HCL.HR

Recenzija

The Division

DOBROVOLJNI VOJNI ROK

Zoran Žalac

Zahvaljujući Ubisoftovoj želji spajanja singleplayera i multiplayera u jedno iskustvo, Tom Clancy’s The Division slabije informiranoj publici vjerojatno nije sasvim jasna igra. Stoga je za razumijevanje ove recenzije važno razjasniti neke osnovne stvari o samoj igri, pa ako tu osnovu već poznajete slobodno preskočite sljedeći paragraf.

Dakle, The Division je igra za koju vam treba internetska veza tijekom igranja. Ne morate ju igrati s drugim igračima, ali možete se povezati s njima kooperativno, u grupu do četvero članova. Borbe među igračima, odnosno PvP sadržaji, odvijaju se u zasebnoj Dark Zoni koja nije dio glavne kampanje. Kompletnu igru možete odigrati i sami, ali u PvP-u sami najčešće nemate šanse. U kooperativnom modu nema natjecanja jer se sve dijeli, svaki igrač dobiva svoje nagrade i svi u grupi dobivaju iskustvo za svaku akciju. Težina igre igra prilagođava se ovisno o broju igrača u grupi i njihovom levelu.

Sad kad je to riješeno, idemo na kritiku igre.

The Division je onaj tip igre koju igrate duže nego biste to trebali, a ni sami ne znate zašto je to tako. Kao da je nekom čudnom matematikom dizajnirana da vas drži zaraženim i nakon što iz nje iscijedite sve što ste mogli. Glavni preduvjet za to je da od igre ne tražite ništa smisleno. Jer priča je zanemarivo dosadna, a gameplay nema čvrste poveznice sa stvarnošću. Sve dok vam to ne predstavlja problem, The Division je vrsta zabave uz koju mozak puštate na pašu.

Radnja igre smještena je u New York kojega je poharao smrtonosni virus nepoznatog porijekla. Vojska je zakazala, ulicama su zavladale bande, a jedina šansa za povratak pravde i reda jesu probuđeni tajni agenti Divisiona. To je pješadijska vojska bez tenkova, aviona i bilo kakve druge teške artiljerije, ali je svejedno zadnja linija obrane za Ameriku. Ako ništa – imaju neograničene količine streljiva i prvi će istražiti veliku zavjeru iza lansiranog virusa koji se prenosi novčanicama.

the-division-pc-screenshot-1-1030x580

Ruku na srce, nije to najbistrija priča koju ćete čuti. Čak je i Freedom Fighters iz 2003. (na koji me ova igra neodoljivo podsjeća) imao uvjerljiviju radnju, a to je još bio vrlo površan SF. U svakom slučaju, imao je daleko bolje i zanimljivije likove jer se ne sjećam kad sam zadnji put vidio ovako prazne čahure od likova kakve Division ima. I tu pritom još ne mislim na nijemog glavnog lika, jer njega uopće nisam doživio kao lika. Vi ste samo agent, a ono što se zapravo događa u igri nije vaša priča. Vi ste praktički promatrač u njoj.

Vi niste glavni lik ove priče niti je to priča vašeg lika. Vi igrate s promatračem priče.

Je li to uopće i bitno? Pa rekao bih da baš i nije. Ne vjerujem da je itko od Divisiona očekivao neku duboku priču o apokalipsi. Igra otvorenog svijeta s fokusom na kooperativni multiplayer – teško da zvuči kao podloga za narativnu izvrsnost kakvu ima tematski slični The Last of Us, ili pak fenomenalni film Children of Men. The Division je jednostavno igra u kojoj se prvo puca, a tek onda postavlja pitanja, samo što ste tada pobili sve oko sebe pa onda nemate od koga dobiti odgovore.


Tanku priču ne uzimam kao minus iz razloga što vam igra u multiplayeru daje priliku da proživite neke svoje dogodovštine koje ćete zapamtiti prije nego imena totalno nebitnih likova u kampanji. Primjerice, boss bitke u multiplayeru znaju biti intenzivne jer zahtijevaju razradu taktike, pa ako jedan igrač ne radi što bi trebao tada će to vjerojatno osjetiti čitav tim. Prvi ulazak u PvP područje, takozvanu Dark Zonu je isto tako trenutak za pamćenje, kao i uspješno iznošenje vrijednih predmeta iz te zone. Kad imate te specifične događaje onda vas ne smeta toliko što sa NPC-jevima u glavnoj kampanji niste povezani ili što vas uopće ne dira pitanje kako je nastao smrtonosni virus.

the-division-pc-screenshot-2-1030x580

Soliranje je u Divisionu najvećim dijelom moguće, no napredak je tada ponešto sporiji i definitivno morate igrati i sporedne misije koje nemaju nikakve veze s glavnom radnjom. U Dark Zoni samostalno nemate šanse preživjeti, osim u slučaju da vam se posreći. Koncept je takav da vam igrači mogu ukrasti predmete ako vas eliminiraju, a vi im morate odati svoju lokaciju na mapi jer osvojene predmete iz Dark Zone možete iznijeti jedino helikopterom kojega čekate minutu i pol. Međutim, Dark Zona je izuzev tih prenosivih predmeta u suštini odvojena komponenta Divisiona jer ima zaseban sustav napredovanja kroz rankove i nema klasične misije. U njoj se samo očituje vječna žeđ za napredovanjem koja je pokretački motiv ove igre.

Soliranje u Divisionu je najvećim dijelom moguće, ali tada se napreduje sporije, a igra nepotrebno odugovlači.

Kroz 30 sati glavne kampanje nadograđujete tri krila svoje baze – medicinski, sigurnosni i tehnološki odjel, a time svom liku otključavate vještine, modifikacije, pasivne bonuse i zasebne pogodnosti, tj. perkove. Na temelju njih možete profilirati klasu svog lika, nešto u stilu supporta, healera, tanka i sl., ali do maksimalnog 30. levela svi su igrači obično zaokruženi šarolikim vještinama. Tek nakon dovršetka igre traži se slaganje najboljih kombinacija uz pomoć opreme. U tu svrhu modificirate oružja, rekalibrirate bonuse na opremi i sl.

the-division-pc-screenshot-7-1030x580

Prostora za razvoj lika svakako ima pa na prvi pogled ne smeta to što je Division repetitivan do bola. Misije pokušavaju biti raznovrsne kroz šarolike lokacije i zadaće na njima, ali sve se uglavnom svede na isto napucavanje i to onda ponavljate u svakoj regiji na mapi. Zarazu grindanjem drži vam ona nasumičnost kojom možete dobiti pušku sa šest posto šanse da vam predzadnji metak napravi devedeset posto šanse za +66 štete. Ali to u Divisionu zapravo ne funkcionira kao u Borderlandsu, Diablu i sličnim grinding igrama.

Stvar je u tome da u jednom trenutku shvatite kako ste blesavi što se veselite običnoj statistici jer nijedno oružje niti jedna vještina u Divisionu ne mijenja vaš stil igranja. U praksi bi trebalo, ali kao što sam već rekao, tijekom prvih trideset sati nitko se ne profilira samo u jednu klasu, svi eksperimentiraju dok ne dođu do onoga što bi trebalo predstavljati endgame sadržaj, a onda se ispostavi da u njemu nema ništa posebno novo ni drugačije. Barem za sada, prije ekspanzija.

Specijaliziranje po klasama ne potiče se prije 30. levela nego tek kad vam Division ponudi sve što je imao za ponuditi.

Izazov koji vam igra daje u ponavljanju već prijeđenih misija svodi se tek na neprijatelje s više energije. Kad im oduzmete to, još uvijek se suočavate s jednako blentavim protivnicima koji će izaći na otvoreno samo da odrade svoj zadatak. Primjerice, ako napadaju neke zalihe koje vi štitite, neće ih napadati iz zaklona već će mirno pucati u krugu, taman tako da ih snajperom možete poskidati bez ikakvih problema.

the-division-pc-screenshot-6-1030x580

Problem loše umjetne inteligencije je u tome što bi ona trebala poticati timski rad, ali to ne radi na pravi način. Rezultat je stoga takav da je i samo napucavanje ponavljajuće. A radi se tu o dosta ugodnom modelu napucavanja. Oružja djeluju moćno (zvuk im je još moćniji), a sustav zaklona također je skroz solidan. Pa ako se već poradilo na tome da igra ima kvalitetan temelj, uz malo raznovrsnosti i nepredvidivosti za neprijateljski AI moglo se postići i to da taj temelj gameplaya ne padne u istu repeticiju kao i sve ostalo.

No, jednom kad vidite kako Division izgleda u punom sjaju, bude vam kamo je otišao sav trud koji nije uključivao programiranje naprednijeg ponašanja NPC-jeva. Kaotične ulice New Yorka izgledaju izvrsno, ponajprije zbog efekata čestica, dima, dinamičnog snijega itd. Možda čak i važnije od toga, izgledaju dosta autentično; odnosno „američki“ na način kako New York u Crysisu 2 nikad nije uspio izgledati. Vrijedi pohvaliti i praktično sučelje koje na nenametljiv način uspijeva zadržati koncentraciju pogleda pri sredini ekrana gdje se najčešće i odvija većina akcije.

Kaos na ulicama New Yorka izgleda izvrsno; autentično kako to u Crysisu 2, primjerice, nije uspio izgledati.

PC VERZIJA – powered by Nvidia

S tehničke strane PC verzija nije loše optimizirana, iako su performanse pomalo nestabilne neovisno o postavkama. Tamo gdje igra ima padove frameratea to ne možete popraviti ni smanjivanjem detalja, tj. kvalitete prikaza. Verzije za konzole izgledaju neznatno lošije od PC inačice, ali se vrte u 30 sličica po sekundi, što je za igru ovakvog tipa ipak značajan hendikep.

Kad govorimo o PC izdanju, moramo spomenuti kako se ipak radi o naslovu koji je Nvidia službeno podržala i pomogla optimizirati za svoje kartice. Tako da vlasnici Geforce GTX 970 i 980 modela grafičkih karticao mogu dodatno poboljšati već ionako impresivni izgled igre zahvaljujući dostupnim tehnologijama ako imate ove mrcine u svome kućištu. U prvom redu tu su NVIDIA HBAO+, kao i NVIDIA Percentage Closer Soft Shadows uz NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows, za realnije, odnosno impresivnije efekte sjena na sceni. Kada upalite sve te efekte na Nvidia hardveru, razlika između PC i konzolaških izdanja postaje ponešto vidljivija. Naravno, NVIDIA G-SYNC, SLI i Surround su također prisutni uz mogućnost podizanja rezolucije na 4K ako vam ostatak komponenti dopušta da i normalno igrate na tim postavkama.

the-division-pc-screenshot (4)

Zaključno sa svim iznesenim kritikama, pozitivnim i negativnim; iskustvo grindanja po Divisionu najbolje bih sumirao kroz poznati meme: „I had fun once, it was awful.“ S razumne strane jasno mi je da The Division nije čudo neviđeno. Dapače, da je izašao u obliku linearnog shootera već bismo ga idućeg mjeseca zaboravili. No s nerazumne strane veselio sam se kao budala na dobar loot, a ne mogu poreći da su i trenutci kooperativne akcije bili zabavni dok je trajalo.

Hoćete li Divisionu zamjeriti njegovo ponavljanje sadržaja, to u potpunosti ovisi o vama samima. U svoju obranu slobodno možete reći da je i život repetitivan – svaki dan jedemo, radimo, spavamo – ali nitko neće reći da između toga nema povremene zabave. Drugi će pak tvrditi da nikad ne jedemo, ne radimo i ne spavamo na isti način, pa na kraju zapravo dođemo do onog pitanja je li čaša napola puna ili napola prazna. Tako je i s Divisionom; može vam biti i dobar i loš – ovisno kako gledate na njegove prednosti i mane.

Označeno sa: ,

Zabavan je kad to ne očekujete, a kad se nadate zabavi onda je većinom dosadan. Nikako na zelenu granu s njim, ali treba mu dati vremena da sazrije.

79 Naša ocjena
  • zarazan grind
  • ugodan model napucavanja
  • grafika i sučelje
  • isti gameplay od starta do kraja
  • tupavi neprijatelji

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (52)

  • KhorneFlake

    21.03.2016 - 18:05

    Do kraja godine ovog treša se niko više neće ni sjećati.

    • Wik7im

      @KhorneFlake, 21.03.2016 - 18:15

      ako ne naprave neke radikalne promjene u najvecim problemima koje iznose korisnici, al najgore sta bi moglo bit kako kazes

    • baDarmageddoN

      @KhorneFlake, 21.03.2016 - 18:16

      Istina, ako se nešto drastično ne promijeni sa dolaskom DLCova…

    • vyperpunk

      @KhorneFlake, 21.03.2016 - 19:09

      Otići će u zaborav kao i Watch Dogs

    • Vejn

      @vyperpunk, 21.03.2016 - 19:36

      Nece otici u zaborav. Pricace se o dugo o njegovom rusenju rekorda i o igri koja je medju najprodavanijima svih vremena 😉

    • blacklist0907

      @Vejn, 21.03.2016 - 20:23

      Lol

    • pesek32

      @Vejn, 21.03.2016 - 20:29

      Sigurno.

    • Anomaly

      @Vejn, 22.03.2016 - 01:30

      Već i meni postaješ smešan. 😉

    • departed1983

      @Anomaly, 22.03.2016 - 15:29

      Kad ga svi izofiraju onda on napravi novi akaunt, tako da uskoro mozemo ocekivati novog aktivnog clana portala 😀

  • baDarmageddoN

    21.03.2016 - 18:13

    Od mene 75. Prošao kampanju- loše sve; Odigrao jedan dio remena DZ- to je ok; grafika je otprilike prosječna za ovako veliku open world igru; AI je nešto malo interesantan na HARD modu ali opet ne baš inteligentan; Kraj je totalna suprotnost onome što sam očekivao- katastrofalan; Mehanika je dosta dobra; Gameplay je dobar prva dva, tri sata ali sve poslije toga je čisto ponavljanje, nema ama baš nikakvih novina; Perkovi i skillsi su donekle interesantni; Kustumizacija likova je smiješna; Gear je totalno nebitna stvar a što ne najgore izgleda jadno; NPCjevi po svijetu su dosadni, nezanimljivi i imaju možda tri-četiri animacije; Ne osjećam se kao da je grad pod kontaminacijom ili nešto; co-op je jedini način da ova igra bude zanimljiva; Mapa je manja nego je to bilu u prvom gameplay videu; Loot dosadi relativno brzo a kupovanje oružja nema nikakvog smisla jer se jako brzo dobije novo… Sve u svemu prosječna igra, na žalost, htio bih da nije tako ali jbg… Sveukupno 75 od mene 😀

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 21.03.2016 - 18:15

      pod karantenom, ne kontaminacijom 😛 greškica

  • Negan

    21.03.2016 - 18:18

    Grafika mi nikako nije sjela, ruzno do bola. Doduse, sve je puno snijega i smeca pa se tomu jos da progledat kroz prste.

  • funky0308

    21.03.2016 - 18:29

    Hihihihihihi….zeldon007 ….hihihi , jesi nam spakovao, a? 😛

  • Slim1992

    21.03.2016 - 18:50

    Mislim da zasluzuje vise…ipak ova igra ce u narednom periodu tek da se pokaze, potencijal je visok

    • BoneDigger

      @Slim1992, 21.03.2016 - 21:26

      Ubisoft je poznat po tome sto ne zna iskoristiti potpuni potencijal igara.

    • Slim1992

      @BoneDigger, 21.03.2016 - 22:44

      Ovo je njihov ulazak u novi svet, a oni su poznati po tome sto sa nastavcima oduvaju, ovo je temelj!

  • IvanDado

    21.03.2016 - 19:09

    Ovu recenziju kao da sam ja radio, ali jedino bi joj da malo manju ocijenu.

    • sushii

      @IvanDado, 23.03.2016 - 12:07

      Jel ovo neka vrsta uvrede za autora ili … ?

    • IvanDado

      @sushii, 23.03.2016 - 12:14

      Ne

  • amos43

    21.03.2016 - 19:10

    Ma sada trenutno, je najvece razocarenje godine, barem ja tako mislim,

  • Vejn

    21.03.2016 - 19:16

    NewYork u The Divisionu atmosferom u odnosu na Crysis2 izgleda vise ”americki” samo zato sto je nekoliko puta veci, pa je i osjecaj te atmosfere izrazeniji…. Kad uzmes djelove iz Krize i uporedis ih sa realnih dijelovima pravog NewYorka svatis da su to isti dijelovi samo manji :) U sustini, Crysis 2 je izasao prije 5 god, i kakvu je god atmosferu imao tada, americku ili ne bio je tehnicki ispred svih, nije imao konkurenciju. Division je fascinantan ali je Unity ljepsi… tako da, Crysis je doktor kad je grafika u pitanju. I nakon 5 godina i nakon toliko igara ima najbolje teksture ikad vidjene u jednoj igri, na DX11 naravno. Da ne skrecem sa teme mnogo… Vjervoatno ce kako vrijeme bude odmicalo i Division dobijati novi sadrzaj, ipak za igranju sa rajom ovo je vrh, ne treba nista bolje, ako ces bolju timsku igru onda igraj Bf4, u suprotnom uzivaj u Divisionu…

  • GTgameplayTime

    21.03.2016 - 19:34

    probao betu … i dosta xD

  • Silvio_7Tech

    21.03.2016 - 19:51

    Nemoj tako ošto, nije AI glup. Čak se znaju pobit međusobno 😀

  • mickolopi

    21.03.2016 - 19:58

    Horde NPC-ova kao kamikaze nalijecu na vas rafal, bossovi svi isti kao sundjeri za metke, nemastovito totalno, prelijep grad sa toliko detalja, ali neiskoristenost totalna, nicemu ne sluzi. Neko se nada da ce sa DLC-ovima nesto srediti, pa imali su sve ove godine da smisle, tako da cisto sumnjam da ce za par mjeseci nesto srediti. Ovo je Ubisoft i nista drugo i nije bilo za ocekivati, da je bilo bolje bilo bi iznenadjenje. Od mene 60 zbog lijepe grafike, dobar set oruzja, poklonjena paznja na detalje, ako zagazite na haubu od auta ostaju tragovi, vau, to mi mnogo koristi, ali eto, lijepo je kad su necemu poklonili paznju. A da, prica, karakteri, nikoga necete zapamtiti, nikoga, eto koliko je zanimljiva prica,.Virus, oko toga se vrti prica, ne vidjesmo ni jednog zarazenog, hoho, ma komedija od igre, ali grafika napucana.

    • Zeldon007

      @mickolopi, 21.03.2016 - 20:47

      Koja slucajnost. Napisao si sve ono sto je Angry Joe rekao u svojem reviewu. Wow

    • Srpski gamer 7

      @Zeldon007, 21.03.2016 - 21:19

      Nije slucajnost, nego je prepisao

  • tothwow

    21.03.2016 - 20:00

    just another overhyped mediocre game :/ gg Ubisoft

  • Ares88

    21.03.2016 - 20:21

    U zadnjih par godina nisam se razveselio nijednoj novijoj igrici jer sam znao kako će ispasti, a po ovoj recenziji vidim da je igra bila napuhivana do neba i završila kao jedna osrednja igra.

  • goldfinger

    21.03.2016 - 20:45

    Čini se,po komentarima,da ovo ne vrijedi ni probati…

  • qubizRRR

    21.03.2016 - 21:06

    Ma igra uopće nije loša ako se planira igrat s frendovima.

  • ivan.frakin

    21.03.2016 - 21:13

    Moja ocijena ove igre u njenom trenutnom stanju je 20 od 100.
    To je za kaznu jer su je previse napuhali i precijenili. Ubisoft puno laje,a ne grize,
    kao i svi ostali veliki developeri danas.
    Ali j*be se njima oni su ostvarili svoj cilj, a to su pare.
    Preko ljutog marketinga se na ljudskoj gluposti zarađuje MASNO.

  • departed1983

    21.03.2016 - 21:52

    Nakon tacno 95 sati u igri evo i moja ocjena – 78. Puno mi je dati 80 malo 75.

    Po meni, igra ima puno potencijala koji nije iskoristen i sumnjam da ce isti biti. Ubisoft ne pravi igru da se igra dvije godine vec da proda Division 2, 3, 5,6 …

    Prva stvar koja me razovarala u igri je kreacija lika. Ako pravis RPG onda moras biti svjestan da je vecini ljubitelja zanra 20% igre kreacija lika. Ne mozes staviti 5 razlicitih frizura i boja kose, 4 razlicite face i reci to je to.

    Druga zamjerka je raj RPG elemenat koji je u biti tu postavljen samo reda radi ali na kraju svi imaju sve, nema zrvovanja jednog abilitija da bih imao drugi, raznovrnost oruzja je nikakva par u endgameu, svi imaju Vectora i AK i to je to. Na kraju se igra svede na obicni coop suter u kojem protivnici imaju nevjerovatno puno healtha. Malo su se izvukli sa bonusima na opremi, ali ne dovoljno.

    Treca zamjerka su bossovi na kraju misija. U zavisnosti od levela i geara, izazov moze predstavljati prelazak misije i dolazak do bossa. Kad se dodje do njeg, ne treba nikakav teamwork, ne treba organizacija, boss nema nikakvih specijalnih napada, u biti stoji na jednom mjestu i ceka da bude ubiven.

    Cetvrta zamjerka je DZ, tj PVP element. Zamjerka je ta sto ga nema jer je kazna za umiranje toliko nerealna da niko ko zeli dostici bilo koji rank ne ulazi ni u kakve fajtove. Ako pak neko i postane rogue onda se ostala 23 covjeka okrenu protiv njega i na kraju ga i ubiju i sto je najtuznije, samo jedan od te 23ojice dobije nagradu. Osjecaj u DZ je kao da se nalazite u nekoj hipi komuni.
    Moje misljenje je da je DZ trebala da bude podjeljena u 2 frakcije – Rogueovi i Agenti i samim ulaskom u postajes jedno od to dvoje. Voip chat napraviti tako da ima odvojena komunikacija sa timom i s frakcijom i to je to. Postaviti nekog centralnog bossa koji ima najvecu mogucnost za gold drop i napraviti da se spawna svako sat ili 2 i oko njega graditi neki centralni fajt i borbu za loot, s tim da bi recimo smrt kad se boss spawna bila permanentna, tj nema respawna dok se ne zavrsi boss. Na kraju pobjednicka ekipa dobiva glavni loot i to je to.
    Najjavili su neke promjene sa ovim novim patchom ali sumnjam da ce to ista drasticno promjeniti.

    Sto se tice grafike, izgleda lijepo i ugodno oku, ali ako se uzme u obzir da je to sve mrtvo tj da nema nikakve interakcije i promjena, da je to bukvalno pustinja sa teksturama zgradaonda i nije toliko ipresivno. Da se recimo u ovu mapu ubace NPCijevi i auta iz GTA, siguransam da bi se vecini FPSovi prepolovili.

    E sad, igra sa svim tim svojim manjkavostima je koliko toliko zabavna, posebno kad se igra u drustvu. Plus joj je sto je izasla u pravi trenutak. Nema se sta drugo igrati pa se igra Division. Ja sam kupio i season pass, ali da recimo sutra izadje BF5, Division bi isao na uninstall i sumnjam da bi ga vise ikad upalio

  • funky0308

    21.03.2016 - 22:11

    Procitao jos jednom recenziju i manje, vise se slazem sa svime sto je Zoran napisao. Imam nekih drugacijih iskustava sa SPom, bez problema se moze igrati solo, teza je zahtjevnija ali se moze. Prava zabava je sa ekipom raditi akcije i tu se (vani i coopu) pokazala skroz OK, NPCi uopce nisu glupi, imam video na YT koji pokazuje sa nisu, prate te i okruzuju, cekaju da punis oruzje ili se pomjeras u drugi cover. OK, imaju bisteih trenutaka ali u kojoj to igri nema takvih budalastina? I da, malo mi smjesno izrugivanje price..kao, nije realna..oa naravno da nije, nije bas ni MSG V ili Witcher (staro slavenska mitologija) realan i moguc. Ovo je kao Monopol, ako se znas zabaviti i imas ludu ekipu, ovo je odlicna zabava..

  • LittleShinyMoon

    21.03.2016 - 23:09

    još jedan u nizu “hitova” koji se zaborave nakon nekog (kratkog) vremena kao Evolve, Titanfall i sl?

  • GAM33RSFR33AK

    21.03.2016 - 23:39

    Odigrao sam kampanju igrice i istina ponavlja se..NPC-evi nisu toliko glupi kao sto prikazujete..Nekad sam znao umrijet vise puta od strane NPC-a nego igraca u DZ.Igrica je sasvim dobra.Grafika je odlicna.Prica je zanimljiva,ali nazalost se malo sazna o njoj.Sve u svemu uz nadolazece DLC-eve se mozda promijeni.

  • hrvoje2203

    22.03.2016 - 00:16

    Ovi sto pljuju po igri sigurno nisu ni igrali

  • zorinho20_hr

    22.03.2016 - 09:20

    Dobra grafika,zanimljivo napucavanje u društvu,Dark zone,podešavanje opreme.

    Cutscene mi se nije ni dalo gledati,misije su mi nekak bez duše.

    Dobra stvar za ubit vrijeme dok čekam novi DLC za Witchera.

    Kupiti na popustu.

  • fez

    22.03.2016 - 13:09

    Ja bi je definitivno probao. Solidni cover shooter s RPG elementima. Zvuči dobro i nije da su potpuno iznevjerili ono što su obećali. Definitivno na nekom popustu uzet

  • Blackygb005

    22.03.2016 - 14:30

    Takvi komentari su bili i za Destiny a igra je i dan danas tu.
    Bit je u tome da ljudi od ovakve igre ocekuju neku pricu i sve ostalo, a to sve pada u zaborav ako imas pravu ekipu za igrati.
    Meni osobno i Division i Destiny su najdraze igre jer volim takav tip igara a sad o ukusima se ne raspravlja

  • Gravity Surf3r

    22.03.2016 - 21:36

    Blage veze vi nemate sudeci po komentarima,ukljucujuci i onog koi je Division recenzirao. I grica je gutac vremena na mega skali,gameplay i repetativnost su na najvisem nivou a uz to sve dobijess odlicnu grafiku i fiziku. Tko trazi pricu i “pametne npc-ie” i bla bla bla…na krivoj je adresi. Ovo nije takav zanr kakav ste pomislili da je i kakav mozda volite igrati.Hard core grind i tona zabave sa dobrom ekipom! Preporucujem svima to je voljan team igara.Mislim da ce nadolazeci DLC-ovi dici ovo na jos zesci lvl. Moja ocjena je 8.5/10.Pozz narode (i bez uvrede) GL&HF :)

    • zorinho20_hr

      @Gravity Surf3r, 23.03.2016 - 08:48

      Zašto si joj dao samo 8.5? Kako si krenuo,mislio sam da ćeš dati 12.

    • Zoran Žalac

      @Gravity Surf3r, 23.03.2016 - 12:15

      Nema ništa pogrešno u tome da se traži više od igre. Uostalom, i sam Ubisoft traži više [novca] od igrača za DLC. Igrači ne bi trebali biti samim time što im igra guta vrijeme. I da se razumijemo, recenzira se igra, ne DLC sadržaj kojeg još nema i koji se plaća zasebno.

  • Whynot?

    25.03.2016 - 13:10

    Eto, bas super sto sam se predomislio u zadnjoj minuti. Muska intuicija gazi.

  • Vamp24

    16.04.2016 - 14:18

    Pocetak ove recenzije sam vec nedje cuo. Igrace se ovo govno od igre isto kao sto se igra i star wars battlefront. Eto vam ”gejmeri” uzivajte u igrama sa napucanom grafikom, uzivajte u ovim new gen igrama. E kakve su se nekada igre igrale.

  • maric4343

    17.04.2016 - 14:06

    tražim 3 igrača za The Division

    nicname max333321 uplay :)

  • shadow10050

    12.05.2016 - 17:41

    Srednja žalost…

  • Jokerhere

    04.01.2017 - 13:29

    Ja tek sada kupio Diviziju…ako može neka forma sinleplayera, ako ne nema veze.

  • invictum

    18.02.2017 - 22:40

    Sve receno, i totalno zivcirajuci online mod koji nisam uspio iskljuciti, pa ne mozes pauzirati igru kada usred hebene pucacine imate poziv na mob :)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!