Ako ste redoviti posjetitelj HCL portala, zasigurno ste već upoznati s Eipix timom i njihovim najnovijim projektom, igrom Pyroblazer. Ako pak, malo zabušavate posljednjih mjeseci, ukratko ćemo vam predstaviti igru o kojoj je ovdje riječ. Dakle, Pyroblazer je futuristička combat racing igra, laički opisano, utrkivanje u naoružanim futurističkim letjelicama (tzv blazerima) po uskim tunelima. Posebno je zanimljiva zbog činjenice da su igre ovog žanra raritet na PC-u, a još više zbog toga što je developer igre mali studio iz Novog Sada, Eipix, kojemu je ovo najveći projekt do sada. Ako pak, to niste znali, vjerotno ne znate ni zašto smo očekivali da ste upoznati s Eipixom i njihovom igrom. Naime, HCL je imao intervju s Mirkom Topalskiem iz Eipixa , a prije par mjeseci recenzirali smo i press demo Pyroblazera. Ako ste pak, to sve znali, upravo ste potrošili koju minutu na nepotrebno čitanje uvoda. Život je okrutan. Novosadski momci opet su bili susretljivi, poslavši nam key za igru nedugo nakon što se ona pojavila na Steamu, i – eto nam recenzije.

Priča u Pyroblazeru je nešto za očekivati od igre ovakvog žanra. Vozače blazera se u svijetu shvaća kao bogove, kraljeve, mesije, a vi ste lik koji je oduvijek želio biti vozač, i napokon dobivate šansu ispuniti svoj san i utrkivati se sa profesionalcima. Uvodna animacija sasvim je pristojno odrađena, u rangu s dramatičnim cinematografskim djelima koje danas gledamo u uvodima blockbuster igara. Činjenica da je Candella Systems (publisher) nabavio malo sofisticiraniji logo navukla mi je osmijeh na lice (za dodatno pojašnjenje, pročitati naš press demo review). Sama priča dosta je jednostavna, a momci iz Eipixa su očito odlučili ni ne forsirati je previše i ne „daviti“ igrače s njom. Ipak, tu je Pyropedia, svojevrsna Pyroblazer enciklopedija, u kojoj će znatiželjnici moći pronaći detalje o priči, svijetovima, blazerima i oružjima. Lijep detalj u koji je vidno uloženo truda. U samom gameplayu Pyroblazera, nedostaje „ono nešto“ što igrače treba prikovati za monitore. Kontrole su relativno jednostavne za naviknuti se, iako treba vremena kako bi u potpunosti ovladali vožnjom blazera, no nedostaje onaj osjećaj brzine i adrenalina tipičan za ovakve igre.

Igru pokreće Eipixov vlastiti Ultra Engine, te Nvidia PhysX, i to izgleda sasvim pristojno. Istina, grafika nije baš u rangu s današnjim eye candy FPS-ovima na koje nam cure sline. Vjerojatno nećete u nekoj od utrka odjednom zastati, šokirani i impresionirani detaljima oko vašeg blazera, no svejedno, vizualno igra izgleda sasvim solidno. Pohvalno, s obzirom da je mali i neovisni Eipix napravio i svoj vlasiti engine za igru. HUD-u bi dobro došlo malo estetske korekcije, iako se može priviknuti na njega, izgleda nekako „prejeftino“, posebice ona siva transparent podloga. Glazba je dosta monotona, ponekad sam imao osjećaj da u pozadini svira samo jedan te isti loop koji traje tridesetak sekunda… I želi natjerati igrače na pokušaj suicida. Tupim predmetima. Dobro, malo sam pretjerao. Stavka koju jedan akcijski racer praktički mora imati jest multiplayer, ponajprije zbog toga što se po tunelima triju svjetova koje Pyroblazer nudi: Gnosisa, Haedre i Underdomea, zasigurno puno zabavnije natjeravati s živim protivnicima. Nažalost, igra nema multiplayer, a hoće li ga ipak dobiti u obliku kakvog patcha, još ne znamo.

Ne možemo reći da je igra u potpunosti podbacila, ali priznajemo da smo očekivali malo više. Multiplayer je izostao, a gameplay jednostavno nije dovoljno zarazan ni uzbudljiv da bi mu se stalno vraćali. Priča je također malo slabija karika, no igru izvlače solidna grafika, mnogo pažnje uloženo u određene detalje poput Pyropedie, te cijena koja je ipak dosta pristupačna (30 dolara na Steamu). Pyroblazer je igra koju se ipak isplati probati, osobito ako ste obožavatelj žanra ili zagriženi gamer koji je jako, jako znatiželjan vidjeti kako su „komšije“ napravile igru. U svakom slučaju, pohvale momcima iz Eipixa, a iskreno se nadamo kako će sljedeći projekt biti još bolji… Možda to bude baš Pyroblazer 2?

Recite nam što mislite o ovoj igri i recenziji u boxu za komentare ispod ( morate biti registrirani ), a ukoliko imate kakavih većih pitanja, započeli bi diskusiju na temu ove igre ili vas muči neki problem vezan uz nju, dođite na HCL forum i posjetite Pyroblazer topic.

Futuristička combat racing igra iz srpskog Eipix tima, o kojoj smo već u nekoliko navrata pisali, napokon nam je sjela u ruke. Saznajte kako je igra na kraju ispala.

74 Naša ocjena
  • Pyropedia