Rise of the Tomb Raider

LARIN IZBOR

Žarko Ćurić

Prije nego krenemo s recenzijom Rise of the Tomb Raidera, želio bih vam prenijeti pismo jednog našeg čitatelja koje me je dirnula na više interkozmičkih razina. Pa evo, pročitajte o kakvim bitnim životnim pitanjima piše naš čitatelj.

UVERTIRA: PISMO GNJEVNOG LJUBITELJA SERIJALA

Ne volim u kojem smjeru ide razvoj Tomb Raidera. Eto, rekao sam, i to odmah na početku. Ne volim što dobra stara Lara u Rise of the Tomb Raider gubi svoj identitet u miksu trenutno popularnih mehanika koje industrija doslovno siluje u posljednjih par godina. Ne volim što se okrenula akciji dok svoje poznate grobnice s raznim zagonetkama nudi samo kao opocionalne zadatke. Kao da više nismo dovoljno pametni i nećemo prijeći igru ako nam s vremena na vrijeme ubaci jednu zagonetku za koju je potrebno razmišljati više od minute. Uuuu, treba razmišljati, fuj to, daj nam akciju. Daj nam akcijske scene kao iz Uncharteda gdje se sve raspada dok mi bježimo od helikoptera/padajuće zgrade/nečega, jeb’o razmišljanje.

Već vidim način na koji su developeri razmišljali: ubacimo mehaniku zaklona i šuljanje. To je sada prilično popularno. Kao i penjanje po raznim nemogućim lokacijama – jesi vidio kako oni Assassini to rade? Kad smo već kod kupljenja svega i svačega, ubaci djelomično otvoreni svijet s mapom na kojoj su razbacane stvari koje nam neće previše pomoći osim što kod nas stvara potrebu da ih sve pronađemo iz nekog glupog razloga. Inače, fora je bila ona mehanika stvaranja raznih smrtonosnih predmeta od običnih konzervi i baruta iz The Last of Usa, mogli bi i to nekako sklopiti u ovo sve. I obavezno, ali baš obavezno ubacimo neki sustav RPG napredovanja, svi moderni likovi imaju mogućnost nadogradnje, zašto ne i Lara?!

E pa dragi moji developeri, izgubili ste moje poštovanje pa nema šanse da vam dam novac ikad više. OK, barem do nekog novog nastavka, možda budete uvažili moje kritike. Hej vidi, baba Yaga DLC, da vidim koliko košta…

Sa štovanjem,
Jozo Katin, najveći ljubitelj Tomb Raider serijala ikad
P.S. Vratite nam sise

Ovo je pismo koje sam primio od jednog nezadovoljnog ljubitelja serijala. Dakle ovo pismo nema nikakve veze sa mnom ili redakcijom HCL-a. Ne ozbiljno, baš nikakve. Dakleee… e da, recenzija. Ovdje smo radi recenzije.

Novi Tomb Raider postao je popularan i prije samog izlaska, primarno radi kontroverze oko „ekskluzivnosti“ za Xbox One koja se na kraju ispostavila samo kao vremenska ekskluzivnost, budući da je u međuvremenu isti izašao i za PC, a krajem godine stiže i na PS4. Dok vam je Igor ovih dana donosio video komentare iz PC verzije, ja sam se dokopao Xbox One izdanja za ovu recenziju.

U POTRAZI ZA ŽIVOTOM

Najnovije avanture Lare Croft vode nas u potragu za izgubljenim gradom Kitezhom i Divine Sourceom koji vlasniku podaruje besmrtnost. Naravno tu je i tajna organizacija Trinity koja se također želi dokopati ovog moćnog artefakta iz svojim zlih razloga. Moram odmah na početku napomenuti kako je priča prilično crno-bijela i nema nekih pretjeranih momenata koji će mi dugo ostati u sjećanju. Sve se svodi na borbu dobra i zla uz pokoju Larinu sjetnu uspomenu na njenog pokojnog oca koji je također tragao za ovim gradom. Uglavnom, krajnje dosadno emotivno iskustvo.

Ipak, način na koji je odglumljen i prezentiran taj komad priče je vrhunski. Rise of the Tomb Raider na polju prezentacije apsolutno opravdava svoj AAA status i punu cijenu – uz The Order 1886 ima možda i najbolje facijalne animacije koje sam dosad vidio unutar jednog game enginea. Igra se općenito dobro vrti na Xboxu u Full HD rezoluciji iako je ponekad zamjetan pad broja sličica prilikom većih borbi (ništa što previše smeta gameplayu). E da, jedan zgodan vizualni detalj kojeg su postavili developeri su stolice koje se obično nalaze ispred nekih finih pejzaža, pa možete sjesti i uživati u prekrasnom pogledu dok se ispod vas ljudi kolju za tamo neki artefakt. Lara Croft and chill…

I’M A SURVIVOR

Rise of the Tomb Raider je tipičan nastavak, budući da uzima sve najbitnije iz svog reboota te dodaje neke nove sitnice čisto da ne ispada kao obična kopija svog prethodnika s novim mapama, što na kraju uopće ne ispada loše. I dalje je tu mapa koju otvaramo prelaskom glavnih zadataka, razna oružja i njihove nadogradnje te sustav napredovanja.

Samu borbu najčešće je moguće odraditi na stealth način, lagano ubijajući protivnika po protivnika uz pomoć luka i strijele ili eliminiranjem protivnika s leđa. Ovo je ujedno i način koji će vas nagrađivati s najviše bodova pa sam upravo iz ovog razloga veliku većinu borbi proveo iza zaklona s lukom i strijelom u ruci.

Zgodna novost u odnosu na prethodnika je i skupljanje resursa razbacanih po mapi, iako sam kasnije skužio da sam se pretvorio u roba skeniranja područja u svrhu pronalaska par novih grana. Budući da sam uz pomoć jedne tipke mogao naznačiti sve skrivene objekte te resurse, doslovno sam svakim novim korakom skenirao područje pa si tako možda i oduzeo dio užitka istraživanja. Što je najgore, malo sam gledao streamove ove igre te sam primijetio da nisam jedini sa sindromom OSOS (one step, one scan).

Jedina bitna stvar koja je nazadovala u odnosu na prethodnika su kontrole koje su se u pojedinim situacijama dosta čudno ponašale. Prije igranja novog Rise of the Tomb Raidera odigrao sam reboot (dobio sam ga u paketu he-he) gdje nisam imao apsolutno nikakvih problema s kontroliranjem Lare. U nastavku sam se pomalo prečesto našao potpuno šokiran ishodom u odnosu na ono što sam pritisnuo, što je pogotovo bilo osjetno prilikom penjanja i skokova, što je često uzrokovalo Larinim bolnim krikom dok je padala u provaliju.

MORE TOMBS TO RAID

Umjesto multiplayer moda iz reboota koji baš i nije dobio nježne riječi od strane struke i igrača, ovaj put dobili smo novi Expedition mod. Isti je moguće najlakše opisati kao neku vrstu natjecanja u prolasku već viđenih misija uz vremenska ograničenja, sustav bodova te karte koje donose neke posebne uvjete u tom natjecanju. Nisam se nešto puno zadržavao u ovom modu, što iz razloga jer nemam nijednog prijatelja s kojim bih se natjecao te mu kopao mozak sa svojim boljim rezultatom, a što s opcijom kupovine karata za prave novce.

Veći dio vremena proveo sam u pronalasku tajnih grobnica koje obiluju raznim zagonetkama. Iako ih ima više nego u prethodniku, i dalje imam osjećaj da je ovo premali broj istih s obzirom da je serijal nastao baš na temelju istraživanja takvih surovih, mračnih i vlažnih mjesta. Da ne kažem koliki mi je trn u oku što su te zagonetke opcionalne, dok za vrijeme prelaska glavne priče postoji svega jedna konkretnija zagonetka i to pri samom kraju igre. Toliko sam ljut da bih najradije napisao jedno gnjevno pismo…

Je li ova igra zabavna? U to nema sumnje – fanovi žanra akcijskih avantura će uživati u prekrasnim vizualima i fino režiranoj akciji. Trajnost je također zadovoljavajuća, Lara će vas zadržati fin broj sati uz ekran, pogotovo ako želite otkriti sve njene tajne i skupiti svaki mali skriveni item. Isto se ne može reći za priču, no hej – barem likovi izgledaju super-realno dok izgovaraju totalno predvidive linije teksta. I dalje me muči nedostatak elemenata zagonetki na kojem su počivali temelji ovog serijala, no barem postoje opcionalne grobnice koje bi ljubiteljima serijala trebale barem malo ugasiti žeđ za mozganjem.

Ako ste igrali prošli nastavak i svidio vam je se onda je ovo iznimno laka odluka za vas. Za sve ostale, pogotovo ljubitelje serijala, potrebno je samo naglasiti da je ovo postala primarno zabavna i atraktivna akcijska avantura, kao dijete Uncharteda i Assassin’s Creeda. Uđite s ovakvim očekivanjima u igru bez prevelikog razmišljanja o počecima Tomb Raidera iz doba starog sivonje i sigurno ćete se zabaviti.

Označeno sa:

Čista i vizualno atraktivna akcijska zabava koja se ne usudi riskirati s pretjerano novim mehanikama, kompleksnijim zagonetkama ili pričom koja bi nekoga mogla zbuniti. Mozak na pašu i uživaj.

81 Naša ocjena
  • prekrasna prezentacija
  • zabavan akcijski gameplay
  • mozganje uz opcionalne zadatke
  • još jedna banalna priča
  • nedostatak zagonetki
  • povremeni problemi s kontrolama

Žarko Ćurić

Štovatelj japanske kulture i energetskih pića. Njegova gaming utočišta su čudni RPG naslovi u kojima likovi imaju šiljaste frizure. Ne nosi šiljastu frizuru, ali jednoga dana želio bi napraviti jRPG igru.

Komentari (56)

• Slim1992

10.02.2016 - 13:07

Nadao sam se zagonetkama ali sta da se radi, ocito je igra za siru masu a i mozemo se pozdraviti sa starim TR igrama, uglavnom vredi cekati crack

• Teknokyo

10.02.2016 - 13:17

Igra se prodavala za 10$/13$ na windows 10 store….Kakav vražji crack….Da ti je bilo u interesu kupit igru tu informaciju bi bio pronašao! Igra svakako vrijedi taj novac. Ja bi sa čak usudio i reci da vrijedi 20-30$ na našem tržištu.

• FFORI

@Teknokyo, 10.02.2016 - 14:06

Promakla mi je ta informacija. Je li još uvijek dostupna po toj cijeni?

• Teknokyo

@FFORI, 10.02.2016 - 14:18

Cijena igre od releasa 28.01 do prije dan – dva je bila 9$ za ukrajinu i 13 dolara za indiju. Sad cu cijene porasle za dolar – dva, ali po jučerašnjim komentarima na forumu, izgleda da nije više moguće “zavarati” windows 10 store mjenjajući državu! Međutim mjenjajući državu prebivališta u windows 10 store-u funkcionira za kupnju svih ostalih aplikacija! Tako da je po meni ova mogućnost isključena samo za Tomb Rider jer je očito prodan u rekordnim količinama 🙂

• blowfish

@Teknokyo, 10.02.2016 - 14:17

Mislim da si pobrkao igru sa Tomb Raiderom iz 2013. Ja sam ovo uzeo za 30€ i to je u tom trenutku bilo najjeftinije, a bilo je sa “sivog” tržišta.

• Teknokyo

@blowfish, 10.02.2016 - 14:47
    • Vejn

@Teknokyo, 10.02.2016 - 15:20

Da, fren mi je kupio po cijeni od 12 golara 🙂 Nisam siguran da li je jos uvijek u ponudi po toj, uzimam je odmah… Cekam momka da se javi da mi objasni gdje je tacno uzeo… Veceras ce se Lara zarolati 🙂

• Slim1992

@Teknokyo, 10.02.2016 - 19:05

Da, i dalje se prodaje…ma mozda je i uzmem ako uskoro ne izadje crack, sad sam preokupiran drugim igrama

• Teknokyo

@Slim1992, 10.02.2016 - 19:26

Isteklo je onih 10% popusta pa je sad 10-14$ ovisno o odabranoj državi. Dolar skupnje, ali i dalje najbolji deal! 🙂 Btw. ovaj način ne podržava paypal već isključivo kreditnu / debitnu karticu, ali s obzirom da se radi o Microsoft usluzi ne bi trebalo biti poteškoća.

• blowfish

10.02.2016 - 15:04

To što si editirao post je druga stvar, jer 99% ljudi nije upućeno u kupovanje preko VPN-a ili se neće s time zamarati. Moj komentar je odgovor na post prije edita gdje nisi spomenuo nikakvu Indiju ili Ukrajinu nego samo Windows store. Kupovina koju ti predlažeš je k tome ilegalna, a ono što tvoj link izbacuje je sljedeće:

When Rise of the Tomb Raider hit the Windows 10 Store, a few eagle eyed gamers quickly noticed that Microsoft’s pricing was somewhat higher than that of Steam. Even with the initial 10% discount, Steam was still a cheaper option out of the gate.

• Teknokyo

@blowfish, 10.02.2016 - 15:32

Kakav VPN …… gdje sam ja spomenuo VPN? Jesus…. Pa aplikacije se na ovaj način kupuju od kad postoji Windows 10 store….I Btw nisam ništa editirao ……

• Teknokyo

@blowfish, 10.02.2016 - 15:47

I btw kako se uopće editiraju komentari? Na forumu je jednostavno, ali ovdje nisam nikad ni probao.

• pesek32

@Teknokyo, 10.02.2016 - 15:57

Nema edit na HCL-u.

• funky0308

10.02.2016 - 15:16

Sivo ili ne, ilegalno nije. Igru platis i uredno registriras na Steamu, Uplayu ili Originu..ja ih imam hrpu sa InstantGaminga i sve i danas rade.
    Tomb Raider je tamo cca 30€ i te pare se isplate dati za tako dobru igru, naravno, ako volis takve igre..
    Dakle, 100% nije ilegalno, ja sam preorderao The Division i na temelju tog preordera UbiSoft mi je dao beta pristup.
    Da su sretni sto tako kupujemo, nisu ali za sada nece nista mjenjati.
    Naglasio mi covjek da je moguće da Steam ili Uplay igru jednostavno obrisu iz tvog Libraria ali to nikada nisu, ni će za sada raditi.
    Oni su pare dobili, manje para ali vise nego sto bi dobili od torrenthra ili piratebaya…nisu ni oni idioti.
    Godinama ta stvar presutno funkcionira i sigurno ce jos godinama funkcionirati, a oni koji vole i zele placati igru 60-70€ , neka plaćaju, platim i ja neke toliko na Steamu..

• blowfish

@funky0308, 10.02.2016 - 15:18

Pričam o tome da je kupovanje preko VPN-a ilegalno, ne ovo sa G2A, Instant Gaminga i sl.

• Teknokyo

@blowfish, 10.02.2016 - 15:42

Opet napominjem! Nikakav VPN, niti bilo kakvu aplikaciju koja nije prisutna u friškoj instalaciji windowsa 10 nisam koristio za kupnju aplikacije/igre preko windows store-a!

• funky0308

@blowfish, 10.02.2016 - 16:12

Onda sorry..moja greška

• Teknokyo

@funky0308, 10.02.2016 - 15:39

Ovo što funky spominje nije vezano uz kupnju igara preko Windows 10 store-a! Svaka kupnja igre ili aplikacije preko windows 10 store-a, ostaje vezana za taj. windows. Znači ne postoji mogućnost integracije u nikakav steam/origin/uplay, već se, recimo u slučaju reinstalacije windowsa, sve te kupnjene aplikacije / igre pojave u windows store-u i moraju se ponovno preuzeti!

• garacla

10.02.2016 - 15:26

Samo lijepa 🙂

• pesek32

@garacla, 10.02.2016 - 17:18

I onda još daš 23? Ma daj molim te!

• KhorneFlake

10.02.2016 - 15:37

Igra je dobra, samo smiješno laka, i to na najvećem nivou težine. Što je najčudnije, više vremena proveo sam u Endurance modu koji dođe uz sezonsku propusnicu nego u samoj kampanji i njenom Baba Yaga DLC-u. Preživljavanje u divljini dan za danom, i borba protiv gladi, smrzavanja, sve jače divljine i Trinity vojnika, do mjere kad vas spopadne čopor velikih mačaka ili par medvjeda, ili odred oklopnika sa bacačem plamena koje je samo s leđa sačmom moguće ubiti prouzrokujući eksploziju tankera koji nose.
    Naravno, u tom modu su i grobnice pune klopki, a pogrešan korak u njima kao i vani skupo košta. Odeš duboko u grobnicu i skontaš da počinje izgladnjivanje jer nisi ponijeo rezerve sa sobom unutra, onda trči k’o lud tumarajući u očaju tražeći izlaz, i kupujući vrijeme zavojima kad glad počne da uzima zdravlje.

• departed1983

10.02.2016 - 15:44

Bas sam pred izlazak ovog TR igrao Legend i Anniversary. U biti jedino zajednicko sa ovom igrom i TR iz 2013 je zgodna Lara i tu sva slicnost prestaje. Ovaj jos nisam igrao ali koliko vidim to je skoro pa isto kao i prosli TR u kojem su zagonetke bila opcija, dok je u starim igrama zagonetka bila nesto bez cega se nije mogao zavrsiti level, a ne igra. U biti, nisu losi ovi TR ako se na njih gleda kao na neku akcijsku igru sa elementima avanture i survivala.

• drazensi

10.02.2016 - 16:15

Meni je uopce glupo, a to se jako cesto sada radi, da se igre usporeduju s prijasnjima. Em je ovo tek 2. igra reboota i potpuno je nova igra i ona se kao takva mora i ocjenjivati. A ne usporedivati s igrama koje su starije i od vecine komentatora i danasnjih igraca. Usporeduj igre ako su dio trilogije, ako jesu nastavci prijasnjih igara, ali ne ovako. A kad se ova igra gleda kao igra, kao onako kako je i zamisljena, onda je ta igra veoma veoma dobra i zabavna i prelijepa. Em su drugacija vremena, em je igra kad je i reboot zapocet drugacije i zamisljena. To sto mozda netko zeli ovako, netko onako ne bi smjelo utjecati na ocjene ni na negativnost prema igri. Tako da mi ni ovaj minus nedostatak zagonetaka nema apsolutno nikakvog smisla. Igra je za 90+ ocjenu garant.

• departed1983

@drazensi, 10.02.2016 - 16:20

Kako nema smisla usporedjivati. To ti je isto kao kad bi ti prodali Mortal Kombat, ti upalis igru, i umjesto tabacine, oni napravili 5 malonogometnih ekipa i ti igras “na male” u outworldu.
      Ako nisu htjeli da se igra uporedjuje, trebali su joj dati neko drugo ime.

• drazensi

@departed1983, 10.02.2016 - 22:52

Nema smisla. Povuces usporedbu koja apsolutno nema nikakvog smisla. Ovo je jos uvijek Lara Croft. Ovo je nova fransiza koja se zeli pribliziti vecem broju ljudi i to radi veoma uspjesno i dobro. Nase zelje, fanboizam, nostalgija itd. ne trebaju utjecati na ocjenu i to onda nije realno ocjenjivanje. Igra se mora ocjeniti as is, a ne kako bi zelio da bude i kako se ti sjecas da su te igre nekad bile. Igra je prebacena vise u akcijske avanture (sto je zapravo uvijek i bila), ali sad samo ima vise akcije, i kao takvu je treba i ocijeniti. A igra kao igra, ako je se gleda kako bi je se trebalo, je sigurno za 90+ ocjenu.

• tryon

@drazensi, 10.02.2016 - 23:59

pricas gluposti

• departed1983

@drazensi, 11.02.2016 - 00:52

To bi jos uvijek bio Scorpion samo sto ne bi sutao glavu nego loptu. Poredjenje je apsolutno na mjestu. Igra kao igra nije losa, ali je igra kao Tomb Raider losa. I ne desava se to samo sa ovim serijalom nego sa svim igrama. Ja ne znam jel nova generacija ljudi koja igra igre glupa ili su ih developeri ubijedili da je to ok…
      Volio bih vidjeti jednog danasnjeg klinca koji na racunaru ima instaliran MIST bez youtubea, bez googla, bez walkthrougha…

• funky0308

10.02.2016 - 16:21

Ne vidim što je loše u tome da su grobnice opcionalne..meni je upravo mi je to i bilo , odnosno još uvijek je zanimljivo, jer su još bolje skrivene i pravi je užitak (SPOJLER ALERT), uči u grobnicu i pronaći stari, drveni jedrenjak, zamrznut u vremenu i prostoru..
    Novi TR traži širu publiku i po meni je napravio genijalan posao, pogodio je onu zlatnu sredinu gdje će većina pronaći nešto za sebe…
    Zagonetke su toliko lagane, odnosno teške da ih se bez većih probkema rijesava, igra je na srednjoj težini balansirana da uživaš u njoj, a ne da bude Dark Souls..
    Priča? A što smo trebali očekivati nakon onakvog kraja TR iz 2013? Totalno očekivano i po meni zadovoljavajuće..ima nekih obrata, ima napetosti i dovoljno enigme u njoj da te tjera da ideš dalje..
    O grafici ne treba trošiti riječi, nakon dva dana od izlaska izašao je i SLI patch nakon kojega igru vrtim na max postavkama u poprilično stabilnom framerateu, ne znam u koliko FPSova ali znam da na 144hz monitoru i uz pomoć Gsynca igra leti potpuno fluidno i lijepo..
    Ja joj dajem 92, a dao bih i 100 samo da su ubacili malo više gribnica kakve možemo vidjeti na samom početku igre, onosa početka igre je genijalno..

• Danijel5544

10.02.2016 - 17:20

Dosta dobra igra…

• pesek32

10.02.2016 - 17:23

95 od mene. Igra je super. Grafika je najljepša ikad. I optimizacija je uz to dosta dobra. Za težinu o kojoj se priča ugasite survival instinct i vjerojatno će bit teža. Pogotovo ako igrate prvi put. Priča je mogla bit malo bolja i mogla je možda bit malo duža, al i kad se završi ima nešto za radit.

• Sick Individual

10.02.2016 - 17:23

Igra je jako dobra pa čak i odlična, u ni jednom dijelu ne fejla i ne vidim baš da su igdje zabrljali. Jedini nedostatak po meni je priča koja isto nije loša ali nije ni spektakularna, malo je predvidljiva ali bože moj danas više je jako teško napisat priču a da nije već negdje viđeno i čuto. Uostalom priča je dio trilogije i kad izađe i treći dio moć ćemo bolje procjenit kakvo je to sve skupa.. meni se u jednu ruku i svidjela jer jako se se lijepo nastalja na tr iz 2013. i zasad mi kao cjelina djeluje jako dobro a i ovako pojedinačno je ok i stalno te tjera dalje kroz igru. I još sam samo htio reć da mala zamjerka na ovaj osos sindrom 😀 stvarno sam se i ja našao često radeći to, mislim da bi bolje riješenje bilo kao u batamanu sa detectiv visionom di kad ga upališ on i ostane tako dok ga sam ne ugasiš a ne ovako svaki korak moraš opet palit.. al opet to onda kvari vizualni dojam igre jer pola igre provedeš sa upaljenim survival instinctom. Sve u svemu 89 od mene.

• funky0308

@Sick Individual, 10.02.2016 - 17:33

U pravu si, teško je danas napisati priču i to za igru, a da bude originalna i svima zanimljiva, meni je OK, dovoljno dobra da me gura kroz igru..nije baš da ne mogu dočekati rasplet ali je dovoljno dobra..priči pomaže i fantastična facijalna animacija koja je toliko dobra da mislim da nisam još tako šta nigdje vidjeo, barem ne na PCu, sinkronizacija pokreta i otvaranja usta bez greške, fluidnost pokreta, prekrasno dizajnirana i nacrtana igra…
      Dovoljna različitost mapa, od snijega i oluja do zelene vegetacije i planinskih masiva..ma savršeno..
      Ne znam da li je to bilo u TB 2013 ali ovdje postoji dosta mini igara, jedna od njih je – sakupi odlutale kokoši i vrati ih u kokošinjac ili pogodi bullseye na metama po mapi..koliko god banalne, fora je stvar.
      Meni, jedna od najboljih igara koje sam igrao u zadnje dvije-tri godine, potpuni paket odlično izbalansirane zabave.

• Sick Individual

@funky0308, 10.02.2016 - 18:46

Potpisujem sve. Bilo je i u tr 2013 toga, to spada pod chalangese, al manje ih je bilo uostalom kao i svega drugoga, ovaj dio je jedan veliki upgrade na sve iz prethodne igre.. sve je veće, detaljnije, učestalije pa čak i maštovitije i bolje. Sve ono što je valjalo je ovdje zadržano i poboljšano. Svakako jedna od boljih igara

• maxim.x

10.02.2016 - 17:33

Odlicni su mi neki stariji Tomb Raideri, a odlican mi je i ovaj. Ne vidim nikakav problem u tome sto serijal evoluira s vremenom, pogotov ako to rade na dobar nacin na koji i rade.

• Slim1992

@maxim.x, 10.02.2016 - 19:09

Ovo reboti su ocito odlicne igre, medjutim to pravi TR nije…kako se nekad uzivalo u TR mislim da se vise nikad nece, nadam se da ce nekad steci muda i napraviti pravu TR avanturu kao nekad, al na zalost svima je do kesha

• drazensi

@Slim1992, 10.02.2016 - 22:56

Kako ti znas kolko neko uziva u ovoj igri? Sto ljudi sto cudi. Netko mozda ne voli da mu fludinost igre svako malo prekidaju teske zagonetke, netko to obozava. Ja vjerujem da vise ljudi uziva sad u ovoj igri nego je nekad u starijima i sto sad. Uzivam i ja ne kukajuci sto bi bilo da je bilo ni vracajuci se u proslost. I sto je to tocno pravi TR? Pravi TR je TR kakav naprave. Ne postoji krivi.

• Slim1992

@drazensi, 12.02.2016 - 13:49

Dvije razlicite igre, mislim na TR nekad i sad, tako da neko vise uziva u starim neko u novim TR, ja iskreno bi volio stari fazon i mozganje jer je onakvih igara malo, a ovakvih (slicnih) ima na pretek…. Postoji originalnost, znamo kako je zazivio TR i to je neki temelj… U pravu si sto se tice toga da u novim uziva vise ljudi zbog manjka zagoneti i vise akcije, takvih je najvise, zato je COD i megauspjesan

• Klaun

10.02.2016 - 19:12

Odlična igra,lijepa grafika i animacije i još uz to imamo Laru Croft. 🙂 Moram pohvaliti cijeli HCL tim na količini sadržaja ovih dana.Ali ozbiljno,kako sve to stignete? 🙂

• tryon

11.02.2016 - 00:02

ovo pismo kao da sam ja napisao.

igram max payne redom. prva dva – LUDILO. Treci – dobar. Ali nije to Max Payne, igram drugu igru (koju su finu umaskirali u max paynea).

Isto vrijedi s Larom, iako su mi nove igre odlične, to nije Lara.

• Cole

11.02.2016 - 02:19

Uf nikako se ne vidim u recenziji.
    Tj. moja se bitno razlikuje. Evo linkić:

TAJ PROKLETO ZABAVAN GAMEPLAY I TA NAJBOLJA TOMB RAIDER IGRA U SERIJALU!

• CrashGamer

11.02.2016 - 07:08

Zadovoljan sam ocjenom mene igra bas zabavlja kao i prva, a akcija s bomabama i ostalim taktiziranjem mi je nesto wow nesto najljepse mi je kada savrseno bacim bombu da ik poubijam pola postavim na lika otrov kada dodsju do njega i uguse se.

• CrashGamer

11.02.2016 - 07:11

Mislim da je bilo i vise nego dovoljno zagonetki ali dobro

• CrashGamer

11.02.2016 - 07:11

Mislim da je zagonetka bilo i vise nego dovoljno jedino se s time ne slazem

• pesek32

11.02.2016 - 09:59

Neka neko ovim trollovima da ban. Sad svi lijepo vide koliko je neko dao.

• zagorski-rambo

11.02.2016 - 18:30

igra je ok al je preskupa samo za single player

• GAMERWORLD

11.02.2016 - 21:53

Pozdrav ekipa evo mene nazad nova igrica rise of tomb raider izgleda odlicno.

• Toma

13.02.2016 - 18:49

Realna ocjena za razliku od npr. IGN-a koji čini se zanemaruje priću koja je loša… al sve ostalo je predivno 🙂

• Jokerhere

24.03.2016 - 13:19

Sad uveli podršku za Dx 12 i neki Vxao ? Kazu nevidjeni vizuali.. a micite se više

• Jokerhere

15.04.2016 - 09:52

Dobar je Rise, ali meni je prethodnik bio zabavniji. Previse snijega i leda za moj ukus :)))

• Slim1992

08.09.2016 - 15:10

Kao sto sam vec naveo, daleko je ovo od kultnog TR, prica slaba, dosadnija igra od prethodnog…od mene 70 i to je mozda puno

• Vegeta123

16.09.2016 - 15:13

Upravo završija igru..dobra je al ipak manje zanimljiva od prvog dijela iz 2003..jednostavno s vremenom gubiš volju za igranjem jer sve postaje više manje isto al ipak je u nekim dijelovima super režiranim akciskim scenama jako zabavna.

• mokrEE

06.11.2016 - 19:58

ne volim ocjenjivati igre dok ih ne zavrsim, ali puno puno vise se slazem sa ocjenom hcl-a nego Coletovom. ovaj posljednji tr mi je bio mnogo bolji nego ovaj nastavak, barem sto se price i atmosfere tice. imao je napetost u prici, nesto misticno (otok pun kanibala sa kojega nitko nije otisao…nekakvi religiozni manijaci koji su izmasakrirali milijun ljudi koji plivaju ispod grada…). ovaj tr mi je vise kao nekakvo filmsko iskustvo, linearna prica, lijepe animacije, ali bezvezna i plitka prica koja nema u sebi niti gram misticnog ili zagonetkog. nula bodova. igra je prelagana, dizajn levela ti tocno govori kuda trebas ici bez imalo mozganja. u igri nisam zapeo vise od 2x i to na par min. dok nisam sagledao malo bolje okolis. stari TR su bili poznati po interesantnim zagonetkama i situacijama gdje se vrtis u krug, trazis neku platformu koju si prije promasio, saakriveni predmeti i prostorije. ovdje je ionako sve na mapi vidljivo prije ili kasnije. igra je jednostavno prelagana i nezanimljiva da bi otkrivao grobnice i stvari koje sam fulao dok sam dolazio do kraja. lokacije mi isto vizualno nisu pretjerano zanimljive. slicno kao prijesnji nastavk. nis posebno. ocekivao sam vise od igre.

• Donat Miletic

07.01.2017 - 12:14

Dodali su dosta novih stvari poput odjeće,raznih vrsta strijela i metaka i novih vrsta neprijatelja(oni s laserima).Prvi dio mi je bio napetiji i malo zanimljiviji(2013).Dobro je što su dodali Co-op.Na PSu su kontrole odlične.

• Ciri of Rivia

16.10.2017 - 22:20

Prica nezanimljiva, hvale mozgalice.