HCL.HR

Recenzija

The Elder Scrolls V: Skyrim

Zoran Žalac

The Elder Scrolls serijal s nama je već sedamnaest godina. U tom prilično širokom vremenskom rasponu zasigurno ste se barem jednom susreli s njime pa shodno tome vjerojatno znate da ga krase velike ambicije te impresivni dosezi. Ako i niste, nije ni bitno – sad ste bogatiji za saznanje koje je osnova shvaćanju igre pred nama. Naime, Skyrim je OGROMAN naslov. Duplo veći od onoga što vi poimate pod tim izrazom. Samim time jako je teško proanalizirati svaki njegov detalj u obrascu jedne recenzije. To stoga nećemo ni pokušavati, već ćemo sažetim uvidom u opće elemente igre pojasniti gdje Skyrim postavlja nove standarde svom žanru, a gdje spada u prosjek RPG kalupa.

Povijest smo, dakle, vješto spakirali u dvije rečenice, pa se u miru možemo posvetiti aktualnom uratku.

Narativnim dijelom Skyrim ne pripada stereotipnoj fantasy bajci. Iako njegovu priču u prvom redu pokreću zmajevi, nema ovdje hrabrih vitezova i princeza u nevolji. Umjesto toga imamo Dovahkiina – protagonista rođenog s dušom zmaja. Upravo se on nađe na krivom mjestu u krivo vrijeme te biva osuđen na egzekuciju. No u nju se pak umiješa jedan zmaj, budeći desetke drugih kojima se, nimalo slučajno, može suprotstaviti jedino onaj pod titulom Dovahkiina iliti Dragonborna. I to je sve što vam je potrebno za avanturu. Dakako, nije na odmet ni to što je kraljevstvo Skyrima na rubu građanskog rata jer ti motivi daju dodatnu primjesu glavnoj radnji.

Drugim riječima, priča u Skyrimu relativno je intrigantna i interesantna. Ne ćete u njoj naći neke posebne drame, ali vas to ne bi trebalo smetati. Podloga avanturizmu sasvim je linearna, no to uz ponuđenu slobodu pri odabiru redosljeda pada u drugi plan. Jedina prava primjedba ovom segmentu je beskarakternost likova.

Likovi važni za priču tretirani su kao potrošni materijal…

Tipično za Bethesdine igre, likovi važni za priču tretirani su kao potrošni materijal. Kada odigraju svoju ulogu obično ih se stavlja po strani, a karakterno ih zasjenjuju i sporedni likovi. Zbog toga ćete prije zapamtiti nazive gradova nego imena ljudi s kojima ste u kontaktu, a to nije nešto što ide u prilog sveukupnoj slici priče.

Skyrim je najsjeverniji dio Elder Scrolls svijeta. Teritorijalno je manji od Cyrodilla i Morrowinda, no to u ovoj igri nećete osjetiti. Dapače, Skyrim je velik i sadržajan, a zapanjujuće je koliko se različitih regija njime proteže. Ukoliko ste pomislili da će vam snijegom pokriveni okoliš biti manje interesantan od Oblivionovih proljetnih pejzaža, vjerojatno ste se prevarili. Govorimo to iz vlastitog iskustva jer nas je atmosfera ove igre uistinu iznenadila sitnim detaljima. Zimski ugođaj pogođen je savršeno, a pogođena je i paleta neprijatelja. Nismo je analizirali brojčano, no čini nam se da je daleko raznovrsnija nego u Oblivionu. Naravno, taj podatak ne znači nam mnogo bez kvalitetne strukture, odnosno questova i borbe.


Zadaci su u načelu čista Elder Scrolls klasika. Na jedan zanimljiv liberalniji quest dolaze dva linearna “poštarska”, što je solidan balans za jednu tako veliku igru. Novitet je da se zadaci u nekim slučajevima prebacuju s jednog NPC lika na drugog ako onaj prvi slučajno pogine. Međutim, tzv. Radiant Story sistem nije fleksibilan koliko biste to očekivali. Naime, određene likove nemoguće je ubiti sve dok ne rješite questove s kojima su oni povezani, a time se gubi polazna ideja dotičnog sistema. Valja spomenuti da ni obećana osviještenost NPC-a na odbačene predmete ne radi baš kako je to zamišljeno. Istina, likovi reagiraju na ispušteno oružje, ali mi nismo vidjeli da idu dalje od pukog upozorenja jer je za bačene predmete u našem slučaju vrijedila stara poslovica: „Što leži, to ne bježi.“

Borba je obogaćena na više razina. Uvedeno je baratanje dvama oružjima istovremeno, odnosno omogućeno je kombiniranje oružja i magije. Razlika je u tome što se za magiju sada ne koristi zasebna tipka, pa ako primjerice imate oružje koje zahtijeva obje ruke, do čarolija možete doći jedino promjenom. Za potrebu toga osmišljen je brzi izbornik u koji možete natrpati beskonačno mnogo stvari, ali problem je u tome što ih pri izmjeni onda trebate naći i odabrati.


Dakle, zaboravite na fluidno instantno prebacivanje s jednog tipa oružja na drugo, i pripremite se na učestalo i nešto sporije prebacivanje između nekoliko favoriziranih oružja i čarolija. Doduše, nije sve tako crno kada je dual wielding u pitanju. Kombiniranje čarolija za bolji učinak može biti iznimno zabavno, a ni kombinacija magije i lakšeg oružja ne zaostaje za time.

U borbu su također dodani i egzekucijski potezi koji se najčešće aktiviraju kritičnim udarcima. Stvar je doslovno precrtana iz novijih Fallouta gdje je zbog VATS sustava donekle imala smisla, no ovdje više djeluje kao gnjavaža koju ćete poželjeti isključiti. Naime, borba još uvijek izgleda umjetno – udarci nemaju vidljiv fizički utjecaj na neprijatelja sve dok on ne umre, a i sama inteligencija NPC-a je i dalje kaotična. Neke reakcije neprijatelja na stealth ubojstva iz zasjede su nadasve čudne, što se može reći i za samoubilački nagon suboraca koje se u borbi ne može kontrolirati. Ipak, borbu spašava raznolikost pristupa i manja doza taktiziranja. Uz pravu kombinaciju oružja, magije i napitaka te uz malo sreće, pada i naizgled nepobjedivi protivnik.

…borbe sa zmajevima znatno su dinamičnije nego u jednom Dragon Ageu.

Igračeva prenost u borbi jesu tzv. shoutovi, odnosno svojevrsne inkantacije na zmajskom jeziku. Proces dobivanja zmajskog glasa sastoji se od pronalaženja shouta na lokacijama razbacanim po mapi, kojeg potom treba otključati dušom zmaja. Naravno, istu dobivate jednom kada srušite jednu od tih letećih zvijeri. Shoutovi variraju od striktno ofanzivnih do popratno korisnih. Ne može ih se koristiti više u isto vrijeme, no svi se zato mogu nadograditi na snažnije verzije. Kad već spominjemo zmajeve, reći ćemo kako su odrađeni vrlo dobro. Skriptiranost im je vidljiva, ali su borbe s njima znatno dinamičnije nego u jednom Dragon Ageu. Obzirom na to da se često ponavljaju, već pri sredini igre znaju postati zamorne, premda uvijek postoji mogućnost da ćete zmaja susresti u drugačijim uvjetima, primjerice u gradu ili pak usred bitke s drugim neprijateljima.


Napredovanje iliti razvijanje lika ponešto je izmijenjeno u odnosu na Oblivion. Dominantne i specifične vještine sada određuje samo rasa koju igrač odabere. Definiranih klasa više nema u ponudi, što znači da naš lik napreduje općenitim razvijanjem svojih sposobnosti. Iskustvo ponovno donosi djelovanje unutar igre, ne rješavanje samih questova, a razlika je u tome što ovoga puta sve vještine jednako pridonose globalnom levelu. To se u jednu ruku može promatrati kao pojednostavljenje, ali nama se svidjela veća fleksibilnost pri razvoju lika.

Uostalom, umjesto različitih razina pojedine vještine, sada su tu razgranati perkovi čiji su bonusi češći i primamljiviji. Što se vještina tiče, neke su izbačene, no isto tako ubačene su i neke nove, poput izrade vlastite opreme.

TES V: Skyrim rađen je s konzolama na umu. Zlobnici će reći da je to vidljivo po samom gameplayu, ali pravi dokaz za to leži u prezentacijskoj strani igre. Za početak, korisničko sučelje ostavlja podijeljen dojam. S jedne strane dizajnirano je da bude profinjeno, a s druge strane pati zbog limitirane funkcionalnosti. Najbolji primjer toga je inventory u kojemu je nemoguće usporediti statistike svih oružja/predmeta, već se usporedba vrši po +/- principu glavnog atributa, i to samo u usporedbi s oružjem u trenutnoj uporabi.

Ruku na srce, viđali smo mi i daleko lošija inventory rješenja, ali ovo definitivno strši u jednoj ovakvoj igri. Srećom, čovjek se s vremenom navikne na ponuđeno, a tu je i nada da će modding zajednica uskoro ponuditi svoju alternativu ovom minusu.

U eksterijeru je sve idilično, dijelom zbog novog pokretača, a djelom zbog dizajnerske maštovitosti..

Slično vrijedi i za grafičku stranu igre. Skyrim većinu vremena izgleda impresivno. U eksterijeru je sve idilično, dijelom zbog novog pokretača, a djelom zbog dizajnerske maštovitosti. Efekti vode su odlični, a vidljivost u daljinu iznimno velika. No kako to obično biva, stvari su dosta mutnije kada ih počnete promatrati iz blizine. Teksture su prilično niske rezolucije, sjene su dosta nezgrapne, a likovi relativno ukočeni. U PC verziji igre dio toga može se poboljšati modifikacijama, no ako ste na konzolama s time se jednostavno morate pomiriti. Ipak, performanse igre u odnosu na Oblivion primjetno su unaprjeđene pa je čitavo iskustvo imerzivnije.


Bugova ima, ali srećom ne u onoj mjeri na koju smo navikli u Bethesdinim igrama. Obično se tu radi o manjim nelogičnostima. Neke je čak teško opisati kao bugove jer se čini kako igra ponekad sama sebi skače u usta zbog svoje ambicioznosti.

Auditivni segment bilježi pomak na ljestvici kvalitete. Voice acting je osjetno poboljšan u smislu raznolikosti pa se sada teže primijeti da dio glumaca ima više uloga. Glazba je odrađena na zavidnoj razini, a naznaku toga već ste čuli u glavnoj temi igre, promoviranoj kroz razne trailere.

Šta reći? Koju posluku porati? TES V: Skyrim ima pozitivnu dijagnozu kakvu smo nedavno vidjeli u novom Deus Ex-u. Igra je to čiji pojedinačni elementi možda nisu najbolji u svojoj klasi, ali je nedvojbeno kako u cjelini tvore vrhunski naslov. Konkretnije, u RPG žanru bilo je zanimljivijih priča, interesantnijih questova i dorađenijih sustava borbe od onih u Skyrimu. Međutim, ti segmenti igre nipošto nisu loši. U kombinaciji s impresivnom sadržajnošću i kvalitetnom atmosferom oni daju proizvod koji vrijedi i više nego što ćete za njega platiti.

Ukoliko cijenite dobru avanturu i obožavate istraživanje, teško da ćete naći išta bolje od Skyrima. To je daleko najbogatiji RPG ove generacije i igra u koju će ljubitelji žanra utrošiti na stotine sati. Stoga ne gubite ni trenutka, ledena prostranstva Skyrima jedva čekaju da budu istražena.

FORUM: TES V: Skyrim rasprava

VIDEO RECENZIJA – Nakon iscrpnog proučavanja nove Elder Scrolls igre odgovaramo na pitanje hoće li Skyrim ostati zapamćen samo po numerološki enigmatičnom datumu izlaska ili će narodna predaja o njemu ipak govoriti nešto više.

94 Naša ocjena
  • igrivost
  • količina sadržaja
  • prezentacija
  • inventory sučelje
  • sitniji bugovi

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (99)

  • buby8992

    27.11.2011 - 17:03

    Jako dobra recenzija, rekli ste sve dobre strane igre i mane, iako bi još kao manu naveo da su zmajevi prelagani. Stvarno sam se veselio što ču moći ubijati zmajeve, no na kraju su ispali prelagani i nemam nikakav izazov kada se borim protiv njih, mislim kako je to moguće da je jedan frost troll ili giant puno teži od zmaja. To je valjda zato što su zmajevi jedan od glavnih prodajnih faktora igre, pa su ih morali učiniti laganima kako bi se i djeca mogla borit sa njima.

    • bURn

      @buby8992, 27.11.2011 - 19:10

      e to je imeni jako upalo u oko. očekivao sam da če oni bit više nalik bossevima. glupi osiječaj ostane kad ga ubiješ

    • vilim

      @buby8992, 02.12.2011 - 22:58

      istina, od frost trola bježim ko sumanut, a zmaja samo pikam da strijelama…

    • Bone_Digger

      @buby8992, 18.10.2013 - 01:27

      Jeste li kada čuli za difficulty level?

  • Filter

    27.11.2011 - 17:51

    ukratko.. kad se sve sabere i oduzme.. Skyrim je po meni najbolja igra svih vremena

  • AIRGUNS FREAK

    27.11.2011 - 18:08

    TREĆI,može nagrada,inače utukao oko 150 sati do sada u igru,level 35,redguard,liva ruka destruction lvel 85,desna one-handed level 85

    4,5/5

    • Apocalypse4987

      @AIRGUNS FREAK, 27.11.2011 - 18:28

      u 150 sati imaš iste levele ka ja sa 35 sati XD ugl, jesi li naša eldar scroll svitak? ne znam kako da ga pročitam, ošamuti mi lika

    • AIRGUNS FREAK

      @AIRGUNS FREAK, 27.11.2011 - 19:05

      toliko puno sati jer pola otišlo na igranje na expert težini,a budući na tim težinama je fake difficulty očit drugu polovicu smanjio na težinu prije,mada je i tamo vidljiv taj fake difficulty ali u manjoj mjeri.

      ne koristim konja nego sve pješke,nema šanse da ako se igra na expert ili master težini igra da za tridesetak sati dođeš do 30 levela ili više,tko to kaže očito laže i može pričati onima koji nisu igrali ili ne igraju……….

    • Apocalypse4987

      @AIRGUNS FREAK, 27.11.2011 - 19:21

      igram na medium. al u odnosu na oblivion, ovde se puno brže dižu leveli, i to pogotovo za skillove, tipa lockpick ili smithing.a pomaže i archery u kombinaciji sa skrivanjem.

    • Bone_Digger

      @AIRGUNS FREAK, 18.10.2013 - 01:29

      Ja imam 234 sata igranja i od početka igram na legendari (to je došlo sa izlaskom legendary edition igre) i mogu ti reći da si jako jako spor. Ja sam možda i previše temeljit ali što je sporo – sporo je

  • Zeus_CM

    27.11.2011 - 18:47

    92 od mene, UI mi spušta ocjenu, inače kapa dole, fenomenalna igra.

  • Kveki

    27.11.2011 - 18:50

    Ispustio sam dusu u igri…99 racunajuci modove i samu cinjenicu da su oni dopusteni kaj developeri vole ogranicavat u zadnje vrijeme. Bethesda je jos jednom dokazala da su najbolji.

  • doktor1

    27.11.2011 - 18:53

    "Dakle, zaboravite na korištenje numeričkih tipki (u PC verziji) kao hotkeya i pripremite se na učestalo i nešto sporije prebacivanje između nekoliko favoriziranih oružja i čarolija."

    Netočno!!!

    Quick Menu -> izabereš koji item/čaroliju/shout želiš i stisneš tipku od 1 do 8

    http://www.youtube.com/watch?v=P_EKI50MNuI

    • wyzard

      @doktor1, 27.11.2011 - 19:16

      yep, ispravljeno u međuvremenu. mada nisam primjetio da se to može podesit izravno iz inventorya?

    • doktor1

      @doktor1, 27.11.2011 - 19:20

      samo iz quick menu izbornika…

  • MII2o

    27.11.2011 - 19:09

    Imaju numericki hotkeyom. Pri izborniku favorites željeni skill/oružje označiš te stisneš, ctrl + 1(naravno bez tipke plusa)

    • doktor1

      @MII2o, 27.11.2011 - 19:12

      netreba tipka Ctrl!! Samo broj se stisne….

  • dado01

    27.11.2011 - 19:21

    Dobra reca i igra je OK.

  • Night Knight

    27.11.2011 - 19:27

    Skyrim je daleko od najbolje igre svih vremena. Recimo da igra nema bagova (čak i onih zbog koji je nemoguće napredovati u glavnom questu) ostaje nam igra koja je samo grafički napredovala u odnosu na prethodnika. Imamo ogroman vanjski svijet, no igra više forsira enterijer. Enterijer postaje brzo zamoran. Neprijatelja nema ni blizo kao u Oblivionu. Igra nudi mnogo misija koje počinju smarati nakon završene glavne misije. Igra prisiljava igrača da luta kroz Skyrim. U početku dok sam se još divio grafici to je imalo smisla. Kasnije se vidi da je igra mnogo linearna, samo su zadaci razbacani tako da se laiku može učiniti kako je igra potpuno nelinearna. Sve se u principu svodilo na malo mačevanja pa lutanje. Pa još malo mačevanja pa lutanje, pa mačevanje, pa lutanje… do kraja glavne misije. Naravno, tu je još mnogo misija (kao što je recenzent naglasio, građanski rat je) no nisam ih igrao i nije mi žao jer bi to bilo još mačevanja i lutanja. Još sam načuo da igra ima generator kvestova tako da bi ostatak života mogao provesti u mačevanju i lutanju. Igra ima zanimljive stvari kao što su enchantment i alchemy, ali se i bez toga može vrlolako završiti igra, čak i lakše nego lutati i tražiti sastojke. Nisam se nadao podršci za višejezgrene procesore, za to dajem jedan veliki plus igri. Igra je vidila 4 jezgra. Radiće na Višejezagrnim procesorima tečnije nego Oblivion. Ali traži mnogo bržu grafičku karticu. Pozitivan utisak su mi ostavile borbe sa zmajevima koje nisu bile dosadne ni u jednom trenutku, znajući da više neće biti borbi sa zmajevima, odustao sam od igre nakon glavnog zadatka. Za kraj mogu reći da je mnogo toga jednostavno iskopirano iz obliviona. Mnogo je stvari dodato iz Fallout 3 i New Vegas, te da je malo noviteta u igri. U stvari, nema noviteta. Ova igra je dobila previsoke ocjene, marketing čini svoje a imbecilni igrači još ne mogu da razumiju da dobijaju portove sa konzola, te da brutalne grafičke kartice sa 2GB ili više memorije i quad core procesore moraju da tjeraju samo te portove koji izgledaju kao da im je za vrhunac potreban i sasvim dovoljan stari dobri gf 9800GT, a ne GTX580/Radeon 6970. Nemojte se blamirati govoreći kako je grafika dobra. Igre stare 5 godina izgledaju dosta bolje. Nemojte govoriti o sadržajnoj igri, igre stare preko 10 godina imaju obimniji i kompleksniji sadržaj. Šta ova igra treba da znači? Da ljudi postaju sve gluplji ili da igru igraju sve gluplji ljudi pa da se njima servira ono što im treba. Molim redakciju HCL-a da objektivno ocjenjuju igre (znam da neće doći do toga, ali moje je da protestujem) jer ovo definitivno nije ni blizu dovoljan razlog da se toliko mnogo para baci za jedan ovakav plagijat. Ja sam igrao pirata i to je to. Da sam platio punu cijenu osjećao bi se prevarenim. Ova igra bi vrijedila tih para kad to ne bi bio port sa konzola, nego kada bi jedan tim posebno radio igru za PC na taj način iskorišćavajući sav potencijal koji hardver nudi. Imajte na umu da je ova igra pravljenaza hardver stariji od 7 godina. Zamislite samo šta bi bilo 2005. godine da su nam na računare, koji bi sadržavali dual core procesore i gf 8800GT, stizali portovi sa Play Station One ili Nintendo 64. Da li je gejming svijet svjestan činjenice da se takvo nešto dešava upravo sad. I da ljudi i dalje kupuju igre, koje su ružne, bez ikakve interakcije sa okolinom, i ogromnog pejzaža koji samo služi da mu se dive ljudi koji misle da to lijepo izgleda. Te igre nisu jeftine. U periodu kad su se igre mnogo manje prodavale jer toliko ljudi nije imalo konzolu/PC kao danas, igre su bivale jefinije i brzo bi dolazile na neki vid rasprodaje. Skyrim jeste napredovao, ako ni po čemu drugom, onda bar grafički. Ali mnogo je onih igara, nastavaka ranije izdatih franšiza, koje su i grafički inferiornije u odnosu na prethodnike, s ciljem da bolje legnu na konzole. I kroz marketing igrači su uvjereni kako ti nastavci bolje izgledaju od svojih prethodnika. Toliko od mene.

    • kmarkecGamer

      @Night Knight, 27.11.2011 - 19:53

      malo skrati komentar.
      ocjena 95

    • Maximum

      @Night Knight, 27.11.2011 - 19:56

      Drugar sledeci put malo skrati 😉

    • Black_Pirate

      @Night Knight, 28.11.2011 - 12:47

      Recimo, jesi, u pravu si. Tvoja kritika je dobra, sadrzajna i potkovana, ali iskljucivo iz perspektive generalnog gledista na gaming svijet jednog zahtjevnog igraca sto narocito i ne preferira ovaj zanr. Tako da mislim da ipak nisi mjerodavan da ocjenis sustinski kvalitet ove velike igre. Drugim rijecima, tvoja kritika se moze preusmjeriti na bilo koju noviju igru. Medjutim, mi ovdje pricamo o Skyrimu, kao izolovanoj cijelini i ocjenjujemo koeficijent zabave u sadrzaju koji nam je prezentovan, a on je veoma visok po mom misljenju. Medjutim, kako jesam ljubitelj elder of scrolls igara, vjerovatno ni ja nisam dovoljno mjerodavan da im posteno sudim. Tako da bih iznio samo neke cinjenice. Skyrim je glomazna igra, opijajuceg dizajna, sa posebnom paznjom na detalje, pretrpana raznolikim sadrzajem, kojim ce vam drzati oci sirom otvorene cijelu noc, a nekome cak i usta. Sveukupno impresivno avanturisticko virtuelno iskustvo, vrijedno i vremena i novca. Dakle, poslastice za mastovite i dokone ljude, nazadovoljne stvarnoscu ! GOTY bez sumnje i konkurencije.

  • Night Knight

    27.11.2011 - 19:59

    Zašto skraćivati? Nemojte srati kad nemate pojma. Zašto ocjena 95. Igaro sam igru, napisao sam razloge zašto igra ne zaslužuje tako visoku ocjenu. To što vi nemate mozga ne znači da je igra dobra. Naprotiv. To znači samo da niste igrali dobru igru.

    • Maximum

      @Night Knight, 27.11.2011 - 21:17

      Druze samo sam mislio da nepravis toliki veliki komentar koji velik skoro koja HCL-ova reca.Neznam sto si se odmao tako uvredio.

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @Night Knight, 27.11.2011 - 22:06

      dobro ti je drug rekao…to ti niko procitat nece da si makar podijelio u 3 komentara onda bi svi procitali .

  • Apocalypse4987

    27.11.2011 - 20:10

    mi smo glupi i igra je dobra. u čemu je problem?

  • Night Knight

    27.11.2011 - 20:26

    Problem je u tome što sam ja opisao igru, naveo dobre i loše strane iste. Čak demantujući recenzenta ove igre u mnogo stavki. Igra nije loša, no pirat. Dobila je previsoke ocjene, napisao sam zašto. Ti si napisao da je igra dobra, nisi dao ni jedan argument. Mnogo je tu problema.

    • wyzard

      @Night Knight, 27.11.2011 - 21:20

      sori, al demanti u pravilu može dati samo autor izjave 😛
      odnosno, ti možeš jedino demantirat sam sebe.

    • Bone_Digger

      @Night Knight, 18.10.2013 - 01:32

      De molim te idi i igraj gta i cod

  • ScaR

    27.11.2011 - 20:32

    Ne razumijem se u RPG, niti sam fan tog žanra, ali ovo je impresivno.

  • dead valley

    27.11.2011 - 21:12

    Ljudi,najjača igra svih vremena,jednostavno prebrutalno!

  • dead valley

    27.11.2011 - 21:15

    ocijena 100 (+100)

  • LittleBigXbox360Gamer

    27.11.2011 - 21:35

    Igra koju definitivno moram probat.Ta količina detalja,gameplay,raznolikost lokacija impresivnost itd.
    Pun pogodak za Bethesda Softworks.
    Moja ocjena je 95.
    P.S. Hcl jako lijepo pišete recenzije i raznovrsni ste.
    To mi se sviđa. =)

  • MaliMicek

    27.11.2011 - 21:39

    Ajme Night Knight ne seri igra je i više nego dobra kakav plagijat i pirat o čemu ti pričaš ?
    Igrao sam brdo RPG-ova i svaki uzima nešto iz prethodnika ili drugih, to tako ide. Ukratko uči se i nadopunjuje se. Ima sitnica koje i mene smetaju u Skyrimu i dodao bih nekoliko stvari. No tvoj komentar (koji sam pročitao cijeli) je prekritičan. Rado ću dat pare za Skyrim ili nešto takvoga jer znam da će mi vratiti stotine sati, a neću pljunut pare za recimo igrama tipa dead space (koji je istina u dvojci dodao mp) jer mi nude nekoliko sati zabave.
    Od mene za Skyrim 91. Level sam 32 High Elf, ženska :)
    Zoki super reca 😉

    • Night Knight

      @MaliMicek, 27.11.2011 - 21:54

      Ako nije plagijat onda nam navedi nešto posebno iz te igre što je čini drugačijom od ostalih. Ali ne u smislu da joj nešto fali u odnosu na prethodnika, reci nam neki element koji ima Skyrim a da nema Oblivion. Mislim da bi nam mogao navesti i par elemenata jerbo si tako uvjeren da ovo nije običan plagijat. Sve vas molim koji mi se suprotstavljate da mi napišete upravo to: razliku između Obliviona i Skyrima.

    • Night Knight

      @MaliMicek, 27.11.2011 - 22:01

      Ako ćeš rado dati pare za skyrim to znači da ih još nisi dao te da nemaš tu igru, a tvrdiš da je dobra. Bravo majstore.

    • buby8992

      @MaliMicek, 27.11.2011 - 22:14

      Skyrim je drastično unaprijeđena verzija Obliviona, sa novim svijetom, mitologijom i sl. kao i svvaki prethodni Elder Scrolls.

    • Kveki

      @MaliMicek, 28.11.2011 - 07:12

      Zasto imam osjecaj da redovito igras COD?…Sto ima novog?….Pa ima zamjeve ako nisi primjetio slucajno koji podosta mjenjaju tjek igre,ima novo i veliko podrucje sa preko 300 sati gameplaya…ovo je vec nesto sta nijedna druga igra nema. A da ne pricam o odlicnoj atmosferi,bogatstvu i raznolikosti sadrzaja,odlicnom soundtracku,novi sistem levelanja,shoutove.I ako nisi primjetio vec ovo je puno vise od svih igra na danasnjem trzistu pa ne vidim o cem ti pricas.

    • dado01

      @MaliMicek, 28.11.2011 - 08:43

      U nekim stvarima si 100% u pravu. Igra ima mana i lici na neke vec odigrane igre (ali koja ne lici???). Ali je sama po sebi pravo osvjezenje medju ostalim smecem koje se portuje sa konzola. Ja sam igri, ovakva kakva je, dao 96. Svidja mi se kompletan sustav igre a ne stanem metar od kamena i cudim se sto je onako ruzan. Siguran sam da ce se i dalje patchevati, updateovati a i sama moding zajednica vec pravi cuda. U svakom slucaju preporucujem.

    • MaliMicek

      @MaliMicek, 29.11.2011 - 09:58

      Kakav plagijat ? Imam Skyrim, original. Ovo mi je drugi prelazak. I u potpunosti krivo shvaćaš. Pod rečenicom rado ću dat pare za Skyrim mislio sam na Skyrim i igre takovg tipa (open world RPG) tj. da će mi one biti uvijek biti prednost nad recimo nekom third person pucačinom koja se prijeđe u dva dana a istog je cijenovnog ranga. I da, nije potrebno imati igrin original da bih mogao presuditi i napisati dojmove. Ionak vas je tu 90% pirata. Ukratko, bravo debilu.

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    27.11.2011 - 22:07

    Stvarno hcl toliko me iznenadjujete nekad da nmg da vjerujem :(

  • Apocalypse4987

    27.11.2011 - 22:23

    ala ala, danas sam ima produktivan dan; trčkara sam kroz dwemerske ruševine jer mi je tako reka neki stari luđak koji živi u ledenjaku sjeverno od winterholda, pokrenija neku parnu mašinu koja mi je ispljunila eldarski svitak oko kojeg se vrti cili serijal, narano, prije toga sam trčkara u spiljetini od 100 000 m3 tražija crvene nirnroote, lovija lovce zajedno sa vukodlakom, priča sa psom koji se želi vratit svom deadra gazdi, upozna sam svog prošlog lika, koji je sad sheogorah, iz obliviona u poremečenom umu bivšeg cara, obija par zmajeva i apsorbira im duše, iskopa rudu, rastalija, napravija si 2-3 nova armora i nadogradija ih u legendary jer se jebeno dobro prodaju, zabija mač zloj vlasnici doma za napuštenu djecu. sutra me čeka još bolji dan u skyrimu. Game is awesome, your argument is invalid!

    • dado01

      @Apocalypse4987, 28.11.2011 - 08:45

      Cuj pricao sa psom… Da te slusa neko sa strane mislio bi da si se napushio one lude trave :-)

    • Apocalypse4987

      @Apocalypse4987, 28.11.2011 - 15:10

      hahahaha ozbiljno, ima jedan quest di moraš naće nekog pasa Barbasa.

    • Lazy

      @Apocalypse4987, 28.11.2011 - 17:10

      Haha točno to!
      +1

  • Night Knight

    27.11.2011 - 22:32

    Ti si mentalni invalid. Nema veze, evo ti moj vlastiti screenshot pa malo svršavaj:
    http://i42.tinypic.com/vdiujd.jpg . Reci mi po čemu su to igre napredovale u zadnjih 5 godina. Evo ti referentna tačka: http://i1132.photobucket.com/albums/m569/karijes/crysis642011-10-0717-39-38-72-1.jpg

    • Apocalypse4987

      @Night Knight, 27.11.2011 - 22:40

      snimi si 3D mark pa drkaj koliko ti duša želi

    • Maximum

      @Night Knight, 27.11.2011 - 22:42

      Skyrim je veoma unapredjen Oblivion kako po grafici i prici tako i po gameplay.Nove animacije,UI,random generisani questovi…
      Po cemu je posebna ? po borbi zmajeva koji su odlicno uradjeni.
      Msm nevidim ono Skyrim je nastavak Obliviona normalno da nece biti menjan iz korena.Navedi mi ti igru koju smatras pravim nastavkom ?

    • buby8992

      @Night Knight, 27.11.2011 - 22:54

      Kao što sam rekao prije, Skyrim je drastično unaprijeđena verzija Obliviona, kao što je i svaki drugi Elder Scrolls bio, izuzev Morrowinda. Daggerfall nije bio ništa nego unaprijeđena verzija Arene sa puno večim svijetom. Dok je Morrowind jedini Elder Scrolls koji je okrenuo smjer cijelog serijala. Sa Morrowind-om Bethesda se je od ogromnog svijeta sa generičnim selima, gradovima i dungeonima okrenula, puno manjem svijetu sa rukom crtanim svijetom, i za igru je licenciran novi grafički engine Gamebryo, koji je omogučavao potpuno nove animacije i grafiku za razliku od prijašnjih svaju nastavka. Morrowind mi je bio i ostao najdraži Elder Scrolls, ne zbog nostalgije, nego zbog toga jer je zaista uveo neke velike promjene i potpuno okrenuo sam serijal u boljem smjeru. Nakon toga sve Bethesdine igre su bile značajno unaprijeđene verzije svake prijašnje igre, sa nekim novim dodacima, ništa drastično, no bez obzira na to su jako dobre, i ponuđaju stotine sati igranja, za razliku od ostalih modernih RPG-ova koji traju oko 40 sati, a nakon toga ide mužnja DLC-evima.

    • Night Knight

      @Night Knight, 27.11.2011 - 22:56

      Pravim nastavkom čega? Ja sam u svom prvom komentaru naglasio kako pišem za verziju namjenjenu PC platformi, znam da konzolaši ne bi mogli pokretati bolje igre i kad bi ih bilo. Na borbe zmajeva gledaj kao na boss-borbe u oblivionu, a bilo ih je. Priča? Sam početak je dovoljan. U obe igre počinješ kao zatvorenik. Biježiš iz tamnice/od egzekucije, spašavaš svijet od drevnog zla…. msm ono stvarno, jebem ti taj napredak. Grafika je unapređena, nema tu šta, no koliko je zaista unapređena, trebam ponovo instalirati oblivion i pogledati da se prisjetim kako je to izgledalo. Ako se dobro sjećam Fallout 3, nije mnogo odmaklo. Nije uopšte odmaklo. Govore o novom endžinu, nema tu ništa novo. Čak i Fallout New Vegas koji se može smatrati nekom ekspanzijom na treći dio ima više inovacija i neuporedivo je bolja igra od skyrima. Ono stvarno nije linearna igra, stvarno dobro izgleda i stvarno ima mnogo bolje pogođenu atmosferu nego ova Skyrim. Moram instalirati i New Vegas da se malo prisjetim, ali sam uvjeren da je i grafički bolji od skyrima.

    • buby8992

      @Night Knight, 27.11.2011 - 23:07

      A ti si toliko jako pametan kad pola tvoga komentara govori u unaprijeđenju grafike u RPG igri. RPG-ovi se ne igraju radi grafike, nego zbog priče (u ovom slučaju radi istraživanja svijeta jer Elder Scrollsi nikad nisu imali neku priču), super gameplaya, likova i dijaloga. A to kakva je grafika je svakom pravom igraču RPG potpuno nevažno.

    • MaliMicek

      @Night Knight, 29.11.2011 - 10:19

      Evo vidiš meni sereš kako "nemam igru" a ti mi govoriš kako moraš instalirati i ovo i ono kako bih se podsjetio. Imam osjećaj da niti New Vegas nisi igrao, samo trkeljaš. Skyrim izgleda sedam puta bolje i bajnije sa par klikova da instaliraš modove. Niti si se potrudio informirat niti malo tweakat. Šuti radije o grafici. Njemu ide sva na max lol, u igri ni ne postoji da postavka -.-
      Nemoj pljuvat po HCL-u da su dosljedni drugim portalima, cijeli svijet je ocijenio Skyrim dobar zašto bi oni odskakali od toga. Uvijek će postojat netko poput tebe i igra mu neće valjat. To ne znači da si u pravu, jer teško je malo zamisliti da su 98% ljudi koji u ovom trenu igraju Skyrim u krivu samo ti i ostalih par "glasnih" douchebagova ste u pravu. Velika zavjera je u pitanju i svima nam je ispran mozak. Samo tebi ne. Ti se sviđa novi COD i novi BF ? (mislim na Sp kampanju u obje igre) Ti mater već kroz pet-šest nastavaka gledam naganjanja oko atomske ili nekog drugog oružja masovne destrukcije s nekim blisko istočnim imenima i zavjerama i kurcima. Peglanje starog engina, samo se dodaju nove lokacije i neko bolje osvjetljenje i takve stvari. Nula inovacija nula novih stvari. U obje igre Sp je otišao u kurac. Žive su samo zbog MP. Da niti jedna (dakle novi MW3 i BF3) nemaju Mp ne bi se prodale u pola milje primjeraka.
      ono što želim reći je da si u pravu. Puno stvari Skyrim uzima iz Obliviona. Ali to dobro izgleda. Ima inovacija, ali uzeli su dobar dio koji znaju da drži vodu i to je to. Čovjeće kaj tebi nije jasno ? Ovo je NASTAVAK. I Ispred Skyrim piše broj 5. Da ima brdo inovacija, novih stvari, novi engine, mehaniku i drugačiji gameplay, ne bi se zvao petio dio elder scrolsa nego bi Bethesda otvorila novu franšizu. U svakoj igri koja je nastavak ili ekspanzija nadograđuje se ono iz prethodnog nastavka. Mislio sam pitati da li shvaćaš, ali mislim da nema smisla jer se bojim da nsimo na istoj valnoj, inteligentnoj i dobnoj duljini. Lijep pozdrav, odustajem od daljne rasprave sa šmrkljavim klincem.

  • Night Knight

    27.11.2011 - 23:01

    Apocalypse, nisam te valjda uvrijedio… nemoj plakati. Nije to ništa strašno.

  • MII2o

    27.11.2011 - 23:08

    Frajer se uznemirio xD

  • PavleC

    28.11.2011 - 10:14

    zasto mi se svidja igra?evo prvi razlog jeste dobra atmosfera i dobar gameplay.prica u igri nije nesto,grafika bar meni u igri nije mnogo bitna.ti kazes svidele su ti se borbe sa zmajevima,e recimo meni se bas to ne svidja jer su prelake i sve se vode na isti nacin.zmaj da malo "poliva" vatrom,ledom ili necim trecim sa visine,onda se spusti,ti mu pridjes izudaras ga i to je to(ne igram na novice).igra je u svakom segmentu unapredjena u odnosu na oblivion,naravno da igra ima mana ali one nisu toliko velike da je igra losa.
    ovo definitivno nije najbolja igra svih vremena,pa cak ni ove godine(po meni) ali je odlicna igra koja moze da se odigra i "predje" vise od 5-6 puta.

  • MrmAngeluS

    28.11.2011 - 11:17

    Evo, jedan objektivan komentar od osobe koja gejma skoro 20 godina i koji je probao na tone različitih igara iz svih žanrova, ja bi joj dao ocijenu 82.
    Prvo da kažem, s gornjom recenzijom se slažem, ali ima toga još što se mora uzeti u obzir.
    Dakle, Skyrim kao RPG ima svojih dobrih strana al bome i svojih loših.
    Bugovi, za početak, su česti i naporni. Nemogućnost da se stalno mijenja spell u desnoj ruci bez da se mora equippat i unequippat oružje između mijenjanja je naporno i time-consuming. Boss mobove koje je nemoguće ubit na nekim levelima je lako "zaglavit" negdje i samo pucat običnim fireboltom bez korištenja ijednog potiona. Igrajući Thiefa, dual wielding je puno teži, slabiji i riskantniji od jednostavnog 2-3shotanja sa lukom i strijelom. Penjanje po praktički ravnoj planini i spuštanje niz iste kosine uz stari princip – "gledaj gore, drži W i skači ko manijak".
    Nadalje, Companioni su jednostavno glupi – ne isplati ih se imati uopće ako igrate destruction magea sa level 3 spellovima (fireball, storm cloud, chain lightning) jer će se zaletavat ispred vas i doć blizu neprijatelja, a tako ćete ih ubit u 2 shota.
    Svi dungeoni, koliko različiti bili, su zapravo skoro isti. Teksture koje se samo ponavljaju ali drugačijim redoslijedom. Doduše, tu pomaže poneki trap/runa ili prelagane zagonetke koje čine dungeon "svojim".
    Činjenica da na početku pratite Rebele ili Imperiale bez ikakvog utjecaja na daljnji razvoj igre je veoma razočarajuća. Bez problema možete klat imperiale i onda poslije otić u njihov grad radit questove i bit u dobrim odnosima, pa opet kod rebelova.
    Zmajevi su prelagani, dok su Gianti pak preteški…

    Sad dobre stvari za koje igra mora dobit priznanje.
    Kao prvo, ovo nije običan tip RPGa, ovo prati DnD franšizu i to je jako bitan element. Najbitnija stvar u igri je atmosfera. Bile teskture "kockaste" ili savršeno detaljne, nisu toliko bitne koliko raspoređenost istih. Onaj osjećaj kad se popnete na vrh neke planine nakon što ubijete zmaja i pogledate dolinu uz epic glazbu i osjećate se nekako moćno – to je ono na što je Skyrim ciljao.
    "Beskonačnost" igre je skoro pa dobro napravljena – dakle imamo tonu sporednih questova, tonu dungeona za očistit i zmajeva za ubit, što je najbitniji dio igre. Završetkom main questline-a opcija ubijanja zmajeva nestaje, tako da nestaje i taj najbitniji dio igre. Znajući da možete lutat dungeonima i općenito cijelom regijom bez da ćete išta dobiti kao nagradu (dragon loot, dragon soul, word of power, blago kraj zmajeva, itd) je razočaravajuće i nagna da počnete iznova.
    Instant teleport s mjesta do mjesta ako ste otkrili je nadasve IZVRSNO. Nikom se ne da trošit vrijeme kao npr u WoWu gdje potrošimo 2 i pol sata na hodanje, 15 min na igranje. Ako uzmemo to u obzir, da konstantno igramo, bilo exploranje ili riješavanje dungeona, a ne hodamo besciljno satima, igra ima hrpetinu materijala i jako puno obećavajućih sati.
    Random stvari koje nađemo kao recepti, karte blaga, ugovori, itd itd itd daju plus dinamici igre. Isto tako i mogućnost da se na svakom većem mjestu proslavimo kao veliki heroj, što daje veliku zadovoljštinu.
    Ima kopiranih elemenata iz drugih igara, ali je iskreno igra veoma originalna.
    Kao što rekoh, imajući sve u obzir – ocijena 82.

    • Kveki

      @MrmAngeluS, 28.11.2011 - 11:34

      Nije mi se dalo citat sve al zapelo mi je odma za oko da kad predes main quest nestaje opcija ubijanja zmajeva…Lazes,preso sam main quest i cesto mi se pojavljuju 😉

    • MrmAngeluS

      @MrmAngeluS, 28.11.2011 - 15:25

      iskreno, nisam prešo main quest još jer mi je zabavno radit side questove, al su mi 4-5 različitih osoba rekle da nakon riješenog main questa nisu više nigdje vidjeli zmajeve. =)
      sve ostalo sam provjerio i potvrdio sam. =)

  • Urt_Peasant

    28.11.2011 - 13:15

    glavni quest mi je nekako trul, inventory u igri mi je sjeban,glupo mi je igri dat visoku ocjenu kad se ocekuje od modera da isprave neke stvari. guildovi mi izgledaju ocajno i questovi su im kratki. da nisam igrao oblivion, skyrim bi mi bi mi bio bolji. igrat s misem je katastrofa. negdje sam citao da vertikalno kretanje misa ovisi o frejmovima, pa tako varira sensitivity ovisno o mjestu gdje se nalazis i kolko frejma imas. ocjena 85

  • fxp1990

    28.11.2011 - 14:03

    KAJ FALI INVENTORY-ju?

    • Urt_Peasant

      @fxp1990, 28.11.2011 - 14:42

      inventory je ogoljen, navigacija kroz isti je napravljena s gamepadom na umu a ne za mis. lik se ne vidi. neznam sta je falilo inventoriu u oblivionu da su ga morali mjenjat

  • kmarkecGamer

    28.11.2011 - 14:16

    ako je skyrim isti oblivion, onda je mw3 nova novcata svjeza igra sa potpuno novim engineom. znam, ucdna izjava za cod fana ;). uglavnom…što mislite jel dobro biti nekakav stealth assassin? ne znam bi li to dobro bilo jer ono, zmajevi vs rogue = derp :P. da se onda talentiram za archery? pomoc, braćo

  • mokrEE

    28.11.2011 - 16:24

    naprosto sam odusevljen kada gosp. Belan kaze da se radi o ''manjim nelogicnostima'' xD to mu je definitivno postao trademark (TM) xD inace korektna recenzija, mogao bi malo i mic. podesiti jer se konstantno cuje kada uzimas zrak za vrijeme govora ; )

    • Ementaler

      @mokrEE, 28.11.2011 - 20:48

      To je praktički namjerno, zvuči prirodnije nekako. A tekst je Zoranov kao i recenzija jel 😉

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @mokrEE, 28.11.2011 - 21:05

      :)

  • Rogue

    28.11.2011 - 17:55

    Očaj od igre , ne znam kakvo derpe moraš bit da ovako govno od igre pustiš u prodaju 😀 šalu na stranu , popucali mi prsti na obje ruke od igranja skyrima odoh po ljekarne po kremu neku

  • Figo

    28.11.2011 - 20:43

    odigrao par sati na PC-u, ali ništa više od toga, planiram ju ipak odigrati na PS3 zbog boljeg ugođaja.. mislim da ste ipak možda dali previsoku ocjenu.. konzolaška verzija je kako čujem zavrijedila visoku ocjenu no PC verzija malčice pati od portanja.. no sve u svemu, odlično odrađen posao.. 89/100

    • wyzard

      @Figo, 28.11.2011 - 22:17

      već postoji na desetke modova s kojima se taj status porta jednostavno izgubi. tako da su verzije za konzole zapravo inferiornije, čisto radi prejebene modding scene, a i zbog tehničkih razloga, tipa duže loadiranje i troduplo manji draw distance.

    • Black_Pirate

      @Figo, 29.11.2011 - 12:19

      Nisam ja naisao na posten mod , jos uvijek. Mozda bi bilo dobro da lansiras neke linkove, gdje se mogu naci pouzdano dobri modovi za skyrim, bez da rizikujemo da ce nam unistiti igru. Imas li sta na lageru ?

    • Ementaler

      @Figo, 29.11.2011 - 12:26

      Pogledaj na forumu ovdje – http://www.hcl.hr/forum/index.php?topic=13281.msg483550#msg483550 – imaš jedan link tu i još jedan na sljedećoj stranici.

    • Black_Pirate

      @Figo, 29.11.2011 - 13:02

      Hvala Sefe

  • bombajstampa

    29.11.2011 - 01:57

    Kvalitetno odrađen posao gosp. Žalca i gosp. Belana. Ja zadovoljan.
    Svetski a naši:)

  • Ja Sam

    30.11.2011 - 12:40

    ja sam mislil da ste za vrijeme pada bar na recenzijama radili al vidim ništa, tek 3 nove…

    • Ementaler

      @Ja Sam, 30.11.2011 - 14:03

      Nije da su tri malo, ali stižu nove, pomalo :)

  • DxD

    01.12.2011 - 14:09

    Igra vrlo dobra. Smeta mi sto se u recenziji nisu vise osvrnuli na bugove, ima ih puno vise nego sto je recno. Od mene 87, najvise jer su questovi vremenom postali zamorni i neigrivi.
    Citao sam komentare i moram reci da se u nekim stvarima slazem s darknightom, i ako mi ne lezi njegov nacin izrazavanja, takoder u nekim stvarima je pretjerao. Ali sustina je da igra sigurno nije najbolja svih vremena. Po mom misljenju vrlo vrlo dobra, s visoko ocijenom.

  • MaliMicek

    01.12.2011 - 16:16

    Pa da visoka ocjena i jako odlična igra, ali ne slažem se sa onim Fumitsuvim 40/40 i desetkama. Skyrim je super al nije najbolja svih vremena. Treba tu još dosta rada, animacija i nekih stvarčica :)

  • Mad Bomber

    04.12.2011 - 21:04

    Impresivna igra…. drži me zakucanom za ekran danima…
    ocjena 95!

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    05.12.2011 - 16:25

    Jeli bolje da pratim RALOFA ili HADVORA 😀 pomoc molim vas

  • SkullCrusheR

    22.12.2011 - 21:31

    Procitem sam recenziju, pah vidjet cemo kakva je igra.

    Citam komentare Night Knight-a, brale ja samo ne znam sta ti je igra kriva pa ju pokusavas ocrnit tako ? ako ti se ne svidja, nemoj igrat, dao si svoj dojam, komentar i to je to :)

    Bez uvrede,poz.

  • PS3FAN

    06.01.2012 - 17:48

    Ocijena: 90

  • goldfinger

    10.01.2012 - 20:56

    Nedavno počeo igrati na pc-u,i igra je stvarno impresivna!A čak i nema toliko bugova koliko puno se priča o tome.Dobra reca i još bolja ocjena..

  • TheNewGamer

    20.01.2012 - 15:18

    Igra je savršenstvo,nemam ni jedne zamjerke.

  • Predatorx12

    21.02.2012 - 18:43

    Savršena igra.100.Puno bolja od Obliviona.

  • TheProGamer

    07.06.2012 - 13:51

    100/100

  • IamPCGamer

    09.07.2012 - 11:35

    Igra za pamćenje…Jedna od onih igara koje spadaju među najbolje u povijesti.Po meni uz Stracraft 2 naj igra svih vremena =D

  • nnnnn99

    29.10.2012 - 09:52

    Od mene ocjena 99.Po meni nijedna igra,pa čak ni Skyrim ne zaslužuje maximalnu ocjenu.Pročitala sam sve komentare,sa nekim stvarima se slažem s nekim ne.Igrala sam Oblivion i bio mi je dobar,jedino mi je žao što nisam igrala Morrowind jer sam čula dosta pohvala,ali uskoro će izaći Skywind http://www.goodgame.hr/vijesti/morrowind-oblivion-meets-skyrim/ ,pa ću imati priliku zaigrat Morrowind.Sve u svemu,Skyrim je igra koju ću još dugi niz godina igrati i pamtiti.Oduševila me u svakom pogledu.

  • xD17

    24.03.2013 - 17:16

    danas sam počeo s igrom .. neki savjet ???
    igra se čini jako dobra kolko sam dosad procito jako dugo traje :))

  • mighty trol

    16.05.2013 - 17:53

    Ova igra je teško smeće. Nema niti jedno vatreno oružje u igri. Tko još u 21, stoljeću radi igru bez pušaka? Moja ocjena je 20, a i to je čak previše.

    • Jkuzma111

      @mighty trol, 18.10.2013 - 08:44

      Igru bez pušaka je napravio ubisoft s prince of persia i assassins creed serijalom(bar u početku)

    • The Shitmaker

      @mighty trol, 09.11.2013 - 10:12

      Nisi ti dobar druže…

  • Virty

    05.01.2016 - 14:22

    Sučelje mi nije na nivou, ali sve ostalo je vrh.

  • Kolumne

    10.07.2017 - 15:54

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!