HCL.HR

Recenzija

Hitman: Absolution

Juraj Bevandić

Sjećate li se tutorijal levela Hitman: Blood Moneya? Ja ću vrlo teško zaboraviti taj napušteni zabavni park koji sam prošao daleko više puta nego cijelu igru. Znate li da je od toga već prošlo šest i pol godina? U tih šest i pol godina stealth žanr je imao svojih uspona i padova. Prikazane su neke nove ideje i pristupi izvođenju gameplaya, ali niti jedna igra, koliko god bila tematski slična, nije zadirala u domenu Hitmana. Savršena je to prilika za IO Interactive da malo nadograde već poznatu i uspješnu formulu te poberu hrpe i hrpe dobrih ocjena za svoj trud. No kreativci spomenutog studija imali su nešto sasvim drugo u planu. Absolution nije samo još jedna Hitman igra. 47 više uopće nije registrirani agent, motivi koji pokreću događaje ovog nastavka su osobniji i povezaniji, a  umjesto na nekoliko poslova igra nas šalje na avanturu u burnom životu (pre)ozbiljnog ćelavca.

Hitman: Absolution prije svega strši iz serijala po tome što je znatno više vođen pričom. Hitman je zapravo oduvijek bio linearan, bar utoliko što vaše akcije u igri nisu imale konkretnijeg utjecaja na daljnje misije, ali ova igra upravo takvu povezanost posebno naglašava time što su sva poglavlja i misije spojene u jednu rastegnutu priču s nekolicinom zapleta i pozamašnim brojem likova. Radnja se nadovezuje na završetak Blood Moneya, ali na vrlo neočekivan način i ne drži se dugo na nekakvom očekivanom tijeku. Naime, Agencija vas šalje da ubijete svoju donedavnu suradnicu Dianu iz razloga što ona posjeduje neke važne dokaze koji mogu nanijeti zlo i probleme organizaciji. Vi taj zadatak, kao i svaki drugi do sada, poslušno obavite, ali kada vas umirući vam na rukama Diana zamoli da spasite život Victoriji i pobrinete se za njeno dobro to je nešto što ne želite i ne možete odbiti. Samim činom tog obećanja Agencija vas smatra izdajnikom i kreće u potragu za vama i Vicotrijom.

Kao znak bunta naš agent 47 nažalost ne može obrijati glavu (hint: već je obrijana) ili napraviti šarenu irokezu (hint: to ne bi bilo praktično u njegovom poslu), ali može zato britvicom izrezati svoj barkod sa zatiljka i okrenuti se ilegalnim suradnicima i izvorima informacija. Ostatak svog djelovanja sada bivši agent posvećuje svrsi očuvanja sigurnosti već spomenute djevojke iz razloga što je ona eksperiment nadnaravne snage i sposobnosti koje su joj zagarantirane sve dok nosi oko vrata ogrlicu s posebnim izotopima. Da vam pojednostavim – nešto slično kao Asterixov napitak za snagu.


Kao što sam već napomenuo, priča u ovom nastavku igra veliku ulogu. Misije više nisu odvojene i isplanirane cjeline pod vodstvom Agencije, već možemo reći da je cijela igra jedna velika misija rascjepkana u poglavlja povezana cutscenama. Takav način izvođenja i prezentacije radnje rezultirao je izbacivanjem tradicionalnog briefinga prije svakog zadatka i izbora oružja i gadgeta. Pozadinske informacije o likovima sada dozanjemo preko veza i vezica, ali često i na mjestu događaja prateći ih ili prisluškivajući razgovore, što je uvijek plus za imerzivnost.

Meta je u igri mnogo pa o nekima i ne doznajemo previše pozadinske priče i teško je ne osjećati laganu deprivaciju od ljudi koje ubijate što ponekad umanjuje užitak činjenja istoga, a neki likovi kojima je posvećen pošten dio pažnje imaju nekako antiklimatičan i nezaslužen kraj. No zato su glavni zločinci i dugotrajniji igrini likovi mnogo bolje odrađeni i jedva čekate dočepati ih se i podučiti ih lekciju. Moram priznati ipak da mi se sviđa smjer kojim je Hitman krenuo ovom pričom. Motivi za vaša (ne)djela su znatno jasniji i izraženiji te se s likovima mnogo lakše povezati i donekle suosjećati. Produbljena je ličnost našeg bešćutnog protagonista, a cijela je radnja osobnija, mračnija i napetija nego ikada prije u serijalu.

Vaše Absolution iskustvo će najviše biti određeno razinom težine na kojoj igrate igru. Gameplay je prilično promijenjen i neće vam se svi noviteti baš toliko svidjeti. Ako odlučite igrati igru na laganim postavkama vrlo ćete brzo shvatiti da ste mentalno i fizički nadmoćni nad svima te da ste doslovno nezaustavljivi super-čovjek koji do cilja stiže bez razmišljanja. Povećavanjem težine do izražaja dolaze prave vrijednosti i boljke inovacija u serijalu. Naime jedna od najbitnijih stvari uvedenih u igru je Instinct Mode koji je idejno ubačen kako bi u kombinaciji s mini-mapom zamijenio tradicionalnu mapu, ali uz to čini i mnogo više. Kada se aktivira, ljudi i objekti na ekranu poprime razne boje koje određuju njihovu važnost. Nešto vrlo slično Eagle Visionu kojeg smo upoznali u Assassin’s Creedu i koji koristimo već godinama. To je dobra stvar jer je sustav na koji se vrlo lako naviknuti te iz kojeg je lako izvući mnoštvo informacija i pronaći nove pristupe raznim situacijama.


Tako će vam primjerice Instinct mode prikazati crvenom bojom vaše mete u gužvi, žutom bojom razne predmete koje možete koristiti kao oružja ili kao distrakciju, odore koje bi vam mogle pomoći u prerušavanju i ulasku u zabranjena područja, ali i ljude koji bi vas mogli prepoznati i ugroziti vaš zadatak. Osim tih informacija koje 47 dobiva korištenjem svog ubilačkog instinkta, on također koristi svoju intuiciju kako bi prikrio lice od ljudi koji tragaju za njime. Tako dok ste prerušeni u policajca možete slobodno hodati prostorima određenima isključivo za policiju, ali ako se previše približite jednom od službenika mogao bi vas prepoznati ili pak skužiti da vi niste njegov kolega.

Nikad nisam znao da je 47 ovako dobar hand-to-hand borac

U tim bliskim susretima dobro dolazi korištenje instinkta. No na većim težinama Instinct se ne regenerira, brže se troši i vrlo često ćete ostajati bez njega, a pogotovo na Purist težini na kojoj vam je isključen cijeli HUD uključujući i mini mapu. S obzirom na višu postavku izazova vaši će neprijatelji biti još oštroumniji, a u kombinaciji s nedostatkom instinkta to ne sluti na dobro za vas. Jer čini se da u Hitman Americi svaki policajac pozna apsolutno svakog kolegu u zemlji, isti je slučaj i s vrtlarima i kuharima na ulici te domarima i brojim drugim primjerima koje možete koristiti kao krinku. Taj novi sustav korištenja odora je dobro zamišljen u teoriji i dobro funkcionira na manjim razinama, ali na većoj skali zna biti poprilično frustrirajuć.

No ne brinite se – biti otkriven nije kraj svijeta za našeg ćelavca. Ako vas prepozna samo jedna osoba uvijek ju možete smaknuti prije nego stigne upozoriti ostale. To možete izvesti doslovce bilo čime što vam je pri ruci, ali vrlo često ako ste u neposrednoj blizini i samo šakama. Iako se to nekako podrazumijevalo iz činjenice da je čovjek plaćeni ubojica, nikada nisam znao da je 47 ovako dobar hand-to-hand borac. Sve ćete protivnike u borbi prsa o prsa svladati s lakoćom, poglavito radi činjenice da se to izvodi quick-time eventima koji u devedeset posto slučajeva koriste isti uzorak tipki, a kad taj uzorak varira promijeni samo posljednju tipku. Ne poznam gamera kojemu su quick-time eventi osobito dragi kao element gameplaya, ali srećom takva se borba u većini slučajeva da izbjeći. Doduše, u par razina ste primorani koristiti to jednom ili čak više puta za redom kako biste došli do svog cilja ili u jednom slučaju pune dvije minute kako biste pobijedili bossa. Ne treba ni reći da to nisu baš najblistaviji dijelovi igre.


Hitman serijal navikao nas je na izbor oružja i gadgeta prije misije, ali Absolution to mijenja – jednostavno igrate s onime što imate. Srećom, arsenal oružja koja ćete koristiti kroz igru je dovoljno bogat i raznolik, a to se pogotovo odnosi na melee oružja – alate za ubijanje koje ćete najčešće koristiti ako imate namjeru igru proći kao tihi ubojica. Na polju ubojstava je postignut veliki napredak, ne samo proširivanjem arsenala već i korištenjem okoliša. Nerijetko će igra ostaviti dojam kao da nudi nebrojeno mnogo prilika i načina za ubiti zadane mete pa i za ostati neprimijećen. Uz pažljivu i marljivu igru te dozu taktiziranja, vaše će mete pogibati od udara struje prilikom male nužde, izgorijevanja prilikom roštiljanja, pada tereta sa skele na ulicu, otrovane hrane na uličnom štandu itd., a vi ćete poprište zločina napustiti u velikom stilu ugasivši prskalice i paleći fitilj vatrometa u zatvorenom prostoru. Na kraju krajeva, za veći broj meta u isto vrijeme, sada postoje i cover sustav te „point shooting“ pomoću kojega zaustavljate vrijeme i označavate koje mete i gdje želite pogoditi, a potom 47 to i izvršava. Potonji nije zaista u duhu serijala i imamo osjećaj da je bespotrebno posuđen iz ostalih stealth naslova (op.a. bok bok Splinter Cell), ali istovremeno vas nitko ne tjera da ga koristite osim u par navrata u igri kada se zapravo dobro i uklapa.

Kombinacije u igranju su zaista brojne, a u prilog im ide drugačiji format razina. Leveli su sada upućeniji cilju, kraći i manje otvoreni nego prije, ali ih je i dalje užitak ponavljati i istraživati nove načine ubojstava i prolaska različitim rutama i redoslijedom. Variraju od manjih ulica i trgova prepunih ljudi i gužve pa do lokala i bolničkih domova koji su nam potpuno otvoreni na raspolaganju, no i dalje nešto manji nego na što smo u prijašnjih igrama navikli. Iako je sve to dobro uklopljeno u cjelinu i kao takvo funkcionira više nego zadovoljavajuće, moram reći da sam u par navrata poželio da igra ima i bar nekoliko većih, otvorenijih razina koje jasnije odaju dojam jednog ograničenog sandbox iskustva kakav se mogao osjetiti u nekim prošlim Hitman igrama.

Leveli su sada upućeniji cilju, kraći i manje otvoreni nego prije.

Nakon svake uspješno obavljene misije zbrajaju se postignuti bodovi. Na vaše bodovno konto dodaju i kreativna ubojstva, izbjegavanje nepotrebnih žrtava, pomno skrivanje i ostajanje anonimnim i slične stealth radnje, a bodove vam oduzima svako razotkrivanje, ubijanje nedužnih, pušteni tragovi, dokazi i tome slično. Ti bodovi imaju i svoju svrhu, a ona je da vam otključava nadogradnje koje olakšavaju gameplay ubuduće. Taj sistem zvuči kao dobra ideja, ali najveći problem toga je da vi ništa zapravo ne otključavate niti imate osjećaj kao da išta postižete. Naime, samo dobijete poruke koje vas informiraju o tome koje su vam mogućnosti pojačane i kako vi profitirate od toga, ali to nije nešto vi možete pritiskom gumba aktivirati, ne možete izabrati kako se hoćete nadograditi, niti se na kraju krajeva ti dodaci osjete u misijama. Taj je aspekt nažalost ostao nedorađen i nezadovoljavajuć, a uz nekolicinu izmjena mogao je biti zanimljiv dodatak općenitom gameplayu. Te bodove ćete na kraju krajeva najviše koristiti kao sredstvo usporedbe rezultata s vašim prijateljima, a to im baš i nije primarna svrha. Ili ne bi trebala biti.


Takvo nadmetanje bodovima najbolje možete iskusiti kroz Contracts mod igre koji se u nedostatku pravog multiplayera može shvatiti kao svojevrsni MP segment Hitmana. Naime u Contracts modu prelazite singleplayer misiju po izboru na način na koji vi to želite. Kada to učinite, igra vaš rezultat pamti i objavljuje ga kao izazov vašim prijateljima ostavljajući na njima da odigraju uspješno misiju na vaš način i da vas u istom prelasku bodovno nadjačaju. Kao što sam rekao, misije imaju dosta velik replay value pa je ovo vrlo inovativan i dobro osmišljen mod igre koji će vas tjerati na kreativnost, strpljenje i igranje onako kako je Hitman zapravo i najzabavniji za igrati. Jedina stvar koja bi vas mogla zasmetati u svemu tome je checkpoint sustav koji je zamijenio klasično saveanje u igri.

Kao i u ovom modu tako i u regularnom singleplayeru, u nekoliko ćete navrata shvatiti da je checkpoint sustav često beskoristan i frustrirajuć iz razloga što ti checkpointovi nisu ama baš nikako označeni na mapi, postavljeni su na nelogična mjesta i morate pukom srećom naletjeti na njih kako bi ih aktivirali. Ali do pravog apsurda dolazi tek kada ih učitate. Naime kada ponovno učitate checkpoint zato što možda niste zadovoljni s razvojem situacije od aktivacije istog, ponovno će se pojaviti svi protivnici koje ste prethodno na razini ubili ili onesvijestili te pomno sakrili ili bezbrižno ostavili na podu. Dakle, u većini slučajeva to negira sav vaš prije uloženi trud.

Razine novog Hitmana možda jesu površinom manje nego u prijašnjim nastavcima, ali su zato vizualno daleko naprednije i mnogo življe. Na nekoliko ćete se levela kretati među gomilama ljudi što i nije tolika novost u serijalu, ali ovakve interaktivne gomile nisu viđene u igrama do sada. Na trenutke je nevjerojatno koliko je funkcionalnih modela na ekranu u isto vrijeme te kako igra u tim trenutcima može dobro izgledati. Za to je zaslužan Glacier 2 engine koji zaslužuje same pohvale na demonstriranju apsolutno zapanjujućih performansi, što je naravno pogotovo impresivno na konzolama (op.a. igrao sam na Xboxu 360).


Igra ima vrlo detaljne interijere te bogate i impresivne eksterijere uz cijelo vremenu prisutnost kvalitetnih efekata osvjetljenja i odsjaja. Neke od scena uistinu morate doživjeti i odigrati da biste povjerovali da su izvedive na ovoj generaciji konzola. Zvučna strana igre jednako toliko impresionira riznicom snimljenih glasova i dijaloga koje možete i ne morate prisluškivati, ali koji su u stvari vrlo dobro osmišljeni, napisani i snimljeni. Nisu to samo dvije-tri linije koje nasumično NPC-evi izgovaraju, to su doslovno pozadinske informacije koje bi vam mogle pomoći i time utjecati na vaš gameplay.

Već po prvim trailerima Absolution je davao dojam drugačije Hitman igre, ali nismo očekivali da će serijal doživjeti ovoliko preinaka. Neke inovacije su svakako dobrodošle i djeluju kao prirodna nadogradnja serijala, dok neke druge djeluju kao da su podlegle novim, modernim običajima u dizajnu igara koji ne pristaju tako dobro dragom nam ćelavcu. No kroz cijelu igru, čiji se prelazak može uz “pravi” način igranja rastegnuti i preko 14-16 sati, pozitivne stvari su u potpunosti nadjačale one negativne. Hitman je sada čovjek za sebe, radi po osobnom nahođenju i primoran je improvizirati mnogo češće, što otvara vrata za neke zanimljivije misije i inspirirana smaknuća.

Osim toga, igra izgleda odlično, a kada se uhodate u priču i nove mehanike gameplaya shvatit ćete da je ovo dobro razrađena, istinska stealth igra, koja želi da ju odigrate nekoliko puta, koju je lako zavoljeti i kojoj se neki očiti problemi mogu i moraju oprostiti zbog generalne zabave koju uspješno pruža.

Jeste se šuljali i ubijali levelima novog Hitmana? Slažete se s našim sudom? Javite nam što vi mislite o igri u obliku komentara i ocjena.

Jedan od najdražih nam ćelavaca vratio se na naše ekrane u velikom stilu. Je li uspio ubiti sve svoje kritičare i nestati poput duha ili godine polako čine svoje pa je u izljevu nemara pustio za sobom kompromitirajuće dokaze?

86 Naša ocjena
  • priča
  • dizajn razina
  • grafika
  • interakcija s okolišem
  • nekad frustrirajuće krinke
  • checkpointi
  • besmisleni upgradeovi

Juraj Bevandić

Strastveni gamer od malih nogu, u HCL-u je ispunio dječački san pisanja gaming časopisa. Najviše voli rastavljati igre, analizirati mehanike i širiti dobru riječ o mediju videoigara. Povukao se iz aktivnog gaminga kako bi gonio znanstvenu karijeru, ali ćete ga još uvijek uhvatiti pred raznim ekranima.

Komentari (74)

  • Ja Sam

    27.11.2012 - 18:24

    prvi! 😀

  • mihael00

    27.11.2012 - 18:35

    zanima me što se dogodilo s video recenzijama mada je i ova super ?

    • Ementaler

      @mihael00, 27.11.2012 - 18:37

      Ništa se nije dogodilo, nikad nismo baš svaku igru recenzirali u video obliku. Radi se i na nekim novim video recenzijama trenutno 😉

    • Apocalypse4987

      @mihael00, 27.11.2012 - 18:43

      zašto jednostavno ne napravite video u kojem objašnjavate zašto pojedine igre ne dobiju video recenziju, skoro pa svaki put to neko pita, a pošto ljudi vole gledat video više nego pročitat informacije…

    • SonnYYY

      @mihael00, 27.11.2012 - 19:44

      dal je to mozda black ops 2 recenzija

    • Kralj bizmisa

      @mihael00, 27.11.2012 - 19:49

      mogli ste za ovako perfektnu igru napravit video recenziju

    • MaliMicek

      @mihael00, 27.11.2012 - 20:12

      Sve recenzije HCL-a su super bile one tekstualne ili video recenzije. Samo što kad igra izlazi uz ostale platforme i za PC i ja malo zamjeram kad se ne napravi video reca :p

    • -Aragorn-

      @mihael00, 27.11.2012 - 20:48

      Ljudi pa mora se i Ementaler malo odmorit-pa on godišnje snimi više filmova od Spilberga u 20 godina

    • Kralj bizmisa

      @mihael00, 28.11.2012 - 13:47

      ne možeš uspoređivati recenzije sa remek djelo filmovima :)

    • -Aragorn-

      @mihael00, 28.11.2012 - 14:58

      mogu:)

    • Kralj bizmisa

      @mihael00, 28.11.2012 - 16:45

      možeš ali nema smisla 😛

    • -Aragorn-

      @mihael00, 28.11.2012 - 17:03

      +1

    • haha.xd

      @mihael00, 30.11.2012 - 14:57

      ako je onda su smijesni jer neznam po cemu je call of duty bolji od hitmana

  • rockymus

    27.11.2012 - 18:35

    kako mi idu na kurac. prvo su max payna sjebali sad i hitmana. Ni max ni hitman nisu ni blizu ko njihovi prethodnici. Blood money je vrh bio a ovo je linearno smeće. Vjerojatno bi mi se i svidjela igra da nisam igrao ostatak serijala al ovako…

    • xPh4rIm

      @rockymus, 27.11.2012 - 18:45

      True …

    • BiGGY

      @rockymus, 27.11.2012 - 19:15

      – je samo disguise system koji ce biti patchan

  • mihael00

    27.11.2012 - 18:46

    ma vole ljudi i čitat,nije problem važno da je recenzija tu :)

  • drazensi

    27.11.2012 - 18:55

    Igrao sve do sad i ova mi se isto svidjela. Pogotovo s vizualne strane, predobro izgleda. Igrivost je isto tako na visokom nivou, ne znam zasto je toliko ljudi blati, citao po raznim forumima itd. Kolicina izbora je fantasticna i stvarno mozes ubiti svime i svacime. Jedino nisam zadovoljan duljinom igre, prekratka je definitivno. Sve sam prakticki prelazio u stealthu i prvi put prosao na normal i za to mi je trebalo ni desetak sati. Vidjet cemo sad na tezim postavkama kako ce ici. Sve u svemu jedna vise nego solidna igra, naravno nije u fazi remek djela kao ni ostatak serijala, ali je u konstatnom vrhu. Npr. bolje mi je sjela ova igra nego AC3 o koji nije bas ispao kako sam ocekivao, pogotovo razne nelogicnosti u prici od pocetka.

    • Red Falcon 2

      @drazensi, 17.09.2013 - 18:14

      Pa što tolko' ljudi prigovara na Assassin's creed III? Evo moji prijatelji bi ti odmah rekli 10/10 da ih pitaš kakva im je igra.

  • BsTyLer

    27.11.2012 - 18:56

    Dobra recenzija ocjena je na mjestu.

  • adycro

    27.11.2012 - 18:59

    Ovaj prethodni komentar vrijedi za nekolicinu dok vecini ce se svidjeti novi hitman ili may payne sto se svidio !!! igra izgleda impresivno..inovativnije nego prethodnici…sve u svemu mozda ono sto je ii trebalo jednom hitmanu malo vise osobnom nacinu pricanja price. Ima uvjek gresaka i u svemu i svacemu…ali ovo su primjeri vrijednih digitalnih primjera igara koje su stvarno vrh i vrijedni igranja !!! Sto znaci da se zadesi 5 naslova max godinje koji su vrh ostatak su prosjecnost !!!

  • maxim.x

    27.11.2012 - 19:09

    Nisam jos zaigrao, planiram za koji dan ali ako je istina ovo sa prerusavanjem, odnosno da te tako lagano mogu prepoznati kao uljeza onda su sve ujebali, to je bila jedina stvar koju sam mrzio u prva tri dijela..To su ispravili u Blood Money-u tako da neznam zasto su sada to vratili.. Sada me i strah zaigrati da me ne razocara igra, ipak puno ocekujem od nje.

    • RaZeR162

      @maxim.x, 28.11.2012 - 18:03

      prepoznat ce te oni koji imaju isto odijelo kao ti, znaci ako si prerusen kao čistač u hotelu, nemoj se previse priblizavat drugim cistacima, svi ostali ljudi nece nista posumnjat..
      moras priznat da ipak ima neke logike :)

    • PavleC

      @maxim.x, 30.11.2012 - 09:41

      znaci cistaci se odlicno znaju medjusobno a niko drugi ne zna cistace?! pa i nema neke logike.

    • -Aragorn-

      @maxim.x, 30.11.2012 - 15:30

      ma to su ti oni što rade na crno :)

  • Ja Sam

    27.11.2012 - 19:42

    dobar je ovi hitman, ni meni nije jasno zašto ga toliko blate…

  • Mr Newization

    27.11.2012 - 19:47

    Meni je Absolution zakon. Svaki level sam odigrao s guštom i ne razumijem zašto je u većini slučajeva izrecenziran kao nekekav promašaj. BTW, zar baš nikako niste mogli napraviti video recenziju? :(((((((

  • Kralj bizmisa

    27.11.2012 - 19:51

    Stvarno sam uživao u Absolutionu,kao i u svakom Hitmanu,od mene 96

  • Dishonored

    27.11.2012 - 19:55

    Igra izgleda fascinantno ali nekako mi je Blood Money bio bolji.Ja sam se na kraju razocarao jel sam ocekivao puno vise.Cekao sest i pol godina i razocarao se….Dobro igra nije ispunila sva moja ocekivanja, ali i dalje mogu reci da je ovo jedan mnogo dobar naslov! I mislim da ce ovo mozda biti najbolja igra ovr godine naravno jos se ceka taj Far Cry 3.

  • -Aragorn-

    27.11.2012 - 20:40

    86? Hm, ne znam jel će Hitman baš biti zadovoljan s time.Freddy bolje ti za svaki slučaj ne izlazi iz kuće idućih par dana…

  • wozzie-

    27.11.2012 - 20:51

    ma hitman je do jaja!!odigrao normal,sada ide expert i onda purist 😉

  • Lazy

    27.11.2012 - 22:08

    Isprva mi se činilo zanimljivo… čitajuči komente, i to malo što sam vidio kod frenda nije me baš oduševilo(zadnji dobar Hitman ostade na PS2) tako da sam odustao od igranja ove igre možda zato što upravo peglam Metal Gear Solid 4 pa bi mi dvije sneeking igre bile previše, a i što se može mjerit s MGS-om enivey.
    Možda jednom i zagram!!!

  • mickolopi

    27.11.2012 - 22:26

    Igram je na hard i odlicna je. Kao uljeza te lako mogu prepoznati, ali mora se stekati Instinct Mode, u tome je i car igre, kad ne bi morao da se sunjas, licilo bi na setaca od tacke A do tacke B i ubiti metu i nastaviti dalje. Square Enix me pozitivno iznenadio ove godine sa Sleeping Dogs-om i sa Hitmanom, tako da jedva cekam Laru da cepam… 😀

    • Maximum

      @mickolopi, 28.11.2012 - 09:35

      Cepo bi je znaci 😀

    • mickolopi

      @mickolopi, 28.11.2012 - 12:53

      U svakom smislu, zato sam tako i napisao 😀

    • Kralj bizmisa

      @mickolopi, 28.11.2012 - 13:50

      pervertit jedan pujjjjj 😛 :)

    • Zael

      @mickolopi, 28.11.2012 - 15:16

      al je nevjerojatno glupo to šta instinct koristiš za stealth a puniš ga najbrže tako da ubiješ nekog – što je totalno apsolutno definitvno dijametralno suprotno od stealtha!! ma igrica se jednostavno čini rushana. ili su developeri neki žešći pacijenti

    • Black op

      @mickolopi, 28.11.2012 - 16:03

      Istina, nema veze s vezom ali mislim da su to napravili kako se ne bi samo vukli po zidu vec i malo ubijali.

  • Rogue

    27.11.2012 - 23:52

    Masakrirali su igru . Ni blizu nijednog Hitmana pogotovo Blood Moneya (solidna igra je Absolution ali uzas je stvarno sta su uradili od nje. To nije Hitman vise – misije su prelagane , checkpointovi cine igru jos laksom , previse linearne misije,nema ni blizu puno izbora ko u Blood Moneyu). Jednostavno sam razocaran ostao igrom .

    • hitman92

      @Rogue, 01.12.2012 - 18:42

      pricas gluposti kakav blood money se može mjeriti s ovom igrom

    • Rogue

      @Rogue, 01.12.2012 - 21:32

      ubij se

    • hitman92

      @Rogue, 02.12.2012 - 12:09

      u danasnje vrijeme nikome nista ne paše od novih igara,npr neki su komentriali da hitman ima previše noviteta i da to nije više stari hitman,a da nije imao novitete oda bi se reklo da hitman živi na staroj slavi..stvarno vas ne razumijem

    • Rogue

      @Rogue, 02.12.2012 - 13:14

      Di su noviteti u ovom Hitmanu ? Nema nista sto nismo vidjeli u drugim igrama , stovise i neke su stvari losije odradjene nego prije. Mape su linearnije , nemas vise izbora za ubit metu kao prije i ona mala je toliko bezlican i nepotreban lik da su me vise zanimala drveca na mapama. A i uostalom napisao sam da sam ja ostao razocaran igrom , nisam rekao da je igra smece.

  • mokrEE

    28.11.2012 - 00:45

    je*es hitman igra za djecu

  • Zael

    28.11.2012 - 02:47

    – OČAJNA PRIČA I POSLJEDICE OČAJNE PRIČE -> novi ženski lik koji je otprilike zanimljiv kao krpa za pod. iz nekog suludog razloga 47 postaje good guy 47 i odlučuje pomoći toj curi… i na to potrošiti cijelu igru. 47 BJEŽI cijelu igricu, nije dio agencije. ovo znači da više nema klasičnog briefinga koji vas upoznaje sa glavnom metom, njegovim/zinim nedjelima i lokacijom; u ovoj igri ubijate bezlične, prazne osobe koje vam apsolutno ništa ne znače i koje su tu samo da popune level. nema biranja opreme, oružja i drugih gadgeta! na početku igre riješite se sve svoje opreme. znači odsad krećemo u misiju bez pištolja sa prigušivačem već dobijemo neki usrani pištolj. pravi hitman nema šta!
    – LEVELI -> sjećate se genijalnih levela iz blood moneya? white house? mississippi? las vegas? forget about it. za ovo su možda čak zaslužne konzole jer ne mogu podnijeti velike levele sa ovoliko detalja koliko igra baca u njih. zato su leveli podijeljeni na više dijelova ODVOJENIH VRATIMA kroz koja se ne možete vratiti natrag. zbilja mi dođe da plesnem deva.
    – SAVE SYSTEM -> znači igra sejva samo status misije. svi NPC likovi kojih ste se riješili se uredno respawnaju, čak i oni koje ste pažljivo spremili u kontejner… pomolimo se.
    – UŽASAN DISGUISE SYSTEM -> na puristu vam disguise traje jedno 1,6707 sekundi
    – GLAVNI NEGATIVCI UMIRU U CUTSCENEOVIMA!!! -> prvoga čak trebate HVATATI i u super slow motionu potrudit se naciljat ga u glavu. KOJI PENIS?
    – MUZIKA -> koji je debil mislio da mi nakon 5 puta neće više dosaditi slušat one usrane razvaljotine od trombona? pa dim mi se širi iz jebenih zvučnika. ima li ovo uopće soundtrack? jesper kyd, volim te!
    – IGRA JEDNOSTAVNO NIJE ISPOLIRANA.

    još jedna velika franšiza ide nizbrdo. igra je poglupljena do bola (ne možete gledat kroz ključanice, zatvarati vrata za sobom, nema syringea, "pacificirati" se može svatko i koliko god puta hoćete itd itd.) ali nemam pojma čemu sve to… dosta dobrih elemenata iz starih igara je maknuto a dosta novih užasnih doneseno.
    NOTE: namjerno ne govorim o dobrim stranama. to znate svi. ovo je za sve one šta se čude zašto se blati ova igra.
    rado bih joj dao 0 al će ispast da trollam. 40/100

    • BiGGY

      @Zael, 28.11.2012 - 19:51

      glup si

    • Zael

      @Zael, 29.11.2012 - 01:56

      buu huu

    • drazensi

      @Zael, 29.11.2012 - 09:25

      Haha. Prics o losoj prici, pa za razliku od proslih Hitmana koji price nisu imali ovaj dio je zapravo i ima. Briefing za misije totalno nepotreban, sve se zasna na vrijeme, a svoju opremu vratis, ne znam kolko si igrao, valjda jednu misiju :). A koliko bi ti da ti traje disguise, cijeli dan, po cemu bi onda igra bila teska, igraj na easy ako ti je purist pretezak. Isto se ne slazem s recenzijom, napisano je da svaki policajac i svaki kuhar poznaje svakog kuhara u cijelom gradu. Ne, ne poznaje, al poznaje one s kojima radi i s kojima je na duznosti jer inace imaju iste patrole, to cak i nasi policajci znaju, boze dragi :). I onda ako ti dodes, faca koju niko nije vidio nikad u svojoj patroli onda normalno da ce biti sumnjiv prema tebi jer nemas sto raditi tu. Tako ocito. 47 je uvijek bio good guy, ne znam kolko si shvatio price proslih Hitmana, ocito jako malo i Blood Money-a kojeg hvalis. Diana je njemu uvijek bila nesto vise od samo neke zene koja mu zadaje misije, samo sto je to kroz cijeli serijal suptilno prikazivano, a ne direktno, pa je tako onda nikako nije mogao ubiti, a bome je i osjecao obavezu prema njoj da izvrsi obecanje. Velis igra nije ispolirana i onda nabrajas kako ne mozes gledati kroz kljucanicu, ocito je tebi nejasno sto znaci da je igra ispolirana. Na maks rezoluciji, svi detalji high, radi bez ikakovog trzaja i zastajivanja sto se ne moze reci za mnoge druge nove igre. Bugova ima nesto, ali jako malo, definitivno ni blizu ko u AC3 koja mi je bez obzira na sve bila dobra igra isto kao i ova. Nije velemajstorija, al sve ovo sto si ti gore nabrojao ne drzi vodu. Vrlo zabavna i pruza puno sati igranja, pogotovo ako se igra sve u stealthu.

  • Lord of Destruction

    28.11.2012 - 09:14

    "Ja ću vrlo teško zaboraviti toj napušteni zabavni park koji sam prošao daleko više puta nego cijelu igru" to je najlosija misija u hitmanu ikad, zato i je tutorijal, vodi te cijelo vrijeme za ruku i nema slobode, potpuno nereprezentativna misija, cudim se da je nekom najbolja. a u jednu ruku je slicna absoutionu, mozda se zato i recenzentu svidjela. uz duzno postovanje i bez uvrede, mislim da ste mogli povjeriti recenziju nekom fanu ili iskusnijem u hitman serijalu. takodjer: "…Instinct Mode…zamijenio tradicionalnu mapu, ali uz to čini i mnogo više. Kada se aktivira, ljudi i objekti na ekranu poprime razne boje koje određuju njihovu važnost. Nešto vrlo slično Eagle Visionu kojeg smo upoznali u Assassin's Creedu i koji koristimo već godinama. To je dobra stvar jer je sustav na koji se vrlo lako naviknuti te iz kojeg je lako izvući mnoštvo informacija i pronaći nove pristupe raznim situacijama." oznacavanje ljudi bojom u hitmanu postoji oduvijek (i u tocno tim bojama). buduci da hitman postoji prije od AC, tako i oznacavanje u hitmanu postoji prije nego u ACu

  • buby8992

    28.11.2012 - 15:57

    Je li igra zaista zahtijevna koliko se priča? Čujem po raznim forumima da je dosta neoptimizirana.

    • Dishonored

      @buby8992, 28.11.2012 - 16:24

      Kako mislis je li zahtjevna?

    • Maximum

      @buby8992, 29.11.2012 - 17:04

      Nije uvopste zahtevna kad se stavi na medium postavkama.Kad stavim na high ili ultra ode i do 50 fps a jebeno isto izgleda.

  • Filter

    28.11.2012 - 21:57

    mene je ovaj Hitman oduševio, još ga nisam prešao, a mislim da ću ga igrati još masu puta, čini mi se da je igra koju ne treba brisati jer uvijek možeš drugačije da je pređeš svaki put.. Kao neki dobar film da gledam, tj. proživljavam.. samo riječi hvale za igru..

  • Forest_Witch

    29.11.2012 - 09:39

    Igra je odlična, ne prekratka mi je.. kao što je i Blood Money bio. Po tome su mi se više sviđale prijašnji nastavci tipa Contracts, koji su bili mnogo duži..
    No sve u svemu, odlična, grafika je predivna, a Hitmanove obrve posebno uočljive 😀

  • brunoking

    29.11.2012 - 16:33

    IGRA je PREDOBRA!!

  • TheDust

    30.11.2012 - 01:26

    Hitman Absolutionovi gameplay elementi su predobri al bih htio da ima co-op i neki mp mod tek toliko da je trajnost igre dulja. Blood Money mi je bio bolji. Dajem ocjenu 93 :)

  • DjokaBA

    01.12.2012 - 00:42

    ma 100

  • BANANCO

    01.12.2012 - 19:08

    Zasad skidam igru sa thepiratebay-a
    LIKE A BOSS
    a kasnije ću raspalit po komentarima
    HIHIHIHI
    .
    .
    .
    .
    Dotad uživajte
    Sa ljubavlju…….Bananco

  • Pandzinho

    01.12.2012 - 21:52

    ver is d video prodaksn pliz ??

  • dado01

    02.12.2012 - 05:37

    Ma dobar pravo i reca je pogodila sve u milimetar. Od mene 85.

  • rsv051

    03.12.2012 - 22:15

    Moram priznati da me novi hitman razočarao,očekivao sam sočnije misije.Ovo je monotono i viđeno.

  • rsv051

    05.12.2012 - 21:23

    Malo sam pretjerao nije me razočarao 😉

  • Ipe77

    15.12.2012 - 23:24

    od mene 90 po meni od ovakve vrste igre se nemože mnogo više ni očekivat ma da uvijek može bolje :)

  • skyy

    16.12.2012 - 20:26

    dobra igra bolja nek far cry 3 i max payn3

  • Sulik

    17.12.2012 - 20:02

    Dosta misija monotono (poslušaj razgovor i šuljaj se?), kad sam krenuo klati postalo igrivo. Nečujna davljenja metar od neprijatelja, prepoznavanje s krinkom preko cijele sobe a kad se kotrljam pokraj neprijatelje me ne skuže i još par stvari koje ubijaju atmosferu
    75/100

  • Metalni

    03.01.2013 - 11:41

    Zaista odlična igra koju sam prešao u dahu. Jedina stvar koja kvari (barem meni) ugođaj) je to što prije misije nema weapon menija, nema nikavih upgrade-a niti ništa slično. Dobro, neke misije to i zahtjevaju- ali u ostalim se zaista moglo to uraditi. Ovako faktički uvijek počinjem sa žicom. Za prvi prelaz svakako ok, ali za dalje… ništa. Moja ocjena je 90 nategnutih bodova.

  • haha.xd

    10.01.2013 - 03:25

    Evo ja sam krenuo igrati i veliki sam fan pogotovo bloodmoneya i tu je igru jako tesko nadmasiti iako je proslo mnogo godina od njenog izlaska ali misije su bile na fantastičnnim lokacijama kazaliste,bolnica,mississipi,vegas,na brodute mn druge i sa fantastičnim likovima kao sto su fbi agenti te onE blesavE ptičurinE i da bilo je mnogo nacina da se ubije dobro sad zavisi o postavkama tezine naravno u novome fali ono NESTO sto je bm imao al jbg …mslm da sam previse fasciniran bmonyem kojeg sam prosao desetak puta i nijedan mi nije bio priblizno dobar KAO ON ….:dddd BloodMoney u [3

  • brunojekralj

    17.01.2013 - 17:59

    moja naj igra ove godine (s far cryom 3) pre dobra uzivam u svakoj misiji

  • lera1

    22.01.2013 - 11:54

    94/100

  • Tješim svinje pred klanje

    04.02.2013 - 12:35

    dobra igra

  • xD17

    23.03.2013 - 20:04

    igra je fantasticna samo sitniji graficki problem kad vucem tijelo …. ali to je zanemarivo kad se uzivite u radnju i napetost price 😉 odlicna igra vrijedi potrosenog vremena !!

  • Eddie99

    29.08.2016 - 00:09

    Veliki sam fan serijala,bas sam uzivao dok sam prelazio Absolution jedina moja zamjerka jeste sto je igra kratka i moze se preci u svega par sati igre.
    Dao sam ocjenu 90 jer uvijek moze bolje 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!