HCL.HR

Recenzija

War Thunder

Renato Pedišić

Neki od vas će reći kako ovu igru igraju već nekoliko mjeseci, a da mi s njenim recenziranjem abnormalno kasnimo. No, istina je zapravo da ovaj MMO naslov još uvijek nije službeno izašao; u trenutku pisanja ovog teksta nalazi se u open beta fazi, a kada se developer odluči da je vrijeme da tu beta oznaku makne iz upotrebe, svejedno će se raditi o F2P igri koja se konstantno mijenja, popravlja i nadograđuje. Zato u principu ni ne recenziramo ovakve naslove previše često, ali ovih dana War Thunder me zaista dobro zabavlja pa sam odlučio podijeliti svoja iskustva i utiske o igri u njenom trenutnom izdanju. Najavljenih igrivih kopnenih i pomorskih jedinica još uvijek nema te se igra za sad ograničava isključivo na zračnu borbu o kojoj ću ovim putem jedino zapravo i pisati.

Jednoga dana kada igra bude kompletirana i kada budemo u prilici uživati u punini War Thundera, onako kako je originalno i zamišljen, tada će se ovaj tekst morati nadopuniti jer će tad War Thunder vjerojatno predstavljati sasvim drugačiju igru, naslov kakav mi danas ne možemo ni zamisliti. Hoću li o igri tada pisati ja ili netko drugi, nije lako reći jer ni sam Gaijin Entertainment, proizvođač igre, nije siguran kada bi se širenje koncepta igre trebalo dogoditi. Do tad uživajmo u onome što imamo jer čak i ovakav kakav je trenutno, War Thunder je vrlo dobra igra.

U izdanju u kojemu se War Thunder trenutno nalazi najlakše ga je opisati kroz usporedbu s njegovim najvećim konkurentom u žanru – World of Warplanesom. Iako obje igre spadaju u žanr MMO simulatora zračne borbe, ne bih ulazio u to koja je igra bolja jer koliko sam primijetio dosta toga ovisi o ukusu pojedinca. S prijateljima sam isprobao oba naslova, a na kavama i izlascima često smo raspravljali o kvaliteti te dvije igre, a na kraju smo se jedino složili u tome da nije pitanje koja je bolja, nego koja kome bolje odgovara. Nekome se više sviđa lakoća manevriranja u WoWP-u, usluga Wargaming.neta i brzina igre, a drugi dio škvadre preferira realističnost, pažnju na detalje i raznorazne sitnice koje čine War Thunder. Doći do konačne istine koja je igra bolja vjerojatno je jedan od težih zadataka koji bi se mogli staviti pred jednog recenzenta pa se na žalost svih onih koji obožavaju jednu ili drugu igru neću više baviti ovom temom jer ne bi bilo fer da ljudima govorite: “Hej onaj recenzent s HCL-a je dignuo ovu igru u nebo, ti nemaš pojma”. Sve se uistinu svodi na subjektivan ukus pa ako želite vidjeti što vama osobno najviše paše, morat ćete probati obje igre. Na kraju krajeva, obje su besplatne.

Kada se govori o samom žanru MMO simulatora zračne borbe, ako ste ljubitelji MMO igara svih vrsta i oblika ili pak volite povijest ratne tehnike, jednostavno nema razloga da se u igranju War Thundera ili World of Warplanesa ne okušate. Mogućnost kretanja u svim dimenzijama, frenetičnost bitki, raznolikost taktike i pristupa, ono su što će preporoditi vaše iskustvo s MMO naslovima čiji su ostali predstavnici često dosta plošni u onome što nude te zbog samoga dizajna nisu u mogućnosti ponuditi više od već viđenoga. S povijesnog segmenta mislim da je jasna magnetičnost ovih igara koje će svu pažnju posvetiti detaljima i realnom prikazu onoga kako je bilo, što je bilo i kako je to izgledalo.


Što se tiče osnova igre, odnosno specifikacija aviona, utjecaja G-sile na pilote, funkcionalnosti te pouzdanosti tehnike i ostalog, rekao bih da stvari bolje odrađuje upravo War Thunder čiji su proizvođači pažnju posvetili što realističnijem prikazu uvjeta ratovanja u zrakoplovima tog vremena. Nažalost, velika odstupanja primjetna su kod nekih modela aviona koji su naizgled odviše tromi, što se ne poklapa uvijek s njihovom ratnom slavom i postignućima ili pak statusom brzih i okretnih, dominantnih letjelica. Najviše u cijeloj priči vjerojatno pate Amerikanci čiji su zrakoplovi zamjetno “nerfani” u odnosu na stvarno stanje stvari i u odnosu na druge igre sličnog tipa. S druge strane, sasvim je ugodno igrati sa brzim i lakim Sovjetima ili pak sa silama Trećeg Reicha čiji zrakoplovi opravdavaju zao glas koji su im dali ponajprije Britanci tijekom operacije Morski Lav.

Same bitke se odvijaju na tri razine, odnosno u tri različita moda unutar igre. Oni su redom: Arcade, koji je, kako mu i ime kaže, dosta arkadan i pristupačan novim igračima, Historical, koji predstavlja povijesno realne bitke u kojima su igrači ograničeni na jedan zrakoplov zemlje koju su odabrali te Full Real bitke koje miču sve ciljnike i drugu pomoć s HUD-a, ostavljajući igrača da se snalazi samo po iskustvu koje je stekao kroz prijašnje borbe.

Većina će vas najprije dobrih desetak sati uživati u Arcade bitkama, iako će se mnogi igrači War Thundera složiti kako se pravo iskustvo igre može steći tek u Historicalu. No, ako taj savjet zanemarite jer smo na početku svi “noobovi” koji se ne bi dobro snašli u okruženju koje teži realizmu, naći ćete se u timu satkanom od raznolikih zrakoplova svih igrivih nacija, ovisno o ranku na kojemu se nalazi vaš najbolji zrakoplov. U svaku arkadnu bitku možete ponijeti nekoliko različitih zrakoplova jedne zemlje (pet slotova se plaća igrinom osnovnom valutom, ostali valutom unutar igre koja se plaća pravim novcem) te ako vam sruše jedan zrakoplov i dalje ih imate nekolicinu što umanjuje frustraciju, a samu bitku održava uvijek dinamičnom jer se u svakome trenutku pristojan broj zrakoplova uvijek nalazi u zraku. Takvo što nije praksa u Historicalu i Full Real bitkama pa ćete tamo jednom oštećeni zrakoplov morati prizemljiti na pistu radi popravaka, a iako je ta mogućnost otvorena i u arkadnoj borbi, rijetko će ju tko koristiti upravo radi dinamike koju mod potiče.


No, bez obzira na poticaj modova, let s različitim vrstama zrakoplova razlikuje se u korijenu pa odabir između lovca, lakog lovca, bombardera, obrušavajućeg bombardera, napadača, zrakoplova s mlaznim pogonom i drugih, donosi sasvim različitu taktiku i pristup svakom tipu zrakoplova. U toj hrpi različitih vrsta zrakoplova od velike pomoći biti će tutorijali čije praćenje igra i nagrađuje virtualnom valutom, a posjet igrinim forumima otkrit će vam kako se igrači ponaosob nose s različitim modelima zrakoplovima pa ćete tamo saznati možda najbolje taktike i upute za korištenje vašega novog aviona.

Zrakoplove ćete nabavljati na stupcima razvojnih stabala pet zaraćenih strana – Sjedinjenih Američkih Država, Japana, Ujedinjenog Kraljevstva, Trećeg Reicha te SSSR-a. Valja pri tom napomenuti da unutar stabla Trećeg Reicha možete nabaviti njemačke, ali i talijanske zrakoplove, a da kod UK-a možete razvijati kako britanske, tako i australske letjelice. Zrakoplovi se pri tom svrstavaju unutar 20 rankova, a dolaze s datumom proizvodnje od 1927. sve do 1948. godine. Izbor zrakoplova je stvarno opširan i često uključuje različite varijacije istoga modela zrakoplova, koje se istini za volju nekada mogu toliko razlikovati da između prve i posljednje verzije letjelice zbilja postoji zamjetna razlika.

Dobivanjem iskustva kupljene avione moći ćete nadograđivati boljim motorom, oružjem, municijom, oplatom i sličnim, a iskustvo posade pri letenju također će se moći preusmjeriti u razvijanje nekih njihovih posebnih sposobnosti poput izdržljivosti na G-silu ili pak vitalnosti koja će unaprijeđena eliminirati mogućnost da se vašeg pilota ubije jednim, sretnim pogotkom. Iskustveni bodovi će se također puniti i u vaš level unutar nacija, a što ste iskusniji otključavat će vam se novi zrakoplovi koje možete istražiti, kupiti i koristiti. Bez obzira na sve prije navedeno, vi kao igrač imate svoje vlastito iskustvo koje prikupljate zbrojem svog prikupljenog iskustva svih nacija koje ste isprobali. Takvo što izgleda odviše komplicirano, ali u praksi ćete na sve ovo obraćati malo pozornosti jer vas igra sama upozori ako nešto novo možete napraviti s iskustvom koje ste prikupili.


Prikupljati možete i različita postignuća, naljepnice, medalje, znakovlja i slično, a iako sve to u biti i nema neku veliku vrijednost, zna razveseliti čovjeka. Pogotovo ćete biti veseli ako vaše postignuće tijekom bitke bude nagrađeno naljepnicom za vaš zrakoplov jer ćete ga onda moći ukrasiti po želji da zastrašite (upozorite?) neprijatelje ili zabavite suborce. Nažalost, dosta mogućnosti za ukrašavanje ograničeno je potrebom za plaćanjem dodatnih slotova za naljepnice ili boje za zrakoplov, no to je način na koji Gaijin Entertainment zarađuje na ovoj igri i to se mora poštovati.

Na same bitke utječe nekoliko parametara koji su preuzeti iz stvarnoga života te su u War Thunder preneseni na sasvim autentičan način. G-sila, zagrijavanje cijevi mitraljeza, potrošnja goriva, utjecaj brzine na sposobnost upravljanja zrakoplovom, slijetanje i uzlijetanje, ciljanje i putanja metka pa čak i kvaliteta same opreme zrakoplova ono su na što morate računati u svakoj bici.

Svaka bitka odiše autentičnošću pa je igra lovice između dva lovca gušt za sudjelovati, ali i za gledati jer pri brzinama većim od 500 kilometara na sat manevriranje izgleda opasno, a takvo u igri ono uistinu i jest. Često će vas samo sekunda dijeliti od udara u stijenu, stablo ili čvrsto tlo, no ako uspijete podići avion u onoj zadnjoj sekundi imat ćete savršen osjećaj postignuća. No, podizanje ili naglo spuštanje pri velikim brzinama nosi određeni rizik jer nikada ne znate kako će uvijek prisutna G-sila djelovati na vašega pilota ili posadu. Nagli pritisak G-sile nerijetko će u nesvijest baciti nekoga iz vašega tima pa se ne valja igrati kada to nije nužno i pokušati biti što blaži prema ljudima koji djeluju unutar vaše velike, leteće, metalne grdosije.

Mečevi se odvijaju na nekoliko različitih visina pa se boriti možete protiv zrakoplova raznolikog dometa, iako takvo što upravo nije cilj većine misija koju na početku svakog meča dobijete. Najčešće vam je zadatak uništiti određen broj neprijateljevih kopnenih jedinica od kojih se neke mogu uništiti mecima, ali će vam za druge trebati bombe ili rakete. Ako se bitka odvija na moru postoji mogućnost bacanja torpeda na neprijateljski brod, ovisno o tome je li vaš avion sposoban nositi tu vrstu ratne opreme.

Drugi tip misije tjera vas na osvajanje i zadržavanje kontrolnih točaka na mapi koje su uvijek odreda neprijateljski ili neutralni aerodromi. Takvi su mi tipovi misija osobno uvijek predstavljali najdraži izazov jer slijetanje na pistu traži od vas zavidnu razinu vještine, pravovremeno izvlačenje kotača, tempirano smanjivanje brzine te kontakt s površinom u točno određenom trenutku, a sve to dok po vama sa svih strana sijeva neprijateljska vatra.


Takvih epskih trenutaka u ovoj igri ima na pretek, a uništiti zrakoplov, pogotovo ako se radi o bombarderu, veliki je gušt. Nažalost, ako netko vas uništi niste u mogućnosti odmah pogledati replay vaše smrti, iako vjerujem da bi takvo što dodatno pridonijelo užitku igranja. Isto tako, zbog brzine akcije na ekranu, infobox vam neće dovoljno dugo ostaviti informaciju tko vas je uništio ili čiji ste let vi okončali pa je tako mogućnost interakcije među igračima naprasito prekinuta. Još jedno sredstvo otežavanja mogućnosti stvaranja prijatelja unutar igre ili neke povećane interakcije, činjenica je da kad jednom meč završi odmah bivate izbačeni na statističke podatke, bez mogućnosti da si barem čestitate pisanjem najkraćeg “GG” ili “WP”.

Uz sve prije navedene komplimente moram naglasiti i to da je War Thunder jedna iznimno lijepa igra, čak i na osrednjim postavkama grafike, a sve to zbog predivno modeliranih lokacija na afričkom, azijskom i europskom kontinentu te radi naizgled beskrajnog oceana koji se proteže gdje god pogled seže na otočkim mapama s malom količinom kopna. Zrakoplovi su također lijepi, a mogućnost njihova ukrašavanja može ih učiniti još ljepšima, ovisno o tome koliko ste kreativno “udareni”.

Zvučna strana igre je solidna, ali ništa što do sada niste imali prilike vidjeti u nekim drugim igrama. Jedna orkestralna tema u igri ono je što će vas uvoditi u bitke, a unutar njih ćete imati prilike svjedočiti realističnom zvuku motora zrakoplova, zvuku vjetra dok se obrušavate, porukama drugih igrača putem radija te zvucima metaka, raketa i bombi svuda oko vas. Zvuk se uistinu ne izdvaja kod ukupnosti ove igre, ali svakako služi svojoj svrsi dočaravanja ugođaja leta i atmosfere rata.

Preletjevši sva bojišta svijeta, od carskoga Nippona do majčice Rusije, došli smo do onoga trenutka kada moramo čvrsto stati na tlo i izreći krajnje riječi o War Thunderu. Kad se sve zbroji i oduzme ovaj naslov moram definitivno svrstati u skupinu najzabavnijih MMO igara koje sam ikada iskušao, ali i u skupinu igara koje imaju neke sasvim banalne mane. Igranje na kartu realizma odlična je stvar, ali namjerno oslabljivanje nekih zrakoplova, koje možda ide u korist užitku svih igrača, nije pravi način za slijeđenje tog ideala. Osim toga, smanjena mogućnost interakcije i komunikacije među igračima do te razine da si ne možete lako čestitati na dobro odigranom meču banalna je glupost kakvu do sada još nisam imao prilike vidjeti.

War Thunder kao igra još se mora popraviti u nekim segmentima da zasluži apsolutnu preporuku, no kao besplatan naslov u kojemu je pay-to-win segment sveden na minimum, odgovarati će velikom broju igrača pa će se uvijek naći netko tko će eventualne mane lako ignorirati. Ako ste jedan od takvih ljudi, War Thunder će biti pun vaših istomišljenika u bilo kojem trenutku dana. Ako pak niste, nije na odmet provjeriti onog prije spomenutog konkurenta i vidjeti odgovara li vam možda bolje njegov stil MMO napucavanja.

Bilo kako bilo, ne zaboravite da ova recenzija obrađuje samo jedan aspekt War Thundera dok ćemo dodatak u vidu kopnenih i pomorskih bitaka sjedinjenih u jedno s onim zračnima još morati pričekati. Do tada, javite se u komentarima i podijelite s nama svoje dosadašnje dojmove o War Thunderu.

Uletjeli smo u ovu simulaciju zračne borbe, obletjeli sve njene modove, isprobali nekoliko desetaka različitih zrakoplova i provjerili što ima za ponuditi, a da je bolje od ponude konkurencije.

82 Naša ocjena
  • Realističnost
  • količina sadržaja
  • vrlo zabavno
  • Smanjena interakcija među igračima
  • oslabljenost nekih aviona

Komentari (30)

  • gamelaker

    06.10.2013 - 16:06

    Dobra reca al promjenite uvodnu sliku.

    • popajx

      @gamelaker, 23.11.2013 - 09:48

      kada starate s igrom sve vam se čini super , ali kad dublje uđete u igru tek onda vidite da je ova igra totalno van balansa… mislim da ova igra će biti vječno u
      "beta" fazi.. "beta" faza s mogućnos trošenja prave love (kupnja premium aviona i premium acc) … beta faza im odgovara jer uzimaju lovu … naprave OP premium avion, masa se poljepi i kupi taj OP avion ali sa sljedećim pačem im sljedi iznađenje FM tog aviona više nije OP ili količina municije je smanjena (jednom riječju avion iz OP se pretvori u obično sranje) a njiho odgovor je " pa igra je u beta fazi nisi trebo kupovat premium avion i trošit prave pare" . U BITI CIJELA OVA IGRA FUNKCIONIRA NA RIJEČI "SOON" I "BETA"
      kada počnete s igrom neće vam trebat dugo da shvatite ove dvije riječi

  • LordHezi

    06.10.2013 - 17:07

    najbolja reca ikad ! (samo zbog ovih pjesama gore) 😀

  • Black op

    06.10.2013 - 18:06

    Zna li se kada ce izaci finalna verzija?Da li je ovo tipican p2w kao WoT?

    • Me666

      @Black op, 06.10.2013 - 18:08

      Uskoro bi trebali doći tenkovi, već su najavljeni. Ostatak ne bih komentirao jer je p2w termin diskutabilan… nisam morao ništa platiti da bih se zabavio u jednoj ili drugoj igri.

    • Armox

      @Black op, 06.10.2013 - 18:49

      Nema klasničnog p2w pošto niti jedan avion nije toliko OP da premium igrači imaju neku veliku prednost nad onima koji nisu uložili ni lipe u igru. Eto ja sam jedan od takvih. Trenutno sam lvl 11, imam oko 15 sati igre odigrano,ali u pauzama (igru sam skinuo kad je još bila u ranoj beti gdje je prosjek igrača online bio oko 10 000,dok je sad oko 30-40 pa nekad čak i 50 000). Igra je dosta zabavna i brzo se napreduje u nižim tierovima (do negdje 5.-6. levela). Nakon toga počinje lagano grindanje (pogotovo ako igraš u Arcade modu gdje se općenito dobiva manje xpa i liona – glavne igrine valute). Jedinu prednost koju dobivaju premium igrači su ti : otključane određene mape i eventi,mogućnost korištenja veći broj aviona po državi (free igrači mogu maksimalno 5), mogućnost stavljanja većeg broja raznih decala na avione i premium avione određene klase,ali nisu ništa jači od ostalih pošto Gaijin koristi prave podatke pravih aviona te ih direktno prebacuje u igru,tako da u polurealističnom modu igranja (Historical Battles),ono što vidiš u igri (brzina poniranja,okreta,maksimalna visina leta,naoružanje itd.) je 80% prebačeno iz stvarnih aviona. Tako da oni koji se pretjerano žale da kako jedan Do217 sa 4 20mm topa skida Sovjetske lovce iz ranih 39ih i 40ih jednostavno nije informiran i nezna kakve su bile specifikacije tadašnjih aviona i koliko su štete radili takvi topovi. (ne govorim da igra 100% prebacuje točnu balistiku u igru,ali velika doza realnosti je prisutna) Tako da skratim,nema nikakvog P2Wina,nema nekih magičnih moći koje dobiješ ako si premium,nego ako već želiš platit,plaćaš za više sadržaja. Ovo je definitivno jedna od boljih F2P igara trenutno vani,kako zbog sadržaja koje dobiješ kao free igrač tako i zbog činjenice da je igra fer prema svim igračima (i premium i free) samo je pitanje hoće li tako i ostat.

    • frenkibos70

      @Black op, 06.02.2014 - 12:08

      Black op !
      Nemožeš mjeriti igru War Thunder sa igrom WOT. Jer su to dvije različite igre. Mogao si reći da gledaš između War Thunder i World of Warplanes.. Nisi baš neki igrač koji tako govori i piše.

  • Red Falcon 2

    06.10.2013 - 18:37

    Ovo je bilo brzo. Mislio sam da je igra tek najavljena na Gamescomu, a ne da je već došla.

    • Me666

      @Red Falcon 2, 06.10.2013 - 18:49

      Tehnički je i dalje open beta (napomenuto u recenziji), ali je dio s avionima u ovom stanju ispoliran do maksimuma… najavljeno je da će se recenzija nadopunjavati kako budu dolazile kopnene i pomorske jedinice. Osim toga, F2P igre po nekakvom nepisanom pravilu često ni ne izađu iz faze open bete, ali kad je igra došla na Steam odlučeno je da je zrela za recenziji (barem za sad dostupnih dijelova)

    • Armox

      @Red Falcon 2, 06.10.2013 - 18:50

      Beta je već aktivna mjesecima i svatko se može priključit.

    • frenkibos70

      @Red Falcon 2, 27.01.2014 - 10:11

      Red Falcon 2!
      Dali si pročitao prije par poruka. Da je igra još uvijek u beta fazi.

  • WaT30

    06.10.2013 - 19:25

    Kaj reci nego, isprobajte pa cete viditi. Meni je ovo vrlo dobra igra. Nije pay-to-win kao recimo WoT (zlatni metci i takve gluposti). World of Warplanes se nemoze usporediti s ovim, a uskoro niti WoT jer izlaze za mjesec dana tenkovi. Znaci, avioni I tenkovi na istoj mapi.

    • frenkibos70

      @WaT30, 27.01.2014 - 10:16

      Wat30
      Tu se neslažem. Jer u WOT-u se ne kupuju premium granate za zlatnika i da plaćaš sa kunama ili eurima. Nego te se granate kupuju sa srebrnjacima koji zaradio u borbama sa tenkovima. To je prava istina, a ne tvoj navod koji je netočan. I ako je neko kupio i tenkove i to me boli ona stvar jer ih pobjedima. Šta onda govoriš isto se može kupovati premium avioni i drugi dodaci u War Thunder? To ti je sve na isti kalup

    • frenkibos70

      @WaT30, 06.02.2014 - 12:38

      To će biti u WG svi zajedno. Mi već imamo dvije igre van bete verzije, sada bi trebali doći i do trećeg dijela igre World of Warship. Molio bi te da malo bolje slušaš i čitaš informacije koji pišu ljudi iz WG i koji su tamo oko 2 i više godina u tim igrama od njih
      http://www.dotmmo.com/world-of-battleships-3699.html. Evo vam dokaza da je igra World of Warship počeli 2012 godine. Onda vi malo bolje se informirajte i nemojte se praviti važni. Da su tvorci War Thundr počeli prvi sa igrama. Svaki zna koji je igrač to nije istina.. A vidim ovdje imaju mnogo problema sa netočnim informacijama, a neki su prosti i nekulturni. A onog igrača koji igra video igru WOT i World of Warplanesa njega ste izbacili samo zato što je zna o čemu govori i št je istina. Zato bi molio da glavni ovdje urednik u HCL da prostora pravim igračima iz WG i koji igraju te igre.

  • Iceman

    06.10.2013 - 19:51

    Me666 – kakve su kontrole u igri? Čime si igrao ili čime se igra, tipkovnica ili gamepad? Da li je lako namjestiti kontrole na običnom gamepadu?

    • Me666

      @Iceman, 06.10.2013 - 20:10

      Igrao sam s tipkovnicom, fino stvari funkcioniraju na taj način… vjerujem da je podrška za gamepad u redu jer bi igra trebala doći i na PS4.

    • Ementaler

      @Iceman, 06.10.2013 - 20:14

      Ja sam ju zapravo prvi put zaigrao upravo na PS4 :) – ove godine na Gamescomu. Nisam puno igrao, ali ono malo što jesam – kontrole su bile sasvim OK.

  • Mind_killer

    07.10.2013 - 01:02

    SABATON … LIKE (Y)

  • djolence

    07.10.2013 - 11:41

    recenzirajte solider front 2 isto je ftp i mnogo je zanimljiv :)

  • frenkibos70

    05.12.2013 - 18:25

    Nije to igra za svakoga. Jer ima poteškoća koje ja nisam izmislio nego sam pročito na 24 sata na internetu. Jer jedni je hvali a drugi je nevalja jer se teško upralja i da se teško avion kada treba poletjeti i nije igriva.

  • frenkibos70

    25.01.2014 - 13:24

    Igra nije do koljena igrama od WG..

  • frenkibos70

    27.01.2014 - 10:21

    Dao sam nisku ocjenu jer nisam zadovoljan zbog daljine kada trebam vidjeti metu ili avion ili neku drugu metu. Kako ja znam da u igri World of Warplanes imam pogodim neprijateljski avion sa 600 metara, a u igri War Thunder moram približiti do 200 metara, a ni zvukovi u igri War Thunder nisu bolji od igre one koji sam malo prije napisao

  • frenkibos70

    05.02.2014 - 22:39

    Nikom ne bi preporučio igru. Jer moraš poletjeti sa aerodroma a na kraju se neko zabije u tebe. Ne valja uopće ta igra.

    • Cro007

      @frenkibos70, 24.04.2014 - 18:02

      Šta? Zašto ne valja? Zato jer si ljen da poletiš? to ti je realistic i ime ti samo govori kakav je mod. Arcade je totalno bezveze jer ako ti malo probuše krilo odma game over.. ja na realistic još stignem spasiti avion. Igrajte vi vaše sranje od World of Warplanes dok ozbiljni igrači igraju pravu igru

    • SBCRO

      @Cro007, 25.11.2016 - 23:20

      Cro007. Izvini nisam ti se mogao javiti. Jer sam bio zauzet zbog svojih problema mog zdravlja. Ja sam je probao i na početku je bila tako, a kasnije. Poletim i onda mi se neko zabije. Tebi to ne bi išao na živce. Od 10 poljetanja, 10 sudara odstraga. A u tenkovima je isto katastrofa je bila. Na karti piše tenk u šumi a on 500 metar je dalje. I to je tebi super. Kopija WOT-a ništa drugo

    • LepiSladja

      @SBCRO, 24.01.2017 - 22:45

      Kakva crna kopija, war thunder je puno bolji, a to zabijanje , ja neznam evo u zadnje vrijeme sam se vratio letjeti sa amerima, mislim da u zadnjih 100 bitaka u realistiku niti jedan ram mi se nije desio.

  • karlo558

    08.02.2014 - 18:30

    Ja sam probao igru i ne čini mi se baš nešto.Jel zna neko kad će doći war thunder ground forces.Kada dođe ground forces biti će bolja a ovako mi je bolji world of warplanes.
    Jeli ground forces u zatvorenoj beti i ako jest kako dobiti key za to?
    Hvala unaprijed!!!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!