HCL.HR

Recenzija

Gran Turismo Sport

MOTORSPORT ONLINE

Stjepan Fikter

Vožnja je za svakoga – poručuje uvodi film koji nas upoznaje s onim što Gran Turismo Sport predstavlja u svojoj viziji. S jedne strane, to definitivno stoji jer je vožnja u ovoj igri zabavna i kvalitetna kao i u prijašnjim naslovima, samo sada je fokus maknut s umjetne inteligencije i prebačen prema “stvarnim vozačima”, odnosno malom Perici sa servera. No, s druge strane, netko to može shvatiti previše osobno pa kada mu proradi online ponos, pokaže se kako ne zaslužuje baš svatko vozačku dozvolu, čak ni onu virtualnu. Srećom, takvih vozača nema previše, pogotovo ako ste i sami fer prema drugima pa poštujete ono što vas igra želi naučiti prije ulaska u svijet kompetitivne vožnje.

O kakvoj se igri ovdje radi?

Gran Turismo Sport odmiče se od svega što su prijašnji nastavci predstavljali i fokus stavlja na online segment koji je vrlo dobro zamišljen, ali nije bez mana. Karijera kakvu smo nekada poznavali je nestala pa nema previše toga za sve one koji traže utrkivanje “protiv igre”. Štoviše, bez povezivanja prema mreži svih mreža, Gran Turismo Sport postaje poprilično osakaćen jer za čuvanje napretka kojega ostvarite u igri ipak morate biti spojeni na internet. Ipak, to ne znači da se GT Sport ne može igrati na isti način kao i svi prijašnji.

gran-turismo-sport recenzija (1)

Prvenstveno, to se odnosi na školu vožnje, samo sada nisu u pitanju licence nego 48 lekcija koje su podijeljene na početne i napredne. Njihova struktura se nije previše mijenjala, a nisu ni nešto posebno izazovne jer ih čak i početnik u vožnji može sve pozlatiti bez previše muke. Također, nije ih ni potrebno sve završiti jer ulazak u Sport mod zahtjeva drugu dozvolu. Osim škole vožnje, može se odvoziti i 64 misije te Circut Experience koji nas upoznaje sa svim stazama i njihovim zavojima.

Klasično polaganje licenci je tu, ali uopće nije uvjet za ulazak u glavni Sport mod.

Za razliku od prošlog dijela koji je brojao oko 1100 automobila, Sport ih ima samo 160+, no barem su svi jednako detaljni. Doduše, to je opet mala brojka, pogotovo što je broj različitih proizvođača veoma malen ako će se uspoređivati s prijašnjim igrama, a ni ovdje nije izostalo da jedan model dolazi u nekoliko varijanti. Još kada se uzme u obzir kako se automobili mogu osvajati na dnevnoj bazi vožnjom određene kilometraže, tada se stvara osjećaj kako kupovina novih vozila više nije jednako značajan element kao u prijašnjim igrama. Naravno, ne mogu se sva vozila osvojiti besplatno, ali u nedostatku šarolikih utrka, kupnja vozila više nije prioritet.

gran-turismo-sport recenzija (3)

Kada se već povlače usporedbe, broj staza je također malen. Njih 18 je podijeljeno na četrdesetak konfiguracija. S tom brojkom nije da se nema ništa voziti, ali je malo šokantno koliko staza zapravo nedostaje, bilo to onih iz stvarnog svijeta ili takozvanih “fantasy” po kojima je serijal također postao poznat. Izbor staza je u svakom slučaju pomalo neobičan, no treba pohvaliti prinove poput Dragon Trails i Alsace – Village koje imaju onu specifičnu Gran Turismo atmosferu i dizajn.

Ono što se nikako ne uklapa u viziju koju je Sport priredio odnosi se na rally element jer uza sav asfalt, vožnja po zemlji nije jednako privlačna. Doduše, to je vrlo subjektivan element, no opet takvog sadržaja ima znatno manje pa se može stvoriti dojam kao da je “na silu” ubačen kako bi se obogatila ponuda.

Singleplayer kampanja nakon 1.10 ažuriranja
Dolaskom besplatne 1.10 nadogradnje Gran Turismo Sport dobio je dašak staroga duha jer je došla GT Liga – odnosno, nešto sadržajnija singleplayer kampanja s kupovima. Ipak, treba odmah napomenuti kako ovaj dodatni sadržaj ne miče fokus s online natjecanja, nego samo proširuje poligon za upoznavanje staza i automobila za koje više nije potrebno biti povezan na mrežu svih mreža. Daleko je to od onoga što je GT bio prije ere online igranja, ali ako ništa drugo, sada barem postoji razlog više za kupnju novog automobila.

Kao i prije, ne može se tek tako krenuti s karijerom virtualnog vozača u kupovima jer je vozačka škola i dalje potrebna kako bi im se pristupilo. Naime, utrke koje su podijeljene u četiri lige imaju svoje uvjete koje se ne odnose samo na potrebnu vrstu automobila nego i level vašeg vozača. S druge strane, veterani nemaju previše razloga za vožnju tih utrka jer novi trofeji nisu ubačeni, a novčanik im ionako nije prazan. Jedini razlog za igranje GT Lige mogao bi se naći u isprobavanju 12 novih automobila koji su također stigli s nadogradnjom.

Najveći problem kod ove GT lige odnosi se na nedostatak ikakvog osjećanja napredovanja. To je, naravno, povezano sa strukturom igre koja je okrenuta prema natjecanju protiv živih vozača. Iako je lijepo opet vidjeti natjecanja kao što su FR, FF ili 4WD izazovi, prijašnji nastavak sa sadržajem poput Goodwood Festival of Speed i Lunar Exploration pokazao je kako developeri imaju mašte za nešto drugačije što bi se ovdje savršeno uklopilo jer je Sport nova era za GT serijal.

Ono što bi se još moglo karakterizirati kao nedostatak odnosi se na manjak sustava za kažnjavanje koji je aktivan u online segmentu igre. Malo je bedasto što se u kupovima praktički može igrati fliper s protivnicima kad se treba izbjeći udarac u zid ili kratiti staza; i to sve bez ikakve kazne. Time se totalno gubi osjećaj poštene vožnje koju GT Sport nastoji promovirati, stoga je ovaj sadržaj nažalost atraktivan koliko i VR komponenta koja je toliko korisna da ju možete totalno zanemariti.

Pokraj odličnog voznog modela na asfaltu, rally dionice djeluju kao da su forsirano ubačene u igru.

Ono u čemu igra i dalje briljira odnosi se na prezentacijski dio. Već po dizajnu izbornika vidi se kako je fokus stavljen na nešto drugo, a ne na samostalnu vožnju. Bilo to slikanje automobila uz fantastične pozadine, vizualno sređivanje ili njihova prezentacija kada ih se vide kupovati, sve je ulickano kao da je Modni Mačar radio na tome. Za grafički dio to se ne mora ni posebno spominjati jer se na tome polju očekuje vrlo visoki standard, pogotovo što se tiče osvjetljenja. Treba i naglasiti kako igra izgleda vrlo kvalitetno na običnom PlayStationu 4 s time kako vlasnici Pro verzije imaju još dodatnih opcija kod prikaza.

gran-turismo-sport recenzija (4)

Kakva je podrška za VR?
Gran Turismo Sports može se pohvaliti i podrškom za PlayStation VR, iako “pohvaliti” u ovom slučaju nije najprikladnija riječ. Da, većinu staza i automobila u GT Sportu možete doživjeti kroz virtualnu stvarnost, a sama količina tog sadržaja je veća nego u Driveclub VR-u. Međutim, doživljaj u VR-u je odsječen kao zasebni mod u igri te vam neće ponuditi puno iskustvo GT Sporta.

Konkretno, u VR modu možete se utrkivati samo s jednim protivnikom na stazi, ne možete odrediti ni postavku težine, a šlag na kraju je što igra ne nagrađuje VR vožnju nikakvim bodovima, novcima ni sličnim. Štoviše, da biste sve staze i aute mogli isprobati u VR-u, prvo ih morate otključati izvan njega, što je pomalo blesavo. Jednako kao i Showroom aspekt VR-a u kojemu možete razgledati otključane automobile, ali samo izvana. Ne možete dakle sjesti u auto i razgledati ga, iako to možete tijekom utrke u kojoj je pogled ionako zaključan na kameru iz kokpita.

Od vizualnog prikaza ne treba očekivati mnogo jer igra u VR modu izgleda mutno kao da je iz ere PS2 igara. Popratni efekti oko staze su smanjeni, no sve se vrti u 60 sličica po sekundi tako da je to prihvatljiv kompromis. Međutim, postoji mali rizik da ćete osjetiti malo okretanje želuca čak i ako nemate mučninu kad koristite VR uređaje, čisto zato jer neke staze imaju nezgodne dionice – npr. idete niz padinu, a onda se naglo prebacite na uzbrdicu, u zavoju. Srećom, to se ne događa često, pa mogu reći kako je vožnja u VR-u pretežito ugodna. Ako ste već vlasnik PSVR-a, uz Dirt: Rally ovo vam je prvi izbor racing naslova, samo ne očekujte da ćete utrkivanjem u VR modu ostvariti ikakav napredak u samoj igri.

Utrkivanje između stvarnih igrača je glavni fokus igre, stoga kontrole također moraju biti vrhunske. Srećom po sve vozače koji nemaju volane, upravljivost putem kontrolera je na visokoj razini, ponegdje čak i bolja nego u konkurencije, a osim toga ima i dosta podesivih postavki. Bez obzira koja klasa automobila se vozi, DualShock 4 neće biti razlog zašto netko ne može osvojiti prvo mjesto. Poznavanje automobila i staza je potrebno kako bi se uspješno pariralo protivnicima, što je sasvim logično za jednu automobilsku igru. Vožnja je svakako bolja na volanu, kao što je uvijek bio slučaj, no i bez njega se može natjecati protiv drugih vozača i pri tome osvajati visoke pozicije.

Bez obzira koja klasa automobila se vozi, DualShock 4 neće biti razlog zašto netko ne može osvojiti prvo mjesto.

Ono što je pomalo neobično kod online Sport segmenta je virtualna vozačka dozvola koja se dobije gledanjem dva videa u kojemu se objašnjava kako se pravilno vozi tijekom auto utrka. S jedne strane je razumljiv takav pristup jer je video sadržaj lagan za konzumiranje, pogotovo ako još nije niti predugačak. Druga strana je kako video ne može sve objasniti i pri tome biti jednako zanimljiv sa svim primjerima pravila koja postoje u takvim natjecanjima. Developeri su ovdje propustili iskoristiti kreiranje lekcija koje bi simulirale različita pravila i moguće događaje na stazama.

gran-turismo-sport recenzija (4)

Naime, utrke se dijele na dva segmenta koja su međusobno isprepletena – DR odnosno rank vožnje te SR iliti ga koliko fer i pošteno vozite. Prvi segment je sasvim logičan jer što se bolje i preciznije vozi, osvaja se bolje mjesto na tablici i diže se rank. Drugi segment je upravo taj na koji se navedeni video materijal iz vozačke dozvole odnosi i kojeg definira sistem za kažnjavanje. Problem se nalazi u tome što sistem ima svojih mana gdje ne može uračunati sve elemente koji se događaju tijekom utrke. Sasvim je razumljivo kada se dobije kazna kod presijecanja staze i to funkcionira kako spada, ali kada niti krivi niti dužni dobijete kaznu zbog vanjskog elementa, e to je već problem.

Gran Turismo Sport u online utrkama zna vas kazniti i kad niste ni krivi ni dužni.

Jedan od primjera se odnosi na namjerno zabijanje suparničkog vozila u vaše zbog čega se izleti sa staze i dok on nastavi voziti dalje, vi također dobijete kaznu koja na kraju utječe na SR rank. Može se dogoditi i da se dva automobila naguravaju pa dok ih se obilazi i vas uspiju dotaknuti zbog čega se opet dobiva kazna. Takvi primjeri ponekad mogu ubiti želju za vožnjom jer rank brže pada nego što raste. Doduše, u višim SR razredima, čak i kada netko napravi grešku, vozači su fer i korektni, ali u nižima to nije slučaj.

gran-turismo-sport recenzija (2)

Tada do izražaja dolazi taj online ponos kod određenih igrača koji smatraju kako je bolje odvoziti prljavo nego da se izgubi pozicija. Srećom, takvi su u manjini, ali kada se naleti na njih vrlo lagano srozaju dojam utrkivanja koji je inače na vrlo visokoj razini. Nije bitno o kojoj se poziciji radi, ali kada se vozi po pravilima tu Gran Turismo Sport pokazuje svu svoju snagu. Utrkivanje je ovdje uvijek zabavno, čak i kada se natječete protiv manje iskusnih vozača.

Kad svi voze popravilima i kad sve ide glatko, GT Sport pokazuje svoju snagu zabavnog utrkivanja.

Ono u čemu se još Sport segment razlikuje od klasičnih online vožnji gdje nema rankova jesu dostupne utrke. Naime, svakih nekoliko dana mijenjaju se tri kategorije vozila i lokacija, što bi moglo brzo dosaditi, pogotovo ako se naleti na set staza koji vam ne odgovara. Uz to, utrke su također dostupne i po vremenskom odmaku, odnosno postoji vremensko ograničenje po kojemu im se pristupa. Primjerice ako utrka počinje u 15:40, a vi se prijavite u 15:25, vrijeme između je poželjno iskoristiti za postizanje što boljeg vremena u kvalifikacijama. One inače nisu obavezne, no bez kvalifikacijskog vremena začelje na startu postaje prirodna pozicija.

gran-turismo-sport recenzija (3)

Na kraju ostaje pitanje, ako je ova vizija za Gran Turismo Sport bila takva od početka razvoja, kako je igra stigla s toliko malo sadržaja? Po mom mišljenju, čini se kako je to pitanje prioriteta. U vremenu kada konkurencija ide naprijed, ovaj GT kao da je odlučio stati na kočnicu, napraviti okvir za buduće nadogradnje i pri tome se nadati kako je početni sadržaj dovoljno zanimljiv za sve fanove serijala. Sreća pa je vožnja u igri stvarno kvalitetna, jednako kao i prezentacija. Međutim, onaj tko očekuje klasični Gran Turismo ostat će razočaran – bilo to fokusom na online segment, brojem automobila ili dostupnih staza. Barem za sada, po izlasku igre.

Kako je strukturirana ocjena ove igre?

Ulazeći kasno u osmu generaciju konzola, Gran Turismo Sport stiže u slaboj formi što se tiče igrivog sadržaja, ali kompenzira to dobrim vozačkim segmentom uz standardno odličnu prezentaciju.

81 Naša ocjena
  • vozni model i osjećaj vožnje
  • Sport segment ima dobro uporište za buduće nadogradnje
  • cjelokupna prezentacija
  • jednako igrivo na gamepadu i na volanu
  • početni manjak sadržaja u odnosu na prijašnje igre
  • sustav za kažnjavanje ima značajnih mana
  • singleplayer kampanja baš i nije uzbudljiva

Stjepan Fikter

Tehnologija ga natjerala na Windows 10. Hvata se čudnih i većini ljudi potpuno stranih igara ŽNJ produkcije. Važno mu je trzanje oružja u pucačinama. Igrice su zabavne.

Komentari (27)

  • blacklist0907

    02.11.2017 - 15:07

    Tresla se brda rodio se miš

  • PS1

    02.11.2017 - 15:35

    Igra je odlicna a ovaj sustav za kaznjavanje je toliko retardoran.Malo prijedem na travu koja me je jos usporula nisam nikakvu prednost s stekao i dobim 3 sec penatly.

  • Dragan[MKD]

    02.11.2017 - 16:22

    Mislim da je Sony pozurio Polyphony da izdaje igru kako bi promovirao PS+ pretplata (jer nije kao da imaju previse igara sa fokusom na MP sadrazaj). Ali opet pravilan korak bi bio cekanje na GT7 koji bi bio prava stvar, nego ovo sto su uradili sa Sportom.

  • apach

    02.11.2017 - 16:33

    Zaobilaziti u sirokom luku, prevelika ocjena uz svo postovanje prema recezentu.

    • deanHR

      @apach, 02.11.2017 - 21:02

      Slažem se što se tiče ocjene. Igre iz serijala koje dolaze svake godine i imaju vise noviteta dobe 70 a ova igra koja je izašla sto godina nakon prethodnika i to u krnjem obliku i to u godini kad imamo i odlične stare i nove simulacije i arkade i sim-arkade koje su uglavnom daleko bolje igre. Čak je i VR upao u zamku igre i krnji je kao i cijela igra. Ako puste demo kojeg sam odavno igrao skidam ali pokraj F1, FM7, AC i ProCa2 i Drivecluba čisto za VR nema šanse da ovo kupim. Nisam igrao punu verziju ali uz sve poznate činjenice o igri mislim da je 75 ocjena plafon. Nije bitna ocjena, na kraju krajeva, ali sama igra osim najljepšeg HDRa među igrama ne nudi ama baš niti jednu posebnu stvar u odnosu na konkurente da bi je kupio. Reca je ok ali ocjena je previsoka.

    • apach

      @deanHR, 02.11.2017 - 21:50

      Ma 75 je plafon, ni manje ni vise. Mislim da vecinu dobrih ocijena GT dobiva zbog imena, Gran Turismo jos uvjek zvuci graciozno, nesto veliko i kvalitetno, imaju jos uvijek kredita kod fanova, moram priznati da sam i ja veliki fan franshize i da sam naucio od GT naslova uvjek dobijati samo kvalitetan sadrzaj ” potpun ” , mozda sam malo razmazen radi toga pa mi ovo sad izgleda kao vlak sa samo dva vagona. Nekad tamo davno danima nisam mogao mirno zaspati kad bi doznao da izlazi novi GT, a kad napokon izadje nogama u guzicu se udaraj da se ode kupiti, a koja je tek festa i ceif bilo staviti cd u konzolu i cekati da ti se pojave prve slikice i logo GT , koda ti se Fahreta Jahic svlaci pred ocima. Jbg zalosno je sto je jos jedan tako veliki naslov krenuo nekim drugim putem, da prodaju muda pod bubrege kao i svi ostali, kud svi tu i mali Mujo.

    • deanHR

      @apach, 02.11.2017 - 21:57

      Da. Istina. Potpisujem. Opet, ocjena je najmanje važna jer mi svi uglavnom ne trebamo nju jer imamo svoje viđenje igre ali sve iznad 75 je debelo previsoko za tako tanku igru. Ne znam što igra Zoki. On daje ili preniske ili previsoke ocjene. Mislim da bi ovdje ipak teško mogao dati prenisku a to me iskreno rastužuje. Ponajviše zbog toga jer sam očekivao pravi VR naslov, za sve van toga imam dovoljno utrka. Driveclub je arkada, Dirt Rally nije moj odabir za VR a PS VR ne mogu normalno spojiti na PC da mi tracking bude dobar u ProC2…

  • Sinek

    02.11.2017 - 17:39

    Igra je cisti love letter i industriji i motorsportu. Ima svojih mana ali one nisu nužno manjak lokacija i modela automobila. Svi tipovi staza su tu, ponešto za svaku grupu automobila, a i Polyphony ima nos za dizajn svojih fake lokacija u kojima su kvalitetno rekreirani neki od zavoja iz najpoznatijih staza svijeta. Besmisleno je slijepo brojati staze jer zbilja mislim da imaju dobar rok trajanja i da se ekipa još nije dobro ni provozala kroz cijelu igru. Što se tiče automobila, tu je otvoreno drukčiji pristup nego što smo navikli vidjeti u GT-u ali ovo nije nimalo loša stvar. Prosjek konja po automobilu je 450 a najstarije auto (isključujući S1 Quattro) je vjerojatno Mito iz 2009. Naglasak je na modernim supercarovima i luxury modelima u čije je detalje uloženo 10 puta više vremena nego u standardno vozilo iz ponude 1100 vozila na koju ste navikli u prošlim nastavcima. Žao mi je, ovaj ćete put morati nekako preživjeti bez Citroen Saxa

  • GAMEmaher

    02.11.2017 - 17:39

    Ono što sam u beti igrao je bilo dovoljno uvid da ne kupim igru dok ne bude nekih 100 kn. Igra je definitivno light verzija. Nadam se da je to uvod u GT7 koji će biti kako treba. Vožnja i grafika su ok kao i online. Sadržaja je malo al za dobit sve zlato bit će tu vremena odvozit. Ono što su definitivnon ufitiljili i nabrzinu sklepali (čudno baš zbog manje sadržaja i dugo vremena koliko je igri trebalo da se pojavi) je RALLY vožnja. Ajme majko. Tu se vidi i malo slabija grafika u tom segmentu a auto vozit je kao po ledu. Doslovno nemaš kontrolu nad vozilom koje proklizava i nikakav osjećaj rallyja. Koliko god se trudiš biti precizan ne možeš se otet dojmu da voziš po LEDU a ne šljunku. Veliki minus i za jednu igru ozbiljnu kao GT nema opravdanja. Super Mario Kart je realniji osjećaj vožnje čak i po ledu.

    • Sinek

      @GAMEmaher, 02.11.2017 - 17:47

      Da, rally je shit žešći. Nadam se da niste igrali Dirt prije ovoga. Tužno je što rally tako iskače u igri, nema ni razloga biti tu… Pogotovo kad su rally auta zvjerke od 550 konja i besmislice kao Mustang rally car ili NSX rally car, što uz “led” o kojem GAMEmaher priča znači da ćete dizati nogu s papučice gasa svakih 1.5 sekundi…

  • Tell Tell

    02.11.2017 - 18:09

    Ocjena veca nego u Shadow of War-a.

    • Zoran Žalac

      @Tell Tell, 02.11.2017 - 18:45

      Zašto uspoređuješ te dvije igre koje koje veze nemaju jedna s drugom osim što su igre, i eventualno imaju tlo i nebo… I tu prestaju sve sličnosti.

  • Tell Tell

    02.11.2017 - 18:12

    Hocu reci da ljudi neprimjecuju kolko je zapravo ovo visoka i nadprosjecna ocjena, uskoro ce sve ispod 80 biti lose, a preko 90 je vec blolja igra nego inace.

  • siblyx

    02.11.2017 - 23:09

    Definitivno previsoka ocjena. Ova igra nema sanse da zasluzuje vise od 70, pogotovo kraj mrcine kao sto je PC2. Da kosta duplo manje jos ajde, ali ovako nikako. Koliko god netko bio fan GT-a, ne moze opravdati ovu ocjenu.

    • baDarmageddoN

      @siblyx, 10.11.2017 - 20:17

      Da. ProC 2 je na sve načine bolaj igra. Daleko daleko bolja igra!

  • Skyprotokol

    03.11.2017 - 02:03

    Ne vidim joj baš neku svijetlu.budućnost a, mislim da je i taj tip igra malo.izlazi iz đira brzo to dosadi . By the way igrao sam betu .

  • pa3k997

    03.11.2017 - 02:57

    Nije mi jasno zasto su igru uopce nazvali GranTurismo. To im je sada veliki minus jer dosta ljudi na igru gleda kao na prosle nastavke gta sto ovaj nije. Trebali su staviti neko drugo ime i naplatiti samo pola igre jer ovo je pola igre. mslm online only, 160 automobila od kojih se neki ponavljaju kako je gore napisano i 17 staza od kojih su neke ovalne(dosadne). Sve ovo smrdi na hrpu dlceva.

  • pleto

    03.11.2017 - 07:43

    Stjepan Fikter
    Jedini u redakciji s DDR 2 memorijom. Prvi će pisati o manje poznatim, čudnim i drugačijim igrama

    Znači GT je čudna i drugačija igra, dobro da nije na kompu jer kakao bi je uspjeo zaigrat s ddr2 memorijom :p

  • fpapac

    03.11.2017 - 08:28

    project cars 2 mi se puno vise svidio, ako ovo mislite kupit da mi se nekad natjecali u gt academy bolje negdje drugo potrosit pare

  • SanKa

    06.11.2017 - 15:37

    i ovo smeće košta 500 kn? dno dna..i japanci su počeli EA sranja izvoditi.

  • tihomir22

    09.11.2017 - 13:10

    vratiti se na šesticu

    • Lovac

      @tihomir22, 09.11.2017 - 19:44

      Bome bi radije GT6 remaster.

  • David_HR

    27.11.2017 - 20:47

    Pitanje da li se isplati uzet Grand Turismo Sport?

    • Lovac

      @David_HR, 03.12.2017 - 01:09

      Po manjoj cijeni svakako, dodat će free SP sadžaje. Ja sam našao na ebayu za 190kn skupa s dostavom novi zapakirani. Ali po trenutnim cijenama kod nas, nikako.

  • Mashed potato

    29.12.2017 - 20:02

    Sada možete maknuti ,,singleplayer sadržaj praktički neigriv bez interneta” jer se sada može igrati offline.

  • Alen542

    02.01.2018 - 19:28

    Za mene,manje automobile i staza je bila bolja odluka za razliku od proslih djelova.Prije su se svi jadali kako su auta podjeljena(GT6 i GT5,Standard,Premium).Doduše tu ce biti DLC(Besplatan)i planira se dodat oko 500 automobila.Online je extra kada uspjete povecati SR.Samo kad bi dodali jos staza i klasicnih trkacih automobila,GTS bi mogao pobjediti rivale

  • crolink07

    20.02.2018 - 06:48

    S novim dodacima sve bolji,sad bih mu dao ocjenu 90/100.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?