HCL.HR

Recenzija

Company of Heroes 2

Ante Malenica

Pretvaramo se u robove prevelikih očekivanja. S ovom rečenicom ne kritiziram naše želje da igre budu zabavnije, imerzivnije ili emotivnije, nego činjenicu da tražimo velike promjene pod svaku cijenu, bez obzira imale li one smisla ili ne. Ili se panično bojimo promjena i odbijamo prihvatiti bilo što novo jer nam staro jednostavno više odgovara. Isti problem, samo druga strana novčića. Suština je da želimo nešto, rekli bi igrači “više epic” od onog prije, no ne znamo što točno.

Ulazeći u ovu tematiku, ne mogu ne osvrnuti na vjerojatno najveće gamersko razočarenje posljednje dekade – Dragon Age 2. Ne sjećam se da sam tijekom svoje poduže igraće karijere vidio toliko kritika, toliko emotivnih reakcija koje su bila posljedica neispunjenih očekivanja. BioWare nakon što je realizirao jedan od komercijalno najuspješnijih fantasy RPG projekata u svojoj povijesti (namjerno ne kažem najkvalitetnijih budući da je taj pojam iznimno vezan uz subjektivnu percepciju pojma kvalitete), trebao je napraviti još nešto epskije. Što je to točno trebalo biti? Zna li netko od vas taj odgovor? Vjerojatno će većina od vas imati neku svoju listu želja, no prilično sam siguran kako će malo tko od vas znati ponuditi nekakav konkretan odgovor.

S ovim pitanjem dolazim do naslova koji danas recenziramo, RTS igre Company of Heroes 2. Ona se na tržištu pojavila krajem lipnja bez neke prevelike količine hypea, što je razumljivo, uzevši u obzir kako je Relic tek nedavno prošao cijelu financijsku buru zbog propasti svojeg prethodnog vlasnika, izdavačke kuće THQ (što je imalo izravnog utjecaja i na finiširanje ovog projekta). Tu je naravno i činjenica da igre s WW2 tematikom danas više nisu ni izbliza popularne kao što je to bilo 2006. godine kada se pojavio prvi CoH, no hype kao takav ne bi trebao osporiti kvalitetu same igre.

Ako hype ne može, mogu zato brojne kritike. Problem? Vratite se na temu nekoliko paragrafa ranije. Dijagonala većine negativnih komentara koji su bili ovaj put upućene na adresu Relica može se pronaći na pojmovima poput “premalo noviteta”, “nije pravi nastavak”, “Company of Heroes 1.5” (da se razumijemo, one pozitivne kritike su prevladale, no znate…Tražila se dlaka u jajetu). Nema nam druge nego zajednički provjeriti zajedno koliko tu ima istine.

Za bolji dojam o igri pogledajte naše snimke gameplaya iz singleplayer kampanje preko kojih iznosimo neke od naših prvih utisaka nakon prvih nekoliko sati u igri.

Jedna od brojnih fantastičnih odlika prvog Company of Heroesa bila je kampanja. Po uzoru na odličnu seriju Band of Brothers, Relic je uspio prikazati brutalnost Drugog svjetskog rata iz perspektive onog malog vojnika koji se nalazi na prvoj crti bojišnice. Iznimno su realno oživljeni njegovi strahovi te prenijete njegove emocije na igrača. Posebice kada smo se nakon par misija malo bolje “upoznali” s njime. Malo igara to može. Zato one koje uspiju obično ulaze u knjigu slavnih budući da se u konačnici sve vrti oko emocija. Igramo igre zbog zabave, osjećaja sreće. Volimo dobru priču jer smo empatična bića te se volimo poistovjećivati s drugima, bez obzira radilo se o Marisol ili o Shepardu.

Dvojka nažalost ne uspijeva u tome. Iako je ruski front bio daleko krvaviji, napravljena je pogreška u prezentaciji priče. Ona se iščitava na dva elementa – prvi je pripovijedanje radnje “prema sjećanju”, tj. iz treće perspektive čime se automatski eliminirao onaj osjećaj povezanosti s likovima koje vodite.


Drugi problem je premalo informiranosti o pozadini likova ili barem krivo tempiranje određenih kadrova. Recimo tzv. “Order 227” gdje je Staljin dao proglas da ruski zapovjednici narede ubijanje vlastitih trupa ako se one počnu povlačiti. Već na samom početku igre prezentirana je slavna bitka za Staljingrad. Vojnici nemaju ni puške, no jurišaju. Počne pokolj, oni se preplaše i bježe natrag. Ruski general zatim zapovijedi čovjeku za strojnicom da ih ubije. I vi to gledate. I ništa. Kao onaj osvrt na TV Kalendaru. Jedino što vidite je kako se nekakvi virtualni likovi rasipaju po virtualnom snijegu. Cijelom tom dojmu ne pridonosi tehnička zastarjelost tih video sekvenci što uključuje teksture niske rezolucije, ukočene animacije, neprirodne kretnje i tome slično.

Dok vas u skirmish segmentu igre umjetna inteligencija samelje već na normalu, u kampanji je ukroćena gomilom skripti.

Još veći problem kampanje je njezina težina, tj. nepostojanje iste. Dok vas u skirmish segmentu igre umjetna inteligencija samelje već na normalu, u kampanji je ukroćena gomilom skripti. Misije na general težini završit ćete iz dosade jer se vaše pogreške uopće neće kažnjavati. Ubacite u formulu lošu prezentaciju dosadnjikave priče (vrti se oko bivšeg zapovjednika kojeg je 10 godina nakon rata mučio osjećaj krivice zbog korištene metode ratovanja “cilj opravdava sredstvo”) te nerijetko prilično nepotrebno ubijanje igrivosti zbog onih “epic kadrova” masovnih sukoba, malo ćete imati motiva da završite kampanju. No ostatak igre, kako bi se reklo zdravo-seljački, rula.

Koja je čar Company of Heroesa? Jedna riječ – bojišnica. Nju su strategije do Company of Heroesa više koristile kao put do protivničke baze, no Relic je shvatio gdje treba prebaciti centar zbivanja – na osvajanje kontrolnih točaka na mapi čija se konfiguracija terena neprestano mijenja. Tako je uveden gameplay koji favorizira upravljanje manjim odredima boraca koji su s iskustvom sve efikasniji pa je odjednom postalo iznimno važno koristiti zaklone, paziti koja je jedinica efikasnija protiv koje, teren koristiti kao svojeg saveznika te znati napamet sve vještine koje imaju na raspolaganju vaši odredi jedinica.


Dvojka uvodi neke nove elemente poput recimo True Sighta. Riječ je o pogledu bojišnice iz očiju samih vojnika. Zašto je to važno? Recimo da idete sa Scout vozilom prema kontrolnoj točki. S desne strane vaše jedinice je nekakav visok zid te iza njega protivnički tenk. Sa starim pogledom na bojišnicu vi biste njega vidjeli i odmah dali petama vjetra. S novim sustavom vi ne znate što je iza zida, što znači da vaš protivnik sada ima element iznenađenja – može s tim tenkom probiti zid i napakostiti vam s brzinskim uništenjem vašeg vozila. Sličnih primjera ima još bezbroj.

Vaše (i protivničke) jedinice sada će se moći smrznuti na hladnoći, mećave će vam drastično smanjiti vidljivost bojišnice…

Najveća novina nastavka je bez sumnje snijeg. Do sada ste već barem nekolicinu puta čuli za pojam “ruska zima” koji obično sugerira polarno hladno vrijeme. Povijesna je činjenica kako je upravo ruska zima bacila pod led Hitlerov blitzkrieg, a ova igra to veoma vjerno prikazuje. Vaše (i protivničke) jedinice sada će se moći smrznuti na hladnoći, mećave će vam drastično smanjiti vidljivost bojišnice, bombardiranjem leda moći ćete potopiti tenkove, a dubok snijeg usporit će kretanje pješadije. Company of Heroes 2 vjerojatno nudi najbolju simulaciju zimskih uvjeta ratovanja ikad.


Ima i drugih novina koje nisu odmah toliko vidljive, no itekako su od značaja – vaše trupe sada su sposobne preskočiti zaklone koje koriste (umjesto da ih uokolo zaobilaze), uklonjene su neke defenzivne strukture u svrhu povećanja dinamike na bojišnici, a dodan je i novi sustav napredovanja gdje svaka dobivena ili izgubljena bitka donosi iskustvo pa vi kao iskusniji general dobivate na raspolaganje nove pasivne bonuse (primjerice, bolja preciznost tenkova). Budući da je njihov broj limitiran na svega tri po bitci (birate ih prije početka igranja), novi igrači naspram starijih neće se naći u nepovoljnijem položaju, dok će se na neki način nagraditi igrača što je uložio mnogo vremena u “peglanje” svojih vještina.

AI briljira. Zbilja. U skirmishu će vas već na normalu samljeti. Računalni protivnik je tako sposoban napasti vaše kontrolne točke koje u određenom trenutku ne branite, može napraviti brz prodor u vaš teritorij te vam uništiti građevine koje vam donose resurse, sposoban je dovesti prave jedinice u pravo vrijeme na lokaciju gdje su one potrebne i sl. Naspram iznimno mlake kampanje, skirmish dio bi vam mogao biti šok. Neki recenzenti su taj element igre kritizirali jer ono…Trebali su po forumima tražiti upotrebljive taktike. Ajme napora.

I sadržaj – osim 14 misija u kampanji, imate na raspolaganju još Theatre of War gdje se oživljavaju neki povijesni sukobi s istočnog fronta koje možete igrati sami ili kooperativno. Znači jedno 8 dodatnih misija koje su igrive s obje frakcije. Plus neiscrpan skirmish i multiplayer na zadovoljavajućem broju mapu. I skoro 400 achievementa za one koji ih volje skupljati. O da, imate što raditi.


Multiplayer je posebna droga, kao i u slučaju prethodnika. Kvalitetna suradnja igrača ponovno dolazi do izražaja, s time da se svaka mapa može odigrati u ljetnom i zimskom izdanju – taktika koju ste razvili za jednu mapu u određenim vremenskim uvjetima, biti će neupotrebljiva za drugu mapu u drugim vremenskim uvjetima. Izražajni problemi s lagom u početku sada su rjeđa pojava, dok će se na balansu jedinica vjerojatno raditi još mjesecima. Kul je novina mogućnost streaminga mečeva putem Twitcha – svojevrsna zamjena za spectate mod i iznimno koristan dodatak za turnire kojih će u slučaju ovakve kompetitivne strategije sigurno biti prilično mnogo.

Nisam mogao izravnije početi ovaj zaključak. Valja igra. Zbilja. Čak bi rekao da vrijedi 50€, iako su vrijednosti krajnje subjektivne. U svakom slučaju investicija u ovu igru donijeti će vam gomilu sadržaja i do savršenstva ispeglanu mehaniku igrivosti koja je uostalom i proslavila original. Naravno, ima igra određenih problema – pathfinding je grozan na momente, treba još balansirati odnos jedinica, a igra je i prilično tehnički zahtjevna (nije baš opravdano s vizualne strane), no nisu to stvari koje će vam previše pokvariti iskustvo.

Da se vratimo na početak priče – što je ova igra trebala imati da nadmaši prethodnika? Je li uopće nadmašila prethodnika? Iskreno, glupo je tražiti odgovore na ta pitanja. To je kao da vam majka složi dobar gulaš i prije nego li ga počnete jesti, krenete razmišljati koje je začine trebala staviti da on bude najbolji na svijetu. A nemate pojma kakvog je okusa najbolji gulaš na svijetu. Pokušajte razmišljati da je vjerojatno bolji od onog prethodnog jer je majka sve bolja u pravljenju gulaša. Isto je tako Relic sve bolji u izradi strategija, a ovo je prokleto zabavan naslov.

Cijenite igre zbog onoga što imaju, a ne blatite ih zbog onoga što vjerojatno neće nikada ni imati. Uložite vrijeme i novac, neće vam biti žao. Jedino ne očekujte čuda od kampanje, koja je ujedno najslabija karika cijelog iskustva.

U boj, u boj, za narod svoj – bez obzira na to što su čizme šuplje, a vani polarna zima. Da, nije bilo lako ruskim vojnicima u borbi s njemačkom nazi mašinerijom, a nije im ništa lakše ni još jednoj odličnoj strategiji iz Relica.

85 Naša ocjena
  • simulacija zimskih uvjeta
  • novi fog of war
  • AI
  • multiplayer
  • trajnost
  • kampanja
  • pathfinding
  • neopravdna tehnička zahtjevnost

Ante Malenica

Opis nije dostupan.

Komentari (30)

  • Metalni

    22.07.2013 - 17:50

    Da, skirmish je baš mesnica za one bahate i arogantne- kakav sam se i ja napravio pametan pa junački napao, misleći na prethodne dijelove.

  • Basim90

    22.07.2013 - 18:44

    RISPEKT za ovo

  • Flex1303

    22.07.2013 - 19:33

    Odlicna recenzija,odlicna igrica,svaka cast!

    +1

  • Toma1982

    22.07.2013 - 21:13

    Dobra recenzija.
    Zaključak na kraju recenzije je fenomenalan i realan.
    Ali moja mama kuva najbolji gulaš, a ne radi u Relic-u. Hehe.

  • Maxflu

    22.07.2013 - 23:03

    igram coh 6 godina, i moram reći da se ljudi još nisu navikli na novu mehaniku coha 2, i tu je problem. Igra ima velik potencijal, i nadam se da će relic uspjeti nekako isplivati na površinu s ovim naslovom. Jer budimo realni prava je šteta što je jedan starcraft 2 toliko "ispred coha" i pod novcima i po broju igrača. Nemojte me krivo shvatiti, starcraft je napravio revoluciju u gejming svijetu, ali i coh je napravio revoluciju, ali kao da još ljudi nisu prepoznali ovaj kvalitetan naslov. Nadam se da će u budućnosti biti profesionalnih tima i u ovoj igri, jer ovo je definitivno najbolji rts ikad napravljen..

    • Deadwalker

      @Maxflu, 24.07.2013 - 13:04

      Što se tiče MP-a, CoH 2 ima apsolutno sve preduvjete da ima aktivnu online scenu duži niz godina. Koliko će se to komercijalno iskoristiti, zavisi prvenstveno o Segi, no ako pogledamo koliko je do sada profitirao Total War, mislim da razloga za brigu nema :)

    • Ipe77

      @Maxflu, 31.07.2013 - 14:23

      gle ljudi vole igre gdje ima heroja gdje sve svijetli i puno je glupih nepotrebnih boja i efekata gdje ima razno raznih magija moći i slično i onda kad se pojavi jedan coh koji ide više prema realnosti i gdje treba promisliti glavom i slagat pravu ratnu taktiku onda se ti likovu u tome ne snađu ili se ne žele snalazit pa se jednostavno priklone kineskim sranjima!!……jel ljudi očito više vole ne realno od realnog i onda jbga….ali coh će uvijek biti na vrhu za sve strategije !! 😀

  • krumpir22

    23.07.2013 - 07:39

    dok ne dodje total war 2 hehe

    • Ipe77

      @krumpir22, 31.07.2013 - 14:25

      naravno da neće pa coh 1 je imao status najbolje strategije od 2006. godine ako se ne varam i sad će CoH 2 samo to produljit

    • nebojshica

      @krumpir22, 20.02.2015 - 20:52

      Sumnjam u to kao da sam u crtanom filmu i zvuk je ocajan naspram CoH 1.Boje cist uzas imaju cak i ciklama tenkove kao da su krenuli na gej paradu a ne u rat.Explozije se ne mogu meriti sa proslim Coh-om 1 ni shtektanje mitraljeza, pusaka, topova.Ali moram priznati da se sigram samo dve nedelje sa Coh 2 pa mozda i promenim misljenje ali tesko.Sva sreca da sam kupio na akciji (steam)sve sem generala i skinova to mi je jako cudno da se i to mora kupovati i izaslo me oko 30 i koji evro.Sve u svemu razocharan sam vracam se Coh 1 i Modovima oni su zakon.
      pozzz

    • KhorneFlake

      @krumpir22, 20.02.2015 - 21:36

      Leleeeee, necro thread level 9000. Pa ko sad nađe da komentariše recenziju nakon dvije godine… U svakom slučaju, dobro došao u CoH2… Navika je čudo, ima ljudi poput tebe koliko hoćeš. Nije ni meni bilo svejedno tek tako početi sa dvojkom nakon što sam mlatio po kecu skoro 7-8 godina. Mnogo toga se promjenilo, ali u suštini se išlo na unapređivanje prethodnika, a ne na totalni redizajn kao sa DoW1-DoW2 transferom. Kao što rekoh, navika, pa novi zvuci su uzeti snimajući pravo pravcato naoružanje, pa čak i od vozila mašinerija je snimana real-time. Otkad je ova recenzija napisana pa do danas mnogo toga se dodalo i promjenilo. Najbitnije od svega igra je dobila svoje sopstvene servere umjesto P2P arhitekture, pa su eksplotisanja sa drop-hackovima i drugim eleminisana, i još ako nekom laguje igra zbog slabe mašine to drugi ne osjete. COH1 je igra za sva vremena, dobra je i dan danas, ali sve jednom dosadi. CoH2 ima bar 3-4 puta više igrača, samo šaka teško-umirućih je ostala, pa čak i neke od njih pomalo viđam kako polako se pojavljuju po forumima od dvojke u poslednje vrijeme. Nakon što sam navikao na dvojku sad mi teško igrati kec. Ponekad za stara vremena opalim koju partiju, i kad pokušam da preko minimape zauzmem teritoriju a ovi odu tamo i ne rade ništa (jer to ne radi u kecu)… Vozila nemaju reverse komandu, te moram kliktati 0,0001 mm iza njih da idu unazad umjesto da se okreću i izlažu mekši oklop… I mnogo štošta drugo. Probaj malo, pa vidi. Neki se predomisle, neki nikad.

    • nebojshica

      @krumpir22, 21.02.2015 - 12:26

      Hvala na odgovoru i komentaru,Nisam gledao da je dve godine stara rezenzija :-) Odoh da igram Blitzkrieg Mod he he.Coh II nek stoji pa videcemo kad kupim generale i skinove pa mozda zaigram.Inace da moze odmah bi je prodao.
      LP

    • KhorneFlake

      @krumpir22, 21.02.2015 - 13:12

      Pa, ako voliš da igraš sam, ili imaš društvo onda nemaš problema. U protivnom, baza igrača se u kecu stanjila poprilično. Jedan moj prijatelj koji je bio moderator na CoH forumu odnedavno igra dvicu. Prvo je probao kampanju, igrao nekih 5-6 sati, i vratio se igranju keca, nije dohvatio dvicu više od godinu dana. Međutim, kako se populacija u igri stanjila i sve je teže naći meč u bilo čemu većem od 1v1 dao je dvici novu priliku. Igrali smo zajedno prvo skirmishe, pa onda smo prešli na automečing. Iako povremeno baci koju partiju u originalu sada 80% njegovog igračkog vremena prolazi u dvici. Stvarno je teško vratiti se originalu kad se navikne na nastavak. Komandire i skinove ne moraš ni da kupiš, imaš šansu da ih dobješ preko War Spoilsa nakon svakog meča, a imaš i modovane mape u Workshopu koje ti omogućavaju da igraš sa DLC jedinicama bez i da posjeduješ imenovane DLC-ove, svaku jedinicu možeš da dozoveš iz baze bez biranja doktrine.

    • nebojshica

      @krumpir22, 21.02.2015 - 14:00

      Vidim da si entuzijasta pa da te pitam nesto jos.Skinuo sam CoH 2 i CoH 2 Beta ,Ardene asault,West Army,Obercommander ili sta vec.Sve sam kupio sem gore navedenog i Ardene mi ne da da igram kaze kupi no key.Samo osnovni i Beta Coh,Beta CoH !??dobio sam brojeve neke uz svaki download ali gde ukucati ako su ti brojevi uopste Key.Nadam se da ne smaram :-)

    • KhorneFlake

      @krumpir22, 21.02.2015 - 14:36

      Ne znam da li sm te dobro razumjeo šta si sve kupio. U svakom slučaju, CoH2 Beta ti sad ne treba, to je posebna branša za otvoreno testiranje nadolazećih pečeva, možda će napraviti novu za peč u Martu. Sad ne znam preko čega si kupio ključeve, jesi li sve pazario na Steamu ili drugdje pa si dobio ključeve? Sav sadržaj i ekspanzije se pokreću preko jedne prečice u biblioteci, samo možeš da igraš sa onoliko koliko posjeduješ, s toga gledaj da igraš samo Company of Heores 2, a ne Beta branšu. Ako si kupio AA i pokazuje ti se na DLC listi a i dalje ne možeš da je pokreneš, onda se obrati SEGA-i i Relic-u na oficijelnom forumu.

    • nebojshica

      @krumpir22, 21.02.2015 - 17:42

      Ma nista mi nije jasno ocito da sam nob totalitarni ! Sve sam kupio preko Steama a evo i slika lakse ces razumeti u kakvom sam problemu .
      [img]http://www.dodaj.rs/f/1D/11A/4WcueFYi/fforum.png[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/1j/Cs/1nG5eWPD/foruum.png[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/1s/QS/4xGM3JRC/forum.png[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/2l/BD/31VLfTDI/steam-download.png[/img]

    • nebojshica

      @krumpir22, 21.02.2015 - 17:45

      Proverio sam ne rade linkovi.Moram naci drugi host.Kasnije cu iznrvirah se.

    • KhorneFlake

      @krumpir22, 21.02.2015 - 18:23

      U redu je, funkcionišu linkovi, samo se kopiraju bez img ekstenzija, ove koristiš kad hoćeš da postaviš nešto na forumu da se u postu odmah vidi slika, ne funkcioniše to na portalu ovde. U svakom slučaju, Betu slobodno izbiriši, sad ti nije potrebna jer ionako nije funkcionalna. Nakon toga odradi verifikaciju fajlova od normalne CoH2 verzije, desni klik na nju u biblioteci, idi na properties, local files tab, i onda odaberi verify integrity of game cache. Kad se to završi probaj onda i vidi šta će se dogoditi. Ako opet ne bude radilo, priložu molbu Steam podršci i reci da si kupio sadržaj kao što i jesi i da vide zašto AA kampanja ne radi, ili pitaj sam Relic na njihovim forumima, neko će ti sigurno pomoći.

    • nebojshica

      @krumpir22, 21.02.2015 - 20:37

      Evo sta se desilo opet slika.
      [img]http://www.dodaj.rs/f/25/E6/4xJkj90x/123.png[/img]

    • nebojshica

      @krumpir22, 21.02.2015 - 21:12

      Uradio sam sto si mi rekao,punio je nesto ali isto je.Slikao sam fotoaparatom slike koje mi daje kada hocu da zapocnem CoH 2 nisam znao kako da uzmem screenshoot nisam instalirao fraps.
      [img]http://www.dodaj.rs/f/17/2x/pZBeeJg/rszl1190053.jpg[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/13/l3/2xgwBRfg/rszl1190054.jpg[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/l/Z4/3LWD704h/rszl1190055.jpg[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/1b/7u/3D4Mppwa/rszwwwww.jpg[/img]
      Ipak da pisem suport grupu,,,,,

    • KhorneFlake

      @krumpir22, 21.02.2015 - 21:20

      Čekaj malo, jesi li uopšte pokušao da pokreneš kampanju. Ideš na campaign što ti piše na vrhu, i tamo imaš da biraš između originalne kampanje i ekspanzije… Te slike koje vidiš da ti govore da kupiš igru svejedno se pojavljuju čak iako imaš igru, to je samo reklama u meniju…

    • nebojshica

      @krumpir22, 22.02.2015 - 00:09

      Jesam pokrenuo ali mi daje samo barbarosu.
      [img]http://www.dodaj.rs/f/2z/HO/29hLxk8t/rszl1190056.jpg[/img]
      [img]http://www.dodaj.rs/f/1f/T7/26Rr49Rb/rszl1190057.jpg[/img]
      Ma j.me coh II samo trosim pare a engleski mi je los trebace mi tri dana da sastavim pismo suport timu.

    • nebojshica

      @krumpir22, 22.02.2015 - 00:17

      Koja sam konjina kad otvorim Kampanju dobijem ovu sliku da biram.
      [img]http://www.dodaj.rs/f/34/X7/FK5ytZ6/44.jpg[/img]
      Idem da odigram malo.

    • nebojshica

      @krumpir22, 22.02.2015 - 17:58

      Puno ti hvala na pomoci ali ipak smatram da sam bacio 33 evra.CoH 1 i Modovi su zakon ipak cu ostati poslednji CoHikanac :-)
      LP

    • KhorneFlake

      @krumpir22, 22.02.2015 - 18:27

      U redu je, cijelom svijetu se ne može udovoljiti. Ako ti se ne sviđa igra nema ni potrebe da je igraš, jer što više igraš ono što ne voliš samo ga više mrziš. Znam iz iskustva.

  • armin221186

    23.07.2013 - 09:02

    moram reci da je igra dobra od propasti THQ-a misilio sam da je nebe bas dobro zavrsiti,od mene 87 ..

  • ZgodanElegantanŠarmantan

    24.07.2013 - 09:41

    Sve ste rekli u recenziji. Očekivao sam puno bolju kampanju, priču i težinu. Prvi CoH je imao puno brutalniju i težu kampanju nego CoH2. Ipak stvar popravlja general match, skirmish i multiplayer.

  • DJBl3ND

    04.10.2013 - 18:47

    dobra onako

  • sebo

    09.10.2013 - 14:08

    najbolja

  • Prophet

    09.08.2014 - 23:13

    Najveca tragedija u gejmning industriji. 1.9 na metakritiksu a pada i dalje….

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!