The Walking Dead S07E01 – The Day Will Come When You Won’t Be

POCUCLAJ MI ORAHE

Prije nego su ubojstva važnih likova postala okosnica mnogih TV serija znali smo povremeno imati vrlo depresivne epizode. Znali smo imati Muldera bez Scully i Scully bez Muldera, ali to je bilo suptilno izostavljanje likova uz koje ste točno mogli osjetiti da taj lik nedostaje u toj seriji. Situacija s likovima iz serije The Walking Dead nije takva – u startu znate da su svi osim Ricka potrošna roba pa se umjesto trajnog nedostajanja koristi privremeno šokiranje.

Od tog šokiranja na početku sedme sezone napravljen je pravi cirkus. Napetost se toliko rastegnula da je nadmašila i cliffhanger kojim se odugovlačilo s otkrivanjem tko je izvukao deblji kraj Neganove palice. Premda sam bio bijesan na način kako je prethodna sezona završila, moram priznati da je početak ove zbog toga ipak ponešto intenzivniji, pogotovo uz činjenicu da je duplo tragičan.

The-Walking-Dead-TV-Season-7-episode-1-2

No to ne opravdava odugovlačenje s tim okrivanjem. Kao da nije bilo dovoljno što je publika cijelo ljeto morala čekati u neizvjesnosti, u prvoj epizodi potrebno je čekati oko dvadesetak minuta da vidimo što se zapravo dogodilo. To ne ide u korist karakterizacije Negana niti u bilo kakvu drugu smislenu namjenu. Riječ je samo o klasičnom razvlačenju nakon kojega sam se osjećao kao da me serija mrcvari. Moglo bi se diskutirati da je to bio i cilj njezinih tvoraca, ali dojma sam da se s time ipak pretjeralo.

The-Walking-Dead-TV-Season-7-episode-1-3

Sami prizori Neganovog kažnjavanja bili su neugodni za gledanje, što je na neki uvrnuti način dobra stvar za seriju u kojoj smo do sada vidjeli umiranje na stotinu različitih načina. Druga smrt činila mi se posebno uznemirujuća jer nisam očekivao da će biti toliko vjerno prenesena iz stripa. Jedno je takvo što vidjeti kao statični crno-bijeli crtež, a nešto sasvim drugo kad to vidite u igranoj sceni sa stvarnom osobom.

The-Walking-Dead-TV-Season-7-episode-1-4

Jeffrey Dean Morgan nastavio je s uvjerljivom glumom viđenom krajem prošle sezone. Doduše, ne izgleda kao da se za nju trebao pretjerano truditi jer dobar dio Neganovog lika prezentira samim stasom. No važno je samo da djeluje prijeteće i nepredvidivo, kao pravi negativac kakvoga serija nije imala još od Govenora.

The-Walking-Dead-TV-Season-7-episode-1-5

Nadam se samo da je poanta izrečena ovom epizodom te da se u budućim neće ponovno uvjeravati gledatelje kako je Negan lud. Sada je interesantnija stvar vidjeti kako funkcionira njegov sustav Saviorsa, i to u kombinaciji s ostatkom radnje. The Walking Dead ima tu naviku da čitave epizode posvećuje samo jednom dijelu priče tako da neke likove ne vidimo po dva ili tri tjedna, što je pogubno za ritam priče i zaista se nadam da to ovoga puta neće biti tako.

Početak sedme sezone je prijelomni trenutak za The Walking Dead seriju, trenutak nakon kojega možemo ići samo prema boljem ili lošijem – nikako dosadašnjim tragom. Serija si nakon šest godina emitiranja više ne smije dopustiti dosadašnje propuste, ma koliko god popularna bila. Kad-tad će šokantnost postati nenadmašna, a onda će seriju morati spašavati nešto drugo. Za franšizu se pak ne treba brinuti jer se The Walking Dead toliko raširio da bi mogao profitabilno funkcionirati i bez serije.

Označeno sa:

Napetost The Walking Deada na početku sedme sezone rastegnuta je poput ostataka mesa koje vjesi na Neganovoj palici.

• brutalnost i vjernost stripu
  • Neganov show, još jednom
  • odugovlačenje i pretjerivanje s jednim te istim događajem

Komentari (22)

• Negan

26.10.2016 - 18:32

Vecinom sam zadovoljan. Cliffhanger je usrao stvari i mislim da bi ovakva premijera bolje funkcionirala kao drugi dio finala, tj. dio 6. sezone, ne. Jedina zamjerka kod Neganove ekranizacije je (po meni; nekima odgovara) manjak psovki. Ovako Negan ostavlja dojam kompletno poremecenog psihopata, dok u stripu uvijek postoji neki comic relief i glumljenje zaigranog djeteta. A sto se same price tice valjda ce biti uredu.
    All Out War necemo docekat jos bar godinu dana, sto je steta, jer ce vjerojatno opet prikazivati artsy epizode s indie glazbom u pozadini i nekakvim montazama nebitnih likova (a la sezone 5 i 6). Jedina vidljiva zamjerka u odnosu likova jednih prema drugima je to sto ne postoji onaj vidljivi razdor izmedju Maggie i ekipe, koji na kraju dovodi do cega vec dovodi. Montaza 7/10, prica 8/10, graficke scene 10/10 (ugodno iznenadjen po tom pitanju).

@Negan, 27.10.2016 - 21:20

Za manjak psovki ili njihovo ublažavanje kriva je TV kuća AMC. To je njihova politika – smiju reći sranje, ali to je to otprilike. Zato je Abe i rekao “nuts” umjesto “balls”. Smiješno, no eto. Inače, uncut verzija bude na DVD-BD izdanju. Za Neganov uvod je barem bilo gdje je govorio f*ckety f*ck… Sad ne vjerujem da će u sedmoj sezoni snimati duplo scene s psovkama i bez njih. Ali da, za njega je baš šteta jer je njegova vulgarnost u stripu najizraženija upravo kroz vokabular.

• Negan

@Zoran Žalac, 27.10.2016 - 22:31

Ma da, smijesno je da psovke ne prolaze dok uokolo hodaju vrece trulog mesa, ali bez brige – rijec je o zombijima. Kazem, nema veze. Mislim da ce ispasti uredu, samo opet se bojim da nece iskoristit Neganov puni potencijal.

• Filip Ruzic

26.10.2016 - 19:12

Ma možete vi govorit o Negan-u što god hočete, meni se glumac baš dopao i nije jedan od onih tipičnih psihopata koji samo prostače več ima što za reč.
    Ovo mi je baš jedna od dražih epizoda, baš je sve ono bilo full napeto do kraja nemoš ni predvidit što če se desit. Inače čista stotka od mene 🙂

• Mixa

@Filip Ruzic, 26.10.2016 - 19:42

Slazem se s tobom. Epizoda je bila bas nepredvidiva i ekstremno brutalna. Najvise mi je bilo zao kada je ubio Glena. To je bilo stvarno mucno, a i nisam to ocekivao.

• Filip Ruzic

@Mixa, 26.10.2016 - 21:29

Baš, u toj sceni gdje mu je iskocilo oko ja sam samo u čudu stajao 2 minute, nije mi drago ali opet kada gledam nekako bi mi najteže palo da su se Darly-a rješili jer on nije lik iz stripa pa su predviđanja bila kako bi i on mogao umrjet.

• Mademoiselle

@Filip Ruzic, 27.10.2016 - 00:08

Glenn je bio jedan od najstarijih likova u seriji i meni jedan od najdrazih, nikako nisam ocekivala da bi bas on mogao stradati, i to onakvom brutalnom smrcu. Heartbreaking. U toku citave epizode strahovala sam da bi Daryl mogao stradati, bez njega to ne bi bilo to vise, ako mene pitate najkulniji je lik u seriji. Iako ga Negan odveo, barem se tjesim da je ziv. Negan je stvarno poremecen lik, ali glumac mi se jako dopao. Ne znam zasto, ali podsjetio me na Vaasa (sa odsustvom psovki naravno). Sve u svemu, dobra je epizoda, ali brutalnoscu moze parirati i velikom Jigsawu.

• Mixa

@Filip Ruzic, 27.10.2016 - 02:04

Da, bas bi bilo bez veze da je i Deril poginuo, jedan od najomiljenijih likova u seriji. Nisam znao da njega nema u stripu.

• matrix_4_life

26.10.2016 - 21:12

Hmmm…desio se zaokret u seriji sto je dobro. Jeffrey Dean Morgan, sta reci, nego cista desetka za odradjen posao. Valjda necemo u sedmoj sezoni gledati limunadu, realno serija je davno skrenula sa kolosijeka, jos malo i imali bi pravu sapunicu. Ovako, pocetak sedme sezone obecava nesto novo, pa vidjet cemo.

26.10.2016 - 22:45

Trenutno su minusi krivo postavljeni gore, bit ce ispravljeno, nedajte da vas to buni.

• zeljo024

27.10.2016 - 00:11

Meni ova serija vec odavno ide na zivce.
    Od horor serije gde se svi likovi spasavaju kako znaju i umeju od zombi apokalipse postala je zesca drama.
    Da sam znao da ce zanr preci u dramu ne bi ni pocinjao sa gledanjem 🙁
    Jednostavno vidi se da studiji kod skoro svih aktuelnih serija na sve moguce nacine pokusavaju da ustede novac, a najbolji nacin za to je dramska gnjavaza gde te isforsirani odnos izmedju likova bukvalno uspavljuje.

• DjokaBA

27.10.2016 - 00:59

Drugi minus je ok. Ocena bar 80.

• baDarmageddoN

27.10.2016 - 01:35

Onaj osjećaj kada si Samov i Deanov tata pa onda tako dobro utjeloviš Negana. Inteligentni kulturni psihopat- meni najdraža vrsta ekranskih psihopata. Nadam se da neće produljivati seriju dodatno, ova sezona je savršena za dobar kraj. Jigsaw, neke scene iz Jackass filmova i sada ova epizoda su jedina tri filmska uratka gdje sam morao okrenuti pogled. Ne volim takve scene uopce i zato im moram dati 10. Savršenstvo brutalnosti. Negan i lik i glumac za 10. Takve badass badguy bi trebalo čim više da bude po igrama, sa ovakvom glumom. Osim Guvernera i onog ludog brata od Daryla (koji je makar na kratko bio dobar) mislim da ću Negana dugo pamtiti. Jbt, kako dobra gluma. Stvarno u rangu najboljih horor glumaca, naravno po mojem mišljenju. Luđak!!!

• Negan

@baDarmageddoN, 27.10.2016 - 22:33

Daleko je TWD odlutao od horrora, ali slazem se oko glumca. 😀

• baDarmageddoN

@Negan, 28.10.2016 - 01:00

Horror je baš to…užas. Nije da je horor samo plašenje. Ovo je definutivno horor. Barem ja to tako shvaćam, Negane 😀

• Negan

@baDarmageddoN, 28.10.2016 - 21:51

Znam sto hoces reci i upravu si, ali efekt sapunjare malo baca pijesak u oci, hehe.

• baDarmageddoN

@Negan, 29.10.2016 - 08:26

Hahaha. Ma ajde, barem nije turska sapunjara 😛 Sada već ljudi imaju svoje favorite i naravno onda da je jedini način izvođenja serije drama. Jedino GOT si može dopustiti ubijati bilo kojeg lika. Osim J.Snowa, njega mi moraju ostaviti jer inače…

• Jokerhere

27.10.2016 - 11:00

Teski sam mazohista kad sam ovo ispratio.

• Jokerhere

27.10.2016 - 12:56

Pita me drug, koji se isključio prije tri sezone…jesu nasli antidot?…kakvi ovi su srecni kad paštetu nadju 🙂

27.10.2016 - 19:47

Zadnje tri sezone su mi digle seriju za 100.Svaka mi je bolja od prethodne.Ovo je samo bio, khm, šlag na torti.Od mene čistih 90.Negan je ubio ulogu na najjače,kakva psycho tortura, kakvo sakaćenje, pffff odličan… samo nek snimaju ako će bit na ovom nivou kvalitete…a još ih ima ohoho, pošto je strip sad negdje na oko 150 i nekom broju a Glenn umire, čini mi se oko stotog broja, stoga se ljubitelji ovakve vrste zabave i hodajučih mrtvaca, mogu nadati za bar još tri sezone ako bude gledanost na nivou.

• Nevenem

28.10.2016 - 19:58

Stvar je u tome da ovo nikad nije bila tipična zombie serija. Tu su se bazirali na međuljudske odnose i iz sezone u sezonu se može viditi koliko su se likovi promijenili, postali brutalniji, Carol na primjer, da bi preživjeli i još povezaniji međusobno. I to im je manje više išlo dobro dok nisu upoznali Negana, koji je još malo brutalniji i povezaniji s većim brojem ljudi od njih. Sad idemo na sljedeći nivo. 😀
    Žao mi je Glenna i Abrahama, ali ja još najviše žalim za Beth, bila mi je baš draga… Nju su samo ubili, bez clifhangera, bez iščekivanja, odjednom. Ovdje smo nekoliko mjeseci imali za pripremu da ćemo ostati bez nekog od bitnih likova.

• TheBosnianGuy2017

13.11.2016 - 16:55

Na svim sajtovima koje sam pogledao kažu da je ovo bila najbrutalnija epizoda ikad i potpuno se slažem najbrutalnija i najšokantnija smrt bila je druga u ovoj epizodi.U ovoj epizodi vidi se da su uložili trud da druga smrt(ne želim spoilati čija)
    bila je identična kao iz stripa.Ova epizoda spada u tri moje najdraže epizode,mislim da se neko od gledatelja TWD slaže sa mnom.