Rainbow Six: Vegas 2 [PC]

Duje Kozomara

Rainbow Six, Rogue Spear, Take-Down, Raven Shield, Black Arrow, Lockdown, Critical Hour, Vegas. To su nastavci urbanog Rainbow Six serijala, s trejdmarkom Tom Clancya. Za posljednji navedeni naslov, čija se radnja odvija u Sin Cityu ( izbacite Jessicu iz glave dok ne pročitate recenziju do kraja ), nastavak je najavljen u studenom prošle godine. Kao i prethodnik, naglasak je stavio na akciju više nego na taktiziranje, što je razočaralo prave obožavatelje franžise, no eto, Ubisoft se malo prodao kako bi zalijepio što veći broj ljudi za igru. Što nam novog donosi Vegas 2? Najveća novost je glavni lik, nasljednik Logana Kellera iz prvog Vegasa, a odaziva se na ime “Bishop”.

Bishop je lik kojeg sami kreirate, u potpunosti customobilan ( ne pada mi normalnija riječ na pamet ), što hoće reći da izgleda onako kako vi želite. Da, Bishop napokon može biti i žena, no ne nadajte se da ćete previše vremena provesti gledajući u njenu pozadinu. Ipak igrate FPS, jebemu. S obzirom da istog lika, Bishopa, imate i u single i u multiplayeru, “Persistent Elite Creation” sistem je podosta poboljšan, pa sad dobivate experience igrajući oflajn i na mreži. Osim navedenog, novosti su i izmjena dana i noći u određenim misijama, zakloni kroz koje prolaze metci, uništivi dijelovi okoliša, te tri nivoa težine, dok su u prvom Vegasu tu bila tek dva. Eh da. skoro zaboravih, naš protagonist je napokon naučio šprintati. Kad stisnete shift, Bishop hvata brzinu Rakitića. Razlika je u tome što izvjesni nogometaš nema par desetaka kilograma opreme na sebi, jel.

No hej, nećemo o nogometu! Što se priče tiče… Pa, nije pretjerano oduševljavajuća. Događaji u igri se odvijaju prije i poslije radnje u prvom Vegasu, no sam storyline nije ništa intrigantno ni posebno pamtljivo, a ako se za koju godinu budete prisjetili ove igre, zasigurno se nećete sjetiti i same priče. S suborcima se dosta vjerojatno nećete moći povezati, dapače, momci iz Ubisofta se očito nisu potrudili niti da im zapamtimo imena. Dobro, barem su uspjeli učiniti da ih nekako razlikujemo – jedan je crn. S obzirom da vam neće previše prirasti srcu, nećete imati problem s tim što tu i tamo prime metak umjesto vas, problem je samo što morate loadati zadnji checkpoint ako umru. Tu u akciju upada magična injekcija, čiji ubod liječi svaku ranu. Lokacije u dvojci su pomalo šturije, i uglavnom manje zanimljive od onih u prethodniku, no nađe se pokoje zanimljivo mjesto, a one posebno romantične/emo duše će oduševiti izmjena dana i noći ( dok će većina nas ipak biti previše zauzeta napucavanjem gamadi ).

Umjetna inteligencija u Vegasu 2 je misterija. Naime, najavljivana je najkul umjetna inteligencija ikad, sa opakim teroristima, te suborcima koji će se snalaziti u svim situacijama. Ponekad to doista i izgleda tako, suborci ( crnac i onaj drugi ) međusobno pokrivaju jedan drugog te vas, a protivnici vas pokušavaju flankati. No, ima i situacija kad suborci zapinju za okoliš, a teroristi ponekad smatraju da im je ikakav zaklon sasvim nepotreban, pa sa smiješkom na licu primaju metke. Hrabri momci. Ipak, igranje online potpuno mijenja doživljaj. Za protivnike u multiplayeru nikad niste sigurni što će iduće napraviti, iz kojeg će kuta izviriti, i kada će zapucati, a sama nepredvidljivost vam garantira barem duplo više zabave nego u single-playeru, koji je ionako relativno kratak. Osim toga, tu je i co-op, koji vam omogućuje da pozovete kmice iz kvarta da vam pomognu u prelaženju misija ili terrorist huntu.

Grafika je solidna, iako možda pomalo zaostaje za današnjim eye-candy naslovima, još se drži, a uz to je sasvim pristojno optimizirana. “Advanced Combat Enhancement and Specialization”, ilitiga ACES, je nadasve urbana điđa-miđa, koja vas nagrađuje prema načinu na koji ubijate teroriste. Daklem, ACES se sastoji od tri kategorije: Marksman, Assault, i Close-Quarter Battle. Ako svojim snajperskim sposobnostima iskopate lijevo oko teroristu udaljenom dva kilometra, dobivate bodove u Markmanship, a ako mu sačmaricom izbliza otkinete koji ud, bodovi idu u Close-Quarter. Pretpostavljam da vam je princip sada jasan, a određenim brojem bodova dobivate nagrade u kategorijama. Opet, u Assaultu bi mogli dobiti novi mitraljezić, a u Markmanshipu poneki opak snajper. Neke nagrade je moguće otključati samo u singleplayeru, a neke samo u multiplayeru. Umalo sam preskočio mnogo bitan detalj: nagrade nisu samo oružja, već i armor te odjeća za vašeg lika, a određenih proljeće-ljeto ’08 kombinacija ne bi se posramio ni Marko “modni mačak” Grubnić. Mijau.

Iako su šprint i ACES dosta interesantni, novosti u odnosu na prethodnika je jednostavno premalo, pa će zlobnici bez previše dvojbe reći kako je Vegas 2 prije ekspanzija nego punokrvni nastavak. Interfaceu te samim menuima u igri bi također dobro došle promjene na bolje. Ipak, tu je zanimljiv, iako kratak single player, te poboljšan multiplayer s par novih modova, što garantira dodatne sate zabave. Možda je šteta što se Rainbow Six sve manje oslanja na taktiku, no oprašta mu se zbog svih sati nabijenih akcijom koje će vam pružiti. Eto, valjda je vrijeme da završimo recenziju i izvedemo zaključak. Ako ste nešto do sada sami mogli zaključiti, to je da Rainbow Six Vegas 2 ne donosi previše promjena u odnosu na prvo Vegas. Da, ponavljam očito. Ali! Zahvaljujući interesantnom multiplayeru, akcijom nabijenim scenama, te urbanom ACES sistemu, neće vas razočarati, pa makar već prošli prvi Vegas uzduž i poprijeko. Ocjena seamdesetpet.

Ako imate kakav komentar na recenziju i samu igru, ostavite nam ga u komentare ispod, a ukoliko pak želite raspravljati o Rainbow Six serijalu, ovoj igri specifično ili pak nečemu totalno šestom, kliknite ovdje i pridružite nam se na forumu.

Ne računajući ekspanzije ovo je deveti nastavak Rainbox Six franšize i drugi koji u svojem imenu nosi ime grada kocke i zabave. Pročitajte kako nas se dojmio Vegas 2.

75 Naša ocjena
  • ACES