HCL.HR

Recenzija

DmC: Devil May Cry

Juraj Bevandić

Preporod poznatog serijala koji je neko vrijeme izbivao sa scene nikada nije jednostavan zadatak. Zaposlenici Ninja Theory studija ambiciozno su se primili općenito dobro prihvaćene Devil May Cry franšize, no prve objavljene slike novog Dantea, glavnog protagonista igre, razljutile su većinu fanova zbog potpuno novog izgleda heroja. “Dante sada ima crnu kosicu i malo baca na nekakvog emača – kako sad to?!” – Ljudi su se pitali. No prije izlaska jasno je objašnjeno da igra nije direktan nastavak na prošle naslove te da se radnja odvija u jednom sasvim drugom svijetu. Najavljivane su također razne izmjene u odnosu na prošla izdanja, ali i neke potpisne stvari koje su odlučili zadržati pa nije ni čudo da je taj najavljeni spoj tradicionalnog i inovativnog polako ipak probudio demonsku krv u ljubiteljima serijala i akcijskih igara općenito. Nama nije mnogo trebalo da okvirno odredimo kvalitetu novog DmC-a. Igra od samog početka hvata dobar tempo kojim vas uvodi postepeno u osnovne mehanike gameplaya te pred vas baca sve više sve snažnijih protivnika. Najbitnije od svega – čini to sa stilom.

Sasvim je očekivano bilo da neću moći izbjeći povlačenje paralele između tradicionalnog i novog Dantea u ovoj recenziji. Fanovi prijašnjih igara serijala, a samim time i starog sjedokosog Dantea na kojeg su sve navikli ipak ne bi trebali biti previše ogorčeni vizualnom promjenom protagonista. Naime, iako su razlike više nego primjetne bilo karakterno ili vizualno, novi Dante je upakiran u nešto moderniji izgled i malo opuštenijeg i ležernijeg duha. Više je mladenački nastrojen, što u ovom slučaju uopće nije loša stvar. Iako je i u dovoljnoj dozi pretenciozan i napuhan, moramo mu priznati da ima šarma i stila. U svakom je slučaju zabavno igrati s njim, a jedan suptilni hommage starom liku pri samom početku igre pokazuje da tradicija u ovom naslovu možda jednostavno ne bi ovako dobro funkcionirala.


Osim novih krpica, frizure i karakternih osobina, suvremeni je Dante dobio i novu priču, a ovaj put narativna strana kao da je bitniji dio paketa u odnosu neke prijašnje nastavke. Dante je u ovoj igri sin demona i majke anđela koji su radi svoje nezakonite veze ubijeni i/ili mučeni. Dante i Vergil, njegov brat, su radi svoje sigurnosti odvojeni i sakriveni u dva sirotišta te su im izbrisana sjećanja kako bi se što bolje i sigurnije uklopili među ljudima. Dante se kroz život nije baš nešto najbolje snašao, ako ćemo biti iskreni. Nesvjestan svog podrijetla živi na marginama društva, točnije u kamp prikolici na doku te je ustvari puki probisvijet. To se sve mijenja kada ga napadnu demoni zlog manipulatora Mundusa koji drži cijeli grad pod kontrolom i hipnozom. Dante susreće i upoznaje svog brata koji mu postepeno vraća sjećanje i uspijeva ga nagovoriti da stane uz njega u borbi protiv zlih demona koji obmanjuju grad. Naravno, još je mnogo toga isprepleteno u cijeloj priči, ali nećemo spoilati.

Zanimljiv je i koncept mjesta radnje u DmC-u. Naime, igra se odvija u jednoj naprednoj metropoli imena Limbo City, koja je pod direktnom vlašću već spomenutog, zlog demona Mundusa. No većina se igre ne odvija doslovce u gradu, već u Limbu koji djeluje kao svojevrstan paralelan svemir. Demoni moraju privući Dantea u Limbo kako bi ga mogli tamo ubiti, a isto tako on mora putovati u taj paralelni svijet ludosti kako bi zaustavio njih. Najveća prednost ove ideje leži u tome što je Limbo genijalno dizajniran i vrlo dinamičan pa će se tako vaše borbeno polje konstantno mijenjati i tražiti da mu se prilagodite, što vrlo efikasno povećava napetost, a i zabavu u borbi.

DmC ima svojih istraživačkih i platformerskih dionica i elemenata, no i dalje je to u srži čisti hack’n’slash. Ono što najviše pogoduje igri u tom pogledu je broj oružja i potencijalnih kombinacija napada. Dante je inicijalno opremljen svojim vjernim mačem i pištoljima, no kako prolazite kroz igru postepeno ćete otključavati dodatna oružja i mogućnosti. S očeve iliti demonske strane Dante nasljeđuje sporu ali snažnu sjekiru i teške rukavice kojima može umlaćivati sve što mu se nađe na putu te kuku kojom može stvari i protivnike privući sebi. S anđeoske strane svoje majke nasljeđuje veliku kosu (op.a. ručnu kosu, u smislu alata za košenje trave… ili glava demona) i svojevrsne šurikene te kuku kojom može sebe privući protivnicima ili stvarima u svijetu, tj. oružja koja su mnogo brža i udaraju veće mase protivnika, ali čine znatno manje štete. Kada uzmete u obzir da uz to Dante može pucati iz svojih pištolja, sačmarice ili mini ručnog topa koji dobije kasnije u igri, jasno vam je da vaši protivnici zapravo nemaju šanse zaustaviti vas. Bar ne ako ste spretni s kontrolerom.


Ovako velik broj oružja može zvučati kao noćna mora za pamćenje svih kontrola i kombinacija, no igra si uzme vremena da vas polako upozna sa svakim oružjem i njegovim posebnim mogućnostima, a i sama shema kontrolera je dobro zamišljena tako da ne bi trebalo biti zabune prilikom izvođenja napada. Borba je zapravo vrlo zabavna, različiti napadi i oružja na neke protivnike utječu bolje ili lošije pa ćete ih često kombinirati, a u kutu ekrana vam igra suptilno vodi evidenciju bodova i ocjenjuje vašu borbu ocjenama od „Prljavo“ do „SSSenzacionalno!“ čime vas dodatno potiče na isprobavanje novih kombinacija. Jedini problem koji sam doživio je da tranzicija s ljudskih na anđeoska ili demonska oružja, koja se vrši pritiskom jednog od triggera, nije dovoljno brza i glatka što može dovesti do toga da Dante izvede neki neželjen potez ili pak potpuno uništi odličan combo. No, tehnički, ni tu nije kraj potencijalnim načinima klanja svega što se kreće. Naime, ubijanjem protivnika skupljate svojevrsne XP bodove koje kasnije možete iskoristiti kako biste pojačali neke postojeće napade, otključali dodatne napade ili otključali neke Danteove mogućnosti kretanja u prostoru.

Mogućnosti su uistinu brojne, a zadovoljavajuća je činjenica da su protivnici još i brojniji pa ćete se imati na čemu iživljavati bez da vam to isto iživljavanje dosadi. Osim što su brojni, vaši su protivnici i dobro dizajnirani i osmišljeni. Neki od njih su imuni na jedan tip oružja ili pak nose velike štitove kojih se prvo morate riješiti kako biste ih mogli napadati. Ustvari, svakog protivnika prvo morate upoznati da biste ga mogli ubiti. Na svu sreću, to nije neki zamorni proces već vam je najčešće najavljeno vizualno ili zvučno kada će vaš protivnik iskoristiti svoj karakteristični napad. Najčešće su to nekakva punjenja snage prije nego punom brzinom izlete na vas, ali dobro su tempirana tako da ih možete sve uočiti i izbjeći čak i kada ste okruženi raznim demonima (op. ur. znači, skoro uvijek?).


Boss bitke nisu brojne, ali su dobro izvedene. Doduše, nema tu previše inovacija, od njih dobivate točno ono što biste i očekivali. Na najlakšoj su postavci težine možda ipak malo prelagane što može ubiti dojam napetosti i veličine borbe, ali na težim postavkama znaju postati vrlo guste, zabavne i neizvjesne sve do zadnjeg trenutka, iako ih morate odigrati točno onako kako su isplanirane ili ćete u protivnom konstantno pogibati.

Bez obzira koliko se protivnika animira u jednome kadru, DmC se vrti glatko i izgleda prekrasno. Kao što sam već spomenuo, većina igre odvija se u Limbu koji je paralelna stvarnost našeg svijeta. Spoj je to jednog inspiriranog i iskrivljenog svijeta mašte koji na prvi pogled izgleda kao stvarnost. Razine na kojima igrate su žive. Tlo pod vama i zidovi oko vas će se razdvajati u manje lebdeće otoke usred ničega, zgrade će se preokretati, kutije i palete letjeti po skladištima, a vi ćete se po njima kretati koristeći set urođenih i zarađenih sposobnosti te spretno tamaniti demone dovoljno lude da vas uopće pokušaju zaustaviti. Taj dizajn svijeta i vrhunske animacije iznimno dobro idu uz eksplozivan i brz akcijski gameplay.


Razine se vidno razlikuju jedna od druge, a nude i određenu dozu slobodnog prostora za istraživanje. Istraživanjem možete naići na dodatne bodove za nadogradnje ili pak na ključeve koje kasnije u levelu možete iskoristiti za otključavanje arena s izazovima. Lokacije osim što su genijalno površinski osmišljene, mogu se pohvaliti i dobrim sveopćim vizualnim dojmom. Naime, neki će leveli prštiti od šarenih boja, dok će drugi poprimiti sasvim drugačiju, tamnu paletu i automatski promijeniti setting iz živahnog i adrenalinskog u turoban i zastrašujuć. Dodatni vizualni efekti čine borbe još ljepšima i uzbudljivijima, a isti se primjenjuju i na platformerske dijelove koji će vas ponekad pokušati nasamariti svojim mijenjanjem – što izgleda vrlo efektno.

Možda vam vizualno i karakterno novi Dante neće sjesti na prvu, ali zapravo ga je lako zavoljeti, a koliko god ovo drugačija igra bila i dalje je vjerna svojem imenu. DmC: Devil May Cry očigledno je dizajniran da osvježi svoj serijal i privuče k njemu novu generaciju gamera te da usput dobro zabavi svog igrača i zadivi ga vizualima. Sve to čini s odličnim ocjenama, a čineći to donosi i vrlo zdravu dozu svježine u žanr hack’n’slasha. Nije to neko dubokoumno iskustvo, a uz pomalo razočaravajuće boss borbe i poneki problem s fluidnosti kontrola, nije nikako ni bez greške, ali ima ono nešto zbog čega ćete ga se sjetiti usred dana i poželjeti ga još malo zaigrati. Taj dizajn svijeta, ta mehanika borbe, ta šarena akcija pa čak i taj novi Dante… kažem vam, zavoljeti ćete ga.

Mačevi, pištolji, sjekire, kose, kuke, rukavice, sačmarice… sve to novi Dante koristi kako bi potamanio što više demona u preporođenom Devil May Cryu. No je li to dovoljno da vrag stvarno zaplače?

85 Naša ocjena
  • varijacije u borbi
  • dizajn općenito
  • dobar tempo
  • pomalo razočaravajuće boss bitke
  • ponekad fluidnost kontrola

Juraj Bevandić

Strastveni gamer od malih nogu, u HCL-u je ispunio dječački san pisanja gaming časopisa. Najviše voli rastavljati igre, analizirati mehanike i širiti dobru riječ o mediju videoigara. Povukao se iz aktivnog gaminga kako bi gonio znanstvenu karijeru, ali ćete ga još uvijek uhvatiti pred raznim ekranima.

Komentari (58)

  • adycro

    28.01.2013 - 18:51

    Odlicna recenzija…ovako neceg i nema bas na izboru toliko na PC u pa je zato jos veci poduhvat igrati to.DmC je veoma zabavna igra bljestave grafike ne toliko zahtjevna i igrivost je na razini.Trebaju se drugi izdavaci ugledati na ovu igru jer je izdana u savrsenom obliku igrivosti zahtjevnosti i grafike naspram Assassina i tako nekih igara pogotovo portova koji su uzass preneseni na PC..ajmo to nazvati polu proizvodi.

  • krOner™

    28.01.2013 - 19:10

    odlična igra, samo šteta šta ima puno starih fanova koji nemogu preći preko crne kose :S

    • Badass_Bunny

      @krOner™, 29.01.2013 - 11:56

      Dobro nostalgija je to treba razumjeti, ali glupo je propustiti igru radi nečeg tako trivijalnog.

    • dardevil

      @krOner™, 02.02.2013 - 00:21

      Prešao sam igru i dobiješ bijelu kosu kao opciju tako da nebi trebalo biti problema

  • wyzard

    28.01.2013 - 19:14

    Planiram zaigrat… jednog dana. Mislim da je Ninja Theory napravio dobar posao, čak da su u nekim segmentima igre nadmašili Capcom. Premda mi se čini da su pretjerali s tim forsiranjem novog Dantea. Mislim, pretjerali su i fanovi s kukanjem oko frizure, kao da je to neka presudna stvar; ali ovi su se ju igru oš usudili ubacit i sprdnju na to. To baš nije bilo ok od njih.

  • maxim.x

    28.01.2013 - 19:24

    Nisam igrao do sada niti jedan DmC ali ovo mi izgleda super, mislim da ce mi ovo biti prvi.

  • armin221186

    28.01.2013 - 19:40

    I don't like this Dante….mada kontam je odigrati pa cu ocijeniti 😀

    • brunojekralj

      @armin221186, 30.01.2013 - 13:56

      ja nisam ni igro prije dijelove tak da mi se ovaj dante svida :)

  • Mladen Bošnjak

    28.01.2013 - 19:51

    Dobar je dante. malo je gej skrileksast, al ono. Onaj s bijelom kosom isto nije bio daleko. Važno da je klanje over the top i sve stylish i to. 😀

    • maxim.x

      @Mladen Bošnjak, 28.01.2013 - 19:57

      Po cemu je to gej? Prema ovim slikama ne moze biti vise baddass.

    • brunojekralj

      @Mladen Bošnjak, 29.01.2013 - 14:23

      uopce nije gej stvarno slazem se s maxim x

  • Shazaam

    28.01.2013 - 20:03

    Osobno, mrzim japanski "art style" u igrama, prezirem ga. DMC Devil May Cry je korak naprijed, ono što je bilo potrebno da serijal zablista i odvoji od ostalih generičkih, stereotipnih i pretjeranih DMC igara koje su do sad vidjele svjetlo dana.

    "Nisam igrao do sada niti jedan DmC ali ovo mi izgleda super, mislim da ce mi ovo biti prvi." – maxim. m

    Nisi jedini maxime, znam mnoštvo ljudi koji nisu, iz razloga zbog kojih su meni stari DMC-ovi odbojni, a ovaj DMC im je odličan i svi ga hvale.

    Novi DMC ima novu i bolju fabulu, odličan "art style" i jednostavan, ali nagradiv "combat system".

    Zasluženih 85/100

    • MaliMicek

      @Shazaam, 29.01.2013 - 12:23

      Kak znaš da nevaljaju ako ih nisi igrao ? -.-

    • Shazaam

      @Shazaam, 07.02.2013 - 10:27

      Zašto ti čitaš samo pola komentara? maxim.x je rekao da nije nikada igrao, a ja sam rekao da znam puno ljudi koji nisu. Igrao sam svaki DMC i nijedan nisam prešao zato što nisu bili vrijedni toga.

  • metalmanijak

    28.01.2013 - 20:32

    Igra je jako dobra, jest da je Dante malo naporan, ali još uvijek strašno dobra igra!

  • Mind_killer

    28.01.2013 - 21:27

    Pojedincima se ne svidja novi Dante zbog friza :SSS …. kako jadno -_-"

    • Lovac

      @Mind_killer, 29.01.2013 - 10:10

      Ja sam se privikao, ali nije samo frizura. Cijela forma (s frizurom kao ključnim elementom) izgleda ko da je pobjegao iz Twilighta. Dante bi ipak morao biti mrvu više macho.

  • Krscho

    28.01.2013 - 21:40

    Gay dante, gay igra, Dante je bio cool prije sad je samo neki emo dječak

    • voltron

      @Krscho, 28.01.2013 - 22:17

      vidim ja da si ti dobro upoznat s gejstinom :P. i hvala na oštrom zapažanju. hcl-ova recenzija je potpuno nepotrebna nakon ovako suvislog komentara

    • Seishin

      @Krscho, 29.01.2013 - 01:49

      vidi se da nisi igrao igru emo djecace

    • Krscho

      @Krscho, 29.01.2013 - 08:47

      Igro sam dovoljno da me odbije nakon prvih pola sata, unistavanje osnovnoga dmc koncepta nemogu pohvaliti

    • adycro

      @Krscho, 29.01.2013 - 11:25

      Pa morali su napraviti promjenu totalnu…nakon 4 nastavka trebala je promjena i novi tok igri. Meni je ovaj DmC odlicno osvjezenje na serijal….3-4 nastavak sam presao i bili su mi odlicno cak stovise 3 nastavak mi je najbolji.Ali ni ovaj novi nije los….sta sve danas izlaze kakvi nastavci igara i sto igramo svake godine iste shtve….ovo je pravo osvjezenje za serijal.

    • pucifer

      @Krscho, 29.01.2013 - 19:15

      ne kontam što je ekipi pa sa onom bjelom kosom je izgledao puno više emo

    • Krscho

      @Krscho, 29.01.2013 - 19:49

      Ponašanje, unistili su Vergila kao badass lika, dantea kao badassl ika -.-

    • maxim.x

      @Krscho, 29.01.2013 - 19:51

      Pa upravo to, ova frizura po nikakvim standardima nije emo dok bi se o onoj koja mu je isla preko ociju vec dalo raspravljati.

  • chao5

    29.01.2013 - 00:31

    Igra je odlična. Nakon 4 nastavka bila je potrebna promjena a ova je otišla na bolje.
    Ocjena je od mene 85. Ako bih baš tražio dlaku u jajetu onda bi bilo pretjerano crvenilo. I živcirajuće pojavljivanje onih pizdarija na rubu ekrana. No sve u svemu vrlo zabavna igra.

  • maxim.x

    29.01.2013 - 10:09

    Ljudi su bas cudni, kada se iz nastavka u nastavak malo toga mijenja kao npr u COD-u nitko nije zadovoljan. Onda sa druge strane naprave promijenu u serijalu nakon 4 nastavka i najednom opet nitko nije zadovoljan.

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 29.01.2013 - 10:16

      Ma igra ko igra je u redu ali tražimo dlake u jajetu. Ti u CoD možeš mjenjati lika koliko hoćeš džaba ti kad ga ne vidiš. Ali DMC je nešto drugo.

    • adycro

      @maxim.x, 29.01.2013 - 11:29

      Istina tko bi svakome udovoljio..ako se nista ne primjeni nije u redu ako se previse bolje je staro….ja cu samo reci da je ovo pravo i potrebno osvjezenje za serijal za vecu kolicinu igraca.A kao novi lik Dante je ok ima svoju karizmu i stovise fora je…sad sto nije neki nabildani ili neki macho tip zar mora biti lol ono..bitno je da ima nesto sto ga odvaja od drugih karaktera a on u ovoj igri ima svoju karizmu kao sto su imali i njegovi prethodnici tj prethodnik.

  • JaBitiTarzan

    29.01.2013 - 11:33

    Igra je odlična, nedostaje stari dante.

  • MaliMicek

    29.01.2013 - 12:26

    Freddy super reca no, HCL uzalud vam ono hvaljenje silnim video capture karticama kad opet nemate bar 3 minute snimljenog gameplaya 😛
    Zapravo već dulje vrijeme čekamo bilo kakvu video recu.

    • Ementaler

      @MaliMicek, 29.01.2013 - 13:01

      Micek, ovo nije baš prvi put da takav komentar ostavljaš jelda? Pa da objasnim, da se ne trudiš više. Pazi, samo u siječnju smo imali šest videa na kanalu… i to šest posebnih, video specijala kakve samo mi radimo. Mjesec prije toga smo imali i više od šest videa koji uključuju i unboxing i ekskluzivne gameplay i komentar videe s prve next-gen konzole Wii U. Uz to, ovo je period godine kada nema tako puno nekih velikih igara koje uopće vrijedi pokriti, pogotovo u pogledu video recenzije. Tako da ti komentar automatski nema smisla. Dapače – DmC je prva takva "veća" igra, a igrao ju ne na kraju Freddy na Xboxu (koji ne snimamo još, samo Wii U, PS3 i PC). Bilo kakva video recenzija se radi kad god možemo (vremenski, tehnički itd.). U ovom slučaju to nismo mogli. Uvijek, ali uvijek ćeš dobiti isti odgovor. I nećeš nas takvim komentarom potaknuti na ništa. I naravno da se nikad ne radi o "3 minute gameplaya". Naše video recenzije se doslovno montiraju nekoliko dana, a da ne govorim o pisanju i snimanju. Može?

    • adycro

      @MaliMicek, 29.01.2013 - 21:50

      Ja sam pravio amatersku video montazu za cod pa traje to dosta a kamoli ovo. tako da svaka cast na uopce ikakvim video recenzijama jer iskreno vi ste i jedini koji to uopce i rade ovdje na ovih balkansko razumljivim granicama.Svaka Cast meni je i ova pisana rezencija uvjek odlicna a video samo slag na tortu. Ja osobno nemam prituzaba na ista samo rijeci hvale.Meni je osobno draze pogledati recenziju nego neki gameplay igre koji prepostavljam da treba manje truda nego za recenziju.Thumbs Up za sve dosad.Jedna preporuka ako vam ikad padne na pamet da napravite nekad neku retro recenziju za psx ili ps2 ili pc staru neku igru sasvim dovoljno pisana recenzija uz link yt gameplay videa.

    • maxim.x

      @MaliMicek, 29.01.2013 - 22:39

      Pa bas i nisu jedini :)

  • Lepoglava

    29.01.2013 - 12:49

    Igra je stvarno iznenadjujuce dobra i ja ju preporucam svima. Igram ju na Viti na remote playu i stvarno super zgleda za razliku od AC3

  • afterlife

    29.01.2013 - 13:00

    Koga briga za frizuru,gameplay je prezabavan uz nabrijanu muziku,nek nastave dalje ovako

  • brunojekralj

    29.01.2013 - 14:25

    dobra nema rijeci jedino mi se malopocetak nesvida al ostalo OK

  • Goxi

    29.01.2013 - 18:06

    Igrao sam DMC sve dijelove i nisu bili loši ali ovaj nastavak mi se čini da će biti bolji nego što su bili prošli.Zaista se radujem novome DMC-u.

  • TroubleMakeR

    29.01.2013 - 18:20

    Dugo sam čekao ovo i iskreno sam mislio da će kontrole biti veoma "zeznute" ali je na kraju ispalo da je dmc ipak igricc na pc-u(mislim na kontrole) iako s kontrolama ima sitnijih problema.Kao što se vi naveli,boss bitke su minus.Kao da nisu imali mašte pri izradi boss fightova,jako su dosadne…

  • JaBitiTarzan

    30.01.2013 - 06:58

    Mjuza vlada, grafika je predobra, gameplay standardan DMC. Možda se sa Unreal Engineom 3 moglo dobiti još malo na kvaliteti igre ali DMC je igra takvog žanra gdje je prioritet dinamična makljaža.

  • brunojekralj

    30.01.2013 - 13:56

    pitanje za hcl zasto niste napisali da je ovo 5 dio serijala ima neki razlog ili slucajno ???

    • Rogue

      @brunojekralj, 30.01.2013 - 19:36

      Zato sto nije direktan nastavak nego spin off i to je ujedno razlog zasto se igra ne zove Devil may cry 5

    • buby8992

      @brunojekralj, 30.01.2013 - 20:34

      Nije spinoff, nego reboot.

  • LordGamer

    30.01.2013 - 18:22

    Igra je odlična, grafika mie je malo razočarala ( bar po ovim slikama ) , po meni su dobro ucinili mjenjavši izgled lika ali sada izgleda "glupo". 83/100

  • JaBitiTarzan

    30.01.2013 - 19:41

    Završio sam igru na Nephilim težini, moglo bi se reći da sam se u nekim borbama dobro namučio i gledaj fore: otvaram son of sparda, još veću težinu, a nakon toga imaju još tri težine. Igra jesta dobra ali bi mi bilo pretjerivanje opet igrati. Kratka ali dobra igra i novog Dantea treba prevazići. Da li je u prošlim nastavcima Dante ovoliko psovao?

    • grgoljblaster

      @JaBitiTarzan, 03.02.2013 - 22:03

      Fora sa otkljucavanjem tezina je jedan od zastitnih znakova ovog serijala, posto je sustina da pokusas na svim nivoima da skupis najveci rank :) Nije bilo psovanja (ako me pamcenje sluzi), nesto mi se cini da ce naredni deo biti znatno blazi po tom pitanju jer ce se ovo verovatno spojiti sa starim serijalom.

  • lera1

    01.02.2013 - 20:00

    smece

  • Filter

    01.02.2013 - 23:36

    Ovo mi je bila prva DmC igra i moram priznati da mi se baš svidjela.. nemam zamjerki.. baš sam prijatno iznenađen.. od mene 88

  • SuperWarrior

    02.02.2013 - 12:37

    Jel se treba znat priča?

    • LordGamer

      @SuperWarrior, 08.02.2013 - 14:21

      nope!

  • Budoka

    03.02.2013 - 20:47

    Igra je jako zabavna i mislim da je Ninja theory napravio dobar rebranding. Mada nekako čovjek ostaje zbunjen, kako da gleda na samu priču devil may cry-a? koju verziju uzeti? – pošto postoje osjetne razlike. Kako bilo da bilo, nadam se da će biti nastavaka.

  • mickolopi

    03.02.2013 - 21:21

    Nemam sto da kazem o igri jer je jos nisam poceo igrati, a i e znam hocu li. Samo bih htio da dam predlog za HCL, posto ne mogu da urade video recenziju za svaku igru za koju odrade tekstualnu recenziju (sto je razumljivo), mogao bi Igor samo da nam procita tekst kako on to zna, ima prijatan glas, a u pozadini pustite nesto iz igre, bilo sto, trejler i gejmplej, samo da ne citamo, posto izbih oci na ekran citajuci ovoliki tekst, a Igoru je to sve fino na papir, i ide podmazanije 😀
    Znam da cete mozda reci da bi to bila mozda nepotpuna video recenzija, nazovite je onda "nepotpuna video recenzija" ili kako god, ali mislim da bi svim posjetiocima HCL-a odgovaralo tako, bez ako se Igoru ne trose glasne zice 😛
    Ako biste ovo usvojili, mislim da bi svi bili zadovoljniju…
    Pozdrav za HCL tim, i za naratora Igora 😀

  • grgoljblaster

    03.02.2013 - 22:01

    Objektivna reca i ocena, igra svakako zasluzuje paznju igrackog auditorijuma pa i tvrdoglavih fanova jer je zaista dobra. Mada nije kompleksna kao npr. Bayonetta, borba je vrlo zabavna kada se sakupi ceo arsenal i vecina poteza :)

    • grgoljblaster

      @grgoljblaster, 03.02.2013 - 22:03

      od mene isto 85, btw

  • ZgodanElegantanŠarmantan

    04.02.2013 - 06:47

    Meni je ovaj novi Dante zakon i bolji je od onog prethodnog Dante-a. Čovjek je faca. Slažem s s HCL recenzijom.

  • LanaGrubisic

    13.02.2013 - 19:26

    igra je dobra iako nisan igrala ostale dmc-ove uvik san se drzala da mi nije nesto al vidim dobra je.. prica odlicna i svidaju mi se oruzja koja dante koristi sve u svemu moze proci 😉

  • OMEGAgames555

    19.05.2013 - 10:19

    veliki sam fan dmc serijala
    a ovaj je najbolji

  • Tihomir Salar

    08.08.2013 - 23:51

    Jedna od najboljih igrica ikad napravljenih . Dante prejebeni lik , bosevi tak , tak , gameplay odličan , grafika odlična . Ocjena 9.5 / 10 . KARICA

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!