Uncharted: The Lost Legacy

MARCO PO-NO

Svih pet dosadašnjih igara Uncharted serijala doživjeli smo iz perspektive Nathana Drakea. Kakav god vi stav imali prema tom liku, priznat ćete da je Nate postao sinonim za ono što Uncharted igre predstavljaju – u prvom redu žeđ za izazovnim avanturama s daškom humora. Iz tog pogleda ste možda skeptični oko pitanja može li samostalno proširenje Uncharted: The Lost Legacy sa ženskim likovima biti jednako zanimljivo i zabavno kao prethodne igre s Drakeom.

Da odmah ubijemo napetost, odgovor je – može. Chloe Frazer i Nadine Ross bez problema nose prvu pustolovinu bez Nathana Drakea i njegova odsutnost se uopće ne osjeti. Chloe je podjednako šaljiva kao njezin bivši partner, a njezina potraga za drevnim blagom Indije grandiozna je baš poput Drakeovih pothvata. Jednostavnije rečeno, nema dvojbe oko toga je li The Lost Legacy prava Uncharted igra. Svi sastojci su tu, samo s drugim likovima.

uncharted-lost-legacy-slike (16)

Nažalost, The Lost Legacy počinje dosta sporo i mislim da je riječ o najdosadnijem početku neke Uncharted igre. Priča vam nije odmah na prvu jasna jer tek kasnije doznajete kako je, i zašto, došlo do uparivanja tandema Frazer-Ross. S druge strane, gameplay mora proći obaveznu tutorial dionicu iako je ovo ekspanzija, a ukupnom dojmu ne pomaže ni to što se uvodna misija ne odvija na atraktivnoj lokaciji po kakvima je Uncharted prepoznatljiv.

The Lost Legacy nam donosi do sada najveći level u Uncharted igrama.

Međutim, stvari ubrzo krenu na bolje već od trećeg poglavlja kada se igraču otkriva najveće područje za istraživanje u svim dosadašnjim Uncharted igrama. Riječ je ujedno i o najdužem poglavlju Uncharted serijala, pogotovo ako se odlučite na rješavanje jednog sporednog zadatka. Na tom velikom području nagledat ćete se predivnih prizora i primijetiti kako je priroda mrvicu življa nego u Unchartedu 4. Više je životinja na mapi i veća je raznovrsnost u prikazu okoliša.

uncharted-lost-legacy-slike (3)

Posebno impresionira to što dizajn ne pati zbog veličine levela. Fascinantno je koliko dobro Naughty Dog slaže svoje svjetove u smislu da je igraču bez previše razmišljanja jasno kamo treba ići, bez da ima potrebu za nekakvim indikatorima, instinkt supermoćima, GPS oznakama ili linijama koje bi ga vodile prema pravom putu.

Vještina kvalitetnog dizajniranja levela jasno razlikuje Uncharted od Ubisoftovih polupraznih otvorenih svjetova.

Jednostavno očarava način kako Naughty Dog zna istaknuti neki objekt da uhvati pozornost igrača, a da taj objekt ne strši u kontrastu s ostalima i ne djeluje neprirodno. Takva vještina u dizajniranju nije nešto što svjesno cijenite u igri, ali na velikoj mapi u The Lost Legacyju pravi jasnu razliku između kvalitete Uncharteda i svih Ubisoftovih polupraznih otvorenih svjetova.

uncharted-lost-legacy-slike (21)

Sam gameplay u The Lost Legacy identičan je onome u Unchartedu 4. Istina je da su ubačene nove vrste oružja, no razliku prave tek neke interesantne zagonetke kojima srećom ne fali raznolikosti. Jedini dodatak gameplayju zapravo je otključavanje brava lockpickom, ali ono je tu samo kao dodatna aktivnost, ne i izazov. Naime, pri otključavanju nema neuspjeha, lockpick vam se ne može slomiti.

Jedini novitet u gameplayju je otključavanje brava lockpickom, no on je tu samo radi raznovrsnosti, jer nema izazova ako pri otključavanju ne možete doživjeti neuspjeh.

Svi ostali segmenti gameplaya dobro su poznati i već viđeni. Kako se ovdje radi o (samostalnoj) ekspanziji, mislim da ne bismo trebali prigovarati oko neoriginalnosti. Uncharted 4 bio je vrlo skup projekt i smatram da je ekipa Naughty Doga zaslužila priliku da uz malo copy-paste metode dostavi još malo onoga što fanovi Uncharteda vole – svega godinu dana nakon četvorke i po prihvatljivoj cijeni (269 kn) za kampanju solidne trajnosti od preko šest sati igranja, te puni Uncharted 4 multiplayer nadopunjen kooperativnim Survival Arena modom za troje igrača.

uncharted-lost-legacy-slike (12)

Šteta je jedino što postojeće boljke dosadašnjih dijelova nisu ispravljene pa su suborci i dalje nevidljivi neprijateljima u stealth modu, a još je gore to što ne znaju ni odrediti gdje se neprijatelj nalazi nego koriste zaklon gotovo nasumično. U slučaju Nadine to je još dodatno komično jer ona ima vojnu obuku, a na terenu je više smetnja nego pomoć.

Ekspanzija nažalost ne rješava dugogodišnji trn u oku Naughty Dogovih igara – to da su suborci potpuno nevidljivi neprijateljima.

The Lost Legacy nema mnogo poveznica s prijašnjim igrama po pitanju priče, što znači da nećete propustiti ništa važno ako ga ne odigrate. Ono malo referenci na Drakea izvući će blagi osmijeh fanova, ali Chloe i Nadine u konačnici imaju svoje zasebne priče pa definitivno nemojte očekivati da Lost Legacy nastavi kanon Uncharted serijala.

uncharted-lost-legacy-slike (9)

Umjesto toga očekujte da vas igra ponovno iznenadi svojim grafičkim prikazom. Uncharted je i dalje najljepša i tehnički najkompleksnija igra na tržištu. Za razliku od četvorke, The Lost Legacy u startu dolazi s podrškom za HDR te s dinamičnom 4K rezolucijom. Nažalost, screenshoti vam ne mogu prenijeti doživljaj igre u HDR-u, ali reći ću samo to da sam praktički svake minute imao želju da upalim photo mod i slikam ljepote The Lost Legacyja. Mislim da sam u dotičnom modu proveo više od sat vremena.

Kaže se da slika govori više od tisuću riječi pa bih najradije pustio da te slike govore svoj zaključak o Uncharted: The Lost Legacyju. Ako vam izgledaju primamljivo, to je jedina potvrda koja vam treba da se upustite u istraživanje egzotične Indije. Svejedno, moram napomenuti da je deja-vu nezaobilazan jer ovo nije potpuno nova igra već proširenje Uncharteda 4. Drakea možda nema, ali njegov utjecaj itekako se osjeti na avanturi Chloe Frazer.

Indija donosi Uchartedu njegov najveći level do sada, a pustolovina Chloe Frazer pritom uspijeva biti grandiozna poput svih Drakeovih pothvata.

82 Naša ocjena
  • doktorat Naughty Doga u dizajniranju levela
  • grafika i dalje ostavlja „vau“ efekt
  • dobar omjer cijene i sadržaja
  • početak igre je spor i dosadan
  • propusti iz Uncharteda 4 i dalje su prisutni

Komentari (52)

• fpapac

17.08.2017 - 12:12

mislio sam da ce igra dobit vecu ocjenu, svakako ju treba zaigrat

• mili1985

17.08.2017 - 12:25

Takvi obvezni tutoriali su mi najgori. Pogotov kad prelazim po n-ti put igru i onda mi opet objašnjavaju kako da skočim i kako da pomjerim kameru lijevo-desno.

• Czar

17.08.2017 - 12:38

Još 5 i po dana na mom satu do downloada…

• GTA222

@Czar, 17.08.2017 - 12:44

Pa koja ti je brzina interneta?

• Czar

@GTA222, 17.08.2017 - 12:55

200Mbps, ali to nema nikakve veze, ovaj brojač otkucava za koliko igra službeno izlazi, a ne koliko mi treba da se skine.?
      Ovo što je Žalac dobio je Preview kopija za recenziju, igra još nije izašla.

• jediknight

17.08.2017 - 12:42

Nece biti videa?

• ihneacho

@jediknight, 17.08.2017 - 13:31

neće za sada, kad izadje trebalo bi biti ali oni ne smiju snimati gameplay vec samo recenzija koliko sam upućen

• jediknight

@ihneacho, 17.08.2017 - 13:38

Hvala na informaciji

• 1oR

17.08.2017 - 12:44

”Uncharted je i dalje najljepša i tehnički najkompleksnija igra na tržištu”, A da ipak dodate ”za PS” u doticnoj recenici jel ga u suprotnom pretjeraste 🙂

• Czar

@1oR, 17.08.2017 - 12:57

Nema potrebe jer je jasno da je ovo PS only exkluziva.

• ihneacho

@Czar, 17.08.2017 - 13:32

mislio je na to da ima pc igara da su ljepše, tehnički, grafički bolje igre

• Igor Belan

@ihneacho, 17.08.2017 - 13:54

Jasno je da se radi o ekskluzivi da, ali slobodno navedi jednu PC igru koja je grafički impresivnija od Uncharteda 4, odnosno ove igre. Pritom se ne misli naravno na rezoluciju, AA, odnosno framerate i uljepšavanje slike, već na čistu impresivnost grafike, ljepotu vizuala koje vidiš.

• vlaja

@Igor Belan, 17.08.2017 - 20:38

Zaboravio si na jednu igru koja je na istoj platformi, a dvojbeno je i graficki impresivnija. Tocnije, Horizon Zero Dawn.

• closingtime

@Igor Belan, 17.08.2017 - 20:44

“čistu impresivnost grafike, ljepotu vizuala koje vidiš” Battlefield 1? Battlefront?

• 1oR

@closingtime, 17.08.2017 - 21:52

Pa da,Star Wars Battlefront je fotorealizam za Uncharted,ali bukvalno fotorealizam

• metalshegy

@1oR, 18.08.2017 - 01:20

ti si bas grafika majstor, jebe se tebi za igru haha xD

• baDarmageddoN

@metalshegy, 18.08.2017 - 01:32

Pa, treba biti netko da se i u grafiku razumije. A makar puno puta pogriješi barem ne skriva da mu je i grafika dovoljno važna za razliku od većine. I da zna koja je igra objektivno ljepša, barem većinom 😀 Grafika i vizualni izgled nisu ista stvar a to ovdje mnogi miješaju. primjer: Igorov komentar ispod

• 1oR

@metalshegy, 18.08.2017 - 11:28

Nisam nigdje i nikada naveo da mi je samo grafika vazna 🙂 A kao perfekcionista volim detalj vise 😀

• baDarmageddoN

@1oR, 18.08.2017 - 10:14

Još uvijek najljepše telsture koje sam vidio u 4k rezi do dana današnjeg ima taj Battlefront

• 1oR

@baDarmageddoN, 18.08.2017 - 11:29

Probaj Ryse Son of Rome,vjeruj mi,Battlefron je cica-maca :))

• 1oR

@Igor Belan, 17.08.2017 - 21:50

”Pritm se ne misli na rezoluciju,AA,uljepsavanje slike” Pa covjece pricas o grafici,ovo su stvari koje cine vizuelnu prezentaciju igre ne njen gameplay! Svasta… Da ti navedem jednu igru. Navescu ti samo Ryse Son of Rome,uopste necu navoditi dalje. Koliko god Uncharted bio impresivan i zaista to i jeste Ryseu ne moze prismrditi. Da li ima potrebe da navodim Assassin’S Creed Unity, theHunter Call of the Wild, Metro Last Lihgt,Crysis 3…E svasta ti napisa Legendo 🙂

• 1oR

@Igor Belan, 17.08.2017 - 21:55

To ti je isto kao imas dva brza automobila, prvi brzi od drugog ali ti kazes: Nemoj gledati konjske snage ovog prvog,njegovu snagu motora,broj klipova,broj brzina,ubrzanje od 0 do 100 i slicno haha…

• Igor Belan

@1oR, 18.08.2017 - 00:55

AA i rezolucija ne čine igru lijepom kao što očito misliš, ta dva elementa ne čine vizualnu prezentaciju igre – oni su samo dio mnogo većeg kolača koji zovemo “vizualna prezentacija”. Te dvije stvari konkretno čine sliku čišćom, ali na slici može biti vizualno neatraktivna igra uz najbolji AA i najvišu rezoluciju. Primjera radi, Zelda: BoTw je krasna igra, vizualno stvarno prekrasna na momente, umjetnička direkcija je vrlo snažna, a ne vrti se ni u full HD-u, niti ima AA (znači uopće ga nema). Inače, igre koje ste dosad naveli su uglavnom multiplatform naslovi (dakle dostupni i na konzolama), od kojih neki (znači ne svi), imaju u PC izdanjima i neke PC-specifične efekte kakve na konzolama ne vidimo. I to je fino – to čini PC izdanja ljepšima. I to su neke lijepe igre (to sam i tražio da navedete na kraju krajeva), ali pretjerivati i govoriti da je Battlefront “fotorealizam” naspram Uncharteda je nepotrebno… ma i netočno za izjaviti. Plus, ponavljam Battlefront je dostupan na konzolama – i tamo izgleda jako dobro. Uglavnom, ono što biste trebali shvatiti ako želite diskutirati o grafici je da je kvalitetna art direkcija važnija od bombardiranja sirovim efekatima i može učiniti da igra na Switchu izgleda vizualno interesantnije i impresivnije od nekakvog Crysisa 3. Riječ “fotorealizam” je btw cancer 🙂 Najbolje igre ne žele biti fotorealistične jer najpametniji developeri znaju da je to loša težnja za imati.

• baDarmageddoN

@Igor Belan, 18.08.2017 - 01:14

Upravo to. Najbolji primjer- posljednji TombRaider pokrećem na 4k na visokim postavkama i tehnički je igra zaglađenija, imam 60 frejmova i te finte ali vizualne ljepote netaknute prirode ove igre ne može dotaknuti. No, ne mogu se složiti sa dijelom “ono što biste trebali shvatiti ako želite diskutirati o grafici je da je kvalitetna art direkcija važnija od bombardiranja sirovim efekatima i može učiniti da igra na Switchu izgleda vizualno interesantnije i impresivnije od nekakvog Crysisa 3”- to je već u domeni subjektivnosti jer objektivno to ne možeš tako pojednostaviti nikako. Kvalitetna art direkcija postoji jer ne može ta igra sa realističnom grafikom imati sve što ima sada kada žrtvuje tehničku ljepotu za druge stvari. Kao kruške i jabuke. Zelda izgleda odlično u svojem stilu ali uopće nema poante uspoređivati taj stil sa foto-realizmom. A onda se opet slažem sa zadnjom rečenicom koja je u biti jedina bitna stvar od svega što si napisao.

• 1oR

@Igor Belan, 18.08.2017 - 11:44

Znas da nisam na to mislio 🙂 Call of Duty 2 ima 4k rezoluciju i anti aliasing ali nije ljepsi od Unharteda 4. Nisam mislio u grubo za svaku igru na PCu da izgleda ljepse od svake igre na konzoli jer podrzava opciju vise. I sam znas da nisam to htio reci. Znam ja da neka igra na prvu,za ljudsko oko moze biti impresivnija cak i ako ima teksture nizeg broja poligona od druge igre koja ima vise.Znam da moze biti ljepsa cak i ako nema physX efekte ili volumetric efekte. Na prvu nam Zelda moze biti impresivnija od recimo Battlefronta ali na drugu opet iskusno ostro oko vidi sve nedostatke,nedostatke upravo tih opcija koje sam naveo 🙂 Razumijem ja sta je art dizajn i da je uncharted po tom pitanju sigurn ljepsi od Crysisa 3,inovativniji i vise sexy za nase oko ali kralju gledaj sve ostale stvari jedne igre i druge. Postoji X igara na PCu koje imaju ljepse teksture nego ih ima Uncharted 4.Postoji koliko hoces igara koje imaju ljepsu vegetaciju i fiziku istog nego sto to ima Uncharted. Facijalne animacije Uncharteda. Da,predivne su,ali L.A Noire je fotorealizam po tom pitanju u odnosu na Uncharted. Rise of the Tomb Raide takodje je podjednako impresivan u tom segmentu.Efekti vode u Unchartedu su odlicni ali nista vise od toga..Pogledaj efekte vode u Crysis 3,refleksiju koje ista ta voda pravi po okolnim predmetima i stijenama,objektima pa ce ti ista u Unchartedu biti smjesna.Animacija pokreta je vrhunska u Unchartedu ali ali ima PC igara na kojima je to napravljeno jos bolje. E sad, da li Uncharted 4 dizajnom ljepsi od nekih igara na PCu,vjerovatno jeste,iskreno mislim da jeste. Ali dizajn levela nikako ne smijes navesti kao glavni argument na osnovu kojeg bi rekao da je Uncharted 4 najljepsa igra 🙂 Kao sto sam naveo,kada se sve sabere i oduzme, Ryse Son of Rome je daleko najljepsa igra na trzistu,daleko najljepsa u svakom segmentu.

• Aerys Targaryen

@Igor Belan, 21.08.2017 - 03:31

Opet stara tema 🙂 Rezolucija, rezolucija tekstura, aa, fov, view distance, i detalji koji dizu broj poligona isto tako cine grafiku, a ne samo paleta boja ili graficki stil. PC ekskluziva? Black Desert online, jos je i mmo(!). Imam ps4 i uncharted 4, i stvarno je jedna od ljepsih igara opcenito, ali usporedivati grafiku na PCu i konzolama… a-a
      I da, taj bf1 na pcu je savrsenstvo.

• Igor Belan

@Aerys Targaryen, 21.08.2017 - 06:33

Da, sve to čini grafiku (i druge stvari), i nigdje nisam rekao da je drugačije (Fov ti tu baš i ne pripada previše, btw). Black Desert Online je OK primjer da. Ekskluzive se traže, jer multiplatform naslovi uglavnom izgledaju tako da razlika između PC-ja i konzole nije masivna neistreniranom oku. Pogotovo kad pričamo o mainstream PC gamingu (ne nerealno skupim konfiguracijama/monitorima i teoretskim maksimumima po pitanju konfiguracija). I mislim da ćete brzo vidjeti da nema puno onih PC ekskluziva koje biste uopće naveli da PO VAMA, znači subjektivno, izgledaju bolje od Uncharteda na PS4.

• Aerys Targaryen

@Igor Belan, 21.08.2017 - 18:10

Nazalost moj Igore, nazalost… Ali, na srecu, izgleda da se stvari za PC ipak okrecu na bolje. Btw, BDO dolazi na konzole, navodno uskoro, biti ce zanimljivo pratiti kako ce to izvesti.

• besantesteras

@1oR, 22.08.2017 - 08:40

Koja PC igra je lepša, navedi primer i tako optimizirana… Evo ja da dodam još jednu AAA PS ekskluzivu sa kojom, za sada, ni grafički, ni vizuelno-efektno, ni kompatibilno, ni ‘igrivo’ ne može da se uporedi nijedna PC igra… Bilo je ranije dobrih igara i vrhunskih naslov, only for PC, ali ta vremena su davno prošla, ne kažem da ih neće opet biti, ali (uvek postoji to ‘ali’) biće primerene ljudima samo sa jako dubokim džepom, što je u gaming svetu nedopustivo. Pretereše sve mere i granice sa jako brzim usavršavanjem, poboljšavanjem i naravno poskupljivanjem istog hardwer-a koji sasvim odlično već odrađuje posao za sve na tržištu u narednih3 godine sigurno, i to je marketing i ‘hi-tech’ trend koji više ni ameri ne žele da prate. Da konkretizujem rečeno, daš 3 soma dolara i uzmeš najbolji gaming desk sa svim novotarijama i već za mesec dana je tu nešto novo i bolje od svake pojedinačne stavke u desktopu, počevši od MB pa nadalje preko CPU, što je nedopustivo ako se zna kog su ekonomsko-socijalnog-generacijskog miljea iz kog potiču 90% gamera na svetu, što je svakako ubikvitaran fenomen!!!

• besantesteras

@besantesteras, 22.08.2017 - 08:43

Moja ishitrenost i moja greška, te sam zaboravio da dodam u drugoj rečenici na koju igri mislim, a mislio sam svakako na HZD… Izvinjvama se na tehničkim greškama u pisanju zbog brzog kucanja….

17.08.2017 - 13:37

Jedva cekam 🙂 malo u Indiju pa sa ACom u Egipat i super.. samo neka budu dobre. Ne moram ih pamtiti citav zivot, samo neka budu dobre i ja happy. Za Uncharted se ne bojim, volio bih da to mogu reci i za AC

• Wolfboy

17.08.2017 - 14:09

Jedno pitanje,zanima me dali je uncharted the lost …dodatak za uncharted 4 ili je zasebna igra?

• Czar

@Wolfboy, 17.08.2017 - 14:22

Samostalna igra

• YeYa

@Wolfboy, 18.08.2017 - 10:29

Samostalna ekspanzija za Uncharted 4. Nije Uncharted 5 ako si na to mislio. 🙂

• Wolfboy

17.08.2017 - 14:14

Zorane jel the lost legacy ima multiplayer?

@Wolfboy, 17.08.2017 - 14:21

Piše u tekstu, ima. Isti mp kao i u4, spojeno s u4. Igru možeš kupiti zasebno, ne treba ti u4

• tryon

@Wolfboy, 17.08.2017 - 15:39

mogao bi i procitat recu

• Dragon3

17.08.2017 - 15:40

Hmmmm….. očekivao veću ocjenu , ali definitivno će se igrat 🙂

• Brajan D.

17.08.2017 - 16:50

Znam da nema veze s ovom igrom, ali jako me zanima hoće li biti lawbreakers recenzije?

• Toma_HR

17.08.2017 - 17:25

Dobra recenzija, samo me čudi ocijena. Početak je spor i u U4, ali to je način naracije, a ova “nevidljivost” je stara boljka još od TLOU. Ako se ocjena odnosi na žanr, ne općenito svakako ću je preispitati već prvi dan.

• Freak342

17.08.2017 - 19:46

Reca je dobra samo boldirani tekst pored ocjene ima gresku ucharted treba uncharted ali sve u svemu exstra 😉

• Dragan[MKD]

17.08.2017 - 22:54

Nažalost, screenshoti vam ne mogu prenijeti doživljaj igre u HDR-u, ali reći ću samo to da sam praktički svake minute imao želju da upalim photo mod i slikam ljepote The Lost Legacyja. Mislim da sam u dotičnom modu proveo više od sat vremena.
    Netko se pohvalio sa HDR telku 🙂

• Igor Belan

@Dragan[MKD], 18.08.2017 - 00:56

Reci ovoj ekipi gore btw da uživaju u HDR-u na PC-ju 🙂

• baDarmageddoN

@Igor Belan, 18.08.2017 - 01:28

Znaš i sam da ima HDR igara na PCu. Jedna za koju sam siguran je Andromeda 😀 tako da ono, ako si mislio spustiti ovima sa PCa imaju i oni svoje magare za utrku 😛 Meni je jedino žao što sam kupio 4k TV prije dolaska HDR opcije jer to je jedna impresivna opcija 😀

• Dragan[MKD]

@baDarmageddoN, 18.08.2017 - 19:48

Zanimljivo je kako nije potrebna neka veca nadogradnja kako bi se dobio taj HDR efekat, jer su i XO S i PS4 dobili tu mogucnost kroz nadogradnja. A tek ce doci displaye/monitoru sa HDR podrsci kao ovaj Dellov monitor https://www.youtube.com/watch?v=Caz8ThPBa60 . Takodje ne svaku igru koristi taj HDR efekat dovoljno dobro, neke igre izgledaju bolje, neke ne.

• baDarmageddoN

@Dragan[MKD], 18.08.2017 - 20:51

Kod HDRa je problem da kad ne bi bilo naznačeno koja ga igra ima a koja ne i kad ne bi imao dva TVa za usporedbu (jednu sa a drugog bez HDRa) mnogi ne bi vidjeli, poput mene, da postoji. Frejm, rezolucija i takve finte se vide na prvu ali majke mi da bi ja uspio da mi pokažu 10 igara znao koja igra ima a koja nema taj HDR. Meni je to sve slupa malo prenapuhano. Otprilike kao onaj samsungov naziv SUHD koji nije radio ništa velikog a ljudi su gubili pamet jer ima S ispred UHDa. A moram dodati da kada imaš PSVR onda bi svaki put za pokretanje HDR sadržaja morao mijenjati kabele jer postpji neki razlog zašto ta kutija ne dopušta taj sadržaj. Uglavnom, od svih novosti vezanih za vizualni izgled igara i filmova HDR mi je nekako previše loš razlog da bi ljudi trebali kupiti novi TV jer zna se da se kupnja poveća kada dođe nešto novo, makar jedno S 😀

• YeYa

18.08.2017 - 10:38

Očekivala sam veću ocijenu, ali The Lost Legacy je must play sigurno. Mislim da im se nisi toliko trebao zamjeriti za boljke U4 jer su ekspanziju napravili u roku od jedne godine što je stvarno impresivno. Što se tiče sporog početka mislim da je to namjerno 😉

• MD

18.08.2017 - 17:14

Odlicna igra

• MuKKsoN

19.08.2017 - 13:21

nathan drake je sinonim za uncharted igre tako da samo zbog njega hiljade igraca igraju

• besantesteras

22.08.2017 - 08:31

Svakako, neverovatno dobar tekst… Tvoje recenzije Zorane su mi nekako najčitljivije, najelokventnije (bez uvrede drugim članovima foruma, gde je Igor svakako najbolji game YT na Balkanu po meni) i donose sasvim realan sud o samoj igri,već na samom startu kada se još uvek ne zna sve, što je ‘iznimno’ riskantan posao, ponekad…, ali ako ti je novinarstvo i profesija onda si ti definitvno ‘svoj na svome’ – što se kaže!!!

• Toma_HR

26.08.2017 - 08:41

Zavšio sam, ocjena 98 – fantastično!