Resident Evil 4

Matej Majcenović

Teško je biti gamer, pogotovo u situacijama kada igra godine nije izdana na platformi koju posjedujete. Još je teže kad saznate kako uskoro dolazi i verzija za ”vašu” platformu, a vi ste sigurni u to da će ta igra u mnogočemu biti lošija od orginala. Takva je situacija i u slučaju ove igre, vjerojatno jedne od najboljih u posljednjih nekoliko godina. Moglo je biti i gore. Srećom, nije ni ovako loše.

Odmah da se razumijemo, u recenziji se ne namjeravam razbacivati informacijama vezanim za igru čisto zato jer to nije potrebno. Naime, HCL već ima 2 veoma opširne recenzije iste igre – GC i PS2 verzije. Recenziju PC verzije obradit ću fokusiranjem na loše i dobre strane koje je igra dobila prebacivanjem sa konzola na PC. Nažalost dobrih gotovo da i nema…

Sve tipične pogreške, i stvari koje proizvođači zaboravljaju ili hoće zaboraviti kod konverzija nisu izostale ni iz ove igre. Krenut ću s grafikom, koja već po dobrom starom običaju, lošija od one na konzolama, iako svi znaju koliko je prosječan PC danas hardverski nadmoćniji od bilo koje od konzola prošle generacije. Svi oni efekti viđeni u konzolaškoj verziji nažalost nisu prisutni u PC verziji, pa igra ostavlja dojam proizvoda koji je rađen prije mnogo više od 2 godine… Izostankom efekata, slika je mnogo čišća, što će se nekima svidjeti više, nekima manje… No sve u svemu, igra izgleda lošije. Na mijenjanje grafičkih postavki možete zaboraviti. Moguće je samo promijeniti rezoluciju, čijim se povećanjem u manjim količinama mijenja i sama grafička strana igre. Igra srećom nije gladna hardvera.

Kontrole su kao i grafički dio odrađene bez ikakvog truda i napora da se vlasnicima PC-a uskrati traganje za rasporedom tipki koji će im odgovarati. Moja je preporuka da igru nabavite samo ako ste opremljeni kvalitetnim gamepadom (a pod tim smatram gamepad kojem sve tipke valjaju i posjeduje 2 gljive)… Mislim da i sami znate da igranje ove igre na tipkovnici uvelike smanjuje doživljaj.

Bonusi koje smo vidjeli PS2 verziji prisutni su u PC verziji, no nažalost ništa više od toga. One koji su igru zaigrali na GC konzoli, razveselit će činjenica kako će napokon moći zaigrati do sada samo PS2 vlasnicima dostupnu kampanju u ulozi misteriozne Ade Wong.

Svi oni koji igru nisu zaigrali na nekoj od konzola, s posebnim će oduševljenjem dočekati dolazak najbolje igre 2005. na PC platformu, i u njoj uistinu uživati. Oni koji su igru već odigrali i misle da će doživljaj upotpuniti PC verzijom : STOP! Konzolaška verzija, iako starija, više od 2 godine mnogo je kvalitetnija igra. Pa ako baš možete birati, znate i sami što bi vam preporučio. Ako ste zapeli za PC, kao što već rekoh, moglo je i gore. Primjedbe na tehničku stranu ne bi trebale smetati pravim gamerima.

Igra koju su mnogi proglasili PlayStation 2 i GameCube igrom godine 2005. nedavno je izašla i za PC platformu. Kako se zgođušni Leon snašao na hardverski superniornijoj PC platformi pročitajte u našoj recenziji.