Titanfall 2

PRAVA BRUTALA

Gregor Stojev

Ova nam je ispala jedna vraška godina za pucačine pa se nadam da vam ne ispadnemo malkice nepošteni kada ih sada štancamo rame uz rame. Titanfall 2 našao se u sendviču između druga dva diva zbog čega mu se ne piše dobro, a njima se ne bih htio miješati. Znate vi dobro o čemu ja pričam. Uostalom, ovdje smo da pričamo o Titanfallu, preciznije o dvojci za koju mogu jednostavno reći da je prokleto dobra. Po nekima, Titanfall 2 ispada kao prvi pravi Titanfall kojeg smo zapravo trebali dobiti – većinom ista stvar ko’ prošli samo s par dodataka i promjena. Dobrih dodataka i promjena. Osim “prave” kampanje koju Titanfall 2 sada ima, druga veća novost je i dostupnost za PS4, i to u prekrasnih 60 sličica po sekundi koju smo ujedno i zavrtjeli za ovu recenziju.

titanfall-2-6

Krenimo onda s tom kampanjom za jednog igrača. Iako je svakako bolja od one natuknute bezveznjikavosti u jedinici, još uvijek nije nešto pre-specijalno čime bi ga samostalno mogao preporučiti. Radi se tu o jednoj dosta običnoj, kratkoj i linearnoj kampanji od samo nekoliko levela koju komotno možete dokrajčiti u jednom poslijepodnevu. Priča kao takva zapravo i nije nešto duboka – imate dvije sile koje ratuju, a vi kao standardni vojnik nakon spušene bitke nekako uspijevate zadržati živu glavu. Vaš kapetan doduše, ujedno i pilot Titana, baš i nije takve sreće. I tako vi sasvim slučajno preuzimate njegovog metalnog partnera i putujete kroz bojišta kako bi se našli s ostatkom ekipe.

Provjerite te uvodne momente u Titanfall 2 singleplayeru kroz video komentar koji prilažem ispod.

Veliki dio radnje zapravo se temelji na vašem odnosu s umjetnom inteligencijom tog Titana i raznim humorističnim nesporazumima koji će osvanuti tijekom razgovora. I nije to uopće loše, štoviše baš mi se sviđa takav pravac priče za jednu pucačinu koje općenito nemaju previše toga za reći. Međutim, struktura kampanje naginje na pomalo arhaičnu stranu pa tako u čitavoj prvoj polovici zapravo i nema neke posebice zanimljive priče koja bi vas uvukla. Da stvar bude još malo zamornija, većina tih ranijih misija slat će vas kroz kojekakve klaustrofobične hodnike, pećine, kanalizacije ili tvornice koje me već dugo ne vesele.

Ono što me zapravo najviše razočaralo je činjenica kako su bitke strogo odvojene linearnim platformerskim hodnicima, naspram nekakvih otvorenih bojišta u kojima bi sami mogli smisliti i izvesti neki lukavo-akrobatski potez, poput npr. mapa u online multiplayer o kojima ćemo uskoro.

Singleplayer kampanja Titanfalla 2 ima i boss likove, kao što možete vidjeti u našem drugom video komentaru.

Tek za drugu polovicu mogu reći da stvar postane “bolesna” – lokacije se malo otvore i studio Respawn Entertainment počne vam bacati unikatno-pamtljive segmente kalibra koji je prvi Modern Warfare činio toliko odličnim, sve u svrhu bombastičnog spektakla kao vrhunac zbog kojeg mi ni najmanje nije žao tih nekoliko utrošenih sati. Ali Titani, ne smijem njih zaboraviti istaknuti kako su oni ujedno ovdje ta glavna atrakcija. Kao ljubitelj hodajućih mašinerija, radi se tu o odličnom osjećaju težine, snage i mobilnosti, a gaženje pješaka koji ne znaju što bi kad vas ugledaju gušt je zasebne kategorije. Tu je i nekoliko različitih “klasa” Titana koje po volji možete mijenjati nakon što ih otključate da si malo razbite repeticiju, a jedan od novih Titana barata i mačem.

titanfall-2-8

No sumnjam da će itko ovo nabaviti upravo radi te kampanje, iako je sama po sebi pošteno zabavna bez nekih krucijalnih propusta, osim naravno onih ranije spomenutih sitnica, svi znamo gdje se zapravo krije prava igra. Pričam naravno o online multiplayeru za kojeg mogu reći samo tri stvari – zabava, zabava i zabava! Jesam li spomenuo zabavu? Evo budem još jednom – zabava. Ne mogu dovoljno istaknuti koliko je sve to brutalno dobro izvedeno, a to mi potvrđuje i činjenica da svaku rundu završavam s osmjehom od uha do uha, čak i one koje napuštam s čizmom u dupetu.

Sve se mape sastoje od dobrog balansa eksterijera i interijera, širokih i ne baš toliko širokih ulica u kojima Titani vladaju te zatvorenih prostorija u kojima pješaci od njih traže zaklon. Mogućnost zvanja Titana svima je dostupna jer je sve samo pitanje vremena, a vaše performanse u meču taj period samo skraćuju. S jedno devet mapa i skoro jednakim brojem igrivih modova dostavlja više nego dovoljno sadržaja da vas, makar samo za početak, ostavi više nego zadovoljnim. Drago mi je vidjeti standardne modove poput Free for All, Team Deathmatch, Capture the Flag i Domination, ali studio Respawn ovdje ide i korak dalje te osim unikatnih twistova na iste priređuje i borbe isključivo s Titanima ili pješacima pa čak i jedan na jedan arene.

titanfall-2-7

Broj oružja i općenite customizacije tu je zato nešto skromniji od jednog Call of Dutya, barem onakvog kakvog se sjećam jer nekoliko zadnjih nisam više imao volje žvakati. Za pretpostaviti je da je to tako u ime balansa, svejedno doduše jer se opet radi o dovoljnoj količini izbora da svaki tip igrača sebi nađe nešto po volji. Svaka kategorija oružja nudi samo tri do četiri različitih modela, no uz još šest različitih Titana i nekoliko posebnih sposobnosti poput nevidljivosti, ne mogu reći da je situacija po tom pitanju kritična kako ipak ima dovoljno toga da svaki meč začinite s nečim malo drugačijim.

Sve u svemu, fenomenalnom i vrhunskom izvedbom Titanfall 2 dao mi je upravo to što mi je trebalo nakon toliko jednoličnih naslova, taj poseban začin na brze i žestoke mečeve bez odugovlačenja, s čestim ludim trenutcima zbog kojih moram paziti da svojim urlikanjem noću susjede ne budim.

Ipak, varao bih i vas i sebe kada bih rekao da ne bih volio još izbora među igračkama u multiplayer customizaciji. Nadu za još toga održavam zahvaljujući obećanju kako će svi budući dodaci biti besplatni, a odgovor na pitanje hoću li Titanfall 2 još igrati u ovo doba iduće godine ovisit će isključivo o tome. Za sada barem znam točne koordinate gdje naći garantiranu zabavu i gusti nepredvidivi kaos. Ne znam samo zašto me s police Overwatch sada tak’ čudno gleda.

Označeno sa: ,

Dok poštenom kampanjom Titanfall 2 ponekad samo odugovlači, brza i žestoka zabava online multiplayera čini ga zato kraljem napucavanja među velikim robotima.

89 Naša ocjena
  • Titani su zakon
  • žestoki online multiplayer
  • strogo odvojene bitke i platformiranje u kampanji
  • prva polovica kampanje je malo dosadnjikava

Gregor Stojev

Kad nema mačku na glavi, sa zadovoljstvom se prepušta atmosferičnim hororcima. Lokalni nostalgičar koji žive mrtvace vidi kao slatkiše, voli akcijske pustolovine i poneku mozgalicu dok pokušava zaobići sve stvari PvP.