Twisted Metal: Head On: Extra Twisted Edition [PS2]

Džordž Vulić

Za početak, da potvrdimo nekoliko osnovnih informacija. Twisted Metal: Head On: Extra Twisted Edition je PlayStation 2 port igre napravljene originalno za PlayStation Portable prije čak 3 godine. Zvuči nekako meko? Meko kao znate već što? No, većina mlađih gamera nije upoznata sa činjenicom da je Twisted Metal serijal najduža živuća PlayStation franšiza. Starija čak i od Gran Turisma i Ape Escape-a. Prvi nastavak TM-a datira iz davne 1995. godine. Postavlja se pitanje, što nam tako stara franšiza može novoga ponuditi nakon 13 godina. Pa… i ne baš puno.

Nakon 5 nastavaka za PlayStation i samo jedne za PlayStation 2, na veliku crnu konzolu nam dolazi igra koja i nije baš ”nova” s obzirom da se radi o portu već spomenute igre. Osobno, i nisam veliki fan portanja igara za prijenosne konzole, čisto zato što malo bolja grafika i ispravljanje eventualnih nedostataka nisu dovoljni da mi izbrišu okus limitirane igre prebačene na platformu koja je sposobna za puno više. Naravno, proizvođači ne razmišljaju kao ja, igra je izašla i zato je nastala ova recenzija. Naravno, glavno pitanje je što nam donosi ”ekstra izopačena” verzija igre. Za početak, tu je kompletna Twisted Metal: Head On igra, sa unaprijeđenom grafikom i shemom kontrola koje u potpunosti iskorištavaju obje analogne palice. L2 i R2 triggeri su također iskorišteni tako da je upravljanje puno bolje nego na PSP verziji koja (pogađate) pati zbog nedostataka drugog analog sticka i triggera. Fanovi Twisted Metala koji ne posjeduju PSP bi trebali biti zadovoljni samo sa tim poboljšanjem. Izbačen je ad hoc multiplayer, dok su dodani split-screen deathmatch i co-op mod. Zvuči zanimljivo? Slažem se. Tu je 12 velikih levela, prepunih skrivenih lokacija. Svi likovi na koje smo navikli su također tu sa svojim prepoznatljivim vozilima. Oružja je mnogo, za različite stupnjeve demoliranja protivnika. Valja spomenuti da ako pronađete određeni teleporter, u mogućnosti ste na svakom levelu odigrati određenu mini igru kako bi poboljšali snagu vašeg oružja i štita. Kao što čitate, klasičnog TM sadržaja ima, ali naravno da to nije sve. Dolazimo do onoga što Extra Twisted Edition čini upravo takvim kakav jest.

Naime, glavni izbornik igre je podijeljen na 2 dijela. Prvi je Twisted Metal: Head On i sadrži sve što sam do sada naveo. Drugi dio je Twisted Metal: Lost. Što je sada to? Vjerujem da će se fanovi sjetiti najavljenog i nikada izdanog Twisted Metal: Black nastavka. U igri su uključena 4 levela iz te igre. Zanimljivost je ta što je proizvođač očito imao namjeru da sve arene budu spojene cestama kako bi se odvezli do novog mjesta za borbu. Nažalost, arene su stavljene u level sekciju, bez cesta koje ih spajaju. Pomislite kako je još veća šteta što igra nije nikada dovršena, zar ne? U Lost dijelu su još i dodatni bonus materijali. Twisted Metal: The Dark Past, polusatni dokumentarac o povijesti serijala koji uključuje razgovore sa originalnim kreatorima kao što su David Jaffe, Scott Campbell i mnogi drugi. Twisted Metal: The Lost Ending Movies, low-budget filmići iz originalne igre. Veoma dobri za prisjećanje na stare dane kada su kreatori igara u nedostatku kvalitetnih CG animacija ubacivali ovakve filmiće u igre.Zadnji dodatak je Sweet Tour, platformski dio iz neizdanog TM: Black nastavka u kojem kontrolirate Needles Kane-a, vozača Sweet Tooth-a. Kako je mehanika borbe izbačena, jedini zadatak vam je istražiti zatvorsko okruženje i pokupiti prikazane ikone.

U svakom slučaju, igra je relativno zabavna u single player-u, dok bi u multyplayeru trebala biti i više nego zabavna. Smatram da ju ne vrijedi nabavljati osim ako nemate nekako društvo željno napucavanja u stilu kakav nudi Twisted Metal: Head On: Extra Twisted Edition.

Ako vam nešto nije jasno oko ove igre, imate kakvo pitanje ili jednostavno želite raspravljati o igri dođite na HCL forum i pridružite nam se.

Portanje 3 godine stare igre originalno napravljene za PSP. Dobar poslovni potez vrijedan gladnih fanova serijala ili pokušaj keširanja dodatne lovice? Pročitajte u današnjoj recenziji.

74 Naša ocjena