Kada pomislite na tematske parkove, što vam prvo što vam padne na pamet? Kod mene su to različite vožnje, atrakcije i slične stvari. No, Dungeonland ima drugačiji pojam tematskoga parka. Točnije, Dungeonland pruža priliku svim avanturistima da posjete ludi i opasni tematski park bez vlakova i ostalih konstrukcija za nabijanje adrenalina, već s opasnim i manje opasnim neprijateljima koji će vas pokušati spriječiti u izlasku. Figura koja stoji iza ove zamisli je nitko drugi nego Dungeon Master iliti Maestro kojemu je dosadilo gledati kako mu različiti heroji uništavaju planove za dominaciju nad svijetom. Zbog toga je osmislio novi plan kojim će se pokušati riješiti heroja tako da ih ubije u Dungeonlandu. A upravo ćemo mi preuzeti ulogu tih heroja i pomoću surađivanja pokušati preživjeti, doći do izlaza i još jednom poremetiti planove zloglasnog Maestra.

Sama ideja igre vrlo je jednostavna. Unutar fantasy okruženja trebate se probijati kroz level kontrolirajući tri različite klase. Treba odmah spomenuti da igra ima lijepo odrađen grafički stil, odlične neprijatelje i simpatičan dizajn levela. S grafičke strane ovo je jednostavno pun pogodak. No, još važnija stvar odnosi se na gameplay koji je također odrađen vrlo dobro. Konkretnije rečeno, u maniri ARGP igara ubijat ćete valove neprijatelja, skupljati zlato i pokušavati eliminirati bossa na kraju levela. To zvuči jednostavno zar ne? Ali nije baš tako.

Dungeon Master potrudio se da u Adventue modu, koji je jedan od dva dostupna, ništa ne bude prelagano. Dovoljno je reći da je ovdje najniža težina upravo Hard. Zbog toga početak neće biti lagan dok ne sakupite dovoljno zlatnika koji će služiti za otključavanje podklasa, napitaka i perkova. Prilikom ubijanja neprijatelja i sakupljanja zlatnika imat ćete pomoć dvojice prijatelja ako igrate online. Ako ste solo/offline onda će vam u pomoć priskočiti računalni AI. Ovo potonje treba se izbjegavati jer je AI većinom beskoristan, dok je druženje s još dva prijatelja mnogo zabavnije jer je igra takva da taktiziranja i smijeha tijekom igranja neće nedostajati.

Početak igre nije lagan, pogotovo ako igrate s kompjuterskim AI-om koji je loš.

U avanturu se možete upustiti kontrolirajući jednu od tri ponuđene klase. Ako volite blisku borbu, tu je Warrior. Za ljubitelje magije, Mage će biti prvi izbor, dok će Rogue poslužiti za dalekometnu borbu. Svaka od ovih klasa dijeli se na tri podklase što opet rezultira drugačijim mogućnostima. Uz to, na svaku klasu možete staviti perkove i napitke te tako raditi različite kombinacije za olakšano igranje. Kombinirajući različite mogućnosti i vještine, Dungeonland zahtjeva i usku suradnju igrača što rezultira zabavim gameplayem gdje se igrači uvijek trebaju držati zajedno. Što duže preživite, imate više zlatnika i to dovodi do više stvari za otključati u kraćem vremenskom roku. Sama trgovina ima dosta toga u ponudi koja se kreće od specifičnih i zajedničkih nadogradnji za klase do različitih uniformi pomoću kojih možete na simpatične načine ukrasiti lika. Ukratko rečeno, da biste sve otključali, trebat ćete potamaniti dosta neprijatelja.

No ono što se izdvaja Dungeonland od sličnih igara jest Dungeon Master mod u kojemu sjedate u Maestrovu stolicu i smišljate koji je najefikasniji način za eliminiranje vaših prijatelja. U ovome modu krije se najviše zabave, pogotovo kada se svih četvero igrača rotira oko uloge Maestra. Sam koncept moda vrlo je jednostavan. Prije početka igre odabirete neprijatelje i predmete u obliku karata koje će vam biti glavno oružje, a kada ih složite kreće avantura. Naravno, neće sve karte biti odmah dostupne nego ih treba otključati. Kada se udobno smjestite i odaberete čudovišta koja će slušati vaše naredbe, počinje jedno zabavno putovanje koje će pokazati koliko imate mašte za sprječavanje vaših prijatelja da dođu do kraja nivoa. Postavljanje neprijatelja i predmeta izvodi se iz ptičje perspektivne i sve je vrlo jednostavno zbog jasnog i ugodnog sučelja.

Dungeon Master mod, u kojemu smišljate najefikasniji način za eliminiranje svojih prijatelja, nudi najviše zabave u igri.

Da stvar bude zabavnija, ovaj mod dopušta mogućnost izravnog sudjelovanja u akciji. To se odvija kontroliranjem vaših čudovišta. Posebno vam se svidio neki od neprijatelja u Adventure modu? Tada morate imati njegovu kartu da ga možete poslati na teren i jednim klikom preuzimate kontrolu nad njim te direktno napadate vaše suigrače, odnosno neprijatelje. Ovo je posebno zabavno jer postoji dosta interesantnih likova sa zanimljivim napadima. Recimo, možete između ostalog kontrolirati i jednu veliku kokoš, a jedan od napada je da sa stražnjicom skačete na svoje prijatelje. I to definitivno nisu jedini smiješni prizori koje ćete u Dungeonlandu vidjeti; igra je stvarno otkačena.

Da sve ne bude tako sjajno i bajno, igra ipak ima i pokoju manu. Uz već spomenuti beskorisni AI, Dungeonland ima tek tri različita tematska parka, svaki sa svojim neprijateljima. Zato tu uskače random generator levela koji će ublažiti monotonost i pružiti drugačiji izbor putova na mapi. Ovo je jedini pravi nedostatak unutar igre, iako se u meniju vidi da je planirano dodavanje novoga sadržaja u budućnosti, premda će se za njega vrlo vjerojatno morati plaćati.

Zaključiti ćemo stoga da je ovo svakako zabavna igra, ali samo u slučaju kada igrate s poznanicima i pri tome koristite neki od VOIP programa. Naravno, možete probati i pronaći nasumičnu ekipu na internetu, ali često će se desiti da je to neorganizirana bagra nespremna na suradnju i s kojom jednostavno nije gušt igrati. No s dobrom ekipom lako je uživati u izazovima Dungeonlandova ARPG gameplaya i raznovrsnim smiješnim situacijama koje iz njega proizlaze.

Dobrodošli u Dungeonland. Danas je dan za ubijanje junaka. Primijetit ćete da su danas svi zaposlenici specijalno posvećeni tome da vas ubiju. Nema potrebe za zahvalom. Vaš Dungeon Master.

73 Naša ocjena
  • jednostavan i zabavan gameplay