Rhythm Paradise [DS]

Džordž Vulić

Nintendo DS vlasnici ovih dana zaista imaju razloga biti zadovoljni. U zadnje vrijeme redovito izlaze naslovi koji kvalitetom jednostavno troše slobodno vrijeme. Nakon igara kao što su GTA: Chinatown Wars, Suikoden Tierkis, Broken Sword: Shadow of the Templars, Pokemon Platinum i The Dark Spire, sada je tu i Rhythm Paradise koji nam je također pojeo dosta slobodnog vremena (a i živaca), te zaslužio recenziju.

Dakle, Rhythm Paradise (u Americi poznat kao Rhythm Heaven) je nastavak Rhythm Tengokua, Game Boy Advance igre koja je izašla samo u Japanu. Zahvaljujući visokoj brojci prodanih DSova, developeri su se očito ohrabrili te nam ponudili nastavak na svim kontinentima. E sada, čitate sve ove hvalospjeve o Nintendu, a o igri samo par redaka. Bio bi red da napokon započnemo s recenzijom…

Prva stvar koju ćete napraviti jest okrenuti konzolu vertikalno, poznato svima koji su igrali popularni Hotel Dusk. S obzirom da se ovdje radi o DS-u, za očekivati je određenu interakciju s touch screenom. Ako pričamo o Rhythm Paradiseu, interakcija s njime je sve što ćete raditi, s obzirom da se ono glavno ‘’odigrava’’ preko njega. Sistem kontrola je istovremeno jako zabavan i jednostavan. Postoje tri različite kretnje koje izvodite. Za početak, tu je lagani pritisak nakon kojeg stylus odmah odmičete od ekrana (takozvani tap), zatim tu je duži pritisak kojeg držite onoliko koliko određena igra od vas traži, i na kraju imamo trzaj (flick). Unatoč tome što postoje samo tri poteza koje ponavljamo, zahvaljujući raznolikostima svake nove minigre, rijetko ćete osjetiti bilo kakvu repetivnost. Iako kontrole funkcioniraju vrlo dobro (pogotovo ako pravilno držite ritam), u određenim pjesmama s bržim ritomom kombinacija tap, tap, flick je poprilično zahtjevna, te ju nije lako izvesti, a da pritom ostanete u ritmu.

Uz to, ono što može iritirati jest da vam igra ponekad u takvim situacijama ne očita trzaj, iako ste ga pravilno izveli. Ako tome pridodamo činjenicu da igra sama po sebi je sve samo ne lagana, jasno vam je da ćete morati biti uporni i hladne glave u slučaju neuspjeha. Što nije lako izvesti kada na kraju svakog levela u slučaju neuspjeha igra ne nudi nikakvu pomoć ili savjet koji ukazuje na greške, već vas jednostavno počasti s porukom: ‘’Try a little harder.’’

Svaka mini igra ima svoj vlastiti scenarij, te svoju vlastitu pjesmu. Logično, svaki scenarij ćete rješavati u ritmu pjesme. Tako ćete imati priliku zapjevati u zboru, igrati stolni tenis, sudjelovati u koncertu mlade pop zvijezde, ili jednostavno čupati povrće iz zemlje. Kao što možete vidjeti, grafika je poprilično jednostavna i simpatična.

Ono što je svakako vrhunac ove igre su naravno – pjesme. Ovdje se radi o preko 50 originalnih pjesama napravljenih od strane različitih izvođača. Iako će zvučati pomalo nestvarno, glazba u Rhythm Paradiseu je u rangu glazbe popularnih serijala s PSP-a kao što su Loco Roco i Patapon. Iako svaka pjesma traje tek nešto više od minute, jednostavno si ne možete pomoći da ne upalite Google, pronađete soundtrack i skinete ga. Catchy melodije, simpatični i jednostavni vokali. Sve pohvale što se tiče toga.

Na kraju možemo biti zadovoljni. Veliki broj mini igara osigurava trajnost, koja se udvostručava u slučaju da ste bijeli dečko koji nema smisla na ritam. Stavljajući šalu na stranu, može vam biti jasno da se ovdje radi o odličnom naslovu koji je prije svega zabavan. Jednostavne kontrole, veliki broj originalno zamišljenih levela, a samim time veliki broj odličnih pjesama osigurava dosta zabave. Nažalost, poprilična težina nerijetko odvodi u frustraciju koja baš i nije zdrava kada se radi malenim prijenosnim konzolama koje se lako razbijaju. Svejedno, ako ste u mogućnosti zaigrati i mislite da doista imate smisla za ritam, ova igra je stvorena samo za vas.

A vi? Imate li ritma? Prokomentirajte ovu igru sa nama u boxu za komentare ispod. Za komentiranje i ocjenjivanje članaka morate biti registrirani.

Rhythm Paradise je jedna od onih WTF igara na koje se nakon početnog čuđenja nije moguće ne navući. Jednostavno smo je morali ubaciti u uredski Nintendo DS i recenzirati…

82 Naša ocjena