HCL.HR

Pišem o igrama već više od pet godina, a kroz moje ruke prošli su raznoliki naslovi različitih žanrova čija je kvaliteta u mnogočemu varirala. Nakon pet godina recenziranja, naišao sam na prvu igru koja me natjerala da se upitam mogu li joj pružiti recenziju kakvu zaslužuje. Riječ je o naslovu čiji bi duh najbolje obuhvatila duša ponešto poetski nastrojenija od mene, čija recenzija ne bi bila puko iznošenje činjenica i komentiranje istih uz pokoji dašak humora, već maleno umjetničko djelo. No dobro, vama vjerojatno i nije do umjetničkih recenzija.

Nakon izlaska PS4 verzije u srpnju 2014. godine, objavili smo i ovu videu recenziju.
Jer Journey to zaslužuje.

U današnje vrijeme vrlo rijetko imamo priliku naići na uistinu inovativan naslov. Tržište je prepuno generičnih igara koje se povremeno ohrabre donijeti pokoji novi element, no rijetko je riječ o nekoj posebno drastičnoj inovaciji koja ima potencijal izmijeniti ono što od igara očekujemo. Također, ukoliko nešto novo i donesu, do izlaska izdavači igre odrade marketinški hype do granice da nam ti noviteti, da se pristojno izrazim, izlaze kroz uši. Za Journey smo znali da će pokušati predstaviti nekakav inovativan koncept, no zapravo nismo imali pojma što očekivati od njega. I bome nas je ugodno iznenadio.

Malo pozadinske priče prije svega: riječ je o posljednjoj igri napravljenoj u sklopu ugovora koji su sklopili studio thatgamecompany te Sony, a po kojem je studio „taigrakompanija“ trebao napraviti tri igre za PS3. Do sada su nam predstavili flOw te Flower, a kao posljednji i zapravo najposebniji, stigao nam je Journey. Svakako moramo pohvaliti Sony za otvorenost prema novim idejama koju su pokazali ulaganjem u ovaj mali, ali prokleto kreativni studio.

Kontroliramo misterioznog, nepoznatog lika humanoidnog oblika koji ima crveni ogrtač s kapuljačom te šalom. Od samog početka nema nikakvog pojašnjenja gdje treba ići ni što treba raditi, vidimo samo planinu u daljini čiji vrh svijetli, a prirodni nagon nas tjera da započnemo svoje putovanje u tom smjeru. Već je to jedna od igrinih specifičnih karakteristika: nema mape, nema smjernica, strelica ili svetog Petra da nam pokaže pravi put. Cijelo vrijeme jednostavno nagonski znamo gdje treba ići bez da nam to itko kaže, a ako vam se ponekad i učini da ste izgubljeni, ne brinite.


Jednostavnost je esencija gameplaya, pa ćete osim klasičnog kretanja, koristiti još samo tipke krug te X: prvu za „glasanje“ te sakupljanje okolnih letećih komada tkanine ili pak odmrzavanje istih, a drugu za letenje. Studio je htio pobjeći od tradicionalnih konvencija koje čovjek očekuje od igre, od klasičnog „ubij/porazi/pobijedi„ kompetitivnog mentaliteta. Nećete naići na bitke ikakvog tipa niti ćete ikoga morati poraziti u bilo kojem smislu – poanta je jednostavno u samom putovanju do tog misterioznog odredišta, putovanju koje je jedno uistinu jedinstveno iskustvo. Doduše, u određenim dijelovima ipak ćete naići na neprijatelje u obliku zlih kamenih zmajeva čudnog oblika, koji će vas odbaciti natrag te skratiti šal koji ste brižno povećavali. To je zapravo i jedini način na koji vam netko u ovoj igri može nauditi.

Bitan dio gameplaya čine leteći komadi tkanine koji omogućuju da poletite ukoliko pokraj njih držite X. Što ih ima više, duže možete letjeti, nekada će se od njih stvoriti čitav tepih koji spaja dva kraja, a nekada ćete lebdjeti od jedne nakupine tkanine do druge koja je na višoj poziciji. Skriveni svijetleći simboli koje sakupite produžuju šal našeg lika, što omogućuje dulji let i samim time više zabave. Letenje je zabavno, naime. Dakle, spomenuto brižno produžavanje šala ipak nije prisutno iz metroseksualnih razloga, ukoliko ste to sumnjičavo pomislili.


Nakon prvih desetak minuta biti ćete uvjereni kako ste „prokužili“ Journey i sve što će igra staviti pred vas, no čar je upravo u tome što zapravo nemate pojma – igra konstantno iznenađuje s nečim novim i drukčijim. Zanimljivo je kako uspijeva napraviti da se više puta uhvatite s debilnim, zanesenim osmijehom, koji vam se ne miče s lica već neko vrijeme, a u drugom trenutku sposobna je dovesti do ruba suza čak i Torcidaša Šimu, ćelavu pedesetogodišnju mrcinu od dva metra i dvjestotinjak kilograma koja ipak ima emocije pa ponekad zasuzi na klapsku pjesmu „Kriva karta“.  

Jedinstveno je i multiplayer iskustvo koje ova igra nudi. Naime, ukoliko imate uključen PSN, co-op se aktivira automatski i u prelaženju određenog dijela igre dobijete suputnika o kojem ništa ne znate. Još jedan lik pridružuje vam se u putovanju, a lišen je ikakvog oblika identifikacije tako da nemate pojma kojeg je spola, vjere, rase ni nacionalnosti, a to su u našoj priči i sasvim irelevantne stvari. Važno je samo jedno – zajedno putujete prema istom cilju i dijelite to jedinstveno iskustvo. Sa svojim suputnikom ne možete ni komunicirati, osim kratkim zvučnim signalima koje ispuštate pritiskom na krug.

Razvija se posebna povezanost sa suputnikom i osjećaj razumijevanja unatoč nedostatku komunikacije.

Zajedničkim istraživanjem te prolaženjem kroz dobro i zlo razvija se posebna povezanost sa suputnikom i osjećaj razumijevanja unatoč nedostatku komunikacije. Kada igru završite, otkriju vam se PSN ID-ovi igrača koji su prolazili pustolovinu s vama, pa ih možete dodati ili im poslati poruku. Razlika između online i offline igranja je jednostavna – kada igrate sami osjećate se usamljeno i beznačajno u svijetu koji se doima tako golem, dok igranje u co-opu pruža ushićenje zbog spoznaje da s druge strane ekrana još jedna nepoznata osoba, tko zna koje boje kože, u tko zna kojem gradu, proživljava isto što i vi.


Nema nikakvog povoda za osjećanje bilo kakvog oblika kompetitivnosti, a zanimljivo je i kako nijednom nisam naišao na suputnika koji je naše putovanje shvaćao neozbiljno te namjerno radio gluposti. Najčešće spominjana zamjerka ovoj igri jest njena dužina – prijeći ćete je u samo dva ili tri sata, što je uistinu vrlo kratko, no moramo spomenuti kako je riječ o savršeno tempiranih par sati, tijekom kojih u nijednom trenutku nećete osjećati zamor zbog monotonosti.

Svaki trenutak igre možete novim igranjem protumačiti na drukčiji način.

Također, gotovo sam siguran da tko god jednom odigra ovu igru neće stati na tome. Jednostavno je neophodno prijeći je barem još jednom, a nije isključeno da ćete iznova igrati i veći broj puta, posebice poradi činjenice da je riječ o naslovu čiji je doživljaj uvelike ostavljen osobnoj interpretaciji, što znači da u principu svaki trenutak igre možete novim igranjem protumačiti na drukčiji način.

Glavni adut Journeya ponajprije su njegova vizualna te glazbena prezentacija, budući da emocije iznosi upravo zapanjujućim scenama te fenomenalnom orkestralnom glazbenom pozadinom. Igra ima jedinstven i prepoznatljiv grafički stil koji nam se izuzetno dopada. Fascinantan je dizajn područja, animacija, kao i savršeno tempirana izmjena kutova kamere, koja će se povremeno udaljiti kako bi vam pokazala sve ljepote krajolika kojim prolazite u krupnom kadru ili se pak okrenuti točno tako da vam pruži pamtljivu scenu zalaska sunca dok sa vjernim suputnikom kližete nizbrdicama u pustinji.


Zanimljivo je kako grafika u ovoj igri može izazvati taj efekt fasciniranog padanja vilice na pod češće nego većina današnjih NOVI-EYE-CANDY-NEXT-GEN-FPS-ENGINE naslova. Čak ni u cut scenama nema dijaloga između likova niti će biti potrebe da čitate kakav tekst s ekrana – sve što igra želi i treba reći, izražava poglavito putem glazbe, koja je uistinu fenomenalna. Toliko je divna da sam jednostavno morao skladatelju, momku po imenu Austin Wintory, poslati poruku na Facebooku u kojem mu se zahvaljujem na divnim skladbama koje zapravo čine iskustvo igranja Journeya toliko posebnim. Nevjerojatno je kako glazba može dočarati ono što vidimo na ekranu te koliko emocija može prenijeti bez izgovorene riječi.

Journey je jedno posebno iskustvo koje je u principu nemoguće usporediti s bilo čime što ste do sada odigrali. To je igra nevjerojatno jednostavnog gameplaya koja u potpunosti računa na svoju prelijepu vizualnu te glazbenu prezentaciju za izražavanje svoje čitave priče, a iako je kratka, u svojih par sati uspjeti će vas odvesti na toplo emocionalno putovanje u kojem će se izmjenjivati suze i smijeh.

Ovo je također jedna fina pljuska u lice svim gamerima koji se vole razbacivati tvrdnjama kako je danas praktički nemoguće napraviti potpuno originalnu igru jer je toliko ideja već istrošeno. Ukoliko ste se upitali, naslovi paragrafa u recenziji ustvari su imena pjesama igrinog soundtracka koje su se nekako učinile prigodnim za te dijelove teksta. Rado bismo otišli u thatgamecompany dati jedan topao zagrljaj svakoj osobi koja je radila na ovoj igri jer su nam pružili iskustvo koje će još jako dugo ostati urezano u sjećanju. Iskrena preporuka.

FORUM: PlayStation 3 podforum

Nakon flOwa i Flowera, thatgamecompany uspio je još jednom dokazati kako je moguće stvoriti nešto uistinu jedinstveno i posebno u današnjem gaming svijetu. Journey je PS3 ekskluzivno putovanje koje ne želite propustiti.

92 Naša ocjena
  • Jedinstveno
  • originalno
  • emocionalno iskustvo
  • Dužina
  • sitnice

Duje Kozomara

Umirovljeni haceelov doktor lošeg humora. Još voli Plejstejšn, ali mnogo više priča o GDPR-u.

Komentari (56)

  • snowblind

    21.03.2012 - 16:58

    Odlična recenzija, a igru nabavljam čim si kupim bon. Nadam se da će tgc nastaviti suradnju sa Sonyem jer neće svatko financirati ovakve projekte.

  • exarkun

    21.03.2012 - 20:46

    jedine igre zbog kojih istinski zalim sto nemam konzolu su heavy rain i sad journey..steta sto nema za pc

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 24.03.2012 - 15:50

      haha kako su mi smiješni ovi pc-jaši, žao mu je dat soma i pol, 2 soma za konzolu sa kojom je miran 6-7 godina, nego će rađe nabrijavat neku kantu svakih 3 mjeseca po soma kuna

    • kangarooster

      @exarkun, 24.03.2012 - 16:02

      Svjestan si da neki PC ne koriste samo za igranje?

    • mOOha

      @exarkun, 24.03.2012 - 16:44

      kroz tih 6-7 godina sam na PCu (uz igranje hrpe stvari) zaradio za minimalno 5-6 tvojih konzola radeći po par nekoliko tjedana godišnje — a od ovoga što ti pričaš ipak je daleko smiješnija ekipa kao ti koja uporno tvrdi da je za igranje najnovijih naslova na PCu potrebno "nabrijavat neku kantu svakih tri mjeseca po soma kuna" — potrošim para koliko si ti dao na konzolu kroz 3 godine i vrtim sve …. pa si ti misli — pardon, očito nemaš čime…

    • buby8992

      @exarkun, 24.03.2012 - 17:00

      Ja sam svoju grafu uzeo prije 2 godine za 1400 kn i još danas vrtim sve igre na full HD i high detaljima (ono o ćemu ti na svojoj konzoli možeš samo sanjati). Ubuduće molim ovakve ignorantske i neupućene konzolaške fanboyeve da nas poštede svojih glupih komentara.

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 24.03.2012 - 17:35

      hahahha koja smijurija

    • buby8992

      @exarkun, 24.03.2012 - 19:11

      Još je smješnije ili da se bolje izrazim žalosnije to kako je očito da o PC gamingu i PC platformi nemaš blage veze, ali te to ne sprječava da po istoj kenjaš i pokušavaš ispast pametan u nećemu o čemu nemaš pojma, a zapravo ispadaš potpuno suprotno od toga.

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 24.03.2012 - 19:24

      hahaa dobar si, samo se vrijeđaš bez pravog argumenta, ja imam pojma, ali očito da ti nemaš, te priče ostavi za laku noć

    • buby8992

      @exarkun, 24.03.2012 - 19:35

      Citirat ću te: "Nego će rađe nabrijavat neku kantu svakih 3 mjeseca po soma kuna" Prvo računalo imao sam 5 godina i igrao sve igre na najvišim rezolucijama u to vrijeme i high grafičkim postavkama, tako da ti ova tvoja teorija pada u vodu i samo pokazuje kako si neupućen u svijet PC gaminga.

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 25.03.2012 - 01:32

      ne to govori kako si ti neupućen, vidiš kako nemaš pojma, da, da imao si

    • mOOha

      @exarkun, 25.03.2012 - 07:55

      spočitavaš čovjeku da ne daje nikakve argumenete i da vrijeđa – tvoja zadnja tri posta:
      1. "hahahha koja smijurija"
      2. "hahaa dobar si, samo se vrijeđaš bez pravog argumenta, ja imam pojma, ali očito da ti nemaš, te priče ostavi za laku noć"
      3. "ne to govori kako si ti neupućen, vidiš kako nemaš pojma, da, da imao si"

      — i onda on vrijeđa – a da stvarno pojma nemaš o PCu kao platformi niti o nadograđivanju niti o potrebama za igru kod PCa si pokazao još u prvom postu na koji ti je inicijalno i odgovoreno …

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 25.03.2012 - 10:41

      i ti si isto tako odgovorio ko da sam ti ubio nekog hehe, nema veze istina boli

    • buby8992

      @exarkun, 25.03.2012 - 11:25

      Suosjećamo mi sa tobom. Nisi ti kriv što imaš zdravstvenih poteškoća (mentalnih) od trauma koje si proživio u djetinjstvu od strane mjesnog svećenika.

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 25.03.2012 - 11:32

      aha to govoriš iz vlastitog iskustva vidim, ok spika

    • buby8992

      @exarkun, 25.03.2012 - 11:44

      Djed i otac su mi bili komunisti, a to znači i veliki ateisti koji nisu u životu bili u crkvi, a ja da nastavim obiteljsku tradiciju sam takođe ateista i ne idem u crkvu. Tako da nisam iskusio to na vlastitoj koži (za razliku od nekih ovdje).

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 25.03.2012 - 11:54

      meni se čini da si jako povrijeđen, koliko znam ti si to prvi spomenuo, ne znam iz kojeg razloga vjerojatno iz iskustva, ali velim ok spika nema beda, samo zadrži to za sebe

    • buby8992

      @exarkun, 25.03.2012 - 15:40

      Zar je toliko teško shvatiti da nas ne zanimaju tvoji nebulozni komentari? Ok, nekome sa 5 razreda osnovne. To što ti imaš probleme kojima uzrok seže u tvoju prošlost, kada si imao intimne odnose sa mjesnim svećenikom, nas nimalo ne zanima. Svoje probleme rješavaj pomoću profesionalne psihijatrijske pomoći.

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 25.03.2012 - 15:52

      a reko sam ti već svoje životne frustracije zadrži za sebe, popove i psihijatre, očito ti nisu mogli pomoć nažalost

    • ferrari1345

      @exarkun, 25.03.2012 - 17:54

      kako se posvadat usred jedne obicne recenzije…

      moj savjet je da se smirite malo nemojte bit djeca uzivajte sto god imali, jel ovo sto pisete nema smisla ako niste skuzili :Facepalm:

    • Infidel72

      @exarkun, 06.04.2012 - 15:18

      Daj molim te napisi seminarski na konzoli?????

    • SonOfOsiris

      @exarkun, 18.04.2012 - 12:53

      _______________________________________________ daj si ti napiši na bubiju hahaha

  • goldfinger

    21.03.2012 - 20:51

    U,suncemupoljubim,točno mi dođe da si zbog takvih recenzija i& igara nabacim plejku…

  • danielmaibaum2709

    22.03.2012 - 06:48

    zanimljiva igra samo malo kratka

  • Cole™

    22.03.2012 - 08:35

    E baš prodao PS3 ;(

  • MaliMicek

    22.03.2012 - 11:37

    Cole zašto pobogu ?

    super reca Duje 😉

  • wyzard

    22.03.2012 - 19:58

    izgleda kao igra koju bi svatko trebao zaigrati. a to je ujedno i kritika ekskluzivnosti. bila bi popularnija da je multiplatformski naslov.

    • SonOfOsiris

      @wyzard, 24.03.2012 - 15:52

      ekskluzivnost ne može biti kritika

    • mOOha

      @wyzard, 24.03.2012 - 16:46

      Može jer iako developeru garantira nešto veću zaradu s te platforme ( u sklopu ugovora sa proizvođačem ) sigurno bi više zaradio na više platformi, ali je problem što to otežava razvoj ….

      ekskluzivnost jedino ne može biti kritika kvalitete igre, ali je svakako odluka podložna kritici i vezana uz igru …

    • SonOfOsiris

      @wyzard, 24.03.2012 - 17:32

      ne slažem se, jer ti ekskluziva gura platformu i može prevagnut između tvoje odluke koju ćeš konzolu kupit ili nećeš

    • wyzard

      @wyzard, 24.03.2012 - 18:36

      Developer zarađuje od svoje igre, a ne od tuđe konzole. U slučaju ovakvih igara to me posebno smeta jer zarada ionako neće biti velika (pogotovo ne kakva bi trebala biti) kad ovo nije akcijski shooter naslov za mase, pa kad su se već odlučili biti alternativni, glupo je što su se odmah prodali da budu ekskluzivni.

    • SonOfOsiris

      @wyzard, 24.03.2012 - 19:26

      nije sve u zaradi, ovo je više umjetnost , tako da to stoji

    • wyzard

      @wyzard, 24.03.2012 - 19:34

      Umjetnost je sama po sebi bezvrijedna ako je nema tko cijeniti. Prema tome, da zarada i nije cilj, opet griješe jer si smanjuju krug potencijalne publike u ionako ograničenom tržištu.

    • SonOfOsiris

      @wyzard, 25.03.2012 - 01:34

      zato i kažem umjetnost nema cijene, zato im i nisu vrijedne brojke nego drugi rezultati

    • Apocalypse4987

      @wyzard, 25.03.2012 - 07:19

      cilj umjetnosti je da bude viđena od šta više ljudi, to bi sigurno postigli sa više platformi. ovo bi sigurno kupija za PC

    • mOOha

      @wyzard, 25.03.2012 - 07:57

      "ne slažem se, jer ti ekskluziva gura platformu i može prevagnut između tvoje odluke koju ćeš konzolu kupit ili nećeš" — možda tebi — ja definitivno ne bi davao nekoliko tisuća kuna za platformu radi jednog naslova (ili dva, ili tri) …. pogotovo što ima dovoljno kvalitetnih multiplatformskih naslova

    • SonOfOsiris

      @wyzard, 25.03.2012 - 10:43

      ima tu malo više od 2-3 naslova, očito nisi shvatio bit ekskluziva

    • pesek32

      @wyzard, 04.08.2015 - 20:08

      Pa ne vole svi iste igre. Naravno da postoji puno ekskluziva. I ja bi ps4, ponajviše zbog TLOU-a. Uzeo bi i neke druge igre, ali nekim ljudima bi te druge igre bile bezveze, a onda bi zapravo kupili konzolu od par tisuća zbog jedne igre. I još te ekskluzive koštaju 500 kn, a ako zbrojiš to sve skupa mogo biš barem 10 igara na steam saleu kupit za istu cijenu.

  • Mileni

    23.03.2012 - 16:50

    Igram vec 2 dana koliko stignem. Genijalna igra, i napokon nesto drukcije! Sto se tice pitanja exluzivnosti, jbg, na taj nacin gaming industrija funkcionira, posebice sony i m$. Normalno da bi se igra vise prodavala da postoji jos i za pc, kao i za xbox. No ovakve igre je stvarno steta propustiti.

    • SonOfOsiris

      @Mileni, 24.03.2012 - 15:56

      posebice sony i ms?? baš nisi najsvjetliji primjer pameti ovdje, a nintendo šatro ne živi od svojih ekskluziva, baš su ga one i spasile tokom svih ovih godina, a microsoft cijelu godinu nije imao ekskluzivu pa se prodavao ko lud, oni jedini mogu živjet od 3rd party-a ko nekad PS2

    • Mileni

      @Mileni, 24.03.2012 - 17:53

      Cemu vrijedjanje? Nintendo ne spominjem jer je konzola ipak dosta vise za casual gaming. Barem osjetno vise od ms-a i Sonya. A nintendo zivi od vlastitih igara, ima jako losu podrsku 3rd party developera. I posve je logicno da vlastite igre nece prodavati na konkurentskim proizvodima. Pa toliko o pameti. Budi mi pozdravljen.

  • SonOfOsiris

    24.03.2012 - 18:02

    nema vređanja, samo velim mogao si i tako reć, wii je casual, ali opet imaju najviše ekskluziva, pogotovo tijekom N64 i gamecube ere, jel tako

  • Mileni

    25.03.2012 - 10:58

    Vrijedjao si, zato ti je i post izbrisan. A vidim da trollas tokom cijelog komentiranja u ovoj recenziji. N64 nije imao najvise exluziva, dapace. PS1 je potukao N64 po tom pitanju, i to na veliko. Posto je preocito da nemas pojma o cemu pricas i da samo trollas, ovom prilikom te pozdravljam i odlazim sa ove teme. Uzivaj 😉

    • SonOfOsiris

      @Mileni, 25.03.2012 - 11:18

      vidiš da si u krivu i nemaš pojma, nikog nisam vrijeđao, ali očito da nisi baš pametan pošto nisi uopće shvatio šta sam rekao, potukao ga je zbog medija, a to je cd i piratluk ništa drugo, bolje razmisli šta sam ja rekao, trolla ti stara kao što sam ti i rekao prije

    • Maximum

      @Mileni, 25.03.2012 - 12:23

      Jel si ti isti onaj lik sto je smarao kako nebi trebali igrati igre nakon 30-te godine i biti vise sa porodicom ?

    • SonOfOsiris

      @Mileni, 25.03.2012 - 12:39

      iz koje si ti priče, to za sebe pričaš ili?? nikad čuo niti izjavio tako nešto

    • dado01

      @Mileni, 25.03.2012 - 12:40

      Od svih pametnih, ti si najpametniji. Ajd nazovi oca i mater i zahvali im se sto te napravise tako pametnog. Zahvali im i od nas jer smo sada u prilici slusati te velike rijeci i duboke misli.

    • SonOfOsiris

      @Mileni, 25.03.2012 - 12:42

      pa izgleda da bi ti trebao nazvat, pošto to očito misliš za sebe

  • Lazy

    26.03.2012 - 15:05

    Ovo kupujem čim prije!
    …ako bude i blizu shadow-u bit će za 10!
    Poslovično odlična recenzije 🙂

  • AssainssCraft

    03.04.2012 - 05:22

    mogu samo reći da igre poput ''Jurney'' i ''Dear Esther'' trebaju svijetu da se malo odmori od silnih pucačina 🙂

  • franko2001

    06.04.2012 - 14:22

    Super igra.Bolja je od Mass Effecta,Call of Dutya,Battlefielda.Pozornost igara je
    tko radi.Vjerovatno je pri propadu tvrtka našla Sony i napravila igru.PC treba ovakvih igara jer uz pomoč EA i Ubisofta žanr propada.

  • AjgorR

    18.04.2012 - 07:38

    Zarada od ove igre je fantastična već je tjednima igra prva po prodaji na PSN-u ali Sony to nije mogao znati kad je upumpao milijune u njihove igre,još bi samo sve trebali pokloniti pc igračima da si torrentima razdijele igru,ajd se zapitajte pc gameri,jel bi dali 100 kuna za ovu igru?Bi vražju mater.

    • pesek32

      @AjgorR, 04.08.2015 - 20:17

      Ja baš bi. Na PC-u ima torrenta i svi ljudi koji igraju na PC-u igraju zbog besplatnih igara? Da je PS4 krekovan nitko ništa nebi govorio. Ja vjerujem da ima dosta PC igrača koji bi platili za ovu igru.

  • hellcome

    27.04.2012 - 22:41

    Svaka cast!

  • Mila Grubisic

    07.11.2017 - 09:43

    Glazba u ovoj igri je tako savršena

  • Korto Malteze

    06.02.2023 - 00:06

    Neko ce reci da nisam umetnicka dusa, ali meni je ovo totalni smor od igre…ako se uopste moze nazvati igrom?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?