HCL.HR

Recenzija

Star Wars Battlefront II

VRIJEME JE NOVAC

Zoran Žalac

Jedna od zgodnih parabola Star Wars serijala veže se uz misao kako arogancija zasljepljuje. Upravo tom poukom okončane su obje do sada dovršene trilogije Star Wars filmova te su i Jediji i Sithovi pali s vlasti čim su postali previše arogantni. Ironično je stoga kako se ista stvar događa glavešinama Electronic Artsa koje odlučuju o iskorištavanju licence za Star Wars videoigre. S prvim Battlefrontom iz 2015. godine bili su toliko arogantni odlučiti kako igri od 60 eura ne treba smislen singleplayer sadržaj, odnosno da desetak dodatnih mapa u multiplayeru vrijedi koliko i sama igra. S nastavkom nad kojim danas vršim obdukciju, naumili su ispraviti tu grešku koja ih je svrbjela po bilanci, ali naravno da od arogantnog ponašanja odustali nisu.

O kakvoj se igri ovdje radi?

Singleplayer kampanja Battlefronta II počinje obećavajuće i kratko se čak dotiče spomenutog motiva pretjerane samouvjerenosti. Priča je to o zbivanjima između šeste i sedme epizode Star Warsa, i to kanonska koju nijedan drugi medij neće materijalizirati. Završni začin toj poslastici je podatak da je u glavnoj ulozi Iden Versio, zapovjednica imperijalnog Inferno Squada. Ima li bolje vijesti od toga da će nam Battlefront II ispričati perspektivu druge, često zanemarene strane Star Warsa?!

STAR WARS™ Battlefront™ II_20171122192215

Nema, ali moglo je biti – da Battlefront II već nakon prvog sata ne promjeni ploču i ne krene vam moralizirati kako ste na krivoj strani sukoba. A baš se to i dogodi, poslije čega Battlefront II postaje sasvim bezlična crtica Star Wars kanona, jednako kao i njegova protagonistica. Moj prigovor na Iden Versio je taj što je Anakin Skywalker doista mučenik kad ga usporedimo s njom. Karakter te cure je toliko površan da ispada kao da se ona okreće kako vjetar puše. Mršti se Iden na nepravdu različitim grimasama, ali na kraju se prebacuje između stavova brže nego politička garnitura u našem saboru; kao da nikad u svojoj karijeri voditeljice Inferno Squada nije razmatrala razlike između bunta i ekstremizma.

Karakter glavne junakinje u singleplayeru je toliko nepostojeći da se cura okreće kako vjetar puše.

Priča počiva na slabašnom temelju, a i gameplay je tijekom kampanje prilično bezukusan. Napucavanje mi ni u kojem trenutku nije bilo napeto jer nema nikakvu „kvaku“ zbog koje bi bilo specifično, npr. kao uništavanje okoliša u Bad Companyju ili bilo koja mehanika iz Titanfalla 2. Priznat ću jedino da su mi svemirske bitke bile zanimljivije nego što sam mislio da će biti. Da su nekim slučajem izvedene s podrškom za VR uređaje, bio bi to pravi spektakl! No, ništa od VR-a do daljnjega pa se moramo utješiti time da kampanja Battlefronta II ima barem pristojnu raznovrsnost. Na kraju ponajprije budimo zahvalni da u trajanju od pet sati ne stigne postati gora nego što jest.

STAR WARS™ Battlefront™ II_20171122185604

Ipak, ima Battlefront II i nešto gore od same kampanje. Zove se Arcade Mode, isti onaj koji je u prvom dijelu služio kao trening za multiplayer mečeve. I ovdje ima tu ulogu, ili vas igra barem pokušava uvjeriti u to. A istina je da vas arkadni mod neće naučiti ama baš ničemu. Imate u njemu dvadesetak različitih scenarija, no oni su fokusirani samo na Team Battle i Onslaught mečeve, a multiplayer se bazira na brojnim drugim modelima. Jedini razlog zašto biste ih eventualno željeli zaigrati je novčana nagrada po završetku svakog scenarija, ali DICE se pobrinuo da nagrađivanje bude vremenski ograničeno, pa ako od Arcade moda želite išta zaraditi, morate ga igrati u razmacima od 24 sata. Kao mobilne igre!

Vrhunac Arcade moda je kad vas igra zamoli da ju zaigrate nakon 24 sata jer vam tek onda može dati virtualni novac.

Nije odbrojavanje do nagrade jedina zajednička karakteristika Battlefronta II i mobilnih pošasti. Čitava struktura multiplayera u Battlefrontu II dizajnirana je prema dodatnom trošenju stvarnog novca za uštedu na vremenu. Pri tome valja istaknuti da je u galami i prašini koja se digla oko ove igre lako izvući krive pretpostavke i zaključke, pa ću situaciju zbog toga pokušati objasniti što konciznije.

battlefront-2-mp (3)

Star Wars: Battlefront II trenutno nema uključene mikrotransakcije i tako će biti do daljnjega. Jednom kada se opcija kupovanja kutija s lootom ponovno osposobi (a budite sigurni da hoće), postoji realna i opravdana bojazan da će Battlefront II djelomično postati pay-to-win igra iliti naslov u kojemu možete platiti da budete bolji od drugih. Konkretno, trošenje stvarnog novca može vam ubrzati razvoj tako da prije drugih igrača dobijete određene bonuse – tipa manji recoil oružja, brži cooldown za neke vještine i sl. Sve te stvari možete dobiti i bez novca, samim igranjem, ali problem zbog toga nije za zanemariti. Premda oni koji kupe svoj napredak do tih bonusa neće nužno postati bolji igrači, niti će trošenjem 60-90 eura uopće dobiti sve što bi htjeli, na onima koji ne žele trošiti novac stoji pritisak u obvezi kontinuiranog igranja da bi se nešto u Battlefrontu II uopće postiglo.

Jednom kad se mikrotransakcije vrate, a znajte da hoće, Star Wars neće biti igra u kojoj možete kupiti uspjeh, ali bit će igra u kojoj možete platiti da do uspjeha dođete brže.

Odgoda mikrotransakcija možda ublaži taj P2W efekt, ali pod uvjetom da igru krenete igrati sada. Ako se u multiplayer Battlefronta II ubacite za nekoliko mjeseci kad mikrotransakcije ponovno budu uključene, vjerojatno ćete biti kanta koju će svi šutati. E sad, tvorci igre ne mogu dopustiti takvo što pa su sustav napredovanja dizajnirali tako da sličnim tempom u igranju napreduju i oni koji šutaju početnika i početnik kojega šutaju. Kako sada stvari stoje, jako je mala razlika u nagradi koju dobije najkorisniji igrač u timu i onaj koji ne radi doslovno ništa osim što se besciljno kreće po mapi. Napredak je zbog ovoga samo pitanje upornosti, odnosno vremena. Pa ako nemate vremena, ili platite ili se zadovoljite osnovnim napucavanjem.

battlefront-2-mp (1)

Što se konkretnog vremena za otključavanje heroja/klasa tiče, mislim da se oko toga digla nepotrebno velika pompa. Da – potrebno je uložiti dvoznamenkasti broj sati za otključavanje jednog lika s posebnim mogućnostima, i ne – nemamo svi toliko vremena za igranje jedne igre. Ali, raščistimo jednu stvar – Battlefront II vam ne brani da vi zaigrate s Darth Vaderom i drugim ikonama Star Warsa već nakon 15 minuta provedenih u igri, pa čak i manje od toga. Sva kukanja oko toga da je za otključavanje heroja potrebno izdvojiti abnormalno mnogo vremena po mom mišljenju baš i ne drže vodu. Kao prvo, u Assault modovima te likove možete privremeno kontrolirati ako ste dobri prilikom meča. Kao drugo, u preostalim modovima, poput Heroes vs. Villains, možete u startu igrati s Yodom, Darth Maulom i ostalima.

Ne treba kukati da za otključavanje likova treba čitava vječnost jer Battlefront II ne ograđuje da s njima igrate u pojedinim modovima.

Mislim da su zaključani sadržaji i norme za njih postavljeni sasvim pošteno, pod uvjetom da Battlefront II percipirate kao igru koju ćete igrati tijekom čitave godine. Po tom se pitanju igra ne razlikuje mnogo od Rainbow Six Siegea ili recimo Destinyja, ali je znatno drugačija pristupom od Overwatcha, Counter-Strikea i drugih pucačina u kojima možete baciti partiju „na brzaka“. Možete to i u Battlefrontu II, ali tek kad u njega ulupate zavidan broj sati, ili ako igrate neki od sporednih modova kao što su ranije spomenuti Heroes vs. Villains, Strike i Blast. Druga je priča što ti sporedni modovi ne nude ništa spektakularno pokraj dva glavna Assault moda koji su daleko zanimljiviji za igranje, primarno zbog većeg broja igrača.

STAR WARS™ Battlefront™ II_20171122183537

U Galactic Assaultu sudjeluje 40 igrača na terenu, a zadaci se uglavnom baziraju na principu CTF-a. Igra se na 11 mapa koje su dovoljno različite jedna od druge, a dizajnirane su tako da ih okvirno možete upamtiti već nakon nekoliko mečeva. Starfighter Assault je novopridošli mod koji bitku seli u svemirska prostranstva gdje upravljamo kultnim letjelicama Star Warsa. Ovaj mod dizajniran je za 24 igrača po serveru, ali u njemu možete pronaći i botove usred bitke. Upravo ta kombinacija botova i stvarnih igrača unosi malo živosti u Battlefront II. Usijanoj atmosferi pomaže i to što u ovom modu osim napucavanja morate manevrirati letjelicom kroz svemirski otpad bez pomoći ikakvog autopilota. Ukratko, Starfighter Assault je definitivno najbolja nova stvar u Battlefrontu II.

Starfighter Assault je uz kombinaciju botova i stvarnih igrača definitivno najbolji novitet Battlefronta II.

Model napucavanja nije se mnogo mijenjao u odnosu na prvi dio, bilo da ciljate iz prvog ili trećeg lica. Isto nažalost vrijedi i za upravljanje herojima koji koriste lightsabere i koji su ponovno nezgrapni pri napadanju, možda da ne budu previše jaki u odnosu na obične prašinare. Blokiranja napada lightsaberom i dalje nema (osim u slučaju odbijanja metaka), pa su obračuni opet inferiorni onome što je postojalo još iz ere Jedi Knight igara.

battlefront-2-mp (2)

Različiti heroji/klase nude dosta različito iskustvo igranja, s tim da treba istaknuti kako Battlefront II u glavnim modovima nikad ne traži timsku igru u smislu da netko od 20 igrača u timu baš mora u određenom trenutku igrati jednu ulogu. Timsko igranje ovdje se svodi na to da je za pobjedu važno da se što više igrača nađe u blizini točke gdje se akcija odvija i da što više igrača u timu precizno nišani. Određeni heroji, npr. Boba Fett, mogu nanijeti priličnu štetu ako se njihove moći znaju koristiti na pravi način, a to je uvijek pitanje individualnog, a ne timskog rada i truda tijekom meča.

Timsko igranje u Battlefrontu II ne traži da se podredite drugim igračima već da se samo nalazite u njihovoj blizini.

S obzirom na to da igrači u Battlefrontu II nisu rascjepkani na one koji imaju DLC sadržaje i one koji ih nemaju, pronalazak mečeva uglavnom protječe brzo. Sam ulazak u mečeve je dugotrajniji nego traženje istih. Po izlasku igre u PS4 verziji imao sam nekoliko prekidanja veze sa serverima, no nakon ažuriranja to više nije toliko česta pojava. S tehničke strane igra je zapravo jako dobro sređena. Verzija za PC fino koristi prednosti DirectX 12 API-ja, iako je u usporedbi s konzolama mogla biti i malo bolje optimizirana.

STAR WARS™ Battlefront™ II_20171122192338

Bez obzira na verziju, Star Wars: Battlefront II je grafički očaravajuća igra, oštra u detaljima skoro kao Crysis u svoje vrijeme. S obzirom na to da se ovdje koristi već četiri godine stara iteracija Frostbite pokretača, ne izgleda to kao igra na pragu nove generacije grafičkog prikaza, ali je svejedno u samom vrhu ponude. Jedno vrijeme blejao sam u ekran i dogodio se sljedeći dijalog:

Ja: Tako si lijepa…
SW igra: To je samo zato što sam toliko zaljubljena.
Ja: Ne, ne – to je zato što sam ja toliko zaljubljen u tebe!
SW igra: Znači, ljubav te zaslijepila?

STAR WARS™ Battlefront™ II_20171123202103

Da, malo me zaslijepila. Na trenutak samo. Ostale karakteristike igre na kraju ipak nisu bile dovoljno kvalitetne da bi veza preživjela i poživjela. Pokraj singleplayer kampanje u Battlefrontu II, Rogue One zaslužio je Oscara. Multiplayer kao da je izopačio već izopačenu Anakinovu izjavu: „Ljubav te ne može spasiti Padme – samo moje nove kutije s lootom to mogu!“.

A kompliciran je odnos Battlefronta II s mikrotransakcijama koje u njemu trenutno – ne postoje. Dalo bi se razglabati je li sretan onaj tko ima mnogo novca, a nema dovoljno vremena; ili je sretan čovjek onaj koji ima dovoljno vremena, a nema mnogo novca. Bez obzira što biste vi odgovorili na to, Star Wars Battlefront II pokušao je zadovoljiti obje strane, a naginjanjem prema jednoj unesrećio je sam sebe i svoje tvorce.

Kako je strukturirana ocjena ove igre?

Oduzmite Battlefrontu II motive i tematiku Star Warsa i vidjet ćete da nije pripremljen ni sa kakvim posebnim začinom. Toj činjenici neće pomoći ni budući sadržaji, osim ako jedan od dopunskih modova bude sljedeća velika stvar nakon battle royale žanra.

64 Naša ocjena
  • Starfighter Assault je zanimljiv novi mod
  • igra izgleda prelijepo
  • SP kampanja je dosadna i pričom i gameplayem
  • Arcade mode je totalno besmislen
  • sustav napredovanja u multiplayeru podređen bogatim klincima

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (71)

  • KhorneFlake

    27.11.2017 - 15:12

    Šmrc, moj najveći strah u vezi kampanje se ostvario:
    http://i68.tinypic.com/28tgmye.png
    A i bilo je teško predvidjeti, vala…

  • trulex

    27.11.2017 - 15:13

    Ovi developeri što se više trude sve goru igru izbace. Sjeti se ps2 igara, svaka hit bila, a svako malo izlazile, znam komplexnije je danas pravit, al opet su te igre nekada imale svoju ideju koju su sprovodile. Danas malo ideja ima, sve je nekako copy paste.

    • Almir_sa

      @trulex, 28.11.2017 - 09:41

      slazem se ali treba priznati da smo i mi postali puno gori i svakakve nam gluposti smetaju

    • chupacabra1

      @Almir_sa, 28.11.2017 - 12:52

      Da nam bar svakakve gluposti smetaju, mi svakakve gluposti uzdižemo na pijedestale

    • moordrak

      @trulex, 30.11.2017 - 00:16

      Slažem se u potpunosti. Originalnost je otišla u 3pm. Ako danas želim zaigrati neki originalni naslov, to je u pravilu proizvod nekog nepoznatog indie developera. Sve ovo od razvikanih studija su više manje nastavci poznatih franšiza i varijacije na temu. Nisu to loše igre nego čisto ziheraške. Očigledno se poznata stvar bolje prodaje, a mi možemo cviliti koliko hoćemo, ništa se bitno neće promijeniti.

  • l)oolvl

    27.11.2017 - 15:18

    jako mi se sviđa ovo “kako je strukturirana ocjena” na kraju recenzije :)

    • Zoran Žalac

      @l)oolvl, 27.11.2017 - 15:30

      Budemo to u detalje pojasnili kroz zaseban članak, ovo je za sada “soft launch” svojevrsni.

  • niksa_91

    27.11.2017 - 16:11

    Moderne fore….sviđa mi se =D

  • baDarmageddoN

    27.11.2017 - 16:31

    U vau… Ovo je druga igra koju sam čekao da pobere očito zasluženo niske ocjene. Luda godina. A izgleda da će biti sve luđe. Nedovršene igre su dobitnice nekakvih nagrada a la Noves Celzijus, igre kada izađu imaju sve više day1 updejta, day1 dlc i odmah se govori o season passu, a mikrotransakcije koje direktno utječu na odvijanje igre u MPu te SPu su sve više in. Jako lijepo. Stvarno ono…da se zamisliš da li bi uopće išta više kupio. Mislim da se vraćam na pirateriju polako, van ekstra naslova. I sada uopće nije pitanje love kao nekada nego loših stvari vezanih uz igre. Užas. BF2 ću odigrati kada bude besplatan na origin accessu…ionako imam godišnju pretplatu.

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 27.11.2017 - 17:44

      Ja cu biti iskren i zasluzeno ppbrati pljuvanje ali mislim da si u pravu. I ti i vecina ljudi koji ovakva preseravanja rezu skidanjem igre s torrenata. Nije da podrzavam piratstvo ali nemam vise razloga ni motiva ikome ista reci u vezi piratstva. Najlogicnije rijesenje bilo bi zaobici igru ali ovakvu gamad treba povrijediti, treba im uzeti to i ne dati im ni lipe – to ce jedino osjetiti. Biti ce zanimljivo pogledati prodajne rezultate i ljestvice. Nekako mi se cini da cemo se nadgledati ove igre medju prodavanijim igrama ove god i tu i lezi problem. A kada raja pokupuje, e onda stizu i mikrotransakcije nazad (ako vec nisu) – ovako igru sigurno nece ostaviti.

    • Czar

      @funky0308, 27.11.2017 - 18:06

      Nema sumnje da će se ova igra dobro prodat jer se je i jedinica koja je imala još manje sadržaja.
      Što se singla tiče on je tu tek toliko da utiša one koji su jamrali u jedinici da ga nema, kao što je to običaj u ovakvim igrama.
      S piratlukom mislim da im nećeš zapaprit jer je ovo primarno multi igra, a skidat ga samo radi ovog singla je šteta potrošenih giga i struje.
      Što se tiče mikrotransakcija, mislim da su one danas postale mainstream i da se tu više ništa nemože jer ona mala ciljana skupina daje pare za to i tu je kraj priče.

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 27.11.2017 - 18:10

      Ma da. Ostavit ću ja lovu za Sony ekskluzive a možda i za Switch. 500 po 500 kuna što odbijam od EAa i sličnih ide na pametnije stvari. A igrao njihove igre ili ne- očito da ne gubim ništa osim nerviranja. Od kada ne igram Fifu jer nisam kod kuće dosegao sam nivo nirvane. Kakvi budizam? Ostaviš se pay2win igre i miran si kao jezero dok nema vjetra.

    • BoneDigger

      @baDarmageddoN, 28.11.2017 - 03:09

      Zasto ti smeta day 1 update/patch?

    • baDarmageddoN

      @BoneDigger, 28.11.2017 - 06:35

      Jer su uglavnom ogromni i priječe mi instantno igranje 😛 Inače nemam problema ako poprave igru.

  • GAMEmaher

    27.11.2017 - 17:00

    Već igru vidim u ponudi za 35 kn uskoro kao što su i prvi dio nudili nedavno… onda ju i uzmem.

    • L3gi0naR

      @GAMEmaher, 28.11.2017 - 06:13

      Bit će,za 2 god. kao prvi Battlefront.

  • SanKa

    27.11.2017 - 17:33

    ne razumijem kako ti može biti ok da za igru koju platiš 60 €, sa šugavim kratkim SPom i deficitarnim MPom moraš grindati 40 sati igre bez da IŠTA drugo kupuješ da otključaš jednog heroja kojeg asociraš sa star wars brandom i franšizom. da čujem koja igra ima još takav dugotrajan proces ? ne kažem da vader i luke moraju biti odmah free, ali ovoliko sati bez trošenja na druge stvari da oktljučaš jednog lika je čita pohlepa, grebatorski i predatorski način da te natjeraju da trošiš lovu.

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 27.11.2017 - 17:40

      Gledaj to i s druge strane. Da se svi likovi otključavaju brzo (ili su otključani odmah) – nitko ne bi igrao s početnim klasama i prašinarima. Balans igre bi se narušio.

    • funky0308

      @SanKa, 27.11.2017 - 17:47

      Pa ono…da. O tome i bruji citav gejmerski svijet. Sve nabrojano je katastrofalno u igri i EA neka odjebe s ovakvim forama vise. Nadam se da ce ih pojesti dionicari i upravni odbor.

    • Texas Flood

      @funky0308, 27.11.2017 - 22:51

      Bome si se naljutio :)

    • Czar

      @SanKa, 27.11.2017 - 18:12

      Svaki mmorpg ti ima otprilike takav progres, a u mmofpsove su samo počeli kopirati taj sistem u zadnjih nekoliko godina kroz leveliranje rankova, otključavanje oružja i opreme, nadogradnji istog itd.
      Razlika je jedino što kod svakog pristojnog full price mmorpga nemaš druge mogućnosti nego steći te stvari kroz dungeone, raidove ili pvp arene; dok se kod mmofpsa sramežljivo pojavljuje opcija da grind preskočiš s kreditnom/debitnom.

  • RapthorPechina

    27.11.2017 - 17:49

    Dice se zrozao. Battlefront 1 je bio smijeh. Battlefield 1 nije imao nikakav progression system i legendarno malo sadržaja. Battlefront 2 je tragedija. Zadnja prava igra je bila BF4. Sada će kupci kazniti EA i DICE tamo gdje ih najviše boli, a to je novčanik. Vratit će mikrotransakcije poslje Last jedija sigurno. Kampanja traje manje od 4 sata. Ne kopujem Battlefront 2 , a ako će loot boxovi biti i u Anthemu onda će se EA baš izroštiljati do dna! Korporativna gamad, neće dugo opstati!

    • baDarmageddoN

      @RapthorPechina, 27.11.2017 - 18:11

      Da, frende. Anthem je u opasnosti. A igra izgleda kul.

    • delight353

      @RapthorPechina, 27.11.2017 - 18:12

      Bojim se da si, nažalost, u krivu… Svi smo u krivu. Niti će EA popušiti lovu, niti DICE. Previše je HC fanova SW franšize kojima bi mogao prodati i svijetlosno govno ako je to SW. Ja jako volim SW, ali ova franšiza je postala čista krava muzara. Kako na platnu, tako i u svim drugim segmentima. Žalosno, zapravo, jer kada pogledaš, SW je univezum koji bi mogao puno ponuditi. Ali pohlepa za lovom je jača strana Sile…

  • bucc

    27.11.2017 - 19:13

    Priča je katastrofa, multiplayer je bio bolji u 1ici upravo zbog toga što nije imalo te lootboxove. Jedini je plus grafika, ali se igra ne mjeri po tome.

  • ihneacho

    27.11.2017 - 19:24

    ea definitivno najgori izdavač/studio, sve što su izdali kiksalo, a i neka je ne zaslužuju novac

  • IvanDado

    27.11.2017 - 19:36

    Super reca Zoran. Ljudi se nahajpali na ovu igru kao muhe na govno, ista stvar kao i sa WW2. Uvijek treba uzet u obzir ko je ukljucen u izradu ovih igara. Nije Dice lose, ali ni njima nisu vise sve na broju.

  • undisputed_kiki

    27.11.2017 - 19:42

    Sto vise citam vase recenzije to sam uvjereniji da sve plagirate od stranih sajtova, cak i ocjene.. To je moje misljenje! Btw, za ovu igru nedam ni kune, ne podrzavam EA..mozda zaigram ako bude besplatna za ps+ jednog dana!

    • Zoran Žalac

      @undisputed_kiki, 27.11.2017 - 21:03

      Smatraš da bi svi recenzenti trebali imati različita mišljenja oko igara i da konsenzus ne bi trebao postojati?

    • undisputed_kiki

      @Zoran Žalac, 27.11.2017 - 22:48

      Nesto vam je konsenzus previse slican..kao da citam recenziju koja je prevedena na hrvatski sa stranog jezika…znam dobro sto pricam, prvo najpoznatiji sajtovi izbace rezenzije, procitam ih. Vi po obicaju kasnite po 10 dana s recenzijama, tako da se lijepo moze uociti da i vi citate te recenzije i plagijate..bez ljutnje 😉

    • Zoran Žalac

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 08:31

      Pa… konsenzus ne bi postojao da mišljenja nisu donekle slična. Ne naš, nego općenito. Što se tiče ove igre konkretno, po onome što sam uspio vidjeti, druge recenzije kažu da je ispod lošeg sustava napredovanja dobra igra. Moje mišljenje je suprotno. Dva dobra moda i tri sporedna nisu dosta (ali hajd, bit će dlcova), kažem da su lightsaber dueli gori nego u jedi knightu, itd. Sve i da mikrotransakcija nema, originalni battlefront serijal imao je neke stvari koje ovaj moderni nema, što je za sjesti i plakati.

    • Igor Belan

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 09:32

      Samo da povremeni čitatelji koji čitaju komentare ne bi pomislili da ti je komentar utemeljen u realnosdti – moram samo reći da nije istina ni da kasnimo s recenzijama po 10 dana. Objavljujemo recenzije i na dan izlaska igre i ranije (kad se digne svjetski embargo), ali i po mjesec dana kasnije ako se tako odlučimo – jer nas nije briga za kašnjenje, već za dobru recenziju i na to smo navikli publiku kroz ovih 12 godina. Tako da “kašnjenje” ne postoji. Pogotovo ne iz razloga da stignemo fino plagirati nekoga – za to bi nam trebalo manje vremena nego da igramo sami zapravo :) Dapače, imamo više staža i iskustva u ovom poslu od većine svjetskih portala danas na Metarticitu i nema smisla da od manje iskusnih ljudi išta plagiramo. Plus, ako ne razumiješ da dvije recenzije mogu na različite načine doći do slične ocjene, Zoran ti je malo pojasnio nešto o tome pa se nadam da si zadovoljan tim objašnjenjem

    • Stribor88

      @Igor Belan, 28.11.2017 - 10:18

      onda i povrmeni čitatelj treba znati da je ispod svake razine napisati “Oduzmite Battlefrontu II motive i tematiku Star Warsa” ?!?!? a što je zašto se kod CoDa nismo pitalo što je CoD bez WW2 tematike? AC: Orignis – Egipat i slični, Zaista zašto? Treba znati koliko se mišljenje promjeni od jednog recenzenta dok igra i snima gameplay, recimo iz jedne korektnosti u komentiranju u totalni copy/paste mišljnja rulje i apsolutno negativu… Radnja i klišeji u story modu nisu ništa veći od klišeja u Codu (ako još vidim jednom Omaha beach i M1 garand zrigat cu se) ili najnovija dva SW filma. Treba znati da se komentira “loš osječaj” blastera, pa koji je to pravi osječaj blastera?;D treba reci ljduima da je zvuk totalno zanemaren koji je maestralan, da je sadržajnost igre, sp, i drugi razni modovi igre značajno unaprjeđen od orginala i time trenutačno je najsadržajniji shooter danas, treba napomenuti revoluciju somke i particle efekata pogotovo noću, i na kraju treba jasno reći da je LAŽ kako če neki “bogati” klinac biti bolje od tebe sirotinje, jeli očito koncept Star Carata uopće nije shvačen i kombiniranje karata s oružijima koja se otključavaju skupljanjima killova…o komentiranju prejakih heroja u SW univerzumu je smiješno pričati ovdje, nego recite jeli su vam se svidjele MAŠINE u igre, pogotovo one kod separatista?;D hahah i di je onaj recenzent koji će u radnju SP-a tražiti smisao života?

    • Zoran Žalac

      @Stribor88, 28.11.2017 - 11:20

      To bi trebalo biti jednostavno za shvatiti. CoD bez WW2 tematike je Modern Warfare, Black Ops, Advanced Warfare, Infinity Warfare… Na kraju krajeva, sam CoD WW2 bez WW2 tematike je Zombi mod. Assassin’s Creed bez Egipta je Unity, Syndicate, Black Flag i hrpa stvari prije toga. I sve od toga je specifično po nečemu. Ne kažem da je dobro ili loše, ali je specifično. Battlefront II meni ni po čemu nije specifičan kao igra, kao pucačina. Specifičan je jedino zato što je Star Wars. Eventualno je mogao biti specifičan po tome da priča drugu stranu priče kroz Inferno Squad, ali eto. Ostatak komentara je baš trabunjanje, sori, nigdje se u recenziji ne spominje nikakav “osječaj blastera”, a reći da je Battlefront II najsadržajniji shooter na tržištu je jednostavno smiješno pokraj ispraznog arcade moda i svega pet modova u multiplayeru.

    • Stribor88

      @Zoran Žalac, 28.11.2017 - 12:55

      “Oduzmite Battlefrontu II motive i tematiku Star Warsa i vidjet ćete da nije pripremljen ni sa kakvim posebnim začinom” to je negativan zaključak koji se može primjeniti i na cod (i to znatnije zbog ww2 isfurane tematike i čistog remasteiranja nekih levela) igra dobije 80 znantno više od battlefornata.. ako Star Cardovi, promjena dodatnih abilitya, dodatna oružija nisu dodatni začini atmosferičnost imerzija SW svijeta što je dodatni začin?
      pa recimo meni su “trabunjanja” to što se piše u recenziji… egotrip na najjače kod ljudi koji nisu u stanju recenzirati osnovnu tehničku strane igre zbog izostanka temeljne tehničke izobrazbe i zato nema nikakve težine što piše u njoj, pitam se koliko se vremena provelu u MP-u uopće kad se iznose laži i bedastoće…
      Što se tiče sadržajnosti, netko se fokusio na Arcade koji je uglavnom Arcade mod i ništa drugo, imamo još tu Hereos Vs Vilians (igranje s herojem i letjelicam su igra u igri), Strike, SP, MP, dog fightove, mod prvog i drugog lica, također za PS4 imamo split screen, cooperative mode, koja je to FPS igra imala na svom početku bez tone DLC-ova koji ce ovdje biti free i stizu vec s 8im dijelom filma?

    • tree_boa22

      @Stribor88, 28.11.2017 - 13:23

      Kako ti se samo da srat stalno po portalu?

    • Zoran Žalac

      @Stribor88, 28.11.2017 - 13:24

      Znači ti kažeš da pišem o nekakvom osječaju blastera, a nigdje to nije napisano, i ja sam taj koji u recenziji laže? Ma da :) CoD ima svoju specifičnost nevezano za WW2, volio ti nju ili ne. Specifično režiran gameplay, specifičan naglasak na spektakularnost akcije. Može ti to biti cheap trill i klišej, ali druge igre oponašaju CoD, obično s lošim rezultatom, a ne obratno. Razmisli malo zašto je to tako. Recenzije nisu tu da broje piksele i rade tablice s izračunima. Ako misliš da je to zadaća recenzenta, onda si ti taj koji nema temeljne izobrazbe za komentiranje tog posla. Što se sadržajnosti tiče, perspektiva iz prvog i trećeg lica nije mod niti “sadržaj” igre. Ako ne znaš što je sadržaj, nemoj se ovako javno sramotiti, za tvoje dobro ti kažem. Diskreditiraš se za iole ozbiljniju raspravu, od koje ne bježim dok je konstruktivna. Oko ocjene se ne moramo slagati – super ako se tebi igra sviđa, drago mi je zbog toga; ali druga je stvar prozivati recenzenta za laganje i ne imati konkretne argumente za to.

    • Stribor88

      @Zoran Žalac, 28.11.2017 - 15:36

      ovdje je bilo tko doskreditiran tko misli drugačije od recenzenta pogtovo tko ih kritizira, mod promjena lica igranja je mod jer modovi mjenjaju način igranja igre na bilo koji način od početnog pa tako i perspektive… tako da se jako sramotim…., prva laz izrecena je da ce bogati klinci pobjeđivati nekoga bez para, kako i na koji način? bez skila i odključanog oružija bilo koja kombinacija Star Cardova je besmislena ili pomaze malo, druga laz je da se sve svrti oko loot kutija što opet nema veze s ničim jel opet dobiš random Star Cardove i predstavljaju srecke, mehanika pucanja iz balstera nije ista kao u jedini koja je btw ocjenjena losom a o komepententnosti necu dalje pricati jer na pol pitanja nisam dobio odgovor toliko o tome… netko bi trebao znati da je CoD kralj skrptiranih sekvenci, dok dice ima algoritamske generirane anmiacije koje nitko NE ZNA oponašati pa ni blizu… to nije brojanje piksela vec matka, tragedija sto se to ne kuzi… ima tu jos lazi o 4 godine starom forstbite enginu i slično koji je dobio novo ažuriranje s spomenutim particle i smoke dinamičkim efektima OPET ne skriptiranim za razliku od CoD-a… ima ti jos lazi reci boost zdravlja officera veci je za vlastit tim i slično…inace igra ima problem ali druge prirode neam vrmena o njima sada

    • Zoran Žalac

      @Stribor88, 28.11.2017 - 16:25

      Mod je ako je igranje limitirano na jedno ili drugo, odnosno razdvojeno po serverima. Imaš primjer PUBG-a u kojemu je igranje samo s pogledom iz 1. lica zaseban mod / server. Ovdje to nije slučaj, tako da to nije nikakav mod – to je samo opcija, izbor za igrača… koji u slučaju heroja nije ni to jer ne možeš igrati yodu i sl. iz 1. lica. Tako da ne znam zašto to uopće i spominješ kao nekakav feature. Da čini ikakvu razliku u gameplayju ne bi to ni stavljali. Druga stvar, ako nisi pročitao tekst recenzije, o čemu se uopće raspravljamo? Da se citiram: “Premda oni koji kupe svoj napredak do tih bonusa neće nužno postati bolji igrači, niti će trošenjem 60-90 eura uopće dobiti sve što bi htjeli, na onima koji ne žele trošiti novac stoji pritisak u obvezi kontinuiranog igranja da bi se nešto u Battlefrontu II uopće postiglo.”… Što da ti kažem, nije uopće pitanje koliko bonusa igra daje onome tko će kupiti kristale nego koliko će kazniti igrača koji to ne napravi. To što se nagrade dobivaju rendom ne znači ništa sve dok će netko moći utući koliko god novca želi. Kad tad će nešto i dobiti – vjerojatno prije nego ti koji si osuđen na grindanje. Je li to toliko teško za shvatiti? I da, Frostbite 3.0 engine je debitirao još u Battlefieldu 4 2013. godine, što čistom matematikom znači da je star četiri godine. Naravno da to nije isti engine kao prije četiri godine, ali fino piše da je njegova iteracija, odnosno iteracija 3.0 verzije. Ako imaš kakva saznanja da je igra u tajnosti rađena na Frostbiteu 4.0, slobodno to podijeli s nama. Uostalom, prezentacija je dobila maksimalnu ocjenu, što ti je tu uopće sporno?

    • SanKa

      @Stribor88, 28.11.2017 - 14:09

      wow, pa postoje i branitelji EA i BF II, nisam to znao. Drago mi je što te igra tako uveseljava i što ti je super, i sad bar znamo radi kakvog profila ljudi ove pederske fore EA-a uvijek prolaze. Hvala ti

    • SanKa

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 14:07

      ovo su ozbiljne i nefer optužbe. nije ovo filozofija bitka gdje svatko može nešto svoje napisati. postoje logični nedostaci u igri koje apsolutno svi navode u svojim recenzijama. po tvojoj logici ispada da su svi prepisali svoje recenzije od prvog recenzenta, nazovimo ga Recenzent Prime. Kad imaš nešto s toliko očitim nedostacima poput BF II ,ne možeš biti originalan. Dečki s guštom pišu recenzije i pokušavaju biti što objektivniji, ne slažem se uvijek s njim, no niti jedne sekunde nisam pomislio da kopiraju tuđe riječi.

    • PsiHoGujaR

      @undisputed_kiki, 27.11.2017 - 23:45

      Hvala bogu da to rade sta ces 😉

    • Stribor88

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 00:44

      a gle ja sam u svojim komentarima rekao da ce tako biti, iako sam se zeznuo malo rekao sam 60 😉 sta bi drugo ocekivali nego mainstream od recenzije… “hardcore gameri” u ekstazi, ocekujem spomenik uskoro nekakv recenzentima hahah frustracije su istresene na papir, dijele se čevapi za nekupnju igre, a “sirotinja” likuje na trgu “vještica” je spaljena hahah koji dernek epskih razmjera hahah

    • pleto

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 07:28

      Aj nemoj tako pričat, čitam već više godina njihove rece i stvarno su OK ocijenjene, i po korisničkim ocjenama se vidi da puno ne odstupaju.

    • JokeZ

      @pleto, 28.11.2017 - 10:54

      Korisničke ocjene ne treba uzimat u obzir, nego evo napravio sam acc ovdje i sad ću gruniti ocjenu nešto kao što je hcl recenzirao, pa još manje jer me boli ona stvar + logično da je od 17 ocjena samo 1 korisnik odigrao igru, ako i toliko.

    • pleto

      @JokeZ, 28.11.2017 - 12:58

      Kod korisničke ocijene ove igre se vidi gnjev zbog mikrotransakcija :) . Nije bas tako loša, ili možda i je, ma nemam pojma. Meni se isto nije svidjela, isto ko i prosli battlefront…kratkotrajna zabava i to je to, grafika odlična, al sve ostalo dosadno

    • undisputed_kiki

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 11:43

      Metacritic je smijesan,pogotovo user recenzije, ljudi daju 0 ili 10 bezvz. Osobno mi je glavno eurogamer,gamespot i ign.us!..ova igra je za sw fanove,izgledom,zvukom i dozivljajem cista 10-ka. Nedostaje samo galactic conquest…ali zbog ove politike EA ne zasluzuje vise od 4/10 i nitko ju osobno ne bi trebao kupiti. Citam ja hcl vec godinama svaki dan,tako da i pratim vase recenzije vec godinama, i youtube channel. Da ne bude zabune, super ste mi 😉

    • Igor Belan

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 12:13

      Kad ja kažem Metacritic, mislim na prosjek profesionalnih recenzija koji tamo možeš vidjeti, ne na user recenzije oko kojih se slažem da su tamo previše neorganizirane i samim time jedna velika nulica :)

    • SanKa

      @undisputed_kiki, 28.11.2017 - 14:10

      ign ti je dobar? lol, sve si time rekao. sajt za kojeg se zna da dobiva pare da ne ocrni neku igru ili da je nahypea.

  • SartanaCrash

    27.11.2017 - 21:46

    Moramo biti svjesni da Battlefront, Battlefront II i potencijalni budući nastavci imaju isključivo namjenu da dodatno napumpaju hype za nadolazeću hiperinflaciju Star Wars filmova koju je najavija Disney kada je kupija prava na franšizu i da naravno pokupe novce fanboyeva koji su ujedno i gameri. Iako sam fan Star Warsa mojih novaca viditi neće

  • movie

    27.11.2017 - 22:16

    Ocjena je razotkrila razlog slabe prodaje a ne mikrotransakcije kako su se ponadali neki… Kako rekoh, tema ispuhana i svakim novim izdanjem sve manje interesantna širokoj publici. Nakon toliko godina i raznoraznih izdanja više me ne interesira SW tematika..

    • undisputed_kiki

      @movie, 27.11.2017 - 22:50

      Tebe ne zanima nista osim fife tako da nisi mjerodavan 😉 zapravo sw battlefront 2 je fenomenalna igra kao igra za fanove, ali sve sto ju je popratilo..ajmee, nedam iz inata ni lipe ..a i da prestanete d*kati oko tih coinsa i fut-a, mozda bi fifa i napredovala..jbg

    • PsiHoGujaR

      @undisputed_kiki, 27.11.2017 - 23:44

      Brate mili pa tek za fanove SW nije nikakva :/
      Kad usporedim star wars the force unleashed 2 sa ovim osim grafike nista vise 🙈

  • movie

    27.11.2017 - 23:27

    Ne bi jer moraju napraviti igru u kojoj svatko može pobijediti svakoga. Zamisli sada loše igrače koji stalno gube. Kakva je njihova volja za igrom i trošenjem novca? Ovako se sve spegla, svi dobijamo, svi gubimo kada za to dođe vrijeme, svi kenjamo i svi i dalje igramo.

  • PsiHoGujaR

    27.11.2017 - 23:42

    Hvala bogu da nije vredna kupnje… odes fino na antidenuvo stranicu platis 3 dolara odigras kampanju vidis da je smece od igre i zaboravis je idemo dalje 😁😁

  • tomica0310

    28.11.2017 - 01:39

    znaci nedavno sam rekao da bih se prije igrao na digitronu negoli ovom igrom…epa sad sam se predomislio djelomično i sad mislim da ovo nebih igrao niti kad bi mi EA placao mjesecnu pretplatu da igram svaki dan najmanje pola sata…pa ovo izgleda manje zanimljivo od crtanja u paintu

  • HCM2A

    28.11.2017 - 03:23

    Dosadni ste…igra je,prilagodena i za bogate i za sirotinju.
    Bogati imaju pare ali nemaju vrimena…Siromasni nemaju para ali imaju vrimena…win/win situacija

  • JADRO

    28.11.2017 - 06:32

    Bojim se pogledat komentare!

  • pleto

    28.11.2017 - 07:32

    Složio bi se sa ocjenom, probao sam ju, igrao malo i ugasio jer me nije oduševila. SP nisam probao tako da ne znam što reći. Još igram The Division. 😀 Ne mogu vjerovat da je ta igra tolko popljuvana, a meni još nije dosadila.

    • JokeZ

      @pleto, 28.11.2017 - 09:04

      Slažem se za The Division, igra je podcjenjena, kog boli briga sto razmazenim igracima nije sjelo to sto nije izasla sa svim najavljenim, igra je odlicna, atmosfericna i zanimljiva, onaj koji nije dao priliku uzivati u njoj, taj ju i pljuje

    • pleto

      @JokeZ, 28.11.2017 - 10:12

      Ja je igram na PS-u, ljudi su vjerojatno napustili igru na PC-u zbog hakera, jer ubisoft nije ništa poduzeo protiv varanja. Al evo meni je odlična igra, kupio sam AC origins neki dan i GT Sport, al neću ništa instalirat dok se ne naigram Divisiona

  • JokeZ

    28.11.2017 - 08:55

    HCL recenzije sve više idu u krajnost, ako nevalja neka stvar cijela recenzija je citanje o pljuvanju igre, ako valja par stvari, cijela recenzija se svodi na citanje pohvala o igri, malo balansirajte, tj onaj ko recenzira neka pokusa da ne zvuci ko da je sve jebena drama ili ko da je sve jebeni vrh, previse su ekstremne recenzije.

  • JokeZ

    28.11.2017 - 09:00

    Da samo dodam, igra je podbacila, ali mora se priznati da smo svi vec previse zahtjevni i previse ocekujemo od igara, prije nije bilo tako, zalim za tim vremenima, sada jednostavno ima previše izbora i sve nam je lako dostupno, zato i imamo obraza pljuvati po svakoj drugoj, najcesce i po svakoj

    • Igor Belan

      @JokeZ, 28.11.2017 - 09:15

      Mi znamo sve to, očekivanja nam nisu nerealana kao kod mainstream publike koja ne čita, piše i živi igre svaki dan. Na svaku igru gledamo iz mnogo, mnogo kuteva, usporedno i s konkurencijom i vremenom izlaska i raznim drugim atributima o kojima u samom tijelu recenzije, u samom tekstu možda nećemo reći niti riječ direktno, ali će utjecati donekle na formiranje mišljenja i konačne ocjene. Tako da nema potrebe da nam pišeš “malo balansirajte”, mi znamo što radimo :) Dapače, imam neki osjećaj da nisi čitao sam tekst recenzije – nego provjerio ocjenu i donio zaključak o tome što mora da piše u tekstu. Nema “balansiranja” da zadovoljimo čitatelje nekim blesavim balansom od mišljenja – kod nas uvijek dobiješ jasno i direktno mišljenje. I to je bolje za vas nego da vam fejkamo neke balansirane stvar da svi u komentarima budu sretni… i oni kojima se igra sviđa i oni kojima se ne sviđa.

    • JokeZ

      @Igor Belan, 28.11.2017 - 10:33

      Evo jedno pitanje.
      Da je ovu igru napravila (nekim čudom) neka niskobuđetna kompanija, bi li ostali razočarani kao sada?

    • Igor Belan

      @JokeZ, 28.11.2017 - 11:01

      Loša igra je loša igra, pa je generalni odgovor na tvoje pitanje – DA. I opisali bismo u svakom slučaju sve igrine manjkavosti i pluseve koje zamjetimo u prikladnom kontekstu. Ali tko ju je napravio i kako ju je napravio stavlja stvari u određeni kontekst… i taj kontekst može biti tako snažan i važan da može značajno utjecati ili manje značajno na našu ocjenu i samu kritiku. Primjerice, da pod “niskobudžetna kompanija” misliš na jednog developera iz Ogulina koji je ovakvu igru napravio sam kroz pet godina na 486-ici, to je kontekst koji bi značajno utjecao na našu kritiku i konačnu ocjenu (igra bi dobila značajno višu ocjenu), ali ako pod “niskobudžetna kompanija” misliš svega 20-ak zaposlenika u talentiranom malom studiju u Londonu, to ne bi baš puno utjecalo na ocjenu. Pogotovo ne ako za igru traže 60€ i više za određene pakete… i onda još imaju mikrotransakcije unutar igre… i onda još SP kampanja nije baš nešto nezaobilazno čak i za osrednje SW fanove.

  • IloveCRO

    28.11.2017 - 11:19

    Kako vidim ne samo ovdje nego i u proslih par clanaka se potice pitanje plagiranja recenzija. Iskreno zao mi je sto je to tako i sto neki nemogu shvatiti da je recenziranje “xy” stvari i proizvoda malo kompleksnije nego sto to oni misle, primjer najobicnije recenzije je iphone ili samsung: svatko tko ima nedoumice sto kupiti izmedju ta dva modela procitat ce recenziju. Ta recenzija bi se trebala temeljiti na tome kako mobitel radi s obzirom na komponente koje ima, kakva je optimizacija, kakva je kamera, omjer ulozeno-dobiveno, te utisak recezenta dok ga koristi To formira nekakav zakljucak i ukupnu ocjenu. Ista stvar je i sa videoigrama. Imaju segmente koje ocjenjuju npr. sa 10 bodova svaku. Onda ocjenjuju kako je to sve slozeno u jedan paket jos max 10 bodova. Omjer ulozeno dobiveno jos 10 bodova. I na kraju njegov dojam koji je igra ostavila na njega jos 10 bodova Ako od 10 recenzenata nadjemo ocjenu 64-67 to ne mora nuzno znaciti da je recenzija na HCL-u plagijat nego treba procitati i te recenzije pa vidjeti sto je tamo recenzent ocjenjivao a vjerojatno je elemente koje gleda bodovao drugacije. Uglavnom vi koji pokusavate nesto potaknuti, uzmite si vremena pa pokusajte recenzirati bar malo igru za koju jos niste procitali recenziju na HCL-u ali ne totalno subjektivno pa cete tek onda vidjeti kako slicne recenzije mogu biti kad procitate HCL recenziju. Osim toga 17 korisnika je dalo prosjecnu ocjenu 51 a kad malo bolje pogledate i maknete one koji su dali 10 ocito zbog mikrotransakcija dobijete ocjenu 61 sto je jako blizu zoranovih 64! #HCL_izdrzi

  • goldfinger

    28.11.2017 - 11:47

    Preskačem ovo,definitivno…

  • Kloby

    28.11.2017 - 14:52

    Moje misljenje je da je ocjena 64 preniska .. nisam tu da branit igru, ali igram je na ps4 i mogu reći da je meni igra zakon ,uživancija, a pogotvo za onog tko je fan star warsa ovu igru mora probati.. Ova igra puca ionako na multiplayer tako da singleplayer je očekivano slabiji dio.

  • [CRO]Revan

    28.11.2017 - 18:01

    False advertisement!! 😀

    EA je krenuo stopama filmske industrije, u traileru jedno, u igri drugo. Propala im Mass Effect franšiza, zasrat će Dragon Age, Anthem će biti 60€ igra prepuna lootboxeva i p2w mikrotransakcija a FIFA će se igrati i plaćati mjesečno. Oni baš žele biti tvrtka za f2p naslove i esports igre, ali im ne ide jer imaju AAA naslove koje hoće takvim zadržati, barem toliko naplaćivati, ali ih nekako svom silinom i prebaciti na onu drugu stranu.

  • moordrak

    29.11.2017 - 23:50

    StarWars mi je još uvijek jedna od najboljih franšiza ikada ali ruku na srce, počela mi se gadit. Nisam jedan od onih fanatičnih obožavatelja koji gutaju sve sa SW logotipom pa mislim da su Luke Skywalker i Darth Vader odavno trebali biti u penziji. Isto mišljenje imam o igrama na ovu tematiku. Dobro, kada je dosta? Pa nagledali smo se više loših i osrednjih varijacija na temu. Battlefront 2 je najobičniji masovni multiplayer sa tematikom StarWarsa za mlađu dječicu kojem je jedini cilj punjenje EA blagajne. Rekla bi moja baba: ni gušta ni šuštance. Prihvaćam, ako se netko loži na ovakve napucačine, neka ga. Svaka budala ima svoje veselje. Par sati u BF2 mi je bilo sasvim dovoljno za steći dojam o igri. Vizualno, bonbon. Sadržajno? Više sadržaja ima wc papir…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!