Call of Juarez: Bound in Blood [PC, X360, PS3]

Duje Kozomara

Još kao dijete igrali ste se kauboja i indijanaca, oduvijek vas je privlačio svijet divljeg zapada i old-school vesterna, a dan danas smatrate kako se žene nenormalno pale na obrasle momke sa šeširom, čizmama i revolverima? Kliknuli ste na pravu recenziju! Pročitajte je do kraja, pohvalite megazgodnog autora u komentarima i onda krenite u nabavu Call of Juarez: Bound in Blooda. Prvi Call of Juarez izašao je prije malo manje od tri godine godine i bio je solidna igra sa par svojstvenih mana. Pitanje je bilo kakav će uspjeh postići nastavak (ustvari prequel po priči).

Krenimo s filmski napetom pričom, slobodno čitajte sljedećih par redaka s dubokim hrapavim glasom: Call of Juarez: Bound in Blood vodi nas iz građanskim ratom razrušene Georgie do Aztečkih ruševina u Meksiku. U najnapetijoj priči koju je Divlji zapad ikada ispričao, igrači preuzimaju ulogu braće McCal u scenariju punom pohlepe, pohote i bezakonja koji se odvija tijekom legendarnog perioda Američke povijesti.

Priča nije ništa neočekivano, tu su standardni vestern elementi, bratska ljubav, lova, pljačke banaka, bijegovi iz zatvora, žena s velikim sisama i puno pucanja, no ispričana je dosta kvalitetno i uvelike pridonosi ufuravanju u čitavu atmosferu. Kao što smo spomenili, Bound in Blood je prequel, pa nije nužno odigrati prvi dio da bi vam bilo jasno što se zapravo događa. Cijela igra se vrti oko braće McCulen, Raya i Thomasa, a gotovo svaku misiju imate izbor s kojim bratom želite igrati.

Naravno, svaki ima specifičan stil: Ray je close combat tip sa dva revolvera i eksplozivima, a voli razvaliti i pokoja vrata, dok braco Thomas voli preciznost i daljinu, osim puške ima i luk i strijelu, a za penjanje na visoka mjesta koristi laso. Single player kampanja dosta je kratka, završi se u 7-8 sati maksimalno, no prelaženje na dva načina (s Thomasom ili Rayom, jel) povećava replay value, pa će je hardcore gameri htjeti odigrati barem dva puta.

Što se gameplaya tiče, igra ima auto-cover sistem za kojeg treba malo vremena za navikavanje. Naime, čim stanete iza kutije/stijene/zida/nečeg-trećeg, odmah ulazite u cover mode, u kojem izvirujete pomacima miša (što je doduše dosta lakše izvedeno nego na konzolama). AI je malo zakazao, inovativan cover mode nećete ni trebati prečesto koristiti zbog činjenice da neprijatelji ne surađuju već jednostavno navaljuju na Raya ili Thomasa kao muhe bez glave. Ipak, čini se kako su momci iz Techlanda malo više poradili na partnerskom A.I-u, jer na ponašanje onog brata kojeg ne kontroliramo nemamo zamjerke.

Vizualna prezentacija Bound in Blooda je na razini. Tu je više nego solidan grafički prikaz, a pazilo se i na detalje koji pomažu što autentičnijem osjećaju Divljeg zapada. Osim grafike, autentičnosti pomaže i jako dobro te uvjerljivo odrađen voice acting, Raya i Thomasa ćete dosta brzo naučiti razlikovati po glasu i psovkama koje koriste. Dakle, s tehničkog aspekta igra je dosta kvalitetno odrađena, vizualije i zvuk natjerati će vas da mislite da ste uistinu tamo sa dva “gana” u rukama.

Začudio nas je izostanak co-op multiplayera, koji bi bio logičan s obzirom da čitavu (kratku) single-player kampanju prelazimo s dva lika. Online multiplayer sadrži pet modeova na osam različitih mapa, potpuno je natjecateljski napravljen, a tu su i MP klase koje možete mijenjati i tijekom matchova. Nije loše.

Eto, malo-pomalo, stigli smo do zaključka. Call of Juarez: Bound in Blood kvalitetna je igra, čak kvalitetnija od svog originalnog prethodnika. Ako ste se pronašli u uvodu i velik ste ljubitelj čitave vestern „ideologije“, nemate što čekati, vrijeme je da nabavite igru kako god znate i umijete. Ako ste pak, casual gamer željan kvalitetnog ljetnog FPS-a za opuštanje, moramo vas upozoriti kako je neprijateljski AI podosta neinteligentan (pristojni smo), a sama single player kampanja dosta kratka. Svejedno, vjerojatno će vas prolaziti trnci muževnosti dok igrate igru zbog autentičnog feelinga koji pruža. Grafika, mali detalji, voice acting, realna oružja i bratska ljubav natjerati će vas da progurate tu kratku kampanju do kraja, zbunjeno se počešete po glavi jer nema co-opa, a onda odlučite prijeći kampanju s drugim bratom ili prati po multiplayera. Jesam spomenuo žene i sise? Kažem vam momci, muževnost!

Jeste probali Bound in Blood? Na kojoj platformi? Koji lik vam je draži? Sve nas to zanima pa nam obavezno ostavite komentar u boxu ispod i prokomentirajte s nama ovu igru i njenu HCL recenziju.

Nakon prilično dobrog Call of Juareza iz 2006. godine, stiže nam još malo virtualne western akcije u obliku nastavka imena Call of Juarez: Bound in Blood. Nastavak dostojan originala? Lošiji ili bolji?

81 Naša ocjena
  • feeling divljeg zapada
  • muževnost