HCL.HR

Recenzija

Resident Evil HD Remaster

Zoran Žalac

Nije lako biti ljubitelj Resident Evil franšize. Činjenica je da se serijal koji je popularizirao žanr survival horora nakon dvadeset godina nevjerojatno razvodnio i udaljio od onoga što ga je u startu proslavilo. No, istina je da je fanovima bilo teško i dok je „Resi“ bio u top formi. Naime, to je jedan od rijetkih serijala koje je gotovo nemoguće odigrati u kompletu samo na jednoj platformi. U nekom kratkom roku to je bilo je moguće na Nintendovoj Wii konzoli, no Capcom je ubrzo ponovno okrenuo ploču i leđa Nintendovoj publici te lansirao nastavke na sasvim drugim platformama.

Najbolje ćete proći ako imate PlayStation 3 jer na njemu možete odigrati sve od prvog do šestog dijela Residenta, uz nekoliko usputnih nastavaka. Ali, postoji i nulti dio, Resident Evil Zero, a njega možete odigrati samo na Nintendovim konzolama ili na nekom od emulatora. Uglavnom – frustrirajuće ako vam Resi izaziva toplinu oko srca.

Ipak, Capcom se u pokušaju revitaliziranja serijala ponaša pokajnički pa jednim dijelom ispravlja prijašnje nepravde prema svojim fanovima. Rezultat je Resident Evil HD Remaster – prerada prerade originalnog Resident Evila koja je više od desetljeća bila ekskluzivna za Gamecube / Wii konzole. Sada je ista dostupna skoro svima, a ovdje ćemo analizirati je li to razlog za veselje.

Odgovor je – kako kome! Ako ste jedan od spomenutih ljubitelja Resija, prerađeni original vratit će vam onaj dobri stari osjećaj zbog kojeg ste zavoljeli serijal. Ako pak pripadate mlađoj generaciji pa survival hororom smatrate jedino Amnesiju ili Outlast, onda vam Resi baš neće biti sasvim logičan ni naročito zabavan. Znam da sam sada Kapetan Očiti, ali kao i obično – nastojim sagledati situaciju što objektivnije, iako priznajem da mi je teško biti nepristran jer mi Resident Evil predstavlja neke od najljepših uspomena u mom igraćem stažu.

Uspomene na izvorni Resident Evil oživljene su bez gubitka nepredvidivosti.

Te uspomene većinom su dobro oživljene u preradi iz 2002. godine. I oživljene su tako da čak nisu ni predvidive, što svakako doprinosi efektu zastrašivanja. Na primjer, ako i znate gdje će prokleti ćukci uskočiti kroz prozor, ovdje ne znate kada će se to dogoditi. Naravno, postoje i neke stvari koje su izbačene iz originala iz 1996 za koje bi mi bilo draže da nisu, poput igranih snimki sa stvarnim glumcima.

Jasno mi je, naravno, zašto su izbačene – čim ih pogledate pomislite da su izašle iz nekog filma B produkcije. Ali najbolja stvar kod originalnog Resija bila je ta što mu uopće nisu smetale takve treš stvari. Mislim, glasovna gluma u originalu vjerojatno je jedna od najgorih u povijesti videoigara, a svejedno možemo reći da se radi o kultnoj igri. Stoga je malo tužno što takve treš stvari ne možemo vidjeti i čuti u ovoj preradi, makar i u nekakvoj zasebnoj galeriji. Umjesto toga – ubačeni su modeli Chrisa i Jill iz novijih igara, što nema nikakve veze s preradom, ali dobro.


Po pitanju sadržaja, Resi remake još uvijek se odlično drži. Ima intrigantnu priču s glavom i repom, ima finu strukturu i tempo gameplaya koji može potrajati do petnaestak sati, računajući oba igriva lika. Nadalje, Resi ima neponovljivu atmosferu i jedinstven način održavanja straha. Cijelo vrijeme igra vas drži na iglama, pogotovo na početku kada vam je sve nepoznato. Doduše, tehnike kojima to postiže ipak su malo zastarjele, što ne može prikriti nikakav „remaster“ trik. Primjerice, napetoj atmosferi pridonosi i statična kamera pa negdje čujete zombija kako se glasa, ali ga ne vidite i možete mu utrčati ravno u zagrljaj ako niste oprezni. Ili vam kamera sjenom sugerira da vam je zombi bliže nego što zapravo jest. To je u sklopu atmosfere dobra stvar, ali mehanički gledano u kombinaciji s kontrolnom shemom često izaziva zbunjivanje i frustriranje igrača.

Fiksirana kamera u sklopu atmosfere je dobra stvar, ali u kombinaciji s novom kontrolnom shemom izaziva manje probleme.

Iako su kontrole u ovom izdanju modernizirane pa imate bolji osjećaj upravljanja likom, zbog izmjene kutova kamere često dolazi do toga da prekinete svoju putanju i okrenete se u neželjenom smjeru. Silazite tako niz stepenice dok je kamera iza leđa vašeg lika i držite tipku za naprijed, a onda se kamera prebaci na drugi kut – ispred vašeg lika, i odjednom tipka za kretanje gore okreće vašeg lika da se penje uz stepenice umjesto da silazi niz njih. U većini slučajeva lik se nakon promjene kuta kamere nastavlja kretati dok držite tipku, što je opet čudno kada se krećete prema gore držeći tipku za dolje, ali nekada se usred toga jednostavno zblesira i krene u drugom smjeru. Primjere toga možete vidjeti i u našem gameplay komentaru.

Takvo što najviše dolazi do izražaja u PC verziji ako igrate uz pomoć tipkovnice. Dok je na kontroleru pomak analognom palicom gore-dolje dosta prirodan, brz i bezbolan, na tipkovnici ne možete prebaciti prst sa W i S tipki bez da vaš lik napravi stanku u trčanju. Stoga, ako ćete već igrati PC verziju – ili se držite klasičnih kontrola ili jednostavno koristite gamepad.

Inače, PC verzija mogla bi vam biti prvi izbor iz tri razloga. Kao prvo, to je jedina verzija koja ima omogućenu izvedbu u glatkih 60 sličica po sekundi. Kao drugo, uz pomoć SweetFX dodataka moguće joj je dodati kvalitetnije boje. I kao treće, za PC verziju postoji sitan dodatak koji vam može značajno uštedjeti vrijeme tako da izbaci arhaičnu animaciju prolaženja kroz vrata. Naime, svako otvaranje vrata ovdje u prosjeku traje šest sekundi. S jednim najobičnijim modom od 18 kilobajta to se u PC verziji može smanjiti na dvije sekunde.


Koga briga koliko prolazak kroz vrata traje? E pa, Resident Evil ima 267 vrata. Kroz svaka od njih teoretski morate proći više više od dvaput, igra je jednostavno tako dizajnirana. I sad, ako zbrojimo, uzimajući u obzir minimalno tri prolaženja kroz svaka vrata, to je oko 80 minuta čistog gledanja animacija otvaranja vrata u nekih devet sati jednog prelaska. Što vam je dakle draže – izdvojiti ukupno sat i pol na gledanje otvaranja vrata ili pak pola sata s modom u PC verziji?

Neki će reći kako je prikaz otvaranja vrata jedan od „zaštitnih znakova“ Resident Evila i da ga je bogohulno micati. Ali kad malo razmislite, Capcom je, ako ništa, u ovom izdanju mogao barem ubaciti opciju da se takvo što preskoči. Jer, s tehničke strane – pauza od šest sekundi između svake prostorije nije tu radi učitavanja. Nismo više u eri prvog PlayStationa i GameCubea. A spomenuta modifikacija (18 KILOBAJTA!) pokazuje da takvo što nije vezano uz kod igre na način da bi bilo nepromjenjivo ili neizostavno.

Tehnički gledano, Capcom se baš i nije preznojio od posla pri ovom Remaster izdanju.

Može vam zvučati kao cjepidlačenje, ali ovo je dvanaest godina stara igra koja košta 20 eura. Za tu traženu cijenu ne može se baš reći da se Capcom pretrgao od posla. Na stranu sad te animacije otvaranja vrata, ne može se baš opravdati ni to da aktualne konzole nisu u stanju vrtjeti igru u 60 sličica po sekundi, ili uopće u 1080p rezoluciji kao što je slučaj s PS3 i X360 verzijama.

Bez obzira na to koliko pozadinske teksture bile pročišćene, rastegnute i što sve ne, ljudi moji – ovo je igra sa statičnom kamerom i 2D pozadinama. Ako ju Capcom napravi u 30 FPS / 720p, a radila je na 30 FPS i u neznatno manjoj rezoluciji na konzoli koja je dvije generacije starija i barem pet puta slabija od hardvera kojega danas imamo na raspolaganju –to je zato jer im se drugačije nije ni dalo. A da ne pričam o tome kako im se nije dalo s ekrana maknuti kursor miša u PC verziji. Ili o tome da su hardverski zahtjevi za ovu najvećim dijelom 2D igru gotovo duplo veći negoli za trodimenzionalni Resident Evil 5 koji izgleda stotinu puta impresivnije.


Remaster kao takav, s tehničke strane, uopće nije impresivan. Igra teži 18 gigabajta, a ako ju igrate udaljeni od monitora nekih pola metra doslovno će vas u oči bosti pikselizirane teksture. Štoviše, točno ćete primijetiti što je u „HD“ izdanje ubačeno naknadno, pa čak i ako niste igrali Gamecube verziju. A to nikada nije dobra stvar za preradu jer tada dolazi do vizualno neujednačene igre. Resident Evil HD Remaster zato na trenutke izgleda stvarno dobro, da bi se minutu poslije, kada se kamera fiksira u drugačiji kut, pokazalo da to ipak nije tako.

Opet, netko će reći – koga briga za vizuale, Resident Evil je bio odlična igra i kada je 96′ izgledao kao ružno pače. Stvar je u tome da situaciju prezentiram onakvom kakvom jest – a vi ćete onda procijeniti koliko vrijedi vaših 20 eura. S jedne strane – poklonjenom konju se ne gleda u zube, a dovođenje prerade ovog klasika PC, PS i Xbox publici lijep je poklon od Capcoma. Teoretski – nisu to morali napraviti, ali je dobro da jesu – ipak se tu radi o klasiku survival horora. No s druge strane, nije to baš poklonjeni konj u pravom smislu riječi, zar ne? A možda nije ni dotjerani konj nego je kljuse koje zaudara.

Ukratko – moj je savjet da budete svjesni što kupujete. Ako to znate, onda plaćate za nostalgiju ili pak priliku koju ranije niste dobili. Tih dvadeset eura ima vrijednost. Ako ne znate, onda plaćate Capcomovu lijenost i priliku za brzu zaradu. Tih dvadeset nema.

Bizarni slučajevi umorstava nedavno su se pojavili u Raccoon Cityju. Svjedočanstva govore da se zlo vratilo nakon nekoliko doza botoksa.

75 Naša ocjena
  • zabavno i zastrašujuće i nakon više od desetljeća
  • osjeti se zastarjelost
  • remaster tehnički ne impresionira

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (39)

  • MoGaming

    25.01.2015 - 13:07

    slažem se da je remastered trebo bit bolji,drago mi je što su ostavili stvari kao save na odredjenim mjestima jer se tako više brineš o svom životu al su mogli popravit prebacivanje kamere i inventory al sve u svemu 80 jer i dalje najbolji i najstrašni RE :)

    • kuky90

      @MoGaming, 25.01.2015 - 14:10

      Mislim da ne i nikako. Ta kamera baš dodaje dozu napetosti na nekim lokacijama jer čuješ da je netko ispred, a ne vidiš ga. Dok limitiran inventory isto tako tjera da malo razmišljaš i ne možeš nositi 300 vrsta puški i municije.

    • MoGaming

      @MoGaming, 25.01.2015 - 21:50

      pogrešno si me razumio,meni su mane u kameri npr ne to što ne vidim nego što kad trčim sa jednom tipkom prema gore pa mi promjene kamer pa me ta tipka sad vrati nazad jer je skroz kontra lik i to me zivcira,a što se tiče inventoria slazem se da treba ogranicit iteme al ubija igru to sto ima previse itema za zagonetke,da su bar njih odvojili od ostalih itema bilo bi ok,jer ink,noz,pistolj,pola zauzmu i jos kad imas tu neke kljuceve,ili predmete za zagonetke onda nemas mjesta za sve predmete pokupit da zavrsis zagonetku ili za health ili municije jos pa je glupo

    • kuky90

      @MoGaming, 26.01.2015 - 09:11

      Ovo za kameru sam se naviko, samo držiš kad ideš i ide naprijed, ako pak želiš sve ponovo samo na sekundu pustiš analog ili križić. Što se Inventroy mjesta, mislim da je to bit da ne nosiš sve. Ink nisam nikad sa sobom nosio jer je kaj savea uvijek ona škrinja. Nož isto tako nepotreban, eventualno pištolj i sačma su dovoljni, kao i riješavanje zagonetki s puno djelova. Pa mislim ipak je ovo survival horror ako ti dopuste previše toga bit ćeš rambo, samo trčati okolo kao da je akcija i gubi se taj smisao survival.

    • Ementaler

      @MoGaming, 26.01.2015 - 09:45

      Ma ima nešto u tome da ograničen inventory pomaže diktirati sporiji tempo igre, što je tu u službi horora, ali kad ne mogu pokupit sačmaricu jer mi smeta privjesak za ključ, ne možeš reć da nije iritantno :)

    • SNAKE990

      @MoGaming, 28.01.2015 - 00:39

      Što se svega tiče u ovoj igri – i bolje da je sve ostalo kako treba , odnosno kako je i bilo 2002. g. , da su išli šminkat sa nekim današnjim kvazi điđabajama tipa save na svakom koraku i 3000 oružja na sebi skup sa item-ima , to bi bio apsurd najveći , jer se upravo radi o serijalu koji je vjerovali ili ne izgubio puuuno poklonika nakon 5ice , a o 6ici da ne pričam , pa čak i revelation , ma zapravo svakog RE naslova nakon 2005. god. , budimo realni RE4 uistinu je jedna od najboljih igara svih vremena , ali za svoju ligu u kojoj je , ne kao prava resident evil igra , slažem se i jesam ponekad za promjene u igrama ali RE4 je izbacio apsolutno sve što su imali naslovi do Code Veronice X , RE4 poput Ghost Recon igara pobogu , ali upravo je mix najveći – koliko je fantastičan toliko je i apsolutna katastrofa , teško za opisat zapravo , ali ovaj REmake , da se vratim , ništa se ne smije dirati tj. mijenjati jer i tu bi također izgubili renome drastično (što i jesu već iz mnogih igara u današnje vrijeme ), jer ova igra je tata za 80% igara danas i čisti primjer kako igre i trebaju da se igraju i na šta trebaju ličit ,grafički jest da se radi o pre-rendered backgrounds-ima, ali upravo zbog toga ta igra će vječno fantastično izgledati jer daje dozu ultra jakog realizma baš zbog toga , ozbiljno '96 sam ju nabavio i možete vi pričat što hoćete o B produkciji i trešu , ali tada je to bilo neviđeno , a 2002 . ljudima su usta popadala kad su vidili da neka mala kockica od konzole je sposobna vrtjeti takvu grafiku ,samljela i PS2 i Xbox u nekim igrama (PS2 u potpunosti) , al dobro tehnički je GC i bio jači od PS2 no nebitno , ugl. prava čar je upravu to kada NE možeš save kada te volja , kada NE možeš sve sa sobom nosit i kada te kamera zajebava u najgorem momentu – e tu je tek panika , a ne kad mi netko danas kaže da je primjerice outlast ili slender strašan – ma outlast je smeće , to nije ništa strašno jbt , to su sve jebeni jumpscareovi , što je tu strava molim te ,kada neki luđak trči za tobom i ti se lagano okrećeš da vidiš di ti je točno hahaha xD , a o dead spaceu i tim sranjima da ne spominjem , survival horor sa milijun metaka i RPGom sa beskonačno raketa gdje ti nitko ni na very hardu ništa ne može , pa di je tu survival onda ccc, žalosno stvarno , ugl. i to save-anje na svakom koraku je razmazilo svijet danas sa onim silnim advanced warfareima i ostalim dječjim igrama …
      Ovaj RE je jedna od najboljih igara u povijesti , definitivno je najbolji remake neke igre ikad i to nitko ne može poreći ali doslovno nitko , naravno to govorim za starije gamere iznad 30 , jer bi trebali imati barem dobrih 20 godina igranja dosada pa onda znaju o čemu pričam , puno toga su se nagledali dosad jel :/ , a ne o tinejđerima koji igraju od jučer , i ova igra je jedan fini primjer igretine kao takve i da spada u kultnu baštinu najboljih igara napravljenih , jer realno ovaj žanr izumire dosta u zadnjih nekoliko godina stoga fino pozdravljam H.Kojimini P.T. (Silent Hills) koji se nadam da će bit apsolutno bolestan po pitanju strahova (demo barem je :) )

    • shepard-fan

      @MoGaming, 29.01.2015 - 17:05

      Ja se sa tobom slažem samo ću to reći , ja imam 25 god ali kad sam prvi put vidio na psx-u originalni res ja sam se usrao , na jedinici onaj kad iz ormara izleti ja sam se sledio prvi put , evo prešao sam sa đil a sada idem sa krisom

    • kuky90

      @MoGaming, 29.01.2015 - 18:55

      Abe New n Teasty je isto jako dobar remake.

    • SNAKE990

      @MoGaming, 30.01.2015 - 18:15

      dobar je da , točno , isto kao i Conker Live and Reloaded na Xbox-u , to je super igra isto

    • SNAKE990

      @MoGaming, 30.01.2015 - 18:16

      +1

  • krolesi

    25.01.2015 - 14:11

    Pa za 20 eura i nije baš da su nam ga poklonili, oni su to napravili da si upotpune malo buđet na staroj slavi, igra je dobra i sve stoji ali ovo ne vrijedi te novce. Moja ocjena je 80.

  • kuky90

    25.01.2015 - 14:17

    Po meni igra baš ono što sam očekivao stari RE sa novim teksturama i boljim kontrolama, da su išta mjenjali to više nebi bio RE, mislim da bi uništilo atmosferu. I da igrao sam i volim amnesie, outlast ali ne smeta mi kamera jer igra je po tome specifična. Vrata mi uopče ne smetaju nego baš dižu onaj stari RE feeling. Isto tako zagonetke i lutanje hodnicima kako bi se otkrilo rješenje za iste je nešto predobro. To fali u novom RE, malo istraživanja i njuškanja po slagalicama, a ne ideš samo ravno sa cijelim kamionom municije i razvaljuješ sve ispred sebe.

    Uveli su i novu vrstu zombija. Nakon što ga ubiješ i ostaviš na podu on mutira i pretvori se u nekog brzog i jačeg smrada, jedini način da se spriječi pretvaranje je da ga se zapali ili otkine glava. 😉

  • LittleShinyMoon

    25.01.2015 - 14:25

    kakva god da je, ipak je klasik i lijepo od Capcoma sto su se uopće odlučili na bilo kakav remaster jer fali dobrih starih survival horarca kakav je prvi RE. A i velik dio mlađe generacije ovu igru nije igrao pa eto im prilike. Za ostale ovo je čista nostalgija i uživancija, koliko god imala mana sa tehničke strane. Ja ću svoju verziju vjerojatno ubost za PS3. Možda nebi bilo loše ni da remasteriraju RE2 ili RE3: Nemesis , meni osobno trojka je jedna od najdražih

    • shepard-fan

      @LittleShinyMoon, 25.01.2015 - 16:04

      Dobra večer narode , ja sam sebi dobavio RESIDENT EVIL , možda ima nekih mana ali sam prešao preko toga ostao je onaj duh klasika koji je žario prvi put 1996 godine na psx-u a danas novim izgledom žari na PC , PS3 PS4 , XBOX 360 i XBOX ONE mladi gejmeri ovo vam je resident evil a ne 5 , 6 koji su veliko sranje (opreostite na izrazu)
      1 , 2 , 3 su jednostavno jedinstveni , 4 koja meni odlična , revelations mi je isto super
      ovo što si rekao LittleShinyMoon da 2 i 3 remasteriraju to bi bilo genijalno , to je sve od mene za sada .

    • PS2MASTE®

      @LittleShinyMoon, 26.01.2015 - 00:12

      4-ka i je ko i 5-ica i 6-ica. Mislim, isti stil igre, no. I čisto napucavanje i ona je bila kamen temeljac za dalnje nastavke. Kolko mislite da je 4-ka uzdigla serijal, tolko je označila i njegov pad. U biti, 4-ka je više donijela loše serijalu ( napucavanje, napucavanje i napucavanje ), nego dobrog. Nestalo je horror čari kakav su imali stariji nastavci.

    • shepard-fan

      @LittleShinyMoon, 26.01.2015 - 01:18

      Jednostavno mi je drago da su vratili prvi dio u život

  • Phantom

    25.01.2015 - 15:19

    Obozavam Horor naslove. Cijenim uspjeh ovog naslova, kao zacetnika zanra ali ovo je presmjesno, izbaciti ovakav naslov za 20 evra, definitivno ne prati ni 10 posto mogucnost danasnjeg hardvera. Kontrole, animacije, ocajnu grafika. Ovo je nekada moglo da prodje danas ne, Outlast je horor modernog doba :) Ovo ce vjerovatno igrati samo najveci fanovi serijala koje stigne jedna doza nostalgije. I neka neko kaze da grafika nije ''bitna''
    Kad zaigras ovo vidis da je bitna i te kako :)

  • CROguys

    25.01.2015 - 16:36

    Na ove minuse mogu zaklopiti jedno oko,jer mi ne smetaju toliko.

  • adycro

    25.01.2015 - 17:11

    U danasnje vrijeme modernih igara ovo je zbilja dobro doslo. Prednost ove igre je sto ce dobro proci pogotovo kod starije publike jest ta nostalgija i retro dizajn. Prvenstveno se sigurno mogla dati opcija za uklanjanje prolaza kroz vrata kao i zbilja preveliki zahtjevi za neku ovakvu igru u danasnje vrijeme. Sve ostale stvari od kretanja pa nadalje inventory a i opcenito gameplay i dobro je sto je ostalo netaknuto. Cjena i nije neki prevelik problem s obzirom da se vec sad moze naci ju po 11eura na G2Play i slicnim stranicama ( vjerovatno ce i padati ) Zbilja mislim da malo tko kupuje po orginalnim cjenama s Steam a. Mogao se Capcop i vise potruditi pa dati i kompletnije izadnje igre no i ovako im treba u jednu ruku biti zahvalan sto su napravili remastered necega sto zbilja nisu imali potrebe ni morali. Donekle ozivili onaj stari štih retro igara ^^ Sto je posebice cjenjeno kod starije publike.

  • Lazy

    26.01.2015 - 16:23

    Ma ja sam prezadovoljan što uopće mogu igrat ovu igru na svojoj plazmi 18 godina poslije,e fala Capcomu na najjače.I slažem se sa PS2MASTE?,4ka je bila odlična igra al isto tako i početak pada jednog od najjačih serijala horror survivor žanra!Za mene su ipak prva 3 resija nešto posebno,nešto drugačije,nešto divlje 😛

    • shepard-fan

      @Lazy, 29.01.2015 - 13:38

      Prva tri su klasici koje se treba njegovati , ali RESI 1 je legenda

  • shepard-fan

    27.01.2015 - 12:30

    Imam jedno pitanje nisam našao WOLF MEDAL za onaj bunar , možete mi nekako pomoći

    • mili1985

      @shepard-fan, 27.01.2015 - 13:23

      Ako se dobro sjećam, trebao bi ga naći nakon druge boss bitke sa zmijom (Yawn), naći ćeš knjigu i medalja je unutra.

    • shepard-fan

      @shepard-fan, 27.01.2015 - 13:57

      Hvala ti skužio sam di moram da idem sve su promjenili

    • shepard-fan

      @shepard-fan, 27.01.2015 - 20:47

      Sada sam zapeo u labaratoriju nemogu dokučiti drugu šifru

    • mili1985

      @shepard-fan, 27.01.2015 - 21:09

      Ulogiraj se sa "John", šifra je "Ada", i onda za otvaranje onih vrata na B2 katu (nisam siguran) upiši "Cell"- tu šifru dobiješ nakon što riješiš zagonetku sa x-ray slikama u jednoj od onih otključanih soba.

    • shepard-fan

      @shepard-fan, 27.01.2015 - 21:13

      Tnx , ma ja sam se sjetio one sobe ja gledam da sam jednu sobu zaboravio , zadnji puta sam igrao original

    • mili1985

      @shepard-fan, 27.01.2015 - 21:19

      Np :)
      Završio sam je prije koji dan tako da mi je još svježe, inače isto prvi put prelazim remake i jako je dobra igra, stvarno vraća onu nostalgiju. Mislim da ću morati ponovno odigrati orginal, ako uspijem pronaći verziju koja radi :)

    • kuky90

      @shepard-fan, 28.01.2015 - 11:04

      Shepard-fan moraš malo čitati dokumente koje nalaziš i sve ti u njima piše. 😉

    • shepard-fan

      @shepard-fan, 28.01.2015 - 19:21

      Ma dobro , nego znaš sve je tu izmješano i tako v-jolt sam iz prve riješio , sada idem sa krisom

  • jetlag

    27.01.2015 - 21:33

    poklon od capcoma? gejmeri zbilja jesu preplitak community…

  • Brko28

    27.01.2015 - 23:17

    igrao sam original al ovo nema veze sa HD-om.

  • Josipvk

    29.01.2015 - 23:16

    kako rijesiti slow motion u cutscenama ?

    • MoGaming

      @Josipvk, 30.01.2015 - 00:18

      vrati framerate granicu sa 60 na 30 u opcijama

  • pasidaips

    30.01.2015 - 03:51

    ne znam kad ce mi ovo stici na red imam poprilicno dugu listu igri, ali ovo mi je definitivno jedan od drazih RM. Stici ce i on na red

  • Igi

    15.02.2015 - 00:46

    ja bi osobno volio da naprave jos resident 2 i 3 u HD pa bi tako imali prva 4 nastavka u HD-u.
    a sa resident evil 7koji je u izradi naprave reboot serijala i vratega na pravi put,korjene ko
    1,2 i 3.
    i posebno japanu nek naprave resident evil serijal po nazivu biohazard sto vec i postoji, i
    biohazard bi bio vise akcijski ko 5 i 6ti dio.
    za djecurliju sto neznaju sto je ili su pravi resident evili ustvari

  • Igi

    15.02.2015 - 00:47

    tako bi hardcore igraci resident evila imali svoj
    a akcija biohazard ovi drugi

  • Jokerhere

    25.03.2015 - 10:15

    Kako da uklonim strelicu od miša znate li?

  • L3gi0naR

    28.03.2017 - 15:38

    Ja sam platio igru 10€ i vrijedi tih novaca.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!