HCL.HR

Recenzija

Prey

MRAČNA STRANA MJESECA

Juraj Bevandić

Ova godina je do sada bila krcata iznenađujuće kvalitetnim igrama koje većina nas ne stigne sve odigrati. Primjerice, ja nisam očekivao da Gravity Rush 2 bude dobar i zabavan koliko je bio, niti sam očekivao igrati novu Zeldu odmah po izlasku, ali sam u već odavno pikirao peti mjesec ove godine kada izlazi Prey. Moja pažnja bila je opravdana jer ta igra ispunjava većinu visokih očekivanja koje sam si postavio, ali se ipak malo muči stati uz rame s najkvalitetnijim naslovima ove godine i nema žurbe da ju odigrate prije nego riješite ostale zaostatke.

VIDEO KOMENTAR


Pogledajte kako Prey izgleda u akciji kroz video komentar šjora Belana. Ovo je treći video komentar u nizu, a prilažemo ga ovoj recenziji upravo zato jer pokazuje rane gameplay dionice koje ne možete zaigrati u demo verziji za konzole. Za ostale video komentare Preyja kliknite ovdje.

Prey proizlazi iz škole tzv. ‘immersive sim’ dizajna koji nam je svojim idejama dao neke od možda najupečatljivijih igara. Klasični primjeri takvih igara bi bili serijali kao što su System Shock, BioShock, Deus Ex, Thief i Stalker koji međusobno dijele neke značajke. Otvorenog su svijeta koji je ograničen, ali vrlo gust i detaljan s jasnim pravilima i dubokom simulacijom kroz fiziku i mehanike na igračevu raspolaganju. Osim toga, priča takvih igara većinom se pušta na interpretaciju igraču kroz istraživanje i povezivanje končića, što svaki prelazak čini jedinstvenim.

prey-screenshot (6)

Prey ispunjava sve te uvjete i stavlja vas u radno odijelo lika imena Morgan Yu koji je u priči već vrlo jasno određen, pa nije da u potpunosti stvarate originalnog lika. No, unatoč tome što je njegova sudbina već zapisana u zvijezdama, o igraču ovisi kako će spojiti točkice. Po dobrom starom klišeju, Morgan ima amneziju i mora putovanjem kroz igru ponovno upoznati samoga sebe.

Ako ste slučajno zaboravili kako zvuči najčešći klišej za priču u svijetu videoigara, u Preyu se budite tako da se ničega ne sjećate.

Tu se Prey već razlikuje od klasičnih igara koje bi lik predstavile kroz cutscene i dijaloge. Ako u svakodnevnom životu čitate tone poslovne pošte i igrate igre da se odmorite od toga, onda razmislite dvaput o Preyju, jer ćete kroz jedan prolazak pročitati više tuđih mailova nego prosječna američka tajna služba. To je samo jedan od načina otkrivanja priče, ali najjednostavniji da uočite koliko je ona ovisna o igraču.

prey-screenshot (4)

Glavna nota je da istražujete vanzemaljce na svemirskoj stanici i nešto pođe po zlu te se oni oslobode. Zastranjeni ste u svemiru, a stanicom sada patroliraju radikalno drugačija bića čiju prirodu uopće ne razumijete. Izlaza je nekoliko i nemojte očekivati da će vam se ijedan ponuditi na pladnju već ćete se za svaki dobrano naraditi i putem preispitivati. Sve se to vodi glavnim i sporednim questovima da bismo mogli pratiti razgranatu priču. Nisu to tradicionalni zadaci na kakve smo naučili u RPG igrama već više smjernice da se ne izgubimo, ali često i zečje rupe koji se odvoje u svoje posebne pričice.

Zastranjeni ste u okolišu koji patroliraju bića čiju prirodu ne razumijete. Izlaza je nekoliko, ali nijedan vam se ne nudi na pladnju.

Istraživanje svijeta dizajniranog do najsitnijih detalja, slaganje vlastite verzije priče te donošenje odluka koje imaju utjecaja na krajnji ishod u ovakvim si igrama često tema sama za sebe. Mogli bismo danima raspravljati o načinima kako se Prey aktivno, ali i suptilno u svakom trenutku i radnji razotkriva igračima. Sve se na neki način da povezati s otkrivanjem svijeta i likova, pa je ovo posebno iskustvo i pravi užitak za sve igrače koji uživaju ne samo u nagradama za trud, nego znatno većim nagradama za znatno više uloženog truda i vremena.

prey-screenshot (7)

No, Prey je daleko od nekakvog simulatora šetnje u kojem samo korak po korak istražujete priču jer je hibrid raznih akcijskih žanrova. Prvo, zagonetke i rješenja problema na koje nailazite često su komplicirana i moguća samo u ovakvoj čvrsto i duboko dizajniranoj igri s hrpom mehanika koje treba povezivati. Neke zagonetke sa samog početka igre ćete moći riješiti tek pred sam kraj i to samo ako ste bili dovoljno budni i pažljivi da putem posložite kockice. Osim toga, nije da baš bezbrižno možete skakutati uokolo po svemirskoj postaji kojom vladaju odbjegli vanzemaljci.

Neke zagonetke s početka igre moći ćete riješti tek pred sam kraj avanture, i to samo ako ste bili dovoljno uporni i pažljivi.

Iako su svojim vizualnim dizajnom jedva različite mase neke crne tvari, protivnici su prilično zanimljivi jer imaju jasne uloge. Posebno su zanimljivi najčešći mali smradovi koji se mogu pretvarati u razne predmete, tako da nikada niste sigurni jer ne možete na prvu znati je li šalica na stolu samo šalica ili protivnik koji čeka da mu okrenete leđa. Takvi protivnici vas tjeraju na metodičan i pažljiv pristup, skeniranje prostora i polagano igranje. Bojao sam se da će mi to brzo dosaditi, ali me iznenadilo kako do samog kraja nije postalo naporno. Mimici vam stalno nabijaju nervozu jer nikada ne možete potpuno očistiti područja, pa i kad se negdje vraćate morate budno paziti da se nešto nije promijenilo i čeka u zasjedi.

prey-screenshot (5)

Jednako su napeti i fantomi koji vas gađaju energetskim kuglama jer se mogu teleportirati i nestati vam s ciljnika usred borbe, nakon čega slijedi koja sekunda očaja dok ne odgonetnete s koje strane ih čujete. Zanimljive su i ogromne leteće kugle sa hrpom HP-a koje kontroliraju umove preživjele posade i raznijet će im glave ako vas uoče, pa ako vam je stalo da vaši kolege prežive, morate ih potiho onesvijestiti i odvući na sigurno prije okršaja s vanzemaljcem. Najzanimljivijeg protivnika neću ni opisivati jer vam ne želim uništiti potencijalni trenutak čistog užasa i panike, ali poanta je da iako ih nema puno i prema kraju igre se počnu malo prečesto ponavljati, uvijek su dovoljno zanimljivi i napeti.

Područja u igri nikada ne možete potpuno očistiti od neprijatelja pa čak i kad se vraćate putem kojim ste prošli svejedno morate biti na oprezu.

Sve i da otupite na njihove moći i metode, na rubu stolice će držat će vas nedostatak streljiva, prostora u inventoryju i resursa općenito. Prey na papiru nije horor igra, ali je dovoljno strašna i posuđuje neke ideje starijih survival horor naslova da može biti poprilično zastrašujuća. Za barem nekakav osjećaj sigurnosti ključno je pametno raspolagati resursima, reciklirati nepotrebne stvari i od tih materijala kreirati novo streljivo ili nadogradnje. Ja sam recimo odlučio uložiti većinu materijala u streljivo jer je napucavanje pomalo neprecizno na PlayStationu 4, ali sam bome osjetio nedostatak drugih stvari koje sam žrtvovao radi municije.

prey-screenshot (1)

Do kraja igre otključao sam tek trećinu svih dostupnih moći i sposobnosti iako sam odradio detaljan prelazak duži od prosječnog. To u principu nije problem, jer je ionako najzabavnije kombinirati sve te moći čija ograničenja i potencijalne kombinacije tjeraju na mozganje. Recimo, ne možete ući u zaključanu recepciju u kojoj je neki bitan predmet? Da, možete hakirati vrata, ali ako to niste dovoljno levelirali možete se pretvoriti u kemijsku ili neki sličan mali predmet iz okoliša i provući kroz prozorčić unutra. Slične kombinacije posluže i u borbi ako ostanete bez streljiva, pa morate zamrznuti protivnika u letu i onda pokupiti neki težak predmet koji zbog levelirane snage možete baciti dovoljno snažno da ih ubijete.

Ne možete ući u zaključanu recepciju? Da, možete hakirati vrata, ali možete se pretvoriti i u kemijsku olovku pa se otkotrljati ispod vrata.

Vidim kako bi se u dodatnim prelascima moglo duboko posvetiti određenim granama mogućnosti što bi u teoriji mogao biti zanimljiv i svjež prelazak s puno različitosti, ali problem je što niti jedna od tih moći nije sama po sebi pretjerano zabavna. Zabavno je smisliti novi i pametan način kako se izvući iz neugodnih situacija, pa ipak mislim da bi novi prelasci većini igrača bili opravdani jedino ako žele istražiti priču iz drugačijeg kuta i donijeti drugačije odluke. Što je u redu, jer izvedba priče i kreativno korištenje svega jesu oni segmenti u kojima Prey pokazuje svoju snagu.

prey-screenshot (2)

Čisto tehnički gledano, igra je grafički već pri samom izlasku opasno zastarjela. Detalji tekstura su ispod standarda, grafički efekti su nepouzdani, ali barem se igra vrti glatko i na koševima za smeće, da prostite. Nije to isprika, vidjeli smo ljepše igre koje se vrte jednako dobro, ali Arkane ima taj svoj grafički stil koji nije potpuno realističan i pomalo naglašava neke karikature, pa je lakše progutati nesavršenosti. Dishonored serijal puno bolje nosi taj stil, ali ne vjerujem da bi tehnikalije Preyja ikoga smrtno uvrijedile iako izgleda u najbolju ruku kao lijepa igra s prošle generacije konzola.

Ne bi bilo uvredljivo reći da je tehnička strana Preyja na razini atraktivne igre… s prošle generacije konzola.

Doduše, tehnički problemi sputavaju igru snažnije od grafičke zastarjelosti. Igra je krcata sitnim bugovima koje se vrlo brzo nauči zanemariti, ali nije zgodno da ubijaju imerziju u igri koja sve adute stavlja u imerziju. Čak i kad bih zažmirio na jedno oko i dalje bih vam morao priznati da je moj prelazak uništen bugom koji mi je onemogućio rješavanje jednog ključnog questa. Mogao sam dovršiti igru na kraju, ali dvadesetak sati mog truda rada i odluka je palo u vodu. Nažalost, našao sam se u šačici igrača pogođenih tim bugom, ali dovoljno velikoj šačici da se već par dana nakon izlaska igre o tom problemu naveliko pričalo po internetu.

prey-screenshot (8)

To se dogodilo igračima na svim platformama, ali u svakom slučaju ako možete birati – igrajte Prey na PC-u. Kontrole za tipkovnicu i miš su sjajne, igra izgleda bolje, ima manje poteškoća, a i igrajući na konzoli i kontroleru točno možete osjetiti da propuštate puno lijepih stvari zbog ograničenih kontrola (slabija responzivnost, manjak prečaca itd.). Sami developeri su rekli da je ovo PC igra i ne treba se praviti da na toj platformi nije najbolja. To ih ne opravdava što su PS4 verziju dobrano zanemarili pa neke osnovne postavke kontrola ne rade kako treba i ne slušaju igrača, ali čak i kada to ubrzo zakrpaju igra će svejedno biti puno ugodnija na kompjuterima, s obzirom da ju na maksimalnim detaljima mogu vrtjeti i četiri godine stara računala.

Iako se ovdje u suštini radi o odličnoj igri, negativne kritike nipošto ne treba shvatiti olako. Prey je osjetno manjkava igra koja se ne može usporediti s kvalitetom drugih naslova ove godine. Da se razumijemo, jako je zabavan i nudi donekle zanimljivu priču u jednom od bolje dizajniranih svjetova recentnijeg datuma. Hrpa je tu mehanika i sustava koje je zarazno primjenjivati na stresne situacije i koje nećete pronaći u nekoj drugoj igri.

No, Prey je do daljnjega prepun problema i problemčića od kojih će vam neki samo postavljati noge i moći ćete ih preskakati sve dok vam neki ozbiljniji problem ne opali šamar, što se događa gotovo nasumičnom broju igrača. Ako ga već igrate i niste naletjeli na nikakve probleme, ne divljajte na ocjenu – umjesto toga smatrajte se sretnima. U suprotnom slučaju nema žurbe za ukrcavanje na ovaj svemirski brod. Samo ne zaboravite Prey i vratite mu se kad malo presuše kvalitetniji naslovi jer je itekako vrijedan vaše ljubavi i vremena.

Označeno sa: ,

Prey se školovao na nekim od najlegendarnijih igara ikada pa iz njih izvlači najbolje lekcije. Ali, umjesto da nauči iz njihovih grešaka, Prey ih sve vjerno ponavlja, pa je posebna Odiseja u svemiru pomalo narušena tehničkim problemima i ostalim manjkavostima.

80 Naša ocjena
  • detaljan i pametan dizajn svijeta
  • bogato nagrađeno istraživanje priče
  • vrlo otvorena kombinacija zabavnih mehanika
  • primjerak rijetke škole dizajna
  • jako je ugodan na PC-u
  • brojni tehnički problemi
  • grafički samo prihvatljivo
  • dosta je neugodan na konzolama

Juraj Bevandić

Strastveni gamer od malih nogu, u HCL-u je ispunio dječački san pisanja gaming časopisa. Najviše voli rastavljati igre, analizirati mehanike i širiti dobru riječ o mediju videoigara. Povukao se iz aktivnog gaminga kako bi gonio znanstvenu karijeru, ali ćete ga još uvijek uhvatiti pred raznim ekranima.

Komentari (36)

  • L3gi0naR

    12.05.2017 - 18:53

    Kolko sam pročitao baš na PC verziji najveći je postotak corrupted save file te je nemoguće završit igru.Budući da su prvo započeli onaj Prey 2 pa ga ukinuli te započeli sve ispočetka,igra je još na kraju dosta dobra,barem meni.

    • Zoran Žalac

      @L3gi0naR, 12.05.2017 - 19:08

      Izbacili su jučer-prekjučer fix za to.

    • Lovac

      @L3gi0naR, 12.05.2017 - 19:10

      To je već riješeno kroz update, čak i stari saveovi su fixani. Ja osobno nisam imao taj problem, ali sam zato koristio svih 20 save slotova (zlu ne trebalo). Najbolja igra koju sam u 2017. do sada odigrao.

    • invictum

      @L3gi0naR, 12.05.2017 - 20:26

      Ja nisam imao nikakvih problema ni sa save game niti bilo kakvih drugih, igrao sam verziju 1.0.

  • Dragan[MKD]

    12.05.2017 - 19:25

    GOTY definitivno, bar za meni, za sad. Tih minusi koji je Juraj nabrojao mi ne smetaju ni malo, ocjena je visokih 90+ za ovakvu igru. Naravno sve ovisi od vas samih, kakvih igara preferirate. Ne volimo svi istih stvari, ocjenu koji je Juraj dao je njegovo misljene i ja to postujem. Ovu godinu otvorile su stvarno dobre igre, sa nekim iznimci, ocekivao sam vise iz HZD kao die hard open world fanatik, ali opet dobra je bila to igra, Mass Effect takodge, ali ovu igra me uspela pogoditi u moje gamersko srce, naklon do poda za developera.

    • AliMuhammed

      @Dragan[MKD], 17.05.2017 - 04:39

      Mass Effect je tek živa tragikomedija od igre (da ne govorimo o presmiješnim animacijama) koju sam izbrisao nakon dva sata igre – iako sam ljubitelj te franšize!
      A tek ovo… Skratit ću: poprilično dosadna, nezanimljiva igra.
      PS: Molim te prouči malo hrvatsku gramatiku i pravopis, ovo kako pišeš je tihi užas. Mene bi bilo sram pisati u javnosti poput tebe.

    • loading

      @AliMuhammed, 18.05.2017 - 13:40

      Čovek je iz Makedonije, zašto bi on proučavao Hrvatsku gramatiku?

  • Tony Ghost 1811

    12.05.2017 - 19:38

    Meni se svidja misterij ove igre. To me jako privlaci. Nisam igrao ali kad bude neka akcija zasto ne. Igra je dosta dobra.

  • Lovac

    12.05.2017 - 19:46

    Ako je Dishonored 2 dobio 90, onda Prey zaslužuje barem 91. Osobno mislim da su igru morali izdati pod novim imenom jer je šteta da se jedan ovakav genijalan naslov (iako očito inspiriran ostalim draguljima žanra) etiketira kao jedan Doom-like shooter od prije 10 godina. Juraj, inače šteta za bugove na koje si naletio. Patch je vani, a novi je u pripremi, mislim da bi svakako trebao ponoviti iskustvo kad se malo ispegla. Ja sam imao sreću da nije bilo apsolutno nikakvih problema u preko 30 sati koliko mi je trebalo da sve “očistim”. Tako da za mene osobno jedino vizuale i loše implementirani zvuk/glazba kombo kao minus. Ništa naročito bitno jer je ovo jedan vremena vrijedan AAA naslov u moru moronskih igri.

  • Vexido

    12.05.2017 - 19:48

    “vratite mu se kad malo presuše kvalitetniji naslovi jer je itekako vrijedan vaše ljubavi i vremena”. – a koji su to kvalitetniji naslovi ,jer ova godina je puna igrica koji su samo obecavali da ce biti dobri (pc platforma)? moram priznati iznenadila me ocjena , mislio sam da ce dobiti negdje oko 90 …

  • darijoman

    12.05.2017 - 19:53

    Šta će to biti pa je Zoran dao ocjenu 90 😛 😉

    • Dragan[MKD]

      @darijoman, 12.05.2017 - 20:03

      On je toliko dao i HZD, malo previse sprema meni ali sta je tu je, ja osobno rjetko dam vise od 90 za neku igru, ali ima neki igara koji su jednostavno kao cjelina perfektni, naravno zao mi je za ljudi koji su iskusili neki tehnicki poteskosa ali must buy, posebno za sve koji igraju na PC.

  • Stjepan Fikter

    12.05.2017 - 19:59

    Ne mogu se složiti s ocjenom pogotovo jer bugova na PC-ju nema, odnosno nisam ih doživio. Ajd taj sa saveom, ali opet to je manji postotak ljudi, plus što je ispravljen. Nego, gameplay. Vrh, barem meni koji sam System Shock/Deus Ex fangay.

  • Darcoolio

    12.05.2017 - 20:01

    Ovi mutavci iz IGN dali 4.0 zbog problema sa sejvom.
    Sam probam, proverim pa ocenim.

    • leon991

      @Darcoolio, 13.05.2017 - 01:12

      Zašto su mutavci? Da ti posluže u restoranu odlično pečenu patku i onda tokom petog ugriza naletiš na žohara, pa ti oni posluže novu patku koja nakon 7og ugriza ima žohara, da li bi im dao odličnu ocjenu na trip advisoru?

    • Darcoolio

      @leon991, 13.05.2017 - 01:28

      Veze sa vezom nema to što si napisao.

    • leon991

      @Darcoolio, 13.05.2017 - 11:45

      Ne?

      Dobro se provodio – imao game breaking BUG, pokušao je raniji save očitati 6 sati prije, opet ga je imao, javio se developerima koji su mu dali neki mini hotfix, on ga instalirao, opet igrao ispočetka taj dio, OPET imao isti BUG. Objasni mi, majstore, kako nema veze s vezom?

    • LepiSladja

      @leon991, 22.05.2017 - 11:34

      mutavci jer generalno ign zadnjih 10takgodina je smece prey dobije 4, sad vidim 8 a igra pokusava dost toga novo dok svake godine CoD-u daju 9/10 (u cod-u nebitrebalo biti bugova jer 10 godina u biti ista igra).

      A da negovorim kako opcenito im jake franzize dobijvaju obavezno 7-10 ma kakva god ona bila (samo da su pare u djepu, sto je i dokazano par puta).

    • Lovac

      @Darcoolio, 13.05.2017 - 12:19

      IGN je promijenio ocjenu s 4 na 8 sad kad je izašao patch.

  • Duanador

    12.05.2017 - 20:54

    Ja nisam imao problema sa Saveom ni na pocetku.
    Meni igra daje pravo zadovoljstvo igranja.
    Zadovoljan sam Ocijenom HCL-a i nemam pojma sta IGN prdi sa 4,0.
    Igra je stvarno super i preporucio bi ju svakome tko voli ovakav zanr igre.

  • Nino H.

    12.05.2017 - 22:02

    Po meni odlična recenzija, kao i uvijek :)

  • Sentiel FH-016

    12.05.2017 - 22:18

    Odlicno igra izgleda,ima potencija,grafika,sve na mjestu, ako slucajno neko ima kod za nabaciti slobodno!! :-)

  • delight353

    12.05.2017 - 22:36

    Odlično napisana recenzija! Odlična igra! Po mom sudu ocijena ipak malo viša – 90.

  • invictum

    12.05.2017 - 23:12

    Odlicna igra, od mene 90.

  • Oblakoder

    12.05.2017 - 23:52

    Sad sam bas gledao na Metacriticu ocene jer planiram ovo da zaigram i ispada da je HCL dao prosecnu osecnu.Citajuci ove kamentare zakljucak je da igra zasluzuje vise,a opet sa druge strane kod recezenata bas i ne briljira sa ocenema.

    • AliMuhammed

      @Oblakoder, 17.05.2017 - 04:41

      HCL joj je (ne znam zašto, vjerojatno osobne preferencije) dao preveliku ocjenu. Igra je zaista poprilično dosadna i nezanimljiva i veze nema s originalom. A i grafički je loša.

    • Igor Belan

      @AliMuhammed, 22.05.2017 - 11:44

      Ovaj Prey ti namjerno nema veze s onom starijom Prey igrom… kao što ni ta starija Prey igra nema veze s onom Prey igrom PRIJE nje :) Nije joj to zato neka mana :/

  • Toma_HR

    13.05.2017 - 10:14

    Odlična recenzija!

  • Sick Individual

    13.05.2017 - 16:11

    Auu po što svaki puta živčani slomovi oko ocjene, svi se pale koda je smak svijeta, jebale vas ocjene više.. Imaš lijepo recenziju i sve uvijek navedeno i realno opisano u njoj, sve pluseve i minuse, dovoljno da sam procjeniš isplati li se kupiti igru. Recezent da ocjenu koju ON smatra da igra zaslužuje. A ti lijepo imaš opciju za sam ocjenit pa bubaj ocjenu koju god hoćeš i to je to… u kurac više kukanje oko ocjena i i čupanje kose s glave… ajme ajme nije dao 90 pa ja ne vjerujem, na ign 100 na gamespotu 100000 na metacriticu 83491…. ajmo ga linčevat

  • goldfinger

    13.05.2017 - 18:28

    Dobra recenzija i ziher ću ovo odigrati…

  • Alexdelarge

    16.05.2017 - 20:36

    Kakve igretine ove godine frendeee

  • AliMuhammed

    17.05.2017 - 04:34

    Igra bi mogla biti zanimljiva – ali samo mlađim igračima, koji se nisu naigrali puno “jačih” naslova slične tematike i stila. Mene je igra podsjetila na nekakav osrednji pokušaj križanja Dishonoreda i Bioshocka, ali za razliku od njih nema ono “nešto” što te vuče dalje i obećava svakim korakom nešto novo i “jače”. Ovdje se radi o liku koji usamljeno tumara svemirskom postajom, tu i tamo roka velike šmrklje i neprestano čita hrpe glupih mailova i skuplja žice, ni sam ne znajući zašto to sve čini. Priča je više puta prežvakana, radnja je puna praznog hoda a grafika poprilično zastarjela.
    Sve u svemu osrednja igra koja bi većini mogla biti jako dosadna, a pogotovo starim igračima poput mene. Za mene max. 65%. Čak mi je stari, originalni Prey puno draži i danas bih ga opet rado odigrao, za razliku od ovog čudnog i monotonog križanca.

    • loading

      @AliMuhammed, 18.05.2017 - 13:37

      Dobro je prijatelju, rekao si da ti je dosadna igra. Ne moraš da smaraš više.

  • LepiSladja

    22.05.2017 - 11:37

    Zaboravili ste reci da “graficki osrednja igra” ima odlicnu optimizaciju, radje cu igrat “graficki osrednju igru” nego neko neoptimizirano cudo koje se pretvara da graficke prije GTX 10XX ili RX 4XX nepostoje.

    • Igor Belan

      @LepiSladja, 22.05.2017 - 11:43

      Zaboravio si ti da PC nije centar svijeta :) Ma kad kažemo da je igra grafički osrednja, to je u odnosu na stanje grafike u gaming industriji općenito. Osim toga, igra može izgledati vrhunski i biti dobro optimizirana također, bilo za PC ili konzole. Dapače, imaš hrpu primjera ispodprosječnih igara po pitanju grafike, koje su uz to još i loše optimizirane na nekim platformama.

  • Jokerhere

    19.09.2017 - 23:25

    Od mene 75, iako sam uvidio taj potencijal za visoku ocijenu, nesto me je igra pobrkala, stalno iz jedne cjeline u drugu , protivnici koji su prilicno frustrirajuci, zvuk koji smeta takodje…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!