Iron Man [PC]

Mladen Beraković

Igra je rađena prema filmu, ali sadrži i neke stvari koje se u njemu ne nalaze (određene lokacije, pregršt mini bosseva…). Znači, vaše ime je Tony Stark, vi ste multimiljarder koji izrađuje najmodernija oružja za potrebe vojske. Uživate u životu i nemate se na što požaliti. Ali jednoga dana odlazite u Afghanistan kako biste prezentirali vojsci najnovije „pametne“ rakete iz vlastite tvornice. Nakon prezentacije napadaju vas teroristi i zatvore. Traže da im izradite te „pametne“ rakete i zauzvrat će vas pustiti. No lakomisleni teroristi nisu skužili kako Tony umjesto „pametnih“ raketa gradi neprobojno odijelo kako bi se uspio osloboditi i pomrsiti im planove.

I nakon tog mlakog uvoda počinje igra. Nalazite se u špilji i probijate svoj put prema površini da se spasite i započnete svoju misiju uništavanja oružja koja ste i sami proizveli. Ubrzo se upoznajete sa kontrolama same igre koje su prilično jednostavne. Sama po sebi igra je veoma lagana i stoga iskusnijem igraču ne predstavlja nikakav izazov. Level počinje uvijek istom scenom: Iron Man leti prema odredištu gdje se nalazi njegovo oružje koje treba uništiti dok mu njegov vjerni kompjuterski kolega J.A.R.V.I.S. opisuje zadaću i lokaciju.

Oružje u igri je mizerno jer se sve svodi na pucanje iz Iron Manovih reaktora i njegovog miniguna te ispaljivanje mini raketa. Iron Man doduše posjeduje i neke specijalne „pokrete“ poput razaranja tenkova i helikoptera trganjem raznih dijelova vozila, no ni taj dio igre nije se pretjerano iskazao. Jedini pozitivan dojam vezan uz glavnog lika ostavit će vam činjenica da možete birati između nekoliko tipova odijela koja se razlikuju prema sposobnostima i oružjima.

Filmska verzija Iron Mana gledljiva je unatoč propustima, no za virtualnog Iron Mana ne može se reći ista stvar. Igra je nevjerojatno monotona – cilj je uvijek isti: borba i uništenje. Nema ništa lošega u malo uništenja i dobre borbe, ali ovo jednotavno izgleda preloše i užasno je monotono. Toj jednoličnosti pridonosi i AI koji slovi za najgori AI viđen u igrama, što definitivno govori dosta toga. Grafika nije ništa specijalno, zapravo je… specijalno je loša. Takva grafika bila je loša prije tri godine, a kamoli danas kad razni Crysisi haraju svijetom virtualnog. Sveopću katastrofu upotpunjuju i bugovi koji vjerojatno neće ni biti ispravljeni iz razloga što probleme ovakvih igara ne može popraviti ni najveći patch. Glazba je jednostavna i repetativna baš kao i sama igra.

Iron Man stoga ne nudi apsolutno ništa što bi vas moglo privući. Ne možemo jamčiti da se u određenim trenucima nećete zabaviti, no većinu igre imat ćete gorak okus u ustima. Ako pak kojim nesretnim slučajem dobijete igru u ruke i odlučite ju instalirati, zaigrajte Iron Mana s dozom opreza – posljedice mogu biti veliko živciranje i instantno brisanje igre.

Iako je prošlo nekoliko mjeseci od izlaska samog filma pa potom i igre donosimo vam recenziju „Željeznog Čovjeka“. Dosta se pričalo i očekivalo, no svi znamo kako završe igre pravljene po filmovima – neslavno. Pročitajte kako je prošao Iron Ma

32 Naša ocjena
  • Dodatna odijela
  • CG animacije