoružati. To je zanimljiv koncept i u većini slučajeva poprilično zabavan kao jedan odmak od znatno sirovijeg i tematski prigodnijeg War modea, no mislim da bi bolje funkcionirao da se u igri ne umire toliko brzo. Ova fora s bacanjem lopte neprijatelju u ruku da bi ga razoružao iznimno rijetko pali jer u CoD-u ste mrtvi u roku sekunde i pol ako nemate pušku u ruci, a neprijatelju ste laka meta.

Ostatak MP-a je klasični CoD, samo u Drugom svjetskom ratu. To nije loše, jer CoD je dobar, a WW2 je zanimljiv, ali nedostaje doza kreativnosti. Sve mape su pomno dizajnirane da mogu ugostiti razne tipove klasičnih modova – od Team Detahmatcha do Kill Confirmeda, kao i razne tipove klasa iliti Divisionsa, kako se ovdje zovu. Svaki Division ima određene posebnosti i mogućnosti, kao i sebi svojstven izbor naoružanja. Kako napredujete po multiplayer rankovima, tako otključavate i nove mogućnosti za nadogradnju ili specijalizaciju svog lika. Dakle, dobra stara CoD priča s klasama, nadogradnjama i loadoutima – samo ispričana malo drugačije, tematski prigodno.

cod-ww2-realisticnost

Na ekspertno dizajniranim WW2 bojištima koja ciljano dopuštaju snajperistima da plešu svoj čučavi ples i spretnim sprinterima s SMG-ovima da pucaju svoje neprecizne rafale, smrti su brze s koje god strane ciljnika se nalazili, a prednost u partiji redovito imaju spretniji s krontrolerom i postavkama loadouta – odnosno, oni koji bolje igraju i poznaju igru. Tako bi i trebalo biti – to je i jedan od pokazatelja dobre mp igre – bolji redovito pobjeđuju. Ako ste barem solidan igrač napredak po rankovima je brz, a sučelje je tako dizajnirano da vas prigodnim animacijama obavještava o svim mogućnim headshotovima i drugim postignućima u svakom meču, dajući vam osjećaj zadovoljstva po završetku čak i mečeva koje ste izgubili.

War mode je svakako najveća snaga u multiplayeru, element koji WW2 bitnije diferencira od ostalih CoD naslova i čini cijelu igru vrijednom kupnje ako je baš objective based gameplay vaša šalica čaja.

Združeni zaključak

S ovom recenzijom malo kasnimo pa u zaključku nećemo previše duljiti, s obzirom da smo svoje dojmove o igri isticali u nekoliko navrata. Nama se Call of Duty: WWII najiskrenije svidio. Ponovno je dostavio više nego solidnu kampanju, tonalno bolji kooperativni mod te prepoznatljiv multiplayer. Igra nam se svidjela kao arkadna pucačina kakva i jest, a u rasprave je li to bolje ili gore od nekih drugih stvari na tržištu u tom je pogledu nepotrebno ulaziti.

Ako ste prijašnjim Call of Duty igrama bili zadovoljni, ni ova vas ne bi trebala razočarati. Ako o CoD-u mislite sve najgore, ni povratak u WW2 neće vas natjerati da promijenite svoje mišljenje.

Pod uvjetom da su vam očekivanja od priče skromna i da od povratka u 2. svjetski rat ne očekujete povratak na gameplay otprije 12 godina, novi Call of Duty bi vam mogao dobro sjesti. Voljeli vi serijal ili ne, treba priznati da je CoD: WWII ponovno atraktivan paket za napucavanje.

80 Naša ocjena
  • sasvim pristojna WW2 priča u okviru CoD serijala
  • na trenutke grafički vrlo atraktivno
  • novi war mod u multiplayeru
  • horor ton bolje odgovara Zombi modu
  • ne dopušta vam da skrenete s tračnica režiranog gameplaya
  • još uvijek izražena arkadnost nije dio povratka korijenima
  • problemi sa serverima (po izlasku igre)

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (99)

  • Darcoolio

    18.11.2017 - 20:23

    Meni je SP onako, baš osrednji.
    Finalne misije su takva glupost da je to nerealno.
    MP solida, ništa posebno, za moj ukusprebrzo za WW2.

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 18.11.2017 - 20:26

      “Naime, CoD: WWII ima i svoju drugu priču kroz Nazi Zombies mod. Ljudi često nekorektno zanemaruju taj dio igre jer je fokusiran na kooperativno igranje”.
      Ne već zato što me zmbi mod ne zanima uopšte.

    • SanKa

      @Darcoolio, 20.11.2017 - 14:40

      da, zanemaruju ga jer nema jebene veze s 2. sv. ratom. ako hocu zombije, kupit cu zombi igru. ali to je pretesko za shvatiti očito.

    • funky0308

      @Darcoolio, 19.11.2017 - 10:10

      Potpisujem…odigrao sam pola igre i krenuo dalje. Nije me uspjela zadrazi do kraja iako volim FPS pa i COD. Nisam veliki fan ali nekada sam volio igrati COD. Bez obzira sto je bio i ostao arkadan i izuzetno skriptiran. Malo izadjes sa zacrtanog puta i ode sve gdje ne treba ili igra upozorava priglupim upozorenjina preko pola ekrana. Ocjenu necu nikakvu davati jer nije posteno ocjenjivati igru koju sam igrao 3h ali nije mi ovo ni blizu dojma kojega sam imao dok sam igrao BF1. Bez obzira sto nije ista tema, COD je prebrz. Da li je razlog toj brzini zelja da se zamaskiraju neki nedostaci ne znam ali udjem u kamion i hocu se malo okrenuti oko sebe, vidjeti sto se dogadja , uzaviti u igri i grafi ali ne, igra me super brzo odvlaci na novu lokaciju pod novu kisu metaka i dok to u nekim trenucima i nije lose i odrzava neki tempo zaj isti tempo prebrzo postaje bas naporan. Po meni – slabo

    • TeroXCro

      @Darcoolio, 19.11.2017 - 10:55

      Multiplayer u beti mi je također bio sasvim ok i solidan,a SP mi je naprotiv bio izvrstan.stvarno su na kraju Zusmana pokazali relano onako uništenog u konc logoru.Određene misije poput one sa vlakom su bile malo retardirane na neki totalno nerealni način ali to im se da oprostiti radi zabave.Moja ocjena je niža iz razloga što je igrina optimizacija sjeb…na.Ja sa Ryzen 1600 i GTX 1060 maxam BF 1 na 90 fps koji izgleda puno bolje od ovge igre,a cim dignem texture na extra u WW2 framovi se dropaju brze nego plaće u Hrvatskoj.

  • baDarmageddoN

    18.11.2017 - 20:29

    Ne kužim ovaj minus za linearnost. Ako igra takva treba biti, zašto je to minus? Rijetkost je danas da imamo zacrtanu linearnu kampanju, ne kužim kako bi to moglo biti minus. Meni je to forta COD kampanja. Ajoj, Zorane… Igrat ću tek za Božić tako da sam samo djelomično pogledao recu, da vidim o čemu se tu radi.

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 18.11.2017 - 20:31

      Btw, imamo li split-screen na konzolama, konkretnije na ps4?

    • BoneDigger

      @baDarmageddoN, 18.11.2017 - 22:47

      Igri malo fali da se svrsta pod rail shooter.

    • baDarmageddoN

      @BoneDigger, 19.11.2017 - 11:19

      E sad me već polako svrbi a ne mogu se počesati. Još mjesec dana ne mogu do igre, nemaš pojma koliko mi dodatno sole ranu ovakvi komentari. Jedva čekam pokrenuti, odigrati u jednom dahu i onda par dana igrati zombije i MP. 1 od 1000 igara je linearna danas. Nije da sam “ograničen” na linearnost ali poslije 999 igara koje su otvorenog ili polu-otvorenog svijeta bit će mi drago igrati igru kako su je zamislili scenaristi. Sad sam zaradio hype. Hvala e…

    • Czar

      @baDarmageddoN, 19.11.2017 - 14:46

      Ma ljudi pišu svakakve bedastoće.
      Singl je čisto ok, na razini codova i tu je da se ne kaže da ga nema.
      Multi je prejeben, a spomenuti problemi sa serverima su uvijek tu nakon lansiranja nove igre tako da to nije ništa novo.
      Dabome, Blizzard štanca WoW od kraja 2004.(US) i nijedan launch nije prošao glatko, tako da se ja uredno nakon izlaska nove expanzije ulogiram tjedan dana kasnije.
      Prema tome početni problemi sacserverima su normalni za multi igre, a cod je prvenstveno multi naslov tako da je to nešto što treba očekivati prvih sedmicu dana pod normalno.

    • Zoran Žalac

      @baDarmageddoN, 19.11.2017 - 15:32

      Nije minus za linearnost kao takvu… Nego baš za restriktivnu linearnost. Doslovno je sve po špranci. Najslikovitije je zapravo to što npr. želiš pomoći nekome tko je ranjen – igra ima točno zacrtanu putanju po kojoj ga moraš odvući u zaklon. Imaš ideju da ga ovučeš u neki bliži zaklon? Ne može jer ti je igra već odredila liniju po kojoj ga možeš vući natrag. Ni lijevo ni desno ni naprijed, nego samo nazad. Slično je i s ostatkom igre, što se posebno vidi kad su leveli u malo otvorenijim prostorima (tipa šuma), a nije bilo toliko vidljivo dok se odvijaju u gradovima i sl. Inače, da, ima split-screen za zombi kampanju.

    • baDarmageddoN

      @Zoran Žalac, 19.11.2017 - 16:53

      e sad mi je jasnije. a hvala i na infou.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 20.11.2017 - 14:42

      dno dna, ja bi samo radi toga skršio ocjenu igri još za 15%. to nije igra, to je CGI film gdje nešto malo trčkaraš. Strašno u kakvo se smeće pretvorio COD.

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 01.01.2018 - 11:04

      Napokon sam odigrao i od mene 91. Jako dobra igra, najbolji FPS godine, taman sve i više od očekivanja. Zombiji su savršeni. MP je dobro poznat. SplitScreen sam po sebi u današnje vrijeme zaslužuje Nobelovu nagradu 😛 Sve u svemu, mislim da igra zaslužuje 91 od mene. Odlična igra i drago mi je da sam je dočekao.

  • darkness666

    18.11.2017 - 20:49

    slazem se sa ocjenom…nazalost u cod-u se jaako puno osjeti nedostatak modern warfera i njegovog tima..pogotovo u mp..nekad sam zivio za multipleyer ali sad je za mene samo to prosjecna pucacina i nista vise…

  • nedzon

    18.11.2017 - 21:10

    “ne dopusta vam da skrenete s tracnica reziranog gameplaya” Zoki budimo realni CoD nikada nije imao kampanju otvorenog svijeta, pa se postavlja pitanje zasto bi ga 17 dio igre morao imati?

    • baDarmageddoN

      @nedzon, 18.11.2017 - 21:36

      hvala

    • Tony Ghost 1811

      @nedzon, 19.11.2017 - 03:32

      Dosta puta se stavi minus zato sto je recezent ocekivao nesto drugo ili bi volio vidit u igri. Sto je po meni suludo. Kako je pocelo minus ce se pisat za sve sto nije po ukusu recezenta.

    • Igor Belan

      @Tony Ghost 1811, 19.11.2017 - 09:20

      Molim te prestani loše zaključivat stvari.

    • Tony Ghost 1811

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 14:27

      Molim te onda mi objasni. Nemam nista protiv nikoga na hcl. Jedino vas pratim i gledam. Nemam zamjerke na nista osim minusa. Kao sto je npr. minus sto nema njemacke lige u pes 18. Ne bih dalje nabrajao, samo sam rekao svoje misljenje.

    • Igor Belan

      @Tony Ghost 1811, 19.11.2017 - 14:49

      Ma samo se radi o tome da su recenzenti bolje upoznati s određenom tematikom od ljudi koji se ne bave recenziranjem te, određene tematike. Zato i postoje. Oni zato mogu usred svoje recenzije istaknuti neke stvari koje su očekivali, jer se ta njihova očekivanje temelje na iskustvu, dubinskom poznavanju tematike. Također, oni neće očekivati sulude stvari zbog tog dubinskog poznavanja tematike, već samo stvari koje su u dometu izvedivosti i razuma.

    • Igor Belan

      @nedzon, 19.11.2017 - 09:20

      Nije jedina alternativa Zoranovoj izjavi potpuno otvoreni svijet, što vam je ljudi. Postoji Uncharted koji je linearan i postoji CoD koji je linearan – drugim riječima, postoje razine ili doze linearnosti u dizajnu igara. Ovdje je čovjek rekao da je to malo previše. I bilo je CoD SP igara gdje se taj osjećaj da igra graniči s on-rails shooterom manje isticao, samo svi to zaboravljaju i konstantno tvrde da je CoD svake godine isti 🙂

    • nedzon

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 11:27

      Igore sve stoji sto si rekao da se razumijemo, slazem se ja da je bilo misija svakakvih kroz citavu CoD fransizu, ali vidi nesto, te misije u kojima je dat da kazemo malo otvoreniji svijet, to su misije bile u kojima je uglavnom igrac bio sam. Kao npr u prvom CoD-u mislim da je prva misija sa britancima, kada igrac mora infiltrirati kao neku njemacku branu i stavit neke explozive, ili misija u CoD 3 mislim da se misija zove hostage, kad je zaista dat otvoren svijet, igracu je dat onaj jeep i nekoliko objective-a i kaze moras obavit sve ti biraj red po kojem ces ih obavit. I tako dalje… ima tih misija jos ali sta je poenta ovoga sto navodim? Poenta je to sto se ovih misija apsoultno niko ne sjeca nit su ostavile nekog traga na nama dok smo ih igrali, da kazem da su manje vise nebitne. Svako ce se prije sjetit All ghilled up misije, ne znam D-day CoD-a 2, ili bitke za el alemein… u kojima je bas igracu striktno zadato sta da radi, gdje se igrac bukvalno vodio za ruku, ali ja i zelim da se tako osjecam, jer igra pruza tu mogucnost da se covjek bas osjeca kao da je dio nekog voda ili postrojbe nebitno. I moj komentar zokiju je bas bio vezano za ovo, ako je vec zadato citavoj postrojbi da se izvrsi neki zadatak, zasto bi onda ja kao individualac trazio i ispitivao kuda bi jos mogao proci pored zadane rute i kako bih nesto izvrsio pored onoga sto mi je igra rekla da napravim?

    • Czar

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 15:21

      Mislim da se ovdje uspoređuje neusporedivo.
      Uncharted je prvenstveno single player igra i kao takva mora imati razrađeniju kampanju nego cod, dok je kampanja u codu čisto da se nađe, tj. nešto onako usput da se utiša one koji bi jamrali da se zanemaruje singl, koji je po meni čisto ok za igru sa primarnim naglaskom na multiju.

    • Sentiel FH-016

      @nedzon, 19.11.2017 - 09:42

      Sto mislis sto bi se dogodilo da igra nije “na tracnicama”? Kako bi izgledala neka vojna operacija da komadant ide na jednu stranu prema naprijed, a ostali prema nazad i zaostaju…
      Cilj COD-a je docarati savrsene vojne operacije koje se izvode ili su se izvodile u stvarnosti! Kad igra ne bi bila na tracnicama izgubilo bi se to! To sto cini COD takvim kakvim jest! Dakle, da nije na tracnicama ne bi imali vojnu igru, vec neki RPG-Arcade naslov! 🙂

    • Cro-K

      @Sentiel FH-016, 19.11.2017 - 10:58

      Ako se dobro sjećam samo u cod 1 si imao neku slobodu a u svim ostalima si prilično ograničen.

    • SanKa

      @Cro-K, 20.11.2017 - 14:44

      istina. ne kuzim kako uspijes prvi put pogoditi s igrom i onda iducih 15 godina isporucujes sranja (ne ubrajam MW, MW 2 i black ops 1)

    • Darcoolio

      @Sentiel FH-016, 19.11.2017 - 11:07

      “Cilj COD-a je docarati savrsene vojne operacije koje se izvode ili su se izvodile u stvarnosti!”
      Ne zajebavaj.

    • Zoran Žalac

      @nedzon, 19.11.2017 - 15:39

      Ma imam dojam da je ta režiranost sve usmjerenija iz godine u godinu. Ne radi se o tome da bi igra trebala imati otvoreni svijet, nego o tome da ne ubija imerziju. Spominjao sam ranije taj primjer, misija u šumi. Ako odeš do krivog žbunja, nasred ekrana iskače: VRATI SE. Čak i kad moraš izaći iz šume na čistinu, ta šuma je dizajnirana kao jedan hodnik / ulica… Samo na jedan način možeš izbjeći neprijatelje. Što me ne bi smetalo da mi igra kasnije ne nudi šumu u kojoj se moram snaći sam. Okej, mala dionica, mali segment – ali čim moram koristiti spacijalnu inteligenciju, odmah je to drugačiji tip igranja i doživljaja. Nisu ni Far Cry 1 i Crysis bile igre otvorenog svijeta nego linearni shooteri na ponešto otvorenijim mapama. Imali su eksplozija i režiranih scena, moglo se sve izvesti što i CoD izvodi, na svoj način.

  • luyindula8

    18.11.2017 - 21:11

    Osobno bih joj dao i malo veću ocjenu, ali ovi problemi sa serverima su toliko frustrirajući da ne zaslužuje više od 80. Znam, popravit će to s vremenom, ali onda ispada da nema smisla igru prednaručit ili kupit odmah pri izlasku ako već 15 dana nisu u stanju riješit te probleme. Bolje pričekat black friday ili mjesec-mjesec i pol te kupit na nekom božićnom popustu.

    I još me živciraju spawnovi jer često te igra stvori ispred ili pokraj neprijatelja.

    • niksa_91

      @luyindula8, 19.11.2017 - 01:44

      cod never changes…

      Ta spawn logika se nikad nije promjenila, jednom kad ju naučiš bog i batina si u igri

    • Patrick98

      @niksa_91, 30.12.2017 - 11:02

      hahahahhaha istina

    • Sentiel FH-016

      @luyindula8, 19.11.2017 - 09:43

      Nisam zaigrao igru, mozes li mi reci sto je problem sa serverima?

    • luyindula8

      @Sentiel FH-016, 20.11.2017 - 16:22

      Pa recimo nekad se zna čekat malo duže da te spoji u meč, pogotovo ako vas je više u partyu. Onda igra često izbacuje nakon odigranog meča; nerijetko to bude skroz na početni meni, ili se pojavi crni ekran pa moraš gasit i paliti igru ponovo. Ako te i ne izbaci, zablokira ti dok ne počne idući meč pa ne stigneš ništa napraviti između 2 meča i slično. Nekad igra neće pokrenuti meč dok vas nije točno 12 u lobbyu, dok nekad oće ako vas je svega 8. Headquatersi su im prazni, iako bi tu trebalo bit hrpa drugih igrača i slično.

      Doduše sad je još i dobro kako je bilo prvih par dana nakon izlaska. Tad je bilo gotovo neigrivo. Inače, igram je na PS4

  • SemirTheChosen

    18.11.2017 - 21:12

    realno.

  • siblyx

    18.11.2017 - 21:39

    Po mom misljenju previsoka ocjena, al ok.
    SP: nista posebno. Igra ti svako malo oduzima kontrolu i forsira da gledas u scene koje oni zele, a o povijesnoj tocnosti da ne pricam, odnosno naurozanju, likovima, itd. Ali CoD ko CoD, SP je ok za par sati Michale Bay doze i pada u zaborav.

    MP: trenuntno su kao sve prebacili na dedicated server pa je situacija bolja, mape su očajne i nimalo razrađene, a gameplay je i dalje killstreak spam fest. Ima svojih trenutaka i na momente je zabavan, ali to je sve li-la. HQ je potpun promašaj i ne vidim apsolutno nikakav smisao toga. Dalje u detalje neću ulaziti.

    Btw, i dalje daleko najbolji Normandy level ima MoH: AA. U ovom novom CoD-u to mi je baš veliko razočaranje bilo, a taj level bi trebao biti epskih razmjera.

    • Igor Belan

      @siblyx, 19.11.2017 - 09:28

      Jesi 100% siguran za kritiku o povijesnoj točnosti? Ili je možda moguće da su dobro plaćeni developeri bolje upoznati s cijelom WW2 tematikom od tebe? Po svemu što si napisao o MP komponenti, jesi igrao War? Jer ako te smeta to što zoveš ‘killstreak spam fest’, nešto što je IDENTIČNO u CoD igrama puno desetljeće i sasvim očekivano da će toga biti i ovdje, zašto si uopće kupio igru? :/ I da, probaj War pobogu, ovakvi komentari nema smisla. I ne, mape nisu očajne.

    • siblyx

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 10:56

      Rekao sam vec nekoliko puta da sam igrao War mod i jadan je. Mape su pre limitirane za takav mod. A mape su zivi očaj i večina ljudi dijeli isto mišljenje i skoro svaki drugi match se netko u chatu pobuni kako su mape loše i nerazrađene. K svemu tome, premalo ih je, cijelo vrijeme imam osjećaj da se sve odigrava na svega četiri mape. Očito je da su dali što manje contenta zbog season passa, ali ovo je stvarno ponižavajuće. I ne, nisam je kupio, imam je shareanu na Steamu 🙂

    • Igor Belan

      @siblyx, 19.11.2017 - 14:20

      Opet, mape objektivno nisu “živi očaj”, to nije koncenzus ni publike ni kritike kako to tu predstavljaš u komentaru. Nisu savršene, ali ništa nije – neke su čak vrlo pametno posložene. War mode je limitiran namjerno i da je otvoreniji postoji šansa da ne bi valjao. I krivo osjećaj imaš – sve se odigrava na tri mape 🙂 Barem ako misliš na War mode, inače običnih mapa ima i više naravno. I dovoljno se razlikuju – kao i u ostalim konkurentnim igrama. Sve od broja mapa do raznolikosti tematike je apsolutno u skladu sa drugim novim igrama istog žanra na launchu.

    • mvila

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 11:19

      Igore, ja mislim da su malo predaleko otišli sa crnkinjama u nacističkoj uniformi i cenzurisanjem svastike u multiplayer-u. S jedne strane mogu razumjeti njihovu odluku da su historijsku tačnost rezervisali samo za singleplayer, ali s druge strane meni je to poprilično čudno i skroz “out of place”. Iako ne utiče na gameplay, poprilično kvari atmosferu.

    • baDarmageddoN

      @mvila, 19.11.2017 - 11:48

      Pa naravno da će biti cenzure. Nisu niti oni ludi da traže od raznih aktivista i koje p…mat… da ih tužakaju.

    • Igor Belan

      @mvila, 19.11.2017 - 14:11

      Ma slažem se za cenzuru, ali samo zato jer su se hvalili autentičnošću i to im je bio važan selling point. Da nije bilo tog hvalisanja razumio bi ih u potpunosti da izbjegavaju tu simboliku – razumijem ih i sada doduše jer zbog raznih zakona u raznim državama to problematično, ali nije bilo potrebno veličat autentičnost prije izlaska do tolike mjere.

    • SanKa

      @Igor Belan, 20.11.2017 - 16:03

      kako prije 15 godina u CoD 1 i CoD 2 nije bilo problema sa svastikama i uniformama ? To je cijeli jebeni point igre. ako houću doživljaj 2. sv rata, ne želim da mi se uljepšava stvarnost. a crnkinje koje trče s ppshom neću ni komentirati. nemoj toliko braniti igru, pusti ljude da imaju svoje misljenje 🙂

    • Igor Belan

      @SanKa, 20.11.2017 - 18:13

      Pa prije 15 godina je društvo općenito bilo drugačije 🙂 Prije 15 godina gaming je bio bitno drugačiji… pogotovo po pitanju svog utjecaja na cijeli svijet… stvari se mijenjaju 🙂 I kažem – nije ni da se to meni sviđa, ali tako je to danas po pitanju cenzure takvih stvari. I opet – ja ne branim igru, samo nezrazumno pljuvanje po bilo čemu kod nas u komentarima – ako imate neko mišljenje, objasnite ga što razumnije i probajte ga temeljiti na činjenicama, ne na nekim zaključcima koje ste formirali nakon što je netko drugi polovično zaključio nešto i napisao to na internetu. Jer to se stalno događa – i u gamingu i u svemu. I onda najveću svjetsku platformu za dijeljenje znanja pretvaramo polako u platformu za dijeljenje loših zaključaka i neznanja :/ I ne, ne govorim da ti Sanka temeljiš zaključke na ne znanju ili bilo tko konkretno ovdje, nego općenito govorim da svojim komentarima pokušavam ukazati na to da ne valja prebrzo formirat zaključke temeljem internetskih postova i pogotovo ne širiti takve zaključke uokolo kao da su činjenice.

  • bojanum

    18.11.2017 - 22:04

    Kao i svake godine, COD ne donosi niti jedan “game breaking” detalj, po kojemu ce biti prepoznatljiv. Sve je vec vidjeno, sve je vec odigrano. COD je nekada davno bio sinonim za mijenjanje žanra svojim inovativnostima, danas to vise nije. Poznat je po svojim loot boxevima, favoriziranju konzola (nemam nista protiv konzola), prevelikom hypu koji brzo splasne. Nazalost,, i ja sam podlegao hypu i prednarucio digital delux izdanje za koje sam pljunuo 100eura. Sva sreca, Steam vraca pare ako igras manje od 2 sata. Ceka se sljedeca godina,, Treyarch zombie mode koje mora valjati. U nadi je spas.

    • Igor Belan

      @bojanum, 19.11.2017 - 01:24

      Koja igra po tebi ima takav detalj? U istom žanru naravno, imajući na umu da igra ima i sp i mp… co-op cu ti oprostit jer malo koja igra nudi sve tri poput CoD-a pa ne bi bilo fer 🙂 U CoDu je to ove godine War mode btw.

    • bojanum

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 08:14

      Mislim da ovdje nije rijec o drugim igrama. Govorimo o COD-u i sto je nekada donosio svakim svojim izdanjem. To je kao da se opravda kada netko malo krade da je u redu, sa konstatacijom da svi drugi puno kradu. COD vec par sezona ne donosi nikakav “game breaking moment” i nisam jedini koji to misli. Ima COD svojih super strana (kao i svaka druga igra) ali nista toliko znacajno da ce se pamtiti.

    • Igor Belan

      @bojanum, 19.11.2017 - 09:32

      Pa to da CoD donosi nekakve inovacije je možda vrijedilo za CoD 1 i 2, koji su izašli u vrijeme kada nam je bilo impresivno vidjeti relativno dobar AI suboraca, eventualno do prvog Modern Warfarea. Ali to je toliko stara tema da stvarno ne znam otkud si izvukao tu misao 🙂 Već godinama, praktički puno desetljeće nemaš zašto očekivati nešto inovativno od CoD-a, pogotovo ne mu uzimati za zlo ako nema nešto što je totalno luđaki inovativno što bi se specifično isticalo. Pogotovo ne po pitanju gameplay mehanika – sve je već viđeno, u CoD-u ili drugim igrama, ni druge igre ne inoviraju, samo rafiniraju…

    • bojanum

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 10:30

      Ali, sve te “druge” igre nemaju pedigre kao sto ima COD. Ako malo pogledas komentare ostalih pa razlicitim portalima, vidjet ces da velika vecina spocitava tu cinjenicu. Vidim da si u pohodu obrane (po komentarima) i to je u redu. Ali, cinkenica stoji da vec dugo, pa ni ove godine, nismo dobili nista od “vau” efekta.

    • marjanovicut

      @bojanum, 19.11.2017 - 16:58

      Igore, zasto uopste pokusavas svima objasniti? Vecina verovatno nisu ni zaigrala COD vec odgledala walktrough. Meni je opcenito bolji Battlefield ali COD je vrhunska igra uvek bila, trazili WW 1 i WW 2 i sad im smeta sto je igra brza a oduvek je bila, mozda samo pocetak fransize je bio nesto sporiji. Ljudi iscekuju inovativne mehanike kao pre 10 godina a ne razmisljaju da li te mehanike mogu da se svide svima i koliko je zapravo moguce biti originalan danas kao pre 10 godina kada je svaki novi mod bio revolucija. Ista stvar je i sa ljudima koji Fifu 18 nazivaju Fifa 17.5 jer ne poznaju gejmplej kao neko ko je proveo stotinak sati uz njega, ne razmisljaju o tome da je isti engine i da igraci ne mogu imati Jetpack i laserske puske da bi igra bila drugacija, a definitvno jeste. Balkan je dosta ogranicen…

    • bojanum

      @marjanovicut, 19.11.2017 - 22:12

      Balkan zaista jeste dosta ogranicen jer ne postuje razlike u misljenjima. Uvijek jedan te isti argument, “sigurno nisu niti igrali igru koju komentiraju”. Nitko nije rekao da COD ne valja. Za neke, COD je sinonim nekih novih stvari u gaming svijetu (iako godinama bas i nije) i kupuju igru svake godine i to nam daje za pravo da iskazemo svoje “razocaranje” odredjenim segmentima same igre. Zbog toga nismo zasluzili da nas se etiketira raznim etiketama.

    • marjanovicut

      @bojanum, 20.11.2017 - 00:14

      Nije se odnosio komentar generalno na tebe vec poznajem ljude koji procitaju recenziju neku ili vest kako je igra losa i nadovezu jos 1000 razloga koja ne postoje. Samo na ovom sajtu sam se nacitao svacega.

    • bojanum

      @marjanovicut, 20.11.2017 - 01:08

      To je istina i slazem se sa tvojim komentarom u potpunosti. Ali, moja jedina zamjerka igri je ta sto se vratila svojim korijenima ali samo tematikom. Ljudi su puno ocekivali od ove igre bas zbog tog vracanja u povijest nakon jako dugo vremena i mislili su da ce uz taj povratak dobiti i neke nove gameplay mehanike ili nesto slicno tome. Nazalost, nije se nista tako dogodilo i to je moja jedina zamjerka.

    • tree_boa22

      @bojanum, 20.11.2017 - 10:13

      A kakve to nove gameplay mehanike?
      Napisi bar jednu dvije kakve da vidim o cemu pricas.

    • bojanum

      @tree_boa22, 20.11.2017 - 11:31

      Nije moj posao smisljati novitete. Zato postoje developeri i izdavaci. Posao konzumenta je ocekivati neki novitet kupnjom proizvoda. Pogotovo, ako kupujes proizvod svake godine i to za ne male novce.

    • Igor Belan

      @bojanum, 20.11.2017 - 18:30

      Ma definitivno nije tvoj posao da smišljaš inovacije, developeri bi te trebali iznenaditi nekakvim inovacijama. I okej mi je da zahtjevaš invoacije u novim igrama kao potrošač u gaming industriji. Ali mnoge igre ih nemaju – i dobre su. Drugim riječima, same inovacije nisu SVE ono što definira je li igra dobra ili ne. Ne mora svaka igra biti inovativna da bi opravdala svoje postojanje ili da je netko ne bi blatio. Igra bez ikakvih inovacija može biti vrh. Ova igra ima taj War mode… i Gridiron… i taj HQ social space. I ne, nisu to baš neke INOVACIJE, ali ajde – novo je za serijal pa može proć kao polu-inovacija? Ma svejedno je… U svakom slučaju, CoD ne bih nazvao ni inovativnim serijalom ni nekim sinonimom za nove stvari u gamingu, barem ne posljednjih 10-ak godina. I to je OK. Nije ni PUBG inovativan… ma ni hvaljeni Super Mario Odyssey kad smo već kod nabrajanja. Zelda: BotW je primjerice poprilično inovativna po pristupu open-worldu, ali sve te inovacije su danas tako suptilne da je teško procijenit što je stvarno inovativno, a što je samo prerađena posuđenica koja djeluje inovativno…

    • bojanum

      @Igor Belan, 20.11.2017 - 20:35

      Ja u svojim postovima niti jedanput nisam blatio COD kao fransizu, dapace. Spomenuo sam samo taj jedan detalj, da konzumenti vuku paralele sa COD-om i inovacijama. Jedino sto sam popljuvao i dalje stojim i za toga je, Zombie mode. NAvikao sam i preferiram Treyarch i gotovo. Sve sto si ti naveo stoji ali zao mi je da je COD spao na to da se ne ocekuje vise nista revolucionarno, da mala poboljsanja izgledaju velika.

    • SanKa

      @bojanum, 20.11.2017 - 16:23

      upravo to. ovo nije povratak korijenima nego povratak tematici. k tome još i cenzuriranoj.

    • SanKa

      @Igor Belan, 20.11.2017 - 16:22

      jesi ti na platnom spisku sledghammera ili kaj? čovjek je kupio igru, nije mu se svidjela i bok. pusti ga na miru. realno govoreci, CoD je govno od franšize. Zadnje 3-4 verzije su smeće neigrivo, pogotovo ovi u svemiru. Koji je to k ? random igriva CGI animacija. CoD je od voditelja žanra postao kao fifa, svake godine isti drek, mrvicu drugačiji. Dobiju priliku s clean slateom krenut i opet sjebu. ne krivim developere, nisu oni krivi, nego šupčine iz EA-a kojima je samo stalo kako da te oderu. Igram CoD cijeli zivot i ne možeš mi ovo obranit.

    • Igor Belan

      @SanKa, 20.11.2017 - 18:16

      Stari, smiri malo emocije – ovakvi komentari nema smisla. EA nema veze s ovime. Ovo je Activision igra.

    • SanKa

      @Igor Belan, 22.11.2017 - 15:53

      istina, my bad…toliko je sličan modus operandi da mi je jako zasmrdilo na EA 🙂

    • Sentiel FH-016

      @SanKa, 20.11.2017 - 20:06

      Cudi me da “govno od igre” ima toliko nastavaka?

    • bojanum

      @SanKa, 20.11.2017 - 20:38

      Hvala za obranu, slazem se sa vecinom sto si napisao. Mislim da IGor kao urednik portala po svojoj definiciji ne bi trebao uopce ulaziti u diskusije i zauzimati stranu. Igor bi trebao biti objektivna strana, koja se drzi podalje od komentara i diskusija. Ali, shvacam da covjek “zivi” ovaj posao i shvacam da ne moze stajati po strani.

    • marjanovicut

      @SanKa, 20.11.2017 - 22:38

      Sta to treba inovativno uvesti u ratu ii fudbalu? Dzetpek Lakazetu da leti dok daje golove? CoD je bio voditelj zanra u pocetku i nikad vise, ali ovo je kad te fransiza i serijal razocara pa pljujes po svemu, sad je EA kriv sto je Activision upropastio tvoju omiljenu fransizu? E al activision nije kriv nego EA hahaha kakav doktor. Sto je najgore nisi ni na kakvom platnom spisku a bot si istih. Nikad nisam voleo da igram CoD ali da je sranje ne bi ga ni ostali igrali 😉 Oces mi reci da je Pes inovativan i donosi novi sadrzaj? Master liga od 2009. godine nije promenjena, prezentacija je bolja na mobilnim igrama a gejmplej je losija verzija Pes13 koji je jedini i drzao slavu te fransize. Zasto je CoD ne igriv? Ako imas toster jeste. Ne volim CoD ali pljuvanje jer nije po tvom ukusu je ograniceno koliko i ti.

    • SanKa

      @marjanovicut, 22.11.2017 - 15:48

      uopce nije do ukusa ,vec sam naveo zašto mi je igra smeće. imali su savršen recept koji je radio i onda su ga kroz 27 nastavaka upropastili. igra koja te maximalno ograničava, vodi te za ruku, tjera te da radiš sve na jedan način , a oslanja se na lijepu grafiku i michael bay eksplozije meni nije igra vrijedna takvog hypea i cijene. što se tiče tvog vrijeđanja mene jer ne dijelimo mišljenje, govori više o tebi nego meni. tako se sa ukućanima razgovaraj.

  • BoneDigger

    18.11.2017 - 22:49

    AngryJoe je dao 6/10. Pametnome dosta.

  • Alan Wake

    19.11.2017 - 00:02

    I ova igra je trebala bit neka konkurencija Battlefieldu 1, ccc

  • Darcoolio

    19.11.2017 - 00:31

    Što korisnici ne mogu da daju ocenu? 🙂

  • Texas Flood

    19.11.2017 - 01:07

    Što se tiče singleplayera, jedna od najgorih igara koje sam ikada instalirao. Daniels odi tamo, Daniels baci bombu u bunker, Daniels odvuci zipa u zaklon itd. Neću, pustite me na miru. Toliko skriptirano i prepuno raznih animacija da mi se rigalo. Ckva se urušava zvono pada na tebe, toranj pada kraj tebe. Vozite se sa Jeepom pokraj vlaka sa kojeg 10 topova puca oko tebe, uništavate vlak i vagoni lete kraj tebe a jedan skoro pada na tebe. Nakon toga se ruši nekakav vodotoranj koji pada kraj tebe. Užas, tu sam obrisao igru u trećoj misiji. Da ne spominjem da na većim težinama imam osjećaj da me neprijatelj pogađa kroz zidove i živicu. Kako mi je drago što za ovo nisam dao novac…

    • Texas Flood

      @Texas Flood, 19.11.2017 - 01:10

      E da, nisam spomenuo da M1 Garand i Thompson zvuče kao kada se ja nakrkam graha pa prduckam, a ne onako kao u ostalim ww2 igrama.

    • Igor Belan

      @Texas Flood, 19.11.2017 - 09:45

      Dobro, nisi morao ljudima spojlat 🙂 Btw, jesi ti igrao CoD ili Battlefield kampanje ikada prije čovječe? Ili The Order 1886 i druge SP igre s sa striktno režiranom, linearnom kampanjom. Zvučiš iznenađeno, a to je normalna stvar kod ovakvih kampanja već godinama. To je doslovno takav tip igre. I dobro je kad ti daju malo slobode (što ova baš i ne daje), ali generalno znaš što očekivati. Mislim, mi smo to i očekivali, pa je Zoran ipak odlučio da je ove godine malo i pretjerano 🙂 I btw, moram reć da obožavam kada vi rendom ljudi s interneta znate bolje kako zvuči oružje ili kako treba neki povijesni detalj izgleda od developera koji u današnje vrijeme rade s pravim puškama i snimaju ih najboljim mikrofonima na svijetu :)))

    • Texas Flood

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 11:34

      Zadnji CoD koji sam odigrao je bio MW2, i njega sam već jedva uspio izdržati. U pravu si što se toga tiče, baš sam iznenađen, ali neugodno. Jasno mi je da je to takav tip igre ali prije nije bila toliko naporna, sad mi se baš jako ne sviđa, što prije nije bio slučaj. A što se zvukova oružja tiče, daj nemoj zekat… Pa jedan brothers in arms, heroes and generals, pa čak i neki stariji CoD-ovi definitivno bolje zvuče od ovoga. Pa kad ti puška puca kraj lica to dere čovječe.. Jedino ako Daniels ima čepiće u ušima, onda uredu.

    • SanKa

      @Igor Belan, 20.11.2017 - 16:28

      to što je to standard s drugim AAA naslovima ne znači da je dobro. oprosti molim te što imamo malo više očekivanja od igre koja košta 60 €. skriptiranost nikad nije bila dobra niti će biti dobra. razumijem skriptiranost u smislu da slušaš zapovjednika,to je ok, tako se ratovalo. Ali ove eksplozije koje si prisiljen gledati, to što se cijeli svijet ruši taman pored tebe. bitch plz. ovo sve izgleda kao michael bay film. to što su tvoji iz nekog razloga niski standardi niski, ne znači da su i naši. prestani branit igru toliko ,stvarno se činiš JAKO biased. tvoj svaki odgovor je: “što se čudiš, tako je već godinama”. to nije odgovor. to je loš standard koji se širi po svim igrama.

    • darijoman

      @Texas Flood, 19.11.2017 - 02:13

      Neću, pustite ma na miru haha 🙂

    • Sentiel FH-016

      @Texas Flood, 19.11.2017 - 09:47

      Ja vas poneke likove ne shvacam… Daj covjece zamisli sto bi bilo da nije tako “skriptirano” kakva bi to j****a vojna operacija bila da ti komadant (glavni) ne govori gdje trebas ici… pa cilj COD-a je da docara tu savrsenost vojnih operacija koji se obavljaju timskim radom i glavom konstantno prema naprijed! Nezz u cemu je toliki problem…

    • Texas Flood

      @Sentiel FH-016, 19.11.2017 - 11:44

      Ok, neka mi govori kuda trebam ići, ali ne samo meni nego i ostalima. I ako je nasuprot nas 12 njemaca, ne moraju svi mene gađati. Ne mora svako sranje koje se u drugom svjetskom ratu dogodilo baš mene snaći. Pogodiš Štuku u zraku a ona pada točno na tebe,pa daj nemojte me klati.

  • Toma_HR

    19.11.2017 - 08:08

    Izvrsna recenzija, sve na mjestu kao da sam ja pisao.
    SP je fantastično režiran, grafika odlična a fizika i trzanje oružja pogođeno do u detalj (sve primjedbe u pp). Međutim ako je meni (kao velikom fanu) na živce išlo Daniels ovo, Daniels ono, evo ti bomba, evo ti municije, evo ti medpac…onda mogu misliti koliko je smetalo one koji nisu tako naklonjeni kao ja.
    Multiplayer i dalje prebrz, nažalost. War mod je zato pun pogodak, da je bilo 5 mapa na početku bilo bi taman, ovako su tri premalo. Sve u svemu OK, sa okusom da je lako moglo biti puno bolje

  • Slim1992

    19.11.2017 - 08:09

    Vec vidjeno milijun puta… da ne spominjem borbu sa tenkovima, nesto losije odavno nisam video u gamingu….

    • Sentiel FH-016

      @Slim1992, 19.11.2017 - 09:49

      Mozes navesti barem dvije stvari koje nisu bile u COD-u i trebalo bi ih stavit?

  • Igor Belan

    19.11.2017 - 09:23

    Koje kvalifikacije posjeduješ, kakvo životno iskustvo, da tako brzo i samouvjereno procjenjuješ “overhajpanost konzolaških igara” na temelju čisto “probavanja” multiplayera u beti?

    • Darcoolio

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 11:09

      Igore, činjenica je da postoje naslovi koji svake godine izazivaju nerealan hype, a COD je uvek u top 3.

    • metalshegy

      @Igor Belan, 19.11.2017 - 12:18

      cemu ovako naprasit odgovor admina? covjek je lijepo napisao svoje misljenje s kojim se mozes i ne moras slagat

    • Igor Belan

      @metalshegy, 19.11.2017 - 14:08

      Ovakvi komentari smetaju racionalnoj raspravi – okej je to – nije za brisanje ili opomene ili nešto takvo, nek se raspravlja, ali uvijek ću prcnut malo ekipu koja puni sekciju komentara takvim izjavama jer jednostavno nisu racionalne. I da, uvredljivo je kad kažeš “žao mi je ljudi koji su dali za ovo 60 eura”, to je direktna uvreda ekipi kojoj je ova igra zapravo nešto što vole, što im se sviđa itd. Ako ne shvaćaš zašto je to uvredljivo, reci nekome u facu riječi “žao mi te je”.

    • PsiHoGujaR

      @Igor Belan, 30.11.2017 - 23:41

      “Prcnio” je on tebe izgleda ??
      Nemozes toliko branit ovo smece od igre

    • Igor Belan

      @PsiHoGujaR, 01.12.2017 - 00:09

      Je, ti si u pravu i sve si super objasnio.

  • snooker

    19.11.2017 - 12:53

    Ova prva dva minusa su čista glupost jer je COD uvik bio takav. A vidim da i u komentarima ima popriličan broj nebuloza koje mi se ne da nabrajati, dont feed the trolls, kako kažu 😀

  • Slim1992

    19.11.2017 - 15:30

    Ma ovde nema pomoci….ovaj serijal je davno svoje pokazao, trenutno su na putu ka propasti. Ocito im nije pomoglo i to sto su se na pocetak pokusali vratiti… Jednostavno konkurencija u vidu battlefielda ih je pomela zadnjih godina. A da ne spominjem FPS igre poput wolfensteina koji ovu igru jede za dorucak, kad je sp u pitanju. Ostalo je samo lijepo sjecanje za ovom igrom…mozda se opet za nekih 5 godina vratim u nadi da osjetim stari dobri cod a do tadk zbogom!

  • FR7official

    19.11.2017 - 18:53

    Meni je previše nasilja pa ne igram

  • Jokerhere

    20.11.2017 - 13:37

    Igrao kampanju , taman 80.

  • SanKa

    20.11.2017 - 14:39

    Uopće se ne slažem s ovim dijelom: “Stare Call of Duty igre u WW2 okruženju su upravo to – stare. Bilo bi doslovno neodgovorno od Activisiona da izbaci na iznimno kompetitivno FPS tržište današnjice proizvod zasnovan na starim gameplay mehanikama i matchmaking sustavima. Bilo je nerazumo očekivati to.”

    Što to treba značiti ? CoD 1 stara 15 godina + realism mod ima daleko bolji MP od ovoga. To što je ovo superubrzano sa stravicno malim mapama nije za pohvalu. Nemaš vremena taktizirati ni ništa. MP u CoD-u 1 sa S&D modom je bio vrhunski. Baš je bilo tenzija, imao si barem desetak sek vremena dok se ne susretneš s neprijateljem. Ovo je nema veze s realnoscu. Sumnjam da je ovo realan prikaz rata, da je sve ovako brzo. Samo da su uzeli CoD 1 MP princip i mape + CoD WW II mehanika i grafika bez lootbox sranja, dobio bi najbolju MP pucacinu u tom žanru ikad. Ali ne… Moraju oni drvit po starom principu zbog kojeg većina ljudi organski ne može smisliti CoD. Skriptiranu kampanju gdje te vode za rukicu necu ni komentirati.

    • Darcoolio

      @SanKa, 20.11.2017 - 20:08

      Bilo bi lepo da hoće, u moru remastera, da urade i remaster COD 1 i 2.
      Mada mislim da je mrka kapa tu.

    • SanKa

      @Darcoolio, 22.11.2017 - 15:49

      to bi bilo savršeno ,da malo živne MP, ako išta.

  • Asmirr

    21.12.2017 - 23:00

    Jedna velika i dosta napredna pucaćina. Po meni veoma dobro odradjen svaki serijal a kako koji posljednji izlazi sve je bolji i bolji. Serijal sam po sebi odlican, sve pohvale.

  • Zeljko Srdic

    28.12.2017 - 19:49

    Svaka cast na recenziji.

  • Patrick98

    30.12.2017 - 10:11

    zanimljivo

  • Patrick98

    30.12.2017 - 11:01

    meni se najvise sviđaju zombji….

  • Comi038

    22.01.2018 - 20:08

    Imam manjih grafickih problema sa igricom, mislim da je lose optimizovana. Kampanja je kratka, ali zanimljiva. Nazi mode je super, grafika je lepa, sve ostale solidno. Super reca

  • Strange Man

    05.10.2020 - 12:17

    Nisam neki multiplayer fan tako da sam igru koju sam dobio besplatno kao PS+ preplatnik odigrao samo priču do kraja. Moj dojam solidna ok igra, 80.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?