Ponekad kreativni ljudi imaju skroz lude ideje koje čak nužno niti nemaju apsolutno nikakvog smisla. Mnogi bi na tome zastali, jer kakvog smisla ima uložiti trud u nešto što nema smisla? E pa nekad jednostavno ima. Makar konačni proizvod bio potpuno apsurdan, postoji šansa da će ga netko voljeti. Takav je slučaj mene osobno i Roundabouta.

Igra je izašla još prošle godine za PC i kroz nekoliko me videa zaintrigirala dovoljno da ju zaigram. Naravno, nikada nisam kako to već biva, jer sam imao drugog posla i drugih igara na svom popisu za kupnju. Nedavno je izašla za Xbox One bez ikakve pompozne najave, sasvim sam ju slučajno vidio u storeu i bilo mi je jasno da je sada napokon prilika da ju probam i da bi bilo šteta takvo što propustiti. Vjerujte mi, nije mi ni upola bilo jasno kolika bi to bila šteta.

Pogledajte kako igra izgleda u akciji kroz Igorov video komentar.

Ono čime me prvo privukla, prije samog igranja, je unikatna ideja. Vi ste vozač rotirajuće limuzine, koja uz to može i skakati i raditi razne druge neočekivane stvari, a vaš je zadatak razvoziti gradom ljude kroz svakodnevne prometne prepreke. I stvarno, malo sam se i začudio kada sam prvi puta upalio igru, ja sam zaista bio vozač dugačke limuzine koja se vječito vrti i sad bih ja trebao voziti ljude okolo bez da se zabijam i eksplodiram – svašta.

Privikavanje na takav način kretanja je prilično jednostavno ustvari, vozilo se automatski uvijek rotira, vi samo morate upravljati kontrolerom lijevo-desno, gore i dolje. Nisam isprobao igrati na tipkovnici, iako ne vidim zašto bi to predstavljalo ikakav problem. Ipak, preporučam kontroler radi preciznijeg kretanja, koje je ponekad presudno, a i mehanika koje igra naknadno predstavlja. Već sam spomenuo skakanje, ali vremenom naučite i mijenjati smjer, voziti po vodi ili čak ispod nje i razne ostale načine kretanja koji vam mogu pomoći pri vašim zadacima.

Kontrole su zaista minimalne, ali ono što ih čini zanimljivima je dizajn svijeta. Sve je smješteno u američkom gradu, sedamdesetih godina, a područja variraju od pravilnih ulica predgrađa do uskih i brdovitih šumskih prolaza. Ili jednostavno možete skakati po zgradama i ledenjacima, nemojmo se ipak previše oslanjati na svakodnevne opise. Ne znam koliko je teško bilo dizajnirati prometnu infrastrukturu koja bi omogućila kretanje rotirajućoj limuzini, a u isto vrijeme ga učinila izazovnim, ali znam da je apsolutno svaki kružni tog ili raskrsnica svoj poseban problem.

Ključne stvari za dolazak do cilja su timing, kut ulaska, smjer rotacije i doza samouvjerenosti. Na trenutke sam imao osjećaj kao da igram nekakvu puzzle igru, jer je ustvari moj pravi zadatak bio pronaći način na koji ću se zavrnuti oko automobila u pokretu ili preko blokade na cesti ili pak između stabala u šumi što se čak i u ovom izvrnutom svijetu čini potpuno suludo. Jednom kada se naviknete na kretanje i pohvatate logiku iza određenih prepreka, prolazak kroz apsolutno svaku od njih je gušt i ostavlja onaj slatki osjećaj da ste majstor ove igre.

Ipak, kada prođete deset puta kroz neko križanje ili zavoj i shvatite da ste to učinili na barem pet različitih načina, počnete cijeniti trud koji je uložen u osmišljavanje zapreka. Niti jedna prepreka u igri ne ograničava vašu slobodu pristupa i kreativnost. Svijet je u svakom trenutku otvoren i unatoč tome što igranjem otključavate nova pojačanja i mogućnosti, početnim područjima nećete proći bez problema, samo ćete pronaći nove načine preko ili oko zapreka. Štoviše, igra vas i ohrabruje da to činite raznim skrivenim trubama za limuzinu ili hrpama novca kojim možete uređivati vašu limuzinu.

Limuzina je ipak u centru pažnje, pa ne bi trebao biti problem izdvojiti pozamašnu svotu sakupljenog novca da ju prefarbate i stavite neki šašavi ogromni šešir na nju. Jedina stvar koju na njoj ne možete mijenjati je njena posada, točnije njen vozač. Riječ je o gospodinu Giorgiu Manosu, najboljem vozaču rotirajuće limuzine na svijetu i njegovoj šarolikoj klijenteli. Interesantne mehanike i izazovan dizajn možda su me privukli igri, ali ova me šašava ekipa potpuno osvojila i zadržala uz nju.

Giorgio mi primjerice nije simpatičan samo zato što smo imenjaci, pa niti zato što je on ustvari atraktivna mlada dama iako mu se i dalje svi obraćaju u muškom rodu. Ostatak ekipe nije ništa manje zanimljiv, jer je svaki od nekolicine njegovih prijatelja i mušterija na svoj način poseban i simpatičan. Iako vam se isprva čini kako samo razvozite razne ljude po gradu, vremenom svatko od njih odigra svoju ulogu u jednoj većoj priči, svatko od njih dobije trunku zaslužene pažnje i lako je povezati se s njima i zavoljeti ih.

Sve je to snimano sa živim glumcima po uzoru na niskobudžetne filmove iz sedamdesetih, sa očitim kompjuterski ubačenim pozadinama, užasnim kostimima i glumom. Gluma je stvarno užasna, ali na tako dobar, izvještačen način da zajedno sa dobro odvagnutim tekstom konstantno tjera na smijeh i dobro raspoloženje. Čitava priča je potpuno otkačena i uključuje dokumentarne filmove, malograđanstvo, velika rivalstva, ljubavne zaplete, prijatelja koji je kostur i plod halucinogenih droga, ma ima tu ponešto za svakoga.

Stvarno je teško pronaći manu Roundaboutu. Dijelom zato što je simpatično iskustvo puno dobrog humora u opuštajuće dobrom svijetu, a dijelom zato što sve mehanike koje predstavlja izvodi jako dobro. Jedino što mi nedostaje je mogućnost fast-travela, jer nakon što ju završite, postoji motiv da ponovno i ponovno prolazite misije kako biste riješili sve sporedne zadatke ili se natječete na globalnim ljestvicama u raznim izazovima poput tehniciranja s loptom ili gaženja ljudi. Problem je nažalost što je priča tada gotova, i više vas ne vuče ulicama grada, pa često morate dugo voziti i često eksplodirati da biste uopće došli do misije. Kada izuzmete iz te formule priču kao polovicu privlačnosti igre, onda to može postati pomalo zamorno.

Osim toga imao sam i problem sa jednim bugom radi kojeg sam konstantno propadao kroz jednu zgradu i eksplodirao, ali vjerujem da se to može ispraviti kroz daljnje zakrpe. Ne brinem se da će one doći, jer je developerima očito stalo do igre. Trenutno rade na verzijama za PS4 i PS Vitu, a ubacuju i razne dodatne mogućnosti poput vrtoglavog pogleda iz prvog lica. Drago mi je da Roundabout dobiva na popularnosti i proširuje dostupnost, jer je kvalitetan i zabavan plod kreativnih umova i ljubavi prema gamingu. Sva sreća da neki ljudi imaju hrabrosti goniti svoje skroz lude ideje.

Roundabout je ono što se dogodi kada netko ima potpuno besmislenu ideju, ali i hrabrosti zavrtjeti kolo sreće. U ovoj su rundi, srećom, svi na dobitku.

83 Naša ocjena
  • likovi
  • ideja
  • dizajn svijeta
  • mehanika
  • nedostatak fast-travela

Komentari (46)

• grgoljblaster

04.03.2015 - 22:31

Ovo moram da nabavim prvom prilikom 😀

04.03.2015 - 23:41

što drugo reći nego WTF……….. svakakve gluposti danas izlaze i nazivaju se igrama

@l)oolvl, 05.03.2015 - 06:21

ako izgleda glupo, i ljudi to kupuju, onda nije glupo jer služi svojoj svrsi za što je igra napravljena. Koji su tvoji kirteriji da bi igra bila pametna?

@l)oolvl, 05.03.2015 - 09:30

Čekaj, zašto je ovo glupost i… nije igra? Mislim, očito smo ju dobro ocijenili i cijela recenzija je tu da ti objasni zašto je ovo dobra igra. A ti si ju upravo bez ikakvog obrazloženja srozao na razinu toga da je toliko loša da nije ni igra. Pa eto, moram pitati – zašto?

• KarloKarlec

@l)oolvl, 05.03.2015 - 14:17

Veći problem je što HCL recenzira ovo.

@l)oolvl, 05.03.2015 - 14:57

Nevjerojatno kako ljudi glupo reagiraju na ovu igru. Zašto ti sad Karlo misliš da je problem što smo recenzirali jednu doslovno dobru igru koju iskreno preporučamo? Manite se takvih nepromišljenih komentara – jasno je da se specifična igra kakva se neće svidjeti svakome, ali ako ne razumiješ privlačnost ovakve igre, čemu pisat ovakve gluposti u komentarima?

• Artyom

@l)oolvl, 05.03.2015 - 15:14

Hocu reci, slažem se sa prvim komentarom od l)oolvl-ja.

@l)oolvl, 05.03.2015 - 17:13

Nakon dva moja komentara… ti napišeš nešto ovakvo? Ali zašto? :))) Ne kužim što se dogodilo čitanju s razumijevanjem 🙁

@l)oolvl, 05.03.2015 - 18:23

Zašto je ovo glupost i nije igra ? Po meni, zato što ima toliko glup i besciljan koncept. Ali svatko ima neku svoju definiciju zabave, valjda. Mislim ovo nije čak ni čudno u pozitivnom smislu (kao što je npr. gorespomenuti Goat simulator ili Saints Row ili nešto treće), nego jednostavno hrpa već prije viđenih gluposti uobličena u igru, zakamuflirano u "trashy look" da bi ljudi mislili kako je fora iako je na prvi pogled jasno kako nema gotovo nikakvu stvarnu umjetničku niti zabavnu vrijednost ili bilo kakvog smisla za svoje postojanje općenito. Ali inače, ja ni Minecraft ne smatram igrom, nego nekom vrstom (ružnog) Lego simulatora, bez ikakvog smisla i poante, pa je svejedno ludo popularan i igran :/

• StreetFigter88

@l)oolvl, 05.03.2015 - 19:43

I minecraft i Roundabout su odlične igre, ovo je samo zabava, čudno je da ti je Goat Simulator seo, a ova igra nije, obe su šašave i veoma zabavne i fora su. od mene Roundabout ima 75, a to je zato što se slažem sa recezentom, ali je igra malo previše fora. A minecraft je igra u kojoj imaš kreativnost i radiš sve što poželiš… Izgleda da igraš samo pucačine koje te vode za ruku i ne razumeš da postoje i drugačije igre.
      Ali svako ima svoje mišljenje i ja to poštujem u svakom slučaju. Ajd u zdravlje…

@l)oolvl, 05.03.2015 - 20:13

Ma dobro, očito onda nisi skužio igru uopće. Ovo ima misije i priču, otvoreni svijet, posebne izazove, nadogradnje, otključavanje novih mogućnosti… pokazao sam tek neke osnovne stvari kroz video. Baš kao i kod svake druge igre koju pokazujemo kroz video i opisujemo kroz recenzije, nećemo vam spoilati valjda. Samo iz nekog čudnog razloga kad vam pokažem jednu misiju novog Call of Dutyja (čisto primjer), svi si oslikate u glavi da postoje i druge misije koje su možda još i zabavnije, dok kod ove igre ste svi iz nekog razloga zaključili da je to prikazano u videu… to. Da nema više ničega tu nego neka glupa rotirajuća limuzina 🙂 A posebno mi to nije jasno jer sam imao tu sreću da su misije koje sam odabrao ponudile priliku da vidite da ima platformerskih dionica (skačeš s autom), da ima povremenih mid-mission situacija koje inače ne vidiš (pucanje lopte u gol), da ima dionica gdje moraš koristiti ubrzanje, pa i onih gdje koristiš slow-motion… i to su, opet, samo mali primjeri onoga što kasnije radiš u igri. Tako da, stvarno mi nije jasno – igra kao svaka druga s misijama koje riješavate, pričom koju otkrivate itd. I ne kužim što je tu "već viđeno", očito je igra drugačija u osnovnom konceptu gameplaya od bilo čega drugog, a i po stilu cutscena.

@l)oolvl, 05.03.2015 - 21:01

ali, ima li tu čega drugoga ? voziš limuzinu-taxi koja ne ide normalno nego se cijelo vrijeme rotira, i to je manje više to što se tiče gameplaya, uz određene sitnice poput skakanja (wow), usporavanja vremena (wow x 3) te pucanja lopte u gol i sličnih gluposti da bi se popunilo vrijeme. O priči ne bih pošto nisam igrao igru, ali pretpostavljam da sam u pravu ako kažem da nema puno smisla ? Što se tiče već viđenog gameplaya, topdown pogled na auto s kojim možemo gaziti pješake i raditi kaos se pojavio prije 15ak+ godina u GTA jedinici, dok su cut-scene s realnim glumcima stigle sa C&C naslovima mrvicu kasnije. Dakle ovdje se jedino radi o jednom konceptu koji je toliko glup da ga mnogi lako mogu pomiješati sa neobičnim i inovativnim, dok se u biti vjerojatno radi samo o ideji iz solidno napušenog mozga. btw, IMO "trash" setting nimalo ne pomaže svemu tome. Inače, volim inovativne i originalne igre a uopće ne volim igre gdje te se vodi za ruku poput CoD-a. Ovo mi se svejedno ne čini primamljivo ni originalno. Po meni, svježi primjer inovativne i originalne igre je recimo Grow Home.

• Artyom

@l)oolvl, 06.03.2015 - 15:50

Daj Igore šta ti je. U zadnjih par godina ima toliko dobirh indie igara od kojih su neke i čista remek djela. I kraj takvih vrhunskih proizvoda neznam zašto opće i pomislit zaigat ovakvo smeće.

@l)oolvl, 06.03.2015 - 16:15

Dobro, s ovim komentarom si baš zacementirao to da nemaš pojma o ovoj igri, ali meni nije jasno zašto bi išao pisati ovakve komentare o igri o kojoj uopće ništa ne znaš? Zamisli da vidiš samo prvi level nekog Super Mario naslova i samo jedan power up… sigurno ne bi počeo pisat gluposti o tome kako su i prije postojali platformeri, kako je priča o spašavanju princeze izlizana i kako igra nema nikakav gameplay jer ima samo jedan power up (jer to je sve što si vidio pa pretpostavljaš da nema više dubine). Fascinira me da BAŠ OVA igra iz vas izvlači to najgore i tjera vas da pišete gluposti takve vrste – gluposti kao da su već postojale top-down igre s autima i da su već postojale live action cutscene :))) Pa svima je to jasno. Mislim, glupo mi je dalje komentirat ako pišete gluposti bez da ste pogledali video i pročitali recenziju, samo eto – malo sam si fasciniran kako nešto u ovoj igri tjera ljude koji ju ne razumiju da ju mrze,.

• StreetFigter88

@l)oolvl, 06.03.2015 - 16:27

Igor je sve objasnio, sad idi pročitaj još jednom recenziju, pogledaj još jednom video i pročitaj još jednom komentare, a do tad si neinformisan i običan si skeptik koji sve što nije CoD i LOL govori da je glupo i loše…

• KhorneFlake

@l)oolvl, 06.03.2015 - 16:33

Šta je tu čudno? Neki ljudi vole osjećaj pripadnosti, pa s tim vole da pluju po nečemu što ne smatraju normom, ili uskaču na kola tipa "kome trebaju konzole", ili "CoD isto smeće svake godine, parodija, svi ga pljuju pa ajde da ga plujem i ja"… Ili neki likovi koji ne vole strateške igre pa idu unaokolo vičući "Pa zašto ovaj žanr više ne izumre?" Kao u onom filmu, Under The Skin, kad pred kraj filma šumar nakon što pokuša silovati glavnu "junjakinju" i otkrije da je vanzemaljac, zgrabi kanister benzina i zapali je. Kad nešto ne razumiješ ili ne voliš najbolje da nestane, jel? Ni ja ne volim LoL, pa ga igraju milioni, uključujući i masu mojih prijatelja, pa opet im ne nabijam unos kako je to sranje i treba svi da ga se ostave i igraju što im ja kažem, u suprotnom su polu-igrači.

@l)oolvl, 06.03.2015 - 18:43

ja sam samo nastojio pobiti tvrdnje o tome koliko je ova igra originalna (usput zaboravio sam dodati da je stil mape totalno kopiran od GTA). Istina jeste da moji razlozi zašto mi se ne sviđa ne mogu biti utemeljeni sve dok je zapravo ne odigram barem malo, ali svejedno mislim da je ovo tip igre koja je već na prvi pogled ili totalno glupa ili baš fora. Dovoljno govori i činjenica kako ljudi misle da se šalite s ocjenom i recenzijom.

• Artyom

@l)oolvl, 06.03.2015 - 20:49

Nisam ja neinformiran ni skeptik, no kad je nešto loše onda je loše. I sam Igor je rekao "neznam na kakvim su ovi drogama bili kad su ovo radili", no očito ima i ljudi kao ti na istim drogama kojima će se to svidjet, pa si kupi igru i uživaj, tvoj problem. A kad si već spomenuo CoD i LoL. Evo CoD je svakako dobra igra, ali je svakim nastavkom sve gora i gora i ovaj zadnji je već postao polu-sranje. A o LoL-u i da spomenem DOTA-i nemam što posebno reći jer mi je taj MOBA žanr najgori od svih, ali poštujem njihovu kvalitetu i trud dev timova, i divim se njihovom golemom uspjehu, pogotovo ako gledam sa financijske strane.

• StreetFigter88

@l)oolvl, 06.03.2015 - 21:32

Ja prvo nisam na drogama, a ni tim nije na drogama (sve je ovo moje osobno mišljenje) i mislim da je igra više troll za neke ozbiljne igre koje su ispale manji ili veći sh*t… Igra je zarazna cool i prerula… Poštujem ja i CoD i LOL ali mi nisu lagli kao što ni tebi nije legla ova igra… Neću se više raspravljati jer je svaka igra za nekoga i ima različitih tipova igrača!
      Tako da pozdrav u slažem se sa tobom da treba poštovati sve dev timove.

@l)oolvl, 06.03.2015 - 21:52

A valjda je jasno iz konteksta cijelog videa koji je generalno pozitivan da izjava "ne znam na kojim su drogama bili developeri" nije namijenjena da se shvati kao loša kritika, nego baš suprotno. Ali dobro, ovaj komentar objašnjava zapravo zašto ne kužiš privlačnost igre… i to je okej.

@l)oolvl, 06.03.2015 - 22:06

Pa igra je definitivno originalna, tu nema ništa uopće diskutabilno. Nitko nije govorio da je ovo vrhunac originalnosti, ali jasno je da je podosta specifična i originalna po mehanikama, zadacima, cutscenama itd. Dakle, definitivno je originalna. Sve tvoje usporedbe s GTA i C&C itd. su tu samo da probaš nekako diskretirirati igru iz nekog razloga (i dalje ne kužim kojeg, zašto ti se "zamjerila"), ali te usporedbe ti jednostavno nemaju smisla. Usporediti ovo s GTA je isto što i reći da je Wolfenstein kopija Serious Sama jer imaju isti pogled na akciju 🙂 Ne morate biti na nikakvim drogama da vam se igra sviđa, samo morate razumjeti takav tip humora kakav ima u cutscenama (okej je da to ne razumijete, ali nemojte onda pisati komentare kakav si ti napisao na početku)… i da ju zapravo zaigrate bi vidjeli da je gameplay zapravo dosta interesantan, da ima dosta sadržaja u pogledu igrivosti itd.

05.03.2015 - 09:18

Koji shit…..

@goldfinger, 05.03.2015 - 09:38

Opet… zašto? Mi nismo sarkastični s recenzijom, ako si to mislio.

• cakebomb

@goldfinger, 05.03.2015 - 14:35

Ne očekuj odgovor

• BloodFucker

@goldfinger, 07.04.2015 - 18:40

Ne razumem zasto ljudi kritikuju ovu igru kada ima ono sto bi svaka igra trebalo da ima (barem nekad)…Zabavi igraca do maksimuma.Svidja mi se ideja zato sto je originalna. a ne neka kopija neke igre svaka cast Developerima

• MaliMicek

05.03.2015 - 17:04

Ehehehe čekala se neka trashy recenzija.
    Malo ste zapostavili trash sekciju btw.

Imam prijedlog za iduću : How do you do it
    Pogledajte na steamu, jedna od najbolje ocjenjenih igara XD
    NAravno zbog sarkazma 99% recenzenata
    Mega trash!

@MaliMicek, 05.03.2015 - 17:17

Ovo nije u trash sekciji :))) Niti smo mi sarkastični s recenzijom. How do you do it je totalno druga kategorija – ovo je normalna igra s glavom i repom… i dosta dobrim smislom za humor ako nas pitaš.

• Freddy

@MaliMicek, 05.03.2015 - 17:21

Ovo nije sarkazam čovječe :))) Igra je divna, zabavna, zarazna, napunjena dobrim raspoloženjem i jako dobro izvodi svoje inovativne mehanike. Ocjena je više nego zaslužena.

@MaliMicek, 05.03.2015 - 18:27

"inovativne mehanike" = auto se stalno vrti u krug ?

• Gvags

@MaliMicek, 05.03.2015 - 18:56

pa jesi mozda vidio ikad igru u kojoj moras tako nesto radit prilikom vrtnje auta u krug ili tako nesto? 😉

• Anomaly

05.03.2015 - 18:40

Masterpiece.

• Bazinga

05.03.2015 - 19:00
  • Disc0

06.03.2015 - 15:16

Ideja bas i nije tako unikatana, ovo je inace cista kopija odlcinog Kuru Kuru Kururin serijala sa GBA:

Inace fora je sto su napravili ove trashy cutscene 😉

@Disc0, 06.03.2015 - 22:42

A daj ajde :)) "čista kopija" baš? Otvoreni grad, misije, skakanje, limuzina…

• Disc0

@Disc0, 07.03.2015 - 05:59

Ma mislio sam na gameplay 😉
      Ali nije unikatna, inace meni je Kururin odlicna igra, samo nakon nekog vremena postaje brutalno teska (cak je i vremenski ogranicena, samo se ne sjecam jel ovo utjece na bodove ili izgubis zivot…). 🙁

Posto je ovo slicno Kururinu vjerujem da je igra odlicna, i savjetujem ostatku ekipe da proba malo ovo igrat.

@Disc0, 07.03.2015 - 08:45

Ma kužim da misliš na taj osnovni gameplay, ali 'čista kopija' je presnažan izraz 🙂 Ovo je u najboljem slučaju možda malo inspirirano time, ali ovdje je proširen je taj "rotirajući" koncept gameplaya u raznim drugim smjerovima – od otvorenosti grada, preko power-upova za surfanje po vodi do platformerskih dionica itd.

• mili1985

06.03.2015 - 17:13

Ako sam dobro pročitao komentare, nitko nije komentirao "primitivan" vizualni stil igre (kako ste napisali u uvodu za The Escapist), nego se nekim ljudima jednostavno gameplay nije svidio, ne morate odmah svi skakati kao da su vam spomenuli majku, oca i ostalu obitelj 🙂
    I dajte ljudi, nemojte odmah kao papige ponavljati "COD", "LOL" i sl. svakoj osobi s kojom ne dijelite mišljenje 🙂

@mili1985, 06.03.2015 - 18:06

Poanta je da se ovdje osuđuje primitivan gameplay. Koji to bas i nije. I nije rijec o razilazenju u mislljenjima nego u bas krutom osuđivanju igre do razine da nema razlog za postojanje 🙂 nije bed ako ljudi misle da je igra losa i kazu zasto, ali ako su ti razlozi totalno neutemeljeni, onda je to vec malo problem.

• mickolopi

06.03.2015 - 18:17

Igra ima smeka, to se vidi. Gameplay je osrednji, igra je smijesna zbog ludih cut scena i blesave price, nidje veze s mozgom 🙂
    steta sto nema za telefone, dobra je za klonju, onako na brzaka, ronaldo je bas tip za proser 😀

• maxim.x

06.03.2015 - 20:54

Totalno ste izbezumili Igora sa ovim komentarima haha 🙂 Uglavnom, nekada mi stvarno nisu jasne izjave tipa:"ovo je sranje" bez nekog obrazloženja ili razloga. Ali hej, ovo je internet pa su takve stvari za očekivati.

• Anomaly

07.03.2015 - 00:22

Moj predhodni komentar ima dvojno značenje pa bih da pojasnim… nisam igrao dotičnu igru ali po onome što vidim smatram da je ništa manje no kul (fora). Možda je bezveze ali bezveze su i neke fantazijske priče koje služe kao podloga vrlo popularnim RPG igrama, na primer, no bez obzira na to ako se dobro odrade mogu i da se razviju u nešto konceptualno zanimljivo. Jedino nemam predstavu o priči ali i da sam je igrao ne bih je imao jer je ne bih igrao dugo. Ima ljudi kojima će se ovo svideti i možda još važnije, ima momenata kada će vam ovako nešto i odgovarati.

• IaMarmageddoN

07.03.2015 - 11:00

Koliko prašine jedna takva igra kao Roundabout ili Bread simulator ili Flappy bird može podići to je čudo. Oduvijek je bilo nečega što netko smatra glupim a da se to nekome sviđa. Meni osobno ova igra izgleda OK za odigrati kao nešto da se totalno opusti mozak i ne kužim u čemu je problem. Ljudi moji, vi kao da ste zaboravili da postoje neke igre samo da te zabave i to je to, ništa više. E sada, je li pošteno davati za takvu igru 83 kao i za neku AAA igretinu- to je već nešto drugo. Recimo da 85 od npr. Far Cry 4 vrijedi kao 170 bodova od ove igre, barem po meni!

@IaMarmageddoN, 07.03.2015 - 11:12

Nemojte nikad uspoređivati ocjene za igre potpuno različitih žanrova, platformi i cjenovnih kategorija.

• ToniJanjevac

07.03.2015 - 14:30

Super je video za ovu igru i bas dobro da ste snimili gameplay jer inace sigurno ne bih nikad cuo za nju. Super izgleda. I bas je djeluje kao igra za opuštanje uz puno smijeha.
    Komentar naravno pišem jer sam ostale komentare išao pročitat.
    Kao prvo mislim da je ovo igra do ukusa, a o ukusu se ne raspravlja. Što se tiče vas koji pljujete po igri, baš me zanima što to vi igrate…jer svaka od tih igara koliko god bila kvalitetna se moze popljuvat pogotovo igre koje izlaze u nastavcima.
    Netko je spomenu da mapa vuce na GTA…i kaj sad to je nešto loše…pa meni cijela igra vuče na GTA (onaj stari,originalni GTA kad je sve bilo iz ptičje perspektive) i još bi dodao da su možda i skopirali GTA samo su dodali da je igra takva ko da si ukucao sve lude šifre pa ti se auto non stop rotira, ali ja tu ne vidim ništa loše. Na kraju svega u tekstu članka vam piše sve, u videu Igor odlično opisuje doživljaj igranja i mislim da je to baš i bio cilj ekipe koja je napravila igru, da se ljudi jednostavno opuste i dobro zabave, a ponekad i malo namuce. Žao mi samo kad vas vidim kolko vas ima što napadate bez ikave veze, igra ti se ne sviđa, grafika,kocept napiši komentar kako spada ili nemoj komentirat…ja da sam vam admin samo bi brisao komentare i udarao banove, a oni vam tu poklanjaju kodove, igre, konzole i na neke od vas gube svoje vrijeme.

• darijoman

07.03.2015 - 22:14

Ne bi sad želio biti ironičan, možda igra ima neku svoju čar ali jednostavno ne sviđa mi se ova igra. Iskreno nije moj tip igre.