Rocketbirds: Hardboiled Chicken

Ako vam je naslov Rocketbirds poznat to vjerojatno znači da ste igrali ili ste barem čuli za Rocketbirds: Revolution!, igru koja je izašla za PC prošle godine. Budući da je Revolution! ostvario dovoljno dobar uspjeh, dečki iz Ratloop Asia odlučili su nam predstaviti proširenu verziju igre koja sadržava više levela, nove cut-scene i co-op igranje. Igrali smo Rocketbirds: Hardboiled Chicken putem Playstation Networka i evo što smo otkrili.

U svakome zlu zna se pronaći jedna pozitivna stvar. Na to nisu mislili pingvin Putzki i njegov pomoćnik Brno koji su provodili eksperimente nad pijetlovima jer su htjeli stvoriti ultimativnu vojsku za svoj totalitaristički režim. U jednom od tih eksperimenata nastao je Hardboiled koji zbog svoje snage i izgleda podsjeća na Ramba, samo u pernatome izdanju. Upravo će on morati srušiti pingvine s vlasti, a mi ćemo mu pomoći u tome. To je dakle ukratko igrina priča, a ona sasvim dobro služi kao simpatična i prigodna pozadina za igrine zabavne gameplay mehanike.

Rocketbirds: Hardboiled Chicken

Rocketbirds se može opisati najbolje kao kombinacija napucavanja i rješavanja jednostavnih zagonetki uz korištenje jetpacka u pojedinim poglavljima. Napucavanje je izvedeno „pravocrtno“ budući da možete pucati samo lijevo, odnosno desno. U tome će nam pomoći različita oružja od pištolja do automatske puške. Oružja nema jako puno, a koristiti ćete uvijek ono koje nanosi najviše štete, samo ćete tada morati biti manje sretni na okidaču da ne potrošite sve metke prebrzo. Upravo zbog toga sama borba je dosta jednostavna i jedini pravi izazov je kada se nađete među više neprijatelja koji imaju štit ili neko jače oružje.

Uz napucavanje igra kombinira i zagonetke koje moramo riješiti da otvorimo put prema dalje. Zagonetke ne pružaju previše izazova ali su zanimljive jer poneke od njih zahtijevaju korištenje tzv. moždanih buba. Kada ubacite bubu pingvinu u glavu tada preuzimate kontrolu nad njime i možete neometano šetati pored neprijatelja sve dok ne zapucate na njih. Nakon što iskoristite pingvina u svoju korist, naredite mu da si propuca glavu i nastavljate dalje svojim putem. Osim moždanih buba tu su i klasične mozgalice koje za rješavanje zahtijevaju korištenje objekata iz okoliša kao što su kutije, liftovi i slično.

Rocketbirds: Hardboiled Chicken

Osim pucanja i navedenih zagonetki tu je još i jetpack koji služi kao mala varijacija u gameplayu. Upravo ovi dijelovi jeptackom pružaju najviše izazova u igri jer morate dobro ciljati, izbjegavati neprijatelje i skupljati zdravlje i municiju u zraku. Nažalost svi leveli gdje se leti s jetpackom su isti po konceptu; eliminiraj sve neprijatelje dok ti igra ne pokaže gdje se moraš spustiti. No svejedno – i takav princip uspjeva biti vrlo zabavan, pogotovo ako volite ovaj tip igara.

Rocketbirds: Hardboiled Chicken donosi dobru zabavu, simpatičnu priču, odličan vizualni stil i glazbu. Zbog vizualnog stila lako se upustiti u svijet igre jer svi leveli imaju puno detalja koji pokazuju tu totalitarističku vladavinu pingvina. Bilo da ste u zatvoru, na nebu ili muzeju, uvijek ćete vidjeti propagandne plakate, upute što smijete i ne smijete raditi i tome slično. Vizualnu prezentaciju upotpunjuje glazba od New World Revolutiona koja se odlično uklapa u igru.

Kada završite igru ostaje opcija lokalnog kooperativnog moda gdje se gameplay prilagođuje za dva igrača, pa je kampanja modificirana za razliku od singleplayera i sadrži manji broj poglavlja. Stoga ako tražite jednostavnu ali zabavnu 2D side-scrolling igru koja se može igrati u dvoje, Rocketbirds je vrlo dobar izbor, a cijena od 72 Kn na PSN-u dobro je opravdana.

Sviđaju vam se ovakve igre? Planirate kupiti ovo? Nabaciti co-op s prijateljem? Javite nam se u komentarima i naravno – ostavite nam svoje ocjene.

Pijetlovi, pingvini i svrgavanje vlasti. Sve vas to čeka u interesantnoj side-scrolling igri zvanoj Rocketbirds: Hardboiled Chicken dostupnoj na PSN-u

83 Naša ocjena