HCL.HR

Recenzija

Destiny 2

NA GRIND OSUĐEN

Zoran Žalac

Destiny je projekt u kojega je do sada utučena milijarda američkih dolara. Ne mogu se načuditi kako je tolika suma novca rodila serijal oko kojega su se mišljenja podijelila gore nego naša javnost oko definicije braka. Jednima Destiny predstavlja zabavno napucavanje, a drugima bezumno grindanje za boljom opremom. Jedina potpuno objektivna istina koju vam mogu prenijeti u ovoj recenziji jest da se dolaskom Destinyja 2 ta polarizirana slika o serijalu neće promijeniti, bez obzira iz kojeg ju kuta promatrate. Premda dvojka donosi napredak, on je prisutan u krpanju grijeha i propusta iz prvog dijela, a ne u ponovnom postavljanju temelja ovog serijala. Najkraće rečeno, ako ste voljeli original, obožavat ćete nastavak. Ako niste, ni ova vas igra neće preobratiti.

Naravno, Destiny 2 mnogima će biti prvi susret s ovim serijalom jer prva igra nije izašla na PC-u. Ako ne znate što očekivati od igre, moj vam je savjet da se ne nadate nečemu posebnom ili neviđenom. U najboljem slučaju, Destiny vam je Borderlands bez humora ili SF Diablo kao pucačina iz prvog lica. U najgorem scenariju to je maksimalno pojednostavljen kvazi-MMO za konzole u kojemu je sve podređeno napucavanju. Prava vrijednost Destinyja 2 je negdje između to dvoje – radi se o igri bez prave dubine, ali iznimno sređenoj u segmentu oko kojega se sve vrti. Ili je možda bolje da to kažem ovako: Destiny 2 je jako dobra pucačina i dosta plitak RPG naslov. Kako god okrenete, i to je bolje od onoga što smo dobili prije tri godine.

Drugi dio Destinyja nije šuplji sandbox kojega treba popuniti ekspanzijama. Nije isprazno prostranstvo koje se skriva iza nedorečenosti. Glavna kampanja u Destinyju 2 ima solidnu priču koju je lako pratiti i kad vam je to prvi susret s Guardianima, Travelerom i ostalim motivima tog svijeta. Jedan od razloga zašto ju je lakše pratiti jest taj što je sve pojašnjeno u samoj igri pa nema više one blesave sheme kao u prvom Destinyju da morate čitati kojekakve wikipedije na internetu da biste razumjeli tko tu koga. Igra se sada čak sprda sa svojim prethodnikom i kultnom provalom koja je glasila: „Nemam vremena objasniti zašto nemam vremena objasniti.“

Drugi dio Destinyja nije šuplji sandbox kojega treba popuniti ekspanzijama niti isprazno prostranstvo koje se skriva iza nedorečenosti.

Zaplet je taj da zla vanzemaljska rasa Cabal napada veliku planetoidnu tvorevinu zvanu The Traveler koja daje besmrtnost Guardianima, svemirskim rendžerima sa zadatkom čuvanja pravde i poštenja u svemiru. Igrač ostaje posljednji Guardian sa sposobnošću uskrsnuća i cilj mu je pomoći ostalima da uzvrate udarac, protjeraju legionare Cabale i spase Travelera.

Destiny 2_20170907171004

Premda ću reći kako priča ima pravilnu strukturu s glavom i repom, dobro razrađene likove i pametno integrirane sporedne aktivnosti, shvatite te komplimente uvjetno – u kontekstu jedne pucačine. Svijet Destinyja može vam djelovati potpuno generično, zato što u konačnici i jest samo fikcija u već poznatom kalupu. Probajte samo povući paralele sa Star Warsom pa usporediti Guardiane s Jedijima, Light sa Silom itd., odmah ćete shvatiti da Destiny nije materijal koji obogaćuje žanr znanstvene fantastike.

Međutim, i pokraj te činjenice, priča u ovoj igri imala mi je daleko više smisla nego nedavna Mass Effect Andromeda, a lik Caydea-6 pokazao je više karaktera nego bilo koji drugi lik u posadi Tempesta. A pričamo o liku koji je 90% vremena samo glas u vašim ušima.

Priči sam možda posvetio i previše prostora u ovoj recenziji, s obzirom da će ona mnogima biti sporedna u iskustvu Destinyja 2. Igra je dizajnirana kao dugotrajna avantura s fokusom na endgame sadržaj pa prava zabava počinje tek kada završite glavnu kampanju. Svejedno, petnaestak sati priče morat ćete pregrmiti u svakom slučaju, barem i uz moto „Ne davi me blebetanjem, daj mi nešto za rešetati“. Dobro je onda znati da vas igra postupno upoznaje sa svime što nudi te se nećete osjećati izgubljeno u šumi termina kao što su Crucible, Vanguard i Nightfall strajkovi, raidovi, patrole, izazovi, avanture i public eventovi – sve to pokraj klasičnih questova. Dakle, ne dajte da vas sve ovo zastraši ako prvi put upoznajete Destiny jer su stvari vrlo jednostavne za shvatiti.

Ako se sa serijalom upoznajete po prvi put, ne brinite – igra vas pažljivo i polako uvodi u sve što vam ima ponuditi.

Glavno „jelo“ u igri i dalje je PvE sadržaj. Kooperativne misije za maksimalno troje igrača nisu se značajno mijenjale naspram originala, no kooperativne misije koje se igraju javno, tzv public eventovi, ipak su dobile važnu novinu u izvođenju utoliko što na mapi sada možete točno vidjeti gdje se održavaju i kada. Ako se želite odmoriti od PvE sadržaja, kompetitivni PvP je ponovno tu, samo u malo „užem“ izdanju kroz 4v4 mečeve (četvero igrača manje nego u prvom Destinyju). Promjena se tu ne osjeti jer su mape ionako male te vam u prosjeku treba najviše deset sekundi da naletite na protivnika.

Destiny 2 najvećim se dijelom može igrati i kao singleplayer igra, ali najzabavnije misije i najbolje trenutke doživjet ćete s drugim igračima, često izvan glavne kampanje. Dodatni poticaj za udruživanje je bolji sustav loot dropa jer sada svi igrači uglavnom dobivaju korisne stvari, tj. nema onoga da ste najbolji u ekipi, a na kraju dobijete najgoru stvar. Nasumičnost je još uvijek prisutna, ali ćete jako rijetko imati dojam da gubite vrijeme na misijama koje izaberete.

Nasumičnost je još uvijek prisutna u igri, ali ćete jako rijetko imati dojam da nepotrebno gubite vrijeme na nekim misijama.

Maksimalni level za sve tri klase je isti – 20. Novitet je taj da se nakon desetak levela otključavaju pod-klase kojima si definirate neke bonuse i glavnu sposobnost, tako da kroz tih 20 levela imate dojam konstantnog napredovanja. Naravno, sustav je takav da ćete onu najkorisniju pod-klasu uvijek otključati zadnju, a jednom kad to napravite preostaje vam samo bildanje lika kroz oružje opremu i modifikacije. U sklopu toga uvrštene su i mikrotransakcije, pa ako vam se ne da grindati za bolji loot uvijek si stvarnim novcem možete kupiti „tombolu“ kojom loot osvajate instantno.

Iako igra definitivno neće propustiti priliku da vam te mikrotransakcije nabije na nos, moram priznati da za sada ne vidim štetne posljedice mikrotransakcija na samom gameplayju. Destiny je igra u kojoj se grinda za bolji loot – to radite uz mikrotransakcije, a to biste radili i bez njih. Jedina loša promjena je što su predmeti za bojanje opreme, tzv. shaderi, sada za jednokratnu upotrebu, čime se potiče kupovanje istih kroz sustav mikrotransakcija i što u principu nije kul jer prije nisu funkcionirali na takav način. Ali opet, pričamo o igri u kojoj nakon završetka kampanje morate biti spremni na grindanje ili zabava za vas tu prestaje. Ako vam je stvarno stalo da vam oprema bude usklađene boje, onda vam ne bi trebao biti problem što se za to morate potruditi stalnim igranjem.

Nije da opravdavamo mikrotransakcije, ali grind vam ne gine ni s njima ni bez njih.

Potraga za nasumičnim lootom u ovakvim igrama može postati naporna u vrlo kratkom roku, no Destiny 2 čini sve kako bi to odgodio. U prvom redu odvija se na četiri različita planeta koji su veći od onih iz prvog dijela, te specifični svaki na svoj način. Zbog stalne izmjene okoliša ne događa se da vam dosadi svijet oko vas, kao npr. u The Divisionu. Nadalje, neprijatelji su vrlo raznovrsni, možda ne toliko po modelima ponašanja, ali taman kad se naviknete dijeliti headshote doći će nova vrsta kojoj je kritična točka na sredini tijela, i tome slično. Na kraju krajeva, napucavanje je fenomenalno i podiže adrenalin prilikom svake veće bitke.

Na ekranu se zna skupiti i po tridesetak neprijatelja pa kad ih krenete tamaniti s drugim igračima to je makljaža kakvu ne viđate često u drugim igrama. Ključ uspjeha je u kretanju, skoro kao u Doomu, tako da se većinu vremena ne skrivate iza zaklona nego jurišate na neprijatelje koji umiru uz jauke i animacije koje nikako da postanu dosadne. Skoro kao ono zabijanje protivnika kolcima u Painkilleru.

Novitet u napucavanju Destinyja 2 je taj da vas igra prisiljava na korištenje različitih kategorija oružja – npr. s energetskim oružjem morate razbiti protivnički štit, a onda s kinetičkim ili power oružjem možete nanijeti veću štetu. Prilikom kampanje to ne dolazi do izražaja kao u opcionalnim misijama, što vas može navesti na misao da je jedina razlika među oružjem u igri je li automatsko ili polu-automatsko. Međutim, tek nakon petnaestak sati počinjete otkrivati egzotične vrste oružja poput laserskih pušaka, kojekakvih mačeva i sl.

Možda ćete se zapitati koja je poanta svega toga ako ste glavnu kampanju riješili pa vam preostaje samo razvijati svog lika u nedogled. Ukratko – nema druge poante osim zabave. Karijera Guardiana u Destinyju 2 traje od tjedna do tjedna, kroz svježe dodane misije koje vam krate vrijeme do sljedećeg DLC-a i ekspanzije. Za ta ćete proširenja morati platiti dodatni iznos, ali trajnost igre u sadašnjem stanju ionako opravdava njezinu cijenu. To jest, trajnost u smislu količine sadržaja, ne nužno i kvalitetno provedenog vremena.

Količina sadržaja opravdava cijenu igre, što ne znači da bi vam to mogao biti kvalitetan sadržaj.

Napucavanje je zabavno i ono nosi čitavo iskustvo igranja. Međutim, napucavanje protiv AI protivnika koji se ponaša isto nakon 5, 10, 15 ili 30 sati kad-tad postane zamorno. Problem dodatno produbljuje činjenica da Destiny 2 ima samo jedan lijek za podizanje izazova – povećanje energije protivnika. Svaka bitka u igri odvija se s predviđenim brojem neprijatelja, tako da igra pred vas ne može poslati 100 neprijatelja odjednom kako bi vam pružila veći izazov. Znajući to, bitke se najčešće izvode po principu horde moda s valovima neprijatelja koji se aktiviraju kad potamanite sve pred sobom.

Destiny 2_20170908222142

Uz nekoliko iznimaka koje možete nabrojati na prste jedne ruke, to je sva maštovitost Destinyja 2 u davanju zadataka igraču. Ubij XX protivnika, lootaj XX kovčega i skeniraj XX konzola. Nema stealtha, alternativnih načina rješavanja problema, nema eksternih čimbenika koji bi utjecali na neprijatelje (destrukcija okoliša, zamke i sl.), nema mini-igara kojima biste se odmorili od pucanja, trgovanja niti bilo kakve značajnije interakcije s drugim igračima izvan PvP-a. Ne kažem da Destiny 2 treba biti „Katica za sve“, ali malo raznovrsnosti u gameplayju bilo bi poželjno za igru koja cilja na trajnost jednog MMO-a.

Ubij XX protivnika, lootaj XX kovčega i skeniraj XX konzola. To je sva maštovitost zadataka u Destinyju 2.

Ako ništa, Bungie se barem potrudio da nam glazba u igri ne izađe na uši nakon dvoznamenkastog broja sati provedenih u napucavanju. Ugodno sam iznenađen širinom soundtracka, koji je raznovrsniji nego sam gameplay. A onda sam ugodno iznenađen koliko nenametljivo glazba dirigira ritam same akcije.

Destiny 2_20170911170523

Vizualni dio također zna iznenaditi na način kako to prvi Destiny nije uspijevao bez ekspanzija. Lokacije uglavnom sadrže ruševine, ali taj šareni krš kombinira se s vegetacijom koja ne izgleda nasumično generirana kao u No Man’s Skyju. Za pohvalu je korištenje žarkih boja kao i količina efekata (iskri) pri paljbi i eksplozijama. U najkraćem opisu, vizualni dojam je taj da se Destiny 2 ničim ne uzdiže do grafičkog vrha današnjih igara, ali se itekako dobro drži u svojoj zoni komfora od 30 sličica po sekundi.

Vizualna strana igre povremeno zna iznenaditi, iako se većinom drži u zoni komfornih 30 sličica po sekundi.

Stabilnost mreže je pristojna, a čak da vam se i dogodi da budete izbačeni iz lobbyja brzo se i lako možete spojiti natrag. Iskusio sam povremeno laganje kod neprijatelja, ali zapravo vrlo rijetko s obzirom na to koliki broj ih prijeđe ispred ciljnika. Uostalom, sva eventualna kašljucanja mreže trebala bi biti sređena kroz ovaj mjesec, a onda nam samo ostaje za vidjeti kako će se PC verzija nositi s time na Battle.net usluzi (koju nije bila spremna ni za Diablo 3 prije pet godina).

Destiny 2_20170911181507

U zaključku recenzije obično se trudim suzdržati od ustaljenih fraza tipa: „što reći, a da već nije ranije napisano u tekstu“. A s Destinyjem 2 upao sam u zamku da sam svoj stav o igri već nagovijestio kroz nekoliko rečenica još u uvodu. Mislim da Destiny 2 nije igra za svakoga. Bez obzira na to što ste ljubitelj FPS žanra i fan SF tematike, igra vas svojim konceptom možda odbije iako svim silama želite uživati u njoj. A možda vam se dogodi baš suprotno, da vam pojednostavljeni MMO elementi budu privlačni i prigodni za igranje u kraćim intervalima, bez živciranja i gnjavaže oko okupljanja ekipe.

Činjenica je da je Destiny 2 nadmašio svog prethodnika, čak i bez pravih, velikih inovacija. Ima vrijednosti u tom njegovom trudu da nas zadrži u svom univerzumu što dulje, pa makar to bilo i u namjeri da od nas kasnije izvuče više od početnih 60 eura. Pobornici teorija zavjere možda će reći da je Destiny 2 eksperiment kojim se testiraju mogućnosti zatupljivanja igrača, ali nije kao da je žanr pucačina ikada tražio poseban intelekt za nišanjenje hrpe piksela.

Destiny 2 ima svoju šačicu problema, ali ako mislite da ne postoji taj problem koji se ne može riješiti tako da ga upucate u facu, e onda je ovo prava igra za vas.

80 Naša ocjena
  • veći svijet, bolja priča, pravedniji loot
  • model napucavanja je zabavan
  • grafika i zvuk su na visokoj razini
  • količina sadržaja opravdava cijenu
  • pogodno za co-op zabavu
  • nema mnogo mašte u zadacima, sve je napucavanje
  • neprijatelji pružaju isti izazov nakon 5, 10, 15 sati i više

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (22)

  • eXcentrik

    14.09.2017 - 20:45

    Ukratko kratkoročno i nakon toga bzvz

  • Razor

    14.09.2017 - 20:50

    Osobno čekam Anthem, čini mi se da bi to bilo ono što je Destiny obećavao

    • Robotz

      @Razor, 17.09.2017 - 14:56

      Nadam se da ce valjati ali dok ne vidim necu ocekivanja na high drzati tuzno je reci ovo ali ovaj danasnji BioWare nije ni sjena onoga staroga legendarnoga deva.
      Izgleda lijepo ali to nije dovoljno za dobru igru,vrijeme ce pokazati nadam se da ce biti nesto odlicno,igrivo i novo a ne genericno poput Dragon Age igara nakon Originsa koji je bio fenomenal,i dosadnoga teen space opera stila Mass Effect Andromede.

  • metalshegy

    14.09.2017 - 21:08

    iz svega napisanog ocekivao sam max 75 ocjenu

  • boris 34

    14.09.2017 - 21:51

    Kopija keca jedino sto ima scenario ocekivam nesto o Athema

  • Czar

    14.09.2017 - 22:42

    Lijepa recka, s pogotovo onih par redaka da se igra kao Doom, jer Doom sam morao kupit i za piceka da bih ga odigrao kako spada jer s kontrolerom mi to jednostavno nije išlo.
    Prema tome, preskok na plejkači a uzimam kad izađe za piceka – ako i bude problema s bnetom, a uvijek ih ima po launchu nekog novog naslova, Blizzard će to riješiti odmah u prvom tjednu.

  • afaron

    14.09.2017 - 22:46

    Nisam igrao jedinicu, čekam ovo za PC. Ako bude bar dio satisfakcije u nalaženju loota kao u Diablu, mislim da će se isplatiti. A osjećaj i mehanika pucanja u borbama su odlični, bar koliko sam uočio u beti.
    Neznam kako ljudi na gamepadima mogu uživati u ovakvom FPS-u, to je kao igranje nogometa sa štakama. A valjda ako navikneš na štake..

    • Alnor

      @afaron, 15.09.2017 - 01:54

      ma navikneš se brzo na gamepad u fps igrama, igrao sam ih hrpetinu (killzone 2,killzone 3, cod5, resistance,black ops, destiny…) i sam preferiram pc kod fps igri, ali stvarno nije problem ni s joystickom…preferiram na pc zapravo samo zato jer većina frendova nema ps4

    • Czar

      @Alnor, 15.09.2017 - 10:11

      Je da ali nije svaki fps isti.
      Meni nisi na gamepadu problem fpsovi koji se igraju ajmo reć sporije gdje ti imaš vremena malo pogledat oko sebe, bacit se u zaklon, stisnut oko, nanišaniti par kripova i od tuda ih skinuti pa polako dalje.
      Ovdje pak Žalac kaže da se igra poput Dooma gdje zaklona baš i nema, treba bit konstantno u pokretu, a onda po putu još i precizno nišaniti.
      Mene je Doom jednostavno na plejki pojeo i morao sam ga na sniženju kupit na Steamu za picek da mu se osvetim i ja pojedem njega.😉
      U multiju to još u funkcionira jer svi igrači imaju taj hendikep pa ko sretniji i spretniji taj ostane na nogama, ali protiv ai-a mi je živce kidalo kad hrpa kripova uspješno dere po meni dok se ja mučim.
      To bi po meni funkcioniralo jedino ako igra ima opciju hard autotargeta kao što ga recimo možeš uključiti u Unchartedu, a da je isti u multiju po defaultu onemogućen.
      U svakom slučaju što se ove igre tiče ja čekam picek verziju, čisto da opet nebih morao kupovat dvaput isto.

    • Zoran Žalac

      @Czar, 15.09.2017 - 10:21

      Gle, ta usporedba s Doomom je samo na kretanju… Sama težina tih dvaju igara je neusporediva jer em što protivnici pucaju tako da se svakom metku možeš izmaknuti, em što je ciljanje maksimalno pojednostavljeno – auto aim jestalno prisutan, a dizajn neprijatelja je takav ili da su toliko krupni pa ih je nemoguće fulati, ili da trče prema tebi pa ti postaju “krupni”. Uglavnom, igra je dizajnom pucačina za konzolu, na PC-u će biti ugodna, ali to ne znači da je na kontroleru išta lošije iskustvo.

  • NomadCro

    14.09.2017 - 22:58

    Pa zar svaki mmorpg nije grindanje i ponavljanje jednog te istog sadrzaja za bolju opremu… princip je svagdi isti bio to destiny, wow, division, gw2 itd,itd… radi uvik jedno te isto i nadaj se dropu…

    • Czar

      @NomadCro, 15.09.2017 - 00:35

      Ovo nije mmorpg, ali da u svakom takvom naslovu ima grinda.
      Razlika je samo u tome koliko developer raznolikim sadržajem uspjeva prikriti da ponavljaš konstantno jedno te isto a Blizzard je tu No1.
      Što se ove igre tiče to je nekakav mmofps, tako da ne očekuj količinu sadržaja kao kod mmorpga.

    • NomadCro

      @Czar, 15.09.2017 - 01:16

      Nije rpg?…. …. a sto se blizza tice.. raid pridjes jednom i svaki put je isti i tako po 4 mjeseca… nema nekog prikrivanja.. mislim da je svak svjestan da radi jedno te isto po 4,5 mjeseci… izadje novi raid, bude zanimljiv 2 tjedna i onda opet ista prica…. ali eto nekako im pali i stas…

    • Czar

      @NomadCro, 15.09.2017 - 02:02

      Pa nije baš 2 tjedna jer ako raidaš s guildom ti treba neko vrijeme da staviš instancu “na farm”, a i ako ideš samo u izvidnicu kroz raidfinder nije ti cijela instanca otključana odmah u startu.
      Također imaš uglavnom i za ganjati reputacije od fakcije koja je vezana za taj event itd., tako da ima tu 2 mjeseca dobrog posla sigurno.

    • NomadCro

      @Czar, 15.09.2017 - 11:21

      Rep gonjas tako sto radis jedne te iste WQ po 2 mjeseca… a svaki raid mozes pric na dan izlaska na normal sa pugom… tako da u principu prvi dan uradis/vidis sve, a poslje to ponavljas 3,4 mjeseca… a jasta je neg rpg pokusaj,, mmofps bi bio CoD ili BF.. di igras lika kojeg i ne znas, niti ulazes s njim u levelanje niti stavljas talente ili tome slicno, nit ima price.. samo te spawna i kolji… p

    • Negan

      @Czar, 15.09.2017 - 03:19

      Igra sadrzi elemente RPG-a. Sto je ako nije RPG? Iako, ako cemo biti kompletno iskreni, ima jedan dobar komentar koji sam vidio na temu Destiny-Division, a on glasi: Destiny je shooter koji zeli biti RPG, dok je Division RPG koji zeli biti shooter. Pa, ono, jest da ne govorimo o kompleksnosti a-la Withcher, Dragon Age, itd., ali smatram da elementi nisu nepostojeci.

    • Czar

      @Negan, 15.09.2017 - 09:30

      Pa da, mmofps s elementima rpga, ali daleko od toga da je rpg ili mmorpg.
      Da jest mmorpg definitivno bih preskočio jer za dvije igre tog žanra jednostavno nemam vremena.
      Ovo je igra gdje pregaziš kampanju a kad udariš cap jednostavno igraš koliko hoćeš i kad hoćeš, dok te prosječan mmorpg jednostavno tjera da igraš svaki dan po barem 2-3 sata da bi bio u toku.

  • Anoroz

    15.09.2017 - 00:17

    Mislim da je jedini minus to što nema nekog rangiranja igrača, razvrstavanja u divizije slično lolu. Onda bi i skupljanje opreme i ponavljanje jedno te istog imalo više smisla

  • l)oolvl

    16.09.2017 - 01:04

    mene zanima jesu li makar ubacili bilo kakvu vrstu in-game tekstualnog chata, ili barem LFG funkciju za lakše okupljanje ekipe za raid …? (nije da ću ikad više htjeti igrati Destiny raid, ali to bi bile neke krucijalne stvari za wannabe MMO)

  • Robotz

    17.09.2017 - 14:57

    Solidno za rokati mjesec-dva sa frendovima onda ohladiti dok exp ne izadje.
    Nisam ni ocekivao nista revolucionarno ali dovoljno zabavno za igrati i kupiti.

  • moordrak

    18.09.2017 - 00:05

    Zoran nije napisao ništa što bi me posebno oduševilo i nagovorilo na kupnju D2. Koliko mogu iščitati između redaka, SP je prekratak da ne kažem nikakav, grind je must kao i MP, a mikrotransakcije nude ono što je ionako već trebalo biti uključeno u punu verziju igre. Jednostavno ne znam. Mišljenja su prilično polarizirana. Mislim kako ću ipak počekati kakvu rasprodaju…

  • goldfinger

    19.09.2017 - 11:14

    Nije baš da me nešto naročito privukao ovaj D2…Ali pošto ovaj put istrčava za pc-vjerovatno će se bar isprobati…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!