RoboBlitz

Danijel Handžek

Kada ste zadnji puta odigrali neku akcijsku igru koja vas je svojom igrivošću uspjela zadržati pred monitorom? Obično ovakav tip igara instalirate tek da se isproba i potom uninstalirate, no da li će se taj trend nastaviti i sa Roboblitzom ili ćemo barem neko vrijeme imati podočnjake?

Roboblitz je igra puna inovacija. Za grafički dio brine se Unreal 3 engine koji je, kombiniran sa Ageia-nim Physx-om, rezultirao poprilično impresivnim rezultatima, što se tiče same grafike i načina kontrole. Da je igra next-gen vidimo i po samim hardverskim zahtjevima, a i po tome što je dobila i svoju Xbox360 verziju, koju na žalost nisam imao prilike probati. Kao što rekoh, grafika će vas oboriti s nogu (ako naravno imate odgovarajući hardver ), sam engine podržava sve što je dx9, a sada koliko ćete uspjeti izvući na svojoj kanti ostaje vam da saznate sami. Ja sam igru probao na x1600 i 7600gt i mogu vam reći da se da lijepo igrati.

Cijela igra se proteže na 19 levela koji su protkani akcijom i rješavanjem zagonetki, a sve se nalazi u sedam različitih setova okoliša. Na PC verziji sa igrom dolazi i Unreal 3 engine editor kojim ćete se baviti tek kada završite svoju misiju, pošto je igra poprilično zarazna i tjera vas da se isključivo fokusirate na nju. Vaša misija kao robota je da spasite svoj svijet od zlih svemirskih pirata aktivacijom space cannona. Naravno, da bi to bilo moguće, u ruke dobivate razna oružja i krećete u proboj kroz levele. Pljuce su sasvim O.K., biti će tu od Rocket launchera, Tractor beama, Suck mortara, Antigrava, Emp. riflea pa sve do Pulse cannona… Sasvim zadovoljavajuće. Da se ne bi samo tako šetali kroz levele pobrinuti će se bad guys-i, a to su bobbledrone, mortar monk, sawbot i razni fancake enemy-ji, koji su, vjerujte mi, poprilično maštovito napravljeni.

Zagonetke su prisutne na svakom koraku, a bez njihovog rješenja onemogućen vam je napredak dalje. Svaka od njih ima svoje specifično rješenje, a vi imate tu slobodu da odlučite na koji način ćete pokušati izvršiti cilj. Physics sustav u igri vam omogućava da se „igrate“ sa okolišem. Ovog ćete se sjetiti kada igru i zaigrate, jer je potrebno imati dobre reflekse i osjećaj za prostor kako bi dosegli određene dijelove levela. Također ste na određenim mjestima prisiljeni koristiti beam kako bi uopće mogli nastaviti kroz komplicirani okoliš. Roboblitz silom pokušava biti shooter, što on na žalost nije, ali je sasvim solidna igra koja će vas tjerati da igrate dalje i dalje kako bi vidjeli kakav je sljedeći level, kakva je grafika. Na žalost, ovdje dolazi i prvi problem. Igra je prekratka i taman kad se najviše zaigrate dolazite do kraja, što ostavlja nekakav osjećaj razočaranja. Ja sam dobio dojam da je igra zgotovljena kako bi se što prije ubrala neka lova, a premalo se dalo truda u dodavanju još kojeg levela koji bi jedino mogao podići krajnju ocjenu ove igre. Vjerojatno se to desilo zbog pritiska na programere da se posao što prije napravi kako bi se zadovoljili rokovi za X360, radi čega na žalost trpi i PC, na kojem je ova igra konverzija gore spomenute.

No nemojmo se zavaravati, ako volite akciju, zagonetke i zanimljivu grafiku te fiziku ( pogotovo ako ste u mogućnosti dotične upogoniti kako treba ), isprobajte ovu igru, kojoj ovaj sitan nedostatak umanjuje ocjenu, ali ne i njenu vrijednost. Vjerujem da će vam igrajući ovu igru vrijeme brzo proći, jer Roboblitz nastavlja novim smjerom kojim prijašnje igre toga žanra nažalost nisu išle, te ima moju iskrenu preporuku.

RoboBlitz je zanimljiv i jedinstven naslov Naked Sky Entertainmenta pun rješavanja zagonetki i akcije, a izgleda i jako moćno zahvaljujući Unreal 3 engineu..