HCL.HR

Recenzija

Ghost Recon Wildlands

"SHITBALLZ"

Zoran Žalac

Volio bih reći da nisam istrenirani majmun. No kad su u pitanju Ubisoftove igre otvorenog svijeta, uvijek plešem onako kako francuska tvrtka svira. Obećam si da neću izvršavati bezvezne sporedne misije i da neću skupljati čitav niz trivijalnih stvarčica koje su razbacane po mapi, jer ništa od toga na kraju ne mijenja glavnu avanturu. Pri bildanju svog lika toliko se zanesem u tim otvorenim svjetovima da ne mogu držati fokus na priči, a kad istražim sve distrakcije onda se već toliko zasitim svega da mi glavni zadatak u igri više nije zanimljiv. Rijetko ga spasi intrigantna priča, ali to su iznimke – u pravilu se u Ubisoftove igre ulaže debelo više vremena nego to one objektivno zaslužuju.

Tako mi je bilo sa Assassin’s Creed igrama i penjanju na sve moguće tornjeve – nizašto. Tako se nastavilo uz Far Cry i craftanje sve moguće opreme iako sam koristio tek polovicu arsenala. Tako se ponovilo s Watch Dogsom, tako je bilo s Divisionom. Pogodite što – stvari se nisu mnogo promijenile ni sa Ghost Recon Wildlandsom.

Poznavateljima Clancyjevog serijala Wildlands uopće neće izgledati poznato jer sa svojim prethodnicima nema skoro nikakve veze. S druge strane, poznavateljima Ubisoftovih serijala Wildlands će svojom strukturom izgledati nevjerojatno poznato, dok ostatku publike Wildlands ni po čemu neće biti prepoznatljiv. Assassin’s Creed je ona igra u kojoj skačete po krovovima, u Far Cryju lovite životinje, u Watch Dogsu hakirate semafore, u Divisionu lootate kape za veću preciznost, itd. U Ghost Recon Wildlandsu… pucate, valjda? Možete se voziti i letjeti… i to je otprilike to. Jedina specifičnost je što sve te aktivnosti možete odrađivati kooperativno s još troje igrača.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (12)

Kooperativno igranje je zabavno, pod uvjetom da igrate s igračima koji znaju što rade, odnosno s ekipom koju vam čine poznanici ili prijatelji. Ako imate troje ljudi koji će igrati Wildlands s vama, slobodno ubrojite dodatnih 10-15 bodova na konačnu ocjenu. Ako nemate, sama podrška za kooperativno igranje nije neki veliki bonus. Zaboravite na to da će operacija rušenja narko kartela ikada izgledati kao timska akcija kakvom ju Ubisoft prezentira na E3 konferenciji.

Podrška za kooperativno igranje nije nužno svijetla strana igre ako ju ne igrate s prijateljima ili barem ozbiljnom ekipom.

U public multiplayeru morate izbjeći nekoliko prepreka da bi vam kooperativno igranje bilo ugodno. Prvo vam matchmaking mora pronaći dovoljan broj igrača – a nekad se dogodi da vam nikako ne može pronaći sve članove. Zatim vam se mora posrećiti da ti igrači žele komunicirati s vama, jer bez (glasovne) komunikacije stvari postaju znatno teže – pogotovo na višim postavkama težine. U konačnici, morate se dogovoriti tko pije, a tko plaća, jer doslovno svi u timu mogu određivati što će raditi, na koju se misiju ide i sl. Ne trebam vam ni pričati da ćete na javnom matchmakingu naletjeti na igrače koji ginu u prosjeku svake dvije minute i postaju uteg za tim. Kako se od ostatka ekipe možete udaljiti na mapi, često je i razdvajanje tima, pa nikad ne znate što ćete dobiti.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (8)

Kad vam se potrefi da upadnete u usklađen i uigran tim Wildlands je zabavno iskustvo, u kratkim dozama. Osjećaj napucavanja je prilično dobar, a promjena pri ciljanju iz trećeg u prvo lice prirodna je i glatka. Usudio bih se reći da je najveći doprinos igre upravo u tome što spaja preglednost trećeg lica s preciznošću ciljanja iz prvoga. Arsenal oružja je veoma širok, a osim napucavanja imate i razne poprane mogućnosti. Možete primjerice dronom poslati eksploziv i riješiti situaciju iz daljine. Možete narediti bombardiranje ili izviđanje nekog prostora, a kad zagusti imate i opciju poziva pobunjeničkih snaga u pomoć. Mislim da borba nije dosadna ni kad igrate solo, odnosno kad trojicom ostalih operativaca upravlja umjetna inteligencija. Tada imate pogodnost sinkroniziranja hitaca, a ekipa vam je uvijek poslušna za razliku od stvarnih igrača. Ali pohvale, nažalost, staju na tome. Ostatak igre je melodija za treniranje majmuna.

Model napucavanja je prilično dobar, a promjena kamere pri ciljanju iz trećeg u prvo lice prirodna je i fluidna.

Struktura je takva da imate 25 zločestih ljudi koje trebate uhvatiti žive ili mrtve. Mete su podijeljene u četiri kategorije od kojih svaka ima tri ranga. Prvo sređujete tzv. buchone, njih 16 komada, a zatim underbossa i njegovog šefa. Ukupno to iznosi oko stotinjak misija s desetak varijacija – počisti neki teritorij, uništi / ukradi / hakiraj / obrani nešto, ispitaj / otmi / spasi nekoga i tome slično. Nije da raznovrsnosti nema, ali na stotinu misija to znači da ćete svaku tu stvar raditi minimalno deset puta. A to govorim samo za glavne misije. One sporedne još su i gore jer ih okvirno ima oko šest vrsta i uključuju iste aktivnosti kao i one glavne, a nemaju nikakvu priču nego služe samo za prikupljanje resursa.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (5)

Resursi vam pak trebaju da biste mogli napredovati. Ne pitajte kako će medicinska pomoć koju dostavite pobunjenicima vama pomoći da si otključate vještinu dužeg sprintanja. Logika iza tog sustava vrlo je labilna, a to nije ni jedini dio igre koji ima vrlo malo veze sa stvarnošću. Postoje recimo misije u kojima vas nitko ne smije vidjeti jer vi morate postaviti uređaj za špijuniranje u nečiju kuću. Pritom nema veze što prije toga možete počistiti čitavo imanje od stražara – to nikome neće biti čudno, bitno da ste vi odradili svoj posao. A ako vas netko slučajno vidi nema vam spasa. Bez obzira koliko ste ga brzo eliminirali nakon toga, bez obzira što jedan neprijatelj nije imao mogućnost da obavijesti ostale – misija vam svejedno propada.

Značenje “duha” u Ghost Reconu je to da vas u misiji nitko ne smije vidjeti, a to što iza sebe ostavite hrpu trupala tuđi je problem.

Sa stvarnim svijetom nema velike poveznice ni fizika u igri. Najbolje se to vidi na helikopterima za čije prizemljivanje ne trebate mnogo razmišljati – doslovno samo srušite letjelicu na tlo i ništa vam neće biti. Okej, letjelica će se malo uništiti, ali ništa strašno. Ionako nema jasnih pravila kako izdržljivost vozila i letjelica funkcionira u ovoj igri. Primjerice, događalo mi se da protivničke helikoptere u zraku rušim jednim šaržerom, dok mi za automobile treba duplo više od toga. A nekim čudnim moćima postoji i vještina da automobile koje vozite učinite izdržljivijima – samo zato što se vi vozite u njima, bez da ih ikako nadograđujete, neovisno o modelu koji vozite.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (11)

Vožnja je inače neophodna jer je teritorij Bolivije prevelik da biste po njemu trčkarali. Jedina pozitivna stvar koju mogu reći o okolišu jest da je vrlo raznolik i da ima fascinantne vidike. Po samom dizajnu, virtualna Bolivija će mi ostati jedna od najomraženijih lokacija. Pretežno planinski kraj uopće nije prikladan za vožnju. Većina cestovnih dionica u igri kruži oko planina pa vožnja uzbrdo nikada nije pametna opcija. Manje vremena potrošite ako odete u drugom smjeru i uzmete helikopter nego da s početne točke uzmete automobil i vozite se oko planina. Kad idete nizbrdo jedina isplativa solucija je motocikl koji u igri primarno služi da biste si presjekli put i napravili prečac. Doista se ne sjećam kada sam u nekoj igri manje vozio po cestama i putevima nego u Wildlandsu. Od Bolivijske kulture u Wildlandsu sam upoznao jedino šikare jer sam većinu vremena i proveo u njima.

Ne sjećam se kada sam u nekoj igri otvorenog svijeta proveo ovoliko malo vremena na cestama.

Naravno, ni virtualna Bolivija nema mnogo poveznica sa onom stvarnom jer je pričica o Santa Blanca kartelu i američkim operativcima čista fikcija. Mislim da je to važno napomenuti jer od ove igre ne možete očekivati narativ u rangu Sicaria ili Narcosa. Jedina prizma kroz koju se narko-kartel promatra u ovoj igri jesu likovi neprijatelja koji su najbliže rečeno karikature onoga što danas prolazi u Ubisoftovim igrama. Sjetite se Vaasa i otprilike ćete znati na što ciljam – likovi su prezentirani kao osebujne ličnosti, najčešće ekscentrici, narcisi i sl., i svaki od njih je portretiran tako da imate opravdanje mrziti.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (2)

Ubisoftu moram priznati da su se doista potrudili oko priča tih negativaca. Svaki ima porijeklo, ulogu, grijehe i poroke – barem u animaciji upoznavanja. Kad te likove sretnete, oni nisu ni približno zanimljivi kao dok ste o njima slušali. A ponekad su opisi tih likova totalno neprimjereni te uništavaju i onu mrvicu ozbiljnosti koju priča ima kad spominje teme trgovine djecom i sl. Primjerice, vaša nadležna agentica pri izvještavanju za jednog neprijatelja kaže – „Da nije s kartelom, djecu bih mu rađala“. Bravo ti, samo nemoj da te Trump čuje!

Svi negativci imaju porijeklo, ulogu, grijehe i poroke – dok slušate o njima. Kada ih sretnete, ništa od toga više nije važno.

Priča o ratu s narko-kartelom u Boliviji ispresijecana je takvim lošim šalama, a za dobar dio njih zaduženi su sami operativci Ghost Recona. Ne znam što je gore – to što su šale loše, ili što ih je malo pa morate slušati kako se ponavljaju. Ponavljajući komentar Ghostsa koji glasi „shitballs“ najbolje opisuje njih same jer su to likovi bez ikakve karizme. Da nisam još davnih dana igrao igre poput Bad Companyja, Spec Opsa ili Kane & Lyncha to me vjerojatno ne bi smetalo, ali za ovako skup projekt moglo je to i bolje.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (9)

Najveće razočaranje vjerojatno je glavni negativac El Sueño koji je imao potencijala biti odličan lik. Ako ste gledali seriju Daredevil, on vam je doslovno precrtan po liku Wilsona Fiska, što Ubisoftu ne uzimam kao prigovor jer ako već kopiraju, onda barem kopiraju kvalitetan izvor. No, za razliku od Daredevilovog Kingpina, El Sueño ovdje ostaje neiskorišten potencijal. Ovo je lagani spoiler pa slobodno preskočite iduću rečenicu ako to želite, ali mislim da zaslužujete to unaprijed znati. Kroz čitavu igru cilj vam je doći do El Sueña, a onda kada dođete igra završava bez nekog završnog obračuna, što je valjda veće razočaranje od finala kakav je imao The Division.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (6)

Ghost Recon Wildlandsu ne može se poreći da izgleda atraktivno. Grafički je to jedna od ljepših igara na tržištu i doista je impresivno koliko je truda uloženo da taj golemi virtualni svijet izgleda prirodno i uvjerljivo, što ne bi bio slučaj da je generiran nekakvim algoritmom. No i tu imamo još jedan „nažalost“. Igra u trenutnom stanju ima dosta problema s učitavanjem. I pritom ne mislim samo na učitavanje tekstura – taj bi problem bio još i ok. Događalo mi se više puta da mi igra nije učitala ni misije na mapi. Događalo se da mi se likovi presudni za misiju nisu učitali na mapi prije nego sam došao na lokaciju gdje bi trebali biti.

Jedno je kad teksture kasne s učitavanjem. Drugo je kad dođete na lokaciju na kojoj trebate pronaći lika, a on se još nije pojavio na mapi.

U konačnici, događalo mi se zastajanje igre po nekoliko sekundi – ne trzanje, nego baš zastajanje – čak i u menijima; a bilo je i rušenja u PC verziji. Povrh svega toga ovo je dosta zahtjevna igra za hardver pa ne očekujte da ćete ju vrtjeti u stabilnih 60 sličica po sekundi na hardveru starijem od godinu dana. Jedina svijetla točka PC verzije je nešto za što mislim da bi svaka igra trebala imati – za promjenu svake grafičke postavke s desne strane imate sliku na kojoj se demonstrira kako se i koliko grafika mijenja smanjivanjem i povećanjem kvalitete prikaza.

ghost-recon-wildlands-pc-screenshoti (13)

Svjestan sam da je ova recenzija stavila prilično negativan ton na Ghost Recon Wildlands. Pri kritikama stojim jer, iako sam se igrom dosta zarazio, igrao sam previše Ubisoftovih igara da bih ponovno pristao biti njihov trenirani majmun. Mislim da treba znati kad treba stati. Isto vrijedi i za veličinu virtualnog svijeta. U jednom trenutku „mnogo“ postaje „previše, a u Ghost Recon Wildlandsu to je onaj trenutak kad shvatite da nije bitno što se okoliš oko vas konstantno mijenja, ako vi stalno radite iste stvari, ili pak stvari koje su u drugim igrama zabavnije. Nije slučajnost da čitava igra podsjeća na Just Cause 2 zbog sličnog podneblja, tematike i ugođaja, ali JC2 je za ovu igru bog zabave sa svojim lančanim eksplozijama i skakanjem po autima.

A kad već vučem usporedbe, Ghost Recon Wildlands nije ništa drugo nego još jedan slučaj Mafije 3, samo uz lošiju priču. Spašava ga tek kooperativno igranje, ali podsjećam da je i to uvjetno spasenje. Moja ocjena ne dolazi uz pretpostavku koju ne mogu napraviti – to da ćete za Ghost Recon Wildlands uhvatiti dobru ekipu s kojom se isplati igrati. Ponavljam, u slučaju da se ne morate oslanjati na nepoznate igrače ili AI suborce, Ghost Recon Wildlands može biti zabavna igra. U svim ostalim scenarijima nije daleko od gubitka vremena.

Previše je vremena utrošeno na dizajniranje prevelikog svijeta da bi igrač polovicu svoje avanture gazio po šikarama i slušao loše viceve. Osim ako vam te viceve pričaju vaši prijatelji, a ne likovi iz igre.

65 Naša ocjena
  • odlično napucavanje i korisna promjena trećeg lica u prvo lice
  • grafički izgleda vrlo lijepo
  • zna biti zabavna kooperativna igra
  • svaku aktivnost u misijama ponavljate najmanje deset puta
  • dizajn svijeta je takav da vas tjera u šikare
  • priča se trudi biti interesantna do samog kraja koji je sve suprotno od interesantnog
  • česti su bugovi, rušenja, spora učitavanja i loše izvođenje

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (50)

  • kenrox

    13.03.2017 - 15:02

    sasvim realna ocjena, sve vise od toga bi bilo previse

  • MaliMicek

    13.03.2017 - 15:12

    Sam rekel da ovo nebu najbolje prošlo 😀

  • Dilo_trasul

    13.03.2017 - 15:18

    Propast teska kao sto sam ocekivao

  • N3X4

    13.03.2017 - 15:25

    Ovo da se igra ne vrti u 60 je totalno glupost kao i bugovi i slicno, jednio sto sam primetio i u open beti i ovako je da je moguce prolaziti kroz zivotinje kako autom tako i peske, a igra savrseno radi na R7 250 do 30-40 FPS-a… Sta bi bilo da imam nesto jace jedino se sa time ne slazem :)

    • Zoran Žalac

      @N3X4, 13.03.2017 - 15:29

      To ako se solidno vrti na slabijim konfama ne znači automatski da je optimizirana i da najbolje iskoristi i snažniji hardver. (ne)optimiziranost je pojam koji obuhvaća oba kraja.

    • Czar

      @Zoran Žalac, 13.03.2017 - 15:44

      Kod Ubija se nema smisla žaliti na neoprimiziranost jer to već poslovično ide, s iznimkom WD2, ali barem nije ni blizu BAK-a.
      U svakom slučaju nekome tko se nije zasitio ovakvog tipa igara ocjena će sigurno biti veća.
      Ja je još nemam jer se ovaj mjesec trebalo isprsiti za vikingse, andromedu a i 4 tere externog za plejku ali u iduća dva mjeseca ću je negdje ubost jer nisam imao problema s busyworkom kod Mad Maxa, kod Mafije, pa neću ni ovdje – možda je to zato jer ne prelazim igru u šutu pod pritiskom roka za recenziju i sl. pa to toliko ne vidim kad mi se igra razvuče na kakvih 15-20+ dana.

    • Zoran Žalac

      @Czar, 13.03.2017 - 16:04

      Moguće i to, da. Razmišljao sam jednom o tome. Ali nije da su mi dosadne te igre, je li – nego samo nakon igranja mislim – pa nije baš vrijedilo toliko vremena trošiti na takve trivijalne zadatke i kolekcionarstva.

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 13.03.2017 - 17:26

      Moglo se bolje optimizirati to sigurno ali si presubjektivan u recenziji. To sto se tebi nesto ne svidja to ne znaci da valja. Slazem se manje vise sa svime ali navodeci da su likovi pre ekscentricni kao minus u istoj recenici u kojoj hvalis ideju da su likovi tako osmisljeni sa svojim porocima, grijesima i sl…pa upravo to im to daje tu dozu ekstentricnosti i razlicitosti?! Nije to malo presubjektivni dojam? Ostako sve stoji, ova igra u SPu nije ni za sto ali u coopu sa dobrom ekipom postaje nevjerojatno zabavna, bas kao i Division…to je zapravo steta, puno se bolje mogao iskoristiti taj prelijepo dizajniraj svijet. Dobra recenzija, dosta je ovoga od Ubisofta, vrijeme je za dobar AC ili neka odjebu vise s ovakvim igarama. Ja ih stvarno volim igrati, a i meni su vec prisjele. Kako ih ne kuzim…toliko vremena utroseno u dizajn cijelog tog svijeta, a mapa GRWa je bas svijet i onda ne znaju sta bi s tim pa kao evo, sparite se s jos tri frenda i igrajte, nemastovito, lose i lijeno – priznajem to i ja. Ja i dalje tvrdim da su meni Division i GRW sa dobrom ekipom odlicne igre ali sta je iduce? Jos veca i jos praznija mapa Paragvaja? Dosta je Ubi, ajmo dalje.

    • blacklist0907

      @Zoran Žalac, 13.03.2017 - 22:40

      Odlicna recenzija!

  • AaboOs

    13.03.2017 - 15:29

    Bude to bolje, uopće ne sumnjam… za 6 do 12 mj. pa će se i kupit.

  • L3gi0naR

    13.03.2017 - 15:37

    Igra imala potencijala ali su je uništili otvorenim svjetom.To Ghost Recon serijal nikad nije bio.Dosadi kao i sve Ubisoft igre otvorenoga svijeta.

  • puska11

    13.03.2017 - 15:55

    Realna ocjena kad igras sam 65-70, kad igras sa dobrom ekipom ocjena ide gore barem za 10. Kak je i sam zoran rekao.

    Igram igru od prvog dana i mogu rec da je sve vec videno, nema nista novog, jedina stvar koja me drzi za tu igru je CO-OP. Igram igru na 3/4 tezini i privlaci me da kad jednom predem “normalno” igru da ju predem jos jednom na najtezem. Valja nadodat da mi se svida kolko je igra zapravo jednostavna – 1 metak 1 kill, a isto tako postane neopisivo teska u roku od par sekundi kad sje*es neku misiju (kad te skuze protivnici i pozovu pojacanje). Sve u svemu igra vrijedi ako imas frendove za igrat KOJI NISU LOSI i kad ce joj past cijena.

  • Eldar Tutnić

    13.03.2017 - 16:02

    Uh, Zorane ovo je niska ocjena 😀 Definitivno je ne nabavljam 😀

  • KhorneFlake

    13.03.2017 - 16:05

    Eto šta dobiješ kada samo Igoru se da kutija sa bradom i kartama.

    • Drag0nFlam3

      @KhorneFlake, 13.03.2017 - 17:00

      Uzalud vam trud svirači :) Ja sam se isto nadao da će Igor reći Zokiju da im malo popusti, obzirom da su dobili tako dragocjenu kapu, ali svi mi dobro znamo da Zoran ne prima mito. Zoran Žalac for president!

  • Technogame

    13.03.2017 - 16:06

    Ja mislim da je ocjena malo ipak preniska, meni je ponudila dosta sati zabave, ali ipak vi imate ljestvicu po kojoj ocjenjujete i to cijenim :)

  • D.Rose1

    13.03.2017 - 16:12

    Vec u beti sam vidio monotoniju misija, cekam da padne cijena pa je mozda i odigram, ipak se sad ceka mass effect 😃

  • zlakob

    13.03.2017 - 16:16

    @funky0308
    zelim cut tvoj komentar na ovu recenziju :)

    • darijoman

      @zlakob, 13.03.2017 - 16:39

      Funky će poludjeti 😀

    • baDarmageddoN

      @zlakob, 13.03.2017 - 17:46

      Moj frend funky već snima film kojeg je radio po knjizi koju priprema specijalno za ovu recenziju 😀 Očekujem puno **** trenutaka u tom rated M filmu.

    • Sentiel FH-016

      @zlakob, 19.06.2017 - 09:57

      Realno zabac je na svakom postu prisutan, nevjerojatno!!!

  • sale9667

    13.03.2017 - 16:18

    Igra je okej, vrijedi je nabaviti za par tjedana, mjeseca kada igra padne( a sigurno ce) tamo na 200 kuna. I to se isplati uzimati samo ak igras Co-op s frendovima. Onda ti zabave fakat ne ne dostaje. Ali realno, svaka igra koju igras s frendovima ti je zabavna pa mozda ovo moje ni ne stoji.

  • BoneDigger

    13.03.2017 - 16:34

    Znao sam da ce bitu sranje od igre koje ce biti aktualno par tjedana ali svi su komentirali kako je igra super. Da, Ubishit ce napraviti super igru.

  • lukakeanu

    13.03.2017 - 16:48

    od mene 30 i to je jako jako velikodusno….misije sve iste,svijet prevelik,kontrola auti i pogotovo helica sramotna…cim te jedn lik skuzi odmah svi znaju di si.sramota za “takticku” igru.jednostavno ovo je meni igra za betu ili free vikend jer nakon 4-5 sati igranja dosadi

  • ffranz13

    13.03.2017 - 16:54

    Mislim da igra zaslužuje ipak malo veću ocjenu od ove ali Zoran je naveo sve minuse i sa tim se apsolutno slažem, pogotovo neoptimiziranost i sporo učitavanje ali to je donekle popravio patch koji je nedavno izašao. Dao sam joj 82 jer meni je OK igra. Valjda zbog toga što obožavam open world igre u kojima mogu zaviriti u svaki kutak mape a ova mapa je dovoljno velika i zabavna.

  • IvanDado

    13.03.2017 - 17:05

    Division 2

  • banditbejbe

    13.03.2017 - 17:21

    Kako sam imao lepo misljenje o igri, sad si mi ugasio zelju za igranjem.

  • baDarmageddoN

    13.03.2017 - 17:34

    Je li ovo najbolje napisana recenzija koju sam ikada pročitao na ovom portalu ili što? Od početka do kraja slažem se sa svakom misli recenzenta. Majke mi, zabezeknut sam ovom direktnom kopijom mojeg mišljenja. GG

    • departed1983

      @baDarmageddoN, 13.03.2017 - 18:27

      Oduvijek sam sumljao da Zoran ima fejk profil na HCLu.. sad znam i koji je 😛

      A sto se tice igre, u beti sam odustao. Za 4 covjeka koja su stela u napucavanju igra nije nikakav izazov i ne posjeduje tu takticku dubinu jer se bez problema moze propucati kroz svaku misiju bez ikakve taktike. Vozila i heliji su jadni. Kad vozim auto imam osjecaj kao da lebdi iznad ceste. Pored toga, ko je odigrao bar jedan FC prije ovog u igri nece imati nepoznanica, s tim sto je FC zabavniji i ima mastovitije nacine ubijanja protivnika. Po mom misljenju realna ocjena, a igru se isplati nabaviti za nekih 15ak eura, i to ako ce je nabaviti ekipa i bas se nema nista drugo igrati.

  • drazensi

    13.03.2017 - 20:19

    Ne znam od kud tolkih tehnickih problema. Nisam iskusio ni jedan crash, ni zastajkivanje, nula bodova. S novim patchem koji je tezio 4,5gb igra se vrti jos i bolje. U “nabijenim” scenama fps je ponekad znao drasticno pasti na trenutak, sad se to vise ne dogada.

    • invictum

      @drazensi, 13.03.2017 - 23:01

      Slazem se, ja isto nemam problema, pogtovo nakon nvidia drivera i patcha….

    • invictum

      @drazensi, 13.03.2017 - 23:02

      I da nadodam, meni se igra nakon patcha vrti na solidnig 50fps, nekada zna doci i do 60. A igram na gtx1060 koja i nije neki vrh

  • Jasterrr

    13.03.2017 - 20:30

    Čudna je to firma taj Ubisoft. Imaju jako ambiciozne igre ali uvijek nešto zeznu. Meni većina njihovih open world igara izgleda toliko dosadno. Imaju naravno par izuzetaka, ali to se na prste da nabrojati. Vjerujem recenziji u potpunosti i neću više ništa gledat ni čitat u vezi ove igre. Ne razumijem kako ta firma može opstat nakon toliko mediocre igara i varanja ljudi u trailerima. Strašno.

  • invictum

    13.03.2017 - 22:00

    Ja bih joj dao 75. Repetivnost glavni razlog. Ali po meni isplati se igrati. Meni je puno bolje od divisiona. I meni loading nikada nije dugo trajao. Max 10 sekundi

  • Killer13

    13.03.2017 - 23:12

    Po meni realna ocjena. Ja sam kupija ovu igru i mogu reći da nakon tri dana igranja lagano mi je postala dosadna misije su skoro pa sve iste tj jesu iste sve se ponavlja s vremenom dosadi i ima dosta bugova. Siguran sam da će igra s vremenom postati bolja al za sada bar meni igra je jako nezanimljiva nema tog cara iznenađenja sta mene osobno privlači

  • 1oR

    14.03.2017 - 00:39

    Toliko razlicitih misljenja i razlicitih ukusa. Igrao sam samo OPEN BETU, i mogao bih se sloziti sa vecinom stvari iz ove recenzije. Pojma nemam zasto, svaki put sam posao cestom i smotao sam niz brdo, i to sam radio non stop. Nisam pola sata proveo vozeci po cesti a igrao sam 40 tak sati igru lol. Grafika je prekrasna, nikada u zivotu nisam vidio takvu teselaciju na ovolikom svijetu, na svom pedlju mape, bez trunke kompromisa, boli glava nema sta.Da li grijesim ili mi djeluje da je ova igra veca i od Just Causa 2…Nije mi igra nista specijalno, mnogo ponavljanja. Za moj ukus The Division je u svakom segmentu za ovo tata, pocev od grafike, atmosfere, do igrivosti, kakav god bio od ovoga je bolji, dosta ljepsi a duplo bolje radi :)

    • invictum

      @1oR, 14.03.2017 - 18:37

      Mislim da nije nista lose u tome sto “tezis” precacem. Cak je i zabavno voziti, pogotovo motorom van ceste. Jedino neprijateljski AI je malo glup pa im je jako lako pobjeci kada odes van ceste

    • 1oR

      @invictum, 14.03.2017 - 19:29

      Na motor sam sjeo samo jednom,katastrofalno upravljanje i voznja sa njim uopste… Ma ismijem se kad vidim kuda vozila sve mogu ici na Ghost Reconu lol.

    • invictum

      @1oR, 14.03.2017 - 22:43

      To je istina, u biti sa svime je lose upravljanje, helic pogotovo, i nerealno katastrofa, ali meni to nije previse smetalo. Nakon GTA 5 i far cry 3 i evt 4 tesko nas je zadovoljiti :). Ali sjecam se Delta force serijala, to su mi u biti prve igre koje sam igrao, i tada sam njima bio ocaran. Sada mi je iskreno tesko naci igru kojoj nemam zamjerki, ali pokusavam uzivati u dobrim stvarima koje igra pruza. Generalno meni nije zao sto sam kupio igru.

    • 1oR

      @invictum, 15.03.2017 - 00:02

      Ma i te kako GR vrijedi kupovine. Ma ne zanima me prica u ovakvim igrama. Ako mi je do price i radnje citacu knige od ovoga trazim zabavu i akciju a ova igra i pored mana nudi i te kakvu zabavu. Na kraju krajeva postoji X vrhunskih igara koji nemaju niakvu ili imaju katastrofalnu pricu pa su vrhusnki prlazile i kod kritika i kod igraca.,pa su ispadale vrh vrhova igre. Hm,meni je voznja automobila super sjela u ovoj igri, svidja mi se cak i upravljanje helikopterom. Opet sta se kome svidi,ne bih da ispadne da ti kontriram ali meni je voznja u GTA I FC3 totalno kretenski odradjena. Cista arkada, GTA pogotovo.Posle onakvog modela upravljanja iz cetvorke sa peticom su se vratili 240 godina nazad :) Ma dobre su igre danas, svaka ima bubica ali opet pomjeraju granice i kao takve.

  • Jokerhere

    14.03.2017 - 13:12

    Jes, Ubisoft igre su po malo postale fizicki posao.

  • Sackboy

    14.03.2017 - 19:30

    Slažem se sa tim da ubisoftove igre ubijaju sa sporednim misijama koje ne daju ništa osim achievmenta da si ih obavio.. Meni se je zgadio AC black flag baš zbog tih sporednih misija. Kada sam ga kupio toliko mi se svidio da sam ga htio riješiti 100% ali kada sam riješio većinu postalo mi je muka od same pomisli da je upalim i tražim kutije kojih je puna mapa ili one gluposti šta ti lete ća ako ih ne ulovi odmah pa se mora oped dolaziti kad se respawnaju… AC unity i syndicate su mi bili bolji od black flaga samo zato što sam se držao isključivo glavne misije. Ubisoft očito misli da je dovoljno razbacati neke gluposti po mapi i tako dodati par sati “gameplaya” u igru…

  • Gamer051

    15.03.2017 - 12:12

    Ocjena 80.
    Mene smeta što nema sat u igri, ne ostaju tragovi u snijegu i bugovi.

    Arsenal oružja je velik,apgrejdovi solidni iako im je trebalo pridodati više mašte što se tiče personal upgrejda.

    Meni su ok kontrole za upravljanje, gušt mi je što je teško voziti helić.

    Side mišinsi su mi jos uvijek zabavni, možda jer igru igram na najtežoj postavci.

    Za grafiku ne treba trošiti riječi.

    Ai je mogao biti bolji ali sasvim prolazna ocjena što se toga tiče.

  • Leo Kocijan

    15.03.2017 - 15:39

    mislim da je ovo ipak premala ocjena. Meni je ova igra za ocjenu 95. Jednostavno mi se sviđa i po gameplay-u i po dizajnu. Istina je da su bagovi cesti ali kod mene bagovi su bili samo nekakve bezvezarije. Uglavnom mislim da si trebao dati vecu ocjenu.

  • IvanHR

    15.03.2017 - 21:17

    Igra ima dosta grešaka mene je smetalo to kada bi pratio waypoint na planini taj way bi bio pre dugačak pa kako zoran kaže puno je jedostavnije ići popreko ili helićim moja ocijena 70 ideja dobra,izvedba,loša.

  • goldfinger

    16.03.2017 - 18:53

    Reca dobra,a ocjena takva da stvarno ne mislim gubiti vrijeme s ovim (s)hitom…

  • markogamingking123

    20.03.2017 - 19:50

    Nakon ove recenzije mislim da je ipak neću kupiti.

  • Marky_DODGE

    22.03.2017 - 21:25

    Najdraza igra iako nisam igro (low specification computer) kad dobijem novi komp igracu 24/7

  • FikiFico

    23.03.2017 - 12:17

    MALO bolja igra od watch dogs 2

  • Jokerhere

    05.05.2017 - 12:16

    Upravo je igram, doduše solo. Lijepa igra, ali posle niza sličnih , opet ću stanut negdje na pola pa negdje kasnije nastaviti. I dobra i smarajuća 😉

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!