Super Mario Bros. [FILM]

Karlo Bošnjak

Glumačka ekipa je poznata: legendarni nedavno preminuli Dennis Hopper (Apocalypse Now, Easy Rider), Bob Hoskins (inspektor iz Who Framed Roger Rabbit i Smea iz Spielbergovog Hooka) i John Leguizamo (Carlito’s Way) kojeg svi znaju a nitko ne zna kako se zove. Dakle imamo dobrog glumca za Koppu, odnosno Bowsera, te Britanca i Kolumbijca koji glume Talijane. Kad je već tako, mogli su uzeti i Roberta Benignia kao Luigija, njega ionako nitko ne voli. Redatelji i scenaristi nisu napravili ništa vrijedno spomena (prije, a ni kasnije).

Super Mario Bros. recenzija

Konfuzna radnja počinje tako što Mario i Luigi slučajno upoznaju studenticu arheologije Daisy koja radi na iskopini. Iskapanje smeta zloj korporaciji koja na tom mjestu treba graditi, a zbog iskapanja kasne. Braća i Daisy se slučajno nađu u iskopinama u trenutku kad ih ljudi iz korporacije poplave. Dok braća vodoinstalateri sređuju stvari, Daisy biva oteta i bačena kroz portal u distopijski svijet koji nastanjuju ljudi evoluirali od dinosaura. Kako je to moguće? Pa prije 65 milijuna godina meteor je pao na zemlju i potrgao svemir u dvije paralelne dimenzije.

Super Mario Bros. recenzija

Zli kralj Koopa (koji je čovjek) želi Daisy zato što je ona jedina koja moćnim kristalom može otvoriti zasad zatovreni portal. Naime, ona je ona princeza – kćer kralja kojega je Koopa maknuo s trona i pretvorio u gljivu. Kad jednom otvori portal, Koopa planira preuzeti i svijet sisavih ljudi. Ako slučajno želite vidjeti hoće će Mario svrgnuti Koopu, te hoće će Luigi pružiti profesionalne vodoinstalaterske usluge ljupkoj Daisy, pogledajte film.

Super Mario Bros. recenzija

U uvodu sam spomenuo da sam Super Mario Bros gledao u četri navrata. Do sad se taj broj povećao na pet. Nakon tih nemilih seansi, došao sam do sljedećih zaključaka. Priča je nekoherentna i potpuno nezanimljiva, a dijalozi su jako nemaštoviti, nesmješni i općenito loši, u Marijevom slučaju i iznimno iritantni. Paraleni svijet je sam po sebi prenatrpan, prepun nasumičnog iskrenja, cijevi i svega, a ako ga uspoređujemo s igrama, još je neprikladniji jer je premračan. Likovi su nerazrađeni, pretežno iritantni, a ako povućemo paralelu s igrama, osim Maria i Luigija, gotovo su neprepoznatljivi. John Leguizamo, Bob Hoskins, a pogotovo Dennis Hopper možda jesu dobri glumci, ali nikako ne mogu iskoristiti ovako bijedan scenarij.

Super Mario Bros. recenzija

Dobre strane su nepostojeće, osim ako (poput mene) uživate u gledanju Dennisa Hoppera što god radio, te ponekog CGI efekta iz 90-ih, kada su još bili šarmantni. Nikome ne bih preporučio ovaj film, osim možda poklonicima Davida Ickea kojima bi ovaj uradak mogao utjerati strah u kosti te izazvati emociju suprotnu dosadi i iritaciji.

Možda nas čitaju i oni koji vjeruju u ljude-gmazove, no mi uistinu nemamo predrasuda, a svaki komentar je dobrodošao. Jedino ne prihvaćamo rasističke, seksističke i vjerske poruke. I linkove na piratske sadržaje. Prijatno!

U četiri navrata gledali smo film Super Mario Bros. Odnosno, barem se nadamo da je četiri puta, jer je film još uvijek otvoren. Srećom, još nekoliko minuta i gotov je.

10 Naša ocjena
  • eventualno pokojni Hopper